Eerin | woensdag 2 december 2015 @ 22:19 |
Achtergrond/Setting: (Alternatief) De 21ste eeuw, er wordt hevig gevochten over de laatste voorraden olie en uranium op Aarde. Wat zich uit in een Europese Unie die versplinterd is tot bekvechtende staten, China die Alaska binnenvalt en de V.S. die zich gedwongen ziet tot een annexatie van Canada, om vervolgens Alaska te heroveren. Met iedere factie steeds wanhopiger wordend, door hun gebrek aan/afhankelijkheid van fossiele brandstoffen. Met als gevolg, de eerste kernoorlog. Wie als eerst schoot, blijft een raadsel. De losgelaten kernwapens zorgen, binnen een periode van 2 uur, voor de vernietiging van bijna al het leven op Aarde. Behalve in de speciaal door Vault-tec gebouwde Vaults. In eerste instantie bedoeld om de mensheid te beschermen tegen het uitbreken van de New Plague, maar ook in het geval van een gevreesde kernoorlog. Vanuit deze ondergrondse schuilbunkers zou de mensheid zich weer op moeten richten om weer een nieuwe samenleving op te bouwen. De Nasleep: * Incl. fallout.wikia-links Fallout 1 en 2: Developer: Black Isle Studios Uitgever: Interplay Entertainment Jaar: (respectievelijk)1997 en 1998 Fallout: Tactics: Developer: Micro Forté Uitgever: Interplay Entertainment Jaar: 2001 Fallout 3 en 4: Developer en Uitgever: Bethesda Softworks Jaar: (respectievelijk) 2008 en 2015 Fallout 3 DLC: Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout, Mothership Zeta Fallout 4 DLC: TBA Fallout: New Vegas: Developer: Obsidian Entertainment Uitgever: Bethesda Softworks Jaar: 2010 DLC: Dead Money, Honest Hearts, Oldworld Blues, Lonesome Road
Fallout-topicreeksen: - Fallout3 - Fallout: New Vegas BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!
| |
Jolly_Reaper | woensdag 2 december 2015 @ 23:08 |
Nope, heeft geen zin. | |
PicoMMP | donderdag 3 december 2015 @ 06:06 |
Hebben jullie ook last van missies die niet afgesloten worden? Zo heb ik al tijden "The Lost Patrol" in mijn lijst staan, met allemaal vinkjes, maar er staat verder geen marker of taak meer op de kaart. En er was een kidnapping bij Abernathy (of elders), maar ondertussen moest ik ook voor Preston ergens Ghouls slopen (Sanctuary Hills, maar de settler woont op Starlight... ook zo vaag). Ik heb dus die Ghouls afgemaakt, dacht dat even aan Preston te rapporteren, zegt mijn character ineens dat het niet gelukt is met de kidnapping. Blijft die kidnapping in mijn questlijst staan, zonder marker, maar wel met vierkantje en taak "Speak to Preston". Toen ik weer met hem ging praten, begon mijn character wel over die Ghouls van Sanctuary/Starlight, maar bleef die "Speak to Preston" van die kidnapping nog steeds in mijn questlijst staan, dus nog maar eens met hem gepraat... staan er nu drie missies van Preston in mijn lijst, met allemaal settlements waar ik kutsettlers moet helpen met Raiders/Ghouls/Super Mutants "just around the corner" (maar wel aan de andere kant van de map). | |
aeque | donderdag 3 december 2015 @ 08:15 |
Ik kwam gisteren pas achter de 'root cellar'... | |
Ceased2Be | donderdag 3 december 2015 @ 08:23 |
Die heb ik helemaal gedaan (ook de eindlocatie in het noorden van de kaart) en die blijft nu hangen op 'speak with danse'. Maar Danse kan ik alleen maar vragen om als companion mee te gaan, die weigert nog over iets ander te praten. Dus die quest kan ik gewoon niet afronden | |
Miauw_Zedong | donderdag 3 december 2015 @ 08:23 |
Ik ben level 55 en wist het ook niet tot nu toe | |
Notorious_Roy | donderdag 3 december 2015 @ 08:24 |
Kun je niet via 'talk' alsnog die missie inleveren? | |
Ceased2Be | donderdag 3 december 2015 @ 08:29 |
Nope, hij weigert echt volledig. Het enige wat ie zegt is 'okay, ready to go?' en that's it. | |
Gezicht | donderdag 3 december 2015 @ 09:07 |
Had ik ook, volgens mij kun je die quest wel bij de kapitein van de Prydwen inleveren. | |
SuperHarregarre | donderdag 3 december 2015 @ 09:14 |
Dat fort is wel lastig om dicht te metselen... Mijn poging: | |
seto | donderdag 3 december 2015 @ 09:15 |
Ik had dit ook een keer met een missie in Goodneighbor, verscheen gewoon helemaal niet in de lijst en het enige wat ze nog kon zeggen was of ik al klaar was. Op de PC kan je via console wel een command gebruiken om missies als compleet te zetten, heb ik toen moeten doen. | |
Radjan | donderdag 3 december 2015 @ 11:41 |
Kan ook dat missies bij miscellaneous staan, helemaal onderaan alle andere missies. Ik dacht dat ik er ook een paar kwijt was maar ze stonden dus daar. Je ziet dan aan de rechter kant een soort verzameling van missies. | |
Ceased2Be | donderdag 3 december 2015 @ 11:54 |
Ik ben hem niet kwijt, ik weet precies waar hij staat. Ik kan hem alleen niet inleveren omdat ik bij Danse alleen nog de companion opties heb (en heb de quest aangenomen voordat ik richting BoS ging) | |
SoldMayor | donderdag 3 december 2015 @ 12:59 |
Wil dit ook weer spelen maar dat kak spel van een Black Ops 3 houd me op een of andere manier weg van Fallout. Ongelooflijk want Fallout 4. mja.. | |
TigerXtrm | donderdag 3 december 2015 @ 13:09 |
Ben ook bezig met dicht metselen nu. Maar best lastig omdat zonder gaten te doen inderdaad | |
Vault-Boy | donderdag 3 december 2015 @ 13:19 |
Hier toevallig ook ja. Dus even een kijkje genomen en alles meegenomen | |
TigerXtrm | donderdag 3 december 2015 @ 13:35 |
| |
Mirel | donderdag 3 december 2015 @ 13:38 |
druk op de talk knop, bovenste optie. En maak hem eerst je companion en druk dan op talk | |
Drankster | donderdag 3 december 2015 @ 13:52 |
| |
TigerXtrm | donderdag 3 december 2015 @ 13:59 |
| |
Miauw_Zedong | donderdag 3 december 2015 @ 14:01 |
| |
boik | donderdag 3 december 2015 @ 14:10 |
ga je mond spoelen jongeman | |
SoldMayor | donderdag 3 december 2015 @ 14:17 |
Ja maar ik heb momenteel niet zo veel tijd alleen in de avond soms een paar uur. Nou ja dan knal liever ff Black Ops 3 aan om ff te spelen ipv Fallout. Want Fallout wil ik gewoon uren achter elkaar kunnen spelen. Aan de andere kant heb al 60 uur in de eerste 2 weken na de launch inzitten. Toen ik nog wel tijd had. | |
Notorious_Roy | donderdag 3 december 2015 @ 14:20 |
Als je op de juiste momenten een save creëert, dan kun je alle verhaallijnen doen. | |
boik | donderdag 3 december 2015 @ 15:43 |
hahah ja ik ken het probleem gister en eergister toevallig precies hetzelfde, kon 2uurtjes gamen ofzo dus ben maar iets anders gaan doen want das veel te kort voor fallout | |
larry_flynt | donderdag 3 december 2015 @ 15:45 |
Wanneer moet je die save maken dan? | |
Miauw_Zedong | donderdag 3 december 2015 @ 15:46 |
| |
larry_flynt | donderdag 3 december 2015 @ 15:47 |
Plaatje is kapot... | |
Miauw_Zedong | donderdag 3 december 2015 @ 15:47 |
Ik zag het, is gefixed. | |
jogy | donderdag 3 december 2015 @ 16:04 |
| |
larry_flynt | donderdag 3 december 2015 @ 16:11 |
Ik las de spoiler verdomme | |
jogy | donderdag 3 december 2015 @ 16:22 |
Soms heb je wel een soort van dubbele spoiler nodig ja . | |
Ceased2Be | donderdag 3 december 2015 @ 17:03 |
| |
Munchlax | donderdag 3 december 2015 @ 17:17 |
