abonnement Unibet Coolblue
pi_157851783
BNW Feedback topic.
  vrijdag 27 november 2015 @ 11:22:40 #2
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157856385
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 00:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Hou op, alsjeblieft.
Want dat doen ze niet volgens jou? Of niet de juiste plaats ervoor?
Feyenoord!
pi_157858343
Dag,

Is antisemitisme tegenwoordig normaal in BNW? Normaal werd dat streng weg gemodereet en was dat erg verboden. Nu is het blijkbaar toegestaan? Dat komt wel ten koste aan de kwaliteit van het forum wat mij betreft. Jammer wel.
Gino ♥
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:41:58 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157858770
Gast, kom met iets beter op de proppen dan de bekende beschuldiging antisemitisme om iemand een oor aan te naaien. Die plaat begint enorm ééntonig te worden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:46:32 #5
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157858861
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:22 schreef Tjacka het volgende:
Dag,

Is antisemitisme tegenwoordig normaal in BNW? Normaal werd dat streng weg gemodereet en was dat erg verboden. Nu is het blijkbaar toegestaan? Dat komt wel ten koste aan de kwaliteit van het forum wat mij betreft. Jammer wel.
Zomaar roepen dat antisemitisme word toegestaan is net zo goed de naam van bnw criminaliseren , kom met een concreet voorbeeld , wijs het aan .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:50:11 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157858922
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:22 schreef Tjacka het volgende:
Dag,

Is antisemitisme tegenwoordig normaal in BNW?
Nope. Als het van anti extreem zionisme over slaat naar beoogd antisemitisme dan wordt erop ingegrepen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157858955
edit: onnodig.

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 27-11-2015 13:54:45 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157866462
Is het monsanto-experiment-thread-gebeuren over?

Vervalt de laatste twee paginas in totaal on-onderbouwde onzin en vage claims.

Voordeel is wel dat het vrij duidelijk is wat dat met de discussie en de sfeer doet..
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:31:11 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157867125
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:03 schreef oompaloompa het volgende:
Is het monsanto-experiment-thread-gebeuren over?

Vervalt de laatste twee paginas in totaal on-onderbouwde onzin en vage claims.

Voordeel is wel dat het vrij duidelijk is wat dat met de discussie en de sfeer doet..
'Experiment' is zeker niet voorbij. Zal zo even kijken hoe het weer rechtgetrokken kan worden. :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:44:10 #10
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157867596
Is dit echt de normale manier van discussie op dit forum?

BNW / De Elite en het Satanisme #5

Want dan heb ik er nu al geen zin meer in _O-

Oh en voor de persoon die mij op DM iets stuurde. bedankt! ik mag van fok echter niet reageren nog schijnbaar :(

[ Bericht 25% gewijzigd door ChrisCarter op 27-11-2015 20:50:17 ]
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:40:38 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157871258
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 november 2015 20:44 schreef ChrisCarter het volgende:
Is dit echt de normale manier van discussie op dit forum?

BNW / De Elite en het Satanisme #5

Want dan heb ik er nu al geen zin meer in _O-

Oh en voor de persoon die mij op DM iets stuurde. bedankt! ik mag van fok echter niet reageren nog schijnbaar :(
Je hebt geen post in je url dus weet niet echt waar je het over hebt, mocht iemand over de schreef gaan moet je het gewoon even laten weten natuurlijk. Er lijkt nogal een verschil te zijn tussen het normale satanisme en wat gezien wordt als het satanisme BNW stijl zeg maar :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 27 november 2015 @ 23:08:39 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157872020
2 9/11 topics! Merge aub, het voegt niks toe wat niet in het reguliere topic kan, TS houd van OP maken, thats it, plus deze stof is ook al meermaals in vorige topics voorbij gekomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157872161
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:08 schreef theguyver het volgende:
2 9/11 topics! Merge aub, het voegt niks toe wat niet in het reguliere topic kan, TS houd van OP maken, thats it, plus deze stof is ook al meermaals in vorige topics voorbij gekomen.
3 zelfs.
  vrijdag 27 november 2015 @ 23:20:42 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157872333
Hoe durft ie nog een topic te openen over 9.11!! Ordnung muss sein en al helemaal op BNW :*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 27 november 2015 @ 23:45:06 #15
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157872932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ordnung muss sein
Wauw. Overtrokken reactie op het feit dat het hier geen clusterfuck aan wildgroeitopics moet worden. Volwassen ook. :{w
pi_157873195
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe durft ie nog een topic te openen over 9.11!! Ordnung muss sein en al helemaal op BNW :*
ga vooral beweren dat 2-3 topics over hetzelfde onderwerp juist wel handig is.

Ik ben het oberigens wel eens dat de Op in het originele topic veels te onoverzichtelijk en tevens achterlijk lang is. Je vraagt je af wie die OP's uberhaupt nog leest.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 28 november 2015 @ 00:28:33 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157873859
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 23:56 schreef kalinhos het volgende:

[..]

ga vooral beweren dat 2-3 topics over hetzelfde onderwerp juist wel handig is.

Ik ben het oberigens wel eens dat de Op in het originele topic veels te onoverzichtelijk en tevens achterlijk lang is. Je vraagt je af wie die OP's uberhaupt nog leest.
Ja op staan te veel dingen in die niet relevant zijn, mocht ik de volgende OP openen, zal ik deze even wat onoverzichtelijker proberen te maken en irrelevante items weghalen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157874941
Hallo,

Het is voor mij wel vrij duidelijk dat Lichtkogel El Matador is.

Take Care!
pi_157875014
Hier heb je uiteraard bewijs voor ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157875131
Bij deze wilde ik graag even 2 punten maken, ondanks dat ik nog niet zo lang op FOK zit...

1. Het valt me op dat er hier mensen in topics reageren die puur en alleen aanwezig zijn om te trollen en derailen. Tevens lijkt men ook absoluut niet geïnteresseerd in BNW-materiaal, want men is het pertinent oneens met alles wat er aangedragen wordt. Dit komt de discussies en sfeer voor de echte BNW-ers niet ten goede. Men zou hier moeten komen om van elkaar te leren i.p.v. om te trollen zou je zeggen. Kan hier wat aan gedaan worden wellicht..?

[ Bericht 22% gewijzigd door Dance99Vv op 28-11-2015 23:22:33 ]
-
pi_157875158
Zo lang men niet gaat breken met de 'discussieforum' mythe zal er weinig veranderen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 28 november 2015 @ 02:02:27 #22
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_157875165
@lichtkogel: moderators kunnen geen bans uitdelen
pi_157875171
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 november 2015 02:02 schreef hugecooll het volgende:
moderators kunnen geen bans uitdelen
Dan word het tijd dat ze dat tijdelijk wel mogen doen.

Geef mods maar een tijdelijke ban bevoegdheid en laat dat later maar door een FA beoordelen of het terecht was of niet.

Nu midden in de nacht slapen de FA's denk ik terwijl soms sommige mods wakker zijn en er bovenop zitten.

Het is vaak midden in de nacht dat er postings gedaan worden die gewoonweg niet kunnen en bovendien strafbaar zijn ingevolge onze NL wetgeving.

Mods signaleren dat dan schrijven naar een FA en de post wordt gedelete.
De users die later zijn hebben dan geen idee waarover het gaat of ging.

Ik stem voor tijdelijke banrechten voor de mods in hun eigen deel van het forum.
Denk dat het een hoop gedoe kan voorkomen en zieke postings op tijd worden weggehaald.

Anyway..
Take Care Sleep well voor nu en Fijne dag morgen.
Doeg.

enne Yvonne!~Heel Veel Sterkte met alles wat je nu moet doormaken!

[ Bericht 23% gewijzigd door Iceage op 28-11-2015 02:18:17 ]
pi_157875185
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 november 2015 02:02 schreef hugecooll het volgende:
@lichtkogel: moderators kunnen geen bans uitdelen
Klein detail

Het waren geen bans maar notes.

Voor de rest klopt het verhaal wel
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157875205
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 02:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Klein detail

Het waren geen bans maar notes. Wat uiteindelijk wel resulteerde in bans

Voor de rest klopt het verhaal wel
Ah kijk, zodoende dus.
-
pi_157875223
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 02:03 schreef Vance het volgende:

[..]

Dan word het tijd dat ze dat tijdelijk wel mogen doen.
Vind je? Lekker is dat als er dan een 'oneerlijke' mod zou zitten die klakkeloos iedereen kan bannen wanneer diegene het oneens is met de discussie.

Ooit weleens gehoord van de term 'Loquendi Libertatem Custodiamus' ?
-
  zaterdag 28 november 2015 @ 02:34:51 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157875287
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 01:33 schreef Vance het volgende:
Hallo,

Het is voor mij wel vrij duidelijk dat Lichtkogel El Matador is.

Take Care!
Ik ben overtuigd, kloonscans en alles laten niets zien, uitingen en overtuigingen zijn volledig anders maar nu een BNW vreemdeling heeft gezegd dat het zo is moet het wel zo zijn. Goed verhaal. Misschien moet je minder luisteren naar eventuele fluisteraars in je oor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157875298
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2015 02:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik ben overtuigd, kloonscans en alles laten niets zien, uitingen en overtuigingen zijn volledig anders maar nu een BNW vreemdeling heeft gezegd dat het zo is moet het wel zo zijn. Goed verhaal. Misschien moet je minder luisteren naar eventuele fluisteraars in je oor.
Volledig Anders? hetzelfde uitlokken, hetzelfde woordgebruik maar ok Jogy if you say so moeten we dat wel geloven he omdat jij het zegt!

maaruh lets play Fallout4 :) da's beter denk ik.

Enne ik moet de eerste fluisteraar hier op Fok die me influisterd nog ontmoeten :)
Hopelijk gebeurt dat ooit en ik hoop dat ze dan tussen de 30 en 40 jaar oud is en rood haar heeft.

Bovendien denk ik dat ik langer op Fok rondzwerf dan jij dat doet :) Ik zal mijn alooude eerste usrename weer eens opzoeken (BB1)

Bye.
:Z




[ Bericht 8% gewijzigd door Iceage op 28-11-2015 03:25:08 ]
  zaterdag 28 november 2015 @ 03:23:53 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157875390
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 02:39 schreef Vance het volgende:

[..]

Volledig Anders? hetzelfde uitlokken, hetzelfde woordgebruik maar ok Jogy if you say so moeten we dat wel geloven he omdat jij het zegt!

maaruh lets play Fallout4 :) da's beter denk ik.
Enne ik moet de eerste fluisteraar hier op Fok die me influisterd nog ontmoeten :)
Hopelijk gebeurt dat ooit en ik hoop dat ze dan tussen de 30 en 40 jaar oud is en rood haar heeft.

Bye.
:Z


[ afbeelding ]
Goede smaak qua vrouwen, dat dan weer wel :9. En voor de zekerheid ga ik zelf nog een keer oude posts van mata terug lezen om te zien of er genoeg vergelijkenissen zijn maar vooralsnog ben ik van mening (en de klooncheck geeft mij gelijk) dat lichtkogel een nieuwe user is.

Gelukkig is mata hier verder gewoon nog welkom, niet gebanned, maar nu ben ik wel een beetje benieuwd of het loze paranoia (waarschijnlijk) is of dat het enig hout snijdt (niet onmogelijk).

En jammer dat Fallout 4 geen coop heeft ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157875409
Jogy ik heb mijn post ge-edit nadat jij hebt gereageerd en gequoot . dat is niet helemaal eerlijk vandaar nog een reactie,

en ja idd jammer dat FO4 geen multiplay heeft:) Mass Effect 3 had het wel.
maar nadat ik single play dat verschrikkelijke einde had meegemaakt heb ik me 3 van de pc verwijderd. Me 1 en 2 niet!

en nu voor de 100ste keer.... :Z
  zaterdag 28 november 2015 @ 03:43:54 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157875431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 03:33 schreef Vance het volgende:
Jogy ik heb mijn post ge-edit nadat jij hebt gereageerd en gequoot . dat is niet helemaal eerlijk vandaar nog een reactie,

en ja idd jammer dat FO4 geen multiplay heeft:) Mass Effect 3 had het wel.
maar nadat ik single play dat verschrikkelijke einde had meegemaakt heb ik me 3 van de pc verwijderd. Me 1 en 2 niet!

en nu voor de 100ste keer.... :Z
Slaap lekker :). Mass effect was trouwens hartstikke tof en ze hebben later het einde aangepast en uitgebreid hé. Meer diepte en zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157875433
Waarom bannen jullie jan en alleman.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zaterdag 28 november 2015 @ 03:59:08 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157875447
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom bannen jullie jan en alleman.
Stuur maar een PM naar forum@fok.nl met die vraag. Maar over het algemeen omdat ze de policy overschrijden, lijkt me logisch.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157875453
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 02:39 schreef Vance het volgende:

[..]

Volledig Anders? hetzelfde uitlokken, hetzelfde woordgebruik maar ok Jogy if you say so moeten we dat wel geloven he omdat jij het zegt!

maaruh lets play Fallout4 :) da's beter denk ik.

Enne ik moet de eerste fluisteraar hier op Fok die me influisterd nog ontmoeten :)
Hopelijk gebeurt dat ooit en ik hoop dat ze dan tussen de 30 en 40 jaar oud is en rood haar heeft.

Bovendien denk ik dat ik langer op Fok rondzwerf dan jij dat doet :) Ik zal mijn alooude eerste usrename weer eens opzoeken (BB1)

Bye.
:Z

[ afbeelding ]
Ha, wat bazel je nou toch man? 8)7

Ik heb vanavond gewoon nog met Mata zitten dm'en. Hij doet niet meer mee aan het forum omdat hij daar geen zin in heeft zegt hij, echter spreekt sommigen kennelijk nog wel alleen via dm.
-
pi_157875456
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 03:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Stuur maar een PM naar forum@fok.nl met die vraag. Maar over het algemeen omdat ze de policy overschrijden, lijkt me logisch.
Dat was ook mijn vraag dus eerder in de FB... krijg het idee dat sommigen een 'free-pass' hebben voor wat betreft trollen en derailen hier. Denk je dat daar wat aan gedaan kan worden, om zodoende het niveau en de sfeer wat op te krikken hier? :)
-
  zaterdag 28 november 2015 @ 04:16:45 #36
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157875471
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 04:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat was ook mijn vraag dus eerder in de FB... krijg het idee dat sommigen een 'free-pass' hebben voor wat betreft trollen en derailen hier. Denk je dat daar wat aan gedaan kan worden, om zodoende het niveau en de sfeer wat op te krikken hier? :)
Trollen is moeilijk te herkennen helaas. Er zijn geen 'free passes' en ik kan het blijven herhalen maar FOK! is een algemeen forum met een klein conspiracy onderdeel waar je dus relatief veel tegenstand krijgt van users die het gewoon niet eens zijn met zaken die in het hardcore samenzweringswereldje 'algemene kennis' zijn. Het is een nadeel en een voordeel van bnw. Juist omdat jaknikkerij funest is voor eventuele waarheidsvinding. Als iedereen elkaar na gaat praten krijg je cluesesqe taferelen die nergens meer op slaan maar wel non kritische aanhang vinden door een soort groepsbinding.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157875486
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 04:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Trollen is moeilijk te herkennen helaas. Er zijn geen 'free passes' en ik kan het blijven herhalen maar FOK! is een algemeen forum met een klein conspiracy onderdeel waar je dus relatief veel tegenstand krijgt van users die het gewoon niet eens zijn met zaken die in het hardcore samenzweringswereldje 'algemene kennis' zijn. Het is een nadeel en een voordeel van bnw. Juist omdat jaknikkerij funest is voor eventuele waarheidsvinding. Als iedereen elkaar na gaat praten krijg je cluesesqe taferelen die nergens meer op slaan maar wel non kritische aanhang vinden door een soort groepsbinding.
Uiteraard begrijp ik dat het lastig is om te zien wie loopt te trollen en wie niet.. echter bij sommigen hier is het toch wel erg duidelijk denk ik..? Snap dat ikzelf hier nog niet echt bepaald de credits heb, echter dat maakt wat ik zeg nog niet minder waar.

Ook begrijp ik heus wel dat niet iedereen hier elkaar hoeft na te praten, dat zou niet eens leuk of leerzaam ook zijn zelfs. Maar er zitten er hier bij die veel nieuwkomers weg houden denk ik. Stel je bent beginnend BNW-er en je weet nog niet zoveel van het materiaal af en probeert wat wijzer te worden... nou, diegene rent hier van schrik weg denk ik. Dus echt toegankelijk is het niet voor velen die net een beetje wakker geworden zijn zeg maar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 29-11-2015 15:25:18 ]
-
  zaterdag 28 november 2015 @ 04:48:34 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157875508
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 04:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Uiteraard begrijp ik dat het lastig is om te zien wie loopt te trollen en wie niet.. echter bij sommigen hier is het toch wel erg duidelijk denk ik..? Snap dat ikzelf hier nog niet echt bepaald de credits heb, echter dat maakt wat ik zeg nog niet minder waar.

Ook begrijp ik heus wel dat niet iedereen hier elkaar hoeft na te praten, dat zou niet eens leuk of leerzaam ook zijn zelfs. Maar er zitten er hier bij die veel nieuwkomers weg houden denk ik. Stel je bent beginnend BNW-er en je weet nog niet zoveel van het materiaal af en probeert wat wijzer te worden... nou, diegene rent hier van schrik weg denk ik. Dus echt toegankelijk is het niet voor velen die net een beetje wakker geworden zijn zeg maar.
Je weet dat jij door velen ook als troll wordt gezien hoop ik.anderen hebben hun eigen wereldbeeld waar je dus mee moet posten. Als er iets over de policy gaat wordt het verwijderd en als het ver genoeg gaat ook genote. Met genoeg notes volgt een ban. Een goed bedoeld advies is om dus niet te persoonlijk te worden en in ieder geval het verleden te houden waar het hoort. Laat je ook niet te veel leiden door het spook van mata trouwens, ik begrijp wel waarom mensen je verdenken hem te zijn :').

[ Bericht 15% gewijzigd door Dance99Vv op 29-11-2015 15:26:35 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157875517
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 november 2015 04:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Je weet dat jij door velen ook als troll wordt gezien hoop ik. anderen hebben hun eigen wereldbeeld waar je dus mee moet posten. Als er iets over de policy gaat wordt het verwijderd en als het ver genoeg gaat ook genote. Met genoeg notes volgt een ban. Een goed bedoeld advies is om dus niet te persoonlijk te worden en in ieder geval het verleden te houden waar het hoort. Laat je ook niet te veel leiden door het spook van mata trouwens, ik begrijp wel waarom mensen je verdenken hem te zijn :').
Ja, men zal me wel van ALLES betichten hier om mij de mond proberen te snoeren... :D Echter, als je kijkt naar de discussies, dan zie je dat ik toch wel iemand ben die het allemaal aandraag en beargumenteer, daar waar anderen nogal lopen te derailen. Snap dat het moeilijk kan zijn om te zien hoor of iemand serieus vragen aan het stellen is, gewoon oneens is of dat iemand gewoon loopt te trollen... maar toch, bij sommigen hier.. :D

En mata moest er ook wel om lachen toen ik zei dat men vermoedde dat ik hem was. Kan ook wel begrijpen dat men denkt dat ik Mata ben, want als ik met hem discussieer doet hij me zelfs aan mezelf denken! LOL Verschil is dat hij lekker in het zonnige Colombia zit en ik hier in regenland.. de mazzelaar :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 29-11-2015 15:27:08 ]
-
pi_157875912
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 05:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, men zal me wel van ALLES betichten hier om mij de mond proberen te snoeren... :D Echter, als je kijkt naar de discussies, dan zie je dat ik toch wel iemand ben die het allemaal aandraag en beargumenteer, daar waar anderen nogal lopen te derailen. Snap dat het moeilijk kan zijn om te zien hoor of iemand serieus vragen aan het stellen is, gewoon oneens is of dat iemand gewoon loopt te trollen... maar toch, bij sommigen hier.. :D

En mata moest er ook wel om lachen toen ik zei dat men vermoedde dat ik hem was. Kan ook wel begrijpen dat men denkt dat ik Mata ben, want als ik met hem discussieer doet hij me zelfs aan mezelf denken! LOL Verschil is dat hij lekker in het zonnige Colombia zit en ik hier in regenland.. de mazzelaar :)
Dus je komt nieuw op een forum en dan besluit een zelfbevlekkende user uit het verleden die al lang met een speciaal dramatisch afscheidstopic vertrokken is speciaal met jou kennismaken? En nu zijn jullie vriendjes?

Best hoor, niks mis mee, maar ik neem aan dat zelfs jij wel snapt dat mensen in jou gewoon werkelijkheidsontkenner Mata zien.

Hm. Ik dacht al... Die superfanatieke 9/11-ontkenning ken ik ergens van...


[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 28-11-2015 18:03:38 ]
  zaterdag 28 november 2015 @ 09:10:03 #41
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157875990
Paranoia alom. Persoonlijk kan ik me niet druk maken als iemand onder een kloon zou posten. Ook ik heb die beschuldigingen aan mijn broek gehad, ik zou Izzy zijn en TnT en nog een paar gasten als ik me niet vergis. EM lacht zich suf om jullie achter de schermen :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157876979
Ok ik weet niet wat de hype rond "Mata" is en waarom dat relevant kan zijn voor de discussie dus alvast excuses daarvoor.

Wat ik wel zie is het volgende. Elk topic verzandt in een welles-nietes discussie van epische proporties. Waar de mensen die het complot geloven zeggen dat ze elk bewijsstuk klakkeloos accepteren en een tegenargument niet eens het kijken waard vinden, doen de 'debunkers' dat eigenlijk ook. Ik betrap mezelf daar in elk geval wel op in het satanisme topic.

