abonnement Unibet Coolblue
pi_158009313
Half november heb ik n wasmachine besteld nadat de oude na 23 jaar zichzelf frituurde. Nu woon ik 3 hoog, zonder lift, en weegt de oude 98 kilo dus expres nog aangegeven bij Wehkamp dat ze er materiaal voor mee moeten nemen om de oude mee te nemen. En daarom dus ook daar besteld omdat ze de oude mee zouden nemen. Ik dacht slim te zijn.

Komt allemaal goed gaven ze aan. Helaas, bij bezorging hadden de bezorgers niks mee, en gaven direct aan dat ie te zwaar en moeilijk tilbaar is dus ze zouden t aan Wehkamp melden en die zou t regelen. Niks gehoord. Gebeld: antwoord, ja we nemen contact op want we komen m alsnog halen. Weer niks, dus een paar dagen later op fb een bericht gestuurd, en antwoord dat ze t zouden regelen.

Belt PostNL over de wasmachine, afspraak gemaakt, nog een keer doorgegeven dat ie niet tilbaar is. Nee komt goed, zegt PostNL. Volgende dag (2 weken nadat de bestelling is afgeleverd) twee bezorgers: ja nee, dat kunnen we niet meenemen, dat is te zwaar en te weinig houvast. Joh! :') Dat had ik pas 3 keer doorgegeven.

Bezorgers maken foto's en ik weer een bericht aan Wehkamp. Ja ze zouden het oppakken. Belt volgende dat PostNL ja, nee wij kunnen m niet ophalen, hebben daar geen materiaal voor. Kun je m niet aan n oud ijzerboer meegeven of uit elkaar halen?

Ding heeft intussen ook op marktplaats gestaan, en nee, mensen willen m niet hebben. En uit elkaar halen lukt mij niet. Sowieso, Wehkamp moet gewoon regelen dat ze m op komen halen. Dus weer bericht aan Wehkamp. Ze pakken het weer op, sturen het nu helemaal door naar de backoffice. Die vind het schijnbaar zo lastig dat er na een week nog geen reactie is gekomen.

Zojuist weer een bericht: we pakken het meteen op.

Juist ja.... dat zei je collega vorige week ook.

Echt... wat een kutbedrijf. :(

Nou staat die stomme wasmachine al 3 weken midden in m'n keuken die al niet zo groot is. Ik had gepland wat te klussen (plafond moet afgekrabd en geschilderd worden) maar dat gaat nu dus niet.
pi_158009418
Ben jij jodelahity?
pi_158009434
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:10 schreef HPLC het volgende:
Ben jij jodelahity?
Uh nee?
pi_158009439
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:10 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Uh nee?
ok, zelfde UI :T
pi_158009466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:11 schreef HPLC het volgende:
UI
Picard is dan ook episch. Het valt me tegen dat niet iedereen hem als UI heeft.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:14:12 #6
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158009519
Ehm :') toen ik 4 hoog woonde zonder lift heb ik serieus de wasmachine zelf naar boven gebracht :') en 2 man kunnen dat bij jou niet?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_158009580
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ehm :') toen ik 4 hoog woonde zonder lift heb ik serieus de wasmachine zelf naar boven gebracht :') en 2 man kunnen dat bij jou niet?
Weet je hoe belachelijk zwaar wasmachines van <2000 en ouder zijn? Nee? Moet je eens die van 2000> optillen, en dat x4 doen ongeveer.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_158009582
Flikker dat ding van het balkon af, misschien kan PostNL dan de stukken wel meenemen :P
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:17:55 #9
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_158009602
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Weet je hoe belachelijk zwaar wasmachines van <2000 en ouder zijn? Nee? Moet je eens die van 2000> optillen, en dat x4 doen ongeveer.
Ja. Zelf getild. Zit vaak cement of beton in zodat die niet te veel verplaatst tijdens centrifugeren.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:18:50 #10
64781 bonke
pipo koeie
pi_158009619
er bestaan van die speciale trappenkarretjers :) lijkt me sterk dat ze zo`n ding niet hebben
pies on joe toe
pi_158009629
Van de glazen deur kun je een mooi sla-bakje maken. Wat je met de rest moet weet ik niet....
pi_158009639
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:17 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Weet je hoe belachelijk zwaar wasmachines van <2000 en ouder zijn? Nee? Moet je eens die van 2000> optillen, en dat x4 doen ongeveer.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja. Zelf getild. Zit vaak cement of beton in zodat die niet te veel verplaatst tijdens centrifugeren.
We hebben m destijds met 4 man naar boven getild, ieder n hoek. Dat ging met veel pauzes tussendoor wel. Hij weegt ook 98 kilo he?

Zojuist weer antwoord:
Hi MvJ, ik snap dat het erg vervelend is. Ik heb dit nogmaals doorgezet naar de backoffice. Zodra we meer weten komen we hier op terug. Excuses voor het ongemak. ^Charell

Mijn antwoord:
Dit is geen duidelijk antwoord. Hier heb ik toch niks aan? Ik ga nu op een andere manier proberen jullie te stimuleren om duidelijk te zijn en op korte termijn met een oplossing te komen. Excuses voor het ongemak alvast.