Oh shit! Oké, goed dat je het zegt. Bobbleheads maken wel verschil toch? | |
Jolly_Reaper | donderdag 3 december 2015 @ 17:43 |
Nope, 100 is max. Daarom is het verstandig nooit een skill voorbij de 80 te brengen. Met bobbleheads en skillbooks heb je makkelijk 20 punten per skill bij elkaar, zonde om er zelf in te investeren. Als je het slim aanpakt dan kun je met gemak al je skills naar de 100 krijgen. | |
Ceased2Be | donderdag 3 december 2015 @ 18:08 |
Nope. Werkt ook niet. | |
Notorious_Roy | donderdag 3 december 2015 @ 18:15 |
Brotherhood en Minute Men zijn overigens tolerant naar elkaar. Je kunt beide verhaallijnen uitspelen zonder dat je daartussen moet kiezen. | |
Joran-Joran | donderdag 3 december 2015 @ 18:47 |
Wat inspiratie voor je settlements: http://nl.ign.com/fallout(...)wekkende-settlements | |
Jungle_Jim | donderdag 3 december 2015 @ 19:26 |
is dat eigenlijk ook mogelijk op de ps4? of heb je daar meer restricties ivm geheugen? | |
LTVDK | donderdag 3 december 2015 @ 19:35 |
Ja er is het bouwlimiet, al kun je dat wel omzeilen met een trucje (wapens uit je inventory gooien en daarna weer naar de workshop transporteren). Maar ik merk dat je het wel gaat maken in je settlement, bij mijn piramide heeft 'ie nogal last van framedrops | |
Radjan | donderdag 3 december 2015 @ 19:37 |
Hmmm ik speel nu de verhaallijn van de Brotherhood en ben zojuist begonnen met de Railroad. Ben benieuwd hoe dat dan gaat ? En ik was al begonnen met een missie van de minutman, alleen kan ik daar nog niet mee verder omdat ik nog een te laag level heb. [ Bericht 5% gewijzigd door Radjan op 03-12-2015 19:52:54 ] | |
Munchlax | donderdag 3 december 2015 @ 20:00 |
Ja idd, ben er alleen te laat achter gekomen haha. Maarja, thanks anyway! | |
Gezicht | donderdag 3 december 2015 @ 23:02 |
X-01 Power Armor gevonden Mist alleen een arm en een been | |
Joran-Joran | vrijdag 4 december 2015 @ 00:30 |
Ben ik de enige die echt chronisch te veel shit meeneemt kan inmiddels 450 dragen met lone wanderer maar heb nog steeds regelmatig teveel bepakking. Wil gewoon een leuk wapenarsenaal en wat gevarieerde armor bij me hebben | |
Drankster | vrijdag 4 december 2015 @ 01:46 |
Wapens en armor alleen bij een value van 100 of hoger. Al die pipe weapons laat ik sowieso liggen tenzij legendary. Junk pak ik altijd. | |
zatoichi | vrijdag 4 december 2015 @ 06:41 |
Nee hoor, heb ik ook veel laat van. Op een gegeven moment had ik echt dat mijn standaard inventory al 98% was en ik dus elke laat minuten mijn junk moest droppen in mijn thuisbasis. Heb nu een paar kisten gemaakt in mijn huis. Één voor alle nuka cola (scheelt iets van 50) en één voor wapens die ik nooit gebruik maart wel wil hebben (fatman is al >30 ) | |
Radjan | vrijdag 4 december 2015 @ 08:08 |
Ik stop alle junk en wapens die ik niet gebruik in de wapen werkbank. De onderdelen kan ik gebruiken om upgrades voor mijn wapens te maken. | |
Nick | vrijdag 4 december 2015 @ 08:19 |
Wat is eigenlijk het nut van het bewaren van Nuka Cola? Ik heb nu in mijn settlement 10 van elke (Normal, Cherry en Quantum) maar weet niet zo goed wat ik hieraan heb. | |
Miauw_Zedong | vrijdag 4 december 2015 @ 08:20 |
Je kan het als Aid gebruiken of het verkopen. Die quantums zijn 50 waard ofzo. Ik gebruiks ze als mooie lampjes langs de muren in mijn huis. | |
PicoMMP | vrijdag 4 december 2015 @ 08:51 |
Ik zit vast bij de missie Spoils of War. Ik moet de Beryllium Agitator locaten, maar ben van het dak van de mass fusion gevallen. Nu kom ik daar dus met geen mogelijkheid meer op. Ik kwam daar met de BoS per helikopter. | |
Miauw_Zedong | vrijdag 4 december 2015 @ 09:17 |
Powerarmor met jetpack? | |
PicoMMP | vrijdag 4 december 2015 @ 09:20 |
Dat gebouw is veel te hoog daarvoor. | |
seto | vrijdag 4 december 2015 @ 09:46 |
Terug naar airship/die basis om opnieuw te gaan? | |
PicoMMP | vrijdag 4 december 2015 @ 10:14 |
Kan niet. | |
2dope | vrijdag 4 december 2015 @ 10:27 |
Load game dan maar hè. Je zal niet de eerste zijn die naar een savegame van vele uren eerder terug moet omdat je Fallout 4 speelt op een manier waar de ontwikkelaar geen rekening mee heeft gehouden. | |
Mirel | vrijdag 4 december 2015 @ 10:27 |
Gemiddelde carry weight bij mij is tussen de 90 en 100 kilo Bij die missie moet je uiteindelijk naar de kelder van het Mass Fusion gebouw zijn als je voor Institute speelt zoals ik deed. Dat gebouw heeft ook gewoon een ingang beneden dus dat moet gewoon lukken | |
Ceased2Be | vrijdag 4 december 2015 @ 10:29 |
'Save early, Save often' Gisteren 2 keer moeten herladen door bugs Zat vast in een conversatie waar ik niet meer uitkwam omdat 4 man elkaar aan zaten te staren. (rondlopende NPC duwde mensen uit elkaar die de convo brak). Nog een keertje omdat ik een terminal wilde gebruiken waar *net* een NPC gebruik van ging maken waardoor we allebei in een animatie bleven hangen Ram nu voort elke paar minuten even op quicksave om dat soort shit voor te zijn. | |
Mirel | vrijdag 4 december 2015 @ 10:34 |
Echt dat met de lopende NPC's tijdens gesprekken moet toch vaak gebeurd zijn bij het testen ? Ik heb vaak dat ik een gesprek voer met iemand dat mijn companion dan tussen mij en de ander loopt, gewoon volledig in beeld. Heb je een serieus gesprek en dan komt er iemand zoals Conan O'brien zo het beeld in koekeloeren | |
jogy | vrijdag 4 december 2015 @ 10:57 |
Ik heb ook al een paar keer een reload moeten doen omdat ik met mijn powerarmor in het water was gedonderd en met geen mogelijkheid meer naar boven kon komen . Uiteindelijk de missie maar zonder armor gedaan . | |
Notorious_Roy | vrijdag 4 december 2015 @ 11:06 |
ER is altijd wel een plekje om aan land te komen, maar gaat zo fucking traag en je ziet geen reet. Dat is het probleem... | |
jogy | vrijdag 4 december 2015 @ 11:08 |
True, maar ik wil gewoon een mod op mijn armor die ervoor zorgt dat mijn powerarmor blijft drijven of zo . | |
aeque | vrijdag 4 december 2015 @ 11:29 |
Kun je met power armor trouwens ongelimiteerd onderwater blijven? | |
jogy | vrijdag 4 december 2015 @ 11:44 |
Ja het is wat dat betreft net een duikpak. (ook wanneer je geen helm draag volgens mij (niet getest) ) | |
Ceased2Be | vrijdag 4 december 2015 @ 11:45 |
Of dat ze gewoon een gesprek met je beginnen terwijl jij nog in gesprek bent. Als je naast je companion staat trigger je af en toe een gesprek als je standing met ze hoog genoeg is. Maar als dat halverwege een gesprek met een questgiver is start die companion doodleuk het gesprek met jou | |
aeque | vrijdag 4 december 2015 @ 11:50 |
Weer wat geleerd. | |
TigerXtrm | vrijdag 4 december 2015 @ 12:23 |
Kwam er net in Mass Fusion trouwens achter dat je power armor niet 100% radiation proof is Stond in een gebied met 100 rads/s en zag mijn health langzaam maar zeker omlaag gaan. | |
aeque | vrijdag 4 december 2015 @ 12:30 |
Hazmat suit ftw! | |
Notorious_Roy | vrijdag 4 december 2015 @ 12:39 |
Ik viel daar in het koelwater | |
BWolf | vrijdag 4 december 2015 @ 16:37 |
Jammer dat er geen mod is die alle locaties op je pip-boy automatisch onthult. In 3/NV had je geloof ik een perk die dit deed, maar die is er nu niet. | |
