abonnement Unibet Coolblue
pi_157927130
quote:
5s.gif Op maandag 30 november 2015 16:56 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter ietsje meer betalen en dat je dan wél iets ziet, zeg maar? Nu zie je 6 poppetjes bewegen in de verte. Gelukkig kun je op de schermen zien dat het ze wel echt zijn.
We twijfelen inderdaad nog om voor de 2e rang te gaan, maar meer dan dat gaat het niet worden. Wil je de echte ervaring dan moet je vooraan staan/zitten, en dat is me toch te prijzig. Ik merk dat K3, waar ik altijd op zich al wel enige interesse voor had, me meer is gaan interesseren door de zoektocht en dat dit nog wel even blijft. Nu een show meepikken en zo de oude K3 nog eens live gezien te hebben is een stukje fun, maar het moet wel leuk blijven :P
't Echte en 't ware!
  maandag 30 november 2015 @ 19:35:11 #177
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157927815
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
http://www.mokkels.nl/babes/mokkels-kiest-dit-is-onze-nieuwe-k3/

Weet niet wie deze ooit gepost heeft maar van alle finalisten koos op mokkels.nl het grootste gedeelte van de stemmers toch ook voor Klaasje.
Klaasje is wss wel de knapste voor de gemiddelde man, maar Who gives a fuck about mokkels.nl, serieus. Dat is een website voor ~16jarige frustmannetjes (dus ja ook ik zo'n 10 jaar geleden).

Anyway het programma van vanavond: Uurtje vloeren schrobben met een concertje op de achtergrond.

[ Bericht 2% gewijzigd door DumpTruck op 30-11-2015 19:52:17 ]
Schapen zijn relax.
pi_157931115
Ik heb hier even mijn oude account voor uit het stof gehaald. Ik lees verder veel mee, en reageer weinig omdat wat ik zeg vaak achterhaalde of nutteloze informatie is.

Maar morgen komen Kristel en Karen op tv, op een, het programma "Het Huis".
Heeft iemand van jullie een idee hoe dat programma te zien is vanuit Holland? Of is er iemand die het op gaat nemen ofzo?
Ik las hier http://www.showbizzsite.be/nieuws/karen-damen-in-het-huis-1458517 meer erover.

Vast leuk materiaal voor gifjes ook! (Die ik overigens tof vind!) Een onderwaterconcert!

[ Bericht 1% gewijzigd door A.M.Fermanova op 30-11-2015 21:19:06 (Onderwaterconcert moest erbij) ]
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
  maandag 30 november 2015 @ 21:21:16 #179
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157931285
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2015 21:17 schreef A.M.Fermanova het volgende:
Ik heb hier even mijn oude account voor uit het stof gehaald. Ik lees verder veel mee, en reageer weinig omdat wat ik zeg vaak achterhaalde of nutteloze informatie is.

Maar morgen komen Kristel en Karen op tv, op een, het programma "Het Huis".
Heeft iemand van jullie een idee hoe dat programma te zien is vanuit Holland? Of is er iemand die het op gaat nemen ofzo?
Ik las hier http://www.showbizzsite.be/nieuws/karen-damen-in-het-huis-1458517 meer erover.

Vast leuk materiaal voor gifjes ook! (Die ik overigens tof vind!) Een onderwaterconcert!
oh dat lijkt me ook wel interessant. één is gewoon in Nederland te ontvangen! :Y
TEAM TAFEL
  maandag 30 november 2015 @ 21:21:42 #180
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157931303
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2015 21:17 schreef A.M.Fermanova het volgende:
Ik heb hier even mijn oude account voor uit het stof gehaald. Ik lees verder veel mee, en reageer weinig omdat wat ik zeg vaak achterhaalde of nutteloze informatie is.
Ik heb er letterlijk voor geregistreerd en ik voeg volgens mij ook niets nuttigs toe.
Schapen zijn relax.
pi_157931889
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2015 21:17 schreef A.M.Fermanova het volgende:
Ik heb hier even mijn oude account voor uit het stof gehaald. Ik lees verder veel mee, en reageer weinig omdat wat ik zeg vaak achterhaalde of nutteloze informatie is.

Maar morgen komen Kristel en Karen op tv, op een, het programma "Het Huis".
Heeft iemand van jullie een idee hoe dat programma te zien is vanuit Holland? Of is er iemand die het op gaat nemen ofzo?
Ik las hier http://www.showbizzsite.be/nieuws/karen-damen-in-het-huis-1458517 meer erover.

