abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158003896
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 22:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat negatief hier.
Ik vind het een leuke Robinson tot nu toe!

Zeker beter als vorig jaar :)
Vorig jaar ben ik heel snel afgehaakt en dit jaar kijk ik nog. Dus ja, ik vind dit jaar ook beter.
Enige wat ik écht vervelend vind is dat ze de uitzending anderhalf uur hebben gemaakt zonder er meer inhoud in te proppen. Of was dat vorig jaar ook al?
pi_158003980
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:00 schreef Stranger het volgende:

[..]

Vorig jaar ben ik heel snel afgehaakt en dit jaar kijk ik nog. Dus ja, ik vind dit jaar ook beter.
Enige wat ik écht vervelend vind is dat ze de uitzending anderhalf uur hebben gemaakt zonder er meer inhoud in te proppen. Of was dat vorig jaar ook al?
Dat is al jaren.

Wij nemen het altijd op en starten +/- 40 minuten later met kijken. Skip je zo door de reclames heen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 09:00:59 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158004342
k kijk altijd survivor vlak na robinsson, nou dat is tenminste wel wat actie, wat een droevige saaiheid ;(
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158004539
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 07:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

of Moira :@
^O^
  vrijdag 4 december 2015 @ 09:31:33 #205
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_158004749
Conclusies na gisterenavond.

* Danny heeft dus 11 dagen in zijn eentje voor Jan Lul op dat eilandje gezeten. Snap alleen niet waarom hij met die opdracht opeens aan de andere kant ging staan. Sander en Kim versloeg Danny namelijk aan de kant waar Anna nu stond.

* Wat een XXL zeikerd is Amara zeg. Eerst in het begin roepen, ''Nu wil ik dit spel winnen ook'' en na het verliezen van de proef heeft mevrouw er opeens geen zin meer in!

* Oscar finalist. Weet nu niet of hij nu de meeste Robinson is van iedereen. Hij was wel verreweg de slimste in de proef met het water.

* Die proef tussen Oscar en Klaas _O-
pi_158004789
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 08:13 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Dat is al jaren.

Wij nemen het altijd op en starten +/- 40 minuten later met kijken. Skip je zo door de reclames heen.
RTL XL heb ik met adblocker ook geen reclame.
pi_158004853
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:34 schreef Chai het volgende:

[..]

RTL XL heb ik met adblocker ook geen reclame.
waarom zou ik op een notebook met een 14" scherm gaan kijken als ik een 55" televisie heb :D
pi_158004870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:39 schreef Coritchando het volgende:

[..]

waarom zou ik op een notebook met een 14" scherm gaan kijken als ik een 55" televisie heb :D
Omdat iets opnemen :')_! :D

En alsof je notebook niet aan de tv kan met de juiste kabel. Ideaal om gedownloade films te kijken.
pi_158004874
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:31 schreef Oliver23 het volgende:
Conclusies na gisterenavond.

* Danny heeft dus 11 dagen in zijn eentje voor Jan Lul op dat eilandje gezeten. Snap alleen niet waarom hij met die opdracht opeens aan de andere kant ging staan. Sander en Kim versloeg Danny namelijk aan de kant waar Anna nu stond.

* Wat een XXL zeikerd is Amara zeg. Eerst in het begin roepen, ''Nu wil ik dit spel winnen ook'' en na het verliezen van de proef heeft mevrouw er opeens geen zin meer in!

* Oscar finalist. Weet nu niet of hij nu de meeste Robinson is van iedereen. Hij was wel verreweg de slimste in de proef met het water.

* Die proef tussen Oscar en Klaas _O-
viel ons ook op dat danny aan de andere kant ging staan. en vreemd dat je hem niet 2 uur per dag zag oefenen. behalve bezigheidstherapie was dat ook wel heel nuttig geweest. hij heeft het zelf verknoeit, en dat is jammer na 11 dagen.

denk dat oscar en klaar wel terechte finalisten zijn. hebben het spel gespeeld en de proeven altijd middenmoot of beter.
anna vind ik onbegrijpelijk, heeft werkelijk niks gepresteerd. al moet er gezegd worden dat ze altijd vrolijk en positief was.
pi_158004953
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:41 schreef Coritchando het volgende:

[..]

viel ons ook op dat danny aan de andere kant ging staan. en vreemd dat je hem niet 2 uur per dag zag oefenen. behalve bezigheidstherapie was dat ook wel heel nuttig geweest. hij heeft het zelf verknoeit, en dat is jammer na 11 dagen.

denk dat oscar en klaar wel terechte finalisten zijn. hebben het spel gespeeld en de proeven altijd middenmoot of beter.
anna vind ik onbegrijpelijk, heeft werkelijk niks gepresteerd. al moet er gezegd worden dat ze altijd vrolijk en positief was.
Misschien zenden ze dat oefenen niet uit, of had hij geen touw.
Het kiezen van de zijde heeft hij wellicht ook niet in eigen hand, daar zal het productieteam een rol in spelen. Anders ga je neem ik aan aan de kant staan die je 'gewend' bent.

Tot slot leek het dat de spiraal aan de linkerzijde meer omhoog liep dan die aan de rechterzijde, al zou dat aan de hoek van de camera kunnen liggen.
pi_158005152
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:31 schreef Oliver23 het volgende:

* Oscar finalist. Weet nu niet of hij nu de meeste Robinson is van iedereen. Hij was wel verreweg de slimste in de proef met het water.
Hij kon niet eens vuur maken _O-
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.
  vrijdag 4 december 2015 @ 10:17:43 #212
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_158005408
Toen ik dit fragment bij DWDD zag voorbij komen, dacht ik echt dat dit Danny vs, Anna was _O-

pi_158005614
Ze hadden die proef met die muntjes moeten schrappen. Dat heeft helemaal niks toegevoegd.
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:16:39 #214
319877 BzP
Devildriver_
pi_158007244
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Omdat iets opnemen :')_! :D

En alsof je notebook niet aan de tv kan met de juiste kabel. Ideaal om gedownloade films te kijken.
de horizon box van ziggo kun je makkelijk instellen dat hij elke dag/week een programma automatisch opneemt.

