abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:03:48 #51
409579 LuDann
All the way
pi_157945892
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 19:43 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goeie overzichtelijke OP... _O_
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, een mooi overzicht! ^O^
Graag gedaan, blij dat het op prijs wordt gesteld. *O*
pi_157945903
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:37 schreef MutedFaith het volgende:
"Jammer voor de wereld"

Het belangrijkste waar de wereld op dit moment kapot aan gaat is 'de mensheid'. Zullen we daar dan maar biologisch verantwoord mee ophouden?
Lijkt me ECHT een goed idee. Dat we gewoon toegeven dat we het heus wel hebben geprobeerd en dat we het ook heus niet de hele tijd alleen maar slecht hebben bedoeld met z'n allen, maar dat het gewoon niet zo goed is uitgepakt.

De laatste het licht uit en klaar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:33:50 #53
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157946545
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:37 schreef MutedFaith het volgende:
"Jammer voor de wereld"

Het belangrijkste waar de wereld op dit moment kapot aan gaat is 'de mensheid'. Zullen we daar dan maar biologisch verantwoord mee ophouden?
Omdat er zoveel andere problemen zijn in de wereld wil toch niet zeggen dat je dan maar niks meer hoeft te doen voor de dingen waar je wel wat aan kunt doen? Want dan veranderd er nooit iets natuurlijk.
Feyenoord!
pi_157946655
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:33 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Omdat er zoveel andere problemen zijn in de wereld wil toch niet zeggen dat je dan maar niks meer hoeft te doen voor de dingen waar je wel wat aan kunt doen? Want dan veranderd er nooit iets natuurlijk.
maar dit is het maaltijdbox ervaringen topic, niet het "we moeten allemaal biologisch gaan eten"- topic.
pi_157946707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:03 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik ben er vrij zeker van dat je er 4 kunt kiezen, ik kon er namelijk 6 kiezen bij 3 dagen voor 4 personen.
thnx!
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:50:36 #56
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157946885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:39 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar dit is het maaltijdbox ervaringen topic, niet het "we moeten allemaal biologisch gaan eten"- topic.
Dat zeg ik toch ook niet. Het ging erover dat HF een ander soort bedrijf is dan wat de meeste mensen denken.
Feyenoord!
pi_157946915
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:39 schreef gelestipjes het volgende:

Juist! En daarom hier verder ook maar geen discussie over wat het beste voor onze mooie planeet is of dat we allemaal naef of dom zijn als we niet biologisch eten. Laat iedereen die keus zelf maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157946934
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:50 schreef Japie77 het volgende:

Dat zeg ik toch ook niet. Het ging erover dat HF een ander soort bedrijf is dan wat de meeste mensen denken.
Het is eigenlijk exact het bedrijf dat ik denk. Waar komt dat idee vandaan dat het biologisch, verantwoord en lokaal zou zijn? Volgens mij is het vooral gemak en voedingscentrum verantwoord gezond.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:55:05 #59
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157946983
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is eigenlijk exact het bedrijf dat ik denk. Waar komt dat idee vandaan dat het biologisch, verantwoord en lokaal zou zijn? Volgens mij is het vooral gemak en voedingscentrum verantwoord gezond.
Omdat ik vaak hoor van mensen die HF hebben dat ze door de studentjes in de stad of aan de telefoon verteld krijgen dat HF wel biologisch en verantwoord zou zijn. En dat hoort toch ook bij de ervaringen mbt maaltijdenboxen?
Feyenoord!
pi_157947201
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:55 schreef Japie77 het volgende:
Omdat ik vaak hoor van mensen die HF hebben dat ze door de studentjes in de stad of aan de telefoon verteld krijgen dat HF wel biologisch en verantwoord zou zijn. En dat hoort toch ook bij de ervaringen mbt maaltijdenboxen?
Ik heb al vaker gehoord dat die studenten onzin verkopen :X
pi_157947311
quote:

[..]

Ze zeggen dat omdat de hipsters graag biologisch verantwoord willen eten.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_157947582
quote:

[..]

Het is aan mensen zelf om de website even te lezen. Daar staat dat niet alles lokaal en biologisch is.
Duidelijk genoeg toch?

Doen mensen dat niet, dan is het gewoon eigen vrije verantwoordelijk.
Make my day!
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:30:05 #63
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157947662
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb al vaker gehoord dat die studenten onzin verkopen :X
En ik heb al vaker gehoord dat mensen denken dat iemand ze iets verteld heeft, maar er achteraf toch hele andere dingen verteld zijn.
Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:31:51 #64
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157947701
En verder was de kip, met noodles, spitskool en sesamzaad gisteren goed te eten. Niks ontzettend spannends. Eenvoudig, maar wel gewoon lekker.
pi_157948933
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:30 schreef MutedFaith het volgende:

En ik heb al vaker gehoord dat mensen denken dat iemand ze iets verteld heeft, maar er achteraf toch hele andere dingen verteld zijn.
Ja, ook dat komt best vaak voor :Y
pi_157949593
quote:

[..]

Als dat je referentiekader is, dan snap ik dat je niet zo blij bent met HF. Maar dat heeft dus wel degelijk te maken met je verwachtingspatroon.

