Die supersofts houden het niet lang vol.quote:
Heb ik weer gemistquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja, eindelijk eens de tunnel met een crash
Commentator bleef gisteren maar volhouden dat Ocon kampioen was geweest als hij die 5 seconden straf niet had gekregen, maar dat slaat toch nergens op?quote:Op zondag 29 november 2015 09:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Laatste GP3 race van het seizoen start zometeen de titel is nog niet beslist en gaat tussen Ghiotto en Ocon, waarbij Ocon 6 punten voorsprong heeft.
13 verloren van 1ste naar 4 gezet. En er zijn er nog 17 te verdelen. Dus nee, hij had 'm niet.quote:Op zondag 29 november 2015 10:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Commentator bleef gisteren maar volhouden dat Ocon kampioen was geweest als hij die 5 seconden straf niet had gekregen, maar dat slaat toch nergens op?
Oh ja, ik keek helemaal verkeerd naar sprint/feature racequote:Op zondag 29 november 2015 10:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
13 verloren van 1ste naar 4 gezet. En er zijn er nog 17 te verdelen. Dus nee, hij had 'm niet.
mits mechanisch falen of crash van Ocon....quote:
Redelijke stuiterpartij.quote:Op zondag 29 november 2015 11:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Gp2 vergeten, alweer schakel net in, whatskebeurt?
dat had ik wel gedacht met een rode vlag situatie maar goed, ondertussen al de hh geweest.quote:
quote:Op zondag 29 november 2015 11:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat had ik wel gedacht met een rode vlag situatie maar goed, ondertussen al de hh geweest.
Wachten nu tot iemand met een filmpje komt van een startcrash met rode vlag en geen herstart als gevolgquote:Op zondag 29 november 2015 12:06 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, dat moet wel de kortste race ooit zijn geweest.
Dat dus.quote:Op zondag 29 november 2015 12:09 schreef Nattekat het volgende:
Laat dit het laatste jaar zijn dat er van die nutteloze barričres gebruikt worden...
Ik heb me altijd afgevraagd hoe ze over een x aantal jaar de barrier daar gaan noemen als de huidige safer barrier verbeterd gaat worden.quote:Op zondag 29 november 2015 12:15 schreef sasquatsch het volgende:
Doe maar een Safer barrier zoals in de NASCAR en IndyCar gebruikt wordt.
Of komt deze naast de GP2 en wordt het gerund door dezelfde organisatie? Dat is mij na het lezen van dat artikel nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:43 schreef Sinister-D- het volgende:
In de lijn der verwachting: GP2 gaat omgedoopt worden tot Formula 2 in de toekomst. Alleen is nog niet bekend wanneer.
http://www.motorsport.com(...)ew-formula-2-series/
ik ga ervan uit ter vervanging, anders zouden ze in hun eigen vaarwater gaan zitten natuurlijk. Zeker als je het licentie punten systeem bekijkt, waarbij F2 meer punten uitdeelt op lagere plaatsen. Op die manier gaan er natuurlijk coureurs vertrekken....quote:Op woensdag 2 december 2015 23:05 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Of komt deze naast de GP2 en wordt het gerund door dezelfde organisatie? Dat is mij na het lezen van dat artikel nog niet duidelijk.
