abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:47:06 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158028396
Tijdlijnen Sabia-Khalid, Sylvie-Rafaël en Khalid-, onder de spoiler, opklikken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Sylvie.
2013: 6 december, de scheiding tussen Rafaël en Sylvie is officieel.
2015: 30 juli, Sylvie Meis zou gehele voogdij van Damián naar zich toe trekken? Rafaël: Ik wil graag bij dezen duidelijk maken dat het overleg omtrent het gezamenlijke voogdijschap op een respectvolle en begripvolle manier verloopt.
2015: Relatie van mei-augustus, Momo, Maurice Mobetie: Het is uit. Ik heb zelf een eind aan de relatie gemaakt.
2015: 2 september, Sylvie wordt de stem van de Holiday on ice show. "Zij willen mijn stem, ze willen mij als verteller".
2015: 22 oktober, Sylvie is gezien met de Duitse voetballer Sami Khedira van Tunesische afkomst.

Sabia-Rafaël
2013: 8 april, Rafaël van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafaël en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alster, Hamburg.
2013: 22 oktober, Rafaël maakt bekend dat Sabia zwanger is.
2013: 5 december, Rafaël en Sabia laten weten dat hun dochtertje Solana na zwangerschap van 19 weken stilgeboren is.
2015: 15 juni, Rafaël van der Vaart heeft zich officieel verbonden aan promovendus Real Betis, voor drie jaar.
2015: 7 juli, Uit elkaar? Oom van Rafaël: Het is jammer, maar het klopt. Het is naar voor ze, maar het is de waarheid, wat de reden is, dat weet ik niet. We vonden Sabia wel aardiger dan Sylvie, ze was socialer. Helaas is het niet gelukt.
2015: 16 juli, Sabia was bij de gynaecoloog, Standort Winterhude in Hamburg. Sabia: ''Wat er ook gebeurt, ik ga met Rafaël''.
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz: Ik ben toch echt elf weken zwanger.'
2015: 26 juli, Vader Ramon kwam spullen ophalen in de villa. Ook Rafaël's BMW, waarin Sabia regelmatig rijdt.
Vader Ramon: ''Ze zijn al 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed. Ik betwijfel zelfs of ze wel echt zwanger is. Rafaël helpt niet mee met de verhuizing, hij wilt Sabia niet meer zien, mijn vrouw ook niet. En ik ben zeer blij met de breuk.''
2015: 28 juli, Oom Rafaël: ''De kale huur van de villa is 5.000 euro per maand. Dat kan Sabia nooit in haar eentje betalen.
2015: 12 augustus, Sabia Boulahrouz: "Ja, het is over en uit. Dit is besloten in een telefoongesprek."
2015: 5 december 2015, twee jaar geleden dat dochtertje Solana stil geboren werd.

Rafaël
2015: 15 juni, Rafaël voetbalt voor Real Betis en woont in Sevilla, Spanje.
2015: EK in Frankrijk, start 10 juni 2016, Rafaël: Ik heb grote ambities. Ik wil terugkeren in Oranje. Ik ben nog maar 32.
2015: 4 augustus, Sevilla. Rafaël ging tijdens training door zijn rechterenkel. Zijn herstel gaat zes weken duren.
2015: 21 september, Sabia zwanger? Rafaël wil weten waar hij aan toe is en eist van Sabia medisch bewijs.
2015: 24 september, Rafaël is hersteld van de enkelblessure en na zijn debuut vandaag een hamstringblessure opgelopen.
2015: 21 oktober, Rafaël heeft een vriendin, Christie Bokma, 23 jaar, Amsterdam, alleenstaande moeder van een zoon 7 jaar. Volgens geruchten is Christie een golddigger en heeft ze twee jaar achter Wesley Sneijder aan gelopen.
2015: 1 november, Rafaël zat zondag weer op de bank bij Real Betis, Sevilla. En is niet opgeroepen voor Oranje.

7 oktober 2015, SBS presentatrice Patty Brard in column over haar SBS6 collega Sabia. (Onder spoiler en hieronder.)
http://www.weekend-online(...)mn-patty-brard201541
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
18 november 2015, SBS6 presentatrice Patty Brard in een tweede column over haar ontmoeting met Sabia Boulahrouz bij 'Thuis op Zondag'. (Column zie de link hieronder en onder de spoiler.)
http://www.weekend-online.nl/nieuws/18694/column-patty-brard47
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2015. Exclusieve videoboodschap Sabia Boulahrouz. http://www.show.nl/video/(...)ast-thuis-op-zondag/

15 november, Sabia in SBS 6 'Thuis op Zondag'. Fotograaf Darius: 'Sabia was open en vriendelijk. En ja, daar heeft ze sympathie gewonnen. Zo ook in Duitsland.' http://www.kijk.nl/sbs6/t(...)zWFoKuQ/aflevering-9

Sabia
2015: 22 juli, 'Sabia Boulahrouz : Ik ben toch echt elf weken zwanger.' (geboorte baby rond 11 februari 2016?)
2015: 26 augustus, vader Mehmet Engizek: 'Ik denk niet dat Sabia haar zwangerschap faket. De situatie maakt me wel ziek.
2015: 4 september, Sabia Boulahrouz wil logeren in de Duitse Big Brother, ze was te laat met de aanmelding.
2015: 25 september, Sabia zou in gesprek zijn met de Amsterdamse producent Stepping Stone voor een reallifesoap.
2015: 2 oktober, Ted Linow van Mega Model Agency, Hamburg heeft Sabia een modellencontract aangeboden.
2015: 30 oktober, Spanje, Dolores, Oma van Rafaël: "Sabia liegt. Ik geloof er niets van dat ik overgrootoma ga worden".
2015: 2 november, Spanje, RTL Exclusiv: "Sabia zwanger?" Opa Garcia: "Dat is een groot sprookje. Het zijn allemaal leugens."
2015: 20 november, Sabia is jurylid in SBS 6 MindMasters live, locatie: tv-studio Aalsmeer. Producent is Stepping Stone.
2015: 28 november, SBS 6 heeft besloten per direct te stoppen met MindMasters live. 27 november: 496.000 kijkers.
2015: 30 november, Patricia Paay: 'Patty Brard zei dat zij er vrijwel zeker van is, dat het zwangerschapsbuikje van Sabia nep is. Ik heb Sabia in de gaten gehouden, ik denk ook dat de buik nep is. Als dit werkelijk zo is, dat Sabia doet alsof ze zwanger is, dan is dat mens echt compleet gestoord. Ze moeten haar dan maar echt opbergen. Dat doe je toch niet.
2015: Op 24 november toont Sabia een hoogzwangere buik en één dag later op 25 november lijkt de buik platter te zijn.
Sabia: 'Ik vind het heel erg wat er weer over mij wordt beweerd. Maar de fantasie van mensen kent blijkbaar geen grenzen.De speculaties zullen pas stoppen als mijn kindje gezond op de wereld komt'

Sabia: " Rafaël was twee jaar lang een topvader voor mijn kinderen. Wij waren een gezin, als een familie en zoiets waardevols zet je niet zomaar aan de kant. Wat betreft werk: Ik weet niet welke kant ik nu op ga. Ik was huisvrouw, moeder en partner. Ik was daar gelukkig mee."


Dochtertje Amaya Boulahrouz.


[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 15-12-2015 14:21:18 ]
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:53:42 #2
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158028461

De reden dat Mindmasters na twee afleveringen van de buis werd gehaald, zou alles te maken hebben met... sabotage! Dat beweert althans Uri Geller, hij zou eigenlijk deze vrijdagavond, met zijn raad van 10, te zien zijn met MindMasters live.
Uri Geller: "De reden is sabotage. Het lag niet aan ons, het lag niet aan de show. Ik vind het vreemd dat er hordes beveiligers en politiemensen op de been waren voorafgaand aan de tweede en laatste MindMasters. Ze durfden gewoon niet verder met de show. Er is iets gebeurd, waar wij niets van weten. Hoe is dit anders te verklaren? Het is een ramp. Voor mij, voor Sabia Boulahrouz, voor de jonge magiërs die meededen. De reden van tegenvallende kijkcijfers gaan er bij mij niet in. We kregen heel veel positieve reactie op de show. Dit is een volledig rationele theorie. Er is geen andere verklaring. Was er een dreiging? En ik ga erachter komen hoe het precies zit."


http://www.telegraaf.nl/p(...)_gesaboteerd___.html
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:59:44 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158028535
Wat een mafkees blijft die uitgerangeerde Geller toch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 5 december 2015 @ 10:18:11 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158028798
De halve jury bestaat uit mensen die de waarheid in pacht menen te hebben (waaronder een wereldberoemde misdaadjournalist) en dan bestaat het programma ook oh uit 12 mentalisten...
Hoezo weet niemand precies wie wat probeerde te saboteren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 december 2015 @ 15:08:01 #5
22592 crew  Ole
pi_158033362
Moeten we al de hulp van BNW inroepen?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2015 @ 15:11:32 #6
43556 miss_dynastie
pi_158033430
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:18 schreef Leandra het volgende:
De halve jury bestaat uit mensen die de waarheid in pacht menen te hebben (waaronder een wereldberoemde misdaadjournalist) en dan bestaat het programma ook oh uit 12 mentalisten...
Hoezo weet niemand precies wie wat probeerde te saboteren?
_O-
  Moderator zaterdag 5 december 2015 @ 15:12:54 #7
382129 crew  Donna
pi_158033456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:08 schreef Ole het volgende:
Moeten we al de hulp van BNW inroepen?
Nou echt he?! Haha.
pi_158048127
OK, ik beken...ik was het.

Sabotage, die man was 10 jaar geleden al niet leuk/interessant.
Wat een man met een slecht zelfbeeld.

Heeft die ondertussen zijn kleinkind al gezien?
  † In Memoriam † zondag 6 december 2015 @ 12:18:29 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158053480
quote:
SBS6 herkent zich niet in spraakmakende uitlatingen van metalist Uri Geller dat het programma Mindmasters Live al na twee afleveringen van de buis is gehaald wegens terreurdreigingen achter de schermen in de Aalsmeerse studio. Volgens de zender was er tijdens de laatste uitzending, zoals bij elke show, sprake van reguliere beveiling. De 68-jarige Geller beweert in de Duitse tabloid Bild het tegendeel. ,,Het wemelde in de studio van de politieagenten, beveiligers en explosievenhonden'', aldus de beroemde lepeltjesbuiger die in de jury zat van het programma.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 6 december 2015 @ 12:20:41 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158053513
quote:
Volgens SBS-directeur Peter Lubbers kon de kijker MindMasters Live - dat stond geprogrammeerd tegenover The Voice of Holland (RTL4) - onvoldoende waarderen en het werd dan ook niet goed genoeg bekeken. Naar de eerste live-aflevering keken ruim 600.000 mensen, naar nummer twee iets minder dan een half miljoen. Lubbers, kort na het schrappen van de reeks, in een officiële reactie: ,,Het is jammer. Niet elk programma scoort. Ondanks de nodige inhoudelijke verbeteringen bleef het teleurstellend en zagen wij dit ook niet meer veranderen. Daarom hebben we besloten om hier niet mee door te gaan.''
Wat ik toch echt niet snap is dat zo'n programma zó snel stopt, zelfs ondanks de nodige inhoudelijke verbeteringen na de eerste aflevering, welke dat dan ook zijn. Dan wil je ook gewoon niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 6 december 2015 @ 12:25:15 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158053603
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158055923
quote:
99s.gif Op zondag 6 december 2015 12:20 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat ik toch echt niet snap is dat zo'n programma zó snel stopt, zelfs ondanks de nodige inhoudelijke verbeteringen na de eerste aflevering, welke dat dan ook zijn. Dan wil je ook gewoon niet.
Ik snap het ook niet. Zeker als je weet dat het tegenover The Voice staat. Hoeveel kijkers dacht men te trekken?
  zondag 6 december 2015 @ 17:57:08 #14
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158061783
Patrica Paay: 'Ik raakte in gesprek met collega Patty Brard en die wist me te melden dat zij er vrijwel zeker van overtuigd is, dat het zwangerschapsbuikje nep is. Ik heb Sabia eens in de gaten gehouden en het is volgens mij ook zo. Ik ben zelf zwanger geweest en ik weet hoe je dan als vrouw ermee omgaat. Je aait voortdurend over je buik of wrijft er overheen. Ook voel je er regelmatig aan. Dat doet Sabia totaal niet. Zij gaat ermee om alsof er geen buik is. Als je zwanger bent sta je ook op een bepaalde manier op. Je bent gewoon voortdurend bezig met je zwanger zijn en aan haar merk je niets van dat. Sabia Boulahrouz verstopte zich ook steeds in de kleedkamer. Ik zeg tegen Patty dat als dit werkelijk zo is dat ze doet alsof ze zwanger is, dat mens echt compleet gestoord is. Ze moeten haar dan maar echt opbergen. Dat doe je toch niet. Helaas kan ik me niet aan de indruk onttrekken, en ik zie heus wel het verschil. Het buikje is volgens mij gewoon nep.'
http://www.bekendeburen.n(...)sbuikje-sabia-nep-is

Sabia Boulahrouz, jury Mindmasters live.


Patricia Paay, collegajury.


quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 22:39 schreef Leandra het volgende:

Ik snap niet hoe je kunt denken dat het nep is en tegelijkertijd kunt concluderen dat als het nep is ze zeer ernstige psychische problemen moet hebben, maar het haar wel verwijt.

Ik denk dat als ze idd niet zwanger zou zijn, ze dan dusdanig in de war zou zijn dat haar alsnog weinig te verwijten valt.

Maar goed, ik denk ook dat er allang door mensen om haar heen aan de bel zou zijn getrokken als ze zo in de war zou zijn, dus ik verwacht dat ze rond valentijnsdag een gezonde, blozende liefdesbaby in haar armen heeft.

En als Pat & Pat dan nog het lef hebben te suggereren dat het haar kind niet is hoop ik dat ze ze voor de rechter sleept wegens smaad en/of laster.
+1001

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 06-12-2015 20:40:50 ]
  zondag 6 december 2015 @ 18:00:12 #15
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158061826
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:19 schreef potjecreme het volgende:


Ik snap het ook niet. Zeker als je weet dat het tegenover The Voice staat. Hoeveel kijkers dacht men te trekken?
Peter. R. de Vries snapt het ook niet.




Jurylid Sabia Boulahrouz.



Peter R.de Vries : ''MindMasters Live gestopt omdat het te lage kijkcijfers en marktaandeel scoorde. Ik vond het erg jammer toen ik het hoorde, ik denk dat de show echt pech heeft gehad. Ik vond het echt wel interessante televisie. Ik snap ook dat het een financiële afweging is, maar mijn beleving had de show best perspectief.”
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)-had-wel-perspectief
  zondag 6 december 2015 @ 20:12:47 #16
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_158065004
Het enige wat ik van mindmasters zag, was dat in liveshow 2 Patty Brard en de betreffende mentalist werden bekogeld met balletjes ofzo. Zelfs dat was niet interessant genoeg om te blijven kijken.