Vast leuk materiaal voor gifjes ook! (Die ik overigens tof vind!) Een onderwaterconcert!
Met dank voor de tip. De PVR is al ingesteld.
pi_157932562
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2015 21:17 schreef A.M.Fermanova het volgende:
Ik heb hier even mijn oude account voor uit het stof gehaald. Ik lees verder veel mee, en reageer weinig omdat wat ik zeg vaak achterhaalde of nutteloze informatie is.

Maar morgen komen Kristel en Karen op tv, op een, het programma "Het Huis".
Heeft iemand van jullie een idee hoe dat programma te zien is vanuit Holland? Of is er iemand die het op gaat nemen ofzo?
Ik las hier http://www.showbizzsite.be/nieuws/karen-damen-in-het-huis-1458517 meer erover.

Vast leuk materiaal voor gifjes ook! (Die ik overigens tof vind!) Een onderwaterconcert!
Thanks ^O^ , van dezelfde maker als Kroost dus hopelijk weet hij er nog iets origineels van te maken.

pi_157934020
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:57 schreef showtimer het volgende:
Thanks ^O^ , van dezelfde maker als Kroost dus hopelijk weet hij er nog iets origineels van te maken.

Kroost Karen Damen
Oh dit was inderdaad ook een mooi programma! Aanrader voor wie dit nog niet gezien heeft. Ik hoop dat het morgen net zo iets wordt.
En leuk dat Kristel ook even in beeld gaat komen.
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
pi_157935364
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:21 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik heb er letterlijk voor geregistreerd en ik voeg volgens mij ook niets nuttigs toe.
Same here. (En je hebt uiteraard volledig gelijk over Mokkels.nl. En toch vind ik het nog steeds leuk om er af en toe te kijken. Waarmee ik meteen toegeef dat ik soms een kansloos mannetje ben ;) )
pi_157935389
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:39 schreef A.M.Fermanova het volgende:

[..]

Oh dit was inderdaad ook een mooi programma! Aanrader voor wie dit nog niet gezien heeft. Ik hoop dat het morgen net zo iets wordt.
En leuk dat Kristel ook even in beeld gaat komen.
En meteen nog een TV-tip. Het wordt morgen een echt K3-avondje bij één, want niet alleen hebben we eerst om 20:35 Het Huis met Karen (én Kristel), maar later op de avond, rond 22:20 Van Gils & gasten met HKM. En ja, Kristel is daar ook weer bij!
pi_157935472
Valt me op dat er nog geen top 5 (of 10) van de clips is langsgekomen, omdat ik die clips altijd een van de leukste dingen van K3 heb gevonden. Mijn persoonlijke top 5. (waarmee ik uiteraard niet suggereer dat anderen ook hun top 5 moeten geven O-) )

1. Alle Kleuren (nostalgie)
2. Tele Romeo (nostalgie)
3. Hippie Shake (nostalgie)
4. Oya Lélé (nostalgie)
5. En vooruit, eentje uit de nieuwere collectie: Meiden van de brandweer. (geen nostalgie)
  maandag 30 november 2015 @ 23:23:47 #187
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157935653
Lastig! als ik dan terugdenk aan welke ik vroeger het graagst zag, kom ik op dit uit:

1. Alle Kleuren
2. Blub! Ik Ben Een Vis
3. 3 Biggetjes
4. Toveren
5. Frans Liedje
TEAM TAFEL
pi_157935932
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:18 schreef Maartenfr12 het volgende:

5. En vooruit, eentje uit de nieuwere collectie: Meiden van de brandweer. (geen nostalgie)
Ik ben sowieso niet echt van de clips, maar wat vind jij zo tof aan meiden van de brandweer? Het nummer is gaaf, maar de clip vind ik niet echt spetterend, soms zelfs tegen het amateuristische aan. Ze hebben niet echt fijne locaties gebruikt.
't Echte en 't ware!
pi_157935996
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 19:00 schreef Riparius het volgende:

O'G3NE - Magic (Official Video The Story Of
HAHAHAH NEE GA WEG LISA AMY EN SHELLEY. Ik vond hun eigenlijk altijd vet irritant, vooral toen bij Junior Songfestival.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157936213
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:34 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet echt van de clips, maar wat vind jij zo tof aan meiden van de brandweer? Het nummer is gaaf, maar de clip vind ik niet echt spetterend, soms zelfs tegen het amateuristische aan. Ze hebben niet echt fijne locaties gebruikt.
Ik vind de Brandweerpakjes (met die bretels) en de dansjes leuk. En Kristel is mooi in beeld gebracht. Het is een beetje een ouderwetse clip (lijkt eigenlijk ook heel veel op Hippie Shake) en dat vind ik wel wat hebben.

