abonnement Unibet Coolblue
pi_157970957
De elfde reeks, momenteel te zien op de BBC.


quote:
The Apprentice is back with a new batch of ambitious entrepreneurs seeking to demonstrate their commercial insight and business sense to stay out of the firing line. There’s a £250,000 investment at stake and the chance to go into a business partnership with Lord Sugar.

Over the course of 12 tough tasks, the 18 candidates will be whittled down until just one victor remains. And plenty of sparks are set to fly in the boardroom along the way!

Each week the budding entrepreneurs will be divided into two teams - led by designated Project Managers - that lock horns under the watchful eyes of Lord Sugar's advisor Baroness Karren Brady and new aide Claude Littner.

After completing each task both teams return to the boardroom to discuss their inspirational or calamitous experiences and discover which side has triumphed.

The winners will be rewarded with a luscious treat while the losing team’s Project Manager must select two colleagues to accompany them back into the boardroom. Lord Sugar will then hear their arguments and fire at least one of them from the competition.

The eventual winner of The Apprentice Series 11 will be given the opportunity to be Lord Sugar's business partner and receive an investment to the value of £250,000 founded on the basis of their idea.
http://www.bbc.co.uk/apprentice/

Game on! *O*

[ Bericht 37% gewijzigd door svann op 02-12-2015 19:54:07 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157970978
Vanavond 22:00 uur op BBC1, aansluitend You're Fired op BBC2.
quote:
Property Agents

The Series 11 - Episode 9 of 12

Week nine and the stakes are raised as the eight remaining candidates are summoned to the top of the South Bank Tower. For the next task, Lord Sugar throws the teams into the London property market to sell mid-range and high-end properties to the city's most discerning buyers.

It's boom or bust as the teams have two days to fight it out to see who can sell the most properties and be rewarded the most commission to win the task.

Acting as real-estate agents for million-pound developments, one team goes on the charm offensive to win over clients, while the other team's overfamiliar approach fails to strike them a big deal.

As the teams compete to lure in leads, the sales patter goes into overdrive. Some try the soft sell, while others take the hard line, leading to deals being done and lost.

With each candidate out for themselves, it's dog eat dog as they race to cross the line. Exploiting London's booming market comes easily for some as sales lead to rewards. For others, it's a nightmare, as failed attempts to strike a deal mean they finish empty handed.

It's drama in the boardroom as the pressure gets too much for one candidate. As tempers flare and a heated confrontation ensues, Lord Sugar is left unimpressed. As his patience finally runs out, another candidate faces their final boardroom as they hear the words 'You're fired'.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157970996
Nou, nou, dat duurde even :D
pi_157971096
Tja, mobiel.
En het een en ander aangepast.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157973948
Preview zag er goed uit. Met 'shocking new information' in de boardroom en makelaars die voor winstmaximalisatie gaan bezuinigen op de schaal koekjes die ze neerzetten.
pi_157975314
:W
  ESF Reporter woensdag 2 december 2015 @ 22:06:27 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_157975380
Naar het schijnt wordt het een legendarische boardroom.
*pakt popcorn*
pi_157975485
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:06 schreef Cee het volgende:
Naar het schijnt wordt het een legendarische boardroom.
*pakt popcorn*
Ja, ben benieuwd :9
pi_157975724
Scot is wel erg slordig -alweer.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157975979
Pff als ik het zo zie gok ik dat de schokkende gebeurtenis is dat het team waar scott in zit wint, maar hij ondanks dat hij gewonnen heeft wel ontslagen wordt. :P

Wat een kneus.
pi_157976078
Iemand neemt zelf ontslag vandaag geloof ik
pi_157976156
Oh, oh... Wat een gestuntel. :|W
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157976469
Comission ging naar Sugar?
Of was dat er niet om het risico te compenseren?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157976710
Had bijna gelijk, maar scott weg dus. _O-
pi_157976712
Ik hoop dat Selina ook mag opdonderen
pi_157976729
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:45 schreef computergirl het volgende:
Ik hoop dat Selina ook mag opdonderen
Zal bijna wel, enige die geen deal heeft gesloten dus dat is makkelijk doelwit ook.
pi_157976762
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:46 schreef Timwonnacott het volgende:

Zal bijna wel, enige die geen deal heeft gesloten dus dat is makkelijk doelwit ook.
Als ze Joseph niet het graf in weet te praten.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157977106
Gaat 't vanaf nu saai worden?

Six candidates remain.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157977272
Volgend jaar zo te zien weer:

Lord_Sugar twitterde op woensdag 02-12-2015 om 23:02:04 I am looking for applicants for next year series to be my biz partner for my £250k investment. Apply https://t.co/Q50RfqNlbz reageer retweet
pi_157977643
Nog wat unieks voor deze serie -voor zover ik weet.
Selena is niet bij 'You're Fired'.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_157977877
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:18 schreef svann het volgende:
Nog wat unieks voor deze serie -voor zover ik weet.
Selena is niet bij 'You're Fired'.
Nee, komt wel vaker voor. Vorig jaar ontbrak er ook 1 omdat er net een familielid was overleden. Maar of Selina ook zo'n goed excuus had of dat ze er gewoon te zuur voor was :9
  ESF Reporter donderdag 3 december 2015 @ 06:16:21 #22
87554 Cee
Welluk?
pi_157980978
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:27 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee, komt wel vaker voor. Vorig jaar ontbrak er ook 1 omdat er net een familielid was overleden. Maar of Selina ook zo'n goed excuus had of dat ze er gewoon te zuur voor was :9
Ze dreigt sinds vorige week op twitter met een tell-all over haar tijd in het programma. Zuur is een understatement. :D
pi_157981013
Er is een perfect engels woord voor haar permanente gezichtsuitdrukklng: smug
  ESF Reporter donderdag 3 december 2015 @ 08:03:34 #24
87554 Cee
Welluk?
pi_157981311
Hier blaat ze wat:

pi_157981956
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:03 schreef Cee het volgende:
Hier blaat ze wat:

Akward... :|W
pi_157982007
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:03 schreef Cee het volgende:
Hier blaat ze wat:

Het was waarschijnlijk weer allemaal niet haar schuld.

Omgaan met kritiek of tegenslag is niet haar sterkste punt...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_157982052
Ik werd wel even op het verkeerde been gezet. De omroeper van de BBC zei iets over Selena's taxi, 'heading to the You're Fired studio'. Dus ik dacht: oh jee, alleen Selena? Had Scott er zo genoeg van dat-ie niks meer met de show te maken wil hebben? Vervolgens blijkt het dus precies andersom te zijn. :P

You're Fired is ook een stukje 'damage control' voor de kandidaten. Tijdens de serie bouwen ze een bepaald imago op, zeggen en doen ze domme dingen en tijdens You're Fired kunnen ze dan heel sympathiek zijn, de schuld bij zichzelf leggen en zeggen dat het heel leerzaam was en dat ze alle tips en kritiek ter harte zullen nemen. Beetje om te voorkomen dat ze voor de rest van hun leven te boek staan als die idioot uit the Apprentice. Maar ja... vraag me af in hoeverre er bij Selena nog iets te redden viel...
pi_157982182
quote:
6s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:26 schreef k_man het volgende:

You're Fired is ook een stukje 'damage control' voor de kandidaten. Tijdens de serie bouwen ze een bepaald imago op, zeggen en doen ze domme dingen en tijdens You're Fired kunnen ze dan heel sympathiek zijn, de schuld bij zichzelf leggen en zeggen dat het heel leerzaam was en dat ze alle tips en kritiek ter harte zullen nemen. Beetje om te voorkomen dat ze voor de rest van hun leven te boek staan als die idioot uit the Apprentice. Maar ja... vraag me af in hoeverre er bij Selena nog iets te redden viel...
Tot aan dat laatste stukje over haar favoriete uitspraken is het filmpje vrij normaal/positief. Maar haar imago in het programma was niet fantastisch nee. :P
pi_157984179
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:39 schreef Operc het volgende:

[..]

Tot aan dat laatste stukje over haar favoriete uitspraken is het filmpje vrij normaal/positief. Maar haar imago in het programma was niet fantastisch nee. :P
Het gaat ook om wat ze niet zegt. Geen woord over haar gedrag. Kennelijk is ze nog steeds van mening dat daar niks mis mee was.
pi_158130792
Vanavond 22:00 uur op BBC1, aansluitend You're Fired op BBC2.

Zeer summiere omschrijving deze keer.
quote:
Health Snack
The Series 11 - Episode 10 of 12

The eight remaining candidates are tasked with creating a new health food snack to be pitched to three major retailers. With the final looming, the teams have two days to invent the original snack and come up with a powerful brand before competing to try and earn orders from leading figures in the health food industry.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158130887
Weer zo'n pitch voor niet bestaand product dat de inkopers van Major Supermarket X helemaal nooit gaan verkopen
pi_158135261
Er komt vanavond (eigenlijk vannacht) ook nog een programma met profielen van de 'remaining candidates'. Dus weer zo'n programma waarin de papa's en de mama's, de opa's en de oma's en de vriendjes en vriendinnetjes vertellen dat kandidaat X zeker moet winnen, dat het ondernemende er al vroeg in zat en meer van dat geklets. :P
pi_158136456
Goed dat je het zegt!
Even aanvullen.

Ook vanavond 23:40 uur, BBC1.

quote:
The Final Five
The Series 11 - background special

Ten weeks ago, eighteen potential business partners arrived at the boardroom in the hope of becoming Lord Sugar's next business partner. As series 11 draws to a close and the tension mounts, The Apprentice: The Final Five profiles the remaining candidates.

Revealing the true stories behind the super-sized egos, it's time to get up close and personal and discover what really drives their ambition, and what makes these budding businessmen and women tick.

Featuring interviews from parents, partners and friends, along with Lord Sugar's trusted aides Karren Brady and Claude Littner, The Final Five delves into the candidates' backgrounds, and looks back over their journey in the process so far. Plus we'll hear from their fans back home, as we find out just who are the Final Five.


