abonnement Unibet Coolblue
pi_157928764
Vader van Dascha zet dit verhaal op sociale media.

quote:
Afgelopen vrijdagavond tot de zaterdagochtend 28 november is mijn dochter Dascha Graafsma (17-08-1999) met drie vriendinnen uitgegaan in Hilversum naar de gelegenheid Lets Get Down (nabij het Gooiland-theater en het station, adres: Emmastraat 2). Om ongeveer 2.00 uur heeft ze de gelegenheid even verlaten ‘om te plassen’. Ze is niet meer teruggekomen.

De vriendinnen gingen zoeken en namen uiteindelijk met ons, de ouders, contact op en gingen naar de politie. Er werd gezocht en alle mogelijke diensten ingeschakeld.

Om 5.45 uur, dus veel later, heeft een trein Dascha getroffen nabij het Station Hilversum Sportpark. Dat bij uiterst koud en slecht weer. Ze droeg geen jas, die is achtergebleven in de Lets Get Down, en feitelijk niet meer dan een wit T-shirt, witte gympen en een zwarte broek. Fysiek onmogelijk om daarmee zoveel tijd buiten door te brengen met de geldende weersomstandigheden.

De grote vraag is wat er in het genoemde tijdsverloop is gebeurd. Wie haar ook kent stelt: dit kan niet waar zijn, alsof Dascha zelf het leven niet meer wilde. Naast het tijdsverloop zijn er dus de feiten van het barre weer, maar ook haar telefoon is niet meer vindbaar. In de periode is Dascha vele malen gebeld of zijn er anderzins berichten verzonden. Zij bleek of in gesprek of niet bereikbaar.

Als vader wil ik u vragen om alle mogelijke media-aandacht aan het gebeuren te geven. Met de vraag of iemand haar heeft gezien, gesproken, tijd met haar heeft doorgebracht, of alles wat er maar te bedenken is. Er klopt teveel niet, …….. Er zijn geen woorden te vinden om dit verzoek te ondersteunen, maar dat lijkt me ook niet nodig. Hoe eerder de vragen en het bericht worden uitgebracht hoe eerder er misschien mensen met informatie kunnen worden gevonden.

Het lichaam is dermate beschadigd dat directe identificatie niet meer mogelijk is. DNA-testen moeten het bewijs leveren, maar feitelijk is er geen twijfel dat het om Dascha gaat.

Dascha was een leerling van het ATC-college, had een leuke bijbaan, een fijne vriend, trouw en liefdevol 3 broers en 2 zusters. Ze woonde in Hollandsche Rading met haar ouders en nog twee broers thuis. Wie het ook gevraagd wordt, voor enig naar geestelijk lijden was en kan op geen enkele serieuze wijze een aanleiding gevonden worden. Alles kan worden nagevraagd. Zie bijvoorbeeld de berichten op de facebook-pagina’s van mij (Rene Graafsma / renegraafsma) of die van Dascha zelf (Dascha Graafsma).

De centrale vraag is: wat is er in het tijdsbestek gebeurd en wie heeft haar gezien?

De zaak wordt zeer intensief behandeld door de politie Hilversum. In hun betrokkenheid stellen wij alle vertrouwen maar het is duidelijk dat we informatie missen. Het is noodzaak, …….

Hoe dan ook, zet het bericht en de vragen svp uit met elk mogelijk mediamiddel waar u over beschikt.

Meer dan dank !!

