abonnement Unibet Coolblue
pi_166333871
Sinds lange tijd begonnen met league. Na decay en inkomen behoorlijk gezakt. Door Boxer Pete met trynda aan de slag gegaan, maar niemand in mijn elo begrijpt hoe splitpushen werkt :/. Iemand advies? Gewoon niet doen?
pi_166334606
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:35 schreef LelijKnap het volgende:
Sinds lange tijd begonnen met league. Na decay en inkomen behoorlijk gezakt. Door Boxer Pete met trynda aan de slag gegaan, maar niemand in mijn elo begrijpt hoe splitpushen werkt :/. Iemand advies? Gewoon niet doen?
pingen?
Because you know i'm all about that ass
pi_166334788
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:56 schreef blow... het volgende:

[..]

pingen?
Werkt voor geen meter. Ik moet vier man zien te laten bewegen...Ik top/bot, zij baron/overige lane pushen. Gebeurt niks. Jungler loopt rondjes in z'n jungle, adc loopt dezelfde lane in als ik, etc...
pi_166335947
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Werkt voor geen meter. Ik moet vier man zien te laten bewegen...Ik top/bot, zij baron/overige lane pushen. Gebeurt niks. Jungler loopt rondjes in z'n jungle, adc loopt dezelfde lane in als ik, etc...
hm, gek. Ik heb denk ik nog nooit een adc gehad die me volgt als ik splitpush.

Welk tier ben je?
Because you know i'm all about that ass
pi_166336053
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:38 schreef blow... het volgende:

[..]

hm, gek. Ik heb denk ik nog nooit een adc gehad die me volgt als ik splitpush.

Welk tier ben je?
Gold/silv (krijg beetje van beide mee in games).

Laatste game liep (borst klop) ik drie levels voor op de twee na hoogste, had top inhib gepakt, alles van ons op de eerste linie towers na was ongeschonden. Dus ik probeerde z.s.m bot te pushen met de hoop dat ze of Baron zouden baiten/pakken of mid zouden pushen terwijl ik door bot knal en hun top nog open lag...en toen gebeurde dus wat ik al zei; helemaal niets, iedereen liep maar wat heen en weer, totaal ongericht en doelloos. Misschien na zon inhib dan maar gezamenlijk pushen? 5v5 groepen begrijpt men hier wel wat beter waarschijnlijk...
pi_166337762
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Gold/silv (krijg beetje van beide mee in games).

Laatste game liep (borst klop) ik drie levels voor op de twee na hoogste, had top inhib gepakt, alles van ons op de eerste linie towers na was ongeschonden. Dus ik probeerde z.s.m bot te pushen met de hoop dat ze of Baron zouden baiten/pakken of mid zouden pushen terwijl ik door bot knal en hun top nog open lag...en toen gebeurde dus wat ik al zei; helemaal niets, iedereen liep maar wat heen en weer, totaal ongericht en doelloos. Misschien na zon inhib dan maar gezamenlijk pushen? 5v5 groepen begrijpt men hier wel wat beter waarschijnlijk...
Wat waren de teamcomps?
Because you know i'm all about that ass
  maandag 31 oktober 2016 @ 23:12:04 #232
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_166338092
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 21:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Gold/silv (krijg beetje van beide mee in games).

Laatste game liep (borst klop) ik drie levels voor op de twee na hoogste, had top inhib gepakt, alles van ons op de eerste linie towers na was ongeschonden. Dus ik probeerde z.s.m bot te pushen met de hoop dat ze of Baron zouden baiten/pakken of mid zouden pushen terwijl ik door bot knal en hun top nog open lag...en toen gebeurde dus wat ik al zei; helemaal niets, iedereen liep maar wat heen en weer, totaal ongericht en doelloos. Misschien na zon inhib dan maar gezamenlijk pushen? 5v5 groepen begrijpt men hier wel wat beter waarschijnlijk...
Het beste is idd om je team te volgen. Vooral als je ahead bent moet je bij je team blijven want anders verneuken ze het hard. Splitpushen kan wel maar niet lang, je moet even splitten, en dan weer naar je team
leef de leven
pi_166338449
Wat tips:
Pak en goede splitpush champ
De besten zijn , naar mijn mening,
1: zed. 1v1 potential, redelijke turret dmg, insane waveclear, goede sustain, goede mobility
2: yi, rengar en tryndamere, redelijke 1v1 potential en turret DPS
3: kayle, teemo. Beiden Ap on hit en hierdoor wat minder 1v1 potential, maar beiden erg hoge dmg, kayle heeft ook erg goede waveclear, en teemo heeft een enorm goede ult voor vision.

Koop een statikk shiv en bork op yi en tryndamere, geen hydra's.

Als je yi met shiv bent en je wil alpha gebruiken, gebruik deze op de verste minion aangezien de afstand die je alpha aflegt shiv stacks genereert.