seto | vrijdag 4 december 2015 @ 16:40 |
Verre van jammer. | |
Vault-Boy | vrijdag 4 december 2015 @ 16:44 |
Waarom zou je dat willen? Het is juist leuker om alles zelf te ontdekken. En die perk gaf je volgens mij wel de locaties, maar je moest ze alsnog unlocken om daarheen te kunnen fast travellen. | |
Citizen.Erased | vrijdag 4 december 2015 @ 16:51 |
Klopt. Tegen de tijd dat je die perk kon krijgen had je normaal gesproken al een heel deel van de map ontdekt. | |
BWolf | vrijdag 4 december 2015 @ 16:53 |
Ik wil ze ook niet unlocken, alleen zien wat waar is zodat ik juist niets mis. | |
zatoichi | vrijdag 4 december 2015 @ 17:00 |
Precies lekker op weg naar een missie, zie je een vaag gebouw op je radar rechts en terwijl je daarnaar toeloopt wordt je weer afgeleid door en vaag wijf dat bij een caravan in een radioactief meer over een parasol zit te chillen. Dat is voor mij de essentie van fallout... En trouwens exact de reden waarom ik nog niet eens in Diamond city van geweest | |
Jolly_Reaper | vrijdag 4 december 2015 @ 17:04 |
Als je op de pc speelt dan kun je "TMM 1,0,0" intypen om de markers tevoorschijn te halen. Alle locaties die je nog niet hebt ontdekt komen dan naar voren als niet verkende locaties. Typ je alleen TMM in dan komen ze naar voren als al verkende locaties en da's absoluut niet handig. | |
Eerin | vrijdag 4 december 2015 @ 17:26 |
| |
Drankster | vrijdag 4 december 2015 @ 17:29 |
| |
PicoMMP | vrijdag 4 december 2015 @ 17:38 |
| |
Jolly_Reaper | vrijdag 4 december 2015 @ 17:39 |
Same, ik ben hem ook kwijt. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet de moeite heb genomen om te zoeken. | |
BWolf | vrijdag 4 december 2015 @ 18:54 |
Bedankt, precies waar ik naar op zoek was. | |
Mirel | vrijdag 4 december 2015 @ 19:47 |
Ik ook uitgespeeld nu. Toevallig allemaal op hetzelfde moment Ik ben niet zo te spreken over het einde. Ik had wat meer verwacht. In New Vegas had je nog per factie hoe het verder ging in de wereld, en ook hoe het verder ging per persoon of companion dacht ik. In F4 is het een eulogie van 30 seconden De Cabot House quests waren veeeeel boeiender dan het echte verhaal, mja. | |
Drankster | vrijdag 4 december 2015 @ 21:34 |
| |
Drankster | vrijdag 4 december 2015 @ 21:39 |
Vond trouwens een boek waardoor ik nu planten in potten kan maken. | |
PicoMMP | vrijdag 4 december 2015 @ 22:33 |
Vet. Hoe kom je aan die bakken met planten? | |
PicoMMP | vrijdag 4 december 2015 @ 22:35 |
Bedoel je picket fence? Of zijn er meer? Want die bakken met planten heb ik dus nog niet. | |
Divje | vrijdag 4 december 2015 @ 22:44 |
Da's een mod Food Planters oid. Dat is Picket Fence(s) idd | |
Drankster | vrijdag 4 december 2015 @ 22:51 |
deze ja: Gevonden bij Combat Zone op een tafeltje. Ik dacht dat ik groente in bakken kon plaatsen maar het gaat dus om echte planten. | |
Jolly_Reaper | vrijdag 4 december 2015 @ 22:56 |
Same, alle factions uitgespeeld, steeds hetzelfde einde. Waar is m'n FalloutTM slideshow? Ik ben over het algemeen niet echt te spreken over dit spel. Het schietgedeelte is in orde, ontzettend verbeterd sinds Fallout 3 en ik vind het altijd leuk te verkennen, maar de verhalen in het spel waren maar slap. En ik irriteer me aan de voice over van de hoofdpersoon. Hij klinkt veel te braaf. Sowieso is er niet echt een optie om het slechte pad op te gaan. Echt jammer. | |
Divje | vrijdag 4 december 2015 @ 22:56 |
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1490/? | |
Drankster | vrijdag 4 december 2015 @ 22:57 |
Speel momenteeel PS4. Ik koop ooit wel de complete edition voor PC wanneer ik een nieuwe kaart heb. | |
Divje | vrijdag 4 december 2015 @ 22:58 |
Oh ook al. Nouja, voor de PC users, dit zijn imo toch wel must-have mods als je van bouwen/craften houdt Crafting Workbenches - Immersive Crafting of Weapons Armor Clothing Ammo Junk http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2451/? Working Food Planters http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1490/? Armorsmith Extended http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2228/? Settlement Supplies Expanded 2.5 - Safe SSEx http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1145/? Piper loopt er nu trouwens volledig onder de tattoo's en erg schaars gekleed bij hier .. met behulp van: Daisy Nukes Cut-off jeans: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2678/? Unique Followers: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/4293/? Full body tattoos for females: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/4119/? Glorious Nude mod: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/476/? BUSTY mod: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2659/? Alle schilderijen heb ik vervangen door pin-up paintings, billboards zijn ook schmexy en zelf loop ik ook vaak naakt rond. O en elk bed dat ik tegenkom maakt een powerfisting met piper mee. Nu weer normaal doen Div. kom zo geen ruk verder met het verhaal [ Bericht 27% gewijzigd door Divje op 04-12-2015 23:10:32 ] | |
Drankster | vrijdag 4 december 2015 @ 23:50 |
Tja, mods. Sommige zijn wel handig zoals die ENB's, backpacks en capes bij Skyrim. De mods zoals hieronder zijn voor mij echt een dikke en verpesten de lore van het spel: | |
Divje | zaterdag 5 december 2015 @ 00:00 |
Dat is ook wel zo ja. Zo zijn er ook een paar voor Fallout dat je denkt van. Waarom in hemelsnaam Die ENB's en andere visual enhancements begin ik ook pas aan als ik een fatsoenlijke graphics kaart heb. Tot nu toe alleen wat geoptimaliseerde textures gedownload zodat het wat beter loopt en textures/color changes voor wapens/outfits/pipboy. Ben eigenlijk vooral aan het kloten in dit spel. Doe later wel een serieuze playthrough, tegen de tijd dat die nieuwe kaart er is. Mis toch een heel stuk beleving qua graphics omdat m'n pc het anders niet trekt. | |
Drankster | zaterdag 5 december 2015 @ 00:23 |
Ja je hoeft ze natuurlijk niet te downloaden maar er zijn dus serieus weeaboos die daar uren insteken en ze worden massaal gedownload op Nexus. Net Submachine Gun gevonden met exploding bullets. | |
Buitendam | zaterdag 5 december 2015 @ 00:29 |
Kwestie van je beste armor en maximaal 3 lievelingswapens kiezen. Meer heb je niet nodig. | |
Divje | zaterdag 5 december 2015 @ 00:40 |
Achja, ieder zo z'n ding natuurlijk Is die gun niet overpowered? Heb dat idee een beetje met m'n 10mm die ook exploding bullets heeft. Of ik moet het spel eens op Hard zetten | |
TigerXtrm | zaterdag 5 december 2015 @ 01:02 |
Ugh. Ga dan gewoon Skyrim spelen... kut modders soms | |
Divje | zaterdag 5 december 2015 @ 01:03 |
Dat is Skyrim | |
TigerXtrm | zaterdag 5 december 2015 @ 01:05 |
Oh, dacht dat ze een Skyrim achtige mod hadden gemaakt voor Fallout 4 | |
Divje | zaterdag 5 december 2015 @ 01:06 |
Er zijn vast gekken die zulk soort mods gaan maken als die GECK uit is Blijft op dit moment beperkt tot maffe Senpai saves en mods die geluiden vervangen met iets vaags zoals gekreun ipv dat domme lachje als je Idiot Savant als perk hebt. | |