Dus ik weet niet wat er :') aan is?
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_158007401
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Omdat iets opnemen :')_! :D

En alsof je notebook niet aan de tv kan met de juiste kabel. Ideaal om gedownloade films te kijken.
alles kan, maar wat moet ik met mijn notebook aan de tv? ik download geen films (ik heb netflix). net of ik mijn notebook met voeding op de grond ga zetten of half op een tafeltje voor zoiets. daarvoor heb ik betere apparatuur.
je gaat toch niks afspelen met je notebook. geen media player (kodi oid) hebben :')

opnemen gaat volautomatisch, ideaal. 1x erin klappen en eruit halen als een serie stopt. afspelen met 1 druk op de knop en reclames skippen met de andere knop. en altijd kunnen kijken, geen afhankelijkheid van internet.

en daarnaast, met rtl xl kan je pas een half uur na uitzending gaan kijken. lekker, heb je allang gezien wie er uit is op facebook :')
pi_158007628
Dit jaar voor het eerst enkele afleveringen geleden voortijdig afgehaakt.

Waar zijn de tijden van Ryan....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_158008143
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:42 schreef Montagui het volgende:
Waar zijn de tijden van Ryan....
Ryanne? :P
Moeten zij weten
pi_158008248
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:27 schreef Coritchando het volgende:

[..]

alles kan, maar wat moet ik met mijn notebook aan de tv? ik download geen films (ik heb netflix). net of ik mijn notebook met voeding op de grond ga zetten of half op een tafeltje voor zoiets. daarvoor heb ik betere apparatuur.
je gaat toch niks afspelen met je notebook. geen media player (kodi oid) hebben :')

opnemen gaat volautomatisch, ideaal. 1x erin klappen en eruit halen als een serie stopt. afspelen met 1 druk op de knop en reclames skippen met de andere knop. en altijd kunnen kijken, geen afhankelijkheid van internet.

en daarnaast, met rtl xl kan je pas een half uur na uitzending gaan kijken. lekker, heb je allang gezien wie er uit is op facebook :')
Films afspelen met een notebook raar vinden, maar geen halfuur zonder Facebook kunnen..

Ik weet niet hoe dat met ER zit, maar andere programma's staan vaak al online een paar minutrn nadat het op tv is begonnen.
pi_158008541
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Films afspelen met een notebook raar vinden, maar geen halfuur zonder Facebook kunnen..

Ik weet niet hoe dat met ER zit, maar andere programma's staan vaak al online een paar minutrn nadat het op tv is begonnen.
het is niet raar. het is volledig van de pot gerukt. ik heb er veel betere apparatuur voor, dan ga ik toch niet halfbakken met een notebook aan mijn tv zitten klootviolen :')
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:46:59 #220
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_158008835
Hebben ze de eetproef er nou uitgeflikkerd dit jaar?
  PR en moderator vrijdag 4 december 2015 @ 14:16:27 #221
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_158009559
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:34 schreef Chai het volgende:

[..]

RTL XL heb ik met adblocker ook geen reclame.
Kun jij nog RTL XL met adblocker kijken? :o
Ik heb dat tijdenlang gedaan, maar ineens begon hij een melding óver het scherm te geven (en werd het beeld zwart-wit ofzo) dat ik adblocker uit moest zetten. Dus ik kan sindsdien pas weer verder kijken als ik adblocker uit heb :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_158009658
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:16 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kun jij nog RTL XL met adblocker kijken? :o
Ik heb dat tijdenlang gedaan, maar ineens begon hij een melding óver het scherm te geven (en werd het beeld zwart-wit ofzo) dat ik adblocker uit moest zetten. Dus ik kan sindsdien pas weer verder kijken als ik adblocker uit heb :o
Had ik ook, heb ad block even uitgezet, tijdje later weer aangedaan en toen kon ik weer reclame vrij kijken :')
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
  PR en moderator vrijdag 4 december 2015 @ 14:21:21 #223
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_158009676
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:34 schreef Coritchando het volgende:

[..]

het is niet raar. het is volledig van de pot gerukt. ik heb er veel betere apparatuur voor, dan ga ik toch niet halfbakken met een notebook aan mijn tv zitten klootviolen :')
Je vindt het 'volledig van de pot gerukt' omdat JIJ daar betere apparatuur voor hebt?
Andere mensen hebben dat duidelijk niet, en vinden het ook geen 'geklootviool' maar juist wel makkelijk, dus zo raar is het toch écht niet hoor :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator vrijdag 4 december 2015 @ 14:21:54 #224
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_158009686
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:20 schreef 010P het volgende:

[..]

Had ik ook, heb ad block even uitgezet, tijdje later weer aangedaan en toen kon ik weer reclame vrij kijken :')
Oh beter _O- Ga ik maar weer eens proberen dan :')
Heb die melding wel vaker gekregen ook als ik adblock daarna weer aan had gezet, maar wellicht dat 't nu wel werkt dan :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 04-12-2015 14:27:28 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_158010220
Ik heb nóg betere state-of-the-art apparatuur. Sorry Coritchando :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')