Game on!
pi_158009653
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:18 schreef bonke het volgende:
er bestaan van die speciale trappenkarretjers :) lijkt me sterk dat ze zo`n ding niet hebben
Post NL niet volgens eigen zeggen. Ze mogen die niet gebruiken.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:21:30 #14
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158009678
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik ga nu op een andere manier proberen jullie te stimuleren om duidelijk te zijn en op korte termijn met een oplossing te komen.
Je hebt de nieuwe zeker al betaald?
So we just called him Fred
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:22:17 #15
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_158009695
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Post NL niet volgens eigen zeggen. Ze mogen die niet gebruiken.
PostNL tilt idd niet meer dan 32kg p.p.
En als ze dan met zijn tweeën komen, dan houd je nog 34kg over die ze niet mogen tillen.
So we just called him Fred
pi_158009714
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:21 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Je hebt de nieuwe zeker al betaald?
Ja ;(
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:25:21 #17
64781 bonke
pipo koeie
pi_158009767
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Post NL niet volgens eigen zeggen. Ze mogen die niet gebruiken.
dat zal dan wel weer arbotechnisch zijn
Laat wehkamp dan een verhuisservice regelen :)
pies on joe toe
pi_158009820
Iemand ideeën om Wehkamp
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:25 schreef bonke het volgende:

[..]

dat zal dan wel weer arbotechnisch zijn
Laat wehkamp dan een verhuisservice regelen :)
Ze gaven zelf aan dat t gewicht niet t probleem was maar omdat t een bovenlader is ze hem niet goed kunnen vastpakken. En ik ben dan zo aardig dat ik het met ze eens ben dat ze niet t risico moeten nemen om met machine en al de trap af te vallen.
pi_158009841
Goed, nu manieren verzinnen om Wehkamp terug te irriteren totdat ze het regelen.
pi_158009971
Je kan mijn inhuren. 30 euro.
pi_158010763
Vanaf de galerij in de bosjes gooien
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_158010875
Heeft wehkamp een antwoordnummer dan plak je er een afres op dan kun je hem gratis per post versturen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_158010965
In een portiekflat wonen :')
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_158011367
Zelf doen en naar hun antwoord nummer sturen. Zoeken ze het maar uit..
pi_158011459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:41 schreef naiipajiiau het volgende:
Zelf doen en naar hun antwoord nummer sturen. Zoeken ze het maar uit..
Dat werkt tot 32 kilo helaas.

Maar ik heb al een idee. Ik heb een sinterklaasgedicht geschreven. Die ga ik op facebook posten met de vraag of mensen m willen delen en Wehkamp erin willen taggen.
pi_158011822
Schroef dat ding uit elkaar, als het meezit kan je zó bij de betonblokken en sla je dat in diggelen met een flinke moker.

Dan gewoon zelf in delen naar beneden brengen en naar vuilnisbelt brengen.
pi_158011825
Beste Wehkamp,

Sint en Piet zijn weer in ons prachtige land aangekomen, en vervullen ook dit jaar weer vele kinderdromen. Natuurlijk doen jullie door dit paar zeer goede zaken, dus het verbaasde Sint nogal wat een van jullie klanten met jullie mee mocht maken.

Half november gaf de oude wasmachine nadat de stroomkabel doorbrandde het op, gelukkig niet niet al teveel schade, alleen een nieuwe stop. Met wat moeite ging de machine open, en liet ze het water er allemaal uitlopen.

De was zat echter nog gevangen, hij was halverwege het programma blijven hangen. Gelukkig hoefde het vinden van de noodontgrendeling ook niet al te lang te duren, en nadat de was eruit was besloot ze Wehkamp snel een nieuwe machine te laten sturen.

Ze heeft speciaal gevraagd of jullie de oude wel mee terug konden nemen, maar ook al was ie erg zwaar, dat kon volgens jullie zonder problemen. De volgende dag stond de bezorger van PostNL met de nieuwe wasmachine voor de deur, en dat bracht haar weer in een uiterst goed humeur.

Echter toen ze op de oude machine wees, kreeg de bezorger vrees. De machine was erg zwaar en 3 hoog naar beneden was slecht voor zijn rug, we nemen hem nu niet mee, 'maar we komen terug'.

De klant belde op en legde de situatie uit. Wehkamp vond het vervelend, en zou hem snel alsnog ophalen, zo luidde hun besluit. Na paar dagen had de klant nog niks gehoord en besloot Wehkamp via Facebook te berichten. Jullie vonden het weer heel vervelend, en gaven naast de belofte het op te lossen een bon om de pijn te verlichten.

Een week later vond de klant het wel erg lang duren, en klaagde dat ze erover dacht het apparaat dan maar naar hun antwoordnummer te sturen. Sadia vond het erg vervelend en zou ernaar kijken, en Steve bood zijn excuses aan en zou proberen het op te lossen, liet hij blijken.

Saffira vertelde daarop dat PostNL contact zou opnemen met haar, de klant was blij toen ze belde, was deze kwestie eindelijk klaar. De volgende dag stonden er twee grote mannen van PostNL voor de deur. Helaas konden ze de machine niet tillen, en stelden de klant helaas weer teleur.

Ditmaal maakten ze foto's van de oude wasmachine zodat het niet weer mis kon gaan, maar nadat Nancy en Tessa hun excuses aanboden en het op zouden lossen kwam het bericht van PostNL: wij wagen ons daar niet aan.

Linda bood excuses en zou het allemaal nog eens bij de backoffice nagaan. Een week later, en excuses van Esther, Nancy, Charell en Mona, blijkt de wasmachine nog altijd bij de klant te staan. De klant kan inmiddels wel huilen, zo moeilijk kan het toch niet zijn om je wasmachine in te ruilen?