[ Bericht 1% gewijzigd door svann op 10-12-2015 19:56:29 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158136737
Jammer dat uit de titel van die special al blijkt hoeveel mensen vanavond moeten vertrekken.
pi_158140170
Wat een ongelooflijk saaie verpakking.

Met wel 3 gram superfood...
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158140319
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:23 schreef svann het volgende:
Wat een ongelooflijk saaie verpakking.

Met wel 3 gram superfood...
there were thing what they were not happy about: the packaging, the product _O-
pi_158140462
Getver...
Betere verpakking, maar verder....

Kijk nu al uit naar de boardroom.
Dat wordt moeilijk kiezen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158141182
Ah, volgende week de interview ronde. Die is altijd leuk
pi_158142404
En dan nu de 'final five'.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158149165
Mijn voorspelling: Charlene versus Richard in de finale.

Alhoewel volgende week garant staat voor een heftige boardroom. heb het idee dat zowel lord Sugar als Karen Charlene heel erg graag mogen. Gary is eigenlijk kansloos, te weinig passie en waarschijnlijk een dodelijk degelijk plan, waar Sugar te weinig uitdaging in ziet, Vana (geen goede leider) en Joseph (veel te weinig van gezien) zijn een beetje outsiders naar mijn idee en Richard is niet de meest geliefde persoon, maar presteert wel uitstekend.
pi_158153324
Ik zie Charleine al een tijdje als mijn favoriet maar denk dat Vana het ook goed gaat doen.

Gary krijgt het moeilijk vanwege too corporate. Richard ligt ook niet zo lekker. Joseph is de dark horse.
pi_158156097
Uitzending gister gemist, weer vergeten :@

De eerste keer dat ik een gelijkspel zie, te samen met de opstapper van vorige week toch een mooi seizoen. Alleen geen massa ontslagen ;(
pi_158157921
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:06 schreef Timwonnacott het volgende:
Uitzending gister gemist, weer vergeten :@

De eerste keer dat ik een gelijkspel zie, te samen met de opstapper van vorige week toch een mooi seizoen. Alleen geen massa ontslagen ;(
Drie in een aflevering is niet genoeg?
pi_158158308
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 20:02 schreef k_man het volgende:

[..]

Drie in een aflevering is niet genoeg?
Verhip, dat was ik al vergeten. Ik zie het staan ja, week 6, 3 mensen. :@
pi_158288327
Vanavond 22:00 uur op BBC1, aansluitend You're Fired op BBC2.
Dan om 23:40 uur weer op BBC1: Why I Fired Them.
quote:
Interviews
The Series 11 - Episode 11 of 12

The battle to become Lord Sugar's business partner is nearing the end, as the remaining few candidates have 24 hours to brush up on their business plans and face the formidable interview process. It's time to get a grilling from four of Lord Sugar's trusted advisors, Claude Littner, Claudine Collins, Mike Soutar and new addition Linda Plant.

The next day, plans in hand, it's off to one of London's highest offices, the spectacular Leadenhall Building in the Square Mile. Lord Sugar explains that his advisors will be scrutinising their businesses and credentials, before feeding back to him so he can make his decision on who may go forward into the final.

There are familiar faces, but also some surprises for the candidates, as they take turns in the spotlight, and try their hardest to impress. One by one the Final Five are called in to face the music with Lord Sugar's unremitting mentors.

Armed with CVs and business plans, the advisors show no mercy as plans are punished and characters questioned. For one candidate it's a brutal bout as their bubble is burst leading to shattered dreams.

In the boardroom, it's excitement for some as Lord Sugar selects his favoured finalists. For others it's game over and farewell to the £250,000, as they reach the end of the road and hear the words 'You're Fired', for one last time.


[ Bericht 0% gewijzigd door svann op 16-12-2015 19:24:54 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158289211
Aansluitend om 23:00 -23:30 uur de laatste You're Fired op BBC2.
Als bijzondere gast de vorige Apprentice winnaar Ricky Martin.

Dan om 23:40 weer terug naar BBC1.
quote:
Why I Fired Them
The Series 11

With the final just days away, and Lord Sugar on the cusp of choosing his new business partner, The Apprentice: Why I Fired Them offers a chance to look back on the candidates who fell before the final hurdle, and the tasks that tested them to the limit.

From the impressive 'Desert Defeating Hair' campaign, to the bumper sale of million pound properties, this year's candidates have moved from great highs to jaw dropping lows. Facing the first ever zero orders for health snacks, and not forgetting the DIY disaster of painting over their client's shop sign, this year's challenges have had humour, heartache but also some outstanding performances.

Helped by previously unseen insights from the eagle eyed Karren Brady and Claude Littner, Lord Sugar leads us through the best and worst decisions made by this year's bunch of candidates. He looks back on the boardroom bust ups, and explains how he came to his decisions on who would hear the words 'You're Fired!'.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158289273
Ik zag dat Claude ook weer meedoet als interviewer. Om de een of andere reden had ik aangenomen dat dat niet meer zo zou zijn, nu-ie Nick heeft opgevolgd.




[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 19:17:29 ]
pi_158290007
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:10 schreef k_man het volgende:
Ik zag dat Claude ook weer meedoet als interviewer. Om de een of andere reden had ik aangenomen dat dat niet meer zo zou zijn, nu-ie Nick heeft opgevolgd.
Misschien ook omdat hij in de boardroom milder leek?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158290224
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:37 schreef svann het volgende:

[..]

Misschien ook omdat hij in de boardroom milder leek?
Denk dat hij daar wat milder is omdat hij toch elke week weer op stap is met die lui. Zal ze ongetwijfeld ook wel beetje leren kennen. Als interviewer heb je nog geen band met die mensen dus dan kan je nog iets harder zijn.
pi_158294303
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:50 schreef k_man het volgende:
Ik zie Charleine al een tijdje als mijn favoriet maar denk dat Vana het ook goed gaat doen.

Gary krijgt het moeilijk vanwege too corporate. Richard ligt ook niet zo lekker. Joseph is de dark horse.
Charleine zou te weinig ervaring kunnen hebben om iets groters op te zetten.
Ik gun het haar wel.

Ben erg benieuwd naar de businessplannen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158295103
Die vragen over Lord Sugar's boek _O- _O-
pi_158295138
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:16 schreef Timwonnacott het volgende:
Die vragen over Lord Sugar's boek _O- _O-
hij wist ze wel ;)
pi_158295182
Wat wilde die knakker met clouds around the summit nou verkopen?
Oh - marketing :{w
pi_158295378
Die dating app is ook 8)7
pi_158295950
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:22 schreef computergirl het volgende:
Die dating app is ook 8)7
Ja, ze moeten de jeugd maar geloven dat zoiets 'explodes'.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158296711
Het tempo zit erin.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158296765
Meestal komen mensen als Joseph wel ver bij Sugar.
Final dus :D

[ Bericht 54% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 16-12-2015 22:57:21 ]
pi_158297040
Joseph en Vana dus.
Best een gamble, die app.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158297107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:57 schreef svann het volgende:
Joseph en Vana dus.
Best een gamble, die app.
franchise opstarten met iemand met nu maar 3 man personeel is ook risico
pi_158297132
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

franchise opstarten met iemand met nu maar 3 man personeel is ook risico
Hij maakt wel als een van de enige vrij veel winst.
pi_158297184
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:59 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Hij maakt wel als een van de enige vrij veel winst.
hij was ook de enige die vrij goed door de interviews kwam
pi_158297240
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 22:58 schreef computergirl het volgende:

franchise opstarten met iemand met nu maar 3 man personeel is ook risico
Hij runt al meerdere vestigingen, dacht ik.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158298734
Dan nu: Why I Fired Them, BBC1.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158299642
#teamJoseph
Ja doei.
pi_158299870
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:50 schreef k_man het volgende:
Ik zie Charleine al een tijdje als mijn favoriet maar denk dat Vana het ook goed gaat doen.

Gary krijgt het moeilijk vanwege too corporate. Richard ligt ook niet zo lekker. Joseph is de dark horse.
Ik zat er niet ver naast dus. :)

Durf over zondag echter niks te voorspellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 00:26:07 ]
  zondag 20 december 2015 @ 02:06:57 #66
2651 svann
night-hawk
pi_158372502
¡ OPGELET !

De dubbel-uitzending met de finale is vandaag. Zondag: 22:00 - 24:00 uur op BBC1.


quote:
The Final & You're Hired
The Series 11 - Episode 14 of 14

With just two candidates left to battle it out for the £250,000 investment, the finalists receive a call summoning them to London's City Hall.

Lord Sugar informs them that their final task is to launch their business - create a brand and unveil their campaign in front of a packed audience full of industry experts at the venue in a few days' time.

A few old faces return, as the two finalists choose key colleagues to try and help them secure the £250,000 investment. It's straight to work as they set out to build a brand, make a TV advert and create a company fit for Lord Sugar.

It's a bad start for one as advice from one of the market leaders goes unheeded, but still they plough on regardless. Elsewhere with potential funding issues on the horizon, the other finalist has a fight on their hands to prove that the numbers stack up.

On launch day, the finalists step up to present their plans to 200 leading industry experts and Lord Sugar. As they pitch to the biggest audience of their business life, will nerves get the upper hand, or will the candidates rise to the occasion and deliver the perfect pitch?

In the boardroom, business plans are evaluated, and ad campaigns assessed, but there can only one winner. It's heartbreak for one and ecstasy for the other, as Lord Sugar finally picks his next business partner.

In You're Hired, Jack Dee meets the winner, runner-up and Lord Sugar himself to discuss the tears, triumphs and most memorable moments of the past 12 weeks. They are joined by old candidates past and present, and a panel including You're Fired comedian Romesh Ranganathan.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158373630
quote:
4s.gif Op zondag 20 december 2015 02:06 schreef svann het volgende:
¡ OPGELET !

De dubbel-uitzending met de finale is vandaag. Zondag: 22:00 - 24:00 uur op BBC1.


