abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games maandag 7 december 2015 @ 10:05:24 #51
181272 crew  Noppie2000
pi_158073630
quote:
Tempstorm serieus nemen :') Alleen omdat Reynad daar de laatste tijd mee speelde joh :D

quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 00:03 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Nou, tis me inmiddels wel duidelijk dat ik nooit voorbij rank 12 ga komen zonder flink in de buidel te tasten. Heb iets van 50 euro uitgegeven tijdje terug en nu 'pas' 1 populair deck bijelkaar weten te schrapen. En dat was dan nog een van de goedkopere :') ! Daar ook nog eens tal van quests voor moeten doen om extra packs bijelkaar te krijgen. Ook wel veel pech gehad met pack openings, denk rond de 50 packs geopend en geen noemenswaardige legendairies...

Ik heb verder vrij weinig kaarten dus :'( heb van ieder populair deck wel wat kaarten, maar bij lange na niet allemaal. Priest lijkt me leuk, shaman en mage vind ik ook tof, maar er ontbreekt zóveel dat ik daar toch niet ver mee ga komen...
Control decks zijn over het algemeen het duurst qua dust om te maken, wellicht dus gaan voor iets anders? En je hebt geen populair of dik geoptimaliseerd deck nodig om hoog geranked te eindigen. Maakt het het makkelijker? Ongetwijfeld. Haalt iedereen met een, zoals jij het waarschijnlijk noemt, 'pay to win deck' legendary? Nee, absoluut niet. Een goed deck hangt namelijk nog steeds af van hoe jij speelt en geen enkele hoeveelheid geld maakt jou ineens een goede speler :+
pi_158073640
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:05 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Tempstorm serieus nemen :') Alleen omdat Reynad daar de laatste tijd mee speelde joh :D

[..]

Control decks zijn over het algemeen het duurst qua dust om te maken, wellicht dus gaan voor iets anders? En je hebt geen populair of dik geoptimaliseerd deck nodig om hoog geranked te eindigen. Maakt het het makkelijker? Ongetwijfeld. Haalt iedereen met een, zoals jij het waarschijnlijk noemt, 'pay to win deck' legendary? Nee, absoluut niet. Een goed deck hangt namelijk nog steeds af van hoe jij speelt en geen enkele hoeveelheid geld maakt jou ineens een goede speler :+
Dus jij ontkent dat Aggro Shaman tier 1 is?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Redactie Games maandag 7 december 2015 @ 10:09:36 #53
181272 crew  Noppie2000
pi_158073687
quote:
15s.gif Op maandag 7 december 2015 10:05 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dus jij ontkent dat Aggro Shaman tier 1 is?
Ik ontken niets, maar ik zou het zeker niet zeggen puur omdat tempo storm het zegt, zoals de meeste helaas wel doen.

EDIT: Ik ga in ieder geval wel even een counter deck maken, want er zullen wel weer veel schaapjes gaan spelen met dit deck :+

EDIT2: ik heb overigens je midrange hunter deck iets aangepast met Sir Finley, werkt tof :@

[ Bericht 13% gewijzigd door Noppie2000 op 07-12-2015 10:17:46 ]
pi_158079719
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:09 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik ontken niets, maar ik zou het zeker niet zeggen puur omdat tempo storm het zegt, zoals de meeste helaas wel doen.

EDIT: Ik ga in ieder geval wel even een counter deck maken, want er zullen wel weer veel schaapjes gaan spelen met dit deck :+

EDIT2: ik heb overigens je midrange hunter deck iets aangepast met Sir Finley, werkt tof :@
Je hp is een van je belangrijkste wapens bij een midrange hunter. Gebruik je vrijwel elke beurt. Waarom zou je een andere hp willen?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games maandag 7 december 2015 @ 14:35:03 #55
181272 crew  Noppie2000
pi_158079917
quote:
99s.gif Op maandag 7 december 2015 14:28 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je hp is een van je belangrijkste wapens bij een midrange hunter. Gebruik je vrijwel elke beurt. Waarom zou je een andere hp willen?
Omdat je met je huidige hero power geen invloed uitoefent op het bord. Hoeveel makkelijker Midrange/control is als je elke beurt iets kan dood pingen, jezelf kan healen tegen een aggro deck of net een aantal extra kaarten kan pakken om je laatste burst of removal te pakken.

