abonnement Unibet Coolblue
pi_157955565


Welkom in het GTA V PC topic!

http://pcgamingwiki.com/wiki/Grand_Theft_Auto_V


Hoe join ik de crew?

Door een invite request te sturen via de crew pagina.
Laat in het topic even je social club naam weten of stuur een DM naar de crew leader.
We accepteren geen mensen meer waarvan we niet weten wie ze op het forum zijn.

De Leden

https://docs.google.com/s(...)qIJCdGDnYWe4/pubhtml

De Crew

Iedereen is welkom, zolang je maar de PC versie hebt (flauw zeg) en je je af en toe in het GTA PC topic laat zien.
Niet crewkillen, gezeik wordt niet op prijs gesteld.
Suggesties zijn altijd welkom.
Tijdens racen elkaar niet expres van de weg rammen.
Gezelligheid is hier altijd het belangrijkste! :)

Screenshots
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste auto's om te stelen en verkopen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA Online helicopter/vliegtuig spawn locaties:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cheats
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers van het spel worden weggehaald en resulteert in een ban

Vergeet niet je cash op je bankrekening te zetten via smartphone>internet>money & services!

Voor mensen die de voorkeur geven aan Teamspeak heeft ClapClapYourHands een server draaien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich hock in meinem Bonker
pi_157955613
en als je het niet snapt hork....prima.

ik geef zoveel tijden waarop ik kan maar dat past niet en dan kan het ideale time team de eerste dag al niet. vind je het erg als ik daarover een beetje pissed ben?
Ich hock in meinem Bonker
pi_157956271
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 21:24 schreef Blaadjes het volgende:
hear hear.

noem ik 3 avonden deze week waaronder deze avond en de 2 opvolgende + zaterdag overdag en zondag overdag maar dan heb je geen tijd genoeg volgens zeggen.

van de cmc crew is er nu al 1 die zegt ja vrijdag kan ik niet en een ander kan misschien zaterdag vanaf 9 miss.

wat een gelul. wil je weten of ik hier pissed over ben? ja dat ben ik.

Wil je mee doen roep dan net als ik 6 dagen van te voren wanneer je kan en niet nu ow ja kut ik heb nog dit.
Daarvoor sta ik mijn plek niet af :(
Waarom ben je pissed? Het is mij duidelijk dat jij in het weekend niet kan (behalve een paar uur in de middag) en Tornado structureel doordeweeks niet kan. We zullen het dus zonder 1 van jullie moeten doen, dat lijkt me duidelijk.
Hoe moet het dan opgelost worden? Zeg het maar.

Het enige wat ik probeer te doen is eindelijk eens te starten met deze shit, want we zijn bijna een maand verder sinds jij en anderen interesse toonden en er gebeurt gewoon geen fuck. Ik zie ook niemand anders omhoog springen om eens een start te maken. Het voelt voor mij alsof ik peper in mensen hun reet moet douwen om wat voor elkaar te krijgen.

Dat aiemkoel Sinterklaas moet vieren neem ik hem niet kwalijk. Hij heeft normaal gesproken elke avond tijd en dat hij wat tijd vrij moet maken voor z'n zoontje omdat deze graag cadeautjes wil begrijp ik volkomen. Hork heeft voor zover bij mij bekend normaal gesproken ook tijd. Shit happens. Tornado/Hork/Misterrrr-e en ik komen wel vaker bij elkaar op een vrijdag/zaterdag/zondag avond, dus dit is gewoon dikke vette pech.

Enfin, ik wil dan graag zaterdag om 9 uur starten. We kunnen dan Prison Break afmaken en zondag verder gaan. Als alles goed gaat zijn we dan de vrijdag of zaterdag daarop klaar en kunnen we beginnen met jouw CMC, zonder Tornado, wederom door jullie wisselende tijden.

Als je een andere oplossing ziet, zeg het, want ik zie het niet en ik word er een beetje schijtziek van dat er iemand nu pissed is om iets waar niemand wat aan kan doen en niemand levert er een oplossing voor.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157956452


kutje, was de verkeerde :')
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157956483
nou succes daarmee dan zaterdagavond vanaf 9 uur.

we hadden ook vanavond kunnen beginnen vanaf 6 uur.
Ich hock in meinem Bonker
pi_157957026
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:19 schreef Blaadjes het volgende:
nou succes daarmee dan zaterdagavond vanaf 9 uur.

we hadden ook vanavond kunnen beginnen vanaf 6 uur.
Nee, want Misterrrr-e kan pas vanaf half 9. En ik ga er van uit dat de meeste mensen rond deze tijd willen eten. Ik in ieder geval wel.

Nogmaals, ik hoor graag andere oplossingen, want ik zie ze niet.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157957657
Nou gelukkig werkt de huidige oplossing.

Ok vrijdag niet maar zaterdag vanaf 9 moet lukken. ..

Ik ben volgende week ook weer heel de week beschikbaar hoor. Ja miss het weekend niet elke avond.
Jammer loop ik het weer mis. :'(
Ich hock in meinem Bonker
pi_157957782
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 22:53 schreef Blaadjes het volgende:
Nou gelukkig werkt de huidige oplossing.

Ok vrijdag niet maar zaterdag vanaf 9 moet lukken. ..