[..]

oeh, bedankt voor de waarschuwing. Moet gewoon werken morgen dus dat ga ik niet helemaal zien :{
  zondag 20 december 2015 @ 20:38:53 #68
2651 svann
night-hawk
pi_158389768
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 07:29 schreef computergirl het volgende:

oeh, bedankt voor de waarschuwing. Moet gewoon werken morgen dus dat ga ik niet helemaal zien :{
De finale zelf wel dus. :)
En misschien is het daarna wel heel moeilijk de TV uit te zetten. ;)
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 20 december 2015 @ 22:15:35 #69
2651 svann
night-hawk
pi_158393404
Vana wil 'impact on the world' hebben.
Ze vindt dat Joseph slechts miljonair wil worden.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158393467
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef svann het volgende:
Vana wil 'impact on the world' hebben.
.
met een dating app :D
pi_158393470
:') met d'r datingding
Ja doei.
pi_158393474
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:15 schreef svann het volgende:
Vana wil 'impact on the world' hebben.
Ze vindt dat Joseph slechts miljonair wil worden.
miljardair, maar hoe je dat wil worden zonder een impact op de wereld te hebben :?
pi_158394131
30000 voor een app, valt best mee
  zondag 20 december 2015 @ 22:33:20 #74
2651 svann
night-hawk
pi_158394133
Ik heb nog geen games gezien.
Mensen die niet into games zijn vallen af?
Moet je dezelfde game leuk vinden om te matchen? Really?
Wel erg vaag allemaal.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158394195
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef svann het volgende:
Ik heb nog geen games gezien.
Mensen die niet into games zijn vallen af?
Moet je dezelfde game leuk vinden om te matchen? Really?
Wel erg vaag allemaal.
Ze worden wetenschappelijk gematched, maar hoe precies is onbekend, en waar die wetenschap dan vandaan komt...
pi_158394336
Die soundbites doet hij wel slim. :D
pi_158394378
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:37 schreef Operc het volgende:
Die soundbites doet hij wel slim. :D
Ja! :D
Ja doei.
pi_158394435
#teamJo
Ja doei.
pi_158394481
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
#teamJo
Eens. :Y
pi_158394495
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
#teamJo
Kan bijna niet anders dan dat hij wint. Zie niet echt hoe Vana LS gaat overtuigen. Zo riskant allemaal, tenzij hij graag een groter risico neemt :P
  zondag 20 december 2015 @ 22:42:04 #81
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_158394538
Finale nu bezig?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_158394552
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Finale nu bezig?
Yesh, al 3 kwartier.
  zondag 20 december 2015 @ 22:42:21 #83
2651 svann
night-hawk
pi_158394553
Vana heeft het al over de tweede ronde venture capital aantrekken.
'Dit is nu eenmaal een high-risk business'.
Tja....
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158394554
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 22:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Finale nu bezig?
Yup. :)
pi_158394612
Bij de binnenkant van het city hall gebouw verwacht ik elk moment James bond te zien binnenkomen. :')
pi_158394664
100 % was positief over dating app (3)
pi_158394778
Ze heeft wel een goede babbel

Ha, babbel in een link :o :D
  zondag 20 december 2015 @ 22:47:20 #88
2651 svann
night-hawk
pi_158394809
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 22:46 schreef computergirl het volgende:
Ze heeft wel een goede babbel
Maar weinig concreet.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158394816
Wat een shipwreck :')
Ja doei.
  zondag 20 december 2015 @ 22:48:31 #90
2651 svann
night-hawk
pi_158394874
Gebakken lucht.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158394890
Wetenschappelijk :')
Ja doei.
  zondag 20 december 2015 @ 22:49:38 #92
2651 svann
night-hawk
pi_158394919
Go Joseph!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158394922
Denk echt dat ze gaat struikelen over de 2de financieringsronde.
  zondag 20 december 2015 @ 22:53:40 #94
2651 svann
night-hawk
pi_158395093
Misschien te gewoon voor Sugar, hij houdt van nieuwe dingen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158395160
Die Vana is alleen goed in presenteren, niet per se de inhoud..
Ja doei.
  zondag 20 december 2015 @ 23:05:23 #96
2651 svann
night-hawk
pi_158395649
Lachen, die Vana.
'I guaranty....' ....met andermans geld on risk.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 20 december 2015 @ 23:06:55 #97
2651 svann
night-hawk
pi_158395726
* Voor Joseph duimt
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158395878
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 23:06 schreef svann het volgende:
* Voor Joseph duimt
feli!
  zondag 20 december 2015 @ 23:10:47 #99
2651 svann
night-hawk
pi_158395902
Yeah! Joseph!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158395913
*O* *O*
pi_158395921
*O*
pi_158395931
Yay!!
Ja doei.
  zondag 20 december 2015 @ 23:12:03 #103
2651 svann
night-hawk
pi_158395955
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2015 23:10 schreef computergirl het volgende:

feli!
Was jij #team Vana?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_158395981
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 23:12 schreef svann het volgende:

[..]

Was jij #team Vana?
nee hoor, redelijk neutraal
pi_158398107
Vana heeft kennelijk een Nederlandse vriend. Joris.
pi_158398185
JA,dat dacht ik ook al. Die lult straks dus ook nog Nederlands :')
Ja doei.
pi_158399126
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
JA,dat dacht ik ook al. Die lult straks dus ook nog Nederlands :')
Waar komt die denigrerende houding jegens haar vandaan? :?
pi_158402363
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 00:10 schreef k_man het volgende:
Vana heeft kennelijk een Nederlandse vriend. Joris.
Dat dacht ik dus ook direct, maar in zijn Twitter bio staat dat hij frans/spaans is:
quote:
Joris Magenti –
@JorisMagenti
French/Spanish Entrepreneur. #VinobyVana & Connecting Colombia

Barcelona - Bogotá - NY·connectingcolombia.com
:D

Grappig om te zien dat Vana blijkbaar een bedrijfje in wijnen heeft, dat heb ik helemaal gemist in de serie.
http://www.vinobyvana.com/
  maandag 21 december 2015 @ 20:54:19 #109
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158420563
Mooi dat die kut-Vana niet gewonnen heeft. Met d'r zwamverhalen en d'r irritante hoofd :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_158422571
quote:
5s.gif Op maandag 21 december 2015 00:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Waar komt die denigrerende houding jegens haar vandaan? :?
Ach, niet denigrerend per se, maar ondanks dat ik 'r wel OK-ish vond heeft ze het tijdens de finale wel echt goed verprutst bij me, met d'r gebakken lucht en d'r extra geld moeten werven. 'ze is zo slim'. Nou... het lijkt me vrij duidelijk dat het a) gebakken lucht was (ze heeft geen enkele vraag na de presentatie ECHT beantwoord) en b) Sugar daar niet in gaat trappen in zo'n constructie :D

Maargoed, was sowieso #teamJoseph
Ja doei.
pi_165338010
http://www.tellymix.co.uk(...)-revealed-start.html

Nog een maandje en dan beginnen we weer! *O*
pi_165794011
Vanavond dus om 22:00 op BBC 1
pi_165794361
Titel mag dus aangepast, best zin in ^O^
pi_165794379
Ik heb besloten niet meer te gaan kijken :@ ik zat me alleen nog maar te ergeren aan al die klootviolen....
Ja doei.
pi_165795365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb besloten niet meer te gaan kijken :@ ik zat me alleen nog maar te ergeren aan al die klootviolen....
Dat is het concept toch?
pi_165795451
Ah.. mooi... had de aankondigingen gemist dus zal er zeker voor klaarzitten :)

Tenzij ik 't vergeet.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_165796453
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb besloten niet meer te gaan kijken :@ ik zat me alleen nog maar te ergeren aan al die klootviolen....
het zijn wel allemaal klonen van elkaar elk jaar, en de opdrachten ook. Toch kijken :@
pi_165799351
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb besloten niet meer te gaan kijken :@ ik zat me alleen nog maar te ergeren aan al die klootviolen....
Je moet die mensen ook niet serieus nemen. :P 50 cent afdingen op een bevroren kip, maar wel £200 teveel betalen voor een rubberen boot ofzo. :')
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:44:40 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165799583
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 19:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb besloten niet meer te gaan kijken :@ ik zat me alleen nog maar te ergeren aan al die klootviolen....
Doe niet zo flauw!
Erger-TV is leuk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 6 oktober 2016 @ 21:47:26 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165799677
Zo. Ook maar you're fired ingesteld. Ook al mist het programma Dara enorm.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165799867
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:38 schreef Operc het volgende:

[..]

Je moet die mensen ook niet serieus nemen. :P 50 cent afdingen op een bevroren kip, maar wel £200 teveel betalen voor een rubberen boot ofzo. :')
En een koosjere kip, die door de imam is gezegend. :P
pi_165800091
quote:
7s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 21:51 schreef k_man het volgende:

[..]

En een koosjere kip, die door de imam is gezegend. :P
Ja! :D
pi_165800615
Dillon is erg gay _O-
pi_165800748
Titans vs nebula daar gaan we
  donderdag 6 oktober 2016 @ 23:03:03 #125
2651 svann
night-hawk
pi_165802650
Nu de eerste aflevering van het nieuwe seizoen? *G*

O, nee.... dit is You're Fired.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_165802729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 23:03 schreef svann het volgende:
Nu de eerste aflevering van het nieuwe seizoen? *G*
Net geweest, was weer leuk! Veel foutjes en leuke quotes van lord sugar.

Was het er eigenlijk niet mee eens met wie eruit moest.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 23:07:47 #127
2651 svann
night-hawk
pi_165802819
Nou ja, de eerste aflevering missen is niet zo'n ramp.
Dan dit maar als een inkomertje beschouwen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_165802975
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 23:07 schreef svann het volgende:
Nou ja, de eerste aflevering missen is niet zo'n ramp.
Dan dit maar als een inkomertje beschouwen.
Eerdere seizoenen stonden vaak binnen enkele uren op youtube, dus misschien kan je daar terugkijken
pi_165811558
Voorspelbare uitslag. Het is de laatste jaren steeds zo dat de eerste aflevering gewonnen wordt door de jongetjes.