Die BN'ers die het niet snappen vinden zichzelf natuulijk erg interessant.
With love :*
  zondag 6 december 2015 @ 20:19:30 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158065180
quote:
99s.gif Op zondag 6 december 2015 12:20 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat ik toch echt niet snap is dat zo'n programma zó snel stopt, zelfs ondanks de nodige inhoudelijke verbeteringen na de eerste aflevering, welke dat dan ook zijn. Dan wil je ook gewoon niet.
Wel grappig dat ze roepen dat er ruim 600.000 mensen naar de eerste aflevering keken, terwijl dat er 520.000 waren, maar....... SBS zei dat er nog zo'n 100.000 potentiële kijkers waren doordat KPN toen storing had.

Aan het eind van de rit hebben ze die 100.000 potentiële KPN-kijkers dus gewoon bij de werkelijke kijkers opgeteld? :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 7 december 2015 @ 14:50:39 #18
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158080386
Kerstboom, prachtig!! Wat heb je toch een mooi lichaam Sylvie en zelfs met weinig make-up beeldschoon, een plaatje,
pi_158080650
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kerstboom, prachtig!! Wat heb je toch een mooi lichaam Sylvie en zelfs met weinig make-up beeldschoon, een plaatje,
[ afbeelding ]
Als je van lilliputters houdt, haha. Nee hoor, ben natuurlijk gewoon jaloers. Maar gelukkig wel 1.80.
  † In Memoriam † maandag 7 december 2015 @ 15:06:20 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158080834
Het is echt maar een tenger ukkie. Ze kan met een beetje tegenwind amper buitenlopen, gok ik.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 7 december 2015 @ 15:07:07 #21
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_158080861
verwacht ze een meisje?

zou ze die strikjes er állemaal zelf in geknoopt hebben? :Z of heeft ze daar een stylist voor?
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_158081768
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Als je van lilliputters houdt, haha. Nee hoor, ben natuurlijk gewoon jaloers. Maar gelukkig wel 1.80.
Het is echt zo'n Patricia Paay type, ook zo klein.
Hoe groot is Patricia? 1.50 of zo? Die lijkt echt op een dwerg.
pi_158083290
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:07 schreef MiLalaa het volgende:
verwacht ze een meisje?

zou ze die strikjes er állemaal zelf in geknoopt hebben? :Z of heeft ze daar een stylist voor?
een kerstboom-architect :P
  maandag 7 december 2015 @ 20:35:09 #24
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158089631
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:47 schreef hunter2011 het volgende:

Het is echt zo'n Patricia Paay type, ook zo klein.
Hoe groot is Patricia? 1.50 of zo? Die lijkt echt op een dwerg.
Patricia Paay lengte:1.59
Sylvie Meis lengte: 1.58 cm
Sabia Boulahrouz: Lengte: 160 cm

Dit is geen recente foto van Sylvie en Sabia


http://muziek-en-film.inf(...)de-nederlanders.html

http://taddlr.com/nl/celebrity/sabia-boulahrouz/
  Spellchecker dinsdag 8 december 2015 @ 13:03:06 #25
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158103301
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kerstboom, prachtig!! Wat heb je toch een mooi lichaam Sylvie en zelfs met weinig make-up beeldschoon, een plaatje,
[ afbeelding ]
Als die buik niet gefotoshopt is ..... :@
pi_158105227
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kerstboom, prachtig!! Wat heb je toch een mooi lichaam Sylvie en zelfs met weinig make-up beeldschoon, een plaatje,
[ afbeelding ]
Lekker makkelijk je boom optuigen op pumps :{
pi_158105491
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Lekker makkelijk je boom optuigen op pumps :{
Maar anders kan ze helemaal niet bij de bovenste takken.
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:38:59 #28
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158105538
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Lekker makkelijk je boom optuigen op pumps :{
Heerlijk toch die schone schijn. Buiten beeld staan de 2 bezweette professionele kerstboomoptuigers bij te komen terwijl Syl nog even op het laatste lintje mag ophangen voor de instagram foto.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158105582
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Maar anders kan ze helemaal niet bij de bovenste takken.
Och ja daar had ik even niet aan gedacht. ;)
pi_158105593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:37 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Maar anders kan ze helemaal niet bij de bovenste takken.
:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158105598
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:38 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Heerlijk toch die schone schijn. Buiten beeld staan de 2 bezweette professionele kerstboomoptuigers bij te komen terwijl Syl nog even op het laatste lintje mag ophangen voor de instagram foto.
Het is tenenkrommend en toch denk ik dat wij gelukkiger zijn als zij met al haar geld en roem :)
  Vis een optie? dinsdag 8 december 2015 @ 14:42:37 #32
70532 loveli
N
pi_158105625
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:03 schreef maily het volgende:

[..]

Als die buik niet gefotoshopt is ..... :@
Je bedoelt die rechte lijn die ook d'r boobs heeft meegenomen? Ik denk dat de originele foto mooier is.
crap in = crap out
pi_158105688
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bedoelt die rechte lijn die ook d'r boobs heeft meegenomen? Ik denk dat de originele foto mooier is.
Die borsten zijn niet te zien, die zitten achter die arm (en dus hoger). Vanuit de linkeroksel zie je het naar buiten lopen.
Normaal zitten die borsten ook zowat in haar hals, zo'n kort bovenlijf :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158105698
Ik word vooral niet goed van dat 'de kleine diva' in de telegraaf, vreselijk, wanneer stopt dat eindelijk eens.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Vis een optie? dinsdag 8 december 2015 @ 14:58:28 #35
70532 loveli
N
pi_158106064
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Die borsten zijn niet te zien, die zitten achter die arm (en dus hoger). Vanuit de linkeroksel zie je het naar buiten lopen.
Normaal zitten die borsten ook zowat in haar hals, zo'n kort bovenlijf :D
Denk je niet dat de bovenarm recht geshopt is? Heb klein beeld, maar het ziet er net niet natuurlijk uit.
crap in = crap out
pi_158106336
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Denk je niet dat de bovenarm recht geshopt is? Heb klein beeld, maar het ziet er net niet natuurlijk uit.
Nee. Ik denk alleen aan een filter, als het iets moet zijn.

Slanke armen (aangespannen of uitgestoken) kunnen er op de meest vage manier uitzien op een foto. Ze heeft toch ook amper vet en de onderarmen ogen wel natuurlijk. Ik zie niks geks (mobiel ook ;) ).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158106388
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef WRH het volgende:
Ik word vooral niet goed van dat 'de kleine diva' in de telegraaf, vreselijk, wanneer stopt dat eindelijk eens.
Tegelijk met het noemen van Sabia Engizek... Ik denk dat Boulahrouz echt te moeilijk voor ze is...
Ook leeg
pi_158106443
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bedoelt die rechte lijn die ook d'r boobs heeft meegenomen? Ik denk dat de originele foto mooier is.
Ik vind het vooral gek dat haar jurk laat zien of ze haar ene been naar voren heeft, maar ze heeft toch duidelijk beide benen naast elkaar. Veel stijfsel in de jurk??
Ook leeg
pi_158106463
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:45 schreef WRH het volgende:
Ik word vooral niet goed van dat 'de kleine diva' in de telegraaf, vreselijk, wanneer stopt dat eindelijk eens.
Hier moet ik ook steeds zo om :|W
Is dat zo?
  dinsdag 8 december 2015 @ 17:04:44 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158108821
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:03 schreef maily het volgende:

[..]

Als die buik niet gefotoshopt is ..... :@
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158122167


Dat rechterbeen is veel dikker dan haar linkerbeen en die nek is ook eng lang.
Haar hoofd is zo'n 10 cm te lang gemaakt aan de achterzijde
En bij dat paarse lintje maakt haar rok ook een rare knik.

Ik snap dat geshop niet, als je het doet doe het dan goed.

[ Bericht 17% gewijzigd door ootjekatootje op 09-12-2015 01:04:21 ]
pi_158122367
Haar borsten zijn ook weggesoept.
pi_158122903
Prachtig ook hoe ze pas een foto maken als de boom staat en heur haartjes nog helemaal vers gestyled zitten.
Hier maken we foto's van tijdens het optutten van de boom en dat gaat er lang niet zo aan toe.
zeker aan de houding kun je ook zien dat het zo zwaar in scene is gezet: 'ja als je nu een beetje bovenin doet of je frunnikt aan een bal ofzo, dan zijn je boven armen goed gestrekt en staan ze er mooi strak op'
werkelijk geen idee wat ze eigenlijk staat te doen nl, die boom kan al niet meer voller en is helemaal klaar, of hebben ze echt staan aftellen voor het laatste strikje opplakken?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_158123666
Heerlijk al die jaloerse reacties van jullie.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † woensdag 9 december 2015 @ 09:13:00 #45
43556 miss_dynastie
pi_158123716
Wat een lelijke boom! Zeventigduizend euro aan stylingtoestanden en dan zo'n lelijke ongelijke boom -O-
  woensdag 9 december 2015 @ 09:23:39 #46
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158123815
Oh, wow. Sylvie, wat ben je toch mooi.
pi_158123829
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 06:41 schreef WRH het volgende:
Prachtig ook hoe ze pas een foto maken als de boom staat en heur haartjes nog helemaal vers gestyled zitten.
Hier maken we foto's van tijdens het optutten van de boom en dat gaat er lang niet zo aan toe.
zeker aan de houding kun je ook zien dat het zo zwaar in scene is gezet: 'ja als je nu een beetje bovenin doet of je frunnikt aan een bal ofzo, dan zijn je boven armen goed gestrekt en staan ze er mooi strak op'
werkelijk geen idee wat ze eigenlijk staat te doen nl, die boom kan al niet meer voller en is helemaal klaar, of hebben ze echt staan aftellen voor het laatste strikje opplakken?
Als ik een foto van mezelf zou laten maken, tijdens het optuigen van de boom, dan sta ik hetzelfde als Sylvie, alleen dan met gezicht naar de lens toe :D

Als ze gewoon voor de boom was gaan staan, zou iedereen roepen dat ze als een dom wicht naast de boom poseert :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158126189
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als ik een foto van mezelf zou laten maken, tijdens het optuigen van de boom, dan sta ik hetzelfde als Sylvie, alleen dan met gezicht naar de lens toe :D

Ok!
Go hard or go home
  Spellchecker woensdag 9 december 2015 @ 12:37:58 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158126638

quote:
Sylvie Meis heeft 'concurrentie' van vriend Heleen

van onze redactie
FOTO - "Sylvie Meis, eat your heart out!" Heleen van Royen denkt dat de kleine diva niet de enige persoon is die op sexy wijze een kerstboom kan optuigen.
'Wat Sylvie kan, kan mijn vriend Bart Meeldijk ook', zal Heleen gedacht hebben toen zij een grappige foto van haar geliefde maakte.
Bart tuigt op de foto, die door Heleen op sociale media is gedeeld, de kerstboom op a la Sylvie: gehuld in een strak zwart jurkje en op hoge hakken versiert hij de kerstboom.
"Santa Baby Bart heeft de boom versierd, schrijft Heleen in een tweet naar Sylvie." De foto wordt goed ontvangen door de glamourbabe. Sylvie reageert met een hoop lachende emoticons en de woorden: "Prachtige boom en sexy outfit."
  woensdag 9 december 2015 @ 12:49:08 #50
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_158126808
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Spellchecker woensdag 9 december 2015 @ 13:04:57 #51
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158127065
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:49 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou er bijna medelijden mee krijgen ..... bijna.
  Moderator woensdag 9 december 2015 @ 13:29:56 #52
382129 crew  Donna
pi_158127522
Er zit in ieder geval een duidelijke buik.
pi_158127569
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:37 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

😂😂
pi_158127587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 09:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Oh, wow. Sylvie, wat ben je toch mooi.
[ afbeelding ]
Hier wel. Op de andere recente foto's van haarzelf op insta vind ik haar gek genoeg niet mooi (op de selfies)
pi_158138257
Doe mij de boom van Sabia maar.

pi_158144133
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 12:49 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]
Ervanuitgaande dat ze zwanger is van Rafael, en je ziet haar zo lopen, dan is het toch schandalig dat hij zich niet laat zien, ongeacht wat er voorgevallen is, ze hielden ooit van elkaar, en zouden dan nu een kind krijgen samen, dan ben je er toch voor iemand?
pi_158146414
Ze zegt zelf niet goed te weten waarom het opeens over is. Of dat ze het niet kan uitleggen aan haar kinderen.

Ik krijg toch meer en meer het idee dat rafje echt een enorme paardenlul is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158147452
Ik snap niet echt dat Rafael niet even de moeite kon nemen om gewoon te bevestigen dat ze zwanger is. Nu heeft ze dat heel circus eromheen gehad omdat zijn familie dat doodleuk beweerde.

Maar goed, Sabia zegt wederom geen kwaad woord.
quote:
do 10 dec 2015, 09:53
Sabia: 'Rafael is een superpapa'

Sabia Engizek heeft zich in een Duits interview positief uitgelaten over de kwaliteiten van Rafael van der Vaart als vader.
"Hij is een Superpapa", zegt ze tegen Bunte.

Sabia vertelt dat het Rafaels wens was om een tweede kind te krijgen. Hij heeft een zoon uit zijn huwelijk met Sylvie Meis. In 2013 verloren Sabia en hij hun ongeboren kind na een zwangerschap van negentien weken. Deze zomer werd bekend dat de twee uit elkaar zijn gegaan én dat Sabia opnieuw zwanger is.

"Omdat hij mijn twee kinderen twee jaar lang als zijn eigen kinderen behandeld heeft, heb ik gezegd: oké, we proberen nog een keer samen een baby te krijgen", vertelt Sabia. "Omdat hij zo'n goede vader is, maak ik me er geen zorgen over dat hij er niet zal zijn voor ons gezamenlijke kind."

In het interview spreekt Sabia de verwachting uit dat zij het grootste deel van de opvoeding van het kind, dat in februari wordt verwacht, op zich zal nemen. "Maar hij is altijd welkom om zijn kind te zien."

Engizek laat in het interview ook weten dat ze nog steeds verdriet heeft van de breuk met de voetballer. "De ene keer ben ik treurig, dan gaat het weer wat beter." Ook voor haar kinderen Amaya (5) en Daamin (4) is het niet gemakkelijk: "Rafael komt niet meer terug. En ik kan ook niet goed verklaren waarom niet. Ze hebben er verlatingsangst van gekregen, klampen zich aan mij vast."
know'm sayin?
×
word? word.
pi_158149653
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:57 schreef alors het volgende:
Ik snap niet echt dat Rafael niet even de moeite kon nemen om gewoon te bevestigen dat ze zwanger is.