René Graafsma



[ Bericht 3% gewijzigd door Tjacka op 30-11-2015 20:13:01 ]
Gino ♥
  maandag 30 november 2015 @ 20:12:31 #2
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_157928881
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:06 schreef Tjacka het volgende:
Zus geeft op Facebook aan dat de zaak inmiddels is gesloten door de politie, volgens haar zonder hun te informeren.
Nogal achterhaald.
pi_157928958
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:59 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoe dom zijn mensen die die hun ellende op facebook slingeren
Niet dom , ik begrijp dat wel vader hoopte dat er meer informatie zou los komen de man is wanhopig en grijpt alles aan om meer te weten te komen . Dan hoeven de mensen toch niet gelijk een vriendschapsverzoek sturen .
pi_157929139
Ik begrijp vader ook.
Maar vind het opmerkelijk hoe sommige familie's omgaan met FB als er iets heel erg naars is gebeurd met hun dierbare. Ze kunnen er ook voor kiezen om zelf op zwart te gaan nu duidelijk is dat er een beter onderzoek gedaan gaat worden. Kunnen ze zich richten op echt belangrijke dingen bij een overlijden..en hebben ze hun rust die ze zo graag willen hebben.
Dat zou IK namelijk doen, maar wie ben ik :+
´
pi_157929386
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik begrijp vader ook.
Maar vind het opmerkelijk hoe sommige familie's omgaan met FB als er iets heel erg naars is gebeurd met hun dierbare. Ze kunnen er ook voor kiezen om zelf op zwart te gaan nu duidelijk is dat er een beter onderzoek gedaan gaat worden. Kunnen ze zich richten op echt belangrijke dingen bij een overlijden..en hebben ze hun rust die ze zo graag willen hebben.
Dat zou IK namelijk doen, maar wie ben ik :+
Ik zou echt niet weten hoe te reageren , hoop het ook nooit mee te maken .
Maar als je veel vragen hebt en het wilt weten snap ik social media wel , kijk maar naar de twee broertjes destijds .
pi_157929883
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik begrijp vader ook.
Maar vind het opmerkelijk hoe sommige familie's omgaan met FB als er iets heel erg naars is gebeurd met hun dierbare. Ze kunnen er ook voor kiezen om zelf op zwart te gaan nu duidelijk is dat er een beter onderzoek gedaan gaat worden. Kunnen ze zich richten op echt belangrijke dingen bij een overlijden..en hebben ze hun rust die ze zo graag willen hebben.
Dat zou IK namelijk doen, maar wie ben ik :+
En klagen over steun met glitterplaatjes _O- Sorry hoor
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_157929949
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:32 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik zou echt niet weten hoe te reageren , hoop het ook nooit mee te maken .
Maar als je veel vragen hebt en het wilt weten snap ik social media wel , kijk maar naar de twee broertjes destijds .
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:32 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Die moeder spoorde ook niet met haar reacties toen op FB.
´
pi_157929972
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:47 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

[..]

Die moeder spoorde ook niet met haar reacties toen op FB.
Moeder heb ik niet gevolgd las alleen een groep die was aangemaakt met info over de zoektocht .
pi_157929981
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik begrijp vader ook.
Maar vind het opmerkelijk hoe sommige familie's omgaan met FB als er iets heel erg naars is gebeurd met hun dierbare. Ze kunnen er ook voor kiezen om zelf op zwart te gaan nu duidelijk is dat er een beter onderzoek gedaan gaat worden. Kunnen ze zich richten op echt belangrijke dingen bij een overlijden..en hebben ze hun rust die ze zo graag willen hebben.
Dat zou IK namelijk doen, maar wie ben ik :+
Gelukkig zijn er geen regels over hoe je omgaat met Facebook en wat je met wie wilt delen.
pi_157930088
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:45 schreef Soury het volgende:

[..]

En klagen over steun met glitterplaatjes _O- Sorry hoor
:')
Heel apart inderdaad.
Dit heeft dan ook niks meer met openliggende vragen nog te maken. Ze houden het zelf in stand door te blijven berichten op sociale media. Gooi die zooi uit voor een lange tijd en je hebt geen tijd om je druk te maken om die glitterzooi.
´
pi_157930113
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:32 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Ik zou echt niet weten hoe te reageren , hoop het ook nooit mee te maken .
Maar als je veel vragen hebt en het wilt weten snap ik social media wel , kijk maar naar de twee broertjes destijds .
FB is natuurlijk wel een medium waarmee je snel veel mensen kunt bereiken. Daarvoor heeft haar vader het waarschijnlijk ook gebruikt. Dat jan en alleman uit medeleven of sensatiezucht opeens vriendjes wil worden met de nabestaanden is natuurlijk iets heel anders.
  maandag 30 november 2015 @ 20:53:25 #12
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_157930153
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik begrijp vader ook.
Maar vind het opmerkelijk hoe sommige familie's omgaan met FB als er iets heel erg naars is gebeurd met hun dierbare. Ze kunnen er ook voor kiezen om zelf op zwart te gaan nu duidelijk is dat er een beter onderzoek gedaan gaat worden. Kunnen ze zich richten op echt belangrijke dingen bij een overlijden..en hebben ze hun rust die ze zo graag willen hebben.
Dat zou IK namelijk doen, maar wie ben ik :+
Knap dat jij weet hoe je gaat handelen in zo'n situatie.
pi_157930180
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:48 schreef DeNiAs het volgende:

[..]