En dat amateurisme vind ik wel meevallen eigenlijk. Wat zou er amateuristisch aan zijn? Ik vind het een tijdloze clip, hij had in 2000 opgenomen kunnen zijn, maar ook in 2020.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2015 23:48:57 ]
pi_157936275
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:34 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet echt van de clips, maar wat vind jij zo tof aan meiden van de brandweer? Het nummer is gaaf, maar de clip vind ik niet echt spetterend, soms zelfs tegen het amateuristische aan. Ze hebben niet echt fijne locaties gebruikt.
Josje danst echt leuk in die clip :Y :Y
pi_157936292
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:23 schreef rowan634 het volgende:
Lastig! als ik dan terugdenk aan welke ik vroeger het graagst zag, kom ik op dit uit:

1. Alle Kleuren
2. Blub! Ik Ben Een Vis
3. 3 Biggetjes
4. Toveren
5. Frans Liedje
Blub ik ben een vis was ik nog vergeten! Ook een geweldige clip inderdaad. Frans Liedje en 3 biggetjes vond ik zelf dan wat minder. Toveren is ook leuk. (Eigenlijk hadden ze bijna alleen maar leuke clipjes. Hebben ze weleens een stom clipje gehad? Heya Mama?)
pi_157936332
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:48 schreef nick333 het volgende:

[..]

Josje danst echt leuk in die clip :Y :Y
Klopt ja, en Kristel uiteraard ook ;)

  maandag 30 november 2015 @ 23:52:21 #194
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157936341
Qua daadwerkelijkheid van de vermakelijkheid van de clip, zonder teveel nostalgie denk ik zoiets:
1: Alle Kleuren (Super 90's en geweldig, ook zonder historie nog super leuk en tijdloos)
2: Frans 'fucking Liedje (Bijna té meisjes-meisjes gezien de leeftijd die ze begonnen te hebben maar damn ik ben zo dol op alles van deze clip)
3: Leukste van het land (Outfits, "verhaaltje", K3 in banaan/hamburger kostuums, dansje, liedje zelf)
4: Liefdeskapitein (Puur K3, klein randje spannend maar juist ook ontzettend koddig, vrolijk, pakjes, toneelstukjes!)
5: Kusje van Jou (Vrolijk en kleurrijk, Leuke outfits, Leuk nummer, bloemen!, komt spontaan over)

HM 1: Yeke Yeke (Nostalgie, frosted tips op die gast _O- , eigenlijk beetje karig maar dat maakt het charmant)
HM 2: Oya Lele (Pakjes in beide, dik 3minuten pure vleeskeuring in de pretpark versie, Dansje, K3 die natregent in de clipversie :@ )
HM 3: Op Elkaar (Nostalgie, de Hit me Baby one more time factor)
HM 4 tot 150: De rest want ik vind eigenlijk bijna alles wel leuk, Ik zie graag kleedjes

[ Bericht 4% gewijzigd door DumpTruck op 01-12-2015 00:01:46 ]
Schapen zijn relax.
  maandag 30 november 2015 @ 23:57:12 #195
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157936442
_O- _O-

vroeger deden ze indd wel eens clipjes namaken of in ieder geval inspiratie uithalen.
zo had je indd Op Elkaar, die duidelijk verwijst naar Baby one more time van Britney, Maar ook tele-romeo doet denken aan een clip van Britney: oops i did it again, de scene waar de astronaut een plaatje vind is vrijwel identiek :P

en deze zag ik laatst op twitter, Yippee Yippee heeft precies hetzelfde concept als deze van de Ateens :D

TEAM TAFEL
pi_157936485
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:52 schreef DumpTruck het volgende:
Qua daadwerkelijkheid van de vermakelijkheid van de clip, zonder teveel nostalgie denk ik zoiets:
1: Alle Kleuren (Super 90's en geweldig, ook zonder nog super leuk)
2: Frans 'fucking Liedje (Bijna té meisjes-meisjes gezien de leeftijd die ze begonnen te hebben maar damn ik ben zo dol op alles van deze clip)
3: Leukste van het land (Outfits, "verhaaltje", K3 in banaan/hamburger kostuums, dansje, liedje zelf)
4: Liefdeskapitein (Puur K3, klein randje spannend, vrolijk, pakjes, toneelstukjes!)
5: Kusje van Jou (Vrolijk en kleurrijk, Leuke outfits, Leuk nummer, bloemen!, komt spontaan over)