Al drie weken blokkeert de oude machine nu haar kleine keuken, koken en afwassen gaan lastig, laat staan schoonmaken...haar handen jeuken. Omdat haar boodschap na zoveel berichten blijkbaar niet de juiste weg vindt, daarom nu maar een vermanend berichtje van de Goede Sint.

Hoewel het aanbieden van excuses en tonen van begrip ontzettend vriendelijk is, is het gebrek aan een oplossing voor je klant een groot gemis. Haal de wasmachine nu eens op bij je klant. Dan kunnen Sint en Piet straks met een gerust hart weer vertrekken uit ons prachtige land.

Mocht dat niet gebeuren, dan zal Sint Wehkamp mee naar Spanje moeten sleuren, en dat zou hij toch ernstig betreuren.
pi_158011952
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:03 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Beste Wehkamp,

Sint en Piet zijn weer in ons prachtige land aangekomen, en vervullen ook dit jaar weer vele kinderdromen. Natuurlijk doen jullie door dit paar zeer goede zaken, dus het verbaasde Sint nogal wat een van jullie klanten met jullie mee mocht maken.

Half november gaf de oude wasmachine nadat de stroomkabel doorbrandde het op, gelukkig niet niet al teveel schade, alleen een nieuwe stop. Met wat moeite ging de machine open, en liet ze het water er allemaal uitlopen.

De was zat echter nog gevangen, hij was halverwege het programma blijven hangen. Gelukkig hoefde het vinden van de noodontgrendeling ook niet al te lang te duren, en nadat de was eruit was besloot ze Wehkamp snel een nieuwe machine te laten sturen.

Ze heeft speciaal gevraagd of jullie de oude wel mee terug konden nemen, maar ook al was ie erg zwaar, dat kon volgens jullie zonder problemen. De volgende dag stond de bezorger van PostNL met de nieuwe wasmachine voor de deur, en dat bracht haar weer in een uiterst goed humeur.

Echter toen ze op de oude machine wees, kreeg de bezorger vrees. De machine was erg zwaar en 3 hoog naar beneden was slecht voor zijn rug, we nemen hem nu niet mee, 'maar we komen terug'.

De klant belde op en legde de situatie uit. Wehkamp vond het vervelend, en zou hem snel alsnog ophalen, zo luidde hun besluit. Na paar dagen had de klant nog niks gehoord en besloot Wehkamp via Facebook te berichten. Jullie vonden het weer heel vervelend, en gaven naast de belofte het op te lossen een bon om de pijn te verlichten.

Een week later vond de klant het wel erg lang duren, en klaagde dat ze erover dacht het apparaat dan maar naar hun antwoordnummer te sturen. Sadia vond het erg vervelend en zou ernaar kijken, en Steve bood zijn excuses aan en zou proberen het op te lossen, liet hij blijken.

Saffira vertelde daarop dat PostNL contact zou opnemen met haar, de klant was blij toen ze belde, was deze kwestie eindelijk klaar. De volgende dag stonden er twee grote mannen van PostNL voor de deur. Helaas konden ze de machine niet tillen, en stelden de klant helaas weer teleur.

Ditmaal maakten ze foto's van de oude wasmachine zodat het niet weer mis kon gaan, maar nadat Nancy en Tessa hun excuses aanboden en het op zouden lossen kwam het bericht van PostNL: wij wagen ons daar niet aan.

Linda bood excuses en zou het allemaal nog eens bij de backoffice nagaan. Een week later, en excuses van Esther, Nancy, Charell en Mona, blijkt de wasmachine nog altijd bij de klant te staan. De klant kan inmiddels wel huilen, zo moeilijk kan het toch niet zijn om je wasmachine in te ruilen?

Al drie weken blokkeert de oude machine nu haar kleine keuken, koken en afwassen gaan lastig, laat staan schoonmaken...haar handen jeuken. Omdat haar boodschap na zoveel berichten blijkbaar niet de juiste weg vindt, daarom nu maar een vermanend berichtje van de Goede Sint.

Hoewel het aanbieden van excuses en tonen van begrip ontzettend vriendelijk is, is het gebrek aan een oplossing voor je klant een groot gemis. Haal de wasmachine nu eens op bij je klant. Dan kunnen Sint en Piet straks met een gerust hart weer vertrekken uit ons prachtige land.

Mocht dat niet gebeuren, dan zal Sint Wehkamp mee naar Spanje moeten sleuren, en dat zou hij toch ernstig betreuren.
_O- _O- _O-
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:12:48 #29
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_158011981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat werkt tot 32 kilo helaas.
Uit elkaar halen dan maar. _O_
pi_158012051
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Ik heb m'n facebook vriendjes gevraagd het bericht te delen en Wehkamp erin te taggen.
Mag ik de link hier delen of is dat een no-go?
pi_158012078
Kun je je niet helemaal uitleven met een hamer ofzo, lekker alle frustraties en agressie eruit hakken?
Tap tap tap
pi_158012093
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:15 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik heb m'n facebook vriendjes gevraagd het bericht te delen en Wehkamp erin te taggen.
Mag ik de link hier delen of is dat een no-go?
mag wel
pi_158012137
link

Mochten jullie je geroepen voelen t bericht te delen en Wehkamp te taggen... graag!
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:20:25 #34
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158012167
Mediamarkt wou de oude vaatwasser ook niet meenemen terwijl dat wel was aangegeven 'ja, we hebben dure tv's in de wagen'.
En daar betaal je verwijderingsbijdrage voor.
pi_158012286
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:20 schreef Manke het volgende:
Mediamarkt wou de oude vaatwasser ook niet meenemen terwijl dat wel was aangegeven 'ja, we hebben dure tv's in de wagen'.
En daar betaal je verwijderingsbijdrage voor.
Fijn idd, kun je ergens heen met je klachten daarover :?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:34:55 #36
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158012443
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Fijn idd, kun je ergens heen met je klachten daarover :?
vast wel, maar of je er iets mee opschiet.