Moeder heb ik niet gevolgd las alleen een groep die was aangemaakt met info over de zoektocht .
De kinderen waren net gevonden en zij riep op FB dat hij [de vader] eindelijk zijn zin had gekregen..of iets in die trant. Ze was er maar druk mee online, in ieder geval. Drukker als ook haar eigen aandeel te erkennen. Want dat was achteraf gezien ook niet zo'n lekker tiepje.
Maar goed, ik dwaal af. OT maar weer.
´
pi_157930191
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:48 schreef Specularium het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er geen regels over hoe je omgaat met Facebook en wat je met wie wilt delen.
Helaas, zou ik eerder zeggen.. ;)
´
pi_157930192
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 20:52 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

FB is natuurlijk wel een medium waarmee je snel veel mensen kunt bereiken. Daarvoor heeft haar vader het waarschijnlijk ook gebruikt. Dat jan en alleman uit medeleven of sensatiezucht opeens vriendjes wil worden met de nabestaanden is natuurlijk iets heel anders.
Juist dat bedoel ik dus ook . Ik vind het vreselijk wat er gebeurt heb zelf ook kinderen .
Maar ik ga toch geen vrienden worden met die mensen . Ik volg het wel via de krant of internet . Ze politie gaat de laatste uren na en dat vind ik heel fijn voor de familie en hopelijk vinden ze dan hun rust om vervolgens het verdriet een plaats te gaan geven (voor zo ver dat kan )
pi_157930274
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 20:53 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Knap dat jij weet hoe je gaat handelen in zo'n situatie.
Ja, want FB is zeker niet iets dat ik zal gebruiken om nare dingen tentoon te stellen. Laat staan dat ik FB opengooi als ik met zoiets persoonlijks geconfronteerd word. Dat zal het laatste zijn waar ik aan denk [behalve het op zwart gooien, dus].
´
pi_157932415
mastermattie GS

Als ik zo even op Maps kijk, heeft het huis op Soestdijkerstraatweg 29 een camera aan de gevel welke op de weg gericht is. Misschien is ze daarop gefilmd.

https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=nl

http://www.geenstijl.nl/m(...)rd_met_dascha_g.html


ook een camera bij het station - richting Hollandse rading

Link
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157932538
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:52 schreef StaceySinger het volgende:
mastermattie GS

Als ik zo even op Maps kijk, heeft het huis op Soestdijkerstraatweg 29 een camera aan de gevel welke op de weg gericht is. Misschien is ze daarop gefilmd.

https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=nl

http://www.geenstijl.nl/m(...)rd_met_dascha_g.html

ook een camera bij het station - richting Hollandse rading

Link
rechercheur in spe. :7
pi_157932813
quote:
De 16-jarige Dascha Graafsma uit Hollandsche Rading werd vrijdagnacht door een trein aangereden. De politie gaat uit van zelfmoord, haar vader niet. De zaak Dascha staat niet op zich: Nederland kent meerdere 'Dascha's'. Trekt de politie te snel conclusies?
Op 7 augustus 2015 stuurt advocaat Job Knoester een brandbrief aan de minister van Veiligheid en Justitie. Hij vraagt namens de nabestaanden van tien dodelijke slachtoffers aandacht voor de manier waarop de politie en het Openbaar Ministerie onderzoek doen. Volgens de nabestaanden blijft goed onderzoek domweg achterwege als niet meteen duidelijk is dat het om een misdrijf gaat.

De dood van de 16-jarige Dascha uit Hollandsche Rading laat opnieuw zien dat nabestaanden niet zomaar meer akkoord gaan met de lezing van de politie. Dit zijn de meest aansprekende voorbeelden van vergelijkbare zaken.

De dood van Talitha is nog steeds een raadsel. © Familiealbum.
Talitha
In april 2013 wordt de dan 25-jarige Talitha dood op het spoor gevonden bij Heerhugowaard, overreden door een trein. Na onderzoek van de politie is de conclusie: zelfmoord. Gek genoeg is er geen enkel bewijs voor die stelling. Een ingeschakelde schouwarts zegt zelfs dat hij niet kan bepalen of het meisje is overleden door de botsing met de trein of al eerder.

