abonnement Unibet Coolblue
pi_157936255
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:14 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

tis wel weer een kut streek om hem nu te laten liggen ;/

alleen dan moet ik. 1 de juiste slotcode hebben.. .2 mn belofte breken :/
jij zou het moeten weten .... (dacht ik) :+
pi_157936267
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:42 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

"Kut" in de zin van dat de 2e stok voorafgaand aan deze in Joure gestolen werd? :o

Dat die wel ongeveer op loopafstand ligt? :') en op DIE plaats is de stok ook een keer verdwenen :')
  maandag 30 november 2015 @ 23:49:16 #228
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_157936278
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ja, snap ik. In eerste geval in Eelderwolde (Tynaarlo/Drenthe) inderdaad, maar ik weet niet of een tweede vermelding in systeem van Maringo mogelijk is, want dan kan Groningen (Groningen/Groningen) erbij :)
Ja, eigenlijk net als hier:

http://fokstok.maringo.nl/verplaatsing/544

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_157936812
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:48 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Dat die wel ongeveer op loopafstand ligt? :') en op DIE plaats is de stok ook een keer verdwenen :')
Euhhm... misschien ben ik dom of zo, maar als je goed kijkt naar de foto's van Dries4Ever... die lijken verdomd veel op jouw eigen foto's... van je eigen verplaatsing in februari:

GC / [10 JAAR] FOK!STOK door Nederland #173: Joure (Ou-Tannu)

De eerste foto waar de stok op staat is anders, heeft ook een andere resolutie. Maar de 2e en 3e... die zijn qua hoek precies dezelfde als jouw foto's van toen :{

Dus of Dries4Ever houdt de boel voor gek en de stok ligt helemaal niet in Joure. Of hij kon geen foto's nemen en gebruikt jouw foto's :{


Dit zijn de foto's van Dries4Ever nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze zijn van Ou-Tannu, 2 februari 2015:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de resolutie na, dezelfde foto's voor zover ik kan zien. Dit vind ik persoonlijk toch best verdacht hoor...

Verder... de 1e foto van Dries4Ever waar de stok op staat, heeft een andere verhouding dan de andere 2 (meer "breedbeeld)... dus waarschijnlijk niet met hetzelfde toestel genomen...

[ Bericht 13% gewijzigd door Fien1989 op 01-12-2015 00:21:56 ]
pi_157936934
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:15 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Euhhm... misschien ben ik dom of zo, maar als je goed kijkt naar de foto's van Dries4Ever... die lijken verdomd veel op jouw eigen foto's... van je eigen verplaatsing in februari:

GC / [10 JAAR] FOK!STOK door Nederland #173: Joure (Ou-Tannu)

De eerste foto waar de stok op staat is anders, heeft ook een andere resolutie. Maar de 2e en 3e... die zijn qua hoek precies dezelfde als jouw foto's van toen :{

Dus of Dries4Ever houdt de boel voor gek en de stok ligt helemaal niet in Joure. Of hij kon geen foto's nemen en gebruikt jouw foto's :{


Dit zijn de foto's van Dries4Ever nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze zijn van Ou-Tannu, 2 februari 2015:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de resolutie na, dezelfde foto's voor zover ik kan zien. Dit vind ik persoonlijk toch best verdacht hoor...

Verder... de 1e foto van Dries4Ever waar de stok op staat, heeft een andere verhouding dan de andere 2 (meer "breedbeeld)... dus waarschijnlijk niet met hetzelfde toestel genomen...
Nice, lekker snel ook. :D well spotted _O_

Hij ligt nog op de originele plek. Zodoende zei ik ook dat ik een driesje ging doen!
een driesje doen: Locatie van een eerdere vindplek hergebruiken en melden als nieuwe locatie terwijl hij niet verplaatst is.

en daarom schreef ik:
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:48 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

jij zou het moeten weten .... (dacht ik) :+
en daarbij: ik heb niet eens de code en kom wegens bepaalde beperkingen wolfheze niet uit :P

Ik lag werkelijkwaar helemaal in een deuk toen Ou-Tannu in dit topic reageerde _O- _O- _O-

De hints die ik achter liet:
- De foto's waren eerder gebruikt
- De foto met de stok om de paal is anders dan de foto van het bord van het dorp (let op de paal)
- om 10 uur savonds kun je geen foto maken met de schemer zoals die op de foto te zien was
.... (ook al had ik de stok om 6 uur in de avond gepakt, dan nog niet)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2015 00:39:10 ]
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:31:06 #231
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_157937088
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:42 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

"Kut" in de zin van dat de 2e stok voorafgaand aan deze in Joure gestolen werd? :o

[..]

