abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 29 november 2015 @ 20:32:29 #1
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_157908362
Welkom in het centrale Facebook topic!
Facebook wordt met de dag populairder en de klachten groeien ook. Hierom kan een verzameltopic met de meeste klachten wel handig zijn.

Regels
• Dit is géén slowchattopic
• Geen Facebook linkjes/privégegevens posten
• Als je een status van iemand wilt laten zien, typ het over of maak een printscreen waar je de naam weghaalt

Topicreeks
Inmiddels meer dan 50 80 90 topics vol klachten, ergernissen en lachwekkende statusupdates. Keep them coming! Hieronder een linkje naar de hele reeks.

Topicreeks: Mijn 10 Facebook ergenissen




quote:
De tatoeage links is van Persoon 1, die komt gewoon zijn tatoeage showen en krijgt dus veel toffe reacties daarop. Dan staat er ineens een reactie van Joy, die zegt dat ze de tatoeage superlelijk vindt en dat haar eigen tattoo-artist de beste is (de artiest van Joy heeft dat prachtwerk rechts bij Joy gezet). Dan reageert de artiest, dat hij het compliment van Joy waardeert maar dat hij niet de beste artiest is.

Duidelijker kan ik het niet maken :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 29 november 2015 @ 20:33:36 #2
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_157908393
Mijn moeder kan er wat van op Facebook. PvO plaatjes deelt ze gelukkig niet, dat heb ik haar goed afgeleerd, maar met dit soort doordeeldingen komt ze wel regelmatig mee aan.

quote:
DENK HIER MAAR EENS OVER NA!!
Bij de kassa van een supermarkt stelt de jonge caissière mij voor, dat ik voortaan mijn eigen boodschappentas meebrengt, in plaats van een plastic tas te kopen.
"Want plastic tassen zijn niet goed voor het milieu", zo zegt ze.
Ik verontschuldig me en leg haar uit: "Wij hadden dat groene gedoe niet toen ik jong was!" De caissière antwoordt:
"Ja, en dat is nou juist ONS PROBLEEM vandaag-de-dag: JULLIE generatie maakte zich niet druk om het milieu te sparen voor de toekomstige generaties!"
Ze heeft gelijk, onze generatie had dat groene gedoe niet in onze dagen.
Toen hadden we melk in flessen, frisdrank in flessen en bier in flessen, die we leeg en omgespoeld terug brachten naar de winkel.
De winkel stuurde deze dan terug naar de fabriek en in de fabriek werden deze flessen gesteriliseerd en opnieuw gevuld. Wij deden echt aan recycling.
Maar we deden niet aan dat groene gedoe in die tijd!
Wij liepen trappen, omdat we niet over roltrappen en liften beschikten in elk gebouw.
Wij liepen naar de supermarkt en verplaatsten onszelf niet iedere keer in een 200 PK machine, als we 2 blokken verder moesten zijn.
Maar ze heeft gelijk: wij hadden dat groene gedoe niet in onze tijd!
Baby luiers gingen in de kookwas, omdat wegwerpluiers niet bestonden.
We droogden onze kleren aan de lijn en niet in een energieverslindende machine die continu 220 volt verbruikt. Wind- en zonnen energie droogden onze kleren echt - vroeger, in onze dagen.
Kinderen droegen de afdankertjes van oudere broers en zussen en kregen geen gloednieuwe kleren.
Maar de jonge dame heeft gelijk! Wij hadden dat groene gedoe niet in onze tijd.
In die tijd hadden we - misschien - één tv of radio in huis en niet een op elke kamer.
De tv had een klein schermpje, ter grootte van een zakdoek en niet een scherm ter grootte van een kamer wand
In de keuken werden gerechten gemengd en geroerd met de hand, omdat we geen elektrische apparaten hadden die alles voor ons deden.
Wanneer we een breekbaar object moesten versturen per post, dan verpakten we dat in een oude krant ter bescherming en niet in piepschuim of plastic bubbeltjes folie.
In die tijd gebruikten we geen motor maai apparaat op benzine als we het gazon maaiden.We gebruikten een maaier die geduwd moest worden en functioneerde op menselijke kracht.
Wij sportten door te werken, zodat we niet naar een fitnessclub hoefden te gaan om op ronddraaiende loopbanden te gaan rennen, die werken op elektriciteit.
Maar ze heeft gelijk. Wij hadden dat groene gedoe toen niet.
Wij dronken uit de kraan wanneer we dorst hadden, in plaats van uit een plastic fles, die na 30 slokken wordt weggegooid. Wij vulden zelf onze pennen met inkt, in plaats van elke keer een nieuwe pen te kopen.
Wij vervingen de mesjes van een scheermes, in plaats van het hele ding weg te gooien alleen omdat het mesje bot is.
Maar, wij hadden dat groene gedoe niet in onze tijd.
Mensen namen de trein of een bus en kinderen liepen of fietsten naar school in plaats van hun moeder als 24-uurs taxi servicedienst te gebruiken.
Wij hadden 1 stopcontact per kamer en niet een heel arsenaal aan stekkerdozen en verlengsnoeren om een dozijn apparaten van stroom te voorzien.
En wij hadden geen geautomatiseerde gadgets nodig om een signaal op te vangen van een satelliet die 2.000 mijl verderop in de ruimte hing, zodat we contact konden leggen met anderen om uit te vinden waar de dichtstbijzijnde pizzatent zich bevindt.
Maar is het niet in-en-in triest dat de huidige generatie klaagt over hoe verspillend wij 'oudere mensen' waren, gewoon omdat wij 'dat groene gedoe' niet hadden in onze tijd?
Stuur dit door naar andere "egoïstische" oudere mensen, die (niet) zitten te wachten op een les in het behoud van moeder aarde, gegeven door "intelligente" jongeren van deze tijd.
Werkelijk, ik ga het dus niet eens lezen :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_157908541
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:33 schreef Vlindur het volgende:
Mijn moeder kan er wat van op Facebook. PvO plaatjes deelt ze gelukkig niet, dat heb ik haar goed afgeleerd, maar met dit soort doordeeldingen komt ze wel regelmatig mee aan.