Ik vraag me nu wel af in hoeverre het in scene is gezet. Er zat in deze aflevering een shot waarin je ziet dat het busje met de meisjes linksaf slaat. Direct daarachter slaat het busje met de spullen rechtsaf. Beetje toevallig dat ze net op dat kruispunt klaarstonden met een camera? Kennelijk wisten ze al van tevoren dat de busjes verschillende kanten op zouden gaan?

Of zou het zijn dat het echt zo is gegaan, maar ze later dat shot even hebben nagespeeld?
pi_165811866
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 14:27 schreef k_man het volgende:
Voorspelbare uitslag. Het is de laatste jaren steeds zo dat de eerste aflevering gewonnen wordt door de jongetjes.

Ik vraag me nu wel af in hoeverre het in scene is gezet. Er zat in deze aflevering een shot waarin je ziet dat het busje met de meisjes linksaf slaat. Direct daarachter slaat het busje met de spullen rechtsaf. Beetje toevallig dat ze net op dat kruispunt klaarstonden met een camera? Kennelijk wisten ze al van tevoren dat de busjes verschillende kanten op zouden gaan?

Of zou het zijn dat het echt zo is gegaan, maar ze later dat shot even hebben nagespeeld?
laatste.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 16:34:39 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165813169
You're Fired Is dit jaar in ieder geval gelukkig weer terug on track. Het vertrouwde decor met desk en Rhod Gilbert is een betere vervanger van Dara dan Jack Dee vorig jaar was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165932560
Sneak peak voor vanavond: Ze moeten weer een marketingdingetje doen en mr unibrow flipt.

http://www.bbc.co.uk/programmes/p04b586w
pi_165942853
Zijn weer lekker bezig de meiden deze week _O-
pi_165943824
Dat wordt een smeuïge boardroom.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_165943938
Dat gaan twee casualties worden vandaag.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_165944061
Close escape voor de rest.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_165944067
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:58 schreef svann het volgende:
Close escape voor de rest.
Ja, jammer wel :P
pi_165944089
Vind het nog niet zo interessant.
pi_165944359
Wat heeft ze zich toegetakeld, bijna niet te herkennen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_165944411
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 23:12 schreef svann het volgende:
Wat heeft ze zich toegetakeld, bijna niet te herkennen.
Ja ziet er niet uit.
pi_165948477
Vreemd dat niemand op het idee kwam om bij de pitch zelf jeans te dragen. Terwijl de toehoorders wel denim droegen.
pi_165951158
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 10:43 schreef k_man het volgende:
Vreemd dat niemand op het idee kwam om bij de pitch zelf jeans te dragen. Terwijl de toehoorders wel denim droegen.
Ik vind zelf ook de keuzes wel gek die de teams gemaakt hebben. Als je logisch nadenkt had Lord Sugar bijvoorbeeld helemaal gelijk toen hij zei dat het de gemiddelde consument niet uitmaakt waar zijn spijkerbroek vandaan komt, dus toch gek dat ze zo erg voor het Japanse zijn gegaan.

Ik denk dat beide teams vooral de fout hebben gemaakt met de tijdswaarneming waardoor sommige onderdelen zo ondoordacht zijn dat er helemaal geen lijn te ontdekken is. Vond de naam die de mannen kozen en het reclamefilmpje van de vrouwen echt tenenkrommend slecht.

Let maar op, komende week gaan er deelnemers uit die vandaag ook al gefaald hebben. Ik hoop dat die unibrow mag leiden, wordt sowieso nog een keer schitterende tv.
pi_165951738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 13:14 schreef THEALPHA het volgende:
Ik vind zelf ook de keuzes wel gek die de teams gemaakt hebben. Als je logisch nadenkt had Lord Sugar bijvoorbeeld helemaal gelijk toen hij zei dat het de gemiddelde consument niet uitmaakt waar zijn spijkerbroek vandaan komt, dus toch gek dat ze zo erg voor het Japanse zijn gegaan.
Nou, dat weet ik eigenlijk zo net nog niet. Japanse designerjeans zijn best hip, volgens mij. Of waren dat in ieder geval een tijdje geleden. Maar dan heb je het wel echt over het bovenste topje van de markt. Niet om jeans van 100 pond, eerder 300.

Ik vond de verpakking van de dames trouwens wél leuk! De heren wilden een verpakking die je bewaart - dat zou ik met die doos van hun niet doen, maar met die koker van de dames wellicht wel. Zo'n koker is altijd handig om wat kleine troep in op te bergen.
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:56:56 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_165951862
Japanese denim is een nichemarkt. Het doorsnee publiek zegt dat net zo weinig als selvage.
Of ze hadden duidelijk voor deze nichemarkt moeten kiezen of het Japanese gegeven moeten negeren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165951978
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 13:56 schreef Copycat het volgende:
Japanese denim is een nichemarkt. Het doorsnee publiek zegt dat net zo weinig als selvage.
Of ze hadden duidelijk voor deze nichemarkt moeten kiezen of het Japanese gegeven moeten negeren.
Ja, precies. Dat bedoelde ik ook. :)

In plaats van tieners met veel geld hadden zich dan moeten richten op hipsters met veel geld. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2016 14:03:29 ]
pi_166042176
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 16:34 schreef Copycat het volgende:
You're Fired Is dit jaar in ieder geval gelukkig weer terug on track. Het vertrouwde decor met desk en Rhod Gilbert is een betere vervanger van Dara dan Jack Dee vorig jaar was.
En online is ook elke week dit te vinden.
http://www.bbc.co.uk/ipla(...)-2-advertising-jeans
pi_166105111
Weer maar één eruit, gaat Sugar straks in één keer vijf man ontslaan of zo?
pi_166106266
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 19:32 schreef Operc het volgende:

[..]

En online is ook elke week dit te vinden.
http://www.bbc.co.uk/ipla(...)-2-advertising-jeans
Hoe speel jij Engelse content af ?

Of zit je in de UK ?

Anders :
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_166106675
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:47 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Hoe speel jij Engelse content af ?

Of zit je in de UK ?

Anders :
Dat laatste, maar mooi dat ze ook op YouTube te vinden zijn.:)
pi_166167546
Was ook wel een enorm voorspelbare aflevering afgelopen week (zat in het buitenland dus vandaag maar teruggekeken). Alles zag je aankomen, Sugar moet de volgende aflevering wel wat strenger zijn. Hij had deze keer wel drie man kunnen en misschien moeten ontslaan.
pi_166168219
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 11:11 schreef THEALPHA het volgende:
Was ook wel een enorm voorspelbare aflevering afgelopen week (zat in het buitenland dus vandaag maar teruggekeken). Alles zag je aankomen, Sugar moet de volgende aflevering wel wat strenger zijn. Hij had deze keer wel drie man kunnen en misschien moeten ontslaan.
Ach, hij zal al wel weten wie hij uiteindelijk aan wil nemen en daarom deze keer bepaalde mensen niet kunnen/willen ontslaan, of weten dat hij het later altijd nog kan doen ofzo. :P Aflevering 10 is meestal de interview aflevering toch? Dan hebben ze nu nog 6 afleveringen om er 10 uit te werken.
pi_166169703
Ik denk dat ie het juist nog niet weet. In het begin een beetje voorzichtig met de ontslagen. Even aankijken of iemand een keer een slechte dag had, of iemand zich ontwikkelt of dat het echt zo'n prutser is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2016 13:06:17 ]
pi_166170295
hi
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 11:44 schreef Operc het volgende:

[..]

Ach, hij zal al wel weten wie hij uiteindelijk aan wil nemen en daarom deze keer bepaalde mensen niet kunnen/willen ontslaan, of weten dat hij het later altijd nog kan doen ofzo. :P Aflevering 10 is meestal de interview aflevering toch? Dan hebben ze nu nog 6 afleveringen om er 10 uit te werken.
hij had het over 12 weeks, dus ik denk de elfde aflevering en daarna de finale. Dus nog 7 afleveringen om tot the final 5 te komen. Dus minimaal drie afleveringen waar er twee mensen uit moeten.

Volgende week zal het wel helemaal losgaan, er staan namelijk al wel een stuk of 4 mensen op scherp. Andere projectleider van afgelopen aflevering gaat het ook nooit redden denk ik. En we hebben een paar kandidaten heel veel gezien, terwijl ik anderen zelfs nog niet gehoord heb. Stille kandidaten overleven het vaak wel even maar niet lang.
pi_166250632
En daar gaan we...
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_166250770
Huh? Een voortijdig vertrek.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_166401910
w/
pi_166402706
Gaat weer heerlijk slecht.
pi_166451433
Er zitten wel aardig wat idioten in dit jaar, heb nog geen kandidaten gezien waarvan ik echt onder de indruk ben, ben benieuwd wie er overblijven, die Samuel sowieso niet lijkt me
pi_166452085
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2016 13:24 schreef THEALPHA het volgende:
Er zitten wel aardig wat idioten in dit jaar, heb nog geen kandidaten gezien waarvan ik echt onder de indruk ben, ben benieuwd wie er overblijven, die Samuel sowieso niet lijkt me
Nee, die gaat het niet redden. Sugar zei al tegen 'm dat-ie geluk had gehad met z'n teamgenoten. Als dat team verloren had was Samuel er dus uitgevlogen. Bij You're Fired zouden ze dat 'the one that got away' noemen.
pi_167333681
Huidig seizoen is goed te gebruiken voor anti-vrouwen in business propaganda.
pi_167336165
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 22:24 schreef LA_niner het volgende:
Huidig seizoen is goed te gebruiken voor anti-vrouwen in business propaganda.
Want? Vier van de final five zijn vrouwen. Die doen het kennelijk dus een stuk beter dan de mannen.
pi_167336708
quote:
7s.gif Op donderdag 15 december 2016 00:03 schreef k_man het volgende:

[..]

Want? Vier van de final five zijn vrouwen. Die doen het kennelijk dus een stuk beter dan de mannen.
Veel letterlijke jankwijven.
pi_167336761
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 00:41 schreef LA_niner het volgende:

[..]