Nou snap ik dat dit goed is voor de discussie. Het houdt de motor draaiend omdat iedereen zijn zegje wil doen en er komen van beide kanten hele interessante zaken langs (ongeacht wat je gelooft of niet).

Maar ik vind wel dat het op de man spelen wel erg droevige vormen toont in deze afgelopen dagen dat ik hier rondkijk. En het komt vooral uit de hoek van de complottheoristen. De debunkhoek is vaak wat meer passief agressief dus dan valt het wat minder op maar ik vind echt dat beiden hier hand in eigen boezem moeten steken. Voornamelijk het laatste gedeelte van het 911topic van Lichtkogel, daar komen de "gompie" verwijten en andere "haha jij bent dom" achtige opmerkingen zo recht je scherm uit.

Ook heb ik eerder al op een post "rapporteren" gedrukt omdat iemand artsen voor gehandicapten uitmaakt.

Laten we aub gewoon normaal met elkaar discussiëren. Ik snap wel dat de onderwerpen vaak controversieel zijn maar dat maakt ze juist zo leuk.

einde rant over dit onderwerp van mij :)
pi_157877009
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 09:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Paranoia alom. Persoonlijk kan ik me niet druk maken als iemand onder een kloon zou posten. Ook ik heb die beschuldigingen aan mijn broek gehad, ik zou Izzy zijn en TnT en nog een paar gasten als ik me niet vergis. EM lacht zich suf om jullie achter de schermen :D
Dat denk ik ook ja :D
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_157877032
Het punt is dat Mata zich vooral focuste op de beelden die niet echt konden zijn. Lichtkogel gebruikt juist beelden om zijn punt kracht bij te zetten. Ik kan t gemist hebben maar kheb lichtkogel nog niet over een no-plane theorie gehoord.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_157877546
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 05:04 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, men zal me wel van ALLES betichten hier om mij de mond proberen te snoeren... :D Echter, als je kijkt naar de discussies, dan zie je dat ik toch wel iemand ben die het allemaal aandraag en beargumenteer, daar waar anderen nogal lopen te derailen. Snap dat het moeilijk kan zijn om te zien hoor of iemand serieus vragen aan het stellen is, gewoon oneens is of dat iemand gewoon loopt te trollen... maar toch, bij sommigen hier.. :D

En mata moest er ook wel om lachen toen ik zei dat men vermoedde dat ik hem was. Kan ook wel begrijpen dat men denkt dat ik Mata ben, want als ik met hem discussieer doet hij me zelfs aan mezelf denken! LOL Verschil is dat hij lekker in het zonnige Colombia zit en ik hier in regenland.. de mazzelaar :)
Je kent hem toevallig en je lijkt op hem. En je dm't als nieuwe user met een user die vertrokken zou zijn. Het is niet een beetje doorzichtig he?
pi_157877576
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:09 schreef ChrisCarter het volgende:
Ok ik weet niet wat de hype rond "Mata" is en waarom dat relevant kan zijn voor de discussie dus alvast excuses daarvoor.

Wat ik wel zie is het volgende. Elk topic verzandt in een welles-nietes discussie van epische proporties. Waar de mensen die het complot geloven zeggen dat ze elk bewijsstuk klakkeloos accepteren en een tegenargument niet eens het kijken waard vinden, doen de 'debunkers' dat eigenlijk ook. Ik betrap mezelf daar in elk geval wel op in het satanisme topic.

Nou snap ik dat dit goed is voor de discussie. Het houdt de motor draaiend omdat iedereen zijn zegje wil doen en er komen van beide kanten hele interessante zaken langs (ongeacht wat je gelooft of niet).

Maar ik vind wel dat het op de man spelen wel erg droevige vormen toont in deze afgelopen dagen dat ik hier rondkijk. En het komt vooral uit de hoek van de complottheoristen. De debunkhoek is vaak wat meer passief agressief dus dan valt het wat minder op maar ik vind echt dat beiden hier hand in eigen boezem moeten steken. Voornamelijk het laatste gedeelte van het 911topic van Lichtkogel, daar komen de "gompie" verwijten en andere "haha jij bent dom" achtige opmerkingen zo recht je scherm uit.

Ook heb ik eerder al op een post "rapporteren" gedrukt omdat iemand artsen voor gehandicapten uitmaakt.

Laten we aub gewoon normaal met elkaar discussiëren. Ik snap wel dat de onderwerpen vaak controversieel zijn maar dat maakt ze juist zo leuk.

einde rant over dit onderwerp van mij :)
Nou, eigenlijk denk ik dat het probleem wat fundamenteler is. Welk BNW-topic je ook doorneemt, overal blijkt dat complottisten en sceptici niet samen door een deur kunnen. Essentieel voor BNW-complotten is namelijk dat ze per definitie niet te bewijzen zijn, want anders stonden ze wel gewoon in NWS. Sceptici willen die bewijzen wel zien, maar die zullen ze dus nooit krijgen.

Volgens mij was het Controlaltdelete die heel recent voorstelde om van BNW een tegenspraakloos subforum te maken. In eerste instantie leek dat me nogal een raar idee, maar na daar nog even over nagedacht te hebben denk ik dat dat juist wel een goed plan is. Want om even een extreem voorbeeld te noemen: je kunt moeilijk een topic hebben over dat Obama een reptiel zou zijn als mensen zich gaan afvragen of dat eigenlijk wel waar is. Dergelijke theorieën worden alleen wat als je de redelijkheid buiten de deur houdt.

Anderzijds vind ik dat wel een beetje link. Zie bijvoorbeeld wat het veronderstelde complot inhoudt in het 'satanisme'-topic. Dat is niets meer dan een combinatie van matig verdekt antisemitisme en openlijke laster. Moet dat echt zonder tegenspraak blijven?

Vreemd genoeg denk ik dat het voor BNW beter is als het antwoord daarop 'ja' is. Complotdenken en scepticisme gaan simpelweg niet samen. Waar geposte theorieën echt te ver gaan moeten mods dan maar ingrijpen.

Nou ja, ik ga dat nog even laten bezinken allemaal.
pi_157877597
Ik denk niet dat een circlejerk de oplossing is. Er zijn bovendien al genoeg fora waar je alleen maar pro-mensen hebt. Juist op Fok is er ruimte voor discussie vanuit ander perspectief.
pi_157877882
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 12:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk denk ik dat het probleem wat fundamenteler is. Welk BNW-topic je ook doorneemt, overal blijkt dat complottisten en sceptici niet samen door een deur kunnen. Essentieel voor BNW-complotten is namelijk dat ze per definitie niet te bewijzen zijn, want anders stonden ze wel gewoon in NWS. Sceptici willen die bewijzen wel zien, maar die zullen ze dus nooit krijgen.

Volgens mij was het Controlaltdelete die heel recent voorstelde om van BNW een tegenspraakloos subforum te maken. In eerste instantie leek dat me nogal een raar idee, maar na daar nog even over nagedacht te hebben denk ik dat dat juist wel een goed plan is. Want om even een extreem voorbeeld te noemen: je kunt moeilijk een topic hebben over dat Obama een reptiel zou zijn als mensen zich gaan afvragen of dat eigenlijk wel waar is. Dergelijke theorieën worden alleen wat als je de redelijkheid buiten de deur houdt.

Anderzijds vind ik dat wel een beetje link. Zie bijvoorbeeld wat het veronderstelde complot inhoudt in het 'satanisme'-topic. Dat is niets meer dan een combinatie van matig verdekt antisemitisme en openlijke laster. Moet dat echt zonder tegenspraak blijven?

Vreemd genoeg denk ik dat het voor BNW beter is als het antwoord daarop 'ja' is. Complotdenken en scepticisme gaan simpelweg niet samen. Waar geposte theorieën echt te ver gaan moeten mods dan maar ingrijpen.

Nou ja, ik ga dat nog even laten bezinken allemaal.
Zolang je beide partijen de ruimte geeft z'n zegje te doen, zonder 1 van de 2 de mond te snoeren, zul je de huidige "problemen" houden.
Dat geeft niks. Kwestie van strak modereren zoals jogy en dance proberen met duidelijke grenzen.
Die kun je het best gewoon accepteren ipv ze constant te proberen te verleggen in je eigen voordeel.
De schuld van de situatie ligt namelijk niet aan de leiding maar aan de users die niet instaat zijn het met elkaar oneens te zijn zonder elkaar in de haren te vliegen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_157878124
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 01:57 schreef Lichtkogel het volgende:
Bij deze wilde ik graag even 2 punten maken, ondanks dat ik nog niet zo lang op FOK zit...

1. Het valt me op dat er hier mensen in topics reageren die puur en alleen aanwezig zijn om te trollen en derailen. Tevens lijkt men ook absoluut niet geïnteresseerd in BNW-materiaal, want men is het pertinent oneens met alles wat er aangedragen wordt. Dit komt de discussies en sfeer voor de echte BNW-ers niet ten goede. Men zou hier moeten komen om van elkaar te leren i.p.v. om te trollen zou je zeggen. Kan hier wat aan gedaan worden wellicht..?


Het valt mij op dat er een topic wordt geopend over satanisme en dat het feitelijk over zionisme blijkt te gaan en over hoe tof hitler zou zijn geweest en dat er een aperte leugen staat over Lavenderr die gewoon blijft staan ondanks de afspraak dat natrappen niet meer zou gebeuren. De waarheid is iets anders: zij was een zeer poulaire mod en onder haar leiding werden er goede topics geopend en zinnige discussies gevoerd. Wel werd er consequent gemod.

[ Bericht 21% gewijzigd door Dance99Vv op 28-11-2015 23:40:30 ]
pi_157879392
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 08:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus je komt nieuw op een forum en dan besluit een zelfbevlekkende user uit het verleden die al lang met een speciaal dramatisch afscheidstopic vertrokken is speciaal met jou kennismaken? En nu zijn jullie vriendjes? Klinkt best gay allemaal.

Best hoor, niks mis mee, maar ik neem aan dat zelfs jij wel snapt dat mensen in jou gewoon werkelijkheidsontkenner Mata zien.

Hm. Ik dacht al... Die superfanatieke 9/11-ontkenning ken ik ergens van...

Tja, binnen enkele dagen nadat ik hier zat te posten kreeg ik wat berichten van hem. Interessante visie heeft hij op een hoop dingen. En hij heeft me weten te overtuigen eens naar Colombia op vakantie te gaan.

Hoezo is dat nou meteen weer gay? Jammer, maar ik heb gewoon een vriendin hoor ;)

Superfanatieke 9/11 ontkenning? Hoe weet je nou hoe het gegaan is zonder de info ook maar ingekeken te hebben?
-
pi_157880291
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 12:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het valt mij op dat er een topic wordt geopend over satanisme en dat het feitelijk over zionisme blijkt te gaan en over hoe tof hitler zou zijn geweest en dat er een aperte leugen staat over Lavenderr die gewoon blijft staan ondanks de afspraak dat natrappen niet meer zou gebeuren. De waarheid is iets anders: zij was een zeer poulaire mod en onder haar leiding werden er goede topics geopend en zinnige discussies gevoerd. Wel werd er consequent gemod.
het maakt niet uit wat je zegt EO ;)
Jogy heeft zijn pad gekozen en daar moeten we het mee doen, wat we ook vinden en zeggen.

De oude vaste users krijgen gewoon een dikke vinger, en worden selectief weg gemod.

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 28-11-2015 22:12:06 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_157880353
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 12:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het valt mij op dat er een topic wordt geopend over satanisme en dat het feitelijk over zionisme blijkt te gaan en over hoe tof hitler zou zijn geweest en dat er een aperte leugen staat over Lavenderr die gewoon blijft staan ondanks de afspraak dat natrappen niet meer zou gebeuren. De waarheid is iets anders: zij was een zeer poulaire mod en onder haar leiding werden er goede topics geopend en zinnige discussies gevoerd. Wel werd er consequent gemod.
Het gaat helemaal niet alleen maar over Zionisme, echter is het wel onderdeel van de elite? Er worden TAL van elitaire clubs aangehaald, maar zodra het woord Zionisme valt bij velen is het gelijk paniek in de tent. Vreemd.

“To find out who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize.”
- Voltaire
-
  zaterdag 28 november 2015 @ 15:48:45 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157880730
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:17 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

het maakt niet uit wat je zegt EO ;)
Jogy heeft zijn pad gekozen en daar moeten we het mee doen, wat we ook vinden en zeggen.

De oude vaste users krijgen gewoon een dikke vinger, en worden selectief weg gemod.
Wat een onzin ze krijgen een ban aan hun broek vanwege schelden en beledigen al de tijd. Ook aan de andere zijde vallen bans. Ik dacht trouwens dat jij het was die de brui gaf aan het forum en niet meer terug zou komen als vaste poster? Toch maar niet dus?

Je kan over EM veel zeggen misschien, maar hij houdt zich tenminste aan zijn woord.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 29-11-2015 13:59:16 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157891157
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 15:48 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook aan de andere zijde vallen bans.
Waar dan?
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 28 november 2015 @ 23:40:08 #56
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157891333
Tingo
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_157891406
Zo hé, dat is 'n lijst.
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 28 november 2015 @ 23:44:53 #58
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157891485
quote:
12s.gif Op zaterdag 28 november 2015 23:42 schreef Divje het volgende:
Zo hé, dat is 'n lijst.
Wat is de lijst aan de andere kant dan?
Feyenoord!
  zaterdag 28 november 2015 @ 23:44:56 #59
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157891487
Dit gebeurd ook regelmatig: Lambiekje, Lichtkogel. Dus ....
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 29 november 2015 @ 12:14:53 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157896779
Mijn topic was een en al BNW, het droop er zelfs af.

Waarom heb je die gesloten Jogy?
Moest dat van de man achter de schermen?

Hier jogy neem dit je zal het nodig hebben ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157896851
Mag ik ook nog een uitleg waarom vannacht 3 van mijn posts verwijderd werden? M'n 1ste en 3de post kan ik nog in komen maar mag je al niks meer zeggen over dat hele irritante toontje wat sommige hier aanslaan ? Zoals een Japie die weer dingen leest die er niet staan en dan weer begint te roeptoeteren vanaf z'n high horse?

:) ?
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 12:23:33 #62
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157896921
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:14 schreef theguyver het volgende:
Mijn topic was een en al BNW, het droop er zelfs af.

Waarom heb je die gesloten Jogy?
Moest dat van de man achter de schermen?

Hier jogy neem dit je zal het nodig hebben ;)
[ afbeelding ]
Ik ga hier geen topic toelaten die enkel bedoelt zijn om users belachelijk te maken. En laat die insinuaties maar gewoon voor je, hebben we niks aan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157897020
Niemand heeft wat aan insinuaties. Toch loopt elk topic hier over van de insinuaties :D

Insinuatie. Mooi woord.
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 12:50:36 #64
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157897300
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:19 schreef Divje het volgende:
Mag ik ook nog een uitleg waarom vannacht 3 van mijn posts verwijderd werden? M'n 1ste en 3de post kan ik nog in komen maar mag je al niks meer zeggen over dat hele irritante toontje wat sommige hier aanslaan ? Zoals een Japie die weer dingen leest die er niet staan en dan weer begint te roeptoeteren vanaf z'n high horse?

:) ?
Wat??? Jij begint hier mensen kinderachtig gedrag te verwijten en dan roeptoeter ik vanaf mijn high horse? Als jij bepaalde dingen niet weet of kan of wilt zien en daar dan ook nog eens een hele sterke mening over andere over loslaat dan mag ik daar toch wel even op reageren dacht ik zo....
Feyenoord!
  zondag 29 november 2015 @ 12:52:21 #65
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157897319
quote:
17s.gif Op zondag 29 november 2015 12:28 schreef Divje het volgende:
Niemand heeft wat aan insinuaties. Toch loopt elk topic hier over van de insinuaties :D

Insinuatie. Mooi woord.
Nu verval ik weer in jijbakken maar jij bent zelf degene die dat oproept hoor. Ik heb ook vaak normale discussies met mensen zonder insinuaties. Bij jou is het altijd negatieve shit omdat je anderen aanvalt.
Feyenoord!
pi_157897361
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:50 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat??? Jij begint hier mensen kinderachtig gedrag te verwijten en dan roeptoeter ik vanaf mijn high horse? Als jij bepaalde dingen niet weet of kan of wilt zien en daar dan ook nog eens een hele sterke mening over andere over loslaat dan mag ik daar toch wel even op reageren dacht ik zo....
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:52 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nu verval ik weer in jijbakken maar jij bent zelf degene die dat oproept hoor. Ik heb ook vaak normale discussies met mensen zonder insinuaties. Bij jou is het altijd negatieve shit omdat je anderen aanvalt.
Gast, ik viel niemand aan, ik had het over het algehele 'satanisme bij de elite'-complot en hoe al die complot-theoristen zo overkomen (een hoop na-geschreeuw en wat filmpjes die hetzelfde doen). Dat jij dat zo persoonlijk opneemt is je eigen probleem.
Jij roeptoetert nu weer vanaf je high horse, blijf lekker zitten Japie.
En je 2de quote. Waarom moet je daar nu weer persoonlijk om worden?
De keren dat ik normaal een discussie aan wil gaan of zelfs maar een vraag stel wordt dat al als negatief gezien en troll-gedrag :') Vind je het gek dat ik dan op een gegeven moment negatief ga doen?
:|W
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 12:59:33 #67
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157897443
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:54 schreef Divje het volgende:

[..]

[..]

Gast, ik viel niemand aan, ik had het over het algehele 'satanisme bij de elite'-complot en hoe al die complot-theoristen zo overkomen (een hoop na-geschreeuw en wat filmpjes die hetzelfde doen). Dat jij dat zo persoonlijk opneemt is je eigen probleem.
Jij roeptoetert nu weer vanaf je high horse, blijf lekker zitten Japie.
En je 2de quote. Waarom moet je daar nu weer persoonlijk om worden?
:|W
Jij zeg dit:

Wel een interessant topic, ook al komt het over als geschop tegen de elite en hun geheime clubjes, als een buitengesloten kind dat boze leugens verspreidt.

Waar je users niet bij naam noemt maar aangezien het maar een paar personen zijn die dit soort dingen posten het vrij duidelijk is wie je daarbij bedoelt. Dat is geen roeptoeteren vanaf je High Horse?
Feyenoord!
pi_157897502
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij zeg dit:

Wel een interessant topic, ook al komt het over als geschop tegen de elite en hun geheime clubjes, als een buitengesloten kind dat boze leugens verspreidt.

Waar je users niet bij naam noemt maar aangezien het maar een paar personen zijn die dit soort dingen posten het vrij duidelijk is wie je daarbij bedoelt. Dat is geen roeptoeteren vanaf je High Horse?
Dat ging toch voornamelijk om de info die wordt gepost, niet om de personen. Maar het is goed met je. Leer verder de betekenis even van dat hele high-horse gebeuren en zet jezelf niet voor lul.

Ik zal nog eens een vergelijking maken, sjongejonge :')
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 13:04:20 #69
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157897537
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:02 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat ging toch voornamelijk om de info die wordt gepost, niet om de personen. Maar het is goed met je. Leer verder de betekenis even van dat hele high-horse gebeuren en zet jezelf niet voor lul.

Ik zal nog eens een vergelijking maken, sjongejonge :')
TOP DEFINITION
high horse
Arrogantly believing oneself superior to others, often by putting down large groups of people. In usage, such a person is described as "on a high horse" or may be told to "Get off your high horse."

Jij vind jezelf dus superieur tov anderen die als een klein kind kritiek leveren op eliteclubjes en geheime genootschappen.
Feyenoord!
pi_157897584
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

TOP DEFINITION
high horse
Arrogantly believing oneself superior to others, often by putting down large groups of people. In usage, such a person is described as "on a high horse" or may be told to "Get off your high horse."

Jij vind jezelf dus superieur tov anderen die als een klein kind kritiek leveren op eliteclubjes en geheime genootschappen.
Nee _O- dat maak jij er van. Maar goed, ik zal de volgende keer m'n bedoeling duidelijker formuleren voor de Japie's die het niet snappen :)

Heb wel betere dingen te doen dan met jou in gesprek gaan. :W
Maar ik snap het al, m'n vergelijking roept waarschijnlijk herinneringen op aan vroeger bij jou. Daarom snap je het niet. ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Divje op 29-11-2015 13:14:02 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 13:23:52 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157897862
Maar Divje, als je het over de informatie hebt en niet perse de users zelf waarom door je er dan zo'n onnodige beschrijving bij waar je dus jouw beeld van de users in dat topic geeft? Gezien het feit dat informatie geen kind kan zijn bijvoorbeeld.

Dus je zegt inderdaad niet specifiek dat japie een klein kind is maar je insinueert hem er dan wel bij ja.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157898177
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 13:23 schreef jogy het volgende:
Maar Divje, als je het over de informatie hebt en niet perse de users zelf waarom door je er dan zo'n onnodige beschrijving bij waar je dus jouw beeld van de users in dat topic geeft? Gezien het feit dat informatie geen kind kan zijn bijvoorbeeld.

Dus je zegt inderdaad niet specifiek dat japie een klein kind is maar je insinueert hem er dan wel bij ja.
Als ik hun kleine kinderen vind had ik ze dat direct gezegd icm quote's en namen ;)

Ik bedoelde dus eigenlijk dat dit hele complot een beetje daaruit voort is gekomen (vroeger al, weet ik veel wanneer dit complot voor het eerst z'n kop opstak ;) ) zo van:

"Die elite he, met hun geheime genootschappen. 'Wij', het normale gepeupel, kunnen/mogen daar geen deel van uit maken dus verzinnen of verdraaien we wat info om ze zwart te maken!"
De streken die die elite-leiders uithalen buiten die clubjes worden er aan de haren bij gesleept, terwijl het er misschien niks mee te maken heeft. Rituelen die ze hebben worden als Satanistisch/Satanisch afgedaan want dat is lekker duister enzo..