is dat zo? Laat de jongen zich eerst rustig ontwikkelen en doorstromen, ipv jagend naar topklassen omwille van zijn naam. Niet elke jonge coureur is ene Max Verstappenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:37 schreef Spooky4u het volgende:
Schumi Jr. naar Prema, maar nog steeds F4. Toch niet zo'n groot talent als zijn vader dus.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | 2016 GP2 and GP3 dates 13-15 May Barcelona, Spain GP2, GP3 26-28 May Monte Carlo, Monaco GP2 17-19 June Baku, Azerbaijan GP2 1-3 July Spielberg, Austria GP2, GP3 8-10 July Silverstone, Great-Britain GP2, GP3 22-24 July Hungaroring, Hungary GP2, GP3 29-31 July Hockenheim, Germany GP2, GP3 26-28 August Spa-Francorchamps, Belgium GP2, GP3 2-4 September Monza, Italy GP2, GP3 31 September-2 October Sepang, Malaysia GP2, GP3 25-27 November Yas Marina, UAE GP2, GP3 |
quote:29 april- 1 mei* Sochi Autodrom, Rusland
13 - 15 mei Circuit Park Zandvoort, Nederland
3 - 5 juni Circuit Park Zandvoort, Nederland
22 - 24 juli Moscow Raceway, Rusland
19 - 21 augustus Moscow Raceway, Rusland
3 - 4 september Anderstorp, Zweden
9 - 10 september Ahvenisto, Finland
Was tot dit jaar beperkt tot Scandinaviė en enkele Zuid-Europese landen, dit jaar komt Nederland erbij. Denk dat het heel lastig gaat wordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand al eens gekeken naar een F4 race? Zenden ze 't eigenlijk wel uit?
Niet echt interessant voor Nederlandse coureurs. Lijkt me dan logischer om deel te nemen aan het Duitse kampioenschap.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Zandvoort twee keer gastheer Noord-Europees Formule 4
Ook het kalender van de F4 is bekend (dat sinds dit jaar ook Nederland vertegenwoordigt)
[..]
Doet wel een Nederlander mee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet echt interessant voor Nederlandse coureurs. Lijkt me dan logischer om deel te nemen aan het Duitse kampioenschap.
Ze wilden eerst een Nederlands kampioenschap opzetten, maar dat is niet doorgegaan en dus veranderd in dit kampioenschap.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eentje ja, ze hadden volgens mij gerekend op een half dozijn minimaal.
Maar als je echt ambities hebt in de single seaters ga je racen in Duitsland of Engeland.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze wilden eerst een Nederlands kampioenschap opzetten, maar dat is niet doorgegaan en dus veranderd in dit kampioenschap.
Wel jammer eigenlijk.
Uiteindelijk wel ja, maar ook in het voetbal heb je regionale competities.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als je echt ambities hebt in de single seaters ga je racen in Duitsland of Engeland.
eigenlijk wel logisch en duidelijk dus, alleen mocht 't eens wat duidelijker en op een logische manier uitgelegd wordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
F4 is de vervanging van de nationale F3 kampioenschappen van voorheen. Toen was het ook al zo. F4 is nationaal/regionaal, de opvolger F3 is continentaal. Er zijn volgens mij geen nationale F3 klassen meer.
Dat het Brits F3 weg was is voor mij nog nieuwsquote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
Het Britse Formule 3 kampioenschap is terug, nu de BRDC Formule 4 wordt omgeturnd tot een Formule 3 kampioenschap door het vermogen van de Formule 4 wagens met een nieuwe motor omhoog te schroeven. Dit om een volwaardig alternatief te bieden voor het Europese Formule 3 kampioenschap tegen een fractie van de kosten en geen concurrentie te hebben van de andere F4 kampioenschappen in Groot-Brittanniė.
Ja, die wordt onderdeel van de Noord-Europese F4 om een volwaardig veld en internationale circuits aan te doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:16 schreef nils7 het volgende:
We krijgen toch ook een Nederlands/Benelux F4 klasse?
Hmm heb het gelezen maar wordt er niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, die wordt onderdeel van de Noord-Europese F4 om een volwaardig veld en internationale circuits aan te doen.
Ze moet eens in de WEC paddock gaan kijken. Single seater ladder is toch al zo'n beetje dood.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 13:25 schreef sasquatsch het volgende:
Beitske Visser is haar stoeltje in de Formule 3.5 V8 kwijt nu haar team Pons uit de serie stapt. Samen met Tech 1 dat er ook mee stopt is dit al het 5de team dat er uit stapt.