Hij praat nooit over privé dingen, dus nu ook kennelijk niet.
Daarbij, dan komt hij tussen zijn ouders en Sabia te staan? Wat zijn ouders doen, daar zijn zij toch verantwoordelijk voor? Misschien vindt hij dat zijn moeder ook teveel kletst.

quote:
"En ik kan ook niet goed verklaren waarom niet".
Waarom Sabia dit soort dingen in de media gooit, mens hou gewoon je mond, voor je kinderen en ongeboren kind.
Er kan toch niet anders dan iets voorgevallen zijn?
Een kerel loopt niet voor jan joker weg bij zijn zwangere vriendin, kom op. Sylvie is er tig jaar mee samen geweest, alsof het zo een klootzak is, dat geloof ik gewoon niet.
Maar Sabia wil ook geen gezichtsverlies lijden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158152154
quote:
11s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]

Dat rechterbeen is veel dikker dan haar linkerbeen en die nek is ook eng lang.
Haar hoofd is zo'n 10 cm te lang gemaakt aan de achterzijde
En bij dat paarse lintje maakt haar rok ook een rare knik.

Ik snap dat geshop niet, als je het doet doe het dan goed.

Jouw reacties zijn vaak zo...bijzonder..Het ene been is gewoonweg niet geheel in beeld. Haar nek is altijd redelijk lang, mede door haar houding.
pi_158152194
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 15:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Jouw reacties zijn vaak zo...bijzonder..Het ene been is gewoonweg niet geheel in beeld. Haar nek is altijd redelijk lang, mede door haar houding.
Ja die lange nek maken hoort gewoon bij Syl.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158153310
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 15:55 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Jouw reacties zijn vaak zo...bijzonder..Het ene been is gewoonweg niet geheel in beeld. Haar nek is altijd redelijk lang, mede door haar houding.
`Die van jou ook... dat linkerbeen is toch zichtbaar achter het rechterbeen?
pi_158153394
quote:
11s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]

Dat rechterbeen is veel dikker dan haar linkerbeen en die nek is ook eng lang.
Haar hoofd is zo'n 10 cm te lang gemaakt aan de achterzijde
En bij dat paarse lintje maakt haar rok ook een rare knik.

Ik snap dat geshop niet, als je het doet doe het dan goed.

Ook de schaduw lijn van de muur die onder loopt klopt volgens mij voor geen meter of ze moeten echt een heel slecht gelegde vloer hebben.
pi_158153446
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ook de schaduw lijn van de muur die onder loopt klopt volgens mij voor geen meter of ze moeten echt een heel slecht gelegde vloer hebben.
Daar zit een knikkergeul voor Damian :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158153640
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daar zit een knikkergeul voor Damian :D
Het lijkt erop dat het daar een stukje lager is, maar het ziet er idd wel heel vreemd uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158153823
sowieso vreemde foto; er staat duidelijk iets zilver kleurig glimmends achter haar, maar dat zweeft in de lucht en de kleur van die muur is ook geen normaal verloop. zit ook een wit randje / hoekprofiel iets in de muur, langs haar buik, maar dat klopt weer niet met de rest van de muur.
is ze niet gewoon helemaal in die foto geshopt? een eerdere foto van haar die hier in geplakt is?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_158154255
Het is hartstikke echt, jongens! Op de schoenen na dan.
quote:
Sylvie Meis geeft toe dat de foto die ze onlangs postte van haar bij de kerstboom inderdaad een beetje in scène is gezet.

De presentatrice deelde eerder deze week op Instagram een plaatje waarop te zien was hoe ze de kerstboom versierde. Sylvie droeg een strak zwart jurkje en hoge hakken toen ze de boom optuigde.

Sylvie werd door veel Instagramgebruikers bestempeld als 'nep'. Want wie tuigt zijn of haar kerstboom op in zo'n outfit? De feestelijke foto is in scène gezet, zo luidde het oordeel van de kritische fans.

Sylvie geeft nu toe dat de foto inderdaad niet op een spontaan moment is gemaakt. Ze vertelt aan RTL dat zij en haar zoon Damián na een 'date' hadden afgesproken om samen de boom op te tuigen..

"Dus heb ik mezelf een beetje netjes gemaakt. En Dámian ook", legt Sylvie uit. "Zo hebben we samen de kerstboom mooi versierd. Maar natuurlijk had ik tijdens het versieren wel even die schoenen uitgetrokken. Maar het jurkje had ik aan!
pi_158155497
Die schoenen waren eigenlijk het enige dat ik wel snapte, hoe komt ze anders bij de bovenste helft van de boom?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158155692
Zal het bij haar altijd 30 gr in huis zijn, dat ze in een strapless jurkje de kerstboom optuigt?
pi_158157414
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ook de schaduw lijn van de muur die onder loopt klopt volgens mij voor geen meter of ze moeten echt een heel slecht gelegde vloer hebben.
Het perspectief van de muur en dat schilderij klopt ook voor geen meter.. :') echt heel slecht gedaan..
pi_158157588
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het perspectief van de muur en dat schilderij klopt ook voor geen meter.. :') echt heel slecht gedaan..
Dat stuk muur achter de kerstboom is toch gewoon schuin? dat zie je rechts van de kerstboom ook aan de muur waar die muur dwars op staat.

De vloer lijkt ook vrijwel direct naast haar linkervoet op die hoogte op te houden (en schuin weg te lopen), alsof er van oudsher op die plek een trap zat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158158025
:D Zitten jullie nu met je neus in je beeldscherm die foto grondig te analyseren? :D
Is dat zo?
pi_158158029
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat stuk muur achter de kerstboom is toch gewoon schuin? dat zie je rechts van de kerstboom ook aan de muur waar die muur dwars op staat.

De vloer lijkt ook vrijwel direct naast haar linkervoet op die hoogte op te houden (en schuin weg te lopen), alsof er van oudsher op die plek een trap zat.
:@ je hebt gelijk... Ik zag dat stukje muur naast het gordijn niet.. :@
pi_158158192
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:05 schreef Smallish het volgende:
:D Zitten jullie nu met je neus in je beeldscherm die foto grondig te analyseren? :D
:D ja


:') slecht hè..
pi_158159167
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:11 schreef madam-april het volgende:

[..]

:D ja


:') slecht hè..
Nee, moet er om lachen en dat is ook wat waard in deze tijden... :D
Is dat zo?
pi_158160106
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:43 schreef Smallish het volgende:

[..]

Nee, moet er om lachen en dat is ook wat waard in deze tijden... :D
Het is een beetje mijn guilty pleasure :')
  Spellchecker donderdag 10 december 2015 @ 21:35:14 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158160978
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 21:07 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het is een beetje mijn guilty pleasure :')
Ik herken dat wel een beetje geloof ik .... :D
  Vis een optie? donderdag 10 december 2015 @ 23:25:21 #78
70532 loveli
N
pi_158163591
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:05 schreef Smallish het volgende:
:D Zitten jullie nu met je neus in je beeldscherm die foto grondig te analyseren? :D
Tot ik weet wat dat glimmende ding tussen haar armen is, ja.

Jij niet?
crap in = crap out
  Spellchecker donderdag 10 december 2015 @ 23:42:24 #79
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_158164109
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 23:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Tot ik weet wat dat glimmende ding tussen haar armen is, ja.

Jij niet?
Ik denk de glimmende rand van een staande lamp?
pi_158169584
quote:
Toch geen eenzame kerst voor meest besproken vrouw van het jaar
Sabia: ,,Rafael vertrok zonder afscheid te nemen…’’

Het werd een realitysoap zonder tv-camera’s, de zwangerschap van SABIA ENGIZEK (37) die wel elke dag op de voet werd gevolgd. Aanstaande vader RAFAEL VAN DER VAART (32) bleef daarin nadrukkelijk buiten beeld. Maar de man die, volgens Sabia, ‘zonder afscheid te nemen’ uit haar leven vertrok, zal er als de baby er eenmaal is zeker weer voor haar en kleine zijn… Althans, daar is zijzelf van overtuigd!

Haar televisiecarrière, waar zij zich zo op had verheugd, was alweer voorbij voordat die goed en wel was begonnen. SABIA ENGIZEK zit vanavond niet in een Nederlandse televisiestudio, maar gewoon in Hamburg waar het huis dat zij bijna twee jaar lang met RAFAEL VAN DER VAART deelde inmiddels helemaal in kerstsfeer is. Het feest dat zij met haar zus, zwager en de kinderen zal gaan vieren. Nog een paar maanden, dan moeten er in het huis ook babygeluidjes te horen zijn, al is nog steeds niet duidelijk wanneer dat precies het geval zal zijn en blijven er meer mysteries om de meest besproken zwangerschap van 2015, die Sabia de ene dag zo nadrukkelijk veel méér het profiel van een zwangere vrouw geeft dan de andere!

Of Sabia al net zo in kerstsfeer is als haar huis dat is, valt nog te bezien. Zorgen zijn er namelijk ook. Aan het Duitse weekblad Bunte vertelt zij bijvoorbeeld nog steeds niet te weten waarom Rafael van de ene dag op de andere, volgens haar zonder afscheid te nemen, uit haar leven verdween. ,,Rafael en de breuk houden de kinderen nog zeer bezig. Het moeilijkste voor hen om te begrijpen: Rafael komt nooit meer terug. Het geen afscheid nemen, het niet begrijpen kunnen waarom dat zo is. Ze hebben verlatingsangst. Als ik ze naar het kinderdagverblijf breng klampen ze zich aan me vast. Ik vertel ze ook hoe ik me voel. Dat lijkt me beter dan hun vragen te ontwijken. Ze merken nu: mama voelt zich zoals wij. Soms ben ik verdrietig, soms gaat het beter.’’

Sabia zegt geen idee te hebben waarom de breuk, die zij deze zomer eerst nog langdurig en nadrukkelijk bleef ontkennen, zich heeft voltrokken. ,,Ik heb er geen verklaring voor. Als je een verhouding hebt die stroef verloopt, kun je zeggen dat je het zou moeten hebben zien aankomen. Er is geen perfecte relatie, maar bij Rafael en mij voelde het wel zo. Alles viel op zijn plek met zijn werk, mijn rol, onze kinderen. Misschien was het wel té perfect.’’

Over de toekomst lijkt zij zich niet al te veel illusies te maken: ,,Een gemeenschappelijk ouderschap voor onze baby is misschien een groot woord. In de basis ben ik de moeder en de hoofdopvoeder. Maar wanneer hij maar wil, kan Rafael komen en ons kind zien. Rafael is een geweldige vader. Ik denk dat, als het er eenmaal is, hij het zal opzoeken en tijd met de baby zal doorbrengen. Zo ken ik Rafael. Een tweede kind was zijn wens. Omdat hij mijn kinderen twee jaar lang behandeld heeft als waren ze van hem zelf, heb ik gezegd: okay, we proberen nog een keer een gemeenschappelijk kind te krijgen. Hij is een topvader. Daarom maak ik me er eigenlijk ook geen zorgen over of hij er voor óns kind zal zijn. In het begin is het wel moeilijk voor me geweest, maar nu verheug ik me er echt op. Ik kan er ook naar uitkijken als straks alles voorbij is. Zwanger, niet zwanger. Deze week een buik, volgende week geen buik. Ik kan het niet meer horen. Daarom ben ik blij als het straks eindelijk zo ver is.’’

Plannen voor het nieuwe jaar zijn nog niet concreet: ,,Ik moet eerst maar eens uitvinden: wat kan ik nu eigenlijk? Dat is nieuw voor me. Tot voor kort dacht ik altijd als huisvrouw, moeder en partner oud te worden. Daar was ik ook gelukkig mee geweest. Nu zit ik in een andere situatie en moet ik daarvan iets maken. Een nieuwe partner? Dan moet er wel een wonder gebeuren…’’
bron
pi_158169955
Heeft iemand er wel eens aangedacht dat Rafael van der Vaart misschien wel overspannen is.
Het enig wat hij naar buiten brengt is dat hij rust in zijn hoofd wil.

Hij heeft volgens mij nooit de kans gekregen om volwassen te worden , altijd de bemoeienissen van zijn ouders, wat betreft zijn werk en ook gezeur over zijn relaties . Sylvie was op zijn geld uit en daarna Sabia vindt zijn vader. Misschien werd alles hem teveel toen zijn contract bij Hamburg SV afliep en zijn ouders, Sabia en zaakwaarnemer allemaal een mening hadden.

Hij is zomaar weggegaan en in de media zegt men dat hij erg veranderd blijkt te zijn, veel uitgaan en drinken.
Hij is erg onverschillig wat betreft Sabia en hun ongeboren kind, terwijl hij eind April nog riep " zij is de vrouw met wie ik ga trouwen , samen gaan wij oud worden" . Ook bij aankomst in Spanje was hij niet fit en snel geblesseerd.
Burn-out misschien ?
  vrijdag 11 december 2015 @ 12:56:05 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158170004
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:52 schreef jaargetijden het volgende:
Heeft iemand er wel eens aangedacht dat Rafael van der Vaart misschien wel overspannen is.
Het enig wat hij naar buiten brengt is dat hij rust in zijn hoofd wil.

Hij heeft volgens mij nooit de kans gekregen om volwassen te worden , altijd de bemoeienissen van zijn ouders, wat betreft zijn werk en ook gezeur over zijn relaties . Sylvie was op zijn geld uit en daarna Sabia vindt zijn vader. Misschien werd alles hem teveel toen zijn contract bij Hamburg SV afliep en zijn ouders, Sabia en zaakwaarnemer allemaal een mening hadden.

Hij is zomaar weggegaan en in de media zegt men dat hij erg veranderd blijkt te zijn, veel uitgaan en drinken.
Hij is erg onverschillig wat betreft Sabia en hun ongeboren kind, terwijl hij eind April nog riep " zij is de vrouw met wie ik ga trouwen , samen gaan wij oud worden" . Ook bij aankomst in Spanje was hij niet fit en snel geblesseerd.
Burn-out misschien ?
Zou prima kunnen, of hij is gewoon een eikel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158170044
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou prima kunnen, of hij is gewoon een eikel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:04:44 #84
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_158170105
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou prima kunnen, of hij is gewoon een eikel.
O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2015 @ 13:21:16 #85
43556 miss_dynastie
pi_158170319
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou prima kunnen, of hij is gewoon een eikel.
Of allebei. Hij is in elk geval wel van het padje af, da's duidelijk :P
  vrijdag 11 december 2015 @ 13:23:13 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158170348
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Of allebei. Hij is in elk geval wel van het padje af, da's duidelijk :P
Ja, allebei kan ook heel goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158173552
Zij kan wel roepen dat ze van niks weet, maar dat roepen wel meer mensen.

En ze blijft maar praten met de media.
Vertelt aan iedereen die het horen wil dat je kinderen je ex missen, moeite bij een KDV hebben... het houdt niet op, niet vanzelf :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158173616
http://www.telegraaf.nl/p(...)sen_de_rijken__.html

FOTO'S - Christie Bokma, die sinds oktober wordt gelinkt aan Rafael van der Vaart, omringt zich graag met rijkdom.
De mooie Amsterdamse schitterde donderdag op de VIP-avond van de Masters of LXRY (voorheen de Miljonair Fair) in de hoofdstedelijke RAI, temidden van onder meer Hind Laroussi en Marcel Boekhoorn, Inge de Bruijn, Romy Monteiro en Addy van den Krommenacker.