Veel letterlijke jankwijven.
Zo'n uitspraak zegt meer over jou.
pi_167339382
Vanavond trouwens de interviews... ~O> *O*
pi_167360508
Hmm. Sympathiekste kandidaten zijn er inmiddels wel allemaal uit. Eigenlijk boeit het me weinig wie van deze twee gaat winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2016 23:47:35 ]
pi_167363376
Ik heb paar uitzendingen gemist, maar wat een knudde business plannen zeg
pi_167388233
Ik zie niet veel serieuze mogelijkheden in de plannen van deze finalisten.
Sentimentele keus omdat ze allebei als junior hun business zijn begonnen?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_167388251
Even opletten!
Zondag 18 december is de finale om 22:00 uur op BBC1.
quote:
The Final
The Apprentice, Series 12 - Episode 14 of 14

The two finalists receive a call summoning them to London's City Hall. Lord Sugar informs them that their final task is to launch their business by creating a brand and unveiling their campaign in front of a packed audience full of industry experts.

A few old faces return as the two finalists choose key colleagues to try to help them secure the £250,000 investment, and it is straight to work as they set out to build a brand, make a TV advert and create a company fit for Lord Sugar.

In the boardroom, business plans are evaluated and ad campaigns are assessed, but there can only one winner. It is heartbreak for one and ecstasy for the other, as Lord Sugar finally picks his next business partner.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_167388731
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 01:45 schreef svann het volgende:
Ik zie niet veel serieuze mogelijkheden in de plannen van deze finalisten.
Sentimentele keus omdat ze allebei als junior hun business zijn begonnen?
minst slechte van de overgebleven kandidaten denk ik. Er was er nog een die niet kon uitleggen wat ze van plan was en die zelf nog geen inkomsten had gegenereerd
pi_167389729
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 07:54 schreef computergirl het volgende:
Ik heb paar uitzendingen gemist, maar wat een knudde business plannen zeg
Het is ook een beetje rare opzet geworden, sinds de winnaar geen goedbetaalde baan meer krijgt, maar een investering. Voorheen was het wel logisch; een managementgame, van de vijf die overblijven de CV's eens goed onder de loep nemen, twee besten spelen de finale, eentje wint. Makes sense. :)

Nu gaat het om een investering, waarbij het businessplan dus ontzettend belangrijk is, naast de skills. Dat zie je ook bij Dragons Den; geloof ik in het idee? En geloof ik in jou?

Naar dat eerste wordt echter pas heel laat gekeken. Eerst vallen er 13 af, waarbij niet eens naar het plan gekeken is - misschien was daar wel een geniaal plan bij. Iemand met een geniaal plan, maar mindere managementvaardigheden kan best aantrekkelijker zijn dan een goede manager met een matig idee, maar die afweging wordt niet gemaakt.
  zaterdag 17 december 2016 @ 10:39:20 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_167389749
Ik vind er bij de overgebleven kandidaten echt niemand tussenzitten met goede managerskills.
Ondanks het lage niveau van de kandidaten, toch een vermakelijk seizoen. En You're Fired is dit seizoen gelukkig weer een stuk leuker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_167389835
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:39 schreef Copycat het volgende:
Ik vind er bij de overgebleven kandidaten echt niemand tussenzitten met goede managerskills.
Ja, dat krijg je nu ook inderdaad. Eerst filter je de kandidaten er uit die een matige manager zijn (maar wellicht wel een goed plan hadden). Vervolgens hou je er 5 over. Daarvan stuur je de mensen weg die wel een goede manager zijn, maar een slecht plan hadden. Vervolgens hou je er twee over die én een matig plan én matige managementcapaciteiten hebben... Dat is een beetje dit seizoen. :P
pi_167390586
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Het is ook een beetje rare opzet geworden, sinds de winnaar geen goedbetaalde baan meer krijgt, maar een investering. Voorheen was het wel logisch; een managementgame, van de vijf die overblijven de CV's eens goed onder de loep nemen, twee besten spelen de finale, eentje wint. Makes sense. :)

Nu gaat het om een investering, waarbij het businessplan dus ontzettend belangrijk is, naast de skills. Dat zie je ook bij Dragons Den; geloof ik in het idee? En geloof ik in jou?

Naar dat eerste wordt echter pas heel laat gekeken. Eerst vallen er 13 af, waarbij niet eens naar het plan gekeken is - misschien was daar wel een geniaal plan bij. Iemand met een geniaal plan, maar mindere managementvaardigheden kan best aantrekkelijker zijn dan een goede manager met een matig idee, maar die afweging wordt niet gemaakt.
Mwa, door de opzet van het programma heeft Lord Sugar vanaf dag 1 volledige controle over welke twee kandidaten in de finale komen. Er zal echt wel naar de plannen en andere zaken zijn gekeken voordat het programma begon.
pi_167390689
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 december 2016 10:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat krijg je nu ook inderdaad. Eerst filter je de kandidaten er uit die een matige manager zijn (maar wellicht wel een goed plan hadden). Vervolgens hou je er 5 over. Daarvan stuur je de mensen weg die wel een goede manager zijn, maar een slecht plan hadden. Vervolgens hou je er twee over die én een matig plan én matige managementcapaciteiten hebben... Dat is een beetje dit seizoen. :P
eens. :Y
pi_167390707
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:44 schreef Operc het volgende:

[..]

Mwa, door de opzet van het programma heeft Lord Sugar vanaf dag 1 volledige controle over welke twee kandidaten in de finale komen. Er zal echt wel naar de plannen en andere zaken zijn gekeken voordat het programma begon.
nee dat heeft hij volgens mij niet, vooral wanneer mensen in teams werken en hij alleen van verliezende team mensen kan wegsturen
pi_167391117
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

nee dat heeft hij volgens mij niet, vooral wanneer mensen in teams werken en hij alleen van verliezende team mensen kan wegsturen
Hij kan inderdaad niet van te voren besluiten wie in welke aflevering weggaat, maar als zijn twee favorieten in het verliezende team zitten én bij de laatste drie zitten, kan hij gewoon de ander wegsturen. En zodra hij er een keer wel twee moet gaan ontslaan kan hij de aflevering beginnen met "mixing up the teams a little" om zijn twee favorieten niet in hetzelfde team te hebben.
pi_167433337
:Z ik ga het niet eens afkijken want winnaar boeit me niet
  zondag 18 december 2016 @ 23:55:24 #178
2651 svann
night-hawk
pi_167435148
Oh, damn.... Zo druk gehad dat ik zelf vergat te kijken.
De aflevering is opgenomen, maar You're hired niet.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_167435645
Terechte winnaar *O*
pi_167437124
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:22 schreef Timwonnacott het volgende:
Terechte winnaar *O*
wie dannnnnn }:|
Lees het net on the interwebs :Z

[ Bericht 5% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 19-12-2016 08:05:54 ]
pi_167448581
Finale was toch een heel stuk leuker dan ik van tevoren gedacht had. Ik vind Alan Sugar vaak zo nors maar ook die leek nu vriendelijk en ontspannen ('Alana is hoe ik mezelf noem als ik vrouwenkleding draag').

En Alana mag Oliver wel dankbaar zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2016 17:51:51 ]
pi_173949124

Het is weer zover... 4 october starten ze weer :D

Zijn er nog kijkers over of zijn we allemaal afgehaakt ?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  ESF Reporter zaterdag 23 september 2017 @ 17:05:52 #183
87554 Cee
Welluk?
pi_173949159
Oeh, ik ga er weer klaar voor zitten! *O*
  zaterdag 23 september 2017 @ 17:10:30 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173949245
Yes!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 23 september 2017 @ 17:11:46 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173949272
Die trailer!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173951914
Geweldige trailer!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_173952487
Tof!
pi_173958360
Heb er weer zin in! *O*
pi_173959280
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 08:05 schreef Arth_NL het volgende:
Heb er weer zin in! *O*
Ik moet bekennen dat ik laatst ook weer zoiets had van, wanneer zouden ze weer beginnen ? lol
En dan flink zeiken als ze weer begonnen zijn natuurlijk, maar de show heeft absoluut z'n momentjes :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  zaterdag 30 september 2017 @ 15:19:43 #190
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_174092671
Ik ga ook maar weer eens kijken.
Een paar seizoenen gemist maar wel altijd leuk gevonden. :)
  zaterdag 30 september 2017 @ 17:20:16 #191
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_174095073
Dit is trouwens de trailer van de serie zelf (met kandidaten, dus mogelijke spoilers):

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 4 oktober 2017 @ 15:22:29 #192
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174189312
ik heb er ook weer zin in, ik had vorig jaar Alana als favoriet en die had ook terecht gewonnen, ze komt trouwens vanavond in de eerste aflevering eventjes met advies voor de nieuwe kandidaten :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  woensdag 4 oktober 2017 @ 22:01:05 #193
2651 svann
night-hawk
pi_174199426
Daar gaan we!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174199476
:W
  ESF Reporter woensdag 4 oktober 2017 @ 22:19:29 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_174200082
"We're British, we're going for the best British beef."
5 minuten later: goedkope Hollandse kippen kopen. _O-
  woensdag 4 oktober 2017 @ 22:45:56 #196
2651 svann
night-hawk
pi_174200805
De heren draaiden verlies. :D
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 5 oktober 2017 @ 09:25:06 #197
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174205412
verlies dankzij Charles zijn tijdgerek :+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174206251
Ik snap toch niet helemaal hoe die getallen nou tot stand gekomen zijn. De heren hadden veel duurder vlees (per kg) ingekocht dan de dames, maar toch lagen de kosten van beide teams niet ver uit elkaar. Kennelijk hadden de heren dus minder kilo's ingekocht?

Je zag de heren hun burgers steeds verkopen voor meer geld dan dat de dames deden. Ze zeiden volgens mij ook dat ze vrijwel alles verkocht hadden, op één pakje na.

Als ze (bijna) alles verkocht hebben en toch verlies gemaakt, lag het dus wél aan de pricing strategy.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 14:39:49 #199
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174211672
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:13 schreef k_man het volgende:
Ik snap toch niet helemaal hoe die getallen nou tot stand gekomen zijn. De heren hadden veel duurder vlees (per kg) ingekocht dan de dames, maar toch lagen de kosten van beide teams niet ver uit elkaar. Kennelijk hadden de heren dus minder kilo's ingekocht?

