abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 januari 2016 @ 00:32:56 #201
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158751398
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:27 schreef Blistering het volgende:
Bidden voor A6-EHJ :Y

[ afbeelding ]

edit: Never mind, gaat 'm waarschijnlijk niet worden. EHJ komt aan bij T1 in Abu Dhabi, terwijl de vlucht naar AMS vanaf T3 vertrekt. Daarnaast zijn enkele A346's van Etihad aan de grond gebleven gister/vandaag, dus grote kans dat er een andere dan de EHJ wordt ingezet.

Tof toestel. :o
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 3 januari 2016 @ 01:05:34 #203
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
  zondag 3 januari 2016 @ 10:51:34 #204
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_158782816
Mooie landing!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 3 januari 2016 @ 11:49:53 #205
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_158783529
Ik moet deze week naar HKG. Hou dus zoals hier wel meer, al een paar weken de vertrektijden en duur in de gaten van de CX 270 vlucht. Ging het tot vorige week allemaal tussen de 10:10 en 10:30 uur vliegtijd, afgelopen week niet onder de 11:15, met een uitschieter naar 11:34 uur vliegtijd. En dat terwijl de vliegroute niet anders is.

Iemand enig idee van meer tegenwind, vollere kist of gewoon langzamer vliegen? Ik kan het in ieder geval niet verklaren. Gelukkig is mijn overstaptijd met scheduled 3 uur ruim voldoende.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_158783975
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:49 schreef buzz1291 het volgende:
Ik moet deze week naar HKG. Hou dus zoals hier wel meer, al een paar weken de vertrektijden en duur in de gaten van de CX 270 vlucht. Ging het tot vorige week allemaal tussen de 10:10 en 10:30 uur vliegtijd, afgelopen week niet onder de 11:15, met een uitschieter naar 11:34 uur vliegtijd. En dat terwijl de vliegroute niet anders is.

Iemand enig idee van meer tegenwind, vollere kist of gewoon langzamer vliegen? Ik kan het in ieder geval niet verklaren. Gelukkig is mijn overstaptijd met scheduled 3 uur ruim voldoende.
Merkwaardig, aangezien het met die triple seven toch al snel een uurtje sneller gaat dan met de a340 die ze ervoor gebruikten.

Ongunstige jet stream in deze tijd van het jaar misschien?
pi_158785277
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:49 schreef buzz1291 het volgende:
Ik moet deze week naar HKG. Hou dus zoals hier wel meer, al een paar weken de vertrektijden en duur in de gaten van de CX 270 vlucht. Ging het tot vorige week allemaal tussen de 10:10 en 10:30 uur vliegtijd, afgelopen week niet onder de 11:15, met een uitschieter naar 11:34 uur vliegtijd. En dat terwijl de vliegroute niet anders is.

Iemand enig idee van meer tegenwind, vollere kist of gewoon langzamer vliegen? Ik kan het in ieder geval niet verklaren. Gelukkig is mijn overstaptijd met scheduled 3 uur ruim voldoende.
Wind inderdaad.

Als je 50 kts wind op de neus hebt vlieg je ipv 500 kts grondsnelheid nog maar 450kts. Op 10u vliegen is dat al een vol uur langer.

Richting het oosten zal het trouwens tegenvallende meewind zijn.
  zondag 3 januari 2016 @ 13:25:18 #208
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_158785504
Thanks, dat laatste van tegenvallende meewind lijkt me ook de enige logische verklaring al vond ik het nogal frappant dat het zo ineens kon omslaan.

En ja, het enige nadeel van een A340 tov 777 is dat het naar Azie altijd een uurtje langer duurt. CDG-BKK 11 uur tov van AMS-BKK 10 uur, toen er nog over Oekraine gevlogen werd is een bekend verhaal.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_158785770
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:25 schreef buzz1291 het volgende:
Thanks, dat laatste van tegenvallende meewind lijkt me ook de enige logische verklaring al vond ik het nogal frappant dat het zo ineens kon omslaan.

En ja, het enige nadeel van een A340 tov 777 is dat het naar Azie altijd een uurtje langer duurt. CDG-BKK 11 uur tov van AMS-BKK 10 uur, toen er nog over Oekraine gevlogen werd is een bekend verhaal.
Die 2-4-2 indeling in die Cathay a340 was inderdaad ideaal wanneer je aan de raamkant zit. Vind ik toch een wezenlijk verschil met 3-3-3, zoals in hun oude 747's.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:01:30 #210
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158794644
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 3 januari 2016 @ 20:02:19 #211
348984 wiijntje
in vino veritas
pi_158797181
Cool filmpje, van die props