Forensisch patholoog Frank van de Goot gaat nog een stuk verder. Hij stelt dat Talitha waarschijnlijk geen zelfmoord heeft gepleegd. Ze lag volgens de verklaring van de machinist al roerloos op de rails toen ze werd overreden. Dat en de verwondingen die ze had, stroken volgens Van de Goot niet met een zelfmoord. Het Openbaar Ministerie komt met een excuus, maar een echt goed onderzoek is door het verkeerde startpunt niet meer mogelijk. De nabestaanden van Talitha hebben inmiddels een schadeclaim ingediend.

De dood van Iris is omgeven door twijfel. © Facebook.
Iris van den Hooff
Op 6 juli 2015 wordt het lichaam van de 23-jarige Iris van den Hoof gevonden in haar woning in Groningen. Volgens de politie is het al snel duidelijk: ze heeft zichzelf opgehangen. Haar familie is daar nog niet zo zeker van. De door de advocaat van de nabestaanden ingeschakelde patholoog-anatoom Frank van de Goot twijfelt over de conclusie zelfmoord.

De twijfel bij de familie is zo groot dat die het lichaam van hun overleden dochter op laat graven. Sectie wijst vervolgens uit dat een misdrijf niet uit te sluiten is en dat daar zelfs aanwijzingen voor zijn. De ouders stappen naar de rechter om vervolging af te dwingen. Ze hebben succes. In oktober 2015 gelast het gerechtshof nader onderzoek naar de dood van de Groningse.

De politie ging vrijwel meteen uit van zelfmoord door Michelle Mooij. © @EenVandaag.
Michelle Mooij
Op 17 januari 2010 treft de politie het dode lichaam van Michelle Mooij aan in haar appartement in Alkmaar. Omdat de politie meteen uitgaat van zelfmoord wordt de locatie niet gezien als een plaats delict en worden er in eerste instantie ook geen sporen veiliggesteld. Een oplettende schouwarts let beter op en typeert de dood van Michelle toch als een 'zelfmoord onder verdachte omstandigheden'. Het Openbaar Ministerie weigert echter een verdachte voor de rechter te brengen.

Begin dit jaar brengt het OM de vriend van Michelle alsnog voor de rechter op verdenking van betrokkenheid bij de gewelddadige dood van zijn vriendin. Het OM werd daartoe gedwongen door de ouders, die naar het gerechtshof waren gestapt om vervolging af te dwingen. De rechtbank spreekt de vriend echter vrij. Volgens de vader van Michelle omdat het onderzoek naar de ware toedracht vanaf het begin niet goed is uitgevoerd. De vriend moet wel de cel in voor de verkrachting en de mishandeling van Michelle, maar haar dood blijft een mysterie.

Spoor plus lichaam is zelfdoding
Advocaat Sébas Diekstra
Oplossingen
Advocaat Sébas Diekstra staat nabestaanden bij in hun strijd om het echte verhaal. Hij pleit voor een beter en zorgvuldiger begin van het politieonderzoek. ,,Nu is het bijna een wiskundige formule: spoor plus lichaam is zelfdoding. En dan stopt dus het onderzoek. Ik pleit er voor om in dit soort zaken altijd te kiezen voor een breder en algemener onderzoek naar de waarheid. Met sectie en sporenonderzoek. Om zo echt de waarheid te kunnen achterhalen.''

Diekstra meent dat er nu te snel veel verloren gaat. ,,Terwijl het vooral de eerste uren zo belangrijk is om zaken wel te onderzoeken. Als het bijvoorbeeld regent en je doet pas dagen later echt onderzoek, dan is veel al weg. Misschien moeten we agenten anders opleiden. We moeten echt veel algemener gaan kijken naar een zaak.''

Verwoest
Zijn collega Job Knoester is het met die stelling eens. ,,Je verwoest echt levens als je nabestaanden achterlaat met onbeantwoorde vragen. Ik heb veel forensische onderzoeken gezien waarbij verdachten het oneens zijn met conclusies van Justitie. Ik heb het meegemaakt dat de politie na een melding dacht aan een ongeluk terwijl later bleek dat er een mes in de rug van het slachtoffer zat. Er worden gewoon fouten gemaakt. En Justitie is nu eenmaal niet zo genegen om te kijken naar de eigen fouten.''