44rdbei | zaterdag 5 december 2015 @ 01:14 |
Ik heb nu 3 mods. 1 voor realistischer regen, 1 voor better looking water en 1 om mijn setters makkelijker uit elkaar te houden. Elke job zijn eigen pakje. Voor de rest niet, veel mods voelen een beetje als cheaten. | |
Drankster | zaterdag 5 december 2015 @ 01:39 |
Beetje wel maar speel op hard en het enige verschil met normal is is dat enemies meer health hebben dus het compenseert een beetje. | |
SuperHarregarre | zaterdag 5 december 2015 @ 05:12 |
Ik ga eerst het spel uitspelen zonder mods, daarna ga ik proberen om pas een nieuwe run te starten als de GECK/Modkit uit is. Tegen die tijd zal de stabiliteit van de mods ook wel verbeterd zijn. | |
PicoMMP | zaterdag 5 december 2015 @ 05:50 |
Hoi Divje Bedankt. | |
Vault-Boy | zaterdag 5 december 2015 @ 10:35 |
Dat is inderdaad ook mijn plan. Eerst het spel helemaal volop vanilla spelen en daar kan ik gerust minimaal een jaar zoet mee zijn. En daarna lekker met mods aan de slag en klooien maar. | |
MMaRsu | zaterdag 5 december 2015 @ 12:22 |
Je kan elke settler toch eigen kleren geven, heb je helemaal geen mod voor nodig? | |
Divje | zaterdag 5 december 2015 @ 12:28 |
Da's een mod waar elke taak z'n eigen outfit heeft. Puur om het makkelijker te maken ze een outfit te geven dacht ik, ipv zelf steeds outfits samen te stellen en op settlers te plakken. Hai | |
Marsenal | zaterdag 5 december 2015 @ 12:30 |
Nou en of, geen mod voor nodig, maar moet natuurlijk wel effe die kleding verzamelen, denk dat de gebruikers van die mod daar geen zin in hebben(?) | |
44rdbei | zaterdag 5 december 2015 @ 13:03 |
Precies dat. 3 of 4 settlers uit elkaar houden is nog te doen maar als je er een stuk of 15 pet settlement hebt lopen word het vervelend. | |
Badr_Harry | zaterdag 5 december 2015 @ 15:45 |
Hoe smeed je junk om tot tot steel of woods? | |
44rdbei | zaterdag 5 december 2015 @ 15:51 |
Dat moet je laten doen bij de junksmith. | |
Faeroer | zaterdag 5 december 2015 @ 15:57 |
Weet iemand waar je flink wat Fertilizer kan looten, buiten die 25x shipments om? Kom steeds tekort voor chems. | |
Notorious_Roy | zaterdag 5 december 2015 @ 16:02 |
In het tuinhuis van de Gutsy's? Links op de map. | |
Twiitch | zondag 6 december 2015 @ 13:01 |
Die laatste quest van The Molecular Level, tering wat slecht Dat hele basisbuilding was optioneel, geen tijd aan besteed en dan moet ik nu gaan uitvogelen hoe ik zo'n apparaat in elkaar moet flansen, met minimale instructies. | |
Bluurgh | zondag 6 december 2015 @ 15:47 |
Sneak ik naar een terminal om een turret uit te schakelen, wordt ik daarna verrot geknald door wat lui die in de buurt staan omdat het spel je niet sneakend, maar staand neerzet als je de terminal 'verlaat' _! | |
Gezicht | zondag 6 december 2015 @ 17:58 |
Er zitten sowieso wel wat quests in de main questline.
| |
Ypmaha | zondag 6 december 2015 @ 18:03 |
Als je meerdere versies van een wapen heb kan je die overige gewoon verkopen of droppen toch? Je kunt ze toch niet repareren? | |
Notorious_Roy | zondag 6 december 2015 @ 18:05 |
Klopt. | |
Citizen.Erased | maandag 7 december 2015 @ 08:48 |
Zijn wapens wel de scrappen? Anders heeft het geen zin om die mee te slepen en telkens weer op te slaan zoals ik nu doe. Ben nog steeds niet toegekomen aan dat hele bouwen/modden.
| |
aeque | maandag 7 december 2015 @ 09:17 |
Wapens zijn te scrappen ja, al moet je wel de scrapper perk hebben om er iets nuttigs uit te halen. Anders is het vaak alleen maar steel. | |
Citizen.Erased | maandag 7 december 2015 @ 10:03 |
Dan weet ik niet of het zoveel zoden aan de dijk gaat zetten voor mij. Vind dat deel van de game sowieso niet helemaal lekker uitgewerkt. | |
44rdbei | maandag 7 december 2015 @ 10:50 |
Waarom niet? ik kom regelmatig workshops tegen en dan scrap ik alvast mijn overbodige wapens. dat scheelt weight en heb ik weer een paar schroeven en zulks. | |
Fir3fly | maandag 7 december 2015 @ 11:03 |
Hoe weet je dat als je het niet gebruikt? | |
aeque | maandag 7 december 2015 @ 11:11 |
Dit inderdaad, ik heb ook lang gewacht met de perk maar het heeft mij nu wel wat opgeleverd naar mijn mening. | |
Marsenal | maandag 7 december 2015 @ 11:30 |
Ik vind het best cool dat je die tijdschriften zo uit kan stallen en je bobbleheads op die kast kan zetten, zijn er nog meer van dit soort kasten? Voor wapens zou wel cool zijn. Ik versier mijn ruimtes ook met lunchboxes enzo en al die holotapes, maar die zooi valt vaak dwars door een kast heen als je fast traveled. Tips? | |
jogy | maandag 7 december 2015 @ 11:47 |
| |
Maraca | maandag 7 december 2015 @ 11:51 |
| |
jogy | maandag 7 december 2015 @ 11:54 |
| |
Maraca | maandag 7 december 2015 @ 12:38 |
| |
Ceased2Be | maandag 7 december 2015 @ 12:44 |
| |
Maraca | maandag 7 december 2015 @ 13:10 |
| |
Ceased2Be | maandag 7 december 2015 @ 13:52 |
| |
Maraca | maandag 7 december 2015 @ 13:57 |
| |
Ceased2Be | maandag 7 december 2015 @ 14:04 |
| |
44rdbei | maandag 7 december 2015 @ 14:30 |
| |
aeque | maandag 7 december 2015 @ 14:32 |
| |
ems. | maandag 7 december 2015 @ 14:51 |
Spannend topic zo | |
Divje | maandag 7 december 2015 @ 15:19 |
| |
PierreTT | maandag 7 december 2015 @ 15:57 |
| |
larry_flynt | maandag 7 december 2015 @ 16:06 |
| |
PierreTT | maandag 7 december 2015 @ 16:13 |
| |
jogy | maandag 7 december 2015 @ 16:17 |
| |
PierreTT | maandag 7 december 2015 @ 16:29 |
| |
Maraca | maandag 7 december 2015 @ 16:42 |
| |
OMG | maandag 7 december 2015 @ 16:43 |
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb nu een aantal zithoeken/huiskamer achtige dingetjes gebouwd en was met een kantoor bezig, maar toen ik terug fast travelde stonden m'n typmachines en telefoons ineens onder de bureaus. In het ergste geval zweven ze er half onder. En m'n vazen en lampen waren ineens half in de kasten gezakt. | |
44rdbei | maandag 7 december 2015 @ 16:49 |
Ik ga vanavond maar eens opzoek naar een andere companion. Piper is door haar teksten heen en valt nu steeds in herhaling. | |
STING | maandag 7 december 2015 @ 17:42 |
Update is nu officieel uitgebracht: New Features Number pad keys can now be used for remapping (PC) Remapping Activate now works on Quick Container (PC) Fixes General memory and stability improvements Performance improvements inside the Corvega Assembly Plant Optimizations to skinned decal rendering Fixed issue with player becoming stuck in terminals Fixed issue where equipped weapons become locked after completing Reunions Fixed issue with "When Freedom Calls" where the quest would not complete During "Confidence Man" fixed issue where player's health would continuously regenerate Fixed crash related to jumping into water and reloading saved games Fixed issue where Launcher would not save God Rays Quality setting properly (PC) http://steamcommunity.com(...)l/128714203011935442 | |
Maraca | maandag 7 december 2015 @ 17:55 |
Dat is toch de trademark van Bethesda? | |
Jolly_Reaper | maandag 7 december 2015 @ 18:19 |
Beetje magere patch. Ik kan uit m'n hoofd tig bugs opnoemen welke ze gelijk mee hadden kunnen nemen.