Noujaa, zoiets dus. :P
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 13:42:46 #73
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157898213
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:19 schreef Divje het volgende:
Mag ik ook nog een uitleg waarom vannacht 3 van mijn posts verwijderd werden? M'n 1ste en 3de post kan ik nog in komen maar mag je al niks meer zeggen over dat hele irritante toontje wat sommige hier aanslaan ? Zoals een Japie die weer dingen leest die er niet staan en dan weer begint te roeptoeteren vanaf z'n high horse?

:) ?
En wat vindt je van je eigen toontje?
Ik vond dat het niks meer toevoegde en alleen maar olie op het vuur aan het gooien was.
Welkom terug.
There is only one religion
pi_157898249
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En wat vindt je van je eigen toontje?
Ik vond dat het niks meer toevoegde en alleen maar olie op het vuur aan het gooien was.
Welkom terug.
Vind*

Mijn toontje wordt aan gewerkt! ;) Al zal dat nog niet te zien zijn jammer genoeg. (haters)
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 13:45:05 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157898258
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:02 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hoe maak je dat onderscheid?
Serieuze populariteit in de conspiracywereld is altijd wel een goede richtlijn wat dit betreft. Voor iemand die zich er niet mee bezig houdt zal een reptillian complot waarschijnlijk even veel hout snijden als een katten complot. Maar daar binnen is wel een redelijk duidelijk onderscheid te vinden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 29 november 2015 @ 13:46:30 #76
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157898291
quote:
12s.gif Op zondag 29 november 2015 13:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Vind*

Mijn toontje wordt aan gewerkt! ;) Al zal dat nog niet te zien zijn jammer genoeg. (haters)
Het is stam +t (ik vind, jij /je vindt)
There is only one religion
  zondag 29 november 2015 @ 13:47:25 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157898307
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:46 schreef Dance99Vv het volgende:

Het is stam +t (ik vind, jij /je vindt)
Nee.

Vind je? Loop je?
Je vindt, je loopt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157898308
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 13:45 schreef jogy het volgende:

[..]

Serieuze populariteit in de conspiracywereld is altijd wel een goede richtlijn wat dit betreft. Voor iemand die zich er niet mee bezig houdt zal een reptillian complot waarschijnlijk even veel hout snijden als een katten complot. Maar daar binnen is wel een redelijk duidelijk onderscheid te vinden.
Maar als ik het goed begrijp, dan zijn er dus écht mensen die dit geloven. Bij fora als BNW lijkt het me link om topics naar ONZ te verplaatsen omdat het dat (onzin) waarschijnlijk is. Dan kan ik er nog wel een paar aanwijzen.
pi_157898312
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:46 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het is stam +t (ik vind, jij /je vindt)
Het is toch Vind je / Je vindt ?
Of hebben ze dat veranderd :D
Verder ook niet boeiend.
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 13:49:02 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157898337
quote:
12s.gif Op zondag 29 november 2015 13:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Vind*

Mijn toontje wordt aan gewerkt! ;) Al zal dat nog niet te zien zijn jammer genoeg. (haters)
Het valt wel op hoor! (Geen sarcasme) en inderdaad welkom terug natuurlijk :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 29 november 2015 @ 13:49:04 #81
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157898338
:@ had geen 10 voor nederlands
There is only one religion
pi_157898375
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:49 schreef Dance99Vv het volgende:
:@ had geen 10 voor nederlands
Ik ook niet. Maak die fout ook zó vaak :D :@

Bedankt overigens, jij ook jogy :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157898378
quote:
18s.gif Op zondag 29 november 2015 13:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee.

Vind je? Loop je?
Je vindt, je loopt.
Mooi is dat altijd, mensen die heel wijs iemand gaan verbeteren en het dan zelf fout hebben :D
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 29 november 2015 @ 13:52:34 #84
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157898399
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 13:51 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Mooi is dat altijd, mensen die heel wijs iemand gaan verbeteren en het dan zelf fout hebben :D
jaja nou weet ik het wel, copycat gaf een duidelijke les daarin :(
There is only one religion
  zondag 29 november 2015 @ 13:54:47 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157898438
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp, dan zijn er dus écht mensen die dit geloven. Bij fora als BNW lijkt het me link om topics naar ONZ te verplaatsen omdat het dat (onzin) waarschijnlijk is. Dan kan ik er nog wel een paar aanwijzen.
Dan is het van het niveau badtripbob eerlijk gezegd een die gaan meestal ook uiteindelijk op slot. Niet alles wat enigszins geloofd wordt ergens in de wereld heeft een plekje in BNW. Er is ook een redelijk populaire conspiracy dat dinosauriërs een hoax zijn, is destijds ook geweigerd als topic.

Het is zeker een redelijk arbitraire grens, toegegeven maar het is niet anders :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157898445
Lekker weer, bijna al mijn posts zijn natuurlijk verwijderd, maar die van CAD met huilie blijft natuurlijk staan :')

Once again, het heeft niks met huilen te maken, maar met het feit dat ik op sta voor onrecht.
Aangezien een groot aantal vaste oude users gewoon een middelvinger krijgen, en de anderen in een hoekje zich kapot lachen en met uitlokkende postst anderen een ban opleggen.

Over selectief modden gesproken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_157898476
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 13:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan is het van het niveau badtripbob eerlijk gezegd een die gaan meestal ook uiteindelijk op slot. Niet alles wat enigszins geloofd wordt ergens in de wereld heeft een plekje in BNW. Er is ook een redelijk populaire conspiracy dat dinosauriërs een hoax zijn, is destijds ook geweigerd als topic.

Het is zeker een redelijk arbitraire grens, toegegeven maar het is niet anders :P.
Hm. Lijkt me erg lastig. Ik bedoel, als een dinohoaxtopic niet mag, mag een reptiliantopic dan wel? Dat is eigenlijk nóg radicaler.
pi_157898494
Is dat hele reptillian-complot niet gewoon verzonnen door wat mensen die een vel LSD achterover geslikt hebben? :@ Dat idee heb ik daar altijd bij :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157898538
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:58 schreef Divje het volgende:
Is dat hele reptillian-complot niet gewoon verzonnen door wat mensen die een vel LSD achterover geslikt hebben? :@ Dat idee heb ik daar altijd bij :D
Nee, DMT was dat :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 29 november 2015 @ 14:05:19 #90
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157898617
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp, dan zijn er dus écht mensen die dit geloven. Bij fora als BNW lijkt het me link om topics naar ONZ te verplaatsen omdat het dat (onzin) waarschijnlijk is. Dan kan ik er nog wel een paar aanwijzen.
Ik geloof zelf ook in Reptilians. Hoe het allemaal precies in elkaar steekt weet ik niet precies maar wel dat ze bestaan en op Aarde rond lopen of hebben gelopen. Maar ik praat hier bijna nooit meer over omdat je dan voor gek versleten word en mensen de rest van je info niet meer serieus nemen. Het is "too far out".
Feyenoord!
  zondag 29 november 2015 @ 14:06:59 #91
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157898645
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
Lekker weer, bijna al mijn posts zijn natuurlijk verwijderd, maar die van CAD met huilie blijft natuurlijk staan :')

Once again, het heeft niks met huilen te maken, maar met het feit dat ik op sta voor onrecht.
Aangezien een groot aantal vaste oude users gewoon een middelvinger krijgen, en de anderen in een hoekje zich kapot lachen en met uitlokkende postst anderen een ban opleggen.

Over selectief modden gesproken.
Dit is toch ook zo niets toevoegend. Ik zie dit niet hoor. Kom dan met voorbeelden.
Feyenoord!
pi_157898650
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:06 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dit is toch ook zo niets toevoegend. Ik zie dit niet hoor. Kom dan met voorbeelden.
:')
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 29 november 2015 @ 14:07:52 #93
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157898659
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

:')
Kan je niet dus? Bedankt voor de input. ^O^
Feyenoord!
pi_157898688
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kan je niet dus? Bedankt voor de input. ^O^
Gewoon even naar posts van Lichtkogel en CAD kijken, en je 'vriendjes-bril' ff afzetten. Zelf kan je er ook wat van overigens.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157898691
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kan je niet dus? Bedankt voor de input. ^O^
Ten eerste ben ik jou helemaal niks verplicht,
Ten tweede, als je er zelf blind voor ben zal je er wel profijt van hebben.

Japie
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 29 november 2015 @ 14:12:15 #96
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157898751
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ten eerste ben ik jou helemaal niks verplicht,
Ten tweede, als je er zelf blind voor ben zal je er wel profijt van hebben.

Japie
Ok dus ik vraag jou om je kritiek op de mods wat nader toe te lichten en jij reageert door je op mij te richten. Erg constructief en helpt je eigen punt van kritiek wat je probeert te maken ook totaal niet.
Feyenoord!
pi_157898772
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok dus ik vraag jou om je kritiek op de mods wat nader toe te lichten en jij reageert door je op mij te richten. Erg constructief en helpt je eigen punt van kritiek wat je probeert te maken ook totaal niet.
Joh, dat heeft hij al een keer of 20 uitgelegd. Het blijft geen feest.
  zondag 29 november 2015 @ 14:14:07 #98
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157898780
Speelkwartier is weer begonnen zie ik :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 29 november 2015 @ 14:14:08 #99
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157898782
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
Lekker weer, bijna al mijn posts zijn natuurlijk verwijderd, maar die van CAD met huilie blijft natuurlijk staan :')

Once again, het heeft niks met huilen te maken, maar met het feit dat ik op sta voor onrecht.
Aangezien een groot aantal vaste oude users gewoon een middelvinger krijgen, en de anderen in een hoekje zich kapot lachen en met uitlokkende postst anderen een ban opleggen.

Over selectief modden gesproken.
Je maakte er ook persoonlijke aanvallen van. Daar kunnen we in FB zo weinig mee.
Daarnaast verwijt je de moderatie de hele tijd iets wat anderen niet zien, niet zo blijven hangen in het verleden.Oude users hier worden gewoon serieus genomen, TR worden gewoon bekeken en behandeld (en die komen van beide kanten).
Vaak doe ik dat zelfs met een dm-tje erbij.
Maar je bent wel de hele tijd negatief naar de moderatie.Ik niet begrijpen.
There is only one religion
pi_157898792
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok dus ik vraag jou om je kritiek op de mods wat nader toe te lichten en jij reageert door je op mij te richten. Erg constructief en helpt je eigen punt van kritiek wat je probeert te maken ook totaal niet.
Die kritiek is al zo vaak gegeven Japie..
Dat jij dat niet altijd ziet is dan jou probleem, maar ik ga het niet weer hier neer kalken.

Maar zet voortaan je selectieve bril even af.
Dan zie je dat er genoeg gepraat word over het feit dat mensen kritiek op de mod hebben.
Maar dat halen ze weer weg en kom jij er aan met de vraag het weer te melden.

Neen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 29 november 2015 @ 14:16:32 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157898832
Nogmaals de mods doen het goed, er vallen slachtoffers aan beide kanten. Vang je een ban, zit de tijd uit erna met goede moed weer verder.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dance99Vv op 29-11-2015 14:33:39 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 29 november 2015 @ 14:19:24 #102
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157898898
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Die kritiek is al zo vaak gegeven Japie..
Dat jij dat niet altijd ziet is dan jou probleem, maar ik ga het niet weer hier neer kalken.

Maar zet voortaan je selectieve bril even af.
Dan zie je dat er genoeg gepraat word over het feit dat mensen kritiek op de mod hebben.
Maar dat halen ze weer weg en kom jij er aan met de vraag het weer te melden.

Neen.
Ik zie niet posts waarin bepaalde users (laten we voor het gemak zeggen uit mijn groep) bans proberen aan te smeren bij users (voor het gemak jouw groep). Dat er tussen de twee groepen weinig liefde en veel gescheld etc bestaat lijkt me duidelijk. Maar het is heel lang zo geweest dat jouw groep alles kon maken mbt schelden, sarren en treiteren naar mijn groep. En dat is nu recht getrokken. Er word nu met 1 maat gemeten en dat jij dat als oneerlijk ziet is niet terecht.

Maar goed dat zal jij wel weer anders zien.

Vandaar dat ik zei kom dan met voorbeelden van users uit mijn groep die anderen bans aan proberen te smeren. Anders blijft je punt vaag en niet sterk onderbouwd.
Feyenoord!
pi_157898905
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:18 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat huilie was al weggemodereerd, en weer de persoonlijke aanval inzetten ;(
Godverdomme man,
Dat is dan pas net weggehaald, bij de eerste veegbende stond het er natuurlijk nog gewoon,

Smerige acties.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 29 november 2015 @ 14:20:58 #104
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157898935
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:19 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Godverdomme man,
Dat is dan pas net weggehaald, bij de eerste veegbende stond het er natuurlijk nog gewoon,

Smerige acties.
klopt , je klacht was terecht :*
There is only one religion
  zondag 29 november 2015 @ 14:21:56 #105
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157898951
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:17 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Vergeet je het woord 'huilie' niet Cadje van me.
Hou je neerbuigend toontje ajb voor je zeg. Dadelijk ga je idd weer huilie doen met een potje schelden en dan vertrek je zogenaamd weer op hoge poten. Ik ben verder helemaal niets van jou |:(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157898972
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:23 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En jij ook richting CAD dus hoe kom je daar dan uit? Niet door op dezelfde manier verder blijven gaan......
Justice jaapje
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zondag 29 november 2015 @ 14:31:57 #107
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157899106
Persoonlijke vete's vechten jullie maar ergens anders uit.
We proberen zo goed mogelijk te modereren, dit topic is voor FB m.b.t. de moderatie niet om gezellig te gaan ruziën met elkaar.
There is only one religion
  zondag 29 november 2015 @ 14:33:30 #108
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157899135
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:31 schreef Dance99Vv het volgende:
Persoonlijke vete's vechten jullie maar ergens anders uit.
We proberen zo goed mogelijk te modereren, dit topic is voor FB m.b.t. de moderatie niet om gezellig te gaan ruziën met elkaar.
Die bias voor complottheoristen is er weldegelijk. Ik merk dat ik nu al op mijn tenen moet lopen maar dat dit soort reacties heel normaal worden gevonden:

BNW / Chaos in Parijs#5

BNW / De Elite en het Satanisme #5

Geeft verder niet, als men er dan maar eerlijk voor uitkomt dat de ene groep wat meer beschermd wordt omdat het nu eenmaal het subforum is waar dit besproken mag en kan worden.
pi_157899245
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die bias voor complottheoristen is er weldegelijk. Ik merk dat ik nu al op mijn tenen moet lopen maar dat dit soort reacties heel normaal worden gevonden:

BNW / Chaos in Parijs#5

BNW / De Elite en het Satanisme #5

Geeft verder niet, als men er dan maar eerlijk voor uitkomt dat de ene groep wat meer beschermd wordt omdat het nu eenmaal het subforum is waar dit besproken mag en kan worden.
Dat is dus precies waar het om gaat. Nu zijn jouw voorbeelden redelijk direct, maar normaal gesproken wordt dat heel subtiel gedaan. Sneaky & achterbaks. 'Wij' krijgen een ban/note omdat we gewoon direct zeggen waar het op staat. Komt wel eens grof over, maar dat is op zich niet raar als je steeds dezelfde respons krijgt. Dan schiet je wel eens uit de bocht.
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 14:40:00 #110
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157899284
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat is dus precies waar het om gaat. Nu zijn jouw voorbeelden redelijk direct, maar normaal gesproken wordt dat heel subtiel gedaan. Sneaky & achterbaks. 'Wij' krijgen een ban/note omdat we gewoon direct zeggen waar het op staat. Komt wel eens grof over, maar dat is op zich niet raar als je steeds dezelfde respons krijgt. Dan schiet je wel eens uit de bocht.
Waar ik vooral mee zit is dat ik in deze korte tijd al behoorlijk tegen wat platen ben aangelopen die op herhaling vastzitten. Mij worden dan insinuaties in de mond gelegd etc die ik nooit heb gedaan.

Daarom mijn oproep: strijd met open vizier. Het is echt niet erg als er wat meer voordeel aan een groep wordt gegeven omdat ik dat in de context van dit forum wel snap. Maar wees daar dan eerlijk over.

Op het nieuws forum wordt namelijk andersom gemodereerd lijkt me, dan worden BNW dingen sneller weggewerkt ipv vice versa.
pi_157899510
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waar ik vooral mee zit is dat ik in deze korte tijd al behoorlijk tegen wat platen ben aangelopen die op herhaling vastzitten. Mij worden dan insinuaties in de mond gelegd etc die ik nooit heb gedaan.

Daarom mijn oproep: strijd met open vizier. Het is echt niet erg als er wat meer voordeel aan een groep wordt gegeven omdat ik dat in de context van dit forum wel snap. Maar wees daar dan eerlijk over.

Op het nieuws forum wordt namelijk andersom gemodereerd lijkt me, dan worden BNW dingen sneller weggewerkt ipv vice versa.
Is de makkelijkste manier om argumenten weg te wuiven en een discussie dood te maken ;)
Al leidt dat echt verschrikkelijk af van het hele onderwerp van desbetreffend willekeurig topic.
Als klap op de vuurpijl krijg je dan ook het verwijt naar je toe geslingerd dat je een troll bent die het topic wil derailen :o terwijl.. Dat precies hetgeen is waaraan zij zich schuldig maken. Erg vreemd. ;)
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 15:12:43 #112
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157900174
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Die bias voor complottheoristen is er weldegelijk. Ik merk dat ik nu al op mijn tenen moet lopen maar dat dit soort reacties heel normaal worden gevonden:

BNW / Chaos in Parijs#5

BNW / De Elite en het Satanisme #5

Geeft verder niet, als men er dan maar eerlijk voor uitkomt dat de ene groep wat meer beschermd wordt omdat het nu eenmaal het subforum is waar dit besproken mag en kan worden.
Misschien wat eerder op de TR knop drukken dan .
There is only one religion
pi_157900613
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 15:12 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Misschien wat eerder op de TR knop drukken dan .
Mwah, je mede-mod heeft herhaaldelijk aangegeven dat hiervoor ruimte is.
pi_157901010
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:38 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat is dus precies waar het om gaat. Nu zijn jouw voorbeelden redelijk direct, maar normaal gesproken wordt dat heel subtiel gedaan. Sneaky & achterbaks. 'Wij' krijgen een ban/note omdat we gewoon direct zeggen waar het op staat. Komt wel eens grof over, maar dat is op zich niet raar als je steeds dezelfde respons krijgt. Dan schiet je wel eens uit de bocht.
Je geeft zelf het probleem weer

Als je post opent met : Luister tering mongool je moet niet denken dat je iets voorstelt :') :') :')

Dan kan je niet meer schuilen achter grofheid of zeggen waar het op staat. Ook kan je het niet gooien op voorkeursbehandelingen

Je hebt de forumregels overtreden dus is het logisch dat je hiervoor aangepakt word

Als ik met regelmaat zou zeggen waar het op staat dan zouden de notes mij om de oren vliegen want overgings volledig terecht zou zijn

Jij en de mensen waarmee je omgaat hebben de neiging om zich zeer ongelukkig uit te drukken en dan verwoord ik het nog veel te netjes
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157902631
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 15:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je geeft zelf het probleem weer

Als je post opent met : Luister tering mongool je moet niet denken dat je iets voorstelt :') :') :')

Dan kan je niet meer schuilen achter grofheid of zeggen waar het op staat. Ook kan je het niet gooien op voorkeursbehandelingen

Je hebt de forumregels overtreden dus is het logisch dat je hiervoor aangepakt word

Als ik met regelmaat zou zeggen waar het op staat dan zouden de notes mij om de oren vliegen want overgings volledig terecht zou zijn

Jij en de mensen waarmee je omgaat hebben de neiging om zich zeer ongelukkig uit te drukken en dan verwoord ik het nog veel te netjes
Welke idioot begint dan ook op die manier z'n post? :') Ik niet iig, nooit. En ik verschuil me ook nergens achter. Feit is gewoon dat de mensen die geen blad voor de mond nemen eerder een ban hebben dan de sneaky achterbakse mensjes.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157902688
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:14 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Je maakte er ook persoonlijke aanvallen van. Daar kunnen we in FB zo weinig mee.
Daarnaast verwijt je de moderatie de hele tijd iets wat anderen niet zien, niet zo blijven hangen in het verleden.Oude users hier worden gewoon serieus genomen, TR worden gewoon bekeken en behandeld (en die komen van beide kanten).
Vaak doe ik dat zelfs met een dm-tje erbij.
Maar je bent wel de hele tijd negatief naar de moderatie.Ik niet begrijpen.
Ik denk dat wel wat meer mensen problemen zien maar er geen zin in hebben daar over te beginnen of het wat subtieler proberen te brengen...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157903006
Ik vind dat Chris het helder omschrijft, zonder met het vingertje te wijzen. Hij is hier net nieuw en het valt hem nu al op. En er zijn veel meer mensen die zijn mening delen.
pi_157903018
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik denk dat wel wat meer mensen problemen zien maar er geen zin in hebben daar over te beginnen of het wat subtieler proberen te brengen...
Het is ook eng, want je zit meteen in de buurt van crewbash.
  zondag 29 november 2015 @ 17:22:42 #119
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157903468
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2015 16:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Welke idioot begint dan ook op die manier z'n post? :') Ik niet iig, nooit. En ik verschuil me ook nergens achter. Feit is gewoon dat de mensen die geen blad voor de mond nemen eerder een ban hebben dan de sneaky achterbakse mensjes.
Het heeft niets met 'sneaky achterbaks' te maken, het is hier al eerder uitgelegd hoor; In principe loop je sneller tegen een ban aan als je loopt te schelden, doordramt en de moderator voor rotte vis uit maakt. Dat is een geweldig recept voor een snelle ban. Je kan alles aan de kaak stellen, als je dit maar op een normale manier doet en daar schort het dan aan.