Je zag de heren hun burgers steeds verkopen voor meer geld dan dat de dames deden. Ze zeiden volgens mij ook dat ze vrijwel alles verkocht hadden, op één pakje na.

Als ze (bijna) alles verkocht hebben en toch verlies gemaakt, lag het dus wél aan de pricing strategy.
Charles had eruit gemoeten, niet Danny :{
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_174283492
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 14:39 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

Charles had eruit gemoeten, niet Danny :{
Nietus... Danny was te laat vertrokken en had z'n team strakker moeten organiseren :P
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_174285953
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:24 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Nietus... Danny was te laat vertrokken en had z'n team strakker moeten organiseren :P
En Charles probeerde in ieder geval om uit te rekenen hoe het zat met kostprijs, verkoopprijs, winst e.d. Danny vond dat allemaal totaal niet van belang.
pi_174286588
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 20:23 schreef k_man het volgende:

[..]

En Charles probeerde in ieder geval om uit te rekenen hoe het zat met kostprijs, verkoopprijs, winst e.d. Danny vond dat allemaal totaal niet van belang.
Ondanks dat hij inplaats daarvan burgers moest maken en daar op tijd weg moest met alle producten. :P Hij moest er gewoon uit.
pi_174286744
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 20:43 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ondanks dat hij inplaats daarvan burgers moest maken en daar op tijd weg moest met alle producten. :P Hij moest er gewoon uit.
Maakte niks uit. Het team dat al wel terplekke was heeft daar ook niks verkocht.
pi_174288424
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 20:23 schreef k_man het volgende:

[..]

En Charles probeerde in ieder geval om uit te rekenen hoe het zat met kostprijs, verkoopprijs, winst e.d. Danny vond dat allemaal totaal niet van belang.
De taak werd verloren omdat de mannen jongens de lunchtijd niet konden benutten, daar ging 't naar mijn idee fout.
Die prijsberekening was wel goed, maar had niet veel verschil gemaakt, nu was 't verschil levensgroot. Pricing strategy was niet 't probleem, een verkoopmoment (dus omzet) missen wel.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_174290516
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:32 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

De taak werd verloren omdat de mannen jongens de lunchtijd niet konden benutten, daar ging 't naar mijn idee fout.
Die prijsberekening was wel goed, maar had niet veel verschil gemaakt, nu was 't verschil levensgroot. Pricing strategy was niet 't probleem, een verkoopmoment (dus omzet) missen wel.
Ja, dat vraag ik me dus af. Zie ook mijn eerdere post daarover. Volgens mij werd er gezegd dat ze uiteindelijk wel bijna alles verkocht hebben (één pakje over). Als je alles verkoopt en je maakt toch verlies, dan ligt het wel degelijk aan je prijzen.

Kan wel zijn dat ze door het missen van de lunch zoveel over hadden dat ze aan het eind van de dag nog heel veel voorraad tegen bodemprijzen gedumpt hebben om toch nog iets aan opbrengst binnen te halen.
pi_174291344
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik me dus af. Zie ook mijn eerdere post daarover. Volgens mij werd er gezegd dat ze uiteindelijk wel bijna alles verkocht hebben (één pakje over). Als je alles verkoopt en je maakt toch verlies, dan ligt het wel degelijk aan je prijzen.

Kan wel zijn dat ze door het missen van de lunch zoveel over hadden dat ze aan het eind van de dag nog heel veel voorraad tegen bodemprijzen gedumpt hebben om toch nog iets aan opbrengst binnen te halen.
Ja, maar aan 't eind van de dag verkoop je burgers tegen dumpprijzen he... maar tijdens lunchtijd tegen premium prijzen, daar zat de winst.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_174293687
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 23:12 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

[..]

Ja, maar aan 't eind van de dag verkoop je burgers tegen dumpprijzen he... maar tijdens lunchtijd tegen premium prijzen, daar zat de winst.
Ja, dat is ongeveer wat ik in mijn post zei. :)
pi_174294380
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2017 05:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat is ongeveer wat ik in mijn post zei. :)
Ja, lol... maar je lijkt het lunchmoment minder belangrijk te vinden en dat is volgens mij niet zo.
Door het missen van het lunchmoment verloren ze de omzet, niet omdat ze verkeerde prijzen vroegen, want aan het eind van de dag heb je geen keuzes meer. Anyway, veel te lange discussie.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_174298023
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik me dus af. Zie ook mijn eerdere post daarover. Volgens mij werd er gezegd dat ze uiteindelijk wel bijna alles verkocht hebben (één pakje over). Als je alles verkoopt en je maakt toch verlies, dan ligt het wel degelijk aan je prijzen.
Ze hadden ook twee soorten vlees, er werd gezegd dat ze van de ene soort alles op 1 pakje na hebben verkocht. Ik meen dat het team van Charles bezig was met het maken van de burgers van soort 2, daar is wss vrijwel niets van verkocht dan.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:02:43 #210
2651 svann
night-hawk
pi_174361451
Daar gaan we weer!

Er zal wel weinig van de vijfsterren aankleding terecht komen.
Hostel-plus, gok ik zo. :s)
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  ESF Reporter woensdag 11 oktober 2017 @ 22:17:57 #211
87554 Cee
Welluk?
pi_174361825
Echt, ik zit met stijgende verbazing te kijken.
Fur-trees.
Een hotelkamer in Engeland het thema 'travelling in Britain' geven.
Dat moodboard.
:')
pi_174361852
Ik vind het niet zo boeiend :{
  ESF Reporter woensdag 11 oktober 2017 @ 22:23:39 #213
87554 Cee
Welluk?
pi_174362017
Vind deze opdracht juist leuker dan vorige week. :) Mijn hoofd doet wel pijn van het facepalmen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:26:08 #214
2651 svann
night-hawk
pi_174362091
Het mijne ook. :Y
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:35:35 #215
2651 svann
night-hawk
pi_174362361
Golfclubs als decor... :N
Die heeft iedereen hoogst waarschijnlijk zelf bij zich -en betere.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174363266
Was weer een mooie aflevering, altijd leuk hoe naïef ze zijn. :D
  woensdag 11 oktober 2017 @ 23:10:15 #217
2651 svann
night-hawk
pi_174363271
Vrij willekeurige firing wel, maar dat is vaak in het begin.

Bij de dames vliegt Elisabeth er volgende week uit.
Niet gehaaid genoeg en dus een dankbaar pispaaltje voor de dames.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174366145
Ik heb het niet afgekeken
  woensdag 18 oktober 2017 @ 22:04:45 #219
2651 svann
night-hawk
pi_174502690
Robots verkopen vandaag.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174503680
Wat zijn ze toch weer heerlijk de boel aan het verpesten soms O+
pi_174503890
Jammer dat dat ene wijf niet naar huis hoeft. Siobhan :r
  woensdag 18 oktober 2017 @ 23:15:55 #222
2651 svann
night-hawk
pi_174504631
Dat vond ik ook een tegenvaller.
Aan de andere kant, we kunnen ons nog een week over haar verbazen. :7
Ongelofelijk dat de heren wéér nat gingen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174537917
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 22:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Jammer dat dat ene wijf niet naar huis hoeft. Siobhan :r
Die staat zooooo bovenaan op 't verlanglijstje om eruit geschopt te worden he... zoooo ongelooflijk bovenaan.

Kan me niet voorstellen dat Karen en Nick Lord Sugar ook in gefluisterd hebben wat voor een downer zij is. Ze lijkt er echt een soort duivels genoegen in te hebben om anderen het bloed onder de nagels uit te halen.

Misschien helpt 't haar als de teams gemixed worden en ze niet meer zo in een vrouwelijke dynamiek zit want van dit gekat wordt iedereen gek.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  woensdag 25 oktober 2017 @ 21:53:03 #224
2651 svann
night-hawk
pi_174659715
22:00 uur.
quote:
Week four kicks off at Wembley Stadium, where Lord Sugar instructs the candidates to set up and run a corporate box and sell merchandise to the masses at the Women's FA Cup final.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174660153
Ze gaan proberen om Siobhan kwijt te raken gok ik
  woensdag 25 oktober 2017 @ 22:16:46 #226
2651 svann
night-hawk
pi_174660400
Overzichtje:
Meet the candidates.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174660518
Hij gaat zelf zingen.. die gaat zo goed worden. _O-
  woensdag 25 oktober 2017 @ 22:24:03 #228
2651 svann
night-hawk
pi_174660634
Hadden ze bij de goochelaar niet beter voor een korter optreden kunnen gaan?
Zelf zingen kan altijd nog.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174660665
Borrelnoten op plastic bordje _O-
pi_174660703
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Borrelnoten op plastic bordje _O-
Dat is high class!
pi_174660909
Man, man, man. De taken dat ze een groep moeten vermaken zijn toch altijd wel de meest akward. O+
  woensdag 25 oktober 2017 @ 22:33:12 #232
2651 svann
night-hawk
pi_174660928
Dat gaat een feest worden in de boardroom!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 25 oktober 2017 @ 22:58:28 #233
2651 svann
night-hawk
pi_174661698
Daar gaat ze.
Gaan we het nu saai vinden zonder haar?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174661721
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:58 schreef svann het volgende:
Daar gaat ze.
Gaan we het nu saai vinden zonder haar?
Nah, Elizabeth zit er nog in. :D
  woensdag 25 oktober 2017 @ 23:09:20 #235
2651 svann
night-hawk
pi_174661995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 22:59 schreef Timwonnacott het volgende:

Nah, Elizabeth zit er nog in. :D
Gelukkig wel. *O*

Merkwaardig figuur die Siobhan.
Toch nog even naar You're Fired kijken.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174664598
Mooie uitzending was 't weer met een gewenste uitkomst, god wat een hark was die Siobhan.
Uit de you're fired uitzending werd wel duidelijk dat ze alleen werkte, nou dat verklaarde een hoop.