Knoester denkt zelfs dat er in Nederland misdrijven verborgen blijven door onkunde. ,,We zien dat er helemaal aan het begin fouten worden gemaakt of dat men onderzoek laat lopen. Soms onderkennen forensisch artsen ook onvoldoende dat er mogelijk sprake is van een misdrijf. We hebben namelijk nog steeds geen deugdelijke opleiding voor forensisch artsen. In Duitsland is al gebleken dat hierdoor misdrijven verborgen blijven. Het is heel aannemelijk om te denken dat dat ook in Nederland het geval is.''
bron:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)usie-zelfmoord.dhtml
pi_157932852
dubbel
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 30 november 2015 @ 22:08:57 #21
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_157932941
quote:
pi_157933004
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:45 schreef Soury het volgende:

[..]

En klagen over steun met glitterplaatjes _O- Sorry hoor
Klaagt de familie over glitterplaatjes? Of wij hier?;)
pi_157933057
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:08 schreef Zelva het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ja ik las het later ^O^
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157933066
En zijn behoorlijk wat overeenkomsten met de dood van Sjors van Ooij:
http://www.dichtbij.nl/ti(...)-sjors-van-ooij.aspx

quote:
BERKEL-ENSCHOT - Het onderzoek naar de dood van Sjors van Ooij uit Berkel-Enschot bevindt zich in een afrondende fase. De politie heeft geen aanknopingspunten meer. Geen van de drie denkbare scenario's rond zijn dood kunnen worden uitgesloten of versterkt.

Sjors werd in de nacht van 19 op 20 april rond zes uur 's ochtends gegrepen door de trein van Den Bosch naar Tilburg. Dat gebeurde bij de spoorwegovergang aan de Raubrakenweg. Om half twee 's nachts sprak hij nog met twee meisjes en een jongen op de Korte Heuvel. Zij hebben zich nog niet gemeld bij de politie. Na dit gesprek is Sjors huiswaarts gekeerd.

Scenario's
Het blijft volkomen onduidelijk wat er in de vierenhalf uur na zijn vertrek uit de stad en tot aan zijn dood is gebeurd. De politie houdt rekening met een tragisch ongeval, zelfmoord of de mogelijkheid dat hij onvrijwillig op het spoor terecht is gekomen.

Afrondende fase
Er zijn nog geen antwoorden uit het politieonderzoek gekomen. Het onderzoek bevindt zich inmiddels in een afrondende fase. Televisieprogramma Opsporing Verzocht heeft inmiddels vijf keer aandacht besteed aan de dood van Sjors. De dertig tips die hieruit zijn voortgekomen, zijn inmiddels onderzocht.
  maandag 30 november 2015 @ 22:14:16 #25
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_157933128
quote:
Precies, daarom is er te snel geoordeeld naar mijn mening.
Er lopen echt veel gekken rond op deze wereld...
  maandag 30 november 2015 @ 22:19:56 #26
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_157933344
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
En zijn behoorlijk wat overeenkomsten met de dood van Sjors van Ooij:
http://www.dichtbij.nl/ti(...)-sjors-van-ooij.aspx

[..]

De belangrijkste overeenkomst is dat ze allebei een tijdje 'kwijt' zijn geweest op het moment dat er over het spoor geen enkele trein rijdt, en ze daarna zijn aangereden door de eerste trein die wel weer rijdt.