Heeft me niet teleurgesteld in ieder geval, zou zeggen probeer het eens.
pi_158081563
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:09 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik ontken niets, maar ik zou het zeker niet zeggen puur omdat tempo storm het zegt, zoals de meeste helaas wel doen.

EDIT: Ik ga in ieder geval wel even een counter deck maken, want er zullen wel weer veel schaapjes gaan spelen met dit deck :+

EDIT2: ik heb overigens je midrange hunter deck iets aangepast met Sir Finley, werkt tof :@
Deck list? Ben wel benieuwd :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158082647
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:05 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Tempstorm serieus nemen :') Alleen omdat Reynad daar de laatste tijd mee speelde joh :D

[..]

Control decks zijn over het algemeen het duurst qua dust om te maken, wellicht dus gaan voor iets anders? En je hebt geen populair of dik geoptimaliseerd deck nodig om hoog geranked te eindigen. Maakt het het makkelijker? Ongetwijfeld. Haalt iedereen met een, zoals jij het waarschijnlijk noemt, 'pay to win deck' legendary? Nee, absoluut niet. Een goed deck hangt namelijk nog steeds af van hoe jij speelt en geen enkele hoeveelheid geld maakt jou ineens een goede speler :+
Tuurlijk zijn er meer dingen die bepalen of je legendary haalt. Maar zonder geld te investeren (en dus een optimaal deck te bouwen) red je het gewoon niet tegen de betere decks. Met geluk zal je het een aantal keer winnen, maar vaker zal je het gewoon verliezen.

In any case, ik heb nu een soort van eigen versie van de 'aggro shaman' gemaakt.



Hoort eigenlijk nog een tweede doomhammer in maar daar heb ik nu het dust niet voor :')
Speelt tot nog toe heel goed, behalve wanneer tegenstanders er Sludge belchers uitkakken. Tips zijn welkom :)
  Redactie Games maandag 7 december 2015 @ 16:22:05 #58
181272 crew  Noppie2000
pi_158082671
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 16:20 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er meer dingen die bepalen of je legendary haalt. Maar zonder geld te investeren (en dus een optimaal deck te bouwen) red je het gewoon niet tegen de betere decks. Met geluk zal je het een aantal keer winnen, maar vaker zal je het gewoon verliezen.

In any case, ik heb nu een soort van eigen versie van de 'aggro shaman' gemaakt.

[ afbeelding ]

Hoort eigenlijk nog een tweede doomhammer in maar daar heb ik nu het dust niet voor :')
Tips zijn welkom.
In plaats van geld kun je ook tijd investeren en arena spelen ;)

Anyway, ben nietzo van de aggro shaman maar ziet er toch redelijk uit? Denk ik? :D
  Redactie Games maandag 7 december 2015 @ 16:22:26 #59
181272 crew  Noppie2000
pi_158082677
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2015 15:36 schreef Blistering het volgende:

[..]

Deck list? Ben wel benieuwd :)
Zal hem er vanavond eens bijhalen :)
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:11:20 #60
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_158096488
Hoppa, streak van 12 naar 8. Incl een pittige Druid die in de eerste beurt al een Sir Finley neerlegde en daarna met life tap met veel goede minions bleef komen, maar waarbij ik steeds de juiste draws kreeg, en een freeze mage die bij nog 3 hp een Reno Jackson neerlegde die niks deed, en toen conceedde (terwijl ik niks meer in m'n hand had dan een time rewinder en ik wrs nog 1 fireball in m'n deck had zitten, dus hem vast niet van die 3 hp afgekregen had).

En heel veel facehunters...

Uiteindelijk verloren van een :{ dragon priest :{ waar ik 1 hp tekort kwam.

[ Bericht 10% gewijzigd door I.R.Baboon op 08-12-2015 00:20:48 ]
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Redactie Games dinsdag 8 december 2015 @ 08:53:22 #61
181272 crew  Noppie2000
pi_158098986
Hoop getwitter, maar de eerste tekens van onvrede over Reno Jackson beginnen de ontwikkelaars te bereiken :P Ze houden niet van harde counters en Reno is best een harde counter tegen aggro en yaddayadda. Ook Force + Savage wordt genoemd.

