abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158073113
Na lang overleg met onze coach zijn we ook tot de beslissing gekomen om Starbi en Dersjen uit de basis te zetten. Ik kon qua communicatie namelijk niet echt met ze overweg. Dit komt omdat ik, zoals ik ooit al eerder aangaf, niet goed ben in Engelse communicatie, ook al beheers ik de taal prima. Nederlands gaat meer op de automatische piloot, bij Engels moet ik me toch iets te veel concentreren. Verbaast me overigens wel dat mijn manager en coach de twee mensen wegdoen die 10 keer zo lang bij SHIFTplay hebben gezeten als ik, dan zullen ze me wel heel graag willen houden.

Goed, het was dus mijn taak om op zoek te gaan naar twee andere Nederlanders. Eentje was voor mij al duidelijk: Rev-Up. Ik heb twee maanden lang met hem in een teampje gezeten. Hij komt op het gebied van skill en positioning aardig bij me in de buurt. Hij heeft de potentie, maar omdat hij gebruik maakt van toetsenbord en muis zie ik hier en daar nog wat slordigheidjes. Ondanks dat is hij naar alle waarschijnlijkheid een van de beste spelers in Europa die gebruik maakt van keyboard & mouse. Ik synergize goed met hem.

Derde speler is ..neoK. Hij is een tijdje in de top van Trackmania geweest en heeft daardoor een hoop aanleg voor race games. Hij heeft slechts 300 uur in Rocket League maar hij is een wonderkind. Hij kan al heel goed met mij en Rev-Up mee dus dat is mooi. Nog een hoop verbeterpunten (sneller en minder twijfelend reageren en wat meer oefenen op de wall shots) Maar ik heb er alle vertrouwen in :)
pi_158080434
Een pro met mouse/kb heb ik nog niet gezien :P Wel grappig dat het nu gelijk veranderd in een Nederlands team.

Heb zelf ook veel Trackmania gedaan vroeger, merk wel dat het helpt bij sommige acties helpt, aangezien je toch vaak dezelfde lijnen volgt met je auto.

Speel zelf de laatste tijd wel wat minder Rocket League, vooral door afwezigheid van mensen om mee samen te spelen :P
  maandag 7 december 2015 @ 15:01:28 #128
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158080705
Lol wat een naaistreek, mensen die al lang in een clan zitten voor de eerste de beste nieuweling laten vervangen omdat de communicatie niet goed loopt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_158084265
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol wat een naaistreek, mensen die al lang in een clan zitten voor de eerste de beste nieuweling laten vervangen omdat de communicatie niet goed loopt.
Jij snapt blijkbaar niet hoe eSports organisaties in elkaar steken. Je streeft voor het best mogelijke team. Heb jij geen fuck over te zeggen.

Overigens: Ze waren het er volkomen mee eens.
pi_158084519
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 14:52 schreef Jiggler het volgende:
Een pro met mouse/kb heb ik nog niet gezien :P Wel grappig dat het nu gelijk veranderd in een Nederlands team.

Heb zelf ook veel Trackmania gedaan vroeger, merk wel dat het helpt bij sommige acties helpt, aangezien je toch vaak dezelfde lijnen volgt met je auto.

Speel zelf de laatste tijd wel wat minder Rocket League, vooral door afwezigheid van mensen om mee samen te spelen :P
Ja klopt.. Het was in eerste instantie niet de bedoeling, maar communicatie was niet het enige probleem. Dersjen besloot zich meer te gaan focussen op zijn studie en Starbi nam het niet serieus genoeg en liep maar wat te slacken in tournaments. Het team dat we nu hebben is solid, en we zijn allemaal gemotiveerd om de volle 110% eruit te halen :P
  maandag 7 december 2015 @ 17:50:08 #131
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158084817
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 17:26 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Jij snapt blijkbaar niet hoe eSports organisaties in elkaar steken. Je streeft voor het best mogelijke team. Heb jij geen fuck over te zeggen.