Ik sluit me echter meer aan bij MutedFaith: ik vreet dingen die ik hiervoor nooit heb gehad, ik hoef geen boodschappen te doen, ik vreet niet elke week wereldgerechten en het voorkomt dat ik regelmatig thuisbezorgd.nl raadpleeg. En dat er dan een bedrijf achter zit dat winst wil maken, interesseert me echt geen fluit. Dat doet de Appie toch ook? En de lokale groenteboer? Ik pretendeer niet biologisch te zijn, ik wil gewoon een beetje verantwoord gemak, en HF biedt dat op dit moment. Dan zal het me echt aan m'n kont roesten of daar een langharige hippie vrijwillig dozen zit in te pakken omdat ie de wereld wil verbeteren of dat een onderbetaalde student dat doet omdat ie wil zuipen vanavond.

Oh, en om ook nog even iets inhoudelijks toe te voegen: de varkenshaaspuntjes met bulgur, snijbonen, paprika en uienchutney vond ik rg lekker. Daar had ik best een grotere portie van gelust :Y)
Schip ahoy!
pi_157949722
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oh, en om ook nog even iets inhoudelijks toe te voegen: de varkenshaaspuntjes met bulgur, snijbonen, paprika en uienchutney vond ik rg lekker. Daar had ik best een grotere portie van gelust
Ik ben benieuwd *O*
pi_157949801
Ik dacht helemaal niet dat HF biologisch of zo is.
Ik koop het voor het gemak.

En ik luister ook nooit naar studentjes op straat. Ik snap niet dat mensen zich staande houden door dat soort verkopers.
pi_157950241
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben benieuwd *O*
Eigenlijk gewoon allemaal goede shit. Ik ben ook wel van de uien, en dan dus lekker pittig met een zoet tintje, dat kan mij wel bekoren.
Schip ahoy!
pi_157950470
MS thanksgiving spiesen.
Ingedierte;
hWBeyGj.jpg

scdCImN.jpg

AnQpyoJ.jpg

Resultaat:
HpYewzg.jpg

Alles kwam schoon op. Het was weer lekker. :D :9

[ Bericht 42% gewijzigd door agter op 01-12-2015 18:51:25 ]
Make my day!
pi_157951080
Ziet er goed uit! Achteraf gezien had ik die liever gehad dan de curry, maar da's een inkoppertje h :')
Schip ahoy!
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:15:21 #72
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_157951214
Ik durf niet de zak met de curry uit mijn koeling te halen dankzij die berichten hier :') De pasta met stroganov was in ieder geval heerlijk! Lekker vlees ook wat erbij zat en ik hou van pasta, room en paddestoelen dus kon sowieso moeilijk misgaan :')

Nu zijn we bezig met de kipburgers :)
吴 曼 迪
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:31:47 #73
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157951661
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:02 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Als dat je referentiekader is, dan snap ik dat je niet zo blij bent met HF. Maar dat heeft dus wel degelijk te maken met je verwachtingspatroon.

Ik sluit me echter meer aan bij MutedFaith: ik vreet dingen die ik hiervoor nooit heb gehad, ik hoef geen boodschappen te doen, ik vreet niet elke week wereldgerechten en het voorkomt dat ik regelmatig thuisbezorgd.nl raadpleeg. En dat er dan een bedrijf achter zit dat winst wil maken, interesseert me echt geen fluit. Dat doet de Appie toch ook? En de lokale groenteboer? Ik pretendeer niet biologisch te zijn, ik wil gewoon een beetje verantwoord gemak, en HF biedt dat op dit moment. Dan zal het me echt aan m'n kont roesten of daar een langharige hippie vrijwillig dozen zit in te pakken omdat ie de wereld wil verbeteren of dat een onderbetaalde student dat doet omdat ie wil zuipen vanavond.

Oh, en om ook nog even iets inhoudelijks toe te voegen: de varkenshaaspuntjes met bulgur, snijbonen, paprika en uienchutney vond ik rg lekker. Daar had ik best een grotere portie van gelust :Y)
Prima maar als je kan kiezen tussen een bedrijf die dat allemaal doet en dan ook nog eens verantwoord en biologisch voor dezelfde prijs dan sla je toch twee vliegen in 1 klap lijkt mij?
Feyenoord!
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:39:24 #74
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157951887
Vandaag de hollandse hutspot met bataat, scholfilet en turkse yoghurt.

Vooraf sceptisch over de combinatie hutspot-schol, maar dat paste prima bij elkaar! De yoghurt heb ik wel weg gelaten. Heb m er wel even bij geproefd, maar vond t niks toevoegen.
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:42:45 #75
409579 LuDann
All the way
pi_157951974
Ohhh, spruitjes met spekjes, dat lijkt me lekker zeg! Dat ga ik onthouden. :Y

Wij hadden van de allerhande een pilav van zilvervliesrijst met aubergine, rozijnen en tonijn. Ik keek er een beetje tegenop, want we houden beiden niet zo van tonijn. Maar het was erg lekker! De tonijn was helemaal niet overheersend. En het was zoveel dat ik er 5 porties uit kon halen. 1 portie in de vriezer. :Y)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')