Ik vind dat niet heel frappant.
pi_157933583
EstherHVNL twitterde op maandag 30-11-2015 om 12:54:29 Volgens n vriendin deed #Dascha wat vreemd:liep ze rondjes over dansvloer,was ze geïrriteerd,zegt haar vader #hvnl https://t.co/O033Lys2xM reageer retweet
pi_157933649
Gezellige tent, onder de grond en naast een parkeerplaats:
EstherHVNL twitterde op maandag 30-11-2015 om 12:38:29 Ze ging even plassen,mr verdween vervolgens. Uren later reed een trein over haar heen bij #HilversumSportpark #hvnl https://t.co/soTObbOXxl reageer retweet
pi_157933662
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:26 schreef ootjekatootje het volgende:
EstherHVNL twitterde op maandag 30-11-2015 om 12:54:29 Volgens n vriendin deed #Dascha wat vreemd:liep ze rondjes over dansvloer,was ze geïrriteerd,zegt haar vader #hvnl https://t.co/O033Lys2xM reageer retweet
Zeker XTC?
pi_157933938
18 jaar en aan de xtc? pfff, klinkt wel alsof ze niet meer volledig bij zinnen was, maarja 4 uur frisse lucht zou dan toch wel helpen zou je denken?
  maandag 30 november 2015 @ 22:42:09 #31
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_157934094
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:37 schreef Xan21 het volgende:
18 jaar en aan de xtc? pfff, klinkt wel alsof ze niet meer volledig bij zinnen was, maarja 4 uur frisse lucht zou dan toch wel helpen zou je denken?
18?
Hoho, 16!
Als ze 18 was geweest was ze de hele nacht doorgegaan, nu ging ze om 2 uur al naar huis....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_157934201
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:37 schreef Xan21 het volgende:
18 jaar en aan de xtc? pfff, klinkt wel alsof ze niet meer volledig bij zinnen was, maarja 4 uur frisse lucht zou dan toch wel helpen zou je denken?
Versuft door de kou, zou je eerder denken.
.
pi_157934320
Welkom in de werkelijkheid, ik kan me goed herinneren hoe mijn jeugd vrienden al op hun 14e en 15e begonnen met hun eerste pilletjes en jointjes. Hier kijk ik echt niet van op.
pi_157934338
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 22:42 schreef matthijst het volgende:

[..]

18?
Hoho, 16!
Als ze 18 was geweest was ze de hele nacht doorgegaan, nu ging ze om 2 uur al naar huis....
Hoho! Ze ging een 'plasje doen' dus niks naar huis.
Wat ik trouwens ook zeer frappant vind, dat een meisje van 16 tot diep in de nacht op zo'n grafclub mag vertoeven. Ze had allang thuis moeten zijn!
´
pi_157934449
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:19 schreef Zelva het volgende:
De belangrijkste overeenkomst is dat ze allebei een tijdje 'kwijt' zijn geweest op het moment dat er over het spoor geen enkele trein rijdt, en ze daarna zijn aangereden door de eerste trein die wel weer rijdt.
Je vergeet dat er de hele nacht wel goederentreinen en nachttreinen rijden ;) Het kan dus niet zo zijn dat ze al uren op het spoor lag (of er is echt een hele rits treinen waaronder meerdere goederentreinen overheen gereden.)
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_157934670
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:37 schreef Xan21 het volgende:
18 jaar en aan de xtc? pfff, klinkt wel alsof ze niet meer volledig bij zinnen was, maarja 4 uur frisse lucht zou dan toch wel helpen zou je denken?
Ligt aan de persoon zelf, bij de een gaat het helpen en de andere "trippt" er zich op los.
  maandag 30 november 2015 @ 23:00:36 #37
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_157934774
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:52 schreef hottentot het volgende:

[..]

Je vergeet dat er de hele nacht wel goederentreinen en nachttreinen rijden ;) Het kan dus niet zo zijn dat ze al uren op het spoor lag (of er is echt een hele rits treinen waaronder meerdere goederentreinen overheen gereden.)
Ik bedoelde meer dat je dan je 'moment' kiest aan de hand van het spoorboekje.
  maandag 30 november 2015 @ 23:15:12 #38
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_157935361
Even een toepasselijk lied invoegen.
Non possumus non loqui
pi_157935609
De facebookpage van haar vader staat ook wel absurd vol met glitterplaatjes van onbekend moet ik zeggen :@
pi_157935698
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:15 schreef Knip het volgende:
Even een toepasselijk lied invoegen.
Waarom?
  maandag 30 november 2015 @ 23:33:20 #41
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_157935901
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het om een 16 jarig meisje gaat, met wie het slecht is afgelopen. Muziek geeft IMO toch een beetje verdieping aan een discussie.
Non possumus non loqui
  maandag 30 november 2015 @ 23:48:42 #42
6941 APK
Factual, I think.
pi_157936265
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:33 schreef Knip het volgende:

[..]

Omdat het om een 16 jarig meisje gaat, met wie het slecht is afgelopen. Muziek geeft IMO toch een beetje verdieping aan een discussie.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om deze post.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_157936374
Xtc is zeer zeker mogelijk idd...