| |
larry_flynt | maandag 7 december 2015 @ 18:24 |
Mn bouwkitje van de robot is uit mn huis gejat... | |
Ceased2Be | maandag 7 december 2015 @ 18:27 |
Als het in sanctuary is; check die depri-chinees | |
Gezicht | maandag 7 december 2015 @ 18:51 |
Net de mainquest uitgespeeld.Ben nu ook wel ver door de vermakelijke side quests heen heb ik het idee. | |
seto | maandag 7 december 2015 @ 19:39 |
Topic loopt een stuk langzamer iedereen beetje over de initiële hype heen? Kom er net achter dat ze eindelijk conflicterende keys gefixed als je bijv. ESDF gebruikt ipv WASD. | |
Notorious_Roy | maandag 7 december 2015 @ 19:56 |
Heb de game vorige week uitgespeeld, vandaag de eerste lading screenshots op m'n blog gezet. Ben er voor dit jaar wel klaar mee ja, al komt de game natuurlijk terug als we het over GOTY-awards gaan hebben. | |
Joran-Joran | dinsdag 8 december 2015 @ 03:35 |
Geweldig spel is het toch ook.. Loop net ergens langs, op weg naar een quest, zit er een kind opgesloten in een koelkast - al 200 jaar | |
zatoichi | dinsdag 8 december 2015 @ 07:36 |
Dat zat je zelf ook | |
aeque | dinsdag 8 december 2015 @ 10:19 |
! Al was dat eerder een vriezer. Maar wel een leuk iets ja, beetje jammer van de quest die volgde en die ik faalde omdat zijn ouders zonodig hostile moesten worden. | |
TigerXtrm | dinsdag 8 december 2015 @ 10:54 |
| |
jogy | dinsdag 8 december 2015 @ 11:09 |
[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 08-12-2015 12:26:15 ] | |
TigerXtrm | dinsdag 8 december 2015 @ 12:25 |
| |
jogy | dinsdag 8 december 2015 @ 12:25 |
| |
boik | dinsdag 8 december 2015 @ 12:34 |
ik ben er ook 3 kwijt had ze op een bureautje staan die uit de extra settlement items mod kwam, die mod is sinds gister aant kloten dus alle meubels enzo die uit die mod komen zijn weg en daarom dus ook mijn beeldjes | |
Jolly_Reaper | dinsdag 8 december 2015 @ 12:45 |
Sowieso is het niet aan te raden items uit te stallen zodat je er naar kunt kijken. Het is nog nooit zo erg geweest als in Fallout 4, items die verplaatst of verdwenen zijn na even weg te zijn geweest. Ik heb alle magazines verzameld (met behulp van de wiki), waren er 120. ( ) Ik prop ze allemaal in 6 magazine stands, er vanuitgaande dat ze vast zitten in deze stands, net als bobbleheads. Ik kom later terug, de helft van de magazines zijn verdwenen uit m'n stands. Ze liggen over de grond, onder de grond, in muren, op het dak, echt, what the fuck. Ik heb ook helemaal geen settlers en followers in deze settlement dus niemand die er aan heeft kunnen zitten. Gelukkig kon ik ze allemaal oprapen doordat het spel nog wel de indruk had dat de magazines nog in de stands zaten. Had ze dus snel weer bij elkaar en ze zitten weer veilig in een kist. | |
leeell | dinsdag 8 december 2015 @ 12:49 |
Dunwich Borers Een van de beste locaties ooit in de fallout reeks | |
7nightwing7 | dinsdag 8 december 2015 @ 12:55 |
Ook maar aangeschaft. Eerste fallout game ever. Nog wat tips voor mij ? | |
44rdbei | dinsdag 8 december 2015 @ 12:58 |
Hou heb je ze dan op de stands gezet? toch wel met de transfer functie hoop ik? Dat werkt bij mij gewoon goed. | |
SuperHarregarre | dinsdag 8 december 2015 @ 13:14 |
Los kun je helemaal niks doen inderdaad. Ik probeerde bowlingbal neer te leggen en had hele bowlingset verzameld. Lagen ze bij de volgende fast travel gewoon allemaal random door de settlement. | |
Divje | dinsdag 8 december 2015 @ 13:16 |
Zo lag hier m'n drankenkast ineens overhoop alsof ik er zelf straalbezopen tegenaan was gedonderd Nu zit alles in containers. Behalve die Space Monkeys, die blijven wonderbaarlijk op hun plekje staan. | |
Jolly_Reaper | dinsdag 8 december 2015 @ 13:38 |
Uiteraard, ik ga geen 120 magazines handmatig in dat ding proppen. Kan ook niet volgens mij. Nou ja, prijs jezelf gelukkig voor zolang het werkt. Tot Bethesda deze shit in orde maakt blijft bij mij alles lekker in een kist. 'alsof'? | |
Divje | dinsdag 8 december 2015 @ 13:45 |
Of als. Bij wijze van. Je moeder o wacht. dit is niet het GTA topic | |
Jolly_Reaper | dinsdag 8 december 2015 @ 14:53 |
| |
Vijf_voor | dinsdag 8 december 2015 @ 16:16 |
Ik kwam net die vault verkoper weer tegen | |
Jolly_Reaper | dinsdag 8 december 2015 @ 16:57 |
Opvallend hoe goed z'n kleren er nog uit zien na 200 jaar, vind je niet? Vault-Tec weet wel hoe je degelijke kleding maakt. | |
DKUp | dinsdag 8 december 2015 @ 17:24 |
Patch 1.02 schijnt uit te zijn voor in ieder geval de PS4. | |
Harmankardon | dinsdag 8 december 2015 @ 17:31 |
De stem en het accent van Cait | |
7nightwing7 | dinsdag 8 december 2015 @ 17:45 |
Bezig met installeren. "Do u know what makes you special" ? | |
Vault-Boy | dinsdag 8 december 2015 @ 18:11 |
Ik merk wel in dit deel dat ik echt altijd alles qua junk wil meenemen. In Fallout 3 en New Vegas hadden die dingen niet echt een functie, maar omdat het nu juist wel een functie heeft wil ik elke kamer echt helemaal leeg geplunderd hebben Geeft opzich ook wel een lekker gevoel als je echt alles hebt gecleared inclusief alle junk in zo'n ruimte | |
Gezicht | dinsdag 8 december 2015 @ 18:14 |
Ik weet inmiddels in welke junk goede components zit dus ik neem alleen nog maar desk fans, globes, duct tape, toy trucks/cars, aluminium cans, hot plates, Institute spul e.d. mee | |
Vault-Boy | dinsdag 8 december 2015 @ 18:39 |
Ja ik hoef eigenlijk ook niet alles meer mee te nemen, maar alsnog doe ik het toch. Gewoon omdat ik puur die hele kamer of plek leeg wil hebben. Alles is voor mij | |
aeque | dinsdag 8 december 2015 @ 19:24 |
Die is bij mij overleden na een aanval van super mutants. | |
LTVDK | dinsdag 8 december 2015 @ 19:25 |
Was ik toevallig gisteren ook, goede plek ja
| |
leeell | dinsdag 8 december 2015 @ 19:26 |
| |
Drankster | dinsdag 8 december 2015 @ 20:39 |
Jup, zojuist gedownload. | |
Mirel | dinsdag 8 december 2015 @ 20:48 |
| |
Joran-Joran | dinsdag 8 december 2015 @ 22:05 |
Haha true that. Alleen was die van mij wel iets luxer: | |
jogy | dinsdag 8 december 2015 @ 22:21 |
Doe je powerarmor uit als je naar hem heen gaat. (Bug in game, komt op meerdere plekken voor helaas) | |
jogy | dinsdag 8 december 2015 @ 22:22 |