Dance en ik zijn nu eenmaal moderators op BNW, en die situatie hebben jullie maar te accepteren, vanaf dat punt is er heel veel met elkaar te regelen. Als je er van te voren al van mening bent dat de moderatie niet goedwillig is dan houdt het gewoon op, als je een grote mond op blijft zetten dan ook, als je dan ook nog eens denkt dat de moderators je kont kunnen kussen en je lekker doet wat je zelf wil dan is het helemaal klaar. En er is een select groepje die nog steeds van mening is dat alles maar gewoon overal gezegd mag worden tegen iedereen, dat selecte groepje heeft relatief vaker een ban aan hun broek dan de groep die dat niet zo vindt.

Probleem met een topic of moderatie? Geef het op een normale manier aan en er is geen enkel probleem, mocht de moderatie het echt anders zien dan moet je daar vrede mee hebben of het escaleren naar het FB forum of een PM/mail naar forum@fok.nl. Meer mogelijkheden zijn er niet en er is een redelijke kans dat je geen gelijk krijgt, dat klopt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 29 november 2015 @ 17:23:02 #120
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157903480
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waar ik vooral mee zit is dat ik in deze korte tijd al behoorlijk tegen wat platen ben aangelopen die op herhaling vastzitten. Mij worden dan insinuaties in de mond gelegd etc die ik nooit heb gedaan.

Daarom mijn oproep: strijd met open vizier. Het is echt niet erg als er wat meer voordeel aan een groep wordt gegeven omdat ik dat in de context van dit forum wel snap. Maar wees daar dan eerlijk over.

Op het nieuws forum wordt namelijk andersom gemodereerd lijkt me, dan worden BNW dingen sneller weggewerkt ipv vice versa.
Precies, we zijn hier niet in NWS en het moet ook geen NWS 2.0 worden. Dit is BNW en dat willen we graag zo houden. Het is niet voor niets een apart forum hier op FOK! Users die over het nieuws willen keuvelen kunnen naar NWS en daar de MSM kant van het verhaal bespreken. Als je daar een BNW menig geeft wordt je meteen doorverwezen naar dit forum. BNW bekijkt de andere kant van het verhaal. En dat maakt BNW juist interessant.
Dat niet alles is zoals het in de media gepresenteerd wordt is voor velen hier zo klaar als een klontje. Maar het moeilijke is om er achter te komen hoe het wel zit met alle disinfo die er op internet te vinden is. BNW-ers zijn op zoek en maken wel eens een foutje, het is erg gemakkelijk om als niet BNW-er de boel hier dan belachelijk te gaan lopen maken. Wees gewoon beschaafd en laat BNW in zijn waarde. BNW-ers zijn op zoek naar de waarheid en dat is moeilijker dan het nieuws na lullen en er een mening over te geven. Daarom heet het ook Brave New World. ^O^
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 29 november 2015 @ 17:24:00 #121
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157903507
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 17:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Precies, we zijn hier niet in NWS en het moet ook geen NWS 2.0 worden. Dit is BNW en dat willen we graag zo houden. Het is niet voor niets een apart forum hier op FOK! Users die over het nieuws willen keuvelen kunnen naar NWS en daar de MSM kant van het verhaal bespreken. Als je daar een BNW menig geeft wordt je meteen doorverwezen naar dit forum. BNW bekijkt de andere kant van het verhaal. En dat maakt BNW juist interessant.
Dat niet alles is zoals het in de media gepresenteerd wordt is voor velen hier zo klaar als een klontje. Maar het moeilijke is om er achter te komen hoe het wel zit met alle disinfo die er op internet te vinden is. BNW-ers zijn op zoek en maken wel eens een foutje, het is erg gemakkelijk om als niet BNW-er de boel hier dan belachelijk te gaan lopen maken. Wees gewoon beschaafd en laat BNW in zijn waarde. BNW-ers zijn op zoek naar de waarheid en dat is moeilijker dan het nieuws na lullen en er een mening over te geven. Daarom heet het ook Brave New World. ^O^
Ja maar dan krijg je dus dat circlejerk-effect. Daar zit men ook niet op te wachten lijkt me. Bovendien heb je daar al Niburu voor, daar wordt elke vorm van kritiek (mijn ervaring) meteen weggeveegd. Hier kan men tenminste nog discussieren.
  zondag 29 november 2015 @ 17:26:59 #122
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157903599
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:24 schreef ChrisCarter het volgende:

Ja maar dan krijg je dus dat circlejerk-effect. Daar zit men ook niet op te wachten lijkt me. Bovendien heb je daar al Niburu voor, daar wordt elke vorm van kritiek (mijn ervaring) meteen weggeveegd. Hier kan men tenminste nog discussieren.
Nee helemaal niet, het is prima als je het ergens niet mee eens bent en dat aangeeft. Dat heet discussiëren. Maar doe het beschaafd. Cirklejerking heeft niemand wat aan. Als ik bv. verkeerd zit en iemand kan me dat duidelijk maken. Heb ik daar geen problemen mee. Ik ben op zoek naar de waarheid en heb er zelf ook niets aan als ik op een verkeerd spoor zit en anderen me vertellen dat het het juiste pad is terwijl dit niet zo is.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 29 november 2015 @ 17:29:03 #123
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157903656
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 14:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waar ik vooral mee zit is dat ik in deze korte tijd al behoorlijk tegen wat platen ben aangelopen die op herhaling vastzitten. Mij worden dan insinuaties in de mond gelegd etc die ik nooit heb gedaan.

Daarom mijn oproep: strijd met open vizier. Het is echt niet erg als er wat meer voordeel aan een groep wordt gegeven omdat ik dat in de context van dit forum wel snap. Maar wees daar dan eerlijk over.

Op het nieuws forum wordt namelijk andersom gemodereerd lijkt me, dan worden BNW dingen sneller weggewerkt ipv vice versa.
Kijk daar denk je wat mij betreft al verkeerd. "strijden met open vizier". Het is hier geen slagveld. Het is een plek waar mensen van gedachten willen wisselen over alles wat er niet klopt aan de wereld (BNW). Op een normale en respectvolle manier. Dat dat dan lieden aantrekt die denken dat ze die "aluhoedjes" eens even willen vertellen dat ze niet goed bij hun hoofd zijn is een vervelend side-effect. Snap je dat?
Feyenoord!
pi_157903673
Maar hoe werkt het dan precies. Vandaag loopt Lambiekje weer talloze mensen te schofferen en uit te schelden in het Parijstopic. Overtreedt ook weer de regel van het verhoaxen-acteursgebeuren, zit over zionisten te blaten.
Wordt allemaal weggemod.
En morgen doet hij exact hetzelfde opnieuw.
pi_157903706
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kijk daar denk je wat mij betreft al verkeerd. "strijden met open vizier". Het is hier geen slagveld. Het is een plek waar mensen van gedachten willen wisselen over alles wat er niet klopt aan de wereld (BNW). Op een normale en respectvolle manier. Dat dat dan lieden aantrekt die denken dat ze die "aluhoedjes" eens even willen vertellen dat ze niet goed bij hun hoofd zijn is een vervelend side-effect. Snap je dat?
Ik maak hier uit op dat jij niet helemaal begrijpt wat strijden met open vizier betekent. ;)
  zondag 29 november 2015 @ 17:31:41 #126
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157903737
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 17:29 schreef mootie het volgende:
Maar hoe werkt het dan precies. Vandaag loopt Lambiekje weer talloze mensen te schofferen en uit te schelden in het Parijstopic. Overtreedt ook weer de regel van het verhoaxen-acteursgebeuren, zit over zionisten te blaten.
Wordt allemaal weggemod.
En morgen doet hij exact hetzelfde opnieuw.
Lees het dan niet. Simpel. Jij zit hier ook om de reden om die ik melde. En iedereen mag hier over zionisten praten trouwens en ook over het False Flag acteurs gebeuren. Niks mis mee.
Feyenoord!
  zondag 29 november 2015 @ 17:32:46 #127
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157903770
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kijk daar denk je wat mij betreft al verkeerd. "strijden met open vizier". Het is hier geen slagveld. Het is een plek waar mensen van gedachten willen wisselen over alles wat er niet klopt aan de
wereld (BNW).
Strijden met open vizier is gewoon zonder bijbedoelingen de discussie aangaan he. Niks met een slagveld te maken :) Niet te letterlijk nemen lijkt me.

quote:
Op een normale en respectvolle manier. Dat dat dan lieden aantrekt die denken dat ze die "aluhoedjes" eens even willen vertellen dat ze niet goed bij hun hoofd zijn is een vervelend side-effect. Snap je dat?
Werkt twee kanten op. Ik heb in deze korte tijd zonder aanleiding allemaal verwensingen en insinuaties naar mijn hoofd gehad. Ook van jou zelfs in dat FeelGood topic, dat ik een "zuigende post" zou maken. Dafuq?

Ik ben het verder eens dat het nooit mag verzanden in persoonlijkheden en verwensingen. Wint niemand iets mee en wordt niemand iets wijzer van.

Side note; ik denk niet dat er iemand op dit forum zit die niet in complotten gelooft. De range/extent van dat geloof is voor iedereen anders. De Emissie-fraude van VW valt wat mij betreft ook onder dit soort doofpotterij.
pi_157903784
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:31 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Lees het dan niet. Simpel. Jij zit hier ook om de reden om die ik melde. En iedereen mag hier over zionisten praten trouwens en ook over het False Flag acteurs gebeuren. Niks mis mee.
Nee, het Parijstopic zou niet verneukt gaan worden door mensen die de slachtoffers schoffeerden door ze acteurs te noemen.
  zondag 29 november 2015 @ 17:36:39 #129
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157903880
quote:
15s.gif Op zondag 29 november 2015 17:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Strijden met open vizier is gewoon zonder bijbedoelingen de discussie aangaan he. Niks met een slagveld te maken :) Niet te letterlijk nemen lijkt me.

[..]

Werkt twee kanten op. Ik heb in deze korte tijd zonder aanleiding allemaal verwensingen en insinuaties naar mijn hoofd gehad. Ook van jou zelfs in dat FeelGood topic, dat ik een "zuigende post" zou maken. Dafuq?

Ik ben het verder eens dat het nooit mag verzanden in persoonlijkheden en verwensingen. Wint niemand iets mee en wordt niemand iets wijzer van.

Side note; ik denk niet dat er iemand op dit forum zit die niet in complotten gelooft. De range/extent van dat geloof is voor iedereen anders. De Emissie-fraude van VW valt wat mij betreft ook onder dit soort doofpotterij.
Wat een onzin zeg. Er zitten hier tal van mensen die niks met complotten hebben. Kijk maar hoe vaak de term "aluhoedjes" valt. Dat zegt genoeg. Mensen die wel iets met complottheorieen hebben zouden anderen niet zo noemen.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 29-11-2015 19:16:25 ]
Feyenoord!
  zondag 29 november 2015 @ 17:43:49 #130
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157904060
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Er zitten hier tal van mensen die niks met complotten hebben. Kijk maar hoe vaak de term "aluhoedjes" valt. Dat zegt genoeg. Mensen die wel iets met complottheorieen hebben zouden anderen niet zo noemen. Je loopt hier gewoon keihard te liegen. Net zoals dat je liegt dat je zonder bijbedoelingen een filmpje post in het Feel Good topic mbt de aanslagen in Parijs. Puur zuigen is het.
Die heilige onschuld wordt altijd uitgehangen idd. Kreeg gisteren nog de volle laag van schommelstoel, krachttermen en schuttingtaal dat was weer een mooie staaltje van ...... :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157904064
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 17:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Het heeft niets met 'sneaky achterbaks' te maken, het is hier al eerder uitgelegd hoor; In principe loop je sneller tegen een ban aan als je loopt te schelden, doordramt en de moderator voor rotte vis uit maakt. Dat is een geweldig recept voor een snelle ban. Je kan alles aan de kaak stellen, als je dit maar op een normale manier doet en daar schort het dan aan.

Dance en ik zijn nu eenmaal moderators op BNW, en die situatie hebben jullie maar te accepteren, vanaf dat punt is er heel veel met elkaar te regelen. Als je er van te voren al van mening bent dat de moderatie niet goedwillig is dan houdt het gewoon op, als je een grote mond op blijft zetten dan ook, als je dan ook nog eens denkt dat de moderators je kont kunnen kussen en je lekker doet wat je zelf wil dan is het helemaal klaar. En er is een select groepje die nog steeds van mening is dat alles maar gewoon overal gezegd mag worden tegen iedereen, dat selecte groepje heeft relatief vaker een ban aan hun broek dan de groep die dat niet zo vindt.

Probleem met een topic of moderatie? Geef het op een normale manier aan en er is geen enkel probleem, mocht de moderatie het echt anders zien dan moet je daar vrede mee hebben of het escaleren naar het FB forum of een PM/mail naar forum@fok.nl. Meer mogelijkheden zijn er niet en er is een redelijke kans dat je geen gelijk krijgt, dat klopt.
Dat weet ik, heb het al vaker gelezen hier idd ;)
Vroeg me alleen wel even af hoe je tegen uitlokkende/doordrammende posts aankijkt, laat ik even een voorbeeld noemen.. Uhh. Iets als:

"Doe geen moeite om het uit te leggen, die mensen komen hier alleen om je de grond in te trappen en in het standaard MSM-verhaaltje geloven. Moeten zij weten, maar is dat dom of niet? :D "

Zie vaak posts in die strekking, terwijl er gewoon om een bewijs / argument / eigen woorden ipv filmpjes word gevraagd of als er iets gepost wordt wat het BNW-verhaal tegenspreekt. ;)
Door die ergernis knalt er wel eens een belediging uit.

Imo is iedereen die hier komt geïnteresseerd in complotten, rare verhalen en andere dingen die niet in NWS passen. Maar als je ook maar 1 post plaatst waarin je twijfelt aan het complot wordt je weggezet als troll, dat vind ik persoonlijk erg jammer want elke discussie wordt zo dood gegooid.
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 17:44:56 #132
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157904087
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die heilige onschuld wordt altijd uitgehangen idd. Kreeg gisteren nog de volle laag van schommelstoel, krachttermen en schuttingtaal dat was weer een mooie staaltje van ...... :{w
Alsof ik daar iets aan kan doen. Mij wordt nu van alles verweten. Liegen, zuigen. Erg constructief.
Bovendien zet ik net zo goed een Rapportage bij mensen die ook over de schreef gaan zoals beathoven net in dat parijs-topic. Alleen ziet de rest dat waarschijnlijk niet.
pi_157904222
quote:
10s.gif Op zondag 29 november 2015 16:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Welke idioot begint dan ook op die manier z'n post? :') Ik niet iig, nooit. En ik verschuil me ook nergens achter. Feit is gewoon dat de mensen die geen blad voor de mond nemen eerder een ban hebben dan de sneaky achterbakse mensjes.
Jogy verwoord het prima

quote]14s.gif Op zondag 29 november 2015 17:22 schreef jogy het volgende:

[..]

En er is een select groepje die nog steeds van mening is dat alles maar gewoon overal gezegd mag worden tegen iedereen, dat selecte groepje heeft relatief vaker een ban aan hun broek dan de groep die dat niet zo vindt.

[/quote]

Je kan niet alles zeggen wat ik je opkomt . Iets wat maar niet wil doordringen tot jou. Min vereiste is dat je respectvol met elkaar omgaat en hier gaat het al heel snel fout

Zelfreflexie is niet je sterkste punt . Hypergevoelig voor de minste sneren maar totaal blind voor je eigen gedrag
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 29 november 2015 @ 17:51:12 #134
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157904231
quote:
18s.gif Op zondag 29 november 2015 17:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alsof ik daar iets aan kan doen. Mij wordt nu van alles verweten. Liegen, zuigen. Erg constructief.
Bovendien zet ik net zo goed een Rapportage bij mensen die ook over de schreef gaan zoals beathoven net in dat parijs-topic. Alleen ziet de rest dat waarschijnlijk niet.
Ik zie helemaal geen beathoven posten in Parijs? Mis ik iets?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157904239
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Er zitten hier tal van mensen die niks met complotten hebben. Kijk maar hoe vaak de term "aluhoedjes" valt. Dat zegt genoeg. Mensen die wel iets met complottheorieen hebben zouden anderen niet zo noemen.
Dit is toch totaal onconstructief. Volgens mij heeft Chris goede bedoelingen, zegt geen onvertogen woord en dan slinger je dit naar zijn hoofd...

[ Bericht 10% gewijzigd door jogy op 29-11-2015 19:17:47 ]
  zondag 29 november 2015 @ 17:53:14 #136
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157904271
quote:
18s.gif Op zondag 29 november 2015 17:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Alsof ik daar iets aan kan doen. Mij wordt nu van alles verweten. Liegen, zuigen. Erg constructief.
Bovendien zet ik net zo goed een Rapportage bij mensen die ook over de schreef gaan zoals beathoven net in dat parijs-topic. Alleen ziet de rest dat waarschijnlijk niet.
Het is gewoon een constatering.

Maar vertel dan eens waarom jij hier komt. Welke complottheorieen geloof jij bv in?

[ Bericht 13% gewijzigd door jogy op 29-11-2015 19:18:50 ]
Feyenoord!
  zondag 29 november 2015 @ 17:57:47 #137
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157904375
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is gewoon een constatering.

Maar vertel dan eens waarom jij hier komt. Welke complottheorieen geloof jij bv in?
Nou ja Chris geef ik het voordeel van de twijfel. Hij komt hier nog niet zo lang.

[ Bericht 16% gewijzigd door jogy op 29-11-2015 19:19:45 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157904385
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:50 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Jogy verwoord het prima

[ afbeelding ] Op zondag 29 november 2015 17:22 schreef jogy het volgende:

[..]

En er is een select groepje die nog steeds van mening is dat alles maar gewoon overal gezegd mag worden tegen iedereen, dat selecte groepje heeft relatief vaker een ban aan hun broek dan de groep die dat niet zo vindt.

quote:
Je kan niet alles zeggen wat ik je opkomt . Iets wat maar niet wil doordringen tot jou. Min vereiste is dat je respectvol met elkaar omgaat en hier gaat het al heel snel fout

Zelfreflexie is niet je sterkste punt . Hypergevoelig voor de minste sneren maar totaal blind voor je eigen gedrag
Nee Ali. Nu loop je dom te zwetsen. Ik weet dondersgoed wat ik zelf goed of fout doe. Als ik er een belediging uit slinger doe ik dat met m'n volle verstand. Anders had ik die ban heus wel aangevochten hoor. Maar goed, daar weet jij niks van en je zit vol oordelen over mij.

Als er IETS ontbreekt bij sommige BNWers is het zelfreflectie. Ik noem een CAD, Tingo, Lambiekje.

Verder maak ik ook geen verschil tussen sneren of beledigen. Beide even 'erg' maar dat groepje BNWers mag daar overduidelijk verder in gaan. Of dat met subtiliteit te maken heeft laat ik maar even in het midden.
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 17:58:58 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157904407
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:57 schreef Japie77 het volgende:

Sneer? Het is geen sneer maar gewoon een constatering. Vertel jij hier dan eens wat je interesse in complotten is? Welke complotten zijn waar?
Een constatering van jou maakt het nog geen waarheid. Daarbij, waarom zouden Chris en mootie zich bij jou moeten verantwoorden voor hun posts in BNW?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 29 november 2015 @ 17:59:23 #140
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157904420
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het is gewoon een constatering.

Lees wat ik LETTERLIJK zeg: "ik denk niet dat er iemand op dit forum zit die niet in complotten gelooft"

Misschien klopt mijn verwachting dan wel niet. Maar de clowns die hier komen met 0 interesse worden gewoon weggemodereerd lijkt me.

quote:
Maar vertel dan eens waarom jij hier komt. Welke complottheorieen geloof jij bv in?
Watergate is er één die overduidelijk is. Gladio. De wat meer "gangbare" complotten en doofpotterij zoals in de voedselindustrie.

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 29-11-2015 19:21:22 ]
pi_157904494
Wat is het trouwens voor onzin dat als je niet 123 in een complot gelooft je hier niks te zoeken hebt? :r
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 18:04:02 #142
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157904547
Jammer dat het nu alweer verzand in persoonlijkheden en passief-agressief verwijtgedrag. Toont wel aan wat ik eerder heb gepost. Maar erg onnodig.

*gebruikt Captain Planet ring om mods te summonen
  zondag 29 november 2015 @ 18:06:39 #143
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157904614
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:04 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nee hoor die zitten hier nog volop helaas.

Watergate is geen BNW complot natuurlijk.
Pardon? Anders een behoorlijke goede inkijk in de wereld van subterfuge en intrige in de politiek van de regerende elite op dat moment.

quote:
Gladio ken ik niet. Complotten in de voedselindustrie wat bedoel je daar precies mee?

Gladio is zelfs op de Nederlandse TV langsgekomen meen ik. Erg interessant en adviseer ik je dan ook om eens op te zoeken. Over soort van backup tegen opkomend communisme.

quote:
Wat dacht je van 911? Illuminati? UFO-doofpot? False Flags? Big Pharma?
Niet bepaald gebieden waar ik veel kennis van heb en vandaar mijn vragen hierover in topics waar ik meteen word weggezet als troll.