Meis, iets voor jou om 'm nu te halen? Hij ligt in Joure :D
Helaas is het een beetje laat nu. Maar hij ligt nu in... Eelderwolde?
pi_157937127
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:31 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Helaas is het een beetje laat nu. Maar hij ligt nu in... Eelderwolde?
Zoals Fien al ontdekt had: Het antwoord daarop is ja (tenzij iemand anders hem gepakt heeft)
pi_157937164
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:31 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Helaas is het een beetje laat nu. Maar hij ligt nu in... Eelderwolde?
Als het goed is wel, is i.i.g. de laatst bekende locatie. De foto's ervan staan hier:

GC / FOK!STOK door Nederland #197 Gaarkeuken (Fien+adorebella

:D

Inderdaad wel een beetje laat nu :{ Verder... hij is volgens mij ook nog niet ge-pinpoint-ed, ik ga dat eens even proberen :)
pi_157937212
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:37 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Als het goed is wel, is i.i.g. de laatst bekende locatie. De foto's ervan staan hier:

GC / FOK!STOK door Nederland #197 Gaarkeuken (Fien+adorebella

:D

Inderdaad wel een beetje laat nu :{ Verder... hij is volgens mij ook nog niet ge-pinpoint-ed, ik ga dat eens even proberen :)
goed speurwerk!!!! hoe kwam je er zo snel achter dat ik een locatie hergebruikte?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2015 00:40:36 ]
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:40:29 #235
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_157937217
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:15 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Euhhm... misschien ben ik dom of zo, maar als je goed kijkt naar de foto's van Dries4Ever... die lijken verdomd veel op jouw eigen foto's... van je eigen verplaatsing in februari:

GC / [10 JAAR] FOK!STOK door Nederland #173: Joure (Ou-Tannu)

De eerste foto waar de stok op staat is anders, heeft ook een andere resolutie. Maar de 2e en 3e... die zijn qua hoek precies dezelfde als jouw foto's van toen :{

Dus of Dries4Ever houdt de boel voor gek en de stok ligt helemaal niet in Joure. Of hij kon geen foto's nemen en gebruikt jouw foto's :{


Dit zijn de foto's van Dries4Ever nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze zijn van Ou-Tannu, 2 februari 2015:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de resolutie na, dezelfde foto's voor zover ik kan zien. Dit vind ik persoonlijk toch best verdacht hoor...

Verder... de 1e foto van Dries4Ever waar de stok op staat, heeft een andere verhouding dan de andere 2 (meer "breedbeeld)... dus waarschijnlijk niet met hetzelfde toestel genomen...
1e foto, van Harmelen:

GC / FOK!STOK door Nederland #194 Wassenaar (ursel)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_157937266
quote:
Goed speurwerk! kuddo's!
pi_157937276
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 20:24 schreef DeProf het volgende:
En de stok ligt mooi op de grens van Groningen en Drenthe, heb m wel in Drenthe gelegd :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is als het goed is de pinpoint in Eelderwolde:
https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:40 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

goed speurwerk!!!! hoe kwam je er zo snel achter dat ik een locatie hergebruikte?
Het was een plaatst die al geweest was + er scheen een verdwijning daar te zijn geweest, dus nagezocht. Toen zag ik de wel erg bekend uitziende foto's...
  dinsdag 1 december 2015 @ 01:04:03 #238
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_157937525
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maringo, hoe tel je deze in je statistieken qua gemeente? 2 gemeentes? Oftewel, krijgt stad Groningen er een vermelding bij? :D
De plaats krijgt 1 verplaatsing erbij. Als deze in twee gemeentes ligt (volgens mijn site), dan krijgen beide gemeentes er een verplaatsing bij.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_157938535
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:44 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Dit is als het goed is de pinpoint in Eelderwolde:
https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
:D


Pinpoint klopt, Eelderwolde is piepklein dus niet zo moeilijk natuurlijk ;)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 december 2015 @ 08:45:28 #240
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_157938937
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 07:14 schreef DeProf het volgende:

[..]

Pinpoint klopt, Eelderwolde is piepklein dus niet zo moeilijk natuurlijk ;)
Eelderwolde groeit anders aardig.
Het witte bord hebben ze inmiddels moeten omruilen voor een blauw bord :)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 december 2015 @ 08:46:38 #241
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_157938947
Dit is trouwens voor het eerst volgens mij dat ie op de grens van 2 provincies (met beiden plaatsnaambord) ligt :)
Op de grens van twee plaatsen is wel eerder voorgekomen uiteraard
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 december 2015 @ 08:54:09 #242
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_157939008
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2015 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
Stiekem was Peterhei mijn chauffeur bij het wegleggen in Breezand, het ophalen in Etten-Leur en het plaatsen in Luchthaven (Den Helder). Ook was hij met een andere auto bij het ophalen in Vorden.