We hadden het voor de deur gezet en een rommel verzamelaar heeft em meegenomen :P
Krijgen we ineens bericht dat we vervuilen omdat hij de pakbon van de nieuwe vaatwasser ergens had gedumpt, zat aan het plastic wat ook weggegooid moest worden :') .
pi_158012464
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:34 schreef Manke het volgende:

[..]

vast wel, maar of je er iets mee opschiet.

We hadden het voor de deur gezet en een rommel verzamelaar heeft em meegenomen :P
Krijgen we ineens bericht dat we vervuilen omdat hij de pakbon van de nieuwe vaatwasser ergens had gedumpt, zat aan het plastic wat ook weggegooid moest worden :') .
Ik had mijn wasmachine ook op marktplaats gezet maar toen mensen hoorden dat ie 98 kilo weegt en 3 hoog staat wilden ze m niet meer. Ik hoop nu dat m'n gedicht wehkamp over de streep trekt.
pi_158012588
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:21 schreef Simterklaas het volgende:
In een portiekflat wonen :')
niks mis mee
lekker faxen heel de dag echt genot
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 december 2015 @ 16:45:48 #39
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_158012714
Gedeeld voor je :D Prachtig gedicht _O_
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_158012753
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:03 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Beste Wehkamp,

Sint en Piet zijn weer in ons prachtige land aangekomen, en vervullen ook dit jaar weer vele kinderdromen. Natuurlijk doen jullie door dit paar zeer goede zaken, dus het verbaasde Sint nogal wat een van jullie klanten met jullie mee mocht maken.

Half november gaf de oude wasmachine nadat de stroomkabel doorbrandde het op, gelukkig niet niet al teveel schade, alleen een nieuwe stop. Met wat moeite ging de machine open, en liet ze het water er allemaal uitlopen.

De was zat echter nog gevangen, hij was halverwege het programma blijven hangen. Gelukkig hoefde het vinden van de noodontgrendeling ook niet al te lang te duren, en nadat de was eruit was besloot ze Wehkamp snel een nieuwe machine te laten sturen.

Ze heeft speciaal gevraagd of jullie de oude wel mee terug konden nemen, maar ook al was ie erg zwaar, dat kon volgens jullie zonder problemen. De volgende dag stond de bezorger van PostNL met de nieuwe wasmachine voor de deur, en dat bracht haar weer in een uiterst goed humeur.

Echter toen ze op de oude machine wees, kreeg de bezorger vrees. De machine was erg zwaar en 3 hoog naar beneden was slecht voor zijn rug, we nemen hem nu niet mee, 'maar we komen terug'.

De klant belde op en legde de situatie uit. Wehkamp vond het vervelend, en zou hem snel alsnog ophalen, zo luidde hun besluit. Na paar dagen had de klant nog niks gehoord en besloot Wehkamp via Facebook te berichten. Jullie vonden het weer heel vervelend, en gaven naast de belofte het op te lossen een bon om de pijn te verlichten.

Een week later vond de klant het wel erg lang duren, en klaagde dat ze erover dacht het apparaat dan maar naar hun antwoordnummer te sturen. Sadia vond het erg vervelend en zou ernaar kijken, en Steve bood zijn excuses aan en zou proberen het op te lossen, liet hij blijken.

Saffira vertelde daarop dat PostNL contact zou opnemen met haar, de klant was blij toen ze belde, was deze kwestie eindelijk klaar. De volgende dag stonden er twee grote mannen van PostNL voor de deur. Helaas konden ze de machine niet tillen, en stelden de klant helaas weer teleur.

Ditmaal maakten ze foto's van de oude wasmachine zodat het niet weer mis kon gaan, maar nadat Nancy en Tessa hun excuses aanboden en het op zouden lossen kwam het bericht van PostNL: wij wagen ons daar niet aan.

Linda bood excuses en zou het allemaal nog eens bij de backoffice nagaan. Een week later, en excuses van Esther, Nancy, Charell en Mona, blijkt de wasmachine nog altijd bij de klant te staan. De klant kan inmiddels wel huilen, zo moeilijk kan het toch niet zijn om je wasmachine in te ruilen?

Al drie weken blokkeert de oude machine nu haar kleine keuken, koken en afwassen gaan lastig, laat staan schoonmaken...haar handen jeuken. Omdat haar boodschap na zoveel berichten blijkbaar niet de juiste weg vindt, daarom nu maar een vermanend berichtje van de Goede Sint.

Hoewel het aanbieden van excuses en tonen van begrip ontzettend vriendelijk is, is het gebrek aan een oplossing voor je klant een groot gemis. Haal de wasmachine nu eens op bij je klant. Dan kunnen Sint en Piet straks met een gerust hart weer vertrekken uit ons prachtige land.