Ik heb het gevoel dat het pas "BNW" is op dit moment als het wereldoverstijgend en supernatural is. Waarom?
  zondag 29 november 2015 @ 18:08:23 #144
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157904657
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja een paar van die complotjes van jaren geleden maar de complotjes van vandaag de dag die worden weggehoond.
Hoezo? Satanisme (een van de hot topics) is niet iets van deze eeuw alleen he. Of zionisme wat ook veel terugkomt is ook niet van deze eeuw alleen.

Wat is er minder aan de zaken die ik noem in verhouding tot bovengenoemde dan?
pi_157904698
Kunnen jullie niet gewoon afstappen van dat bizarre idee dat mensen die je tegenspreken geen interesse in complotten hebben? Alsof BNWers elkaar nooit tegenspreken :') hoe kom je anders tot die ultieme waarheid waar jullie naar op zoek zijn?

Vragen stellen -> huu geen BNWer, rot op!
Complotten tegenspreken -> TROLL, MSM-believer! Rot op!

Überhaupt het twijfelen aan een complottheorie is al genoeg om weggezet te worden als Troll.
Of wat Japie hierboven zegt, als je weinig kennis van een complot hebt hoor je hier blijkbaar niet thuis?

Belachelijk.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157904700
Is kennis van een complot een vereiste om hier te mogen komen?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 29 november 2015 @ 18:10:56 #147
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157904722
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:09 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Maar als je weinig kennis van dat soort complotten hebt waarom ben je hier dan terecht gekomen op BNW? Voor Watergate?
Omdat andere complotsites waar ik veel rond heb gehangen elke vorm van kritiek of vragen stellen (let op er is een verschil) niet tolereerden waardoor ik uiteindelijk bij dit forum uitkom waar dat nog wel mag.

Als je geen vragen kan stellen kun je er ook niet in verdiepen.
pi_157904742
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Omdat andere complotsites waar ik veel rond heb gehangen elke vorm van kritiek of vragen stellen (let op er is een verschil) niet tolereerden waardoor ik uiteindelijk bij dit forum uitkom waar dat nog wel mag.

Als je geen vragen kan stellen kun je er ook niet in verdiepen.
Zoals je al wel merkt mag dat hier ook niet. Volgens de 'echte BNWers' dan he.. :N
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157904774
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:58 schreef Divje het volgende:

[..]

[..]

Nee Ali. Nu loop je dom te zwetsen. Ik weet dondersgoed wat ik zelf goed of fout doe. Als ik er een belediging uit slinger doe ik dat met m'n volle verstand. Anders had ik die ban heus wel aangevochten hoor. Maar goed, daar weet jij niks van en je zit vol oordelen over mij.

Als er IETS ontbreekt bij sommige BNWers is het zelfreflectie. Ik noem een CAD, Tingo, Lambiekje.

Verder maak ik ook geen verschil tussen sneren of beledigen. Beide even 'erg' maar dat groepje BNWers mag daar overduidelijk verder in gaan. Of dat met subtiliteit te maken heeft laat ik maar even in het midden.
Verander dit in : Hier ben ik het niet mee eens Ali. En je zal zien dat er van voorkeursbehandelingen geen sprake is

Scheelt een hoop notes bovendien

De rest van de post is nog behoorlijk netjes voor jou doen maar door zo te openen verliest je boodschap zijn waarde
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 29 november 2015 @ 18:14:38 #150
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157904815
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Verander dit in : Hier ben ik het niet mee eens Ali. En je zal zien dat er van voorkeursbehandelingen geen sprake is

Scheelt een hoop notes bovendien

De rest van de post is nog behoorlijk netjes voor jou doen maar door zo te openen verliest je boodschap zijn waarde
Maar hier zeg je dan niets over? Iemand uitmaken voor leugenaar en zuiger?

BNW / BNW feedback, rumble maar een eind weg
pi_157904824
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Verander dit in : Hier ben ik het niet mee eens Ali. En je zal zien dat er van voorkeursbehandelingen geen sprake is

Scheelt een hoop notes bovendien

De rest van de post is nog behoorlijk netjes voor jou doen maar door zo te openen verliest je boodschap zijn waarde
Ok. Wist niet dat je op je teentjes getrapt zou zijn door zoiets.
Verder laat je weer eens zien dat jij ook behoorlijk partijdig bent in deze :')
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 18:17:48 #152
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157904892
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:09 schreef kalinhos het volgende:
Is kennis van een complot een vereiste om hier te mogen komen?
Nee hoor wat mij betreft niet maar wel interesse hebben om meer te weten over. Ik vind het een vreemde gewoonte om dag in dag uit het tegendeel te blijven beweren en onderuit halen terwijl het forum voor het bespreken van BNW zaken is bedoeld. Lijkt mij dat je enige feeling moet hebben met de materie en niet alleen maar aanwezig zijn om er tegen in te gaan. Waarom dan niet naar Nieuws vraag ik me dan af?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157905294
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar hier zeg je dan niets over? Iemand uitmaken voor leugenaar en zuiger?

BNW / BNW feedback, rumble maar een eind weg
Iedereen die zich misdraagt hoort aangepakt te worden. Ongeacht welke user het is of tot welke groepje die behoort

quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Ok. Wist niet dat je op je teentjes getrapt zou zijn door zoiets.
Verder laat je weer eens zien dat jij ook behoorlijk partijdig bent in deze :')
Het zou een hoop schelen als je een beetje let hoe je je verwoord maar ik was heel even vergeten met wie ik aan het praten was

thx for the reminder ^O^ :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 29 november 2015 @ 19:04:24 #154
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_157906085
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 18:47 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Goh ga je nu de slachtofferrol proberen? Ik heb je al erg duidelijk uitgelegd dat jij imo dat filmpje mbt de aanslagen in Parijs bewust heb gepost om reacties uit te lokken wat duid op zuigen. Als je een beetje intelligent bent, en zo schat ik je wel in, kan je weten dat dat reacties uit gaat lokken en dat het niet gepast is om dat in het Feel Good topic te posten.
Hoezo zou dat filmpje reacties uitlokken? Het lokte een reactie uit van jou ja, maar of jij nou de maat der dingen en redelijkheid bent... Volgens mij ligt het probleem bij jezelf hoor. Waarom roept dat filmpje eigenlijk zoveel irritatie bij je op dat je er zelfs bij voorbaat al vanuit gaat dat de boodschapper van dat filmpje post er kwade bedoelingen mee heeft?
  zondag 29 november 2015 @ 19:10:53 #155
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157906239
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Er zitten hier tal van mensen die niks met complotten hebben. Kijk maar hoe vaak de term "aluhoedjes" valt. Dat zegt genoeg. Mensen die wel iets met complottheorieen hebben zouden anderen niet zo noemen. Je loopt hier gewoon keihard te liegen. Net zoals dat je liegt dat je zonder bijbedoelingen een filmpje post in het Feel Good topic mbt de aanslagen in Parijs. Puur zuigen is het.
Ik vind dat je nu wel een aanname maakt die niet echt te staven valt eerlijk gezegd. ChrisCarter is zeker een welkome toevoeging aan BNW en users (zelfs mods) hebben geen enkel recht om mensen te bestempelen als wel en geen BNW materiaal. Punt. Nu ga ik dit topic ff schonen van het gesteggel die hier niet thuis hoort en jij stapt van je persoonlijke vete van ChrisCarter af. Bedankt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 29 november 2015 @ 20:50:20 #156
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157908938
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:44 schreef Divje het volgende:

[..]

Dat weet ik, heb het al vaker gelezen hier idd ;)
Vroeg me alleen wel even af hoe je tegen uitlokkende/doordrammende posts aankijkt, laat ik even een voorbeeld noemen.. Uhh. Iets als:

"Doe geen moeite om het uit te leggen, die mensen komen hier alleen om je de grond in te trappen en in het standaard MSM-verhaaltje geloven. Moeten zij weten, maar is dat dom of niet? :D "

Zie vaak posts in die strekking, terwijl er gewoon om een bewijs / argument / eigen woorden ipv filmpjes word gevraagd of als er iets gepost wordt wat het BNW-verhaal tegenspreekt. ;)
Door die ergernis knalt er wel eens een belediging uit.

Imo is iedereen die hier komt geïnteresseerd in complotten, rare verhalen en andere dingen die niet in NWS passen. Maar als je ook maar 1 post plaatst waarin je twijfelt aan het complot wordt je weggezet als troll, dat vind ik persoonlijk erg jammer want elke discussie wordt zo dood gegooid.
Dat soort onzinposts hebben ook onze aandacht, de echte huilieposts of de (bijna altijd misplaatste) posts met een soort superioriteitsgevoel erin worden dan ook wegge-edit en regelmatig genote. Zelfs nu kunnen we die dingen wel eens over het hoofd zien dus report het en ga er verder niet op in. Met de bijl er op springen tot het niet meer beweegt is verleden tijd, dat werkt niet en het vernacheld de sfeer.

En de laatste dagen moet ik wel zeggen dat het opgemerkt werd dat de sfeer erop vooruit is gegaan net na de kleine ban golf, 10% van de vaste users was er dan wel niet kort afgemieterd maar toch werd het drukker met een veel lagere post / mod-actie ratio. Dat zegt mij wel dat de strengere lijn een goede is. Juist ook als je de modjes hun ding laat doen en vanuit een wens om BNW interessant te houden helpt om het gezeur in de perken te houden (of je op zijn minst afzijdig te houden als er weer een opstootje is) maakt dat er weer meer ruimte is om zelf een onderwerp aan te snijden van iets wat jou interessant lijkt op het niveau dat jij wil. Het is al een tijdje een ding dat de topic opener zeker een zegje heeft in de richting van het topic wat hij aanmaakt en dan wordt er ook op gelet. Uiteraard altijd binnen het billijke en enkel als het een topic uit oprechte interesse is en niet om iets of iemand een hak te zetten of grappig te doen.

BNW is nog steeds geen forum waar je alstublieft en dank u wel wel hoeft te gebruiken maar bekritiseer het onderwerp en niet de user, hou het constructief en denk een beetje mee. BNW is niet alleen maar voor de diepe en vage onderwerpen, BNW 'light' achtige dingen zijn ook geen probleem en ook best gewenst. Kleine en grote complotten, allemaal interessant.

En het aller belangrijkste blijft dat we het allemaal samen moeten rooien hier en dan is meewerken met elkaar een betere optie dan elkaar tegenwerken, ik heb totaal geen zin om als een halve tiran mensen op te geven voor een ban, maakt niet uit wie. Maar voor een modje die dus ook niet het achterste van zijn tong kan laten zien (voorbeeldfunctie, andere politieke onzin) die tegenover users staat die echt totale lak hebben aan degenen die juist sturing moeten geven aan een forum en (zo lijkt het wel eens) actief zand in de raderen willen gooien omdat [redenen] is een ban de enige overgebleven optie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:09 schreef ChrisCarter het volgende:
Ok ik weet niet wat de hype rond "Mata" is en waarom dat relevant kan zijn voor de discussie dus alvast excuses daarvoor.

Wat ik wel zie is het volgende. Elk topic verzandt in een welles-nietes discussie van epische proporties. Waar de mensen die het complot geloven zeggen dat ze elk bewijsstuk klakkeloos accepteren en een tegenargument niet eens het kijken waard vinden, doen de 'debunkers' dat eigenlijk ook. Ik betrap mezelf daar in elk geval wel op in het satanisme topic.

Nou snap ik dat dit goed is voor de discussie. Het houdt de motor draaiend omdat iedereen zijn zegje wil doen en er komen van beide kanten hele interessante zaken langs (ongeacht wat je gelooft of niet).

Maar ik vind wel dat het op de man spelen wel erg droevige vormen toont in deze afgelopen dagen dat ik hier rondkijk. En het komt vooral uit de hoek van de complottheoristen. De debunkhoek is vaak wat meer passief agressief dus dan valt het wat minder op maar ik vind echt dat beiden hier hand in eigen boezem moeten steken. Voornamelijk het laatste gedeelte van het 911topic van Lichtkogel, daar komen de "gompie" verwijten en andere "haha jij bent dom" achtige opmerkingen zo recht je scherm uit.

Ook heb ik eerder al op een post "rapporteren" gedrukt omdat iemand artsen voor gehandicapten uitmaakt.

Laten we aub gewoon normaal met elkaar discussiëren. Ik snap wel dat de onderwerpen vaak controversieel zijn maar dat maakt ze juist zo leuk.

einde rant over dit onderwerp van mij :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 12:04 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk denk ik dat het probleem wat fundamenteler is. Welk BNW-topic je ook doorneemt, overal blijkt dat complottisten en sceptici niet samen door een deur kunnen. Essentieel voor BNW-complotten is namelijk dat ze per definitie niet te bewijzen zijn, want anders stonden ze wel gewoon in NWS. Sceptici willen die bewijzen wel zien, maar die zullen ze dus nooit krijgen.

Volgens mij was het Controlaltdelete die heel recent voorstelde om van BNW een tegenspraakloos subforum te maken. In eerste instantie leek dat me nogal een raar idee, maar na daar nog even over nagedacht te hebben denk ik dat dat juist wel een goed plan is. Want om even een extreem voorbeeld te noemen: je kunt moeilijk een topic hebben over dat Obama een reptiel zou zijn als mensen zich gaan afvragen of dat eigenlijk wel waar is. Dergelijke theorieën worden alleen wat als je de redelijkheid buiten de deur houdt.

Anderzijds vind ik dat wel een beetje link. Zie bijvoorbeeld wat het veronderstelde complot inhoudt in het 'satanisme'-topic. Dat is niets meer dan een combinatie van matig verdekt antisemitisme en openlijke laster. Moet dat echt zonder tegenspraak blijven?

Vreemd genoeg denk ik dat het voor BNW beter is als het antwoord daarop 'ja' is. Complotdenken en scepticisme gaan simpelweg niet samen. Waar geposte theorieën echt te ver gaan moeten mods dan maar ingrijpen.

Nou ja, ik ga dat nog even laten bezinken allemaal.
Dit zijn trouwens twee hele goede posts. Dat wil ik even kwijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 29-11-2015 21:16:25 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157909678
^O^

Dan is 't nu weer tijd om met de sledgehammer op molerats in te hakken tot ze niet meer bewegen :Y) ;)
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 29 november 2015 @ 21:22:45 #158
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157909854
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 20:50 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat soort onzinposts hebben ook onze aandacht, de echte huilieposts of de (bijna altijd misplaatste) posts met een soort superioriteitsgevoel erin worden dan ook wegge-edit en regelmatig genote. Zelfs nu kunnen we die dingen wel eens over het hoofd zien dus report het en ga er verder niet op in. Met de bijl er op springen tot het niet meer beweegt is verleden tijd, dat werkt niet en het vernacheld de sfeer.

En de laatste dagen moet ik wel zeggen dat het opgemerkt werd dat de sfeer erop vooruit is gegaan net na de kleine ban golf, 10% van de vaste users was er dan wel niet kort afgemieterd maar toch werd het drukker met een veel lagere post / mod-actie ratio. Dat zegt mij wel dat de strengere lijn een goede is. Juist ook als je de modjes hun ding laat doen en vanuit een wens om BNW interessant te houden helpt om het gezeur in de perken te houden (of je op zijn minst afzijdig te houden als er weer een opstootje is) maakt dat er weer meer ruimte is om zelf een onderwerp aan te snijden van iets wat jou interessant lijkt op het niveau dat jij wil. Het is al een tijdje een ding dat de topic opener zeker een zegje heeft in de richting van het topic wat hij aanmaakt en dan wordt er ook op gelet. Uiteraard altijd binnen het billijke en enkel als het een topic uit oprechte interesse is en niet om iets of iemand een hak te zetten of grappig te doen.

BNW is nog steeds geen forum waar je alstublieft en dank u wel wel hoeft te gebruiken maar bekritiseer het onderwerp en niet de user, hou het constructief en denk een beetje mee. BNW is niet alleen maar voor de diepe en vage onderwerpen, BNW 'light' achtige dingen zijn ook geen probleem en ook best gewenst. Kleine en grote complotten, allemaal interessant.

En het aller belangrijkste blijft dat we het allemaal samen moeten rooien hier en dan is meewerken met elkaar een betere optie dan elkaar tegenwerken, ik heb totaal geen zin om als een halve tiran mensen op te geven voor een ban, maakt niet uit wie. Maar voor een modje die dus ook niet het achterste van zijn tong kan laten zien (voorbeeldfunctie, andere politieke onzin) die tegenover users staat die echt totale lak hebben aan degenen die juist sturing moeten geven aan een forum en (zo lijkt het wel eens) actief zand in de raderen willen gooien omdat [redenen] is een ban de enige overgebleven optie.

[..]

[..]

Dit zijn trouwens twee hele goede posts. Dat wil ik even kwijt.
Dus jij bent van mening dat complotdenken en scepticisme niet samen gaan?

Daar denk ik toch anders over....

Verder is je aanname dat ik een hetze tegen Carter zou hebben nogal apart maar goed ben er wel klaar mee om de onderbouwing die ik gaf weer te posten aangezien hij weg gehaald is.
Feyenoord!
  zondag 29 november 2015 @ 21:24:01 #159
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157909891
Is het misschien een goed idee om een "BigFood" topic te maken. We hebben nu een topic over kaas (maar dat loopt niet echt) en in BigPharma wordt ook regelmatig over voedsel "gesproken". Maar dat is een beetje off-topic lijkt me. Ik heb helaas niet genoeg kennis daarover om er een topic over aan te maken. Maar het is wel reuze interessant natuurlijk, en we hebben er allemaal dagelijks mee te maken. Vrijwilligers om een mooi "BigFood" topic te maken?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 29 november 2015 @ 21:25:01 #160
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_157909926
quote:
5s.gif Op zondag 29 november 2015 21:24 schreef Izzy73 het volgende:
Is het misschien een goed idee om een "BigFood" topic te maken. We hebben nu een topic over kaas (maar dat loopt niet echt) en in BigPharma wordt ook regelmatig over voedsel "gesproken". Maar dat is een beetje off-topic lijkt me. Ik heb helaas niet genoeg kennis daarover om er een topic over aan te maken. Maar het is wel reuze interessant natuurlijk, en we hebben er allemaal dagelijks mee te maken. Vrijwilligers om een mooi "BigFood" topic te maken?
Ik doe in elk geval mee, we gaan anders te ver van het pharma gedeelte af inderdaad :)
  zondag 29 november 2015 @ 21:28:42 #161
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157910058
quote:
5s.gif Op zondag 29 november 2015 21:24 schreef Izzy73 het volgende:
Is het misschien een goed idee om een "BigFood" topic te maken. We hebben nu een topic over kaas (maar dat loopt niet echt) en in BigPharma wordt ook regelmatig over voedsel "gesproken". Maar dat is een beetje off-topic lijkt me. Ik heb helaas niet genoeg kennis daarover om er een topic over aan te maken. Maar het is wel reuze interessant natuurlijk, en we hebben er allemaal dagelijks mee te maken. Vrijwilligers om een mooi "BigFood" topic te maken?
In de kluis staat er wel een mooie docu over , gepost door lichtkogel ( en nee geen anti-zionisten docu)
Gaat wel over de amerikaanse food-industrie maar zeker de moeite waard om erin mee te nemen.
There is only one religion
  zondag 29 november 2015 @ 21:37:57 #162
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157910334
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 21:28 schreef Dance99Vv het volgende:

In de kluis staat er wel een mooie docu over , gepost door lichtkogel ( en nee geen anti-zionisten docu)
Gaat wel over de amerikaanse food-industrie maar zeker de moeite waard om erin mee te nemen.
Oké ik heb maar een aanzetje gegeven mat dat filmpje erin. Kan altijd nog aangepast worden.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 29 november 2015 @ 21:38:56 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157910366
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 21:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dus jij bent van mening dat complotdenken en scepticisme niet samen gaan?

Daar denk ik toch anders over....
Nee hoor, dat denk ik niet. Ik denk dat er hier een probleem is met die combinatie. En daar moeten we toch echt ff overheen stappen om daadwerkelijk erachter te komen wat wel en niet waar is etc. En een paar dingetjes zijn natuurlijk wel waar. BNW is een forum waar je zonder daadwerkelijk als zodanig erkend bewijs alsnog de aannames moet kunnen maken om erachter te komen of het ergens uit komt terwijl er soms inderdaad om bewijs gevraagd wordt die er dan dus niet is, op een niveau die gevraagd wordt dan. Bij een complot een officieel ondertekend document krijgen waarin het wordt toegegeven, lijkt me nogal onwaarschijnlijk op zich (niet overal en altijd maar vaak wel :) )

quote:
Verder is je aanname dat ik een hetze tegen Carter zou hebben nogal apart maar goed ben er wel klaar mee om de onderbouwing die ik gaf weer te posten aangezien hij weg gehaald is.
Je ging gewoon even 10 (vooruit, misschien 5) stappen te ver daarmee, accepteer het nou en ga verder met je leven.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 29 november 2015 @ 22:00:52 #164
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157910941
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 21:28 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

In de kluis staat er wel een mooie docu over , gepost door lichtkogel ( en nee geen anti-zionisten docu)
Gaat wel over de amerikaanse food-industrie maar zeker de moeite waard om erin mee te nemen.
Cowspiracy?
Feyenoord!
  zondag 29 november 2015 @ 22:03:10 #165
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157911007
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Cowspiracy?
De facade van alledag en wat er werkelijk achter schuil gaat .
Ook goed? en anders bekijk je hem eens. hij heet Food inc.
There is only one religion
  zondag 29 november 2015 @ 22:05:12 #166
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157911075
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 21:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee hoor, dat denk ik niet. Ik denk dat er hier een probleem is met die combinatie. En daar moeten we toch echt ff overheen stappen om daadwerkelijk erachter te komen wat wel en niet waar is etc. En een paar dingetjes zijn natuurlijk wel waar. BNW is een forum waar je zonder daadwerkelijk als zodanig erkend bewijs alsnog de aannames moet kunnen maken om erachter te komen of het ergens uit komt terwijl er soms inderdaad om bewijs gevraagd wordt die er dan dus niet is, op een niveau die gevraagd wordt dan. Bij een complot een officieel ondertekend document krijgen waarin het wordt toegegeven, lijkt me nogal onwaarschijnlijk op zich (niet overal en altijd maar vaak wel :) )

[..]