Valt me op dat bij de Dash toestellen bij touch-down de spoilers uitklappen, dan weer dicht en dan snel weer uit - alles binnen een seconde ongeveer - bij jets nog nooit gezien. Weet iemand waarom?
pi_158809986
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 13:37 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Die 2-4-2 indeling in die Cathay a340 was inderdaad ideaal wanneer je aan de raamkant zit. Vind ik toch een wezenlijk verschil met 3-3-3, zoals in hun oude 747's.
De fixed shell stoelen in the A340 vond ik na 4 of 5 uur zitten een drama, dus ik zie de 777 met 3-3-3 toch echt als een verbetering. Ik ga altijd voor een gangpad stoel in de middenrij.
pi_158811832
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:02 schreef wiijntje het volgende:
Cool filmpje, van die props

Valt me op dat bij de Dash toestellen bij touch-down de spoilers uitklappen, dan weer dicht en dan snel weer uit - alles binnen een seconde ongeveer - bij jets nog nooit gezien. Weet iemand waarom?
hoogst waarschijnlijk komen de spoilers uit met als trigger voldoende gewicht op het landingsgestel.
Dus bij touch down komen ze omhoog, maar bij een windvlaag waarbij het landingsgestel weer minder contact maakt gaan ze weer dicht om even later weer omhoog te gaan als de wielen weer steviger op de grond staan.
Het idee is dat, mocht het vliegtuig de landing afbreken, de spoilers weer inklappen zodra de wielen niet meer op de grond zijn.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  PR/Manusje van alles maandag 4 januari 2016 @ 11:38:25 #214
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_158813329
Is dat een beetje te doen, met KLM in een 747, naar Hong Kong voor 710 euries? :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 4 januari 2016 @ 12:36:28 #215
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_158814632
quote:
5s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is dat een beetje te doen, met KLM in een 747, naar Hong Kong voor 710 euries? :D
verkeerde topic, nou ja voor de helft dan
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  PR/Manusje van alles maandag 4 januari 2016 @ 12:37:01 #216
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_158814650
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:36 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

verkeerde topic
Niet, want hier zit de echte kennis.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 4 januari 2016 @ 12:38:25 #217
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158814683
quote:
5s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is dat een beetje te doen, met KLM in een 747, naar Hong Kong voor 710 euries? :D
'Te doen' in welke zin? Ik kan niet op je bankrekening kijken.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  PR/Manusje van alles maandag 4 januari 2016 @ 12:39:28 #218
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_158814713
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:38 schreef donroyco het volgende:

[..]

'Te doen' in welke zin? Ik kan niet op je bankrekening kijken.
Nee, prijs boeit niet. Of die 747 op die route te doen is. :D Lees her en der dat het echt zwaar verouderd is.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 4 januari 2016 @ 12:40:12 #219
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_158814743
quote:
6s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Niet, want hier zit de echte kennis.
Ok dan. In die 747 gaat prima. Afgelopen zomer nog HKG-AMS gevlogen. Enige andere optie voor een directe vlucht is Cathay. Ligt aan de datum waarop, maar kun je dus vergelijken. Voor echt goedkoper zul je toch via ME moeten vliegen, maar of die besparing de extra reistijd waard is....
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_158814755
Je vraag hebben we weinig aan inderdaad.

Gaat het of de maatschappij goed is? Gaat het of het type toestel goed is? Gaat het om de prijs die goed is? (waar overigens niets over te zeggen valt als we data e.d. niet weten).

Voor dat laatste kun je beter hier kijken: Topicreeks: Hoe kom ik goedkoop van A naar B

EDIT: hmm, pagina in het vervolg maar eens verversen voordat ik reageer...
  maandag 4 januari 2016 @ 12:41:12 #221
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_158814770
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee, prijs boeit niet. Of die 747 op die route te doen is. :D Lees her en der dat het echt zwaar verouderd is.
Was een compleet vernieuwde inrichting in economy. lijkt wat armoedig maar zat prima.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  PR/Manusje van alles maandag 4 januari 2016 @ 12:59:43 #222
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_158815248
Ik pak dan gewoon KLM. De werelddealweken zijn nu ook best leuk. Dus ja. :9 Eind februari maar een tripje Hong Kong doen dan. *O* thnx.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 4 januari 2016 @ 13:45:56 #223
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158816447
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:41 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Was een compleet vernieuwde inrichting in economy. lijkt wat armoedig maar zat prima.
747 van KLM is prima te doen.
pi_158816853
Weer een KLM A330-200 uit de vloot vandaag volgens mij.
PH-AOI, net geen 9 jaar in dienst geweest.
  maandag 4 januari 2016 @ 14:04:56 #225
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158816966
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:00 schreef Mikey92 het volgende:
Weer een KLM A330-200 uit de vloot vandaag volgens mij.
PH-AOI, net geen 9 jaar in dienst geweest.
Zonde.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')