Er zijn nog 9 teams over die vandaag en morgen testen in Spanje. Visser zal waarschijnlijk gaan testen voor Strakka Racing.
45 inschrijvingen...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Denk dat je als coureur beter af bent met de Duitse variant.
Eens. F1 gaat ze toch nooit redden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze moet eens in de WEC paddock gaan kijken. Single seater ladder is toch al zo'n beetje dood.
ze heeft al moeite met de FR3.5. Toegegeven, het was niet het beste team waar ze bij reed, maar ze werd door Amberg zoek gereden, en Celis Jr. die zelf al geen hoogvlieger is eindige ook voor haar. Enkele positieve uitschieters daar gelaten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eens. F1 gaat ze toch nooit redden.
jup, de neerwaartse spiraal werd ingezet met het aankondigen van het vertrek van Renault. Een flink deel van de prijzen, zowel de f1 test als gelden, zijn verdwenen. En de tv-deal stelt geen zak meer voor, voor zover ik me kan herinneren gaan ze enkel nog een verlaatte uitzenden doen.quote:Sowieso is F3.5 V8 volgens mij ten dode opgeschreven zonder steun van Renault.
Hopelijk laat hij dit wel achterwegequote:Op zaterdag 2 april 2016 11:50 schreef sasquatsch het volgende:
Wel een nieuwe Piquet. In een Brabham kleurstelling.
http://autosport.nl/klasse/nieuws/26954/groeten-uit-paul-ricard/2quote:
Sommige rijders nemen hun eigen hospitality mee, zoals hier het bescheiden onderkomen van de familie van Formule 3-coureur Lance Stroll. Menig F1-team zou zich hiervoor niet schamen.
Vader Stroll is niet de enige miljardair, wiens zoon dit jaar in de Formule 3 rijdt. Ook de vader van Nikita Mazepin leeft bepaald niet van een bijstandsuitkering, en heeft ook een keurige hospitality. Al steekt die tegen het vakantiehuis van de Strolls wel een beetje karig af. Benieuwd of er in de loop van het seizoen een grotere 'hospi' komt...
Omdat (hun woorden) de F3 er is voor coureurs die relatief aan het begin van hun carričre staan en niet voor relatief ervaren rotten als Piquet.quote:
die nooit op hoog niveau heeft gereden, en dus het niveau van desbetreffende klasse niet is overstegen.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:34 schreef Funzel het volgende:
Ja snap ik wel, maar in principe heeft hij een licentie en zou hij gewoon recht moeten hebben. In het WSR 3.5 rijdt ook zo'n kansloos figuur van in de 50 mee.
Wat wil hij met z'n carriere? Een paar jaar fun hebben en daarna in het bedrijf van z'n vader gaan werken of wil hij wel serieus verder in de autosport via GT's of LMP2? In het eerste geval kan ik wel begrijpen dat hij GP2 blijft rijden. In het tweede geval had hij al over moeten stappen en begrijp ik dus niet dat hij nog steeds GP2 rijdt.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 10:49 schreef Sinister-D- het volgende:
10 plaatsen verschil tussen Rowland en De Jong dat die jongen nu nog niet doorheeft dat ie een plaats bezet houdt voor gasten die wel thuis horen in de GP2 de vernederingen zullen toch wel een goede indicatie geweest zijn de laatste paar jaren
twitter:SMPF4 twitterde op zaterdag 14-05-2016 om 16:53:43 The FINN passed Verschoor! TUJULA is the new leader of Race 1! reageer retweet
Schijnbaar nogal een fel gevecht tussen Tujula en Verschoor, waarbij de Fin nu weer op kop ligtquote:Op zaterdag 14 mei 2016 16:49 schreef Nattekat het volgende:
In de eerste F4-race op Zandvoort lijkt kersvers Red Bull-talent Richard Verschoor op weg naar zijn tweede overwinning van het seizoen
Helaas alleen te volgen op Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |