abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157886