Heb idd ook genoten van die borrelnoten en zoutjes op de witte plastic campingbordjes, lol wat een afgang.
Hoop dat het moment van de versmelting van de mannen en vrouwen niet lang meer duurt hoor, want ik vind 't gekat van de dames wel ondraaglijk worden. Bij de mannen gaat 't veel gemoedelijker.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_174664806
Ik had een beetje het idee dat de mannen moesten winnen gisteren. :{ Er ging daar zoveel mis (te weinig drank, geen non-alcoholische drank voor de zwangere dame, slecht optreden, chips op een schaaltje) dat ik me niet kan voorstellen dat de klant geen refund wilde.
  woensdag 1 november 2017 @ 21:58:30 #238
2651 svann
night-hawk
pi_174813662
Nu om 22:00 uur, BBC2.
quote:
Lord Sugar's Birthday

Episode 5 of 14

This year Lord Sugar celebrates his seventieth birthday, so the candidates are sent on a shopping spree across London to purchase items that mark milestones in his life and career. They have one day to bag nine specific items at the best possible price and must meet at the House of Lords by 7pm.

seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 1 november 2017 @ 22:36:52 #239
2651 svann
night-hawk
pi_174814894
Oh, oh, deadline gemist. Dat kon je zien aankomen.
Andere team was ook kantje boord.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 1 november 2017 @ 23:02:47 #240
2651 svann
night-hawk
pi_174815590
Zouden ze vantevoren hebben geweten wat de boetes op te laat komen en gemiste items waren?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174816680
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 23:02 schreef svann het volgende:
Zouden ze vantevoren hebben geweten wat de boetes op te laat komen en gemiste items waren?
Wel die van de items, niet die voor het te laat komen. Werd gezegd. :)
  woensdag 8 november 2017 @ 21:05:38 #242
2651 svann
night-hawk
pi_174948693
22:00 uur, BBC1.
quote:
Bruges Tour

Lord Sugar sends the candidates off to Bruges, Belgium, where they are tasked with creating a high-quality tour of the city that cruise ship passengers would be happy to pay good money for. Back on the ship, the teams must flog souvenirs to guests to top up their profit margins.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_174948861
Ja, vandaag de buitenland-aflevering. Bijna altijd een succes.

"Guten tag! My name is Herr Baggs!"
  woensdag 8 november 2017 @ 22:36:15 #244
2651 svann
night-hawk
pi_174950699
Blij dat ik m'n eigen tripjes organiseer.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  ESF Reporter woensdag 8 november 2017 @ 22:56:05 #245
87554 Cee
Welluk?
pi_174951164
Woyoy en tinkerbell!
Oftewel, 'hallo' en 'dankjewel' in het Vlaams volgens Elizabeth. :P
  woensdag 8 november 2017 @ 23:29:56 #246
2651 svann
night-hawk
pi_174951959
Leuk gedaan, die biertjes die Sarah-Jane meekreeg.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  donderdag 9 november 2017 @ 20:06:50 #247
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_174966781
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:29 schreef svann het volgende:
Leuk gedaan, die biertjes die Sarah-Jane meekreeg.
Dat was inderdaad 1 van de betere cadeaus die ze ooit hebben gegeven.

Volgende week moet Jade haar schijnbare vriendje (James) een PM verlies aansmeren. _O-

Doet me denken aan Phil en Kate.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_174968437
Ongelofelijk dat een team met Elisabeth als PM heeft gewonnen. :D

Te horen aan Claude bij You;re Fired gaat ze het niet schoppen tot de finale
  zondag 12 november 2017 @ 10:27:18 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175013707
Dit was imo met voorsprong de meest cringeworthy uitvoering van een opdracht die ik in alle seizoenen van The Apprentice gezien heb. Ik heb, met gekromde tenen, genoten van de absurditeit en stupiditeit in Brugge.

Where is the hospital?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175014084
quote:
10s.gif Op zondag 12 november 2017 10:27 schreef Copycat het volgende:
Dit was imo met voorsprong de meest cringeworthy uitvoering van een opdracht die ik in alle seizoenen van The Apprentice gezien heb. Ik heb, met gekromde tenen, genoten van de absurditeit en stupiditeit in Brugge.
Je zou de Marrakesh-aflevering eens terug moeten kijken. Erger dan dat kan bijna niet. :D
  zondag 12 november 2017 @ 10:55:12 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175014119
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 10:52 schreef Arth_NL het volgende:

Je zou de Marrakesh-aflevering eens terug moeten kijken. Erger dan dat kan bijna niet. :D
Ik heb ze allemaal gezien, maar deze is me zo 1, 2, 3 niet bijgebleven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175017542
quote:
11s.gif Op zondag 12 november 2017 10:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb ze allemaal gezien, maar deze is me zo 1, 2, 3 niet bijgebleven.
Seizoen 4 - aflevering 7. Toen moesten ze tien artikelen in Marrakesh kopen, waaronder een koosjere kip. Helaas wist niemand het verschil tussen koosjer en halal. :')

Daarna probeerden ze nog het andere team te saboteren door een verkoper van tennisrackets te vragen om hen rackets te verkopen waarvan de draden niet gespannen waren. Lord Sugar was not pleased. Zelden heb ik hem zo pissig gezien op een verliezend team. _O-
Jammer genoeg is de aflevering niet meer op youtube.
  zondag 12 november 2017 @ 13:47:10 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175017722
Oh ja, die koshere kip kan ik me nog herinneren. Maar nee, ik vind deze toch gênanter.
We’re going to the square. Oh, we already are at the square.

Ingenious!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175095836
Vanavond 22:00 uur, BBC2.
quote:
Advertising - Cars

Episode 7 of 14

Lord Sugar instructs the candidates to create advertising campaigns for a brand new car. The teams take two paths - one half produce a television advert, while the other create a digital billboard advert. Both teams must then pitch their finished campaigns to industry experts.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175099208
Ik vraag me af wat voor digitale trucs ze hebben moeten uitvoeren om lord Sugar groter te laten lijken dan de andere twee juryleden bij de auto’s
pi_175100120
Die deskundigen kijken tamelijk uh.... niet enthousiast.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175100311
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik vraag me af wat voor digitale trucs ze hebben moeten uitvoeren om lord Sugar groter te laten lijken dan de andere twee juryleden bij de auto’s
Hij was er niet bij. :)
pi_175100374
quote:
11s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:41 schreef k_man het volgende:

Hij was er niet bij. :)
Huh? Dat ga ik morgen eens beter bekijken.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175100509
De gelegenheid om Elisabeth te dumpen, terwijl het hele team het liet gebeuren?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175100628
Vier firings vandaag? :P
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175100657
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:43 schreef svann het volgende:

[..]

Huh? Dat ga ik morgen eens beter bekijken.
Hij belde met ze.
pi_175101016
quote:
7s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:55 schreef k_man het volgende:
Hij belde met ze.
Nah, dit keer niet.

De favoriete hoek is van linksvoor met een iets verlaagd camerastandpunt.
Of een shot van Sugar alleen.
Toch eens opletten of dat toeval is.

[ Bericht 59% gewijzigd door svann op 15-11-2017 23:35:40 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175105059
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 22:53 schreef svann het volgende:
Vier firings vandaag? :P
:D Ik was er ook van overtuigd dat er wel 2 of misschien wel 3 of 4 mensen uitgeschopt zouden worden deze keer toen hij Elisabeth liet blijven... deze taak was zo'n ramp dat had makkelijk gekund... maar hij bewaart die dubbele ontslagen toch voor later lijkt 't.

Geen idee waarom James 't ook deze week overleefde... zijn inbreng was 0,0... vond z'n snorretje trouwens tijdens de taak al reden genoeg daarvoor... maar tijdens de evaluatie was die er toch af :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_175105182
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2017 23:09 schreef svann het volgende:
Nah, dit keer niet.
Jawel. Hij belde met die vier juryleden. Dacht jij dat Sugar zelf één van die vier was of zo? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2017 09:24:46 ]
pi_175107939
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 09:21 schreef k_man het volgende:
Jawel. Hij belde met die vier juryleden. Dacht jij dat Sugar zelf één van die vier was of zo? :?
Oeps, ik las niet goed. Moe enzo.
Dacht dat je in dat rijtje met Karen en Claude bedoelde, ook bij auto's.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175111271
Oh oh oh... trouwens... was ik de enige bij wie gisteren bij You're fired ineens een gigantische gaydar sirene (met toeters en bellen) afging toen Sajan z'n verhaal hield ???
Heb ik in de uitzending nooit zo gemerkt, maar bij You're fired was ie overduidelijk meer zichzelf.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_175115356
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 14:51 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Oh oh oh... trouwens... was ik de enige bij wie gisteren bij You're fired ineens een gigantische gaydar sirene (met toeters en bellen) afging toen Sajan z'n verhaal hield ???
Heb ik in de uitzending nooit zo gemerkt, maar bij You're fired was ie overduidelijk meer zichzelf.
Ik moest denken aan Hans Klok. :o
pi_175115505
quote:
11s.gif Op donderdag 16 november 2017 12:12 schreef svann het volgende:

[..]

Oeps, ik las niet goed. Moe enzo.
Dacht dat je in dat rijtje met Karen en Claude bedoelde, ook bij auto's.
dat bedoelde ik dus, dus waar k_man het over heeft weet ik niet
pi_175115638
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat bedoelde ik dus, dus waar k_man het over heeft weet ik niet
Je had het over juryleden. Je noemt Lord Sugar, Claude en Karren toch geen jury, of wel? Dat zou best gek zijn. Dan snap je het idee van het programma waarschijnlijk niet helemaal.