Wellicht betekent het ooit een nerf, wellicht niet. Voorlopig niet, Blizzard kennende :D
pi_158099557
Enig punt van Reno vind ik dat je wel heel goed moet onthouden wat je tot dan hebt gespeeld en niet iedereen is daar evengoed in. :)
Verder vind ik het persoonlijk wel mee vallen, alleen potjes die echt gedragged worden door bv warrior kunnen daar echt gebruik van maken en daar hebben facedecks al redelijk wat moeite mee (ik wel iig :P )
  Redactie Games dinsdag 8 december 2015 @ 09:52:58 #63
181272 crew  Noppie2000
pi_158099647
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:46 schreef muhahaha het volgende:
Enig punt van Reno vind ik dat je wel heel goed moet onthouden wat je tot dan hebt gespeeld en niet iedereen is daar evengoed in. :)
Verder vind ik het persoonlijk wel mee vallen, alleen potjes die echt gedragged worden door bv warrior kunnen daar echt gebruik van maken en daar hebben facedecks al redelijk wat moeite mee (ik wel iig :P )
Decktracker of highlander decks, hoef je helemaal niet na te denken :P

En daar zit je toch wel mis denk ik. Als ik kijk naar Renolock bijvoorbeeld is dat echt belachelijk sterk en dat is een soort combinatie tussen Handlock en Zoo, die focust niet echt op het draggen van een potje :P

Zelf gebruik ik een Paladin-versie en ook dat werkt echt super. Het punt is gewoon dat je burst en removal hebt gebruikt, je tegenstander bijna dood is en bam. 30 HP. Geen burst meer, minions zijn al verwijderd etc. etc. Dat is gewoon pijnlijk :D Hoeft lang niet altijd de overwinning te betekenen (zeker niet als je het gebruikt als last resort), maar heeft zeker ook zijn waarde buiten langdurige en uitgerekte potjes :D
pi_158099734
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:52 schreef Noppie2000 het volgende:

Decktracker of highlander decks, hoef je helemaal niet na te denken :P
Klopt maar ja, is dat waar we heen willen? Decktrackers gebruiken? Ik snap dat het onthouden niet zo superduper moeilijk is maar na 20 minuten vind ik het wel lastig om me nog te kunnen herinneren wat ik beurt 1, 2 of 3 heb gespeeld. Zeker als ik al een avondje bezig ben met spelen. Alleen keycards zoals bv fireball blijven wel steken.
quote:
En daar zit je toch wel mis denk ik. Als ik kijk naar Renolock bijvoorbeeld is dat echt belachelijk sterk en dat is een soort combinatie tussen Handlock en Zoo, die focust niet echt op het draggen van een potje :P

Zelf gebruik ik een Paladin-versie en ook dat werkt echt super. Het punt is gewoon dat je burst en removal hebt gebruikt, je tegenstander bijna dood is en bam. 30 HP. Geen burst meer, minions zijn al verwijderd etc. etc. Dat is gewoon pijnlijk :D Hoeft lang niet altijd de overwinning te betekenen (zeker niet als je het gebruikt als last resort), maar heeft zeker ook zijn waarde buiten langdurige en uitgerekte potjes :D
Misschien speel ik dan niet genoeg om er echt last van te hebben. De spelers die hem tot nu toe neerlegde hadden er geen profijt van. Ik had wel een highlander deck gemaakt met redelijk wat extra lifegain om te stallen naar mid/late game maar echt stabiel was het niet :)
  Redactie Games dinsdag 8 december 2015 @ 10:03:19 #65
181272 crew  Noppie2000
pi_158099776
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:00 schreef muhahaha het volgende:
Klopt maar ja, is dat waar we heen willen? Decktrackers gebruiken? Ik snap dat het onthouden niet zo superduper moeilijk is maar na 20 minuten vind ik het wel lastig om me nog te kunnen herinneren wat ik beurt 1, 2 of 3 heb gespeeld.

Ik niet, ooit eens geprobeerd zo'n decktracker maar vond het alleen maar afleiden :@

Zijn inderdaad ook situaties en spelers die er geen profijt van hebben/maken, maar er zijn echt supersterke decks mee te maken :) Je levert inderdaad ook wel iets van stabiliteit in, want je mist natuurlijk een tweede kopie van je sterkste kaarten. Maar het blijft een leuke en (vaak) sterke kaart *O* Ik vind het ergens ook slimme decks, want je moet je resources beter benutten :Y
pi_158099831
Ik speelde vanochtend tegen een paladin highlander deck met Reno erin. Zelf speelde ik Midrange druid en ik heb heb ondanks zijn Reno en andere heals de game prima kunnen winnen.