Pak alleen een splitpusher indien dit of je main champ is, of je team minimaal 3 ranged champs heeft met voldoende waveclear.

Pink wards en blue trinkets. Gebruik ze.

Neem TP en gebruik deze na 25 minuten enkel en alleen om een fight te joinen OF om de game mee te enden.

Let op je map, als er 1 of meer mensen missing zijn die je aankunnen, wegwezen.

Split de lane het verst van baron als baron up is, split de lane het verst van dragon als deze up is en baron niet, en split top > bot > mid indien ze geen van beiden up zijn.

Ping je team waar waveclear nodig is.

Niet splitpushen als je 5v5 makkelijk kan winnen

Niet splitpushen als je voldoende siege hebt om een turret neer te halen met je team (denk aan nidalee jungle, xerath mid, caitlyn adc, zyra support etc.

Nog een tip voor onder diamond: speel geen complexe champs zoals nidalee, zed, yasuo, rengar etc.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 1 november 2016 @ 08:49:25 #234
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_166341140
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 23:30 schreef blow... het volgende:

Nog een tip voor onder diamond: speel geen complexe champs zoals nidalee, zed, yasuo, rengar etc.
:') Hoezo niet :')
leef de leven
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:40:03 #235
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166350035
Net begonnen met spelen.

Snap het nog niet echt maar is wel oke alleen man man man die champions zijn duur :')

Je krijgt maar 200 influence points per ronde. :(
Irene is bae <3
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:16:02 #236
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_166350681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:40 schreef Jiang153 het volgende:
Net begonnen met spelen.

Snap het nog niet echt maar is wel oke alleen man man man die champions zijn duur :')

Je krijgt maar 200 influence points per ronde. :(
Yep dat is kut inderdaad, zo proberen ze er nog wat aan te verdienen denk ik
leef de leven
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:17:18 #237
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166350710
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:16 schreef RRuben het volgende:

[..]

Yep dat is kut inderdaad, zo proberen ze er nog wat aan te verdienen denk ik
Ja en als je dan ziet dat sommige van die kut characters 6.8k kosten :(

34 potjes voor 1 character! Skins -> nvt kan je alleen unlocken met echt geld :r

1 skin kost gemiddeld 5-10 euro :')
Irene is bae <3
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:28:23 #238
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_166350931
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:17 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja en als je dan ziet dat sommige van die kut characters 6.8k kosten :(

34 potjes voor 1 character! Skins -> nvt kan je alleen unlocken met echt geld :r

1 skin kost gemiddeld 5-10 euro :')
Ja klopt of je moet heel veel spelen. Speel zelf al sinds season 1 (soms een jaartje pauze genomen) en heb bijna alle champs, denk wel 30 skins en maar max 10 euro uitgegeven aan een skin voor m'n main die ik toen heel graag wilde :)
leef de leven
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:49:54 #239
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166351388
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:28 schreef RRuben het volgende:

[..]

Ja klopt of je moet heel veel spelen. Speel zelf al sinds season 1 (soms een jaartje pauze genomen) en heb bijna alle champs, denk wel 30 skins en maar max 10 euro uitgegeven aan een skin voor m'n main die ik toen heel graag wilde :)
Wat zijn de goede? Kan je bij deze game elkaar ook spul giften of?

Gebruik nou voornamelijk Garen eigenlijk :')
Irene is bae <3
  dinsdag 1 november 2016 @ 19:15:40 #240
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_166351994
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:49 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Wat zijn de goede? Kan je bij deze game elkaar ook spul giften of?

Gebruik nou voornamelijk Garen eigenlijk :')
Tja je hebt voor elke rol weer andere champs die goed zijn en op verschillende niveau's zijn andere champs ook beter... Welke rol speel je het meeste? En ja je kan ook spul giften ^O^
leef de leven
  FOK!fotograaf dinsdag 1 november 2016 @ 19:42:02 #241
364681 over_hedge
pi_166352700
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:17 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ja en als je dan ziet dat sommige van die kut characters 6.8k kosten :(

34 potjes voor 1 character! Skins -> nvt kan je alleen unlocken met echt geld :r

1 skin kost gemiddeld 5-10 euro :')
het spel is gratis en dan klagen dat skins geld kosten :D Je kan ze ook verdienen btw. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 1 november 2016 @ 19:52:06 #242
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166352992
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 19:15 schreef RRuben het volgende:

[..]

Tja je hebt voor elke rol weer andere champs die goed zijn en op verschillende niveau's zijn andere champs ook beter... Welke rol speel je het meeste? En ja je kan ook spul giften ^O^
Hoe giften?

Rol? Geen idee ren gewoon rond met mannetje die ik wel stoer uit vind zien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 19:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

het spel is gratis en dan klagen dat skins geld kosten :D Je kan ze ook verdienen btw. :)
Hoe? Feit is wel dat 10 per skin wel afzetterij is hoor. :')
Irene is bae <3
  FOK!fotograaf dinsdag 1 november 2016 @ 19:56:38 #243
364681 over_hedge
pi_166353107
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 19:52 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Hoe giften?