Foto: Mario Nap
Rafael schitterde ook, maar dan door afwezigheid aan de zijde van de schoonheid. Hij zette zich donderdagmiddag in voor kinderen in een ziekenhuis in Sevilla.
De voetballer deed dat samen met zijn collega's van zijn Spaanse club Real Betis. Rafael wist met zijn komst een lach op de gezichten van de zieke kindjes te toveren en deelde kleine cadeautjes uit.
Dat Rafael goed is met kinderen, bevestigde zijn zwangere ex Sabia Engizek al in een Duits interview. "Hij is een topvader. Daarom maak ik me er eigenlijk ook geen zorgen over of hij er voor óns kind zal zijn."
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158175905
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:56 schreef Ticootje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)sen_de_rijken__.html

FOTO'S - Christie Bokma, die sinds oktober wordt gelinkt aan Rafael van der Vaart, omringt zich graag met rijkdom.
De mooie Amsterdamse schitterde donderdag op de VIP-avond van de Masters of LXRY (voorheen de Miljonair Fair) in de hoofdstedelijke RAI, temidden van onder meer Hind Laroussi en Marcel Boekhoorn, Inge de Bruijn, Romy Monteiro en Addy van den Krommenacker.

Foto: Mario Nap
Rafael schitterde ook, maar dan door afwezigheid aan de zijde van de schoonheid. Hij zette zich donderdagmiddag in voor kinderen in een ziekenhuis in Sevilla.
De voetballer deed dat samen met zijn collega's van zijn Spaanse club Real Betis. Rafael wist met zijn komst een lach op de gezichten van de zieke kindjes te toveren en deelde kleine cadeautjes uit.
Dat Rafael goed is met kinderen, bevestigde zijn zwangere ex Sabia Engizek al in een Duits interview. "Hij is een topvader. Daarom maak ik me er eigenlijk ook geen zorgen over of hij er voor óns kind zal zijn."
Misschien mocht Christie op de Masters LXRY beurs zelf " een klein cadeautje" van Rafael uitzoeken.
  vrijdag 11 december 2015 @ 18:10:42 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158175958
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:07 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Misschien mocht Christie op de Masters LXRY beurs zelf " een klein cadeautje" van Rafael uitzoeken.
Ze was er iig niet voor uitgenodigd als ze geen verkering met Rafael had gehad.... hoogstens om te werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2015 @ 21:14:39 #91
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158180722
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 15:56 schreef Ticootje het volgende:
temidden van onder meer Hind Laroussi
Wat heeft Hind ook al weer gepresteerd behalve een halve finaleplaats bij Idols in het jaar stillekes? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 december 2015 @ 21:18:19 #92
22592 crew  Ole
pi_158180841
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat heeft Hind ook al weer gepresteerd behalve een halve finaleplaats bij Idols in het jaar stillekes? :?
relatie met een Nederlandse rapper..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_158180887
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat heeft Hind ook al weer gepresteerd behalve een halve finaleplaats bij Idols in het jaar stillekes? :?
Een date met Marcel Boekhoorn :+
pi_158180898
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:18 schreef Ole het volgende:

[..]

relatie met een Nederlandse rapper..
En nu met een multimiljonair toch?
pi_158182993
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:20 schreef mootie het volgende:

[..]

En nu met een multimiljonair toch?
Miljardair.
pi_158184174
Hind?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 12 december 2015 @ 00:56:48 #97
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_158187203
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze was er iig niet voor uitgenodigd als ze geen verkering met Rafael had gehad.... hoogstens om te werken.
Ze was er toch ook om te werken of heb ik het mis?

Geen voordelige foto trouwens bij het artikel. Sylvie vind ik een plaatje, Sabia ook erg knap maar deze. ..mwah. Hopelijk wel een lief karakter en stabiele gesteldheid.
pi_158189279
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 december 2015 21:14 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Wat heeft Hind ook al weer gepresteerd behalve een halve finaleplaats bij Idols in het jaar stillekes? :?
ze is het neukertje van een miljardair.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 09:43:38 #100
184769 crew  Deisyy
pi_158189723
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:57 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze was er toch ook om te werken of heb ik het mis?

Geen voordelige foto trouwens bij het artikel. Sylvie vind ik een plaatje, Sabia ook erg knap maar deze. ..mwah. Hopelijk wel een lief karakter en stabiele gesteldheid.
Ze lijkt wel een opgefokte hond met die opgetrokken bovenlip :@
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 12 december 2015 @ 09:53:39 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158189780
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 00:57 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze was er toch ook om te werken of heb ik het mis?

Geen voordelige foto trouwens bij het artikel. Sylvie vind ik een plaatje, Sabia ook erg knap maar deze. ..mwah. Hopelijk wel een lief karakter en stabiele gesteldheid.
Geen idee of ze er was om te werken of als genodigde, het artikel impliceert min of meer dat ze er als genodigde was, maar dat hoeft niet zo te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158190515
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen idee of ze er was om te werken of als genodigde, het artikel impliceert min of meer dat ze er als genodigde was, maar dat hoeft niet zo te zijn.
De eerste avond als genodigde en de tweede avond om bruidsmode te showen volgens mij.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:36:52 #103
92279 N.icka
Windforce 11
pi_158190614
Ik heb toch best te doen met Sabia. Zit je straks met je kindje en de vader lalt, hoert en sloert in de kroeg met een ander.
pi_158190833
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:36 schreef N.icka het volgende:
Ik heb toch best te doen met Sabia. Zit je straks met je kindje en de vader lalt, hoert en sloert in de kroeg met een ander.
En dan die Ramon en Lolita van der Vaart die haar en hun kleinkind het liefst negeren .
Wat er ook gebeurt is tussen Sabia en van der Vaartjes, dit heeft Sabia en haar ( ongeboren ) kindje niet verdiend .
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:59:13 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158190877
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:27 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

De eerste avond als genodigde en de tweede avond om bruidsmode te showen volgens mij.
Man man man, hoe wanhopig moet je zijn als je je dan de tweede avond laat inhuren om bruidsmode te showen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158190940
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:56 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

En dan die Ramon en Lolita van der Vaart die haar en hun kleinkind het liefst negeren .
Wat er ook gebeurt is tussen Sabia en van der Vaartjes, dit heeft Sabia en haar ( ongeboren ) kindje niet verdiend .
Dus elke actie is te vergeten en vergeven zodra je met je zwangere bakkes rondloopt?
Welnee.

Als zij bewust zwanger is geworden, terwijl hij niet meer wilde, dan snap ik het volkomen als hij niks van zich laat horen. Of als ze ondertussen vreemdging.
We weten de reden niet, maar een zwangerschap is geen excuus om elk gedrag goed te praten.

En als Sabia een beetje nadenkt voor en om haar kinderen, dan houdt ze al het gemelk voor zich. Leuk om later terug te lezen...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158190962
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dus elke actie is te vergeten en vergeven zodra je met je zwangere bakkes rondloopt?
Welnee.

Als zij bewust zwanger is geworden, terwijl hij niet meer wilde, dan snap ik het volkomen als hij niks van zich laat horen. Of als ze ondertussen vreemdging.
We weten de reden niet, maar een zwangerschap is geen excuus om elk gedrag goed te praten.
Maar zij geeft toch juist aan dat ze er nog een keer voor gingen omdat hij zo graag wilde?

Niet dat dat waar hoeft te zijn natuurlijk...
Don't you love her madly?
  zaterdag 12 december 2015 @ 12:08:24 #108
92279 N.icka
Windforce 11
pi_158191019
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dus elke actie is te vergeten en vergeven zodra je met je zwangere bakkes rondloopt?
Welnee.

Als zij bewust zwanger is geworden, terwijl hij niet meer wilde, dan snap ik het volkomen als hij niks van zich laat horen. Of als ze ondertussen vreemdging.
We weten de reden niet, maar een zwangerschap is geen excuus om elk gedrag goed te praten.

En als Sabia een beetje nadenkt voor en om haar kinderen, dan houdt ze al het gemelk voor zich. Leuk om later terug te lezen...
Niemand heeft het over elk gedrag goedpraten maar er is straks wel een (klein) kind wat nergens wat aan kan doen. En daar heb je als vader en familievtoch wel voor te zorgen.
pi_158191390
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:08 schreef N.icka het volgende:

[..]

Niemand heeft het over elk gedrag goedpraten maar er is straks wel een (klein) kind wat nergens wat aan kan doen. En daar heb je als vader en familievtoch wel voor te zorgen.
Precies. Het zijn volwassenen, geen pubers meer. Rafael moet z'n verantwoordelijkheid nemen voor dat kind.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_158191632
Eind April zei Rafael " Sabia wordt hoe dan ook mijn vrouw ,wij gaan samen oud worden ", en ze konden niet van elkaar afblijven. In mei raakte ze zwanger als hij dat niet zou willen had hij er iets aan kunnen doen.
Sabia gaf ooit aan dat er dingen van buiten hun relatie waren die tegen zaten. Rafael is een erg familiemens en als Sabia niet goed in de familie ligt , kan dat vele problemen geven

In deze relatie hebben vermoedelijk meerdere mensen fouten gemaakt. Fouten maken is menselijk.
Vergeven is in mijn ogen iets anders dan vergeten.
Je kunt iemand vergeven maar dat wil niet zeggen dat je het hoeft te vergeten
Sabia doet het mijninziens goed in de media, geen modder gooien, al denk ik dat de media HAAR ook opzoekt.
Is het dan wel geoorloofd dat de opa en oma en ouders van Rafael in de media Sabia voor leugenaar uitmaken ?
Geen commentaar had ook volstaan. Nee meerdere mensen maken hier fouten . En zoals ik al schreef vergeven is anders als vergeten, zeker als het je (klein)kind betreft. Hoe gaan de van der Vaartjes straks met hun (klein)kind een band opbouwen ?? Wordt Christie straks de nanny ?
Ik hoop dat het voor het kindje en Sabia en Rafael en zijn ouders goed gaat uitpakken. Ik gun ze allen het geluk.
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2015 @ 13:08:36 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158191929
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:36 schreef N.icka het volgende:
Ik heb toch best te doen met Sabia. Zit je straks met je kindje en de vader lalt, hoert en sloert in de kroeg met een ander.
Maar waarom medelijden?
Zoiets wéét je toch als je een leeghoofd met veel geld aan de haak slaat? En voor zijn looks is ze vast ook niet op hem gevallen, dus wie zonder zonde is...

If you can't stand the heat...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2015 @ 13:11:05 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158191952
Ik vind het ook wel sneu voor Sabia dat haar droompjes in duigen vallen, maar ik zie geen reden voor overdreven medelijden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158192229
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar waarom medelijden?
Zoiets wéét je toch als je een leeghoofd met veel geld aan de haak slaat? En voor zijn looks is ze vast ook niet op hem gevallen, dus wie zonder zonde is...

If you can't stand the heat...
O jee , denken jullie dat ook Christie niet voor zijn " looks" is gevallen !!

Ramon van der Vaart schetse ooit dat Rafael,
de eerste helft van iedere wedstrijd voor de belasting speelde en de tweede helft voor zijn ex(vrouwen) en dat hij de verlenging van zijn carrière in Sevilla en de strafschoppen zelf mocht houden.
Als hij zo doorgaat vermoed ik dat hij straks alleen de strafschoppen zelf mag houden .
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2015 @ 13:42:08 #114
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158192413
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:29 schreef jaargetijden het volgende:
Als hij zo doorgaat vermoed ik dat hij straks alleen de strafschoppen zelf mag houden .
Yep, en die mist-ie steeds vaker. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158192559
Wat een gezeik op Raf. Hij is wel de enige met een vast inkomen. Inkomen waar Sabia straks lekker op kan teren.

Als dat kind er straks is zal hij er zeker wel voor zorgen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158192859
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:49 schreef superniger het volgende:
Wat een gezeik op Raf. Hij is wel de enige met een vast inkomen. Inkomen waar Sabia straks lekker op kan teren.

Als dat kind er straks is zal hij er zeker wel voor zorgen.
Juist omdat Rafael daar straks voor gaat zorgen en hij de enige is met een vast inkomen maken Ramon en Lolita zich zorgen om het geld van Raf. Wat als er straks niets meer over is voor Damian en hun nog ongeboren kleinkind.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:34:48 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158193274
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:29 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

O jee , denken jullie dat ook Christie niet voor zijn " looks" is gevallen !!

Ramon van der Vaart schetse ooit dat Rafael,
de eerste helft van iedere wedstrijd voor de belasting speelde en de tweede helft voor zijn ex(vrouwen) en dat hij de verlenging van zijn carrière in Sevilla en de strafschoppen zelf mocht houden.
Als hij zo doorgaat vermoed ik dat hij straks alleen de strafschoppen zelf mag houden .
Hij zit in Sevilla voornamelijk op de bank....

Maar ik denk dat Ramon vooral heel erg verontwaardigd is dat zijn zoon niet vooral voor hem speelt, want ik geloof er niets van dat Sylvie zo'n enorm bedrag aan alimentatie vangt, die heeft zelf ook een heel behoorlijk inkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158193388
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:08 schreef N.icka het volgende:

[..]

Niemand heeft het over elk gedrag goedpraten maar er is straks wel een (klein) kind wat nergens wat aan kan doen. En daar heb je als vader en familievtoch wel voor te zorgen.
Straks, ja. Die baby is er nu toch niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:41:21 #119
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_158193403
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:05 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Maar zij geeft toch juist aan dat ze er nog een keer voor gingen omdat hij zo graag wilde?

Niet dat dat waar hoeft te zijn natuurlijk...
Ja dat geeft zij aan ja.. dezelfde persoon die wekenlang riep dat er nog een relatie was terwijl dat niet zo was, en dezelfde persoon die maandenlang vaag heeft gedaan over dr zwangerschap.

Oh, en al die overdreven "kijk ons eens gelukkig zijn"-momenten, vlak na de scheiding met Sylvie niet te vergeten natuurlijk.
With love :*
pi_158193406
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:05 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Maar zij geeft toch juist aan dat ze er nog een keer voor gingen omdat hij zo graag wilde?

Niet dat dat waar hoeft te zijn natuurlijk...
Zij zegt zoveel, ja. De gedumpte huilt altijd.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:45:51 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158193489
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zij zegt zoveel, ja. De gedumpte huilt altijd.
En daarom is het een leugen? Dus eigenlijk is het een hele strakke strategie van Raf; gewoon niks zeggen, dan wordt zijn zwijgen tot waarheid verheven?

Er is al zoveel commentaar geweest op wat ze niet zei, als ze niks zegt is het niet goed, als ze wel wat zegt is het ook niet goed, en Rafael maar de (schijn)heilige uithangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 12 december 2015 @ 14:48:28 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158193530
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:41 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ja dat geeft zij aan ja.. dezelfde persoon die wekenlang riep dat er nog een relatie was terwijl dat niet zo was, en dezelfde persoon die maandenlang vaag heeft gedaan over dr zwangerschap.

Oh, en al die overdreven "kijk ons eens gelukkig zijn"-momenten, vlak na de scheiding met Sylvie niet te vergeten natuurlijk.
Oh? Jij weet wanneer de relatie feitelijk verbroken is? En nu verwijt je haar al dat ze "vaag" deed over haar zwangerschap? Wat had je dan verwacht, dat ze Albert Verlinde en Patty Brard persoonlijk zou vragen met haar mee te gaan naar de 12-weken echo?
Misschien hadden Albert en Patty in de operatiekamer moeten assisteren toen er een bandje om haar baarmoeder werd aangebracht?