HM 1: Yeke Yeke (Nostalgie, frosted tips op die gast _O- , eigenlijk beetje karig maar dat maakt het charmant)
HM 3: Oya Lele (Pakjes, Dansje, K3 die natregent :@ )
HM 2: Op Elkaar (Nostalgie, de Hit me Baby one more time factor)
HM 5 tot 150: De rest want ik vind eigenlijk bijna alles wel leuk.
Je onderbouwt het wat beter maar kan me er wel prima in vinden. Mijn enthousiasme voor de alle kleuren-clip zal waarschijnlijk nooit stoppen. Alles straalt de late 90's uit, echt fenomenaal.

Leukste van het land nog nooit gezien, Kristel ouderwets fantastisch in de clip. Dus kan ik me in vinden. Liefdeskapitein en frans liedje vond ik dan zelf wat minder bijzonder, maar nog steeds leuk. Kusje van Jou vind ik helaas niet zoveel aan.

Yeke Yeke hahaha. Dat is inderdaad echt een slechte clip, de kapsels konden echt niet. In Oya Lélé was K3 (en met name Kristel) qua lekkere wijven-gehalte echt op hun allerbest. Op elkaar ook genius, en inderdaad hebben ze nog ontelbaar veel andere goede clips gemaakt.
pi_157936553
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:57 schreef rowan634 het volgende:
_O- _O-

vroeger deden ze indd wel eens clipjes namaken of in ieder geval inspiratie uithalen.
zo had je indd Op Elkaar, die duidelijk verwijst naar Baby one more time van Britney, Maar ook tele-romeo doet denken aan een clip van Britney: oops i did it again, de scene waar de astronaut een plaatje vind is vrijwel identiek :P

en deze zag ik laatst op twitter, Yippee Yippee heeft precies hetzelfde concept als deze van de Ateens :D

Geinig dat je die overeenkomsten gezien had! Baby one more time is duidelijk het meest obvious inderdaad, dat zou je bijna kunnen zien als plagiaat. Zelfs de pakjes (die bij mijn weten totaal niet Vlaams zijn) zijn hetzelfde. Oops I did it again was echt een slechte clip van Britney haha. Dan zie ik liever tele romeo. De overeenkomsten met Yippie Yippie zijn ook wel heel duidelijk. In het jury-commentaar van hun allereerste optreden zegt een van de juryleden ook dat heya mama hem doet denken aan A Nos Actes Manqués van Jean Jacques Goldman. Op 07:40



Ik vind het wat vergezocht, hoewel er ook wel weer overeenkomsten in zitten. (ook een leuk liedje trouwens)

Is er trouwens bekend waar het meeste geld in is gestopt qua clip? Je zou toch zeggen tele romeo met al die animaties.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2015 00:08:05 ]
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:07:25 #198
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157936645
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:03 schreef Maartenfr12 het volgende:Is er trouwens bekend waar het meeste geld in is gestopt qua clip? Je zou toch zeggen tele romeo met al die animaties.
Ik denk niet eens dat deze duur is (early 90's kwaliteit CG), maar hij zal gezien de tijd dat hij uit kwam wel iets gekost hebben. Kwaliteit upload is niveau aardappel, en van CG Kristel met die flyby ga ik nachtmerries krijgen.
Schapen zijn relax.
pi_157936736
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:07 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik denk niet eens dat deze duur is (early 90's kwaliteit CG), maar hij zal gezien de tijd dat hij uit kwam wel iets gekost hebben:
Kwaliteit upload is niveau aardappel, en van CG Kristel met die flyby ga ik nachtmerries krijgen.
CG Kristel met flyby? Die moet je even uitleggen. Overigens moeten dit soort clips in veel hogere kwaliteit bestaan, dat kan haast niet anders. Verder lijkt mij het inderdaad een hele dure clip, net als Tele romeo.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2015 00:11:46 ]
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:16:22 #200
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157936824
dit zal ook wel een dure zijn geweest, welk jaar was dit.. 2001?
all die effecten/tekenfilmfiguren enzo er doorheen, het budget was vast groter omdat het de officiele soundtrack was van de gelijknamige film

TEAM TAFEL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')