Mocht dat niet gebeuren, dan zal Sint Wehkamp mee naar Spanje moeten sleuren, en dat zou hij toch ernstig betreuren.
Fucking awesome. _O_
pi_158012831
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:45 schreef Rewimo het volgende:
Gedeeld voor je :D Prachtig gedicht _O_
Dank je! _O_
The more the merrier. :D
pi_158012838
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:47 schreef Wintar het volgende:

[..]

Fucking awesome. _O_
Dank je :)
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:54:52 #43
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158012878
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:35 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik had mijn wasmachine ook op marktplaats gezet maar toen mensen hoorden dat ie 98 kilo weegt en 3 hoog staat wilden ze m niet meer. Ik hoop nu dat m'n gedicht wehkamp over de streep trekt.
blijkbaar zijn ze het verplicht mee te nemen, anders kan je het altijd door de stadsreiniging laten ophalen. http://www.radartv.nl/nie(...)age-verklaring-vrom/
pi_158012879
Als je ¤ 50 + transportkosten overmaakt dan kom ik hem morgen voor jou ophalen? PM voor rekeningnummer. Anders donder je hem van 3 hoog naar beneden.
pi_158012889
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:54 schreef George_Zina het volgende:
Als je ¤ 50 + transportkosten overmaakt dan kom ik hem morgen voor jou ophalen? PM voor rekeningnummer.
:')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:05:29 #46
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_158013028
Dan had je naar een witgoedzaak moeten gaan die het als service aanbieden om je oude zooi mee retour te nemen. Betaal je iets meer misschien maar hoef je ook niet moeilijk te doen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:06:42 #47
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_158013040
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:54 schreef Manke het volgende:

[..]

blijkbaar zijn ze het verplicht mee te nemen, anders kan je het altijd door de stadsreiniging laten ophalen. http://www.radartv.nl/nie(...)age-verklaring-vrom/
ik lees 'innemen', niet 'ophalen'
pi_158013047
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:05 schreef Catkiller het volgende:
Dan had je naar een witgoedzaak moeten gaan die het als service aanbieden om je oude zooi mee retour te nemen. Betaal je iets meer misschien maar hoef je ook niet moeilijk te doen.
Wehkamp biedt die mogelijkheid ook, alleen komen ze het in dit geval niet na. Dit heeft wel grotendeels te maken met het feit dat ze het vervoer uitbesteden aan een externe partij, daar zou e bij een witgoedzaak met eigen bezorgdienst niet tegen aan lopen.
pi_158013189
De bezorgers van het bedrijf waar ik werkte haalde altijd het betonblok of die gietijzeren gevallen eruit bij hele zware machines.
Maar dat zal wel teveel tijd kosten. :')
pi_158013305
Dat gedicht _O_
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_158013377
had liever ook een picca van je wasmachine gepost.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_158013466
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:27 schreef Chinless het volgende:
had liever ook een picca van je wasmachine gepost.
Had ik ik kunnen doen. Maar een gedicht leek me toepasselijker en sowieso hebben ze van PostNL al foto's ervan. T gedicht is nu een aantal keer gedeeld, ben benieuwd of het ze gaat opvallen.

Mocht iemand willen helpen door m te delen: LINK
pi_158013520
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:07 schreef Wintar het volgende:

[..]

Wehkamp biedt die mogelijkheid ook, alleen komen ze het in dit geval niet na. Dit heeft wel grotendeels te maken met het feit dat ze het vervoer uitbesteden aan een externe partij, daar zou e bij een witgoedzaak met eigen bezorgdienst niet tegen aan lopen.
Dit dus. Ik heb ze van tevoren nog gevraagd of het een probleem is, nadat ik uitlegde dat het ding nogal zwaar is, maar ze verzekerden me ervan dat hij gewoon meegenomen zou worden.
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:35:18 #54
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_158013529
Pak ze terug.
Nog een wasmachine bestellen en de volgende dag weer laten retourneren.
Of voor 2000 euro troep bestellen op een vals adres.
pi_158013733
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:35 schreef kibo het volgende:
Pak ze terug.
Nog een wasmachine bestellen en de volgende dag weer laten retourneren.
Of voor 2000 euro troep bestellen op een vals adres.
Mja, ik hoop eigenlijk dat ze door mijn gedichtje goed voor lul staan en het oplossen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:52:58 #56
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158013854
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Had ik ik kunnen doen. Maar een gedicht leek me toepasselijker en sowieso hebben ze van PostNL al foto's ervan. T gedicht is nu een aantal keer gedeeld, ben benieuwd of het ze gaat opvallen.

Mocht iemand willen helpen door m te delen: LINK
Als dit viral gaat, wel een linkje plaatsen naar dit topic! :D Zo wordt KLB beroemd!
pi_158013872
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Als dit viral gaat, wel een linkje plaatsen naar dit topic! :D Zo wordt KLB beroemd!
Tuurlijk.... FOK! mag alle credits hebben... help je mee?
  vrijdag 4 december 2015 @ 18:03:38 #58
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158014049
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:06 schreef hugecooll het volgende:

[..]

ik lees 'innemen', niet 'ophalen'
ah, je hebt gelijk. Maar stadsreiniging haalt wel zonder problemen op, ff bellen en buiten zetten op de voorgestelde plek.
pi_158014067
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:03 schreef Manke het volgende:

[..]

ah, je hebt gelijk. Maar stadsreiniging haalt wel zonder problemen op, ff bellen en buiten zetten op de voorgestelde plek.
Juist dat gaat m niet worden. 98 kilo, 6 trappen... en juist daarom had ik Wehkamp gevraagd.
pi_158014241
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Juist dat gaat m niet worden. 98 kilo, 6 trappen... en juist daarom had ik Wehkamp gevraagd.
Ik vind principieel dat Wehkamp hun afspraken na moeten komen, maar anders wonen er toch vast wel wat sterke mannen in de buurt die je willen helpen?
pi_158014314
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:15 schreef Wintar het volgende:

[..]