[..]

Werkelijk, ik ga het dus niet eens lezen :N
Die heb ik eens doorgelezen, dwaalt ook al jaren over Facebook inderdaad. ;( Echt pure onze :r
En helaas heeft m'n moeder deze ook al laatst gedeeld. :'(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 29 november 2015 @ 20:46:40 #4
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_157908841
Ik voel me echt gezegend met een moeder die nauwelijks onzin deelt. :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_157908893
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel me echt gezegend met een moeder die nauwelijks onzin deelt. :D
Mijn opa en oma delen echt alles, maar dan ook alles. Laatst nog foto's van een groep 4 van een basisschool, zo'n beetje aan de andere kant van het land. :')
En ze hebben geen familie of kennissen daar, dus hoe ze überhaupt op die pagina zijn gekomen, niemand in de familie snapt het. _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 29 november 2015 @ 20:51:58 #6
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_157908984
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 20:48 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Mijn opa en oma delen echt alles, maar dan ook alles. Laatst nog foto's van een groep 4 van een basisschool, zo'n beetje aan de andere kant van het land. :')
En ze hebben geen familie of kennissen daar, dus hoe ze überhaupt op die pagina zijn gekomen, niemand in de familie snapt het. _O-
Maar waarom in godsnaam? :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_157909072
Dit soort plaatjes. Plaatjes van dieren die één of ander hoofd trekken en een suffe tekst die altijd begint met 'When you...'. Ik vind ze echt zelden grappig, ook al zijn sommige toch wel herkenbaar.

Deze is trouwens gedeeld door iemand zonder rijbewijs maar die een nogal hoog 'Kijk mij eens stoer zijn'-gehalte heeft.

  zondag 29 november 2015 @ 20:58:27 #8
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_157909142
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel me echt gezegend met een moeder die nauwelijks onzin deelt. :D
Dit, die van mij heb ik ook goed afgericht.

Toen ik mijn twee katten kreeg had ze alleen "Hoera ik ben oma geworden van 2 prachtige kleinkindjes" gepost, en een week niet gereageerd, hele familie over de zeik :').
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_157909159
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 20:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Maar waarom in godsnaam? :D
Geen idee :D
En als we het vragen, horen we dingen als "huh hebben we dat gedeeld dan"' of "ja zag er gewoon leuk uit" _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 29 november 2015 @ 21:02:53 #10
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_157909261
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 20:58 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Geen idee :D
En als we het vragen, horen we dingen als "huh hebben we dat gedeeld dan"' of "ja zag er gewoon leuk uit" _O-
:')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_157909415
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 20:58 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Dit, die van mij heb ik ook goed afgericht.

Toen ik mijn twee katten kreeg had ze alleen "Hoera ik ben oma geworden van 2 prachtige kleinkindjes" gepost, en een week niet gereageerd, hele familie over de zeik :').
_O- Heerlijk!
pi_157910629
Nieuwe les geleerd vandaag: als iemand jonge cavia's weggeeft via een weggeef-groep dan vinden ze het niet grappig als je vraagt of er ook een recept bij zit :')
pi_157910693
quote:
3s.gif Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Elvi het volgende:
Nieuwe les geleerd vandaag: als iemand jonge cavia's weggeeft via een weggeef-groep dan vinden ze het niet grappig als je vraagt of er ook een recept bij zit :')
Zitten alleen maar tokkies in dat soort groepen :P
Moeten zij weten
pi_157911030
quote:
3s.gif Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Elvi het volgende:
Nieuwe les geleerd vandaag: als iemand jonge cavia's weggeeft via een weggeef-groep dan vinden ze het niet grappig als je vraagt of er ook een recept bij zit :')
:D
pi_157911103
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 20:46 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel me echt gezegend dat ik mijn moeder niet op facebook heb. :D
pi_157911259
quote:
3s.gif Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Elvi het volgende:
Nieuwe les geleerd vandaag: als iemand jonge cavia's weggeeft via een weggeef-groep dan vinden ze het niet grappig als je vraagt of er ook een recept bij zit :')
Volgende keer je profielfoto in een slang in een terrarium veranderen en dan pas reageren.
  maandag 30 november 2015 @ 10:30:09 #17
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_157917081
Upcoming heeft deze topicreeks ontdekt denk ik :)

http://www.upcoming.nl/ki(...)p-hun-tijdlijn-delen
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 30 november 2015 @ 10:54:01 #18
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_157917401
quote:
3s.gif Op zondag 29 november 2015 21:48 schreef Elvi het volgende:
Nieuwe les geleerd vandaag: als iemand jonge cavia's weggeeft via een weggeef-groep dan vinden ze het niet grappig als je vraagt of er ook een recept bij zit :')
Geef dan de volgende link })
http://herman-z-koffie.pl(...)ecept-gebakken-cavia
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_157921905
Godsamme wat heb ik in mn vriendenlijst zitten...

  maandag 30 november 2015 @ 20:20:07 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157929049
:X

quote:
Aan het kijken waar je een snakebite kan laten zetten voor 50-60 euro, tips zeer welkom!! DutchInk valt af vanwege de leeftijdsgrens van 16. xxxxxxxxx is 14, en ja ze mag het van mij!! Ze betaald dit zelf....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 30 november 2015 @ 20:25:07 #21
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_157929160
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:20 schreef snakelady het volgende:
:X

[..]

:o |:(
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 30 november 2015 @ 20:27:56 #22
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_157929227
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:20 schreef snakelady het volgende:
:X

[..]

Tja. Waarom oorbellen wel en dit niet?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  maandag 30 november 2015 @ 20:37:37 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157929587
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 20:27 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Tja. Waarom oorbellen wel en dit niet?
Omdat oorbellen niet permanent zijn en een tatoeage wel.

Ik heb zelf ook tatoeages, dus het is niet dat ik daar tegen ben, maar 14 jaar.....er is een leeftijdsgrens om een reden.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157929661
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat oorbellen niet permanent zijn en een tatoeage wel.

Ik heb zelf ook tatoeages, dus het is niet dat ik daar tegen ben, maar 14 jaar.....er is een leeftijdsgrens om een reden.
Snakebite is geen tatoeage.


pi_157929715
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Omdat oorbellen niet permanent zijn en een tatoeage wel.

Ik heb zelf ook tatoeages, dus het is niet dat ik daar tegen ben, maar 14 jaar.....er is een leeftijdsgrens om een reden.
wat is t dan? Ik ging meteen uit van n piercing, maar is t een specifieke tattoo ofzo dan?

Edit: wel n piercing dus.
Ws blijf je t zien. Mijn dochter wil graag stretchers, maar heb ook gezegd dat ze daarmee moet wachten ivm t zichtbaar blijven.
compact en kleverig.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')