Overigens: Ze waren het er volkomen mee eens.
Een organisatie nog wel, blijkbaar weet jij niet wat organisaties zijn. Overigens kan iedereen met een beetje skills meedoen aan eSports. Het gaat er uiteindelijk om hoe ver je in een competitie raakt. Eraan meedoen is niet speciaal. Ver komen daar en tegen wel. Dat terzijde geef ik mijn mening weer, waar jij geen "fuck over te zeggen hebt". Daarnaast geef je te kennen dat de samenstelling van het team veranderd was omdat jij niet over de vaardigheden beschikt om snel over te schakelen naar het Engels, met als resultaat dat dit ten kosten gaat van jouw concentratie. Over de vaardigheden van je teamgenoten heb je geen woord gerept. En ja, dan vind ik het vreemd dat er twee mensen daarvoor opgeofferd worden, in een buitenlandse clan. Het kan mij voor de rest geen reet schelen. Merkwaardig vind ik het wel.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_158084997
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 17:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Een organisatie nog wel, blijkbaar weet jij niet wat organisaties zijn. Overigens kan iedereen met een beetje skills meedoen aan eSports. Het gaat er uiteindelijk om hoe ver je in een competitie raakt. Eraan meedoen is niet speciaal. Ver komen daar en tegen wel. Dat terzijde geef ik mijn mening weer, waar jij geen "fuck over te zeggen hebt". Daarnaast geef je te kennen dat de samenstelling van het team veranderd was omdat jij niet over de vaardigheden beschikt om snel over te schakelen naar het Engels, met als resultaat dat dit ten kosten gaat van jouw concentratie. Over de vaardigheden van je teamgenoten heb je geen woord gerept. En ja, dan vind ik het vreemd dat er twee mensen daarvoor opgeofferd worden, in een buitenlandse clan. Het kan mij voor de rest geen reet schelen. Merkwaardig vind ik het wel.
k
pi_158085081
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol wat een naaistreek, mensen die al lang in een clan zitten voor de eerste de beste nieuweling laten vervangen omdat de communicatie niet goed loopt.
Zo werkt eSports echt niet :P
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_158085097
Nja sorry dan.
pi_158085128
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:04 schreef iPancakeMix het volgende:
Nja sorry dan.
Nee, ik bedoel juist dat het wel werkt zoals het bij jou is gegaan. Dat het vaker niet dan wel gaat om loyaliteit. Het gaat om winnen met het beste team wat jij als organisatie voor ogen hebt. Vaak betekent dat oud-gedienden laten gaan. Het is ook geen clan, het is een organisatie berust op winnen.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_158085252
quote:
14s.gif Op maandag 7 december 2015 18:06 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel juist dat het wel werkt zoals het bij jou is gegaan. Dat het vaker niet dan wel gaat om loyaliteit. Het gaat om winnen met het beste team wat jij als organisatie voor ogen hebt. Vaak betekent dat oud-gedienden laten gaan. Het is ook geen clan, het is een organisatie berust op winnen.
Dat is precies de reden waarom ik in overleg met mijn coach heb besloten op zoek te gaan naar twee Nederlanders in plaats van een Duitser en een Deen, maar meneer Jennifer Lopez begrijpt dat niet..
  maandag 7 december 2015 @ 18:20:04 #137
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158085374
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:14 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Dat is precies de reden waarom ik in overleg met mijn coach heb besloten op zoek te gaan naar twee Nederlanders in plaats van een Duitser en een Deen, maar meneer Jennifer Lopez begrijpt dat niet..
Meneer de infantiel, je gaf alleen in je verhaal aan dat je opzoek ging naar andere teamgenoten vanwege jouw comunicatie beperkingen. Voor een buitenlandse clan is dat inderdaad een bizare reden om van samenstelling te veranderen. Dat jij echter faalt om in je verhaal te vertellen dat dit niet alleen de enige grondslag is, dat is toch echt gebreke dat alleen aan jou toe te schrijven is. Dan kun je vervolgens denigrerend gaan reageren, maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 07-12-2015 18:26:57 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_158086080
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 18:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Meneer de infantiel, je gaf alleen in je verhaal aan dat je opzoek ging naar andere teamgenoten vanwege jouw comunicatie beperkingen. Voor een buitenlandse clan is dat inderdaad een bizare reden om van samenstelling te veranderen. Dat jij echter faalt om in je verhaal te vertellen dat dit niet alleen de enige grondslag is, dat is toch echt gebreke dat alleen aan jou toe te schrijven is. Dan kun je vervolgens denigrerend gaan reageren, maar dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Misschien heb ik niet goed aangegeven wat precies de motieven waren om de twee spelers te kicken, sorry daarvoor. Ze zijn niet officieel gekickt maar staan altijd paraat als wisselspeler. We hadden het gevoel dat Starbi niet echt zijn best deed tijdens competities en bleef achterin maar een beetje rondhangen. Ook speelde hij met de motivatie ''ik doe mee omdat ik niks beters te doen heb'' en dat konden we niet echt op prijs stellen. Dersjen bood sowieso al aan om uit de basis te stappen vanwege het feit dat hij zijn studie en real life situatie als hoofdprioriteit stelt. Snap alleen niet waarom je me eerst uitmaakt voor meneer de mongool en het daarna gauw wijzigt naar meneer de infantiel, beetje kinderachtig vind je niet. }:|
  maandag 7 december 2015 @ 18:47:28 #139
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158086232
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:43 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Misschien heb ik niet goed aangegeven wat precies de motieven waren om de twee spelers te kicken, sorry daarvoor. Ze zijn niet officieel gekickt maar staan altijd paraat als wisselspeler. We hadden het gevoel dat Starbi niet echt zijn best deed tijdens competities en bleef achterin maar een beetje rondhangen. Ook speelde hij met de motivatie ''ik doe mee omdat ik niks beters te doen heb'' en dat konden we niet echt op prijs stellen. Dersjen bood sowieso al aan om uit de basis te stappen vanwege het feit dat hij zijn studie en real life situatie als hoofdprioriteit stelt. Snap alleen niet waarom je me eerst uitmaakt voor meneer de mongool en het daarna gauw wijzigt naar meneer de infantiel, beetje kinderachtig vind je niet. }:|
Het is dezelfde strekking alleen wat netter. Maar dat komt puur omdat jij mij voor iemand uitmaakt die ik niet ben. Mijn voornaam begint met de J en mijn achternaam met lo vandaar deze nickname, het heeft dus niks met die dame te maken. Vandaar dat ik bot terug reageerde. Maar goed, laten wij deze discussie maar voor wat het is en het weer over Rocket league hebben.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 7 december 2015 @ 18:50:20 #140
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158086328
Ik vind het overigens vreemd dat de nieuwe baan en modus in "unranked" beschikbaar is en in "ranked" niet :(.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 07-12-2015 19:16:26 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 7 december 2015 @ 18:50:46 #141
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_158086354
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 18:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het is dezelfde strekking alleen wat netter. Maar dat komt puur omdat jij mij voor iemand uitmaakt die ik niet ben. Mijn voornaam begint met de J en mijn achternaam met lo vandaar deze nickname, het heeft dus niks met die dame te maken. Vandaar dat ik bot terug reageerde. Maar goed, laten wij deze discussie maar voor wat het is en het weer over Rocket league hebben.
Kom ranked op de Pleesteejion 4?
Irene is bae <3
  maandag 7 december 2015 @ 18:57:52 #142
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158086595
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Kom ranked op de Pleesteejion 4?
Wat is je username? Morgen overigens, vandaag geen zin om de console aan te doen :D.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_158086706
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik vind het overigens vreemd dat de nieuwe baan en modus in "unranked" niet beschikbaar is in "ranked" :(.
En in unranked heb ik in 30 matches geen enkele keer Wasteland gehad.. :(
  maandag 7 december 2015 @ 19:17:30 #144
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158087240
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:01 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