Ze kan het niet goed doen, haar verwijten "vaag" te zijn over haar zwangerschap, maar als ze er open over is wordt het haar net zo hard verweten :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158193628
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 12:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dus elke actie is te vergeten en vergeven zodra je met je zwangere bakkes rondloopt?

_O- zwangere bakkes
pi_158193984
Ik lees soms dat mensen schrijven Rafael vertelt nooit iets over zijn privéleven in de media.
Kom op zeg , katen we ff bij het begin beginnen.
Een huwelijk op TV, hij zocht zowel met Sylvie als met Sabia wel degelijk de media ook op. Ook via instagram en twitter.
Nu het met zijn carriere niet goed loopt roept hij dat hij "RUST in zijn hoofd wil " en heeft hij anderen die de media opzoeken namens hem.
Het van der vaartkamo p of insiders van van der Vaart noemen ze ze. Dan weer zijn oom die via showniews wat zegt dan zijn vader dan zijn broer en die actie via de Duitse InTouch dat Rafael een sms naar Sabia zou hebben gestuurd kwam uit het van der Vaartkamp. Ze weten er allemaal wel raad mee en let op die Christie is er ook niet vies van. Die keer dat ze op het terras buiten voor een café zat en RTL stond buiten. Ze hadden ook naar binnen kunnen gaan.
  Moderator zaterdag 12 december 2015 @ 15:17:52 #125
184769 crew  Deisyy
pi_158193995
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Straks, ja. Die baby is er nu toch niet.
Als de baby er ooit komt O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158194493
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Man man man, hoe wanhopig moet je zijn als je je dan de tweede avond laat inhuren om bruidsmode te showen :D
maar ze is toch ook gewoon model
de eerste avond was ze er in haar vrije tijd en de tweede moest ze er werken
ik zie dat niet als wanhopig
pi_158194728
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar ze is toch ook gewoon model
de eerste avond was ze er in haar vrije tijd en de tweede moest ze er werken
ik zie dat niet als wanhopig
Voor ze in de media kwam als vriendin van Rafael , bestonden er alleen fotos van haar als hostess bij beurzen en evenementen. Sinds eind oktober heeft ze modellen aanbiedingen en staan er alleen nog foto's bij StellaAgency als model.
Per december heeft ze foto's laten maken voor een portfolio bij Jeroen in Rotterdam. Vermoedelijk is ze interessant geworden als model toen er in de media kwam dat ze de vriendin was van Rafael van der Vaart
pi_158195192
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

En daarom is het een leugen? Dus eigenlijk is het een hele strakke strategie van Raf; gewoon niks zeggen, dan wordt zijn zwijgen tot waarheid verheven?

Er is al zoveel commentaar geweest op wat ze niet zei, als ze niks zegt is het niet goed, als ze wel wat zegt is het ook niet goed, en Rafael maar de (schijn)heilige uithangen.
Nee, maar daarom is ook Raf zijn zwijgen niet fout. We weten de reden van de breuk niet.
Sabia of Raf, aan wie het ligt, mocht het zo duidelijk zijn, dat weten we niet.
Dus geen medelijden vanuit mij. Maar je kinderen in de media verkopen ("ze klampen zich aan mij vast....boehoe, drama"), dat gaat nergens over.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:38:58 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158195636
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar ze is toch ook gewoon model
de eerste avond was ze er in haar vrije tijd en de tweede moest ze er werken
ik zie dat niet als wanhopig
Als ik voor de eerste avond een uitnodiging zou hebben gehad voor het event (vanwege m'n verkering met een steenrijke voetballer), dan ging ik daar de tweede avond zeker geen bruidsmode showen als werk, daar had ik dan voor bedankt.
Edit: of voor de eerste avond uiteraard.... zeker als je bedenkt dat die eerste avond de VIP-avond zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158197702
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik voor de eerste avond een uitnodiging zou hebben gehad voor het event (vanwege m'n verkering met een steenrijke voetballer), dan ging ik daar de tweede avond zeker geen bruidsmode showen als werk, daar had ik dan voor bedankt.
Edit: of voor de eerste avond uiteraard.... zeker als je bedenkt dat die eerste avond de VIP-avond zou zijn.
wat ik bedoelde is dat ze wellicht een uitnodiging voor de eerste avond heeft gehad als 'werknemer' aangezien ze er dus ook moest werken op een andere dag
misschien staat de uitnodiging los van haar relatie met raf

ik neem aan dat andere mensen die er wegens werkverplichting waren ook gewoon op andere dagen dat ze er niet nodig waren, wel welkom waren
  zaterdag 12 december 2015 @ 18:45:22 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158198128
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 18:28 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wat ik bedoelde is dat ze wellicht een uitnodiging voor de eerste avond heeft gehad als 'werknemer' aangezien ze er dus ook moest werken op een andere dag
misschien staat de uitnodiging los van haar relatie met raf

ik neem aan dat andere mensen die er wegens werkverplichting waren ook gewoon op andere dagen dat ze er niet nodig waren, wel welkom waren
Mwah, als ik zie wat voor zogenaamde exclusiviteit ze pretenderen te hebben dan denk ik niet dat de showmodellen uitnodigingen voor de VIP-avond hebben gehad, genoeg nieuw geld wannabees die wat overhebben voor zo'n "VIP" uitnodiging.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158198866
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Sabia of Raf, aan wie het ligt, mocht het zo duidelijk zijn, dat weten we niet.
Wanneer was nou dat feestje waarbij Christie en Rafael elkaar hadden ontmoet dan? En hoezo waren gewone mensen zoals Christie daar aanwezig? Bij feestjes toch meestal familie, vrienden en collega's.
pi_158202932
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2015 18:07 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Misschien mocht Christie op de Masters LXRY beurs zelf " een klein cadeautje" van Rafael uitzoeken.
Waarom ziet haar lip er zo raar uit?
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_158203404
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:53 schreef ntm het volgende:

[..]

Waarom ziet haar lip er zo raar uit?
[ afbeelding ]
mischien passen die tanden anders niet?
pi_158203495
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:53 schreef ntm het volgende:

[..]

Waarom ziet haar lip er zo raar uit?
[ afbeelding ]
ieuwwww lelijke kop
Twinning = boring
  Vis een optie? zaterdag 12 december 2015 @ 23:11:19 #136
70532 loveli
N
pi_158204581
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 21:53 schreef ntm het volgende:

[..]

Waarom ziet haar lip er zo raar uit?
[ afbeelding ]
Omdat ze 'em nog niet op heeft laten spuiten.
crap in = crap out
  zondag 13 december 2015 @ 01:24:44 #137
92279 N.icka
Windforce 11
pi_158207653
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 december 2015 13:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het ook wel sneu voor Sabia dat haar droompjes in duigen vallen, maar ik zie geen reden voor overdreven medelijden.
Ik zie hier toch niemand overdreven medelijden hebben. Jij kan je ook wel heel erg aanstellen zeg .
  † In Memoriam † zondag 13 december 2015 @ 08:12:50 #138
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158210033
Misschien, maar ik wil me nog geen zorgen maken over een kind wat er nog niet eens is.
En wie weet laat de bevalling nog wel een tijdje op zich wachten...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158213316
Ik denk ook wel dat ze als vriendin-van interessanter wordt. Echt een modellenhoofd heeft ze niet, net als Sabia. Prima natuurlijk voor hostess- en presentatieklussen. ..
pi_158214634
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 19:14 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Wanneer was nou dat feestje waarbij Christie en Rafael elkaar hadden ontmoet dan? En hoezo waren gewone mensen zoals Christie daar aanwezig? Bij feestjes toch meestal familie, vrienden en collega's.
Volgens mij werden ze door een gemeenschappelijke vriend aan elkaar voorgesteld begin Augustus.
Eind 2014 zie je Christie op foto' s bij Bash in Amsterdam met
Nathan Moszkowicz en de voetballer Magid Jansen en Alex Hes van E&A. Events. Dit zijn niet de eerste de beste . En waarschijnlijk bevind onder Christie haar vrienden ook een vriend van Rafael.
  dinsdag 15 december 2015 @ 14:33:20 #141
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158259435
Christie Bokma, volgens geruchten heeft ze twee jaar lang achter getrouwde Wesley Sneijder aangelopen en vloog ze nu al zo'n vier keren naar Sevilla,
  dinsdag 15 december 2015 @ 14:53:05 #142
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_158259751
di 15 dec 2015, 13:54

Rafael van der Vaart zou een enorme obsessie zijn voor zijn zwangere ex Sabia. "Ze wil precies weten wat hij doet. Ze checkt wanneer hij voor het laatst op WhatsApp is geweest, Googelt hem dagelijks en scant alle social media."
Sabia lijdt enorm onder het gebrek aan contact met haar ex, vertelt een bron aan het Duitse magazine Closer. "Ze probeert ook achter allerlei andere informatie te komen. Waar hij is, wanneer hij weer in Hamburg is, en wat hij allemaal uitvoert."
De voormalig voetbalvrouw, die naar verluidt in februari bevalt van een liefdesbaby, heeft sporadisch contact met Rafael. Hij voetbalt in Spanje bij Betis Sevilla terwijl zij met haar twee kleuterkinderen zwanger en werkloos thuiszit.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ten_door_Raf___.html
pi_158260052
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
di 15 dec 2015, 13:54

Rafael van der Vaart zou een enorme obsessie zijn voor zijn zwangere ex Sabia. "Ze wil precies weten wat hij doet. Ze checkt wanneer hij voor het laatst op WhatsApp is geweest, Googelt hem dagelijks en scant alle social media."
Sabia lijdt enorm onder het gebrek aan contact met haar ex, vertelt een bron aan het Duitse magazine Closer. "Ze probeert ook achter allerlei andere informatie te komen. Waar hij is, wanneer hij weer in Hamburg is, en wat hij allemaal uitvoert."
De voormalig voetbalvrouw, die naar verluidt in februari bevalt van een liefdesbaby, heeft sporadisch contact met Rafael. Hij voetbalt in Spanje bij Betis Sevilla terwijl zij met haar twee kleuterkinderen zwanger en werkloos thuiszit.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ten_door_Raf___.html
Ik moet hier zo om lachen! Als het al waar is, is het gedrag dat veel meer gedumpte vrouwen vertonen :')
En Sabia heeft dan ook nog het 'voordeel' dat ze ook nog in de krant kan lezen wat haar ex zoal uitspookt :P
pi_158260162
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:11 schreef piglet het volgende:

[..]

Ik moet hier zo om lachen! Als het al waar is, is het gedrag dat veel meer gedumpte vrouwen vertonen :')
En Sabia heeft dan ook nog het 'voordeel' dat ze ook nog in de krant kan lezen wat haar ex zoal uitspookt :P
Zoveel wordt er over raf toch niet geschreven?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158260630
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:33 schreef Tuinfluitert het volgende:
Christie Bokma, volgens geruchten heeft ze twee jaar lang achter getrouwde Wesley Sneijder aangelopen en vloog ze nu al zo'n vier keren naar Sevilla,
[ afbeelding ]

Staat er I'm de master of my fate? (ipv faith?)

wat een wansmaaktattoo
  dinsdag 15 december 2015 @ 15:44:35 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158260673
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:42 schreef Markeerstift het volgende:

Staat er I'm de master of my fate? (ipv faith?)

Noodlot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_158260686
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zoveel wordt er over raf toch niet geschreven?
Elke sighting met een vrouwelijke schone werd wel gerapporteerd toch? En ik vermoed dat in Spanje er ook nog wel eens iets geschreven wordt over of hij wel of niet speelt. Dat is meer informatie dan ik over mijn exen in de krant terug kan vinden ;)
pi_158260711
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Noodlot.
oja dat bestaat ook nog

Blijft een lelijke tattoo, veel te groot imo
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:03:18 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158261069
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zoveel wordt er over raf toch niet geschreven?
Nee, daarom moet ze zich iedere dag helemaal suf googlen natuurlijk.... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158261148
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, daarom moet ze zich iedere dag helemaal suf googlen natuurlijk.... :')
Arme vrouw
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:43:23 #151
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_158263004
Miskraam dus... :{
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_158263009
Krijg net berichtje van AD op mijn telefoon dat Sabia het kindje verloren heeft.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:44:04 #153
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_158263020
Aldus de AD pushmelding (ook aan inflatie onderhevig, ja...).
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2015 @ 17:45:19 #154
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158263041
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zoveel wordt er over raf toch niet geschreven?
In ieder geval niet over zijn voetbalprestaties, want die zijn er niet of nauwelijks. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2015 @ 17:45:31 #155
163650 Greys
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2015 @ 17:46:48 #156
163650 Greys
pi_158263070
Ik ben vast een monster als ik nu nog steeds niet (of juist nog minder) geloof dat ze ooit zwanger is geweest?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_158263074
gelooofwaardig ook :D
pi_158263090
Wat sneu...
Spoilers!
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:51:36 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158263195
Triest....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158263228
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben vast een monster als ik nu nog steeds niet (of juist nog minder) geloof dat ze ooit zwanger is geweest?
dan zijn we samen een monster. Ik geloof er ook nog steeds geen fuck van. Laat het ziekenhuis dossier maar zien :') hahahaha
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2015 @ 17:53:52 #161
163650 Greys
pi_158263247
De advertentie boven dit topic :') :X

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:54:31 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158263257
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dan zijn we samen een monster. Ik geloof er ook nog steeds geen fuck van. Laat het ziekenhuis dossier maar zien :') hahahaha
Ze is niet de enige die moeite heeft een gezond kind te baren hè....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158263274
Even voor de duidelijk: ik gun echt niemand een miskraam. Maar dit maakt het voor mij allemaal nog ongeloofwaardiger dat ze uberhaupt ooit zwanger is geweest :{
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_158263315
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:55 schreef DjinN het volgende:
Even voor de duidelijk: ik gun echt niemand een miskraam. Maar dit maakt het voor mij allemaal nog ongeloofwaardiger dat ze uberhaupt ooit zwanger is geweest :{
Ze heeft wel een verleden met verschillende late miskramen.
pi_158263319
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben vast een monster als ik nu nog steeds niet (of juist nog minder) geloof dat ze ooit zwanger is geweest?
Lol nee hoor ik heb hetzelfde ;)
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:57:32 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158263333
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:55 schreef DjinN het volgende:
Even voor de duidelijk: ik gun echt niemand een miskraam. Maar dit maakt het voor mij allemaal nog ongeloofwaardiger dat ze uberhaupt ooit zwanger is geweest :{
Met zes maanden zwangerschap van een dood kind bevallen is geen miskraam meer.