Ik dacht dat je het over het panel had, de experts waar ze moesten pitchen. Dat zou je met enige moeite een jury kunnen noemen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2017 18:34:01 ]
pi_175115733
quote:
7s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Je had het over juryleden. Je noemt Lord Sugar, Claude en Karren toch geen jury, of wel? Dat zou best gek zijn. Dan snap je het idee van het programma waarschijnlijk niet helemaal.
doe niet zo arrogant joh
pi_175115743
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

doe niet zo arrogant joh
Pedant heet dat.
pi_175115783
quote:
6s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Pedant heet dat.
nee hoor, ik bedoel arrogant
pi_175115797
quote:
1s.gif Op donderdag 16 november 2017 18:41 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nee hoor, ik bedoel arrogant
Dus dat snap je ook al niet.
pi_175246752
Vanavond 22:00 uur, BBC1.
Aansluitend op BBC2 You're Fired.
quote:
Doggy Business

Episode 8 of 14

Lord Sugar tasks the candidates with proving their pedigree by running their own doggy service businesses. Based at an established pooch-pampering venue, the teams must tempt discerning dog owners to part with their cash for services aimed at their four-legged friends.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175246880
Arme hondjes..... :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_175249182
Op naar de hondenbaan.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175250344
Nog één?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175250352
Whoa!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175251415
Was ook wel verdiend dat ze er alle 3 uit werden gegooid.
  donderdag 23 november 2017 @ 00:04:54 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175251521
BAM!

En terecht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175255802
Toen Andrew na z'n 'firing' onmiddellijk de wachtruimte verliet wist ik dat dit een goede uitzending zou worden, want normaal blijven ze altijd wachten tot de andere kandidaten hen de hand komen schudden. Maar dit keer dus de triple firing... had evengoed vorige week kunnen zijn, maar ook dit keer dik verdiend. Wat een chaos.

Wederom kan James van geluk spreken dat z'n medekandidaten hem van een ontslag gered hebben.

Begin nu wel een paar favorieten te bespeuren : Sarah en Bushra wat mij betreft.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  donderdag 23 november 2017 @ 15:03:03 #282
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_175260375
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 11:02 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Toen Andrew na z'n 'firing' onmiddellijk de wachtruimte verliet wist ik dat dit een goede uitzending zou worden, want normaal blijven ze altijd wachten tot de andere kandidaten hen de hand komen schudden. Maar dit keer dus de triple firing... had evengoed vorige week kunnen zijn, maar ook dit keer dik verdiend. Wat een chaos.

Wederom kan James van geluk spreken dat z'n medekandidaten hem van een ontslag gered hebben.

Begin nu wel een paar favorieten te bespeuren : Sarah en Bushra wat mij betreft.
Echt waar? Zelfs zonder inside info (= intro goed bekijken) kun je uit de edit wel opmaken dat Bushra eigenlijk een soort van daar is en meer ook niet. Je hebt zelfs Liz en Joanna die over hun verschillen heenstappen van vorige week door Bushra's opmerkingen (ook een manier om je teamgenoten te motiveren, haha).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_175261405
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Echt waar? Zelfs zonder inside info (= intro goed bekijken) kun je uit de edit wel opmaken dat Bushra eigenlijk een soort van daar is en meer ook niet. Je hebt zelfs Liz en Joanna die over hun verschillen heenstappen van vorige week door Bushra's opmerkingen (ook een manier om je teamgenoten te motiveren, haha).
Luister, ik ben niet van mening dat 't niveau weer erg hoog is dit seizoen, maar als ik alle kandidaten bekijk over de hele serie, dan kom ik tot mijn lijstje...
Er is genoeg af te dingen op al de kandidaten, maar deze twee zijn voor mij 't minst slecht dan... zo beter gezegd ?!?
De kandidaten zijn nu lang genoeg bij elkaar om een beetje te weten wat ze aan elkaar hebben en het onnozele gebikker lijkt een beetje te luwen, wat jij benoemde was idd nog een naslepertje daarvan. Maar ze werd goed gecorrigeerd en accepteerde de feedback.
Maar maak 't interessant en zet ook jouw favorieten op een rijtje.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_175261649
Ik moet zeggen dat ik gisteren voor het eerst positief verrast was door Elizabeth. Joanna en zij hebben het uiteindelijk heel goed gedaan. Ondanks de niet succesvolle pitch en ondanks het gedoe met de prijzen hebben ze het dubbele verdiend tov het team dat wel de spa mocht uitbaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 16:14:26 ]
pi_175391577
Straks om 22:00, BBC1.

quote:
Food Boxes

Episode 9 of 14

The candidates gather at London's most famous food market: Borough, where Lord Sugar tasks them with creating a brand new recipe kit. One half of each team must mastermind the branding while the other half devises a tasty dish to complement their chosen food trend.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175392600
Wat een starttijd ook altijd: "it's five a.m.".
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175392944
Ik kook nooit. Weet je wat? Ik ga in het receptuurteam.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175393682
James is ook wel een vaatdoek.

En ontspringt alweer de dans.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  ESF Reporter woensdag 29 november 2017 @ 22:56:13 #289
87554 Cee
Welluk?
pi_175393863
“You were talking about Donald Trump in a pitch about food.” _O-
Ik vind het logisch.
pi_175394398
Haha! De Jedi-mindtrick van Elisabeth, waardoor ze telkens net wel de boardroom overleeft.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175430526
Het valt me wel op dat we hier nu wat mij betreft misschien wel de meest incompetente kandidaten hebben ooit van de Apprentice-series
.
Hoe vaak hebben we deze serie echte aannemelijke complimenten gehoord van Lord Sugar, Karen of Nick over de prestaties of de kandidaten (anders dan dat een van de teams gewonnen heeft)... elke week hoor je weer hoe slecht ze wel weer niet gepresteerd hebben... èn terecht !
Deze episode waren de prestaties wederom zo belabberd dat er makkelijk 6 of 7 kandidaten ontslagen hadden kunnen worden obv hun wanprestaties... en er waren nog maar 8 kandidaten!

Bouchra was zich stevig aan het indekken dat was zwak, maar ik vond haar verre van de slechtste deelnemer deze week, ze had gelijk over haar 'crusade' bezwaar en probeerde veel bij te dragen. Hoewel niet altijd nuttig was zij er in ieder geval wel mee bezig.
Hoe Elisabeth nog steeds in het proces zit is mij een absoluut raadsel... samen met James zit die er alleen nog maar in voor 'entertainment value' als je het mij vraagt.

Het is echt een gezelschap van de blinde die de lamme leidt... en het is alleen de vraag wie de blinden zijn en wie de lammen. De uitzendingen zijn echte comedies of errors.

Niet dat ik dit erg vind overigens, want ik vermaak me er prima mee, maar je blijft je wel verbazen.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_175437700
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 17:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Niet dat ik dit erg vind overigens, want ik vermaak me er prima mee, maar je blijft je wel verbazen.
Absoluut. De momenten die ik me het levendigst herinner uit eerdere seizoenen gaan vooral over de grootste idioot die ooit heeft meegedaan: Stuart Baggs. En die is toen ook heel ver gekomen: tot aan de interviewronde.

Er zitten inderdaad geen kandidaten tussen waarvan ik meteen denk dat ze sterke finalisten gaan zijn, er valt op allemaal best wat aan te merken. Ik hoop dat Jade en Joanna nog afvallen - dat gekijf kan echt niet.

Ik vraag me ook af of Sugar de kandidaten puur ontslaat op basis van hun functioneren of dat hij toch ook met een schuin oog naar de businessplannen kijkt. Anders zit-ie straks met finalisten die geen van beiden een valide plan hebben.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2017 22:39:17 ]
pi_175443314
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:37 schreef k_man het volgende:

[..]
...
Ik vraag me ook af of Sugar de kandidaten puur ontslaat op basis van hun functioneren of dat hij toch ook met een schuin oog naar de businessplannen kijkt. Anders zit-ie straks met finalisten die geen van beiden een valide plan hebben.
Hij refereert er af en toe wel aan, dus ik vermoed dat ie daar wel rekening mee houdt bij de ontslagen. Hij zou 't duur bekopen als een kandidaat alleen maar goed in de shows presteert maar een beroerd businessplan bedacht heeft.

En dan zijn er natuurlijk nog de kandidaten die 'een beetje overdreven' hebben in hun businessplan, dat is altijd leuk tijdens de interviews-uitzending... die background checks doen ze dan peentjes zweten als dat uitkomt. Altijd leuke televisie :D. Dus die blijven er ook in.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  woensdag 6 december 2017 @ 21:31:51 #294
2651 svann
night-hawk
pi_175537420
Zodirekt om 22:00, BBC1.
Aansluitend You're Fired on BBC2.
quote:
Fashion Show

Episode 10 of 14

Lord Sugar gathers the candidates at Somerset House, where he reveals that they are to become fashion agents, selling garments for designers.

They must select a designer, plan and organise a catwalk show and put together a magazine cover to supplement their sales campaign.

One team's lack of fashion sense leads to handbags at dawn, and a no-frills magazine pitch ruffles a few feathers. A bad negotiation leaves the other team exposed, and further embarrassment comes from mismatched information about their chosen designer.

In the boardroom, candidates have to button up whilst Lord Sugar unravels the task and gives them a dressing down, as he decides who is so last season - 'You're fired!'.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 6 december 2017 @ 21:41:33 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175537670
Een overdaad aan fashion puns, maar ik zit er zo klaar voor!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 6 december 2017 @ 21:51:55 #296
2651 svann
night-hawk
pi_175537954
Toch vind ik het jammer van Bushra, had liever James zien gaan.
Dat wordt nog een moeilijke keus voor Lord Sugar. Niemand springt er echt uit.

http://www.bbc.co.uk/prog(...)/meet-the-candidates
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 6 december 2017 @ 22:16:36 #297
2651 svann
night-hawk
pi_175538506
Kunnen ze geen foto's appen ofzo?
Dat communiceert wat beter.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175538964
Verdorie... wéér te laat ingeschakeld, heb ik veel gemist ?
Nou ja.. toch maar even kijken nog.

Ik versta geen woord van die Michaela...
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
  woensdag 6 december 2017 @ 22:46:46 #299
2651 svann
night-hawk
pi_175539319
Lachen altijd, de zure gezichten in het formica Bridge Café.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_175539505
Ik vind baardmans irritant
Woei! Weg ermee!
pi_175539621
Bye Bye Jade :D
Bye Bye Harrison :D
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')