Half november heb ik n wasmachine besteld nadat de oude na 23 jaar zichzelf frituurde. Nu woon ik 3 hoog, zonder lift, en weegt de oude 98 kilo dus expres nog aangegeven bij Wehkamp dat ze er materiaal voor mee moeten nemen om de oude mee te nemen. En daarom dus ook daar besteld omdat ze de oude mee zouden nemen. Ik dacht slim te zijn.
Komt allemaal goed gaven ze aan. Helaas, bij bezorging hadden de bezorgers niks mee, en gaven direct aan dat ie te zwaar en moeilijk tilbaar is dus ze zouden t aan Wehkamp melden en die zou t regelen. Niks gehoord. Gebeld: antwoord, ja we nemen contact op want we komen m alsnog halen. Weer niks, dus een paar dagen later op fb een bericht gestuurd, en antwoord dat ze t zouden regelen.
Belt PostNL over de wasmachine, afspraak gemaakt, nog een keer doorgegeven dat ie niet tilbaar is. Nee komt goed, zegt PostNL. Volgende dag (2 weken nadat de bestelling is afgeleverd) twee bezorgers: ja nee, dat kunnen we niet meenemen, dat is te zwaar en te weinig houvast. Joh!
Dat had ik pas 3 keer doorgegeven.
Bezorgers maken foto's en ik weer een bericht aan Wehkamp. Ja ze zouden het oppakken. Belt volgende dat PostNL ja, nee wij kunnen m niet ophalen, hebben daar geen materiaal voor. Kun je m niet aan n oud ijzerboer meegeven of uit elkaar halen?
Ding heeft intussen ook op
marktplaats gestaan, en nee, mensen willen m niet hebben. En uit elkaar halen lukt mij niet. Sowieso, Wehkamp moet gewoon regelen dat ze m op komen halen. Dus weer bericht aan Wehkamp. Ze pakken het weer op, sturen het nu helemaal door naar de backoffice. Die vind het schijnbaar zo lastig dat er na een week nog geen reactie is gekomen.
Zojuist weer een bericht: we pakken het meteen op.
Juist ja.... dat zei je collega vorige week ook.
Echt... wat een kutbedrijf.
Nou staat die stomme wasmachine al 3 weken midden in m'n keuken die al niet zo groot is. Ik had gepland wat te klussen (plafond moet afgekrabd en geschilderd worden) maar dat gaat nu dus niet.