Ik ben volgende week ook weer heel de week beschikbaar hoor. Ja miss het weekend niet elke avond.
Jammer loop ik het weer mis. :'(
Je loopt wat mij betreft niks mis, want Misterrrr-e en ik hebben al aangegeven te willen helpen. We kunnen vast wel een 4e vinden, zeker als je in het weekend ook beschikbaar bent.
Ben je vanaf volgende week over het algemeen elke avond beschikbaar, ook in het weekend?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157958126
Elke avond. Weekend...dat is zaterdag zondag is onzeker.

Maja zeg zelf als je zaterdag misschien 9 uur begint ben je zondag niet klaar en mag je blij zijn als het het weekend daarop klaar is.
Ich hock in meinem Bonker
pi_157958451
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:07 schreef Blaadjes het volgende:
Elke avond. Weekend...dat is zaterdag zondag is onzeker.

Maja zeg zelf als je zaterdag misschien 9 uur begint ben je zondag niet klaar en mag je blij zijn als het het weekend daarop klaar is.
Hopelijk kunnen we zondag wat eerder starten. Ik hoop dat Hork ook kan. Het zou dan mogelijk zijn dat we dit weekend of klaar zijn of falen. In het geval dat we falen en geen tijd meer hebben om de boel over te doen kunnen we misschien doordeweeks met jou verder ipv Tornado?

We zien het wel. 1 ding is zeker, deze shit plannen zal geen hobby van me worden. ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157964787
Ok.

Er is trouwens wel een leuke pac heist glitch.
Er is een manier om de final over en over te doen. Nadeel is de host krijgt niks.
Het gaat als volgt.
De host op 0 procent.
Doe de final en vlak voordat je met boat gele marker in vaart quit de host.
De rest krijgt dan gewoon geld en de host kan de final opnieuw starten daarna enz enz. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_157965870
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 23:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik hoop dat Hork ook kan.
Ik hoop het ook, maar ik denk het niet :') misschien toch handiger om dan gewoon volgende week met Blaadjes in de gelederen te starten :Y
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 14:37 schreef Blaadjes het volgende:
Ok.

Er is trouwens wel een leuke pac heist glitch.
Er is een manier om de final over en over te doen. Nadeel is de host krijgt niks.
Het gaat als volgt.
De host op 0 procent.
Doe de final en vlak voordat je met boat gele marker in vaart quit de host.
De rest krijgt dan gewoon geld en de host kan de final opnieuw starten daarna enz enz. :)
:D wow, dat zou ik eerder een bug noemen. Wel karig dat de host dan niets verdiend, anders was het helemaal een feestje geweest.
pi_157966375
;(

Ik blijf het proberen:

Maandag avond, en proberen elke avond daarop verder te gaan zodat we vrijdag klaar zijn:
- Blaadjes
- Misterrrr-e
- Ikke
- Hork?

Kun jij dan, Hork?

@Tornado: Ter info: Dit weekend gaat dus niet gebeuren omdat Hork niet kan. Hopelijk het weekend er op?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157966404
Dat moet lukken :Y
pi_157966510
Ik kan. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_157967680
Mooi! Nu nog bevestiging van Misterrrr-e en we kunnen aan de slag. *O*
Even afkloppen, want 1 van ons kan dit weekend altijd nog een asteroide koppen. }:|
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 2 december 2015 @ 19:56:28 #17
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_157971448
No probs to me, kan ik nog mooi ff voorbereidingen treffen
pi_157974228
Ik kan maandagavond zekers wel. In plaats van a.s. zaterdag dan?
De rest van de week ook wel denk ik. De afgelopen weken ben ik ook iedere avond wel online geweest dus dat zal niet anders zijn. Als de kleine zich een beetje rustig houdt iig

[ Bericht 58% gewijzigd door aiemkoel op 02-12-2015 21:43:35 ]
pi_157976736
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:56 schreef lesleyyb het volgende:
No probs to me, kan ik nog mooi ff voorbereidingen treffen
^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:30 schreef aiemkoel het volgende:
Ik kan maandagavond zekers wel. In plaats van a.s. zaterdag dan?
De rest van de week ook wel denk ik. De afgelopen weken ben ik ook iedere avond wel online geweest dus dat zal niet anders zijn. Als de kleine zich een beetje rustig houdt iig
Yep, in plaats van het weekend. Hoewel we er wel 1 of 2 kunnen oefenen dit weekend als er mensen zijn die tijd hebben en mee willen doen. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157980957
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

^O^

[..]

Yep, in plaats van het weekend. Hoewel we er wel 1 of 2 kunnen oefenen dit weekend als er mensen zijn die tijd hebben en mee willen doen. :)
Altijd 8-)
pi_157985466
quote:
Als je het hebt over GTA golfen dan hebben meer mensen daar last van. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157985487
Daar heeft iedereen last van _O- "Oh shit, net er overheen" "Oh, was er een heuveltje?" "Oh, de helling is tóch naar rechts"
pi_157988227
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:10 schreef LompeHork het volgende:
Daar heeft iedereen last van _O- "Oh shit, net er overheen" "Oh, was er een heuveltje?" "Oh, de helling is tóch naar rechts"
Dat daarna op de grond gaan liggen ook? ik heb dat namelijk niet.
Ich hock in meinem Bonker
pi_157988245
quote:
15s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:24 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dat daarna op de grond gaan liggen ook? ik heb dat namelijk niet.
Neuh, dat trekje heeft alleen d4v1d :Y (nadat hij is bewerkt met de golfclub)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')