Je ging gewoon even 10 (vooruit, misschien 5) stappen te ver daarmee, accepteer het nou en ga verder met je leven.
Er is eigenlijk nergens echt bewijs voor. Zelf een ondertekend document kan nep zijn. Zelfs materie is op het diepste niveau voornamelijk niks. En wetenschap past zich voortdurend aan. Bewijs is overrated.
Feyenoord!
  zondag 29 november 2015 @ 22:06:49 #167
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157911120
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

De facade van alledag en wat er werkelijk achter schuil gaat .
Ook goed? en anders bekijk je hem eens.
Food inc bedoel je dus.
Feyenoord!
  zondag 29 november 2015 @ 22:07:26 #168
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157911133
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:06 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Food inc bedoel je dus.
yep
There is only one religion
  zondag 29 november 2015 @ 22:22:36 #169
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157911532
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:05 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er is eigenlijk nergens echt bewijs voor. Zelf een ondertekend document kan nep zijn. Zelfs materie is op het diepste niveau voornamelijk niks. En wetenschap past zich voortdurend aan. Bewijs is overrated.
Niet overrated, wel moeilijk te verkrijgen voor ons normale stervelingen en ook al heb je onontkenbaar bewijs zo hard als staal zullen er altijd mensen blijven die het niet geloven en andersom precies hetzelfde. Mensen zijn soms best stom wat dat betreft (ongeacht de kant van de conspiracy die ze kiezen )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 29 november 2015 @ 22:24:00 #170
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157911575
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 22:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet overrated, wel moeilijk te verkrijgen voor ons normale stervelingen en ook al heb je onontkenbaar bewijs zo hard als staal zullen er altijd mensen blijven die het niet geloven en andersom precies hetzelfde. Mensen zijn soms best stom wat dat betreft (ongeacht de kant van de conspiracy die ze kiezen )
Wat is dan onontkenbaar bewijs?
Feyenoord!
pi_157911599
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 22:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet overrated, wel moeilijk te verkrijgen voor ons normale stervelingen en ook al heb je onontkenbaar bewijs zo hard als staal
Jet fuel eroverheen gooien.
Conscience do cost.
  zondag 29 november 2015 @ 22:34:40 #172
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157911914
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 22:24 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat is dan onontkenbaar bewijs?
Verzin iets leuks maar dat is het punt van de post niet :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 29 november 2015 @ 23:17:20 #173
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157913172
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 22:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Verzin iets leuks maar dat is het punt van de post niet :P.
Mijn stelling was dat dat niet bestaat.
Feyenoord!
  maandag 30 november 2015 @ 06:39:34 #174
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157915242
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:36 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Er zitten hier tal van mensen die niks met complotten hebben. Kijk maar hoe vaak de term "aluhoedjes" valt. Dat zegt genoeg. Mensen die wel iets met complottheorieen hebben zouden anderen niet zo noemen.
ems. ATuin-hek, Terecht,.SP. en in zekere zin Lavenderr. Zijn stug volhardend in t officiële.
Wat zij binnen BNW te zoeken hebben is me een compleet raadsel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 30 november 2015 @ 06:47:27 #175
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157915268
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 21:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee hoor, dat denk ik niet. Ik denk dat er hier een probleem is met die combinatie. En daar moeten we toch echt ff overheen stappen om daadwerkelijk erachter te komen wat wel en niet waar is etc. En een paar dingetjes zijn natuurlijk wel waar. BNW is een forum waar je zonder daadwerkelijk als zodanig erkend bewijs alsnog de aannames moet kunnen maken om erachter te komen of het ergens uit komt terwijl er soms inderdaad om bewijs gevraagd wordt die er dan dus niet is, op een niveau die gevraagd wordt dan. Bij een complot een officieel ondertekend document krijgen waarin het wordt toegegeven, lijkt me nogal onwaarschijnlijk op zich (niet overal en altijd maar vaak wel :) )

[..]

Je ging gewoon even 10 (vooruit, misschien 5) stappen te ver daarmee, accepteer het nou en ga verder met je leven.
Hoho. Alles wat ik opgooi is gedekt met een artikel met bronnen.

De enige wat bronloos is en zo blatant onjuist en bol van de manipulaties zit is msm en NOS. Kortom het reguliere circuit.

En dat is puur en alleen opgetuigd om de realiteit te verdoezelen en daarmee winstmaximalisatie en macht te vergroten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157915348
Waarom is het nodig dat Lichtkogel onderwerpen herhaald terwijl er prima lopende reeksen over zijn?

BNW / Chemtrails
BNW / 9/11: An Inside Job

Zie in beide topics niks staan wat een nieuw topic waard is en/of wat al niet besproken is in de bestaande reeksen.
  maandag 30 november 2015 @ 08:31:05 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157915675
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 07:25 schreef Chewie het volgende:
Waarom is het nodig dat Lichtkogel onderwerpen herhaald terwijl er prima lopende reeksen over zijn?

BNW / Chemtrails
BNW / 9/11: An Inside Job

Zie in beide topics niks staan wat een nieuw topic waard is en/of wat al niet besproken is in de bestaande reeksen.
Het staat zelfs in de originele OP!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157915782
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 08:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het staat zelfs in de originele OP!
Dan lijkt me de al bestaande reeks toch de beste plek, wat lichtkogel doet is domweg een herhaling van zetten (er staat ook helemaal niks nieuws in).

Dat lichtkogel de huidige reeks onoverzichtelijk vind is dan toch echt zijn eigen probleem, ik heb zelf meer moeite met de el_mata achtige linkdump OP van zijn topic.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2015 08:47:40 ]
  maandag 30 november 2015 @ 09:05:03 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157915929
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 08:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dan lijkt me de al bestaande reeks toch de beste plek, wat lichtkogel doet is domweg een herhaling van zetten (er staat ook helemaal niks nieuws in).

Dat lichtkogel de huidige reeks onoverzichtelijk vind is dan toch echt zijn eigen probleem, ik heb zelf meer moeite met de el_mata achtige linkdump OP van zijn topic.
Nou de OP van het origineel mag wel een opfris beurt krijgen.
Maar ondanks dat heeft het topic tot deel 70 meen ik zelf zonder OP gedraait.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157916026
Eens een OP van een reeks kan en moet aangepast worden, om het overzichtelijk te houden en als er nieuwe informatie is.

In lichkogels topic is alleen geen nieuwe argumentatie te vinden, de truth experts zijn ook al tot in den treure besproken (als kwantiteit van de "experts" een argument is dan is dus blijkbaar 99% van de experts op dit vakgebied het niet eens met "ae911truth")
  maandag 30 november 2015 @ 09:17:16 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157916069
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 07:25 schreef Chewie het volgende:
Waarom is het nodig dat Lichtkogel onderwerpen herhaald terwijl er prima lopende reeksen over zijn?

BNW / Chemtrails
BNW / 9/11: An Inside Job

Zie in beide topics niks staan wat een nieuw topic waard is en/of wat al niet besproken is in de bestaande reeksen.
Die inside job is nog wel populair genoeg om het even apart te houden (nieuwe topics over oude onderwerpen zijn op één of andere manier altijd wat populairder dan de bestaande reeksen), wat de chemtrails betreft kan het hoogstwaarschijnlijk wel gemerged worden, ff kijken hoe het loopt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157916183
quote:
14s.gif Op maandag 30 november 2015 09:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Die inside job is nog wel populair genoeg om het even apart te houden (nieuwe topics over oude onderwerpen zijn op één of andere manier altijd wat populairder dan de bestaande reeksen), wat de chemtrails betreft kan het hoogstwaarschijnlijk wel gemerged worden, ff kijken hoe het loopt.
Oh dat is wel jammer dat reeksen minder goed lopen.

De chemtrails reeks heeft trouwens ook al een tijdje geen OP meer, dus daar zou je de OP van lichtkogel voor kunnen gebruiken. Al denk ik dat over chemtrails het meeste ook wel gezegd is en er bij de complotdenkers hier ook weinig geloof meer in is.
  maandag 30 november 2015 @ 10:14:32 #183
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157916862
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oh dat is wel jammer dat reeksen minder goed lopen.

De chemtrails reeks heeft trouwens ook al een tijdje geen OP meer, dus daar zou je de OP van lichtkogel voor kunnen gebruiken. Al denk ik dat over chemtrails het meeste ook wel gezegd is en er bij de complotdenkers hier ook weinig geloof meer in is.
Edit: nee. Er is bij de complotdenkers nog zat geloof in chemtrails. Bij mij in ieder geval wel.

Er komt notabene steeds meer bewijs voor chemtrails en fyi een goeie vriendin van me gaat persoonlijk onderzoek doen naar de levels van alluminium in de grond.

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 30-11-2015 13:00:04 ]
Feyenoord!
  maandag 30 november 2015 @ 10:15:56 #184
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157916880
offtopic

[ Bericht 98% gewijzigd door jogy op 30-11-2015 13:08:58 ]
Feyenoord!
pi_157916920
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Er is bij de complotdenkers nog zat geloof in chemtrails. Bij mij in ieder geval wel.
lees de chemtrails reeks er nog eens op na, o.a. Tingo denkt dat het een "afleiding" is.

quote:
Er komt notabene steeds meer bewijs voor chemtrails en fyi een goeie vriendin van me gaat persoonlijk onderzoek doen naar de levels van alluminium in de grond.
Welk bewijs dan japie?

[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 30-11-2015 13:10:03 ]
  maandag 30 november 2015 @ 13:14:05 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157919798
Japie, het gaat hier niet om de inhoud van de topics. Kort gezegd en niet kwaad bedoelt: Bemoei je er even niet mee.

Chewie: Nieuwe topics hebben altijd een beetje het 'new and shiney' gevoel, geen idee waarom het zo is eerlijk gezegd maar die worden in ieder geval geen reeks bijvoorbeeld. Deel twee komt er niet of wordt gesloten met een verwijzing naar de lopende reeks oid. Die van de chemtrails bekijken we nog even verder. Thanks.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157921182
BNW / PC van jou, PC van mij. PC van de overheid

Het rolluiken-gedoe was idd off-topic. Maar wat was er off-topic aan een Russische VPN ? Als je daarmee bv die wet kan omzeilen ?
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 30 november 2015 @ 14:26:39 #188
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157921254
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:23 schreef Divje het volgende:
BNW / PC van jou, PC van mij. PC van de overheid

Het rolluiken-gedoe was idd off-topic. Maar wat was er off-topic aan een Russische VPN ? Als je daarmee bv die wet kan omzeilen ?
Huh? heb ik teveel weggehaald? zal effe checken :o
There is only one religion
pi_157921312
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:26 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Huh? heb ik teveel weggehaald? zal effe checken :o
Nouja, wb steam games was het ook wel off-topic :@
Maar ik hoopte eigenlijk dat iemand me kon vertellen dat zo'n Russische VPN veilig is wat betreft logging en delen van info met de EU ;)
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 30 november 2015 @ 14:32:31 #190
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157921357
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:29 schreef Divje het volgende:

[..]

Nouja, wb steam games was het ook wel off-topic :@
Maar ik hoopte eigenlijk dat iemand me kon vertellen dat zo'n Russische VPN veilig is wat betreft logging en delen van info met de EU ;)
Heb het zo goed mogelijk hersteld, alleen het quote-blokje wilde niet naar wens,sorry
There is only one religion
pi_157921509
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 14:32 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Heb het zo goed mogelijk hersteld, alleen het quote-blokje wilde niet naar wens,sorry
No problem ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157925495
Hallo,

Wat mij betreft mag er hard worden ingegrepen op het vele natrappen wat aanwezig is in meerdere topics ten opzichte van de mod periode van mede forumgenoot Lavenderr.

Ik heb me al een aantal malen bont en blauw geergerd aan postings met directe aanvallen, verholen onderwatersteken en veroordelingen over haar functioneren als moderator.

Als ik me het goed herinner was de afspraak gemaakt hier dat natrappen en beledigen van een ex mod niet toegestaan wordt.

Ik wil de mods nog niet echt passeren maar ik stond/sta wel op het punt een mailtje met quoote's naar het FA team te sturen.

(Zal het nog niet doen want ik ga er vanuit dat het alsnog wordt bekeken.)

Ik moet nu weg en kan 2 a 3 dagen niet online zijn.

Take Care.
  maandag 30 november 2015 @ 18:26:18 #193
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157925997
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:54 schreef Vance het volgende:
Hallo,

Wat mij betreft mag er hard worden ingegrepen op het vele natrappen wat aanwezig is in meerdere topics ten opzichte van de mod periode van mede forumgenoot Lavenderr.

Ik heb me al een aantal malen bont en blauw geergerd aan postings met directe aanvallen, verholen onderwatersteken en veroordelingen over haar functioneren als moderator.

Als ik me het goed herinner was de afspraak gemaakt hier dat natrappen en beledigen van een ex mod niet toegestaan wordt.

Ik wil de mods nog niet echt passeren maar ik stond/sta wel op het punt een mailtje met quoote's naar het FA team te sturen.

(Zal het nog niet doen want ik ga er vanuit dat het alsnog wordt bekeken.)

Ik moet nu weg en kan 2 a 3 dagen niet online zijn.

Take Care.
Een beetje mosterd na de maaltijd.
Ik heb regelmatig contact met Lavenderr en die is goed in staat voor zichzelf op te komen daar heeft ze jou niet voor nodig. Lavederr weet ook dat ik haar serieus neem en direct naar dingen kijk als er iets is.
En als je je bont en blauw ergert maak je een TR (Dat is de snelste manier)
There is only one religion
pi_157927148
Mijn reactie in het topic Derder Wereld oorlog heb ik verwijderd omdat het gewoon F&L waarde had.
pi_157933988
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2015 20:50 schreef jogy het volgende:

[..]

En de laatste dagen moet ik wel zeggen dat het opgemerkt werd dat de sfeer erop vooruit is gegaan net na de kleine ban golf, 10% van de vaste users was er dan wel niet kort afgemieterd maar toch werd het drukker met een veel lagere post / mod-actie ratio. Dat zegt mij wel dat de strengere lijn een goede is.

[..]
Gevoelsmatig zeg ik dat er idd meer gepost word alleen heb de data niet om dit te bewijzen .

Heb je de statistieken voor de maand november ? Ben benieuwd hoeveel het scheelt tov de vorige maanden ( heb geen idee waar ik die kan vinden)

De sfeer wisselt maar is op bepaalde momenten zelfs goed te noemen
Vind het leuk om te zien dat mensen die hier normaal gesproken niet komen ook een kijkje komen nemen en zelf actief meedoen

De harde hand is daar deels verantwoordelijk voor
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157935661
foutje :)

[ Bericht 92% gewijzigd door Blaadjes op 30-11-2015 23:45:31 ]
Ich hock in meinem Bonker
pi_157936178
Beetje lomp deze bedoelde ik :)

Aantal posts per maand voor forum "Brave New World" van 01-01-2014 t/m 30-11-2014

datum (per maand) / aantal posts
01-2014 08560
02-2014 04855
03-2014 07038
04-2014 05162
05-2014 05456
06-2014 06299
07-2014 05488
08-2014 11875
09-2014 14501
10-2014 11975
11-2014 06458
totaal 87667

klik hier voor meer stats

Aantal posts per maand voor forum "Brave New World" van 01-01-2015 t/m 30-11-2015

datum (per maand) / aantal posts
01-2015 13686
02-2015 13755
03-2015 16266
04-2015 12080
05-2015 12621
06-2015 08829
07-2015 05373
08-2015 05503
09-2015 07113
10-2015 04299
11-2015 10962
totaal 110487

klik hier voor meer stats
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 30 november 2015 @ 23:49:40 #198
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157936284
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:45 schreef Blaadjes het volgende:
Beetje lomp deze bedoelde ik :)

[ afbeelding ] Aantal posts per maand voor forum "Brave New World" van 01-01-2014 t/m 30-11-2014

datum (per maand) / aantal posts
01-2014 08560
02-2014 04855
03-2014 07038
04-2014 05162
05-2014 05456
06-2014 06299
07-2014 05488
08-2014 11875
09-2014 14501
10-2014 11975
11-2014 06458
totaal 87667

klik hier voor meer stats

[ afbeelding ] Aantal posts per maand voor forum "Brave New World" van 01-01-2015 t/m 30-11-2015

datum (per maand) / aantal posts
01-2015 13686
02-2015 13755
03-2015 16266
04-2015 12080
05-2015 12621
06-2015 08829
07-2015 05373
08-2015 05503
09-2015 07113
10-2015 04299
11-2015 10962
totaal 110487

klik hier voor meer stats
Dank! Ik vergeet die url altijd zo hard en dan ben ik weer 10 minuten aan het zoeken ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157936304
quote:
17s.gif Op maandag 30 november 2015 23:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Dank! Ik vergeet die url altijd zo hard en dan ben ik weer 10 minuten aan het zoeken ;(.
fok stats in google doet wonderen ;)
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 30 november 2015 @ 23:51:38 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157936323
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:50 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

fok stats in google doet wonderen ;)
Ik zeg ook niet dat ik goed ben in zoeken :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157936347
_O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_157937403
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:45 schreef Blaadjes het volgende:
Beetje lomp deze bedoelde ik :)

[ afbeelding ] Aantal posts per maand voor forum "Brave New World" van 01-01-2014 t/m 30-11-2014

datum (per maand) / aantal posts
01-2014 08560
02-2014 04855
03-2014 07038
04-2014 05162
05-2014 05456
06-2014 06299
07-2014 05488
08-2014 11875
09-2014 14501
10-2014 11975
11-2014 06458
totaal 87667

klik hier voor meer stats

[ afbeelding ] Aantal posts per maand voor forum "Brave New World" van 01-01-2015 t/m 30-11-2015

datum (per maand) / aantal posts
01-2015 13686
02-2015 13755
03-2015 16266
04-2015 12080
05-2015 12621
06-2015 08829
07-2015 05373
08-2015 05503
09-2015 07113
10-2015 04299
11-2015 10962
totaal 110487

klik hier voor meer stats
Meer dan twee keer zoveel post ivm vorige maand :o . Zo zie je maar weer , onderbuikgevoelens liegen nooit :7

Waar zou het aan liggen? (degene die toeval antwoorden negeer ik )
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157937495
Ik heb vier keer meer gepost, maar 75% van die post waren dingen als "lees nou eens goed", "zoals al eerder gepost" en dergelijken...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_157937500
Nieuwe user die tig onderwerpen recycled :+ en er een aparte manier van discussiëren op na houdt wat nogal wat weerstand oproept.

Mag ik dat zeggen? Mart?

En andere nieuwe users :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157937503
Wat oompa zegt ook ja :D
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 1 december 2015 @ 01:10:21 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157937579
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 01:01 schreef Divje het volgende:
Nieuwe user die tig onderwerpen recycled :+ en er een aparte manier van discussiëren op na houdt wat nogal wat weerstand oproept.

Mag ik dat zeggen? Mart?

En andere nieuwe users :)
Dat ja :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157938901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 01:01 schreef Divje het volgende:
Nieuwe user die tig onderwerpen recycled :+ en er een aparte manier van discussiëren op na houdt wat nogal wat weerstand oproept.

Mag ik dat zeggen? Mart?

+ Herkenbare schrijfstijl en arrogantie
pi_157939643
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

+ Herkenbare schrijfstijl en arrogantie
Het moest natuurlijk 'Nieuwe user' zijn. Foutje :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157941678
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

+ Herkenbare schrijfstijl en arrogantie
Vorige keer is het weg gehaald?, maar zal het woord nog eens plaatsen,

Proxy.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_157941745
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:54 schreef Vance het volgende:
Hallo,

Wat mij betreft mag er hard worden ingegrepen op het vele natrappen wat aanwezig is in meerdere topics ten opzichte van de mod periode van mede forumgenoot Lavenderr.

Ik heb me al een aantal malen bont en blauw geergerd aan postings met directe aanvallen, verholen onderwatersteken en veroordelingen over haar functioneren als moderator.

Als ik me het goed herinner was de afspraak gemaakt hier dat natrappen en beledigen van een ex mod niet toegestaan wordt.

Take Care.
Precies dit dus.
Goed omschreven
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 1 december 2015 @ 12:03:36 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157941795
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Meer dan twee keer zoveel post ivm vorige maand :o . Zo zie je maar weer , onderbuikgevoelens liegen nooit :7

Waar zou het aan liggen? (degene die toeval antwoorden negeer ik )
herhalen op herhalen op herhalen.

ow en feedback enzo ;)

[ Bericht 71% gewijzigd door theguyver op 01-12-2015 12:17:59 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157943375
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 17:54 schreef Vance het volgende:
Hallo,

Wat mij betreft mag er hard worden ingegrepen op het vele natrappen wat aanwezig is in meerdere topics ten opzichte van de mod periode van mede forumgenoot Lavenderr.

Ik heb me al een aantal malen bont en blauw geergerd aan postings met directe aanvallen, verholen onderwatersteken en veroordelingen over haar functioneren als moderator.

