abonnement Unibet Coolblue
pi_158230825
quote:
Bengals quarterback Andy Dalton is likely to miss the rest of the season because of a right thumb injury, team sources told ESPN's Bob Holtzman.

Dalton suffered a fractured thumb in Sunday's loss to the Pittsburgh Steelers, but the Bengals are uncertain how long he will be sidelined.

The best-case scenario, sources told Holtzman, is that Dalton will return for the playoffs.
Serieuze domper voor de Bengals, dit kan wel eens een mooie kans zijn voor de Steelers.
Als je de standings eens bekijkt zijn er toch wat verrassende teams en is er een soort van nivellering in de NFL, iedereen kan van iedereen winnen lijkt het.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158232101
Khalil Mack, 5 sacks. Indrukwekkend.

Ook met Osweiler blijft de Denver O vrij matig. 18 ppg sinds hij de starting QB is.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_158235665
Zit nog even ATL - CAR terug te kijken, maar wat een geweldenaar is Newton. Genot om naar te kijken wel.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 14 december 2015 @ 13:37:41 #229
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158236114
Volgende week winnen van de Browns en de wild-card is wel heel dichtbij.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_158238522
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 13:37 schreef PirE het volgende:
Volgende week winnen van de Browns en de wild-card is wel heel dichtbij.
Denk je nou serieus dat ze die nog gaan mislopen :D?
Running game heeft nu wel een flinke klap gekregen, maar Wilson en de receivers zijn goed genoeg om dat te compenseren. Playoff plaatje zal gewoon zo blijven in de NFC (op de Giants na).
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 14 december 2015 @ 16:57:51 #231
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158239609
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 16:05 schreef Seam het volgende:

[..]

Denk je nou serieus dat ze die nog gaan mislopen :D?
Running game heeft nu wel een flinke klap gekregen, maar Wilson en de receivers zijn goed genoeg om dat te compenseren. Playoff plaatje zal gewoon zo blijven in de NFC (op de Giants na).
Ik wacht tot er clinched wild-card staat. Rams spelen altijd goed tegen Seattle en heb geen idee of de Cards voluit gaan in de laatste wedstrijd.
Zonder Rawls heb je geen ground-game meer en dan zullen de receivers het ook lastiger krijgen.
Die Harris viel me tegen, Lynch is misschien klaar voor de play-offs maar dat is ook een vraagteken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_158242631
Heb niet zoveel kennis als jullie, en heb ook niet alles gezien. Maar van wat ik gezien heb vind ik Seattle echt niet overtuigend. Andere teams zijn gewoon beter imo, consistenter ook. Kan me niet voorstellen dat zij SB halen.

Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke playoffs. Betje wagen toch maar :P
pi_158254269
Wat zou er gebeuren als OBJ bij een echt goed team zou spelen? :o
Mooie beelden van de Pylon cam trouwens bij zijn eerste TD, zonder die beelden zou die call niet reversed zijn denk ik.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_158256293
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2015 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb niet zoveel kennis als jullie, en heb ook niet alles gezien. Maar van wat ik gezien heb vind ik Seattle echt niet overtuigend. Andere teams zijn gewoon beter imo, consistenter ook. Kan me niet voorstellen dat zij SB halen.

Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke playoffs. Betje wagen toch maar :P
Er zijn zoveel 'intangibles' die erbij komen in de playoffs, Seattle bewijst al jaren dat ze dan kunnen excelleren. Ik heb ze daarom sowieso op mijn lijstje staan, zeker gezien het spel van Wilson de laatste weken.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158256898
quote:
14s.gif Op maandag 14 december 2015 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb niet zoveel kennis als jullie, en heb ook niet alles gezien. Maar van wat ik gezien heb vind ik Seattle echt niet overtuigend. Andere teams zijn gewoon beter imo, consistenter ook. Kan me niet voorstellen dat zij SB halen.

Ben wel benieuwd naar de uiteindelijke playoffs. Betje wagen toch maar :P
4 keer op een rij gewonnen met een aantal blowouts, dat is toch consistent ;) Is gewoon een playoff waardig team. Beter dan de Vikings en misschien ook wel de Packertjes.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 08:57 schreef Guard het volgende:
Wat zou er gebeuren als OBJ bij een echt goed team zou spelen? :o
Mooie beelden van de Pylon cam trouwens bij zijn eerste TD, zonder die beelden zou die call niet reversed zijn denk ik.
Mha met Eli heeft hij wel een fantastische passer, denk dat het voor zijn presteren weinig zal uitmaken. Maar ik denk dat ieder (top)team hem enorm goed kan gebruiken. Kun je voorstellen hoe briljant de Panthers zouden zijn met een geweldige WR? Nu hebben ze Ted Ginn Jr die iedere wedstrijd een 30+ yard reception wel laat vallen :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_158257570
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 11:58 schreef Seam het volgende:

Mha met Eli heeft hij wel een fantastische passer, denk dat het voor zijn presteren weinig zal uitmaken. Maar ik denk dat ieder (top)team hem enorm goed kan gebruiken. Kun je voorstellen hoe briljant de Panthers zouden zijn met een geweldige WR? Nu hebben ze Ted Ginn Jr die iedere wedstrijd een 30+ yard reception wel laat vallen :')
Als ze Benjamin wel hadden had die gewoon iedere play double coverage gehad en moet Newton alsnog naar Olsen kijken of hopen dat Ginn zijn pass niet dropt of Funchess zijn route goed loopt.
Funchess wordt trouwens wel beter, en Brown is ook best aardig bezig.

Ik vind het overigens ongelooflijk dat zoveel teams Olsen een free release off the line geven, bijna alsof ze hem nog nooit op tape hebben gezien 8)7
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 15 december 2015 @ 22:02:02 #237
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_158270632
Damn wat was Eli gisteren goed zeg *O*

Nu 3 teams op 6-7 in de NFC East, de wildcards mogen dan wel zo goed als vast staan maar dit worden nog een leuke laatste 3 weken *O*

Lang leve het divisie systeem ;)
pi_158285242
LaGarette Blount is out for the year, dat is wel een gemis hoor voor de Pats, zeker straks in januari. Verder is Peyton weer terug op het practice field, Osweiler zal nog wel gewoon starten.

Vanavond Buccaneers - Rams, dat is geen headliner maar Winston en Gurley zijn wel spelers om naar te kijken dit seizoen.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158285849
Vanavond? Gaan we nu ook wednesday night football krijgen :?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 16 december 2015 @ 16:43:33 #240
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158286307
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:26 schreef Guard het volgende:
Vanavond? Gaan we nu ook wednesday night football krijgen :?
Ik ben niet de enige die denkt dat het al donderdag is :D. Er is wel een wedstrijd op zaterdag deze week (kan ook volgende week zijn)

Harris ook cut bij Seattle, goed voor mijn ego. Ik vond het al niks zondag.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_158288195
Ja Dallas VS Jets op Zaterdagavond. Geen idee waarom...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_158288250
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:26 schreef Guard het volgende:
Vanavond? Gaan we nu ook wednesday night football krijgen :?
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 16:43 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die denkt dat het al donderdag is :D. Er is wel een wedstrijd op zaterdag deze week (kan ook volgende week zijn)

Harris ook cut bij Seattle, goed voor mijn ego. Ik vond het al niks zondag.
Jezus, het zal de eindejaardrukte zijn.. |:(
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158302256
Hopen dat de Jets zaterdag winnen, 9-5 Record. Zit dan de week er op in het stadion als ze tegen de Patriots spelen. Kan een leuk intens potje worden :s)
if you ain't cheating you ain't trying
pi_158302494
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:38 schreef Moonlighter het volgende:
Hopen dat de Jets zaterdag winnen, 9-5 Record. Zit dan de week er op in het stadion als ze tegen de Patriots spelen. Kan een leuk intens potje worden :s)
sowieso weinig love lost tussen die 2 teams. Veel plezier alvast ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_158303317
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:38 schreef Moonlighter het volgende:
Hopen dat de Jets zaterdag winnen, 9-5 Record. Zit dan de week er op in het stadion als ze tegen de Patriots spelen. Kan een leuk intens potje worden :s)
Mooie affiche, sowieso: Brady live in actie is natuurlijk op zich al geweldig.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_158304707
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 10:56 schreef maerk het volgende:

[..]

Mooie affiche, sowieso: Brady live in actie is natuurlijk op zich al geweldig.
Vergeet Fitzpatrick live in actie niet. Wist je dat hij naar Harvard ging? Maar prachtige match-up inderdaad. Laatste kans voor de Pats om de 1e seed vast te houden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_158305061
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:05 schreef Seam het volgende:

[..]

Vergeet Fitzpatrick live in actie niet. Wist je dat hij naar Harvard ging? Maar prachtige match-up inderdaad. Laatste kans voor de Pats om de 1e seed vast te houden.
Daar zou ik nou niet direct een kaartje voor kopen ;). Mijn ogen zouden aan de Jets kant eerder gericht zijn op Revis in man-to-man coverage. Of Brandon Marshall, een erg onderschatte WR in de NFL.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  donderdag 17 december 2015 @ 13:12:55 #248
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_158306055
quote:
7s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:05 schreef Seam het volgende:

[..]

Vergeet Fitzpatrick live in actie niet. Wist je dat hij naar Harvard ging? Maar prachtige match-up inderdaad. Laatste kans voor de Pats om de 1e seed vast te houden.
De pats kunnen wss nog 1x verliezen en ze hebben alsnog de 1st seed. Ervan uitgaande dat de broncos niet winnen van de bengals en steelers. Fins gaan lijkt mij wel tanken.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_158312689
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 09:38 schreef Moonlighter het volgende:
Hopen dat de Jets zaterdag winnen, 9-5 Record. Zit dan de week er op in het stadion als ze tegen de Patriots spelen. Kan een leuk intens potje worden :s)
Hoe ben jij aan kaarten gekomen? Ik ben in de VS, maar dat is tijdens playoffs. Mochten jets/giants dat halen zullen kaarten wel onmogelijk zijn neem ik aan...
pi_158314703
A Football Life - Bruce Arians nog niet gezien?

Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')