En de stelling dat het fysiek onmogelijk is om zonder jas in een t shirt 4 uur buiten door te brengen is natuurlijk waanzin
pi_157936399
tsja, dat liedje ligt in dezelfde lijn als al die nikszeggende glitterplaatjes. :{
´
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:00:16 #45
6941 APK
Factual, I think.
pi_157936500
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:55 schreef Kim-Holland het volgende:

tsja, dat liedje ligt in dezelfde lijn als al die nikszeggende glitterplaatjes. :{
Geeft verdieping aan een discussie he :+

Als er overigens dan toch vergezochte verklaringen 'aannemelijk' zouden kunnen zijn dan vond ik jouw reactie in het vorige topic (kort door de bocht: Geen jas aan want even naar buiten om bij een shady figuur iets te kopen) wel iets dat heeel, heeeeeel, heeeeeel, misschien zou kunnen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:07:23 #46
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_157936644
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2015 23:48 schreef APK het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om deze post.
Wil je samen een biertje drinken, of moet ik je komen troosten?
Non possumus non loqui
pi_157936667
Ik denk eerder psychisch probleem nav drugs...

Anyway, politie kan toch wel haar telefoongevevens te rade gaan... Gps en connectie met telefoonmast ofzo
pi_157936839
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:00 schreef APK het volgende:

[..]

Geeft verdieping aan een discussie he :+
Nou! :P

Als er overigens dan toch vergezochte verklaringen 'aannemelijk' zouden kunnen zijn dan vond ik jouw reactie in het vorige topic (kort door de bocht: Geen jas aan want even naar buiten om bij een shady figuur iets te kopen) wel iets dat heeel, heeeeeel, heeeeeel, misschien zou kunnen.
Dat is het eerste wat er in mij opkwam als je dan toch 'ff pissen' gaat. Daarom denk ik ook dat ze buiten niet alleen was en mogelijk een ritje heeft gemaakt. Met alle gevolgen van dien..

Toch, als er al gesproken wordt over meerdere meiden die gedrogeerd werden, is de kans ook groot dat er buiten iemand [of een groepje] zat te wachten totdat ze een gedrogeerde meid mee konden nemen. Zo van; 'zo meid, gaat het wel? Kom, ik help je even'! en dan hup die auto in..

In ieder geval geloof ik niet dat ze alleen was en uren heeft rondgelopen. Dat icm het bizarre verhaal over het mobieltje maakt het voor mij aannemelijker dat haar iets aangedaan is ipv verward verdwalen en op een spoor gaan staan.
´
pi_157936957
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:17 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dat is het eerste wat er in mij opkwam als je dan toch 'ff pissen' gaat. Daarom denk ik ook dat ze buiten niet alleen was en mogelijk een ritje heeft gemaakt. Met alle gevolgen van dien..

Toch, als er al gesproken wordt over meerdere meiden die gedrogeerd werden, is de kans ook groot dat er buiten iemand [of een groepje] zat te wachten totdat ze een gedrogeerde meid mee konden nemen. Zo van; 'zo meid, gaat het wel? Kom, ik help je even'! en dan hup die auto in..

In ieder geval geloof ik niet dat ze alleen was en uren heeft rondgelopen. Dat icm het bizarre verhaal over het mobieltje maakt het voor mij aannemelijker dat haar iets aangedaan is ipv verward verdwalen en op een spoor gaan staan.
Maar dat mag je hier blijkbaar niet zeggen, persoonlijk vind ik dit ook een heel aannemelijk scenario.

In plaats van dat plassen denk ik dus dat ze buiten even ging kotsen, dit doe je meestal niet direct voor de deur maar ergens achter/prive. En dat ze zich dus heeft afgezonderd van de groep,
pi_157937087
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar dat mag je hier blijkbaar niet zeggen, persoonlijk vind ik dit ook een heel aannemelijk scenario.

In plaats van dat plassen denk ik dus dat ze buiten even ging kotsen, dit doe je meestal niet direct voor de deur maar ergens achter/prive. En dat ze zich dus heeft afgezonderd van de groep,
Daar trek ik me weinig van aan of iets wel of niet gezegd mag worden. ;)

Ik hoop dat ze na een goed onderzoek zonder doofpotgedoe achter de werkelijke waarheid komen. En wij ook, ook al hebben wij geen enkel recht. Maar wil het toch weten!
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')