En in unranked heb ik in 30 matches geen enkele keer Wasteland gehad.. :(
Het uitschakelen van de zwaarte kracht voor ranked matches is ook wel tof. Helaas ook alleen in unranked beschikbaar.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_158087342
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 19:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het uitschakelen van de zwaarte kracht voor ranked matches is ook wel tof. Helaas ook alleen in unranked beschikbaar.
Wel heerlijk om mee te trickshotten en aerials te oefenen :P
  maandag 7 december 2015 @ 20:17:47 #146
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_158088965
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 18:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wat is je username? Morgen overigens, vandaag geen zin om de console aan te doen :D.
Megamarco2
Irene is bae <3
pi_158093637
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 18:14 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Dat is precies de reden waarom ik in overleg met mijn coach heb besloten op zoek te gaan naar twee Nederlanders in plaats van een Duitser en een Deen, maar meneer Jennifer Lopez begrijpt dat niet..
Coach, manager? Hoe moet ik dat zien? Het is toch gewoon een eenvoudig spel, daar hoef je toch geen manager of coach voor te hebben? Misschien stel ik het me wat te makkelijk voor hoor, maar het klinkt zo serieus:O
pi_158094601
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:25 schreef Ruif het volgende:

[..]

Coach, manager? Hoe moet ik dat zien? Het is toch gewoon een eenvoudig spel, daar hoef je toch geen manager of coach voor te hebben? Misschien stel ik het me wat te makkelijk voor hoor, maar het klinkt zo serieus:O
Je kunt het eigenlijk gewoon vergelijken met een normale balsport.
Je hebt een team en wilt die zo optimaal mogelijk laten presteren. Dus heb je een coach die je helpt met strategiën, maar je ook bijvoorbeeld oppept voor, tijdens of na een wedstrijd. Gewoon een soort houvast en iemand die de boel scherp kan houden.

Verder is een esports organisatie, zoals ik al hierboven ook aanstipte, gericht op winst. Winst in de vorm van financiën is natuurlijk het einddoel, en dat doe je door veel toernooien te winnen, maar ook veel bekendheid te genereren, je merk uit te dragen en een fanbase op te bouwen. Dat wil je niet (per se, in sommige gevallen wel) aan spelers zelf overlaten, want die moeten zich concentreren op het spel. En dus heb je een manager die zich met dat soort zaken bezig houdt. En bijvoorbeeld sponsorgesprekken voert etc etc.

Het is in principe niet anders dan welke voetbalclub dan ook, ware het niet dat het nu draait om een game.

Er zijn een aantal esports organisaties die miljoenen fans hebben en waar de spelers dus ook gewoon salaris krijgen om te spelen. Toevallig was er vorige week de game awards en heeft OpTic Gaming eSports team of the year gewonnen. Dat is een Call of Duty team met miljoenen fans over de hele wereld. Zou toch gaaf zijn om dat ook voor Rocket League te hebben?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Hoogstaande op 07-12-2015 23:12:21 ]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 8 december 2015 @ 00:45:23 #149
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158097131
Gasten :')
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_158100676
Wat verdien je er maandelijks nu ongeveer mee?
Heb je al reisjes in de planning?
Hell To The Liars
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')