Rol? Geen idee ren gewoon rond met mannetje die ik wel stoer uit vind zien.

[..]

Hoe? Feit is wel dat 10 per skin wel afzetterij is hoor. :')
Heb je wel eens gezien hoe duur skins bij cs go zijn :D En skins hebben van de rest geen voordeel :P

En door een S rank te halen. Dan krijg je een kistje. En dan heb je een sleutel nodig (die je ook weer verdient door goed te spelen) En daar krijg je spullen uit. Soms skins, soms champs etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:08:35 #244
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166353464
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 19:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Heb je wel eens gezien hoe duur skins bij cs go zijn :D En skins hebben van de rest geen voordeel :P

En door een S rank te halen. Dan krijg je een kistje. En dan heb je een sleutel nodig (die je ook weer verdient door goed te spelen) En daar krijg je spullen uit. Soms skins, soms champs etc
Waar zie je uberhaupt ranking? Snap die end game samenvatting niet eens :')
Irene is bae <3
  FOK!fotograaf dinsdag 1 november 2016 @ 20:10:17 #245
364681 over_hedge
pi_166353524
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:08 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Waar zie je uberhaupt ranking? Snap die end game samenvatting niet eens :')
Als ik jou was zal ik ff op youtube wat beginner filmpjes opzoeken. Of iemand zoeken die je kent die het ook speelt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 1 november 2016 @ 20:11:54 #246
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166353576
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Als ik jou was zal ik ff op youtube wat beginner filmpjes opzoeken. Of iemand zoeken die je kent die het ook speelt.
Ken niemand want iedereen vind het een poep game en geef ze geen ongelijk. Het is dat ik moet wachten tot de 10e voor m'n PS4 anders zat ik nou MW remastered te doen :(
Irene is bae <3
  FOK!fotograaf dinsdag 1 november 2016 @ 20:20:21 #247
364681 over_hedge
pi_166353803
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 20:11 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Ken niemand want iedereen vind het een poep game en geef ze geen ongelijk. Het is dat ik moet wachten tot de 10e voor m'n PS4 anders zat ik nou MW remastered te doen :(
Als je maar heel even gaat spelen zou ik er niet eens aan beginnen. LoL is niet een spel wat je even speelt. Gaat heel veel tijd in zitten voordat je alles een beetje door hebt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_166355255
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 23:30 schreef blow... het volgende:
Wat tips:
Pak en goede splitpush champ
De besten zijn , naar mijn mening,
1: zed. 1v1 potential, redelijke turret dmg, insane waveclear, goede sustain, goede mobility
2: yi, rengar en tryndamere, redelijke 1v1 potential en turret DPS
3: kayle, teemo. Beiden Ap on hit en hierdoor wat minder 1v1 potential, maar beiden erg hoge dmg, kayle heeft ook erg goede waveclear, en teemo heeft een enorm goede ult voor vision.

Koop een statikk shiv en bork op yi en tryndamere, geen hydra's.

Als je yi met shiv bent en je wil alpha gebruiken, gebruik deze op de verste minion aangezien de afstand die je alpha aflegt shiv stacks genereert.

Pak alleen een splitpusher indien dit of je main champ is, of je team minimaal 3 ranged champs heeft met voldoende waveclear.

Pink wards en blue trinkets. Gebruik ze.

Neem TP en gebruik deze na 25 minuten enkel en alleen om een fight te joinen OF om de game mee te enden.

Let op je map, als er 1 of meer mensen missing zijn die je aankunnen, wegwezen.

Split de lane het verst van baron als baron up is, split de lane het verst van dragon als deze up is en baron niet, en split top > bot > mid indien ze geen van beiden up zijn.

Ping je team waar waveclear nodig is.

Niet splitpushen als je 5v5 makkelijk kan winnen

Niet splitpushen als je voldoende siege hebt om een turret neer te halen met je team (denk aan nidalee jungle, xerath mid, caitlyn adc, zyra support etc.

Nog een tip voor onder diamond: speel geen complexe champs zoals nidalee, zed, yasuo, rengar etc.
Wil je alvast bedanken voor de tips :Y) . Wanneer ik wat meer tijd heb v.d. week nog wat vragen/opmerkingen.
pi_166356660
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 08:49 schreef RRuben het volgende:

[..]

:') Hoezo niet :')
Dit is enkel en alleen als je beter wil worden.
Because you know i'm all about that ass
pi_166356727
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 november 2016 21:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wil je alvast bedanken voor de tips :Y) . Wanneer ik wat meer tijd heb v.d. week nog wat vragen/opmerkingen.
geen probleem, houd alleen in gedachten dat ik ook geen pro ben en deze tips enkel en alleen baseer op mijn kennis die ik verkregen heb door het bestuderen van analyses en/of coaches / porfessionals.
Because you know i'm all about that ass
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')