Als ik me het goed herinner was de afspraak gemaakt hier dat natrappen en beledigen van een ex mod niet toegestaan wordt.

Ik wil de mods nog niet echt passeren maar ik stond/sta wel op het punt een mailtje met quoote's naar het FA team te sturen.

(Zal het nog niet doen want ik ga er vanuit dat het alsnog wordt bekeken.)

Ik moet nu weg en kan 2 a 3 dagen niet online zijn.

Take Care.
Helemaal mee eens!
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:58:02 #213
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157944639
Wil hier graag even klagen over het geklaag over users met zinnige toevoegingen door users die helemaal niks zinnigs inbrengen bij BNW.
Feyenoord!
pi_157944751
Het is nu wel algemeen bekend hier dat alles wat niet in jullie straatje past onzinnig verklaard wordt.

Doe even normaal zeg.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:07:27 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157944797
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:58 schreef Japie77 het volgende:
Wil hier graag even klagen over het geklaag over users met zinnige toevoegingen door users die helemaal niks zinnigs inbrengen bij BNW.
prima dat kan dit heet feedback!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:11:21 #216
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157944873
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:04 schreef Divje het volgende:
Het is nu wel algemeen bekend hier dat alles wat niet in jullie straatje past onzinnig verklaard wordt.

Doe even normaal zeg.
Nu beschrijf je jezelf , JIJ bestempeld alles als onzin wat niet in jouw straatje past .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157944890
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Nu beschrijf je jezelf , JIJ bestempeld alles als onzin wat niet in jouw straatje past .
Nee hoor :) als ik ergens tegenin ga bestempel ik het niet direct als onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 01-12-2015 21:00:06 ]
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157945011
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

prima dat kan dit heet feedback!
Precies :p
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:24:58 #219
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157945108
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:12 schreef Divje het volgende:

[..]

Nee hoor :) als ik ergens tegenin ga bestempel ik het niet direct als onzin.
Bewust zijn van wat je post en als jij iets niet begrijpt kan het nog steeds waar zijn , dat niet begrijpen is namelijk een keuze . De 1 besteed jaren aan zich verdiepen en een beeld vormen en andere mensen besteden liever jaren aan mensen proberen te overtuigen dat er niks te zien is . Die energie ben je al kwijt , zorg er dan tenminste voor dat je in ruil voor je kostbare energie ook iets geleerd hebt en het een keer wel gaat zien .

quote:
[quote]6s.gif Op dinsdag 1 december 2015 12:56 schreef Divje het volgende:
Sommige complot-theoristen vind ik zo langzamerhand enger dan die gemene Zionisten waar je het steeds over hebt.

Heb echt nog nooit, NOOIT iemand gezien die zo weinig begrijpt van wat ie zelf post.
En al je post zien er zo uit daarom ben je ook ge-edit dus houd maar op .

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 01-12-2015 21:01:58 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:25:46 #220
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157945123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Bewust zijn van wat je post ieniemiepie en als jij iets niet begrijpt kan het nog steeds waar zijn , dat niet begrijpen is namelijk een keuze . De 1 besteed jaren aan zich verdiepen en een beeld vormen en andere mensen besteden liever jaren aan mensen proberen te overtuigen dat er niks te zien is . Die energie ben je al kwijt , zorg er dan tenminste voor dat je in ruil voor je kostbare energie ook iets geleerd hebt en het een keer wel gaat zien .

[..]

En al je post zien er zo uit daarom ben je ook ge-edit dus houd maar op .
^O^ ^O^
Feyenoord!
pi_157945191
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Bewust zijn van wat je post ieniemiepie en als jij iets niet begrijpt kan het nog steeds waar zijn , dat niet begrijpen is namelijk een keuze . De 1 besteed jaren aan zich verdiepen en een beeld vormen en andere mensen besteden liever jaren aan mensen proberen te overtuigen dat er niks te zien is . Die energie ben je al kwijt , zorg er dan tenminste voor dat je in ruil voor je kostbare energie ook iets geleerd hebt en het een keer wel gaat zien .
Nu ga jij er gemakshalve maar even vanuit dat ik ergens tegenin ga omdat ik het niet begrijp of wil begrijpen. Simpel hoor.
Zijn al die jaren dat je bezig was je ergens in te verdiepen niet zonde van je tijd geweest als blijkt dat datgene waarin je je hebt verdiept niet waar/gedeeltelijk waar/schromelijk overdreven blijkt te zijn?

quote:
[..]

En al je post zien er zo uit daarom ben je ook ge-edit dus houd maar op .
En dit is gewoon onzin. :W
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157945375
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Bewust zijn van wat je post en als jij iets niet begrijpt kan het nog steeds waar zijn , dat niet begrijpen is namelijk een keuze . De 1 besteed jaren aan zich verdiepen en een beeld vormen en andere mensen besteden liever jaren aan mensen proberen te overtuigen dat er niks te zien is . Die energie ben je al kwijt , zorg er dan tenminste voor dat je in ruil voor je kostbare energie ook iets geleerd hebt en het een keer wel gaat zien .

Jarenlang iets geloven maakt het niet waar. En als die 'verdieping' uitsluitend plaatsvindt op complotsites, dan heet dat geen verdieping maar versmalling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 01-12-2015 21:03:27 ]
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:45:29 #223
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157945518
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Bewust zijn van wat je post en als jij iets niet begrijpt kan het nog steeds waar zijn , dat niet begrijpen is namelijk een keuze . De 1 besteed jaren aan zich verdiepen en een beeld vormen en andere mensen besteden liever jaren aan mensen proberen te overtuigen dat er niks te zien is . Die energie ben je al kwijt , zorg er dan tenminste voor dat je in ruil voor je kostbare energie ook iets geleerd hebt en het een keer wel gaat zien .

[..]

En al je post zien er zo uit daarom ben je ook ge-edit dus houd maar op .
Goed geformuleerd Summers.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 01-12-2015 21:03:47 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157945603
Als ze even verder keek dan haar neus lang is en niet geleid zou worden door het beeld (ja, dat heb ik zelf gecreëerd, kreeg er een ban voor) wat ze van me heeft had ze niks hoeven formuleren.

Dan had ze die energie kunnen stoppen in het verdiepen.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:53:23 #225
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157945673
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Jarenlang iets geloven maakt het niet waar. En als die 'verdieping' uitsluitend plaatsvindt op complotsites, dan heet dat geen verdieping maar versmalling.
Klopt. Jij gelooft al jarenlang iets wat dus niet waar is. Deed ik ook, totdat ik me open begon te stellen voor een ander wereldbeeld oa door info van complotsites maar ook talloze boeken en docu's. Als je je niet open stelt voor een ander beeld van de wereld is dat nou juist smal. Gedegen onderzoek, theorieen en food for thought is nou juist verdieping.
Feyenoord!
pi_157945777
Die talloze boeken en docu's vielen ook in de complotten categorie lijkt me? Als je je echt wil verdiepen in iets en gedegen onderzoek wil doen dan neem je alle info die beschikbaar is tot je en vorm je daarmee je wereldbeeld. En dat allemaal in de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Door continu te strooien met alleen de BNW kant van het verhaal komt het allemaal behoorlijk biased over. Om me even zacht uit te drukken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Divje op 01-12-2015 15:04:15 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:01:08 #227
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157945839
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Jarenlang iets geloven maakt het niet waar. En als die 'verdieping' uitsluitend plaatsvindt op complotsites, dan heet dat geen verdieping maar versmalling.
Met vooroordelen heb je alleen maar een excuus voor jezelf gevonden om je niet te verdiepen .
Het zal toch wat wezen als je op BNW alternatieve bronnen gelooft , dat kan natuurlijk niet :D
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:08:57 #228
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157946014
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:58 schreef Divje het volgende:
Die talloze boeken en docu's vielen ook in de complotten categorie lijkt me? Als je je echt wil verdiepen in iets en gedegen onderzoek wil doen dan neem je alle info die beschikbaar is tot je en vorm je daarmee je wereldbeeld. En dat allemaal in de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Door continu te strooien met alleen de BNW kant van het verhaal komt het allemaal behoorlijk biased over. Om me even zacht uit te drukken.
Dat gebeurt ook als ik voor mezelf spreek. Ik lees en zie vaak zat het algemene nieuws. Van daaruit zoek ik verder en kom ik ook bij de (alternatieve) media terecht die wat dieper gaat dan de NOS e.d. Op al die bevindingen baseer ik mijn conclusie(s).
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:11:47 #229
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157946059
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:58 schreef Divje het volgende:
Die talloze boeken en docu's vielen ook in de complotten categorielijkt me? Als je je echt wil verdiepen in iets en gedegen onderzoek wil doen dan neem je alle info die beschikbaar is tot je en vorm je daarmee je wereldbeeld.

En daarom hebben we ons wereldbeeld drastisch bij moeten stellen , dankzij al die andere kanten van een verhaal die de msm niet verteld . Vroeger was er geen internet dus kon je niet vergelijken en nu vallen ze altijd door de mand .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157946060
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat gebeurt ook als ik voor mezelf spreek. Ik lees en zie vaak zat het algemene nieuws. Van daaruit zoek ik verder en kom ik ook bij de (alternatieve) media terecht die wat dieper gaat dan de NOS e.d. Op al die bevindingen baseer ik mijn conclusie(s).
Citeerde ze de complete bnw bevolking.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:15:54 #231
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157946145
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:11 schreef ems. het volgende:

[..]

Citeerde ze de complete bnw bevolking.
Geen idee wat je daarmee bedoelt gast maar okee, het zal wel. Happy now?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157946154
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:11 schreef Summers het volgende:

[..]

En daarom hebben we ons wereldbeeld drastisch bij moeten stellen , dankzij al die andere kanten van een verhaal die de msm niet verteld . Vroeger was er geen internet dus kon je niet vergelijken en nu vallen ze altijd door de mand .
Maar ben je het er niet mee eens dat beide kanten hier belicht moeten (kunnen) worden? We zijn allemaal op zoek naar die waarheid. De één neigt meer naar de BNW kant en de ander naar de MSM-kant. En dan heb je ook nog mensen die een soort van ertussenin zweven. Gezellig toch?

Om de mensen die niet naar de BNW-kant neigen elke keer weg te zetten als ongeïnteresseerde, het grote plaatje niet begrijpende en onzinnige teksten spuiende figuren komt de gezamenlijke zoektocht niet ten goede. ;)

Nu ga ik me even heel onwennig en een beetje hypocriet voelen :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157946188
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee wat je daarmee bedoelt gast maar okee, het zal wel. Happy now?
Het was een observatie. "Ik spreek niet voor anderen maar ikzelf ben natuurlijk hartstikke neutraal". Een citaat waarin iedereen zich wel kan vinden, ongeacht of het ook daadwerkelijk waar is.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:24:46 #234
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157946359
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:16 schreef Divje het volgende:

[..]

Maar ben je het er niet mee eens dat beide kanten hier belicht moeten (kunnen) worden? We zijn allemaal op zoek naar die waarheid. De één neigt meer naar de BNW kant en de ander naar de MSM-kant. En dan heb je ook nog mensen die een soort van ertussenin zweven. Gezellig toch?

Om de mensen die niet naar de BNW-kant neigen elke keer weg te zetten als ongeïnteresseerde, het grote plaatje niet begrijpende en onzinnige teksten spuiende figuren komt de gezamenlijke zoektocht niet ten goede. ;)
Van mij mag je en je goed recht ook bovendien, zolang we fatsoenlijk met elkaar blijven omgaan toch? Alleen begrijp ik nog steeds niet zo goed waarom men toch zo graag het tegendeel wil blijven beweren op een forum waar de insteek BNW-conspiracy-minded is. Ik ga ze in Nieuws ook niet proberen te overtuigen van het tegendeel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157946497
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Van mij mag je en je goed recht ook bovendien, zolang we fatsoenlijk met elkaar blijven omgaan toch? Alleen begrijp ik nog steeds niet zo goed waarom men toch zo graag het tegendeel wil blijven beweren op een forum waar de insteek BNW-conspiracy-minded is. Ik ga ze in Nieuws ook niet proberen te overtuigen van het tegendeel.
Het is niet zozeer het tegendeel willen bewijzen. Meer vanuit je eigen wereldbeeld een licht werpen op het onderwerp. Dat dat botst met die van anderen gebeurt nou eenmaal, anders zouden we allemaal hetzelfde wereldbeeld hebben en dan is een forum als BNW vrij nutteloos lijkt me :D
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:43:57 #236
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157946751
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:16 schreef Divje het volgende:

[..]

Maar ben je het er niet mee eens dat beide kanten hier belicht moeten (kunnen) worden? We zijn allemaal op zoek naar die waarheid. De één neigt meer naar de BNW kant en de ander naar de MSM-kant. En dan heb je ook nog mensen die een soort van ertussenin zweven. Gezellig toch?

Om de mensen die niet naar de BNW-kant neigen elke keer weg te zetten als ongeïnteresseerde, het grote plaatje niet begrijpende en onzinnige teksten spuiende figuren komt de gezamenlijke zoektocht niet ten goede. ;)
Je politiek corect praatje klopt maar er is een verschil tussen belichten en opdringen en mensen die alles onzin vinden en in elk topic komen vertellen over wat een onzin het allemaal wel niet is zou ik ook niet geinteresseerd noemen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157946952
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Van mij mag je en je goed recht ook bovendien, zolang we fatsoenlijk met elkaar blijven omgaan toch? Alleen begrijp ik nog steeds niet zo goed waarom men toch zo graag het tegendeel wil blijven beweren op een forum waar de insteek BNW-conspiracy-minded is.
Omdat BNW om waarheidsbevinding gaat en er vaak nogal wat gaten zitten in zogenaamde verklaringen.

Ik kan de stelling omkeren en zeggen dat ik niet zo goed begrijp waarom men toch zo graag conclusies wil trekken aan de hand van twijfelachtige bronnen. Voorbarigheid is niet echt een BNW-conspiracy-minded onderdeel, lijkt me.
quote:
Ik ga ze in Nieuws ook niet proberen te overtuigen van het tegendeel.
Dat mag best. Het is een discussieforum. Je hoeft niet alleen naar deelfora/topics te gaan waar je het allemaal roerend eens bent met wat gesteld wordt. Verder is een korte blik door NWS genoeg om te zien dat men daar net zo goed niet met elkaar eens is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Je politiek corect praatje klopt maar er is een verschil tussen belichten en opdringen en mensen die alles onzin vinden en in elk topic komen vertellen over wat een onzin het allemaal wel niet is zou ik ook niet geinteresseerd noemen .
Dit in tegenstelling tot het zeggen dat alles wat op het NOS journaal gebeurt onzin is natuurlijk, want dat is rationeel en interessant.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:56:37 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157947005
Beste mods waarom moeten er zoveel 9/11 topics open staan?

Wat is de logica hiervan?
Plus topic kaap!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 1 december 2015 @ 15:58:42 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157947047
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:56 schreef theguyver het volgende:
Beste mods waarom moeten er zoveel 9/11 topics open staan?

Wat is de logica hiervan?
Plus topic kaap!
Het is sowieso eens tijd dat de mods naar dat topic kijken.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:24:03 #240
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157947528
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Omdat BNW om waarheidsbevinding gaat en er vaak nogal wat gaten zitten in zogenaamde verklaringen.

Ik kan de stelling omkeren en zeggen dat ik niet zo goed begrijp waarom men toch zo graag conclusies wil trekken aan de hand van twijfelachtige bronnen. Voorbarigheid is niet echt een BNW-conspiracy-minded onderdeel, lijkt me.

[..]

Dat mag best. Het is een discussieforum. Je hoeft niet alleen naar deelfora/topics te gaan waar je het allemaal roerend eens bent met wat gesteld wordt. Verder is een korte blik door NWS genoeg om te zien dat men daar net zo goed niet met elkaar eens is.

[..]

Dit in tegenstelling tot het zeggen dat alles wat op het NOS journaal gebeurt onzin is natuurlijk, want dat is rationeel en interessant.
Met het veschil dat er geen groep bnw -ers elk topic in NWS gaan kapen om ze te redden van de msn propaganda en elke discussie onzin gaat roepen zodat het msm verhaal geen kans meer kijgt omdat het antwoord in mijn ogen een leugen is . Dat zijn allemaal volwassen mensen met het recht welke kant ze kiezen ongeacht wat ik er van vind . Leven en laten leven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157947636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Met het veschil dat er geen groep bnw -ers elk topic in NWS gaan kapen om ze te redden van de msn propaganda en elke discussie onzin gaat roepen zodat het msm verhaal geen kans meer kijgt omdat het antwoord in mijn ogen een leugen is . Dat zijn allemaal volwassen mensen met het recht welke kant ze kiezen ongeacht wat ik er van vind . Leven en laten leven .
Maar als je iets leest en denkt "deze bewering is fout, want ik heb hier bron 1, 2 en 3 waaruit het tegendeel blijkt", dan is het toch niet gek dat er op gereageerd wordt.

Kijk voor het voorbeeld het EU/Elite topic. Dat begon in NWS en is nu in BNW. Daar werd bv een quote van Bush sr. aangehaald. Door diverse (nws en bnw)users werd daar op gereageerd van "joh, Lichtkogel, je mist de context van die video dus die video ondersteunt je argument niet bepaald". Dat is toch niet gek?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_157947641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Met het veschil dat er geen groep bnw -ers elk topic in NWS gaan kapen om ze te redden van de msn propaganda en elke discussie onzin gaat roepen zodat het msm verhaal geen kans meer kijgt omdat het antwoord in mijn ogen een leugen is .
Nu creëer je zogenaamd groepen waar die niet zijn. We zijn allemaal fokkers en geen van die fokkers wordt beperkt in waar hij wat kan posten (tenzij het specifiek tegen de regels van het forum in gaat).

Het is geen wedstrijd tussen NWS en BNW dus gaat de vergelijking simpelweg niet op.
quote:
Dat zijn allemaal volwassen mensen met het recht welke kant ze kiezen ongeacht wat ik er van vind . Leven en laten leven .
Waarom pas je diezelfde nuchterheid niet toe op posts waar je het niet mee eens bent? Het wordt je niet verplicht ergens op te reageren. Als ik in het 9/11 topic zou moeten reageren op elke post die in mijn ogen onzin is dan hou ik geen tijd over om te eten.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:34:43 #243
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157947767
Die ene is in ieder geval al geen reeks geworden, dat werd een beetje te gortig. Zo weer even kijken of iedereen zich weer enigszins gedraagt (Er moet ook gewerkt worden :@ ). Dat het instorten van wtc 7 tot in den diepe treuren wordt besproken lijkt me in ieder geval geen enkel probleem, juist omdat er na al die jaren nog steeds vreemde zaken mee zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157948568
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

+ Herkenbare schrijfstijl en arrogantie
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:57 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Vorige keer is het weg gehaald?, maar zal het woord nog eens plaatsen,

Proxy.
Ik begrijp niet waarom de moderatie er een probleem mee heeft als sommigen denken dat een nieuwe user feitelijk een kloon is. Wat boeit dat? Geloven staat immers vrij.
pi_157949302
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Ik begrijp niet waarom de moderatie er een probleem mee heeft als sommigen denken dat een nieuwe user feitelijk een kloon is. Wat boeit dat? Geloven staat immers vrij.
Voor dat soort conspiracy gedachten ga je maar naar BNW!

oh wacht..
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 1 december 2015 @ 17:49:11 #246
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157949351
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Omdat BNW om waarheidsbevinding gaat en er vaak nogal wat gaten zitten in zogenaamde verklaringen.

Ik kan de stelling omkeren en zeggen dat ik niet zo goed begrijp waarom men toch zo graag conclusies wil trekken aan de hand van twijfelachtige bronnen. Voorbarigheid is niet echt een BNW-conspiracy-minded onderdeel, lijkt me.
Die gaten zitten meestal in het msm verhaal en officiele verklaringen waardoor het in bnw beland . Jij vind alternatieve bronnen misschien twijfelachtiger tav msm bronnen en de ander heeft het misschien net andersom . Die vind de msm bron twijfelachtiger en staat daar meer wantrouwiger tegenover . Als je het mij vraagt heeft de msm gewoon zijn beste tijd gehad en zijn mensen zefstandiger geworden en zorgen er zelf voor dat ze geinformeerd zijn .
Dat dat vaak erop neerkomt dat het 180 graden anders is dan de officiele verklaring geeft voor mij alleen maar aan hoeveel we worden voorgelogen en aangestuurd .

Alvast het msm verhaal verdedigen zonder eerst te onderzoeken of het wel waar is , vind ik net zo goed voorbarig , uiteindelijk moet je met je eigen wereldbeeld leven en kan je alleen jezelf bij of aansturen en niet je medemens .

Die waarheid zoek ik in ieder geval zelf wel op deze wereld en ik trek mijn eigen conclusies .
quote:
[..]

Dat mag best. Het is een discussieforum. Je hoeft niet alleen naar deelfora/topics te gaan waar je het allemaal roerend eens bent met wat gesteld wordt. Verder is een korte blik door NWS genoeg om te zien dat men daar net zo goed niet met elkaar eens is.

[..]

Dit in tegenstelling tot het zeggen dat alles wat op het NOS journaal gebeurt onzin is natuurlijk, want dat is rationeel en interessant.
Nos is ordinair staatspropaganda , dat is niet interessant maar triest . Als men dat ziet dan zegt men dat , wat je ermee doet moet je zelf weten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157950792
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 17:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Die gaten zitten meestal in het msm verhaal en officiele verklaringen waardoor het in bnw beland . Jij vind alternatieve bronnen misschien twijfelachtiger tav msm bronnen en de ander heeft het misschien net andersom . Die vind de msm bron twijfelachtiger en staat daar meer wantrouwiger tegenover . Als je het mij vraagt heeft de msm gewoon zijn beste tijd gehad en zijn mensen zefstandiger geworden en zorgen er zelf voor dat ze geinformeerd zijn .
Dat dat vaak erop neerkomt dat het 180 graden anders is dan de officiele verklaring geeft voor mij alleen maar aan hoeveel we worden voorgelogen en aangestuurd .