Ik vind principieel dat Wehkamp hun afspraken na moeten komen, maar anders wonen er toch vast wel wat sterke mannen in de buurt die je willen helpen?
Vind ik dus ook.
Dat wel, maar de meesten werken fulltime en ik kan m beneden nergens neerzetten tot ie opgehaald wordt. Daarnaast vind ik dat Wehkamp t gewoon moet oplossen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 18:40:47 #62
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158014690
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Juist dat gaat m niet worden. 98 kilo, 6 trappen... en juist daarom had ik Wehkamp gevraagd.
over het hoofd gezien
Gaat moeilijk worden, wehkamp dreigen dat je de nieuwe machine terugstuurt als ze je niet tegemoetkomen
of anders wat sterke gasten zoeken voor een krat bier. Probeer fhf of marktplaats eens, gewoon proberen :)
pi_158014983
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:40 schreef Manke het volgende:

[..]

over het hoofd gezien
Gaat moeilijk worden, wehkamp dreigen dat je de nieuwe machine terugstuurt als ze je niet tegemoetkomen
of anders wat sterke gasten zoeken voor een krat bier. Probeer fhf of marktplaats eens, gewoon proberen :)
Marktplaats heb ik geprobeerd, maar mensen willen hem niet. De nieuwe wasmachine is heel fijn, dus die wil ik liever niet terugsturen.

Ik wacht even tot na t weekend of Wehkamp nog met een oplossing komt, misschien dat mijn gedicht helpt en anders dan ga ik kijken of ik wat anders kan regelen.
Wel frustrerend zeg... je zou toch denken dat een bedrijf na 2 keer uitleggen begrijpt wat er moet gebeuren, maar inmiddels is hun backoffice er al meer dan een week over na aan het denken. Ze hebben zelfs foto's van de situatie opgestuurd gekregen en nog lukt het ze niet. |:(
pi_158015210
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Juist dat gaat m niet worden. 98 kilo, 6 trappen... en juist daarom had ik Wehkamp gevraagd.
Wat ik hier boven zei, maak wat schroefjes los en bekijk die wasmachine van binnen. Mijn wasmachine was ook defect en loeizwaar, vier schroefjes er af om het ijzeren paneel los te krijgen en daar was meteen een groot blok beton te zien. Dat naar de klote geslagen (was leuk om te doen) en dat scheelde heel veel gewicht.

Is natuurlijk niet de bedoeling als je recht hebt op zo'n Wehkamp-service, maar het klinkt alsof ie in de weg staan en persoonlijk heb ik er geen vertrouwen in dat ze het dit jaar nog oplossen.
pi_158015266
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat ik hier boven zei, maak wat schroefjes los en bekijk die wasmachine van binnen. Mijn wasmachine was ook defect en loeizwaar, vier schroefjes er af om het ijzeren paneel los te krijgen en daar was meteen een groot blok beton te zien. Dat naar de klote geslagen (was leuk om te doen) en dat scheelde heel veel gewicht.

Is natuurlijk niet de bedoeling als je recht hebt op zo'n Wehkamp-service, maar het klinkt alsof ie in de weg staan en persoonlijk heb ik er geen vertrouwen in dat ze het dit jaar nog oplossen.
Na het weekend zal ik er eens naar kijken. Nu is het wel een bovenlader, dus zou ik de trommel er eerst uit moeten slopen. Maar ik heb niet echt t gereedschap om dingen stuk te slaan.
pi_158015348
Volgens mij kan je het gedicht beter op Twitter zetten en hopen dat iemand van hun twittermedewerkers het oppikt.

https://twitter.com/wehkamp

Ze zijn actief tot 22:00
pi_158015431
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:15 schreef RacerDKB het volgende:
Volgens mij kan je het gedicht beter op Twitter zetten en hopen dat iemand van hun twittermedewerkers het oppikt.

https://twitter.com/wehkamp

Ze zijn actief tot 22:00
Kan ik idd wel doen, maar op FB zijn ze ook actief, ze reageren wel op andere klachten.
pi_158015651
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Kan ik idd wel doen, maar op FB zijn ze ook actief, ze reageren wel op andere klachten.
En ook even getwitterd.
pi_158016044
Nou er is een reactie op mijn gedicht:

wehkamp.nl
Beste MvJ

Dat is wel heel erg fout en abuis,
de pieten die hierover gaan zijn alleen de komende dagen niet in het pakjeshuis.

De sint en zijn pieten,
laten jou als klant natuurlijk niet schieten.

Zodra zij terug zijn gaan ze gelijk voor jou aan de slag,
reken er maar op, dit zal eindigen met op jou gezicht een tevreden lach.

Zodra er meer bekend is hoor je van ons,
ik geef onze pieten iniedergeval gelijk de bons.

We hopen dat je ondanks onze fout,
dit weekend toch een gezellig feestje met de sint bouwt.
pi_158016387
Wat moet het leuk zijn webcare medewerker te zijn.

_O- _O- _O-
.
pi_158016388
Marketing anno 2015 is fantastisch. Ben benieuwd hoe het afloopt!
pi_158016543
Je hebt de wasmachine 23 jaar geleden ook bij Wehkamp besteld?
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_158016613
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Nou er is een reactie op mijn gedicht:

wehkamp.nl
Beste MvJ

Dat is wel heel erg fout en abuis,
de pieten die hierover gaan zijn alleen de komende dagen niet in het pakjeshuis.

De sint en zijn pieten,
laten jou als klant natuurlijk niet schieten.

Zodra zij terug zijn gaan ze gelijk voor jou aan de slag,
reken er maar op, dit zal eindigen met op jou gezicht een tevreden lach.

Zodra er meer bekend is hoor je van ons,
ik geef onze pieten iniedergeval gelijk de bons.

We hopen dat je ondanks onze fout,
dit weekend toch een gezellig feestje met de sint bouwt.
Geweldig !! _O_
pi_158016651
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Kun je je niet helemaal uitleven met een hamer ofzo, lekker alle frustraties en agressie eruit hakken?
dit ja heerlijk man
pi_158016994
Mijn reactie:
Dat de pieten niet in het pakjeshuis zitten kan ik wel begrijpen, met zulke klachten zou ik er ook tussenuit knijpen. Wehkamp heeft aan deze klant al heel vaak beterschap beloofd, vandaar dat ze deze boodschap niet zomaar gelooft.

Om toch de Wehkamp pieten, al hebben ze t niet verdiend, van hun weekend te laten genieten, zal ik tot maandag wachten, voordat ik terugkeer met deze klachten.

Mocht het maandag niet worden opgelost en afgehandeld, dan is het tijd dat er een andere weg wordt bewandeld. Nu Sint en Piet dan naar Spanje zijn gereisd voor andere avonturen, zal ik als jullie t maandag niet oplossen, jullie in een grote juten zak na moeten sturen.

Hopelijk werkt de ophaalservice van PostNL, voor de verandering dan een keertje wel. Goed weekend, en hopelijk komt die oplossing snel.
pi_158017237
pi_158017479
_O-
Do what you love, love what you do!
pi_158018421
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Dat werkt tot 32 kilo helaas.

Maar ik heb al een idee. Ik heb een sinterklaasgedicht geschreven. Die ga ik op facebook posten met de vraag of mensen m willen delen en Wehkamp erin willen taggen.
Verstuur em in delen!
pi_158021610
tja nu het via het hoofdkantoor en officiele kanalen loopt is het wss helemaal lastig, want niemand daar wil natuurlijk zwart op wit zeggen dat ze die arbo regels gewoon ftjes moeten negeren, dus moeten ze wss met een hijskraan komen of zo :P
pi_158021650
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:20 schreef Fokpop het volgende:
tja nu het via het hoofdkantoor en officiele kanalen loopt is het wss helemaal lastig, want niemand daar wil natuurlijk zwart op wit zeggen dat ze die arbo regels gewoon ftjes moeten negeren, dus moeten ze wss met een hijskraan komen of zo :P
Hoe doen verhuizers dat dan? Die werken ook volgens ARBO-wetgeving?
pi_158022005
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:21 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hoe doen verhuizers dat dan? Die werken ook volgens ARBO-wetgeving?
Do what you love, love what you do!
pi_158022576
quote:
Je naam nu weggummen heeft weinig zin Maartje.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_158022599
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:31 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Had ik ik kunnen doen. Maar een gedicht leek me toepasselijker en sowieso hebben ze van PostNL al foto's ervan. T gedicht is nu een aantal keer gedeeld, ben benieuwd of het ze gaat opvallen.

Mocht iemand willen helpen door m te delen: LINK
Ik doelde op een picca hier
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:04:42 #84
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_158023029
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:32 schreef kree het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nah, de truc bij wasmachines is dit:


Gewoon te huren bij Boels e.d.
Dus als TS echt klaar is met die wasmachine in de keuken,...
Huurt ze voor 7 euro dit ding voor een halve dag:
http://www.boels.nl/huren(...)/steekwagen-6-wielig
Dat kan op de Hurk of op de Ruysdaelbaan in Eindhoven (nadeel van je FB profiel op Fok! posten ;) ). En stuur je de rekening naar Wehkamp.
Staat het ding beneden binnen de Arboregeltjes, en iedereen blij.
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:06:33 #85
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_158023087
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:50 schreef Chinless het volgende:

[..]

Je naam nu weggummen heeft weinig zin Maartje.
Haha, lol :P .
pi_158023367
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:21 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hoe doen verhuizers dat dan? Die werken ook volgens ARBO-wetgeving?
Traploper, soort steekwagen, die electrisch trap op en af kan lopen.
.
pi_158023803
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:50 schreef Chinless het volgende:

[..]

Je naam nu weggummen heeft weinig zin Maartje.
Je hebt een punt :W
pi_158023938
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:50 schreef Chinless het volgende:

[..]

Ik doelde op een picca hier
Ah zo, dat zal ik doen als ik thuis en nuchter ben.
pi_158024059
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:04 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Nah, de truc bij wasmachines is dit:
[ afbeelding ]

Gewoon te huren bij Boels e.d.
Dus als TS echt klaar is met die wasmachine in de keuken,...
Huurt ze voor 7 euro dit ding voor een halve dag:
http://www.boels.nl/huren(...)/steekwagen-6-wielig
Dat kan op de Hurk of op de Ruysdaelbaan in Eindhoven (nadeel van je FB profiel op Fok! posten ;) ). En stuur je de rekening naar Wehkamp.
Staat het ding beneden binnen de Arboregeltjes, en iedereen blij.
is weer n hoop geregel, ik heb geen auto. Maar ik hoop dat wehkamp t nu wel gaat regelen.