Nu ik het spel heb uitgespeeld zit ik verder gewoon heerlijk te cheaten met player.additem console commands voor mijn settlements trouwens . Lekker alles uitbouwen en gek doen . The post apocalyptische Sims . | |
TigerXtrm | dinsdag 8 december 2015 @ 22:33 |
Met wat mods er bij voor meer items kan je wel hele toffe dingen bouwen ja. Dan is The Sims: Apocalypse geen slechte titel Ik hoop dat er ooit een mod komt waarmee je ergens zelf een settlement kan toewijzen, want sommige van de tofste locaties kan je verder niets mee. Bijvoorbeeld dat raider kamp dat in een schip gebouwd is, dat in de trailer zo prominent in beeld kwam, super tof maar je kan er niets bouwen. Of een settlement bouwen in een Vault Hopelijk breidt de DLC het bouwen nog wat meer uit, zou een gemiste kans zijn als ze dat niet doen. Overigens het einde van die USS Constitution quest | |
Jolly_Reaper | dinsdag 8 december 2015 @ 23:10 |
Als je godmode gebruikt (TGM) dan kun je bouwen naar hartelust, want items kosten dan niks. (Werkt helaas niet voor weapon/armour workbenches.) | |
jogy | woensdag 9 december 2015 @ 02:29 |
Je kan een workbench gewoon ergens neergooien en dan heb je bebouwbare grond. Helaas nog niet zo dat je het in je lijstje krijgt waar je settlers heb kan sturen maar dat komt misschien nog wel . | |
Kalebatz | woensdag 9 december 2015 @ 02:29 |
Herkenbaar | |
jogy | woensdag 9 december 2015 @ 02:30 |
https://m.reddit.com/r/fo(...)laceatme_c1aeb_will/ | |
Mirel | woensdag 9 december 2015 @ 08:04 |
Heb ik niet aan. Kan het eventueel aan en uit doen | |
Divje | woensdag 9 december 2015 @ 15:20 |
'Daar is een mod voor' http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/4270/? | |
Jolly_Reaper | woensdag 9 december 2015 @ 15:37 |
OCDecorator. Exactly what the doctor ordered, later maar eens proberen. Dank u. | |
jogy | woensdag 9 december 2015 @ 15:38 |
Wel een hele goede reden om een PC variant van Fallout te hebben vind ik . Vanavond maar eens proberen. | |
Vault-Boy | woensdag 9 december 2015 @ 15:47 |
Toch heb ik hier ook steeds meer de neiging om de pc versie te spelen en de PS4 versie te verkopen. Na 1 maand zijn er al zoveel vette mods voor de pc versie | |
Maraca | woensdag 9 december 2015 @ 15:48 |
Verrader | |
Vault-Boy | woensdag 9 december 2015 @ 15:52 |
Ik geniet nog volop hoor op de PS4, maar als ik nu al die mods al zie dan wordt het toch wel moeilijk. En de mods gaan alleen maar beter en groter worden. | |
Jolly_Reaper | woensdag 9 december 2015 @ 16:05 |
Ik zou nog even geduld hebben. Het is volgens Bethesda de bedoeling dat mods ook beschikbaar gaan worden voor de console versies. | |
Vault-Boy | woensdag 9 december 2015 @ 16:33 |
Ja maar niet de hele grote en uitgebreide mods. Dat zie ik echt niet gebeuren, omdat de consoles ook niet super krachtig zijn. Op de consoles zullen denk ik de hele simpele mods komen zonder scripts. En dan nog is het maar de vraag hoe en wat, want mods hebben ook een loadorder nodig. | |
leeell | woensdag 9 december 2015 @ 16:39 |
Ik vraag me inderdaad af hoe ze dat gaan doen nu de consoleversie meer op 20fps draait dan 30fps. | |
Eerin | woensdag 9 december 2015 @ 16:50 |
Settlement: | |
Divje | woensdag 9 december 2015 @ 16:59 |
Ben nu ook op die manier aan het kloten. Maar heb nog geen plekje gevonden waar ik m'n epische (institute!) skyscraper neer wil zetten denk dat ik uiteindelijk toch maar voor dat eiland ga.. en dus zonder die bat file te werk kan | |
Jolly_Reaper | woensdag 9 december 2015 @ 17:09 |
U maakt een goed punt. Ik zal voor jullie consolers duimen dan. Netjes hoor. De dingen die ik voornamelijk bouw zijn standaard IKEA huizen met 20 bedden er in gestapeld. Mijn arme settlers. Ben benieuwd naar de screenshots wanneer je klaar bent. | |
Drankster | woensdag 9 december 2015 @ 17:31 |
Same maar ik koop hem eind volgend jaar wel met alle dlc voor een paar euro met een Steam sale of Kingiun. Geen zin om weer 40+ te betalen voor een kale PC versie. Zit momenteel weer in The Witcher dus heb geen haast. | |
ems. | woensdag 9 december 2015 @ 17:33 |
Waarom de fuck zou je sowieso ook nog op ps4 kopen als je hem sowieso op pc haalt? Niets tegen peasants verder, maar je weet van tevoren dat het een superieur product is op de pc. | |
jogy | woensdag 9 december 2015 @ 18:10 |
Vooral met een modfuck3000 spel als fallout/skyrim ja. Je weet gewoon dat dit spel binnen no time een post apocalyptische minecraft gaat zijn. | |
leeell | woensdag 9 december 2015 @ 18:38 |
Had vanaf dag 2 al bepaalde mods die het armor systeem een stuk beter maakten (layered armor dat tenminste werkte) en craftable ammo. QoL improvements zijn gigantisch, en dan heb je het niet eens over mods die content toevoegen. In New Vegas heb ik mij uuuureennnn vermaakt met door mensen gemaakte questlines. | |
Divje | woensdag 9 december 2015 @ 18:48 |
Alles is kut! Geen inspiratie Dus maar ff n custom armor gedownload | |
indiaantje89 | woensdag 9 december 2015 @ 18:58 |
Nou fijn. Kan niet meer cheaten op de PS4 na de patch | |
Joran-Joran | woensdag 9 december 2015 @ 19:26 |
Baas haha! Jammer dat je dat bioscoopscherm niet kan weghalen, verpest toch een beetje het uitzicht vanuit die kamertjes | |
Mirel | woensdag 9 december 2015 @ 19:41 |
Dunwich Borers is dus netzoals de Dunwich Building zo'n gek ding met flashbacks. Ik had hem enkele weken terug verkend en ik had eigenlijk niet eens de link gelegd met de Dunwich Building. ..Ik vond het niet zo boeiend. Flashbacks naar mensen in een kantoor voor de oorlog en die holotapes van een steeds gekker wordende scavenger waren veel interessanter dan een omgeving met flashbacks van mijnwerkers maar zonder holotapes. | |
Ceased2Be | woensdag 9 december 2015 @ 19:42 |
En een van de hints richting Lovecraft Zitten er best veel van in de Bethesda spellen. Maar Dunwich ligt er wel erg dik bovenop | |
Mirel | woensdag 9 december 2015 @ 19:48 |
Ik weet wel dat het van HP Lovecraft is. Nooit gelezen trouwens. Maar wat ik ervaar de in F3 was best interessant, hier niet zo. Ik wilde gewoon handige loot vinden en weer weg uit de mijn. De flashbacks en die diepe onderwater tunnel boeiden me totaal niet. | |
Ceased2Be | woensdag 9 december 2015 @ 19:53 |