Maar goed, het maakt geen ruk uit, ze kan nu toch nooit meer bewijzen dat ze zwanger was, ongeacht welk "bewijsmateriaal" ze openbaar maakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze dinsdag 15 december 2015 @ 17:58:40 #167
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158263349
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben vast een monster als ik nu nog steeds niet (of juist nog minder) geloof dat ze ooit zwanger is geweest?
Nee hoor. Eerste wat in mijn hoofd om ging.
Your beauty never ever scared me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 december 2015 @ 17:58:49 #168
163650 Greys
pi_158263353
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze is niet de enige die moeite heeft een gezond kind te baren hè....
Nee tuurlijk niet. En ik twijfel er bij anderen (bijna) nooit aan. Maar er zijn wel wat redenen dat bij haar de halve wereld twijfelde natuurlijk. En ook dit werd voorspeld.

Als het allemaal echt is dan so be it, dan ben ik (en iedereen die twijfelde met mij) een ongelovig sekreet. Maar ik ben bang dat er in haar bovenkamer iets niet klopt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze dinsdag 15 december 2015 @ 17:59:49 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158263370
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:58 schreef Greys het volgende:
En ik twijfel er bij anderen (bijna) nooit aan
Your beauty never ever scared me.
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 18:00:42 #170
382129 crew  Donna
pi_158263396
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:58 schreef Greys het volgende:
Maar ik ben bang dat er in haar bovenkamer iets niet klopt.
Eens.
pi_158263415
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met zes maanden zwangerschap van een dood kind bevallen is geen miskraam meer.

Maar goed, het maakt geen ruk uit, ze kan nu toch nooit meer bewijzen dat ze zwanger was, ongeacht welk "bewijsmateriaal" ze openbaar maakt.
Dit inderdaad... Super verdrietig dat ze dit voor de derde keer mee moet maken, en helemaal sneu dat ze al die sensatiezoekers wel weer helemaal over zich heen zal krijgen met hun 'professionele meningen' ;(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_158263437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met zes maanden zwangerschap van een dood kind bevallen is geen miskraam meer.

Maar goed, het maakt geen ruk uit, ze kan nu toch nooit meer bewijzen dat ze zwanger was, ongeacht welk "bewijsmateriaal" ze openbaar maakt.
als ze nooit in het zks geweest is zal iemand vast uit de school klappen. Er komt toch ook crematie of begrafenis als het een vroeggeboorte is?
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:03:18 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158263444
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet. En ik twijfel er bij anderen (bijna) nooit aan. Maar er zijn wel wat redenen dat bij haar de halve wereld twijfelde natuurlijk. En ook dit werd voorspeld.

Als het allemaal echt is dan so be it, dan ben ik (en iedereen die twijfelde met mij) een ongelovig sekreet. Maar ik ben bang dat er in haar bovenkamer iets niet klopt.
Ja, en die twijfel kwam vooral uit de koker van Evert & Co.... zoveel redenen waren er verder niet, geen enkele andere zwangere wordt zo erg niet geloofd zoals zij niet geloofd werd, terwijl er (behalve de hetze van Evert & Co) weinig reden was er aan te twijfelen.
En dat terwijl ze wisten dat ze al twee keer veel te vroeg bevallen was en het kind het daardoor niet overleefd had.

Werkelijk misselijkmakend zoals dit gerucht tot "waarheid" gebombardeerd is door de riooljournalistiek.
En dan nu dit.... met als eerste reactie ook nog eens dat ze dan waarschijnlijk wel niet zwanger zal zijn geweest... op basis van? Diezelfde roddels?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158263500
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:43 schreef BVO het volgende:
Miskraam dus... :{
quote:
'Sabia verliest kindje'

Sabia Engizek (37) heeft volgens haar agentschap afgelopen zondag haar ongeboren kindje verloren.
Volgens Mega Model Agency, het modellenbureau waar zij onder contract staat, zou de baby zondag na zes maanden zwangerschap stil zijn geboren, zo weet Bild.
Mocht het verdrietige nieuws kloppen, dan is het de derde keer dat Sabia een kindje verliest. De voormalig voetbalvrouw verloor in december 2012 na vierenhalve maand zwangerschap de dochter die zij met Rafael verwachtte.
Ook met toenmalige echtgenoot Khalid Boulahrouz beleefde Sabia een dergelijk drama tijdens het EK in 2008. Sabia en Khalid verloren toen hun te vroeg geboren dochtertje Anissa.
Sabia zou in augustus een operatie hebben ondergaan aan haar baarmoeder. Een ingewijde vertelde destijds dat er een bandje werd geplaatst om haar baarmoedermond dicht te houden, om een herhaling van haar grote babydrama's te voorkomen.
De 37-jarige Sabia heeft drie kinderen. Tienerdochter Katharina kreeg ze met clubeigenaar Milan B. Dochter Amaya (5) en zoon Daamin (4) zijn de kinderen die ze heeft met Boulahrouz.
http://www.telegraaf.nl/p(...)liest_kindje___.html

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 15-12-2015 18:14:52 ]
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:05:54 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158263515
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

als ze nooit in het zks geweest is zal iemand vast uit de school klappen. Er komt toch ook crematie of begrafenis als het een vroeggeboorte is?
Ik weet niet hoe de wetgeving wat dat betreft in Duitsland is, in Nederland is de grens 24 weken zwangerschap; als je daarvoor bevalt en het kind leeft niet hoef je niets, als je na 24 weken zwangerschap bevalt moet je aangifte van de geboorte doen en valt het onder de wet op de lijkbezorging.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:11:34 #176
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_158263628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en die twijfel kwam vooral uit de koker van Evert & Co.... zoveel redenen waren er verder niet, geen enkele andere zwangere wordt zo erg niet geloofd zoals zij niet geloofd werd, terwijl er (behalve de hetze van Evert & Co) weinig reden was er aan te twijfelen.
En dat terwijl ze wisten dat ze al twee keer veel te vroeg bevallen was en het kind het daardoor niet overleefd had.

Werkelijk misselijkmakend zoals dit gerucht tot "waarheid" gebombardeerd is door de riooljournalistiek.
En dan nu dit.... met als eerste reactie ook nog eens dat ze dan waarschijnlijk wel niet zwanger zal zijn geweest... op basis van? Diezelfde roddels?
Dit. Ik begrijp ook echt niet waarom bijna iedereen zo zeker is dat ze niet zwanger was.
Ik hoop maar dat het nieuwsbericht toch niet waar is en Sabia binnenkort een gezond kindje mag krijgen.
Sowieso voor haar. En omdat ze anders altijd dat rare stempel zal dragen waar ze zelf niets aan kan doen
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_158263697
quote:
'Zwanger zes maanden na miskraam is ideaal'

Wetenschappers bestudeerden de data van 31.000 vrouwen die een miskraam kregen en weer zwanger waren geworden. Wie binnen de zes maanden na een miskraam weer zwanger werd (41 procent), had 44 procent minder kans op een tweede miskraam dan wie zwanger werd tussen de 6 en de 12 maanden na de miskraam (25 procent).

Ze hadden ook 52 procent minder kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, 10 procent minder kans op een keizersnede of een te vroeg geboren baby en 16 procent minder kans op een baby met een (te) laag geboortegewicht.

Wie zwanger wordt meer dan twee jaar na de miskraam (10 procent), heeft 2 keer zoveel kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of een nieuwe miskraam. Een directe verklaring voor de dalende vruchtbaarheid na verloop van tijd konden de wetenschappers nog niet geven
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)raam-is-ideaal.dhtml
pi_158263721
Holy shit! :o Dit wil je toch niet geloven?!
Arme Saab. Wat moet zij door een hel gaan en het zal nog veel erger worden. Je leven en dat van je kind kapot gemaakt door de media..In en intriest. :'(
Heb er geen woorden voor...
´
pi_158263730
Schaamteloos...
Hoe wederom haar zwangerschap na dit nieuws nog in twijfel getrokken wordt.

En wat gaat de "media" nu doen? Op zoek naar een foto van het overleden kindje?
Saab lastig vallen om te kijken of ze wel rouwt?
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 18:18:18 #180
382129 crew  Donna
pi_158263784
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Schaamteloos...
Hoe wederom haar zwangerschap na dit nieuws nog in twijfel getrokken wordt.

En wat gaat de "media" nu doen? Op zoek naar een foto van het overleden kindje?
Saab lastig vallen om te kijken of ze wel rouwt?
Dat laatste zit er dik in ben ik bang..
  roze dinsdag 15 december 2015 @ 18:18:46 #181
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158263790
Mensen gaan niet zomaar twijfelen of je wel zwanger bent..
Your beauty never ever scared me.
pi_158263802
Tsja. Wat moet je hierop zeggen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158263832
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Schaamteloos...
Hoe wederom haar zwangerschap na dit nieuws nog in twijfel getrokken wordt.

En wat gaat de "media" nu doen? Op zoek naar een foto van het overleden kindje?
Saab lastig vallen om te kijken of ze wel rouwt?
En waarom zou het minder in twijfel getrokkken moeten worden? Hoe je het ook went of keert, als ze niet zwanger was is dit de ideale uitweg voor haar om niet compleet als geschift te boek te gaan. Maar ik mag hopen dat niemand zo laag is dit te misbruiken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_158263843
sabia zou een miskraam hebben gehad?
straks bij albert meer
zou wel treurig z ijn zeg

edit: ik ben spuit elf zie ik nu
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:21:33 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158263864
quote:
Dit is geen miskraam meer, dit is een vroeggeboorte, en cijfers over miskramen hebben er dus weinig mee te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:24:51 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158263915
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Mensen gaan niet zomaar twijfelen of je wel zwanger bent..
Nee, als je het maar vaak genoeg in de bladen zet gaan ze vanzelf geloven dat je misschien niet zwanger bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:27:06 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158263957
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:20 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

En waarom zou het minder in twijfel getrokkken moeten worden? Hoe je het ook went of keert, als ze niet zwanger was is dit de ideale uitweg voor haar om niet compleet als geschift te boek te gaan. Maar ik mag hopen dat niemand zo laag is dit te misbruiken.
Denk je dat Boulahrouz z'n kinderen bij haar zou achterlaten als ze zo in de war was dat ze een zwangerschap zou faken?
Dat haar zus dat mee zou spelen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158264016
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met zes maanden zwangerschap van een dood kind bevallen is geen miskraam meer.

Maar goed, het maakt geen ruk uit, ze kan nu toch nooit meer bewijzen dat ze zwanger was, ongeacht welk "bewijsmateriaal" ze openbaar maakt.
Die wijven van privé TV kunnen weer los :X
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158264020
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:18 schreef Amarantha het volgende:
Mensen gaan niet zomaar twijfelen of je wel zwanger bent..
Mensen zijn, al is het maar onbewust, toch gevoelig voor de info die wordt voorgeschoteld door de roddelindustrie.
pi_158264021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit is geen miskraam meer, dit is een vroeggeboorte, en cijfers over miskramen hebben er dus weinig mee te maken.
Bedankt voor de correctie, inderdaad verwarring en niet goed gelezen hoeveel maanden etc.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:19 schreef superniger het volgende:
Tsja. Wat moet je hierop zeggen.
Dit lezen is genoeg

SHO / Zóveel verdient roddelkoning Evert Santegoeds bij De Telegraaf
pi_158264027
ik ben bang dat evert, vanessa fucking bontje en die andere snol dit op een hele vervelende manier gaan uit melken de komende weken
pi_158264040
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

Die wijven van privé TV kunnen weer los :X
en Patty Brard kan ook weer even vooruit met haar walgelijke columns :r
´
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:31:57 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158264048
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:30 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben bang dat evert, vanessa fucking bontje en die andere snol dit op een hele vervelende manier gaan uit melken de komende weken
Die liggen elkaar te momenteel likken van genot.... die zijn zo geil van dit nieuws dat ze vergeten dat Evert helemaal niet op dames valt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158264051
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:31 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

en Patty Brard kan ook weer even vooruit met haar walgelijke columns :r
en paay natuurlijk, die had ook al wat te zeggen
pi_158264102
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:32 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

en paay natuurlijk, die had ook al wat te zeggen
Hou op, schei uit! Bah, bah en nog eens bah! Ik ben echt werkelijk pissig.
Zulke goorlappen zou je moeten kunnen vervolgen :X
´
pi_158264126
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met zes maanden zwangerschap van een dood kind bevallen is geen miskraam meer.

Maar goed, het maakt geen ruk uit, ze kan nu toch nooit meer bewijzen dat ze zwanger was, ongeacht welk "bewijsmateriaal" ze openbaar maakt.
Vroeggeboorte dan. Komt allemaal op hetzelfde neer: dat ze (zogenaamd of niet) het kind verloren is.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:37:40 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158264143
Misschien kan Sabia ze een uitnodiging voor het condoleren sturen... open kist.
Wedden dat ze te laf zijn om te gaan :r
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158264146
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die liggen elkaar te momenteel likken van genot.... die zijn zo geil van dit nieuws dat ze vergeten dat Evert helemaal niet op dames valt.
te ziek voor woorden, echt
pi_158264171
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:35 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hou op, schei uit! Bah, bah en nog eens bah! Ik ben echt werkelijk pissig.
Zulke goorlappen zou je moeten kunnen vervolgen :X
t lijkt wel of dat soort mensen geniet van andermans ellende (of is t gewoon zo?) zodat ze zich niet met hun eigen verrotte leven hoeven bezig te houden
pi_158264207
Komt wel mooi uit voor de familie van der vaart. Nu kan rafael zonder blikken of blozen de huur opzeggen, hij is dr niks meer schuldig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158264283
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en die twijfel kwam vooral uit de koker van Evert & Co.... zoveel redenen waren er verder niet, geen enkele andere zwangere wordt zo erg niet geloofd zoals zij niet geloofd werd, terwijl er (behalve de hetze van Evert & Co) weinig reden was er aan te twijfelen.
En dat terwijl ze wisten dat ze al twee keer veel te vroeg bevallen was en het kind het daardoor niet overleefd had.

Werkelijk misselijkmakend zoals dit gerucht tot "waarheid" gebombardeerd is door de riooljournalistiek.
En dan nu dit.... met als eerste reactie ook nog eens dat ze dan waarschijnlijk wel niet zwanger zal zijn geweest... op basis van? Diezelfde roddels?
Dacht dat de twijfel kwam doordat familie Van der Vaart zei dat ze niet zwanger was.
pi_158264300
volgens albert wilde de zaakwaarnemer van raf hem niet vragen om een reactie omdat hij 2 uur voor een wedstrijd zat :')
alsof hij op t veld staat
pi_158264309
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:37 schreef Leandra het volgende:
Misschien kan Sabia ze een uitnodiging voor het condoleren sturen... open kist.
Wedden dat ze te laf zijn om te gaan :r
Dan beweren ze vast dat het een pop is :r
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_158264449
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit is geen miskraam meer, dit is een vroeggeboorte, en cijfers over miskramen hebben er dus weinig mee te maken.
Dat ligt er toch aan of het net voor of net na de 24 weken is? Hoe het genoemd wordt althans. Volgens boulevard kwam het goed uit om net voor de 24 weken een miskraam te faken :X
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:53:26 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158264468
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dacht dat de twijfel kwam doordat familie Van der Vaart zei dat ze niet zwanger was.
Dat was pas veel later... toen draaide het geruchtencircus van Evert & Co. al op volle toeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 18:54:30 #206
184769 crew  Deisyy
pi_158264502
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dat ligt er toch aan of het net voor of net na de 24 weken is? Hoe het genoemd wordt althans. Volgens boulevard kwam het goed uit om net voor de 24 weken een miskraam te faken :X
Maar als ze in februari uitgerekend was zou ze toch al verder dan 24 weken zijn?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158264504
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en die twijfel kwam vooral uit de koker van Evert & Co.... zoveel redenen waren er verder niet, geen enkele andere zwangere wordt zo erg niet geloofd zoals zij niet geloofd werd, terwijl er (behalve de hetze van Evert & Co) weinig reden was er aan te twijfelen.
En dat terwijl ze wisten dat ze al twee keer veel te vroeg bevallen was en het kind het daardoor niet overleefd had.