Ik had de 100 damage tegen heroes quest (reroll van n andere 40 gold quest) en die stond na die ene game op 66 damage done.. :p

Reno is een prima kaart; het helpt tegen de hyper-aggro decks waardoor potjes wat langer duren en decks wat meer midrange zijn geworden; maar het is niet een onmogelijke block om te winnen
pi_158100445
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 10:07 schreef icemotion het volgende:
Reno is een prima kaart; het helpt tegen de hyper-aggro decks waardoor potjes wat langer duren en decks wat meer midrange zijn geworden; maar het is niet een onmogelijke block om te winnen
Die potjes duren vaak tot 7 beurten. Als je dan nog leeft en beschikt over lifegain/taunt dan win je wel. Reno komt imo dan te vroeg of je moet highlander spelen (of heeeel veeeeeel mazzel).
pi_158100851
Ik zou graag zien dat Reno Mage, of een andere soort Control Mage viable wordt om mee te ladderen.

Nu vind ik met name Reno Mage nog te inconsistent om echt goed mee te kunnen ranken. Datzelfde geldt voor Echo Mage.

Sowieso is het een probleem bij Highlander decks dat je heel erg afhankelijk bent van een goede mulligan & een goede draw. Vaak pakt het wel goed uit en ben je vrijwel onverslaanbaar (met name als Reno Lock), maar soms dan pak je zo slecht dat je simpelweg kansloos bent.

Al met al vind ik Reno wel een toffe kaart though, en ik heb zelden zoveel voldoening uit HS gehaald als toen ik Reno kon spelen terwijl ik op 1 hp stond tegen een Face Hunter :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158103892
Note to self; Warlock suckt in Arena.. ik dacht ik ga mn 3 wins met Warlock quest in Arena doen.. dat werden er dus 0 (al had ik ook een aantal bizar slechte picks.. Target dummy als beste keus hebben op n rare pick XD )
  Redactie Games dinsdag 8 december 2015 @ 13:35:55 #70
181272 crew  Noppie2000
pi_158104048
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:28 schreef icemotion het volgende:
Note to self; Warlock suckt in Arena.. ik dacht ik ga mn 3 wins met Warlock quest in Arena doen.. dat werden er dus 0 (al had ik ook een aantal bizar slechte picks.. Target dummy als beste keus hebben op n rare pick XD )
Pro-tip: warlock is insane in arena.
pi_158104382
Ugh, heb nu Fel Reaver in m'n Mech Mage deck, maar ik ben echt geen fan van die kaart hoor :N

M'n tegenstander lijkt altijd een antwoord te hebben, en vervolgens ben ik de helft van m'n deck kwijt -O-

Echt heel beroerd om die kaart goed te kunnen spelen.

Edit: Overigens ben ik wel fan van Gorrilabot A-3 :Y

[ Bericht 14% gewijzigd door Blistering op 08-12-2015 14:27:02 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_158105452
Aggro shammy is geen T1, T2 misschien maar echt geen T1.
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_158106781
Hmm, winstreak van rank 16 naar rank 12 2** met dit deck:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt ook erg leuk :Y
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 8 december 2015 @ 15:32:02 #74
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_158106837
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:13 schreef Blistering het volgende:

Al met al vind ik Reno wel een toffe kaart though, en ik heb zelden zoveel voldoening uit HS gehaald als toen ik Reno kon spelen terwijl ik op 1 hp stond tegen een Face Hunter :D
Oh, dat is echt zo fijn inderdaad, had ik laatst ook een keer. Heerlijk is dat zeg!

Zal dat mage deck later eens proberen...kan maar geen stabiel deck vinden om verder dan rank 15 te komen ^^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_158106984
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 15:32 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oh, dat is echt zo fijn inderdaad, had ik laatst ook een keer. Heerlijk is dat zeg!

Zal dat mage deck later eens proberen...kan maar geen stabiel deck vinden om verder dan rank 15 te komen ^^
Het is geen ultra agressief mech deck zoals je wel ziet :) Ik heb Brann erin gedaan als test, want er zitten vrij veel battlecry kaarten in voor goeie synergy.

Verder geen Mad Scientist of secrets, want daar speelt iedereen heel makkelijk om heen zodra ze weten dat je Mech speelt -O- 9/10x is het Mirror, heel soms Counterspell.

En natuurlijk Gorillabot, die mij al heel wat wins heeft opgeleverd inmiddels :o Net kreeg ik Clockwork Giant, gevolgd door een Mekgineer Thermaplugg _O_ Maar heb ook al 1x gehad dat ik Blingtron kreeg die mij vervolgens weer een Gorehowl gaf *)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')