Er zit nog een andere questline in F4 die heeft Lovecraftiaans is 'The Secret of Cabot House'. Die vond ik wel erg leuk uitgewerkt. | |
Mirel | woensdag 9 december 2015 @ 19:55 |
Ja Cabot House mocht van mij wel een hele DLC worden. Vond het interessanter dan de main quest. | |
Gezicht | woensdag 9 december 2015 @ 20:53 |
Een van de leukere idd. Ik vond alleen de reward wat tegenvallen. | |
Notorious_Roy | woensdag 9 december 2015 @ 20:58 |
Cabot house vond ik ook erg leuk, alleen op het einde was ik iets te snel
| |
Ceased2Be | woensdag 9 december 2015 @ 22:02 |
Afhankelijk van hoe je hem afrondt kan het nog wel een leuk staartje krijgen | |
Eerin | woensdag 9 december 2015 @ 22:25 |
Ja triest ding is dat idd Ga nu denk ik een hutjeshuis (ja dat is een woord ) maken in red rocks of hoe heet dat tankstation, juist door dat bioscoopscherm. Als je het nou nog werkend kon krijgen... | |
Jolly_Reaper | woensdag 9 december 2015 @ 22:29 |
Edit: Verkeerd topic. | |
Keltie | woensdag 9 december 2015 @ 22:53 |
Godver.. Heeft er iemand een PS4 save voor het einde? Wilde hem uitspelen met de Institute en was te gebrand op het opblazen van die luchtballon dat ik vergeet de Nuclair Family quest te doorlopen Is nu nog de enige trophy die ik moet halen qua "quest trophies" | |
Drankster | woensdag 9 december 2015 @ 23:06 |
Account locked. Ik heb een save voor je maar helaas heb je er niks aan. | |
Keltie | woensdag 9 december 2015 @ 23:09 |
Ow meen je dat? Pff | |
Drankster | woensdag 9 december 2015 @ 23:14 |
Holy shit Als ze ook de mechanics van F1 & 2 kunnen overzetten dan zou ik zelfs voor de mod betalen. | |
Joran-Joran | woensdag 9 december 2015 @ 23:16 |
Spoilertags, gebruik ze | |
Keltie | woensdag 9 december 2015 @ 23:27 |
Weet je hoe irritant die dingen zijn? | |
TigerXtrm | woensdag 9 december 2015 @ 23:37 |
Oh Bethesda... never change | |
Jolly_Reaper | woensdag 9 december 2015 @ 23:53 |
Super waardeloos was dat. Ik snap niet waarom BoS persé Van alle Bethesda spellen sinds Morrowind heeft Fallout 4 absoluut de slechtste verhaallijn, met voorsprong. | |
TigerXtrm | donderdag 10 december 2015 @ 00:15 |
Nee klopt, het slaat ook helemaal nergens op. De verhaallijn van The Intitute slaat al net zo min ergens op. Beste... schrijvers... ever! _! | |
aeque | donderdag 10 december 2015 @ 09:00 |
Cheats op de PS4? | |
Fir3fly | donderdag 10 december 2015 @ 09:02 |
| |
indiaantje89 | donderdag 10 december 2015 @ 09:03 |
Ja er zat een glitch in bij de shop: Maar die hebben ze er dus uitgeptached. Zeker voor het bouwen van je strongholds was dit wel fijn. | |
Maraca | donderdag 10 december 2015 @ 09:11 |
Heb je niet nog duizend save games ofzo? Ik heb er echt teveel omdat ik ze niet overschrijf | |
jogy | donderdag 10 december 2015 @ 09:29 |
Ik ben het er wel mee eens dat de verhalen in Fallout 4 slechter zijn en dat vind ik best heel erg jammer. Hopelijk komt er nog een heel toffe DLC die dit een beetje fixed maar ik heb het spel nu al tijden uitgespeeld en dit is de eerste keer dat ik verder WIL spelen na het uitspelen van de verhaallijn. Lekker aankutten met de settlements en andere onzin . | |
Faeroer | donderdag 10 december 2015 @ 09:35 |
Dit. Ben best wel disappoint. Twee playthroughs 1 zonder mods (standaard rifle build) en 1 met mods (nja, wat textures een chem en ammunition mod, en NX Pro farming want heb fertilizer nodig ) als melee-only sneak ninja en drugs. Heb het totdat de officiële modtools uitkomen wel een beetje gezien. | |
ioko | donderdag 10 december 2015 @ 10:12 |
Ik heb nog niet veel te maken gehad met de main story, dat ga ik nog doen. Maar ik verwacht eigenlijk geen hoogstaande keuzes te moeten maken. Fallout 3 vond ik erg sterk qua verhaal. New Vegas veel te ingewikkeld op het einde: teveel keuzes. Iets er tussen in zou leuk zijn. Ik heb net een mooie settlement gestart bij de Finch Farm, bovenop de snelweg (Je kunt daar een trap omhoog bouwen). Prachtig uitzicht. En handig om de locatie ernaast aan te vallen. Ik doe nog wat kleine missies totdat ik mijn local leader perk heb, om de settlements te verbinden. Dan naar de Castle en daarna pas naar downtown Boston. Ben nu level 17, na 28 uur. Kwam net wel een level 50 super mutant bohemoth tegen. Gelukkig stond ik hoog op een snelweg, anders was ik erg geweest... | |
Maraca | donderdag 10 december 2015 @ 10:12 |
Hoe zien jullie wat voor level een monster is | |
jogy | donderdag 10 december 2015 @ 10:14 |
Ja dat is mij uiteindelijk ook gelukt. En gelukkig op een manier dat de settlers niet in de war raken dus kunnen er ook nog komen. (kan je testen door je companion erheen te sturen en te kijken of het lukt ) | |
Keltie | donderdag 10 december 2015 @ 10:25 |
Ik dacht dat ik klaar was dus heb nu nog 1 save Even te snel doorgelopen na wat bug frustraties en vermoeidheid.. Sowieso heeft die update bij mij meer kwaad dan goeds gedaan; voor de update nergens last van, na de update hangende quests en framedrops Nah, over een week vakantie. Misschien maar even door de mainquest heenhuppelen voor die trophy of besluiten dat ik niet voor de platinum ga | |
Keltie | donderdag 10 december 2015 @ 10:27 |
Is dat geen perk? Extra info bij VATS oid.. | |
Maraca | donderdag 10 december 2015 @ 10:29 |
Aah! Dat verklaart het Dacht al, zoveel uur gespeeld en het dan niet eens zien | |
Eerin | donderdag 10 december 2015 @ 10:51 |
God ja Morrowind, dat heb ik ook veel gedaan xD achterlijk spel eigenlijk in vergelijking met Oblivion, wat vrij baas was. | |
Marsenal | donderdag 10 december 2015 @ 11:07 |
Zojuist de lighthouse gevonden, daar ga ik me toch een mooie settlement van maken | |
ioko | donderdag 10 december 2015 @ 11:13 |
Ow, sorry. Dat is inderdaad de 'Awarness' perk, waardoor ik dat zie. | |
TigerXtrm | donderdag 10 december 2015 @ 12:41 |
| |
Keltie | donderdag 10 december 2015 @ 13:47 |
Ik heb wel degelijk keuzes gehad om bepaalde factions te laten leven? Geen idee wat de uitkomst zou zijn hoor. Maar de keuzemomenten heb ik voorbij zien komen? Daarbij vind ik persoonlijk het "blaas iedereen op en het komt goed" wel bij een postapocalyptische wereld passen | |
ems. | donderdag 10 december 2015 @ 13:53 |