Doe ermee wat je wilt TARA.
Luchthaven stond ie al vermeld. Ik heb hem nu ook vermeld bij Breezand
Maar Vorden? Dat was love_sharon, niet jij toch?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 1 december 2015 @ 09:20:13 #243
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_157939272
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit is trouwens voor het eerst volgens mij dat ie op de grens van 2 provincies (met beiden plaatsnaambord) ligt :)
Op de grens van twee plaatsen is wel eerder voorgekomen uiteraard
Telt Baarle-Nassau/Baarle-Hertog dan niet als twee provincies? :)
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  dinsdag 1 december 2015 @ 09:22:51 #244
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_157939298
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maringo, hoe tel je deze in je statistieken qua gemeente? 2 gemeentes? Oftewel, krijgt stad Groningen er een vermelding bij? :D
Ik had eerst bij de verplaatsing zelf moeten kijken. :+

Dit zijn gewoon twee plaatsen in 1 keer. Ongeacht in welke gemeente/provincie ze liggen, krijgen beide plaatsen een verplaatsing erbij. Als het twee verschillende gemeentes zijn, krijgen beide gemeentes er een verplaatsing bij, echter blijft het voor de verplaatser nog steeds tellen als 1 verplaatsing.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_157939406
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:20 schreef Maringo het volgende:

[..]

Telt Baarle-Nassau/Baarle-Hertog dan niet als twee provincies? :)
Baarle-Hertog is België toch? Dan telt wat mij betreft dat niet als een Nederlandse provincie ;)
  dinsdag 1 december 2015 @ 09:39:08 #246
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_157939454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:22 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Nice, lekker snel ook. :D well spotted _O_

Hij ligt nog op de originele plek. Zodoende zei ik ook dat ik een driesje ging doen!
een driesje doen: Locatie van een eerdere vindplek hergebruiken en melden als nieuwe locatie terwijl hij niet verplaatst is.

en daarom schreef ik:

[..]

en daarbij: ik heb niet eens de code en kom wegens bepaalde beperkingen wolfheze niet uit :P

Ik lag werkelijkwaar helemaal in een deuk toen Ou-Tannu in dit topic reageerde _O- _O- _O-

De hints die ik achter liet:
- De foto's waren eerder gebruikt
- De foto met de stok om de paal is anders dan de foto van het bord van het dorp (let op de paal)
- om 10 uur savonds kun je geen foto maken met de schemer zoals die op de foto te zien was
.... (ook al had ik de stok om 6 uur in de avond gepakt, dan nog niet)
Ik vond het vooral vreemd dat je hem niet in Wolfheze gelegd had :+
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 december 2015 @ 09:45:09 #247
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_157939514
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:20 schreef Maringo het volgende:

[..]

Telt Baarle-Nassau/Baarle-Hertog dan niet als twee provincies? :)
Hmm, je hebt een punt daar, maar daar lag hij niet precies op de grens, maar aan een dubbel bord. Nu ligt hij echt op de grens... :)
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:22 schreef Maringo het volgende:

[..]

Ik had eerst bij de verplaatsing zelf moeten kijken. :+

Dit zijn gewoon twee plaatsen in 1 keer. Ongeacht in welke gemeente/provincie ze liggen, krijgen beide plaatsen een verplaatsing erbij. Als het twee verschillende gemeentes zijn, krijgen beide gemeentes er een verplaatsing bij, echter blijft het voor de verplaatser nog steeds tellen als 1 verplaatsing.
Ja, duidelijk.
Maar dat betekend dat Groningen nu de plaats is waar de stok het vaakst is geweest *O*
En nu op gelijke voet staat met Deventer qua gemeente met meeste verplaatsingen *O*
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 december 2015 @ 09:46:41 #248
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157939530
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:22 schreef Dries4Ever het volgende:

Hij ligt nog op de originele plek. Zodoende zei ik ook dat ik een driesje ging doen!
een driesje doen: Locatie van een eerdere vindplek hergebruiken en melden als nieuwe locatie terwijl hij niet verplaatst is.
Hoax, heb ik ook wel eens gedaan.
Al had ik de stok op dat moment wel in bezit... :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 december 2015 @ 11:23:03 #249
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_157941015
Maareh, niemand van plan de stok te halen?
Ik mag nog niet
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_157941064
Ik heb het een beetje druk deze week. Dus wordt hem niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')