Ik zal later de laatste update nog posten want ze hebben nog gereageerd. Staat op hun Facebookpagina bij hun sintbericht voor wie niet kan wachten.
pi_158025107
Welke stad/provincie zit je TS? Of maak een topic aan in FOK!ers helpen FOK!ers.
Trouwens, kan je het ding niet gewoon uit het raam flikkeren?
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_158028189
De update:

  zaterdag 5 december 2015 @ 09:35:53 #92
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_158028277
^O^ voor je gedicht. De oplossing van wehkamp laat alleen nog steeds op zich wachten...
pi_158028323
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:35 schreef egeltje1985 het volgende:
^O^ voor je gedicht. De oplossing van wehkamp laat alleen nog steeds op zich wachten...
Ja, dat klopt.
Ik hoop dat ze t maandag toch echt oplossen. Zal ze nog laten weten dat het op Fok.nl staat, Danny heeft mijn bericht uit de nieuwssubmit op de FP gezet.
pi_158028325
Wat denk je van zorgen dat dat ding bij de voordeur klaar staat? Iemand van Post NL is geen verhuizer of sjouwer maar bezorgt zendingen tot aan de deur, dus haalt ze ook op bij de deur.
pi_158028353
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:40 schreef babipangang het volgende:
Wat denk je van zorgen dat dat ding bij de voordeur klaar staat? Iemand van Post NL is geen verhuizer of sjouwer maar bezorgt zendingen tot aan de deur, dus haalt ze ook op bij de deur.
Ik woon 3 hoog, en het apparaat weegt 98 kilo. Ik kan dat zelf niet tillen. Ik heb ook geen plek waar ik hem tot hij opgehaald wordt neer kan zetten, er is geen grote hal o.i.d. in mijn flat.

Daarnaast: juist daarom heb ik vooraf gevraagd of het n probleem was om hem op 3 hoog op te halen.
pi_158028385
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik woon 3 hoog, en het apparaat weegt 98 kilo. Ik kan dat zelf niet tillen. Ik heb ook geen plek waar ik hem tot hij opgehaald wordt neer kan zetten, er is geen grote hal o.i.d. in mijn flat.

Daarnaast: juist daarom heb ik vooraf gevraagd of het n probleem was om hem op 3 hoog op te halen.
Toch is het naar mijn inziens niet de taak van zo'n bezorger om met dat ding te lopen sjouwen. Wellicht heeft Wehkamp hier iets te makkelijk gezegd dat het wel kan, maar je kunt dit niet van zo'n bezorger verwachten.
pi_158028410
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:45 schreef babipangang het volgende:

[..]

Toch is het naar mijn inziens niet de taak van zo'n bezorger om met dat ding te lopen sjouwen. Wellicht heeft Wehkamp hier iets te makkelijk gezegd dat het wel kan, maar je kunt dit niet van zo'n bezorger verwachten.
Ik verwacht het ook niet van de bezorger, ik zou niet willen dat die zichzelf bezeert tijdens het tillen, en de bezorgers (ze zijn twee keer geweest) hebben geen materiaal om hem wel naar beneden te brengen.

Alleen heb ik vooraf aan Wehkamp de situatie uitgelegd, en aangegeven dat hij niet gemakkelijk naar beneden te brengen is vanwege het gewicht en de bezorgers daar waarschijnlijk materiaal voor mee moeten brengen. Juist omdat het zelf regelen zoveel gedoe meebrengt heb ik hem daar besteld.

Ik vind dus vooral dat Wehkamp dit op moet lossen, niet de bezorger, die is overigens van PostNL.
  zaterdag 5 december 2015 @ 09:54:51 #98
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158028475
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:45 schreef babipangang het volgende:

[..]

Toch is het naar mijn inziens niet de taak van zo'n bezorger om met dat ding te lopen sjouwen. Wellicht heeft Wehkamp hier iets te makkelijk gezegd dat het wel kan, maar je kunt dit niet van zo'n bezorger verwachten.
Durf het topic door te lezen voor je je mening neerkwakt.
pi_158028541
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Durf het topic door te lezen voor je je mening neerkwakt.
Done, mening verandert niet. :')
  zaterdag 5 december 2015 @ 10:01:56 #100
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_158028560
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:00 schreef babipangang het volgende:

[..]

Done, mening verandert niet. :')
Als ts van te voren aangeeft hoe de situatie is en ze gaan akkoord dan treft haar geen blaam.
pi_158028628
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:45 schreef babipangang het volgende:

[..]

Toch is het naar mijn inziens niet de taak van zo'n bezorger om met dat ding te lopen sjouwen. Wellicht heeft Wehkamp hier iets te makkelijk gezegd dat het wel kan, maar je kunt dit niet van zo'n bezorger verwachten.
moet de whekamp dan een aparte ophaler langs sturen?
pi_158028630
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:01 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Als ts van te voren aangeeft hoe de situatie is en ze gaan akkoord dan treft haar geen blaam.
Daar heb je gelijk in, maar het is niet de taak van POST NL om met die dingen te gaan sjouwen. Die hebben hoogstens een steekwagentje bij. Dus Wehkamp moet maar een gespecialiseerd bedrijf regelen dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')