Werkelijk misselijkmakend zoals dit gerucht tot "waarheid" gebombardeerd is door de riooljournalistiek.
En dan nu dit.... met als eerste reactie ook nog eens dat ze dan waarschijnlijk wel niet zwanger zal zijn geweest... op basis van? Diezelfde roddels?
Dit. Er is nul bewijs behalve dat ze er in het begin niet happig op was om informatie vrij te geven. En dat Rafaels familie blijkbaar een hekel aan haar heeft.
Spoilers!
pi_158264521
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar als ze in februari uitgerekend was zou ze toch al verder dan 24 weken zijn?
Ik weet het ook niet meer -O-
pi_158264523
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dat ligt er toch aan of het net voor of net na de 24 weken is? Hoe het genoemd wordt althans. Volgens boulevard kwam het goed uit om net voor de 24 weken een miskraam te faken :X
Zeiden ze dit echt? :o
Is dat zo?
pi_158264542
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:55 schreef Smallish het volgende:

[..]

Zeiden ze dit echt? :o
Ja
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158264550
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:55 schreef Smallish het volgende:

[..]

Zeiden ze dit echt? :o
Daar kwam het wel op neer. Maar natuurlijk zeiden ze ook als het echt is is het natuurlijk verschrikkelijk.
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 18:56:35 #212
184769 crew  Deisyy
pi_158264555
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet meer -O-
Gek! :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158264561
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Volgens boulevard kwam het goed uit om net voor de 24 weken een miskraam te faken :X
Werd dat zo gezegd?
Gvd zeg. :r
´
pi_158264647
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Daar kwam het wel op neer. Maar natuurlijk zeiden ze ook als het echt is is het natuurlijk verschrikkelijk.
Jezus.... :r
Is dat zo?
pi_158264676
[quote]0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:41 schreef Ticootje het volgende:
Komt wel mooi uit voor de familie van der vaart. Nu kan rafael zonder blikken of blozen de huur opzeggen, hij is dr niks meer schuldig.
[/quote
Inderdaad , maar als het echt zijn kindje is dat nu met ongeveer 31 weken ( half juli 11 weken ) dood geboren is , dan laat je toch iets horen. Was het een jongen/ meisje en eventueel een naam.
Dat hebben ze in 2013 ook gedaan ( na 19 weken doodgeboren ) .

Zeker als nu alle de media weer allerlei verhalen gaan verzinnen . Dat verdient Sabia toch niet.
Ik wil er gewoon niet vanuit gaan dat ze alles verzonnen heeft.
pi_158264691
Dus iedereen die Sabia niet gelooft is een klootzak of kutwijf :)

Ik geloof haar ook niet maar ik heb wel medelijden met haar, denk ook dat ze heel dringend psychiatrische hulp nodig heeft.
pi_158264708
Ik hoop voor haar dat het allemaal niet waar is, en dat ze een gezonde baby op de wereld zet, maar ik heb nog niet het halve topic teruggelezen.

Maar wat als het nou wél waar is, dat het nep is? Dat alles gelogen was, de zwangerschap, verlies van de baby...
Niemand weet iets...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158264755
Er komt vast wel iets naar buiten. Raf zou wel moeten voetballen dus heeft geen tijd. Dat is typisch rafael, het zal eens niet zo zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158264774
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dat ligt er toch aan of het net voor of net na de 24 weken is? Hoe het genoemd wordt althans. Volgens boulevard kwam het goed uit om net voor de 24 weken een miskraam te faken :X
Dat denken ook genoeg mensen thuis, dat het erg toevallig is.

En ik hoop ook dat het niet waar is. Maar het is echt een Gate met hoofdletter :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:05:54 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158264783
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dat ligt er toch aan of het net voor of net na de 24 weken is? Hoe het genoemd wordt althans. Volgens boulevard kwam het goed uit om net voor de 24 weken een miskraam te faken :X
Ik weet niet hoe de wetgeving in Duitsland is....

Overigens lijkt het me sterk dat ze "in de zesde maand" van de zwangerschap was (minder dan 26 weken), dat klopt sowieso niet met alle eerdere berichtgeving, plus dat ze rond 1 juli bevrucht zou moeten zijn als ze zondag minder dan 26 weken zwanger zou zijn geweest (25+6), en ze dus halverwege juli zwanger zou moeten zijn geworden als ze minder dan 24 weken zwanger was, en in juli gingen de geruchten al dat ze zwanger was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158264787
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat denken ook genoeg mensen thuis, dat het erg toevallig is.

En ik hoop ook dat het niet waar is. Maar het is echt een Gate met hoofdletter :')
Nee natuurlijk, ik denk het stiekem ook :@ :P
pi_158264805
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:04 schreef Ticootje het volgende:
Er komt vast wel iets naar buiten. Raf zou wel moeten voetballen dus heeft geen tijd. Dat is typisch rafael, het zal eens niet zo zijn.
Maar het zou wel wat zijn als zijn familie al die tijd gelijk heeft gehad.

Als Raf nu gaat praten, heeft ie levenslang met de roddelgekken achter hem aan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158264808
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop voor haar dat het allemaal niet waar is, en dat ze een gezonde baby op de wereld zet, maar ik heb nog niet het halve topic teruggelezen.

Maar wat als het nou wél waar is, dat het nep is? Dat alles gelogen was, de zwangerschap, verlies van de baby...
Niemand weet iets...

Er moet de komende dagen toch wel duidelijkheid komen of ze echt zwanger was of dat ze het heeft gespeeld/verzonnen. Dan is ze echt ziek en dan moet ze hulp hebben, haar oudste dochter en haar zus en zwager zijn toch ook niet gek.
pi_158264823
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe de wetgeving in Duitsland is....

Overigens lijkt het me sterk dat ze "in de zesde maand" van de zwangerschap was (minder dan 26 weken), dat klopt sowieso niet met alle eerdere berichtgeving, plus dat ze rond 1 juli bevrucht zou moeten zijn als ze zondag minder dan 26 weken zwanger zou zijn geweest (25+6), en ze dus halverwege juli zwanger zou moeten zijn geworden als ze minder dan 24 weken zwanger was, en in juli gingen de geruchten al dat ze zwanger was.
Ik herhaal alleen wat ze bij boulevard zeiden :P
pi_158264847
Het is heel erg als ze echt de baby heeft verloren.
Het is ook erg als alles een leugen was, ik weet niet wat ik erger moet vinden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158264855
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:30 schreef roos85 het volgende:

[..]

Die wijven van privé TV kunnen weer los :X
Die twee zijn inderdaad walgelijk . Die hebben haar maanden lang kapot gemaakt.
pi_158264903
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:06 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Er moet de komende dagen toch wel duidelijkheid komen of ze echt zwanger was of dat ze het heeft gespeeld/verzonnen. Dan is ze echt ziek en dan moet ze hulp hebben, haar oudste dochter en haar zus en zwager zijn toch ook niet gek.
Zou haar management zover in de leugens mee gaan.
pi_158264908
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:39 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

t lijkt wel of dat soort mensen geniet van andermans ellende (of is t gewoon zo?) zodat ze zich niet met hun eigen verrotte leven hoeven bezig te houden
Niet zo hypocriet doen. In SHO word er ook genoten van andermans ellende. Wij zijn echt niet zoveel beter dan de Vannessa Bontjes van deze wereld.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:12:35 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158264927
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ik herhaal alleen wat ze bij boulevard zeiden :P
Ik nam het je ook niet kwalijk, ik debunk de suggestie van Boulevard alleen maar ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158264932
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:11 schreef Bethsheba het volgende:

[..]

Zou haar management zover in de leugens mee gaan.
Of ze weten ook van niks..
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_158264946
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Dat ligt er toch aan of het net voor of net na de 24 weken is? Hoe het genoemd wordt althans. Volgens boulevard kwam het goed uit om net voor de 24 weken een miskraam te faken :X
Ik zie dat ze op 22juli aangaf dat ze 11weken zwanger was. Dan zou ze nu toch op 30+ weken hebben gezeten?
pi_158264947
Hier zit er al eentje sidderend op de stoel :r
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_verrassing___.html
´
pi_158264971
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Of ze weten ook van niks..
Haar kinderen en Khalid? ??
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:14:51 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158264982
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik zie dat ze op 22juli aangaf dat ze 11weken zwanger was. Dan zou ze nu toch op 30+ weken hebben gezeten?
Ja klopt, rond de 31 weken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158265026
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier zit er al eentje sidderend op de stoel :r
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_verrassing___.html
Ze doen het best netjes.
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 19:17:44 #236
184769 crew  Deisyy
pi_158265057
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier zit er al eentje sidderend op de stoel :r
http://www.telegraaf.nl/t(...)n_verrassing___.html
Welke schoonfamilie? O-)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158265079
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:11 schreef superniger het volgende:

[..]

Niet zo hypocriet doen. In SHO word er ook genoten van andermans ellende. Wij zijn echt niet zoveel beter dan de Vannessa Bontjes van deze wereld.
spreek voor jezelf ajb
pi_158265083
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik zie dat ze op 22juli aangaf dat ze 11weken zwanger was. Dan zou ze nu toch op 30+ weken hebben gezeten?
werd ook ergens beweerd dat die 11 weken niet klopte, dat het om een kortere tijd ging.
I am confused :?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158265094
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:11 schreef Bethsheba het volgende:

[..]

Zou haar management zover in de leugens mee gaan.
Dat vermoed ik niet . Ik bedoel eigenlijk te zeggen als je niets verder meer hoort ook niet van Rafael van der Vaart dan kunnen we toch niet anders concluderen dan dat ze gelogen heeft.
pi_158265107
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:18 schreef F1gamer het volgende:

[..]

werd ook ergens beweerd dat die 11 weken niet klopte, dat het om een kortere tijd ging.
I am confusede :?
Er is nooit echt duidelijkheid gegeven hoe ver ze in de zwangerschap was.
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:20:25 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158265122
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Welke schoonfamilie? O-)
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158265125
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:18 schreef F1gamer het volgende:

[..]

werd ook ergens beweerd dat die 11 weken niet klopte, dat het om een kortere tijd ging.
I am confusede :?
Ah, oke. Ja, het is niks nieuws als blijkt dat de media er een eigen draai aan heeft gegeven.
pi_158265156
6 maanden? Dat is ze al weken...

Volgens mij was ze nu rond de 32/33 weken, ze was 5 weken minder ver dan ik hier.
Mijn buik is trouwens kleiner dan die van Sabia op de laatste foto met Uri Geller.
Ik geloof wel dat ze zwanger was, daarover liegen is te ziek.
  Moderator dinsdag 15 december 2015 @ 19:23:50 #244
184769 crew  Deisyy
pi_158265234
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:21 schreef ootjekatootje het volgende:
6 maanden? Dat is ze al weken...

Volgens mij was ze nu rond de 32/33 weken, ze was 5 weken minder ver dan ik hier.
Mijn buik is trouwens kleiner dan die van Sabia op de laatste foto met Uri Geller.
Ik geloof wel dat ze zwanger was, daarover liegen is te ziek.
Dat laatste is niet uitgesloten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158265237
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:21 schreef ootjekatootje het volgende:
6 maanden? Dat is ze al weken...

Volgens mij was ze nu rond de 32/33 weken, ze was 5 weken minder ver dan ik hier.
Mijn buik is trouwens kleiner dan die van Sabia op de laatste foto met Uri Geller.
Ik geloof wel dat ze zwanger was, daarover liegen is te ziek.
En toch komt het regelmatig voor dat vrouwen daar over liegen. Meestal ook juist wanneer de man de relatie beëindigd.
Ik ken haar niet, ik lees alleen soms wat de media schrijft. Opzich zou het me niks verbazen.
pi_158265263
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

En toch komt het regelmatig voor dat vrouwen daar over liegen. Meestal ook juist wanneer de man de relatie beëindigd.
Ik ken haar niet, ik lees alleen soms wat de media schrijft. Opzich zou het me niks verbazen.
Dan zou ze zo ver gegaan zijn om op tv een nepbuik te dragen...
pi_158265282
Ik ben eens met de mening van Boulevard.
Als ze wel zwanger is het verschrikkelijk om een miskraam mee te maken.
Als ze de zwangerschap heeft gelogen, dan is ze niet goed bij hoofd.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158265294
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Werd dat zo gezegd?
Gvd zeg. :r
Nee. Dat zeiden ze niet zo grof. Eerst kijken dan pas oordelen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158265353
Khalied komt ook zijn kinderen halen en brengen en haar zus is altijd bij haar.
Ik vind het triest dat ze dit mee moet maken , en de media haar zo heeft opgejaagd .
pi_158265373
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan zou ze zo ver gegaan zijn om op tv een nepbuik te dragen...
Er zijn zelfs vrouwen die op het laatste moment besluiten om de baby dan maar uit iemand anders' baarmoeder te snijden, omdat er op een gegeven moment toch ergens een baby vandaan moet komen.

Voor mij is het in ieder geval wel duidelijk dat ze ontzettend (ècht ontzettend) media- danwel aandachtsgeil is. Plus afhankelijk van een (rijke) man aan haar zijde. Los van dit vraagstuk.

Aan de andere kant strookt een miskraam wel met de eerdere miskramen en de mogelijke operatie.
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:35:46 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158265546
Dat artikel met de foto's van de onthulling van de buik was van 15 oktober, ik kon op de site van Gala zo niet zien welke termijn ze toen was, maar AD stelt "na bijna 5 maanden zwangerschap", hoewel dat best gebaseerd kan zijn op de bewering dat het kind ergens in februari geboren zou moeten worden, en ze daar dan zelf een berekening op losgelaten hebben.

Anyhow, als ze 15 oktober "bijna 5 maanden" zwanger was dan moet ze nu dus bijna 7 maanden zwanger zijn geweest.... hoe je dat "in de zesde maand" kunt noemen is me dan weer niet duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158265625
Ze hoefde nog maximaal iets van 10 weken.

No way dat het een geplande onder de 24 weken gefakte vroeggeboorte is. Die rekensom klopt gewoon niet.

Dus of het is echt, of er gaat een lege kist de grond in.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158265642
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:26 schreef superniger het volgende:

[..]

Nee. Dat zeiden ze niet zo grof. Eerst kijken dan pas oordelen.
Zoiets wel toch
pi_158265680
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:35 schreef Leandra het volgende:
Dat artikel met de foto's van de onthulling van de buik was van 15 oktober, ik kon op de site van Gala zo niet zien welke termijn ze toen was, maar AD stelt "na bijna 5 maanden zwangerschap", hoewel dat best gebaseerd kan zijn op de bewering dat het kind ergens in februari geboren zou moeten worden, en ze daar dan zelf een berekening op losgelaten hebben.