Alvast het msm verhaal verdedigen zonder eerst te onderzoeken of het wel waar is , vind ik net zo goed voorbarig , uiteindelijk moet je met je eigen wereldbeeld leven en kan je alleen jezelf bij of aansturen en niet je medemens .

Die waarheid zoek ik in ieder geval zelf wel op deze wereld en ik trek mijn eigen conclusies .
Girl power. Staat allemaal helemaal los van wat ik zei. Ik ben het zelfs deels met je eens maar dat maakt het nog niet relevant.

quote:
Nos is ordinair staatspropaganda , dat is niet interessant maar triest . Als men dat ziet dan zegt men dat , wat je ermee doet moet je zelf weten .
Niet half zo triest als in een feedback topic klagen over dat mensen kritiek op je verhalen hebben, lijkt me. Als je het ergens niet mee eens bent dan kan je erop in gaan, negeren of verkassen naar een jaknikkers-forum. Je vergelijking met NWS is zo krom als een banaan en illustreert alleen maar hoe erg je in de "us vs them" gekte van jouw massamedia bent gezonken.

Er is geen enkele regel die mensen ervan weerhoudt om te reageren op BNW, net als dat jij ook vrij bent om te posten op N&A wat je wilt. Zo moeilijk is het echt niet.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:15:57 #248
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157951230
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:58 schreef ems. het volgende:
Er is geen enkele regel die mensen ervan weerhoudt om te reageren op BNW, net als dat jij ook vrij bent om te posten op N&A wat je wilt. Zo moeilijk is het echt niet.
Nu is het daar wel zo dat mensen met een uitgesproken BNW mening nogal snel naar BNW worden verwezen maar andersom is dat veel minder het geval. Als ik in NWS of bijvoorbeeld POL post zet ik eerst even een stoffen hoedje op en pas ik me aan op die fora. Andere grenzen en soms zelfs een andere manier van denken. Hetzelfde geldt voor BNW. In mindere mate maar wel significant.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157951355
quote:
3s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Nu is het daar wel zo dat mensen met een uitgesproken BNW mening nogal snel naar BNW worden verwezen maar andersom is dat veel minder het geval.
Dus? Wat heeft dit met iets te maken?
quote:
Als ik in NWS of bijvoorbeeld POL post zet ik eerst even een stoffen hoedje op en pas ik me aan op die fora. Andere grenzen en soms zelfs een andere manier van denken. Hetzelfde geldt voor BNW. In mindere mate maar wel significant.
Ik zou niet weten waarom je dat zou doen maar ik zal je niet tegenhouden. Ik probeer gewoon overal even hufterig te zijn.
Conscience do cost.
  dinsdag 1 december 2015 @ 19:50:53 #250
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157952166
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 18:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Girl power. Staat allemaal helemaal los van wat ik zei. Ik ben het zelfs deels met je eens maar dat maakt het nog niet relevant.

[..]

Niet half zo triest als in een feedback topic klagen over dat mensen kritiek op je verhalen hebben, lijkt me. Als je het ergens niet mee eens bent dan kan je erop in gaan, negeren of verkassen naar een jaknikkers-forum. Je vergelijking met NWS is zo krom als een banaan en illustreert alleen maar hoe erg je in de "us vs them" gekte van jouw massamedia bent gezonken.

Er is geen enkele regel die mensen ervan weerhoudt om te reageren op BNW, net als dat jij ook vrij bent om te posten op N&A wat je wilt. Zo moeilijk is het echt niet.
Wederom een politiek correct praatje over hoe het wel moet ( dus men begrijpt wel hoe het hoort ) meer hoef ik niet te weten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157953547
De hele frustratie, in mijn geval, is gewoon dat er een aantal zijn hier die iets zeggen wat *aantoonbaar* niet waar is. Vervolgens gaat datzelfde aantal beweren dat *jij* 'nog niet wakker bent' of de 'wereld eens moet zien hoe hij werkelijk is'.

Verder is bovenstaande discussie al zo'n 20432059324 keer gevoerd, zonder uitkomst. Lekker laten gaan dus.
  dinsdag 1 december 2015 @ 20:46:26 #252
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157953812
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 19:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Dus? Wat heeft dit met iets te maken?
Het heeft met jouw praatje te maken en de grenzen daarvan

quote:
[..]

Ik zou niet weten waarom je dat zou doen maar ik zal je niet tegenhouden. Ik probeer gewoon overal even hufterig te zijn.
Ik ben overal wel mezelf maar zal in NWS in een topic over het bankwezen niet met Rothschild gaan strooien oid. Het staat je vrij om naar NWS te gaan en het met een NWS petje te bekijken en het staat je vrij om naar BNW te gaan en het met een BNW petje te bekijken. Dat petje hoeft niet meteen van aluminium te zijn maar de eisen van de bewijslast zijn wat losser om er dus een vrijere discussie over te hebben.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157953853
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:46 schreef jogy het volgende:

Dat petje hoeft niet meteen van aluminium te zijn maar de eisen van de bewijslast zijn wat losser om er dus een vrijere discussie over te hebben.
Eens hoor, maar iemand moet hier niet gaan lopen roeptoeteren dat X een feit is, terwijl Y 'm in zijn of haar ogen aan zit te staren.
  dinsdag 1 december 2015 @ 20:53:02 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157953999
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Eens hoor, maar iemand moet hier niet gaan lopen roeptoeteren dat X een feit is, terwijl Y 'm in zijn of haar ogen aan zit te staren.
_O-. Ook eens :). Maar er mag best kritisch of zelfs paranoïde gekeken worden naar uit welke hoek het bewijs komt en of dat per definitie een feit genoemd mag worden.

Welkom terug
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157954977
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:53 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-. Ook eens :). Maar er mag best kritisch of zelfs paranoïde gekeken worden naar uit welke hoek het bewijs komt en of dat per definitie een feit genoemd mag worden.

Welkom terug
Zeker, want dat is de essentie van BNW: waarheidsvinding. Tenminste, voor mij dan. Ik twijfel of iedereen hier daar hetzelfde over denkt :P.

Thanks!
  dinsdag 1 december 2015 @ 21:30:58 #256
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_157955137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 20:37 schreef Scrummie het volgende:
De hele frustratie, in mijn geval, is gewoon dat er een aantal zijn hier die iets zeggen wat *aantoonbaar* niet waar is. Vervolgens gaat datzelfde aantal beweren dat *jij* 'nog niet wakker bent' of de 'wereld eens moet zien hoe hij werkelijk is'.

Verder is bovenstaande discussie al zo'n 20432059324 keer gevoerd, zonder uitkomst. Lekker laten gaan dus.
Welkom terug Scrummiedepummie! *O* *O*
Feyenoord!
  dinsdag 1 december 2015 @ 22:20:22 #257
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157956504
Terug naar feedback graag.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157961421
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:53 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Klopt. Jij gelooft al jarenlang iets wat dus niet waar is.
Mwoah, denk het niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Met vooroordelen heb je alleen maar een excuus voor jezelf gevonden om je niet te verdiepen .
Het zal toch wat wezen als je op BNW alternatieve bronnen gelooft , dat kan natuurlijk niet :D
Hangt puur van de bron af. Nou ja, en van gezond verstand natuurlijk.

De gedachtegang 'als je dit niet gelooft, dan heb je je er niet in verdiept' is overigens niet echt een heel verstandige.
  woensdag 2 december 2015 @ 12:56:06 #259
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157962751
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 11:55 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, denk het niet.

[..]

Hangt puur van de bron af. Nou ja, en van gezond verstand natuurlijk.

De gedachtegang 'als je dit niet gelooft, dan heb je je er niet in verdiept' is overigens niet echt een heel verstandige.
ja wel dat is zo overduidelijk. Als pro msm mening bent heb je nul onderzoek gedaan. Period.edit: nee.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 02-12-2015 14:00:57 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_157962832
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja wel dat is zo overduidelijk. Als pro msm mening bent heb je nul onderzoek gedaan. Period.
En wat nu als uit onderzoek blijkt dat naturalnews altijd ongelijk heeft en je toch blijft beweren dat die site gelijk heeft, wat dan?

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 02-12-2015 14:02:08 ]
pi_157962895
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja wel dat is zo overduidelijk. Als pro msm mening bent heb je nul onderzoek gedaan. Period.
Maar niet iedereen die niet zo extreem is als jij is meteen 'pro msm'. Dat lijk jij vaak te vergeten. Als ik niet geloof in het cgi 9/11 verhaal wat jij aanhangt dan ben ik daarmee niet meteen 'pro msm'.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 02-12-2015 14:17:59 ]
pi_157963450
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja wel dat is zo overduidelijk. Als pro msm mening bent heb je nul onderzoek gedaan. Period. Wel onderzoek gedaan en dan toch pro msm.
Nog donateur van Skepsis ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 02-12-2015 14:04:52 (slaat allemaal te ver door,zucht) ]
  woensdag 2 december 2015 @ 13:34:13 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157963588
Dit is meer een discussielijn voor het algemene conspiracy topic óf voor een nieuw aan te maken topic wat mij betreft. Als het dan vrij blijft van (verkapte) beledigingen kan er nog best iets moois uit komen.

Het is in ieder geval geen feedback.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157963877
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 13:34 schreef jogy het volgende:
Dit is meer een discussielijn voor het algemene conspiracy topic óf voor een nieuw aan te maken topic wat mij betreft. Als het dan vrij blijft van (verkapte) beledigingen kan er nog best iets moois uit komen.

Het is in ieder geval geen feedback.
Dan zou ik meteen Lambiekje even aanspreken.(-edit- Dat doen we ook )

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 02-12-2015 14:07:58 ]
pi_157992460
Even een opmerking mbt 'forumgenoot' Guyver, waar nagenoeg niks inhoudelijks vandaan komt behalve trollen/derailen. Zo ook weer gezien het topic BNW / Donald Trump interview bij Infowars is het wederom duidelijk dat deze persoon nagenoeg niks constructiefs/inhoudelijks bijdraagt en probeert ieder topic over te nemen om het de grond in te laten lopen.

Kan hier wellicht wat aan gedaan worden?
-
  donderdag 3 december 2015 @ 19:18:40 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157992781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:04 schreef Lichtkogel het volgende:
Even een opmerking mbt 'forumgenoot' Guyver, waar nagenoeg niks inhoudelijks vandaan komt behalve trollen/derailen. Zo ook weer gezien het topic BNW / Donald Trump interview bij Infowars is het wederom duidelijk dat deze persoon nagenoeg niks constructiefs/inhoudelijks bijdraagt en probeert ieder topic over te nemen om het de grond in te laten lopen.

Kan hier wellicht wat aan gedaan worden?
Ow jawel maar kreeg gelijk al sneren.
Geef je zelfs een link van ander topic over alex jones, plus tig andere informatie maar je doet er geen fluit mee!
Je ratelt zelf maar door!

Infowars hypocriet tv programma waarbij ze de overheid van alles betichten terwijl ze zelf ook mnsen oplichten.

Alex jones gast die zelfs paars aan loopt als hij weer in een van zijn rants beland.

Donnald Trump president kandidaat die al 4x failiet is verklaard en nog steeds miljardair is en misschien wel president van de VS kan worden

plus ik gaf jogy alleen waar hij om vroeg!
En paar plaatjes, niks ergs aan!
I
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157992868
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ow jawel maar kreeg gelijk al sneren.
Geef je zelfs een link van ander topic over alex jones, plus tig andere informatie maar je doet er geen fluit mee!
Je ratelt zelf maar door!
Mooi staaltje 'projectie' hier.
quote:
Infowars hypocriet tv programma waarbij ze de overheid van alles betichten terwijl ze zelf ook mnsen oplichten.

Alex jones gast die zelfs paars aan loopt als hij weer in een van zijn rants beland.

Donnald Trump president kandidaat die al 4x failiet is verklaard en nog steeds miljardair is en misschien wel president van de VS kan worden

plus ik gaf jogy alleen waar hij om vroeg!
En paar plaatjes, niks ergs aan!
I
Onzin, het enige wat je veelal zit te doen is onrust stoken / derailen i.p.v. normaal aan de discussies deelnemen. Gezien die onzinnige plaatjes die je maar weer eens in het topic hebt gegooid onderstreept dit gegeven nog maar eens.
-
  donderdag 3 december 2015 @ 19:29:01 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157993033
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:22 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Mooi staaltje 'projectie' hier.

[..]

Onzin, het enige wat je veelal zit te doen is onrust stoken / derailen i.p.v. normaal aan de discussies deelnemen. Gezien die onzinnige plaatjes die je maar weer eens in het topic hebt gegooid onderstreept dit gegeven nog maar eens.
Ja joh lees even de text in de eerste 2 nog even goed.
Wil je er bronnen van prima..

Ga je nu echt lopen jammeren over een paar plaatjes?
En over mijn begin post over Trump Jones en Infowars..

Jeez, ik raad je aan om even het Alex Jones topic door te nemen en de carriere van Trump te bekijken!
Alles is volledig ON-TOPIC!! dram op!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157993054
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:04 schreef Lichtkogel het volgende:
Even een opmerking mbt 'forumgenoot' Guyver, waar nagenoeg niks inhoudelijks vandaan komt behalve trollen/derailen. Zo ook weer gezien het topic BNW / Donald Trump interview bij Infowars is het wederom duidelijk dat deze persoon nagenoeg niks constructiefs/inhoudelijks bijdraagt en probeert ieder topic over te nemen om het de grond in te laten lopen.

Kan hier wellicht wat aan gedaan worden?
Uhm, Guyv de volgende die je weg wilt treiteren Kogel?
Er zijn genoeg uitspraken over en weer aan het gaan tegen elkaar.

Kom op zeg, hoe je het komt melden komt over op mij als een klinkspaan en een kindje dat aan het wijzen is met zijn vingertje en geloofd in zijn eigen onschuld.

Nu de zandbak weer in met zijn allen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_157993092
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja joh lees even de text in de eerste 2 nog even goed.
Wil je er bronnen van prima..

Ga je nu echt lopen jammeren over een paar plaatjes?
En over mijn begin post over Trump Jones en Infowars..

Jeez, ik raad je aan om even het Alex Jones topic door te nemen en de carriere van Trump te bekijken!
Alles is volledig ON-TOPIC!! dram op!
Jouw eerste reactie was een paar 'smileys', en pas als ik jou eerst vraag inhoudelijk te reageren komt er een normale reactie. Om daarna maar weer over te gaan op trollen.

Zie hier dus jouw 'modus-operandi' in het gros van de discussies.
-
  donderdag 3 december 2015 @ 19:37:16 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157993222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:31 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jouw eerste reactie was een paar 'smileys', en pas als ik jou eerst vraag inhoudelijk te reageren komt er een normale reactie. Om daarna maar weer over te gaan op trollen.

Zie hier dus jouw 'modus-operandi' in het gros van de discussies.
Ja want Ik kan Alex jones niet meer serieus nemen!

Redenen filmpje hieronder, het is eerder een cabaretier dan een serieuze journalist!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 3 december 2015 @ 19:43:15 #272
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157993408
Dus het gaat weer over de media die het brengt en niet om de inhoud. Dit is BNW waar ook info van de alternatieve media geaccepteerd is.
Dat over de inhoud gedebatteerd wordt is prima maar bij voorbaat afschrijven op de bron is in mijn ogen not done.
There is only one religion
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:09:52 #273
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158015246
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:43 schreef Dance99Vv het volgende:
Dus het gaat weer over de media die het brengt en niet om de inhoud. Dit is BNW waar ook info van de alternatieve media geaccepteerd is.
Dat over de inhoud gedebatteerd wordt is prima maar bij voorbaat afschrijven op de bron is in mijn ogen not done.
Dus we gaan de MSM ook niet meteen afschieten hier neem ik aan? O-)
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:11:15 #274
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158015273
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus we gaan de MSM ook niet meteen afschieten hier neem ik aan? O-)
Dat heb je heel goed begrepen.
There is only one religion
pi_158015276
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus we gaan de MSM ook niet meteen afschieten hier neem ik aan? O-)
Ach, beetje schipperen in consequent zijn kan geen kwaad. Of toch wel..
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:11:55 #276
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158015285
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ach, beetje schipperen in consequent zijn kan geen kwaad. Of toch wel..
moest jij niet douchen?
There is only one religion
pi_158015288
Was het nou echt nodig om twee offtopic posts te verwijderen in het 9/11 topic? Is dat niet ietwat te streng?
pi_158015295
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:11 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

moest jij niet douchen?
:')
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:13:00 #279
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158015304
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:12 schreef Scrummie het volgende:
Was het nou echt nodig om twee offtopic posts te verwijderen in het 9/11 topic? Is dat niet ietwat te streng?
Waren totaal offtopic , O-)
There is only one religion
pi_158015311
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:13 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Waren totaal offtopic , O-)
Prima, als jij dat de leidraad vind, ga ik je daarop pakken :).
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:13:44 #281
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158015317
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Prima, als jij dat de leidraad vind, ga ik je daarop pakken :).
:6
There is only one religion
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:43:38 #282
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158015957
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:11 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat heb je heel goed begrepen.
Heel goed. De wereld is niet zwart/wit. Niet alles in de MSM is leugen en niet alles in de AM is waarheid.
Feyenoord!
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:50:06 #283
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158024301
Wat een droevige bende is dat 9/11 topic weer. Alle passief agressieve sneren daarin. Triest. :')
pi_158029653
Wat is dat opeens voor recycle gedoe met topics hier,probeerden andere users tot voorkort een topic te openen,dan werden ze al snel gesloten.

Maar sinds de komst van LK is alles bijna toegestaan.
Het lijkt er erg sterk op dat dit puur is om de postsen/topics wat omhoog te krijgen.

Er duidelijk een rode lijn te zien op het moment wat ze wss zelf niet door hebben.
Hoe dom denk je dat andere users zijn?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:33:48 #285
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_158029733
Waar je je druk om kan maken zeg, een topic meer of minder? Klinkt mij in de oren als weer kritiek op het modden. Vind juist dat touwtjes strakker zijn geworden door de mods de laatste weken, waar ik persoonlijk niks verkeerd in zie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_158029888
Discussie in het huidge 9/11 topic is een verademing trouwens. Utopia van Jogy, zeg maar.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 5 december 2015 @ 15:05:20 #287
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158033302
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:50 schreef ChrisCarter het volgende:
Wat een droevige bende is dat 9/11 topic weer. Alle passief agressieve sneren daarin. Triest. :')
De man met de botte bijl komt regelmatig langs, maar het zijn de users die het iedere keer die kant op laten gaan.
We doen ons best chris maar we kunnen niet 24/7 meelezen en modden.
There is only one religion
  zaterdag 5 december 2015 @ 15:13:36 #288
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158033475
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:05 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

De man met de botte bijl komt regelmatig langs, maar het zijn de users die het iedere keer die kant op laten gaan.
We doen ons best chris maar we kunnen niet 24/7 meelezen en modden.
Daarom ook de melding hier.
  zaterdag 5 december 2015 @ 15:42:25 #289
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158034019
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:50 schreef kalinhos het volgende:
Discussie in het huidge 9/11 topic is een verademing trouwens. Utopia van Jogy, zeg maar.
Ja , kan de bijl begraven nu. *O*
There is only one religion
pi_158038179
-

Dance :( met je goede timing.
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:21:01 #291
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158038606
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 18:59 schreef Divje het volgende:
-

Dance :( met je goede timing.
Je mag weer verder hoor met je xxxxxxxxxxxxxxxxxxx ....uh ik bedoel complot *)

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 19:26:10 ]
There is only one religion
pi_158038637
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:21 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Je mag weer verder hoor met je xxxxxxxxxxxxxx ....uh ik bedoel complot *)
Wat insinueer jij hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 05-12-2015 19:26:36 ]
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:24:22 #293
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158038672
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:22 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat insinueer jij hier.
niks hoor, ben een beetje meelig en flauw

There is only one religion
pi_158043946
Gaat het topic nog weer open?
pi_158044212
Mag hopen van wel
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:49:00 #296
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158045047
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:10 schreef Scrummie het volgende:
Gaat het topic nog weer open?
Vanavond niet in ieder geval. Morgen ff alles aanzien en kijken of er nog een constructie te verzinnen is met betrekking tot dat onderwerp waar niet iedereen van in de stress schiet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158045052
Er werden in dat topic overigens nergens opmerkingen van de BNW-kant belachelijk gemaakt. Het enige wat belachelijk gemaakt werd was het gedrag van homo's. Want dat is afwijkend ofzo.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_158045085
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Vanavond niet in ieder geval. Morgen ff alles aanzien en kijken of er nog een constructie te verzinnen is met betrekking tot dat onderwerp waar niet iedereen van in de stress schiet.
Jammer.
  zaterdag 5 december 2015 @ 22:54:25 #299
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158045171
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jammer.
Het is ook niet mijn favoriete onderwerp binnen BNW hoor maar wie weet kan het nog interessant worden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158045324
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:54 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn favoriete onderwerp binnen BNW hoor maar wie weet kan het nog interessant worden.
Dan moet je het wel een eerlijke kans geven :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 5 december 2015 @ 23:47:51 #301
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158046531
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 22:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Vanavond niet in ieder geval. Morgen ff alles aanzien en kijken of er nog een constructie te verzinnen is met betrekking tot dat onderwerp waar niet iedereen van in de stress schiet.
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')