In de preapocalyptische wereld dachten ze blijkbaar hetzelfde | |
kwaitnait | donderdag 10 december 2015 @ 14:25 |
Signal interceptor
| |
jogy | donderdag 10 december 2015 @ 14:30 |
| |
Gezicht | donderdag 10 december 2015 @ 14:30 |
| |
Drankster | donderdag 10 december 2015 @ 14:32 |
| |
kwaitnait | donderdag 10 december 2015 @ 14:32 |
| |
kwaitnait | donderdag 10 december 2015 @ 14:35 |
Opgelost. Plateau in mn workbench gestopt en weer terug geplaats. Missie is compleet | |
jogy | donderdag 10 december 2015 @ 14:35 |
| |
jogy | donderdag 10 december 2015 @ 14:36 |
Ah, buggybug dus. Je verwacht het niet . | |
Jolly_Reaper | donderdag 10 december 2015 @ 14:38 |
Er zijn 2 onderdelen die in elkaar passen. Heb je die in elkaar geklikt? Edit: Whoah, behulpzaam volk hiero. Never mind. | |
Keltie | donderdag 10 december 2015 @ 14:57 |
Het lijkt inderdaad een eigenschap van de mens te zijn | |
SuperHarregarre | donderdag 10 december 2015 @ 14:59 |
Ik heb nog steeds amper was gedaan van het verhaal. Hoe heet m'n kind ook weer? | |
BzP | donderdag 10 december 2015 @ 15:11 |
Jeroen | |
44rdbei | donderdag 10 december 2015 @ 15:21 |
Heb jij een kind? | |
SoldMayor | donderdag 10 december 2015 @ 15:52 |
Abubakkar Al Baghdadi. | |
SoldMayor | donderdag 10 december 2015 @ 15:55 |
Nee maar even normaal ik weet het ook niet zeker meer. Sean toch?? | |
PicoMMP | donderdag 10 december 2015 @ 15:57 |
Sjaak Polak | |
2dope | donderdag 10 december 2015 @ 15:58 |
Fonetisch correct | |
Jolly_Reaper | donderdag 10 december 2015 @ 16:15 |
PierreTT | donderdag 10 december 2015 @ 17:17 |
Sjan | |
Mirel | donderdag 10 december 2015 @ 17:57 |
Heeft iemand nog minder bekende quests en dergelijke? Ik heb denk ik zo'n beetje alles gedaan, met de main quest erbij.. | |
Maraca | donderdag 10 december 2015 @ 19:02 |
Ben je al een '50's agent geweest? | |
Joran-Joran | donderdag 10 december 2015 @ 19:31 |
Silver Shroud al gedaan? [ Bericht 0% gewijzigd door Joran-Joran op 10-12-2015 20:08:52 ] | |
Maraca | donderdag 10 december 2015 @ 19:50 |
Die bedoelde ik | |
Beelzebub85 | donderdag 10 december 2015 @ 19:55 |
Silver Shroud is baas! Mijn compagnion loopt in die outfit bij me. | |
Notorious_Roy | donderdag 10 december 2015 @ 19:56 |
Zo gelachen om die stem van Silver Shroud Dialoogopties waren direct stukken leuker! | |
Divje | donderdag 10 december 2015 @ 20:09 |
| |
Drankster | donderdag 10 december 2015 @ 20:29 |
Vind constant wel de radio signal van Silver Shroud maar waar zitten die gasten? | |
Notorious_Roy | donderdag 10 december 2015 @ 20:31 |
Het is een quest die je start in
| |
Joran-Joran | donderdag 10 december 2015 @ 20:32 |
Je moet in of in de buurt van Good Neighbor naar dat radiosignaal luisteren en dan moet je de quest activeren in de Memory Den | |
Maraca | donderdag 10 december 2015 @ 20:35 |
Die van mij ook | |
Drankster | donderdag 10 december 2015 @ 21:44 |
Ah, duidelijk. Ben daar alleen geweest met mijn 1e playtrough. Morgen even bezoekje brengen met nieuwe char. | |
larry_flynt | donderdag 10 december 2015 @ 22:35 |
Ik loop er zelf al heel het spel in | |
Gezicht | donderdag 10 december 2015 @ 22:39 |
Qua DR is 'ie waardeloos vergeleken met layered armor. | |
Notorious_Roy | donderdag 10 december 2015 @ 22:50 |
Nog een reden om op (very) easy te spelen. Dan maakt het geen fuck uit en kun je in stijl rondlopen. | |
larry_flynt | donderdag 10 december 2015 @ 22:56 |
Ik speel op normaal en heb er geen last van eerlijk gezegd. Danse is verliefd op mn ventje | |
Rickocum | donderdag 10 december 2015 @ 22:57 |
"Hard" is al very easy man Okay tenzij je alleen alles in INT hebt gestopt zonder de radiation weapons ofzo. | |
Joran-Joran | donderdag 10 december 2015 @ 22:59 |
De difficulty settings van dit spel zijn wack. Een hogere moeilijkheidsgraad zorgt alleen voor tegenstanders met meer health | |
Joran-Joran | vrijdag 11 december 2015 @ 01:04 |
Unique weapon gevonden dat je nooit hoeft te herladen
| |
Beelzebub85 | vrijdag 11 december 2015 @ 01:38 |
Silver Shroud en General Outfit zijn de krachtigste armors die ik heb. Een voor mij. Een voor mijn compagnion. Heb niks gedaan met armor crafting enzo. Ben nu net voor het eerst The Institute binnen gegaan. Madness!!!!! Bijna 180 uur op de teller. | |
Drankster | vrijdag 11 december 2015 @ 03:09 |
Triest (en frustrerend) inderdaad, bij de Elder Scrolls precies hetzelfde. Enemies krijgen meer health en je vind minder ammo verder weinig verschil. Bij The Witcher gaat tenminste de AI nog omhoog en is er duidelijk een verschil in moeilijkheidsgraden. | |
SuperHarregarre | vrijdag 11 december 2015 @ 06:48 |
Qua difficulty is het ook gewoon hit en miss. De meeste enemies zijn echt te makkelijk, maar af en toe zit er wel een legendary bij die lastig is. Vooral als ze constant muteren. En dan zit er weer een legendary bij die te makkelijk is, echt wazig. Persoonlijk vind ik de vliegende vijanden het kutst. Van die muggen en dergelijke. Je gaat er niet dood van maar ze zijn zo kut om te raken. | |
Gezicht | vrijdag 11 december 2015 @ 07:04 |
Ik heb zo een combat rifle gevonden die je nooit hoeft te herladen, machtig OP | |
Rickocum | vrijdag 11 december 2015 @ 11:56 |
Klopt.. Had gehoopt dat survival moeilijkheidsgraad meer one shot one kill was bij wijze van, voor iedereen. Eventueel met voedsel en watermeters. | |
Divje | vrijdag 11 december 2015 @ 12:22 |
VATS kills met die Big Boy | |
Radjan | vrijdag 11 december 2015 @ 12:51 |
Met het V.A.T systeem haal je ze zo uit de lucht. | |
Radjan | vrijdag 11 december 2015 @ 12:52 |
Klopt het dat de main story alleen verder gaat met Nic Valentine ? | |
jogy | vrijdag 11 december 2015 @ 12:53 |
Nee. | |
2dope | vrijdag 11 december 2015 @ 12:55 |
Dat, en méér vijanden / grotere mobs. MOAR DAMNIT. | |
Maraca | vrijdag 11 december 2015 @ 13:06 |
Pfff. nog meer mobs? | |
2dope | vrijdag 11 december 2015 @ 13:08 |
Nee, grotere | |
SuperHarregarre | vrijdag 11 december 2015 @ 13:30 |
Radroaches van tien meter. | |
2dope | vrijdag 11 december 2015 @ 13:34 |
Nee, ik bedoel meer enemies per mob Gewoon van hetzelfde kaliber als die ghoul-bestorming op die politiebureau-basis van BoS |