Anyhow, als ze 15 oktober "bijna 5 maanden" zwanger was dan moet ze nu dus bijna 7 maanden zwanger zijn geweest.... hoe je dat "in de zesde maand" kunt noemen is me dan weer niet duidelijk.
Zou het kunnen zijn als je nog net geen 7 maanden zwanger bent dat ze dat in Duitsland In de zesde maand noemen ? Dat het ligt aan de vertaling .
pi_158265694
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:41 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Zou het kunnen zijn als je nog net geen 7 maanden zwanger bent dat ze dat in Duitsland In de zesde maand noemen ? Dat het ligt aan de vertaling .
Dan zit je in je 7e maand.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:46:49 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158265811
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:41 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Zou het kunnen zijn als je nog net geen 7 maanden zwanger bent dat ze dat in Duitsland In de zesde maand noemen ? Dat het ligt aan de vertaling .
Volgens mij komen dat soort dingen meer van iemand die niet weet hoe het werkt....
Hoelang was je zwanger? 6 maanden en 3½ week.
Dat iemand dan "in de 6de maand" zegt.

Daarbij werken zwangerschappen sowieso in weken, en amper in maanden, want weken en maanden loopt nooit lekker met elkaar, behalve die grens van 26 weken, iedereen weet dat dat 6 maanden is, maar hoeveel weken nou precies 5 of 7 maanden is?
Al even afgezien van het feit dat een zwangerschap 9 maanden duur en dat dat 40 weken zijn, terwijl 6 maanden 26 weken is en 3 maanden 13 weken, maar 9 maanden zwanger is dan weer 40 weken en geen 39 :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158265990
Hee maar, stel. Ze was niet zwanger. Hoe zit dat dan met die buik bij dat sbsprogramma? Kan ook nep zijn ja, maar het lijkt me toch dat ze wordt gekleed voor zo'n show? Dan was dat toch opgevallen?
pi_158266103
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hee maar, stel. Ze was niet zwanger. Hoe zit dat dan met die buik bij dat sbsprogramma? Kan ook nep zijn ja, maar het lijkt me toch dat ze wordt gekleed voor zo'n show? Dan was dat toch opgevallen?
Die jurk had ze al aan in de auto vanuit Duitsland.
pi_158266147
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:57 schreef Za het volgende:

[..]

Die jurk had ze al aan in de auto vanuit Duitsland.
Hoe weet jij dat?
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2015 @ 20:00:05 #260
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158266172
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:19 schreef superniger het volgende:
Tsja. Wat moet je hierop zeggen.
Dat vooral.

Ik ben eigenlijk een heel klein beetje sceptisch... :X
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158266188
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

Hoe weet jij dat?
Die foto is hier ergens gepost, maar goed komt van haar Instagram daar zit ze in de auto al met die blauwe jurk aan check haar Instagram maar.
  dinsdag 15 december 2015 @ 20:01:54 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158266231
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:00 schreef Za het volgende:

[..]

Die foto is hier ergens gepost, maar goed komt van haar Instagram daar zit ze in de auto al met die blauwe jurk aan check haar Instagram maar.
Dat was voor die mislukte SBS koffietijd rip-off, en die twee keer dat dat mentalistenprogramma uitgezonden werd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158266244
Het wordt tijd dat Sabia de dringende hulp krijgt die ze nodig heeft in de vorm van Rafael van der Vaart.
pi_158266272
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:00 schreef Za het volgende:

[..]

Die foto is hier ergens gepost, maar goed komt van haar Instagram daar zit ze in de auto al met die blauwe jurk aan check haar Instagram maar.
Ah ok.

Nouja, ik had al eerder het idee gepost dat ze opeens zogenaamd een miskraam zou krijgen en toen kreeg ik het halve topic over me heen. Nu blijkt dat er toch meer zo over denken...
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2015 @ 20:04:13 #265
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158266300
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:02 schreef Za het volgende:
Het wordt tijd dat Sabia de dringende hulp krijgt die ze nodig heeft in de vorm van Rafael van der Vaart.
Geen idee of hij nou zo'n grote hulp voor haar was de laatste tijd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158266337
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:04 schreef Cynix ® het volgende:

Geen idee of hij nou zo'n grote hulp voor haar was de laatste tijd.
Daarom wordt het ook tijd dat hij dat nu wel doet.
  dinsdag 15 december 2015 @ 20:08:07 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158266428
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:45 schreef JaneDoe het volgende:
volgens albert wilde de zaakwaarnemer van raf hem niet vragen om een reactie omdat hij 2 uur voor een wedstrijd zat :')
alsof hij op t veld staat
Dat van die wedstrijd klopt dan weer wel... of hij speelt is wat anders :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2015 @ 20:09:56 #268
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_158266482
Nou, Uri kan nu ook wel uit de school klappen! Kom er maar in, Uri. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_158266517
Triest, al is het niet heel onverwachts. Als ze niet zwanger was, was dit de enige manier om eronderuit te komen. Als ze wel zwanger was, had ze sowieso veel risico; ook door de stress.

Hoe dan ook; heel treurig.

Ik zou trouwens wel denken dat er continu paparazzi bij haar huis posten. Die moeten dan toch wel iets gemerkt hebben?
pi_158266568
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat van die wedstrijd klopt dan weer wel... of hij speelt is wat anders :')
Hij speelt inderdaad nu , zag ik op instagram opstelling real betis .
  dinsdag 15 december 2015 @ 20:14:15 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158266613
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:12 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Hij speelt inderdaad nu , zag ik op instagram opstelling real betis .
Hij heeft het zelfs al even spannend gemaakt met een ontsnapping:
RealBetis twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 20:01:08 1' Buen disparo de Van der Vaart que rechaza el portero rival#RBBlive #RSGvRBB #CopaDelRey 0-0 reageer retweet
Hoewel dat sowieso z'n specialiteit was dit jaar :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158266698
Ik volg deze gate met een scheef oog, vind deze mensen niet zo interessant.

Maar die opmerking van Albert (RTLB) vond ik wel héél extreem. :{w
''Miskraam faken voor de 24e week zodat kind geen geboorte/overlijdens akte nodig heeft.''

Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld..
pi_158266759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik volg deze gate met een scheef oog, vind deze mensen niet zo interessant.

Maar die opmerking van Albert (RTLB) vond ik wel héél extreem. :{w
''Miskraam faken voor de 24e week zodat kind geen geboorte/overlijdens akte nodig heeft.''

Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld..
Zegt de man die tijdens Onnogate vroeg om privacy in de moeilijke tijd :')
pi_158266770
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik volg deze gate met een scheef oog, vind deze mensen niet zo interessant.

Maar die opmerking van Albert (RTLB) vond ik wel héél extreem. :{w
''Miskraam faken voor de 24e week zodat kind geen geboorte/overlijdens akte nodig heeft.''

Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld..
Albert zit te soppen op zijn stoel met zulk nieuws. Verbaast me ook totaal niet dat hij zulke uitspraken doet.
pi_158266778
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zegt de man die tijdens Onnogate vroeg om privacy in de moeilijke tijd :')
Sowieso; Albert :r
  dinsdag 15 december 2015 @ 20:20:05 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158266810
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik volg deze gate met een scheef oog, vind deze mensen niet zo interessant.

Maar die opmerking van Albert (RTLB) vond ik wel héél extreem. :{w
''Miskraam faken voor de 24e week zodat kind geen geboorte/overlijdens akte nodig heeft.''

Ben benieuwd hoe dit zich ontwikkeld..
Die is ook extreem, daarbij kan ze bijna niet minder dan 24 weken zwanger zijn geweest, en kan de Duitse wetgeving op dat gebied wel anders zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158266921
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die is ook extreem, daarbij kan ze bijna niet minder dan 24 weken zwanger zijn geweest, en kan de Duitse wetgeving op dat gebied wel anders zijn.
Ik heb geen idee, ik volg ze niet. Hoor af en toe wel eens wat.

Maar die uitspraak was gewoon ver beneden peil. Dat kán echt niet :N
Of het nou wel of niet verzonnen is.
  dinsdag 15 december 2015 @ 20:26:41 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158267039
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:23 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik volg ze niet. Hoor af en toe wel eens wat.

Maar die uitspraak was gewoon ver beneden peil. Dat kán echt niet :N
Of het nou wel of niet verzonnen is.
Klopt, ik hou het er dan altijd maar op dat zulke figuren (Albert, Evert, Patty) hun trekken nog wel thuis krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 15 december 2015 @ 20:29:09 #279
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_158267118
Vreemd verhaal, maar desalniettemin triest mocht het waar zijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_158267377
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Albert zit te soppen op zijn stoel met zulk nieuws. Verbaast me ook totaal niet dat hij zulke uitspraken doet.
Evert zit te soppen. Albert is altijd integer in dit soort zaken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158267409
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:36 schreef superniger het volgende:

[..]

Evert zit te soppen. Albert is altijd integer in dit soort zaken.
:')
  dinsdag 15 december 2015 @ 20:40:19 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158267533
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:12 schreef jaargetijden het volgende:

[..]

Hij speelt inderdaad nu , zag ik op instagram opstelling real betis .
Ziggo Sport (kanaal 14) zendt het zelfs uit :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158267816
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:36 schreef superniger het volgende:

[..]

Evert zit te soppen. Albert is altijd integer in dit soort zaken.
Denk jij? Beiden soppen, Albert is een betere toneelspeler.
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:18:08 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158268990
Raf is zojuist in de uitverkoop gegaan gewisseld, dus misschien kan Evert zo even bellen voor een reactie in Shownieuws laat?

RealBetis twitterde op dinsdag 15-12-2015 om 21:13:41 58' Cambio en el #RealBetis: Sale Van der Vaart y entra @FabianRP52 #RBBlive #RSGvRBB #CopaDelRey 2-1 reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Vis een optie? dinsdag 15 december 2015 @ 21:35:07 #285
70532 loveli
N
pi_158269617
Bah, bah, bah. Wat een smakeloze berichten. Ik wist niet dat riooljournalistiek zo laag kon zinken.
crap in = crap out
pi_158269640
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:35 schreef loveli het volgende:
Bah, bah, bah. Wat een smakeloze berichten. Ik wist niet dat riooljournalistiek zo laag kon zinken.
Oh ik denk niet dat we op het dieptepunt zijn hoor
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:38:31 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158269756
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ik denk niet dat we op het dieptepunt zijn hoor
Ik ben ook bang dat we daar nog niet zijn, maar met een beetje mazzel is Evert, Albert of Patty het onderwerp als het dieptepunt bereikt wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158269822
Ik heb het echt wel te doen met Sabia. Ik ga er vanuit dat ze echt een kindje is verloren. Hoe moet dat voor haar zijn op dit moment? Geen man, geen baby, wie weet hoe erg het mis is gegaan qua medische complicaties. En dan ook nog alle paperazzi die nog maanden voor de deur zullen liggen. Wat een klotetijd gaat zij tegemoet ;(

En in geval van de kleine mogelijkheid dat dit allemaal nep is, heb ik nog steeds met haar te doen. Alsof mensen er voor kiezen om geestesziek te zijn :N
Spoilers!
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:41:24 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158269851
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het echt wel te doen met Sabia. Ik ga er vanuit dat ze echt een kindje is verloren. Hoe moet dat voor haar zijn op dit moment? Geen man, geen baby, wie weet hoe erg het mis is gegaan qua medische complicaties. En dan ook nog alle paperazzi die nog maanden voor de deur zullen liggen. Wat een klotetijd gaat zij tegemoet ;(

En in geval van de kleine mogelijkheid dat dit allemaal nep is, heb ik nog steeds met haar te doen. Alsof mensen er voor kiezen om geestesziek te zijn :N
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158269889
Ik zie ''ze'' er nog wel voor aan om bij het gemeentehuis te gaan posten, voor een eventuele aangifte. :{
pi_158269904
Zielig en heftig weer voor de kinderen, die hebben ook best wat te verstouwen gehad dit jaar...
pi_158269925
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zie ''ze'' er nog wel voor aan om bij het gemeentehuis te gaan posten, voor een eventuele aangifte. :{
Kan in Nederland ook in het ziekenhuis, misschien daar ook.
pi_158269926
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb het echt wel te doen met Sabia. Ik ga er vanuit dat ze echt een kindje is verloren. Hoe moet dat voor haar zijn op dit moment? Geen man, geen baby, wie weet hoe erg het mis is gegaan qua medische complicaties. En dan ook nog alle paperazzi die nog maanden voor de deur zullen liggen. Wat een klotetijd gaat zij tegemoet ;(

En in geval van de kleine mogelijkheid dat dit allemaal nep is, heb ik nog steeds met haar te doen. Alsof mensen er voor kiezen om geestesziek te zijn :N
Ze heeft dan nog 2 erg jonge kinderen die volledig afhankelijk zijn van haar en ze staat er gewoon alleen voor.

Kijk haar afgelopen jaar eens.

2 babies verloren, relatie stuk, vol continu pers op je stoep. En misschien is ze inderdaad volledig de weg kwijt, maar dan denk ik dat we het laatste nog niet hebben gehoord.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:44:59 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158269971
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zie ''ze'' er nog wel voor aan om bij het gemeentehuis te gaan posten, voor een eventuele aangifte. :{
Met een beetje mazzel weten ze niet wie aangifte komt doen.
Edit: en wellicht is dat zelfs al gebeurd....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158270019
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:18 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Zegt de man die tijdens Onnogate vroeg om privacy in de moeilijke tijd :')
Ja echt walgelijk hypocriet mannetje.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_158270026
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met een beetje mazzel weten ze niet wie aangifte komt doen.
Edit: en wellicht is dat zelfs al gebeurd....
Zijn dat soort gegevens opvraagbaar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158270044
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ah ok.

Nouja, ik had al eerder het idee gepost dat ze opeens zogenaamd een miskraam zou krijgen en toen kreeg ik het halve topic over me heen. Nu blijkt dat er toch meer zo over denken...
Het schoot bij mij af en toe ook door mijn hoofd dus het nieuws verbaast me niet.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_158270057
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ik denk niet dat we op het dieptepunt zijn hoor
Die grafwijven van Telegraaf TV gaan nog wel diep spitten hoor om hier nog een "sappiger" verhaal van te maken. Speculaties over de maat van het kistje, "deskundigen" laten zeggen wat er niet klopt of medische informatie achterhalen; ik zie ze er voor aan.
  dinsdag 15 december 2015 @ 21:47:52 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158270085
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 21:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zijn dat soort gegevens opvraagbaar?
Hier zet de gemeente geboorte en overlijden in de krant, maar ik kan me best voorstellen dat dat bij een doodgeboren kind niet gebeurt (of alleen op verzoek).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158270166
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik ben vast een monster als ik nu nog steeds niet (of juist nog minder) geloof dat ze ooit zwanger is geweest?
Ik dacht hetzelfde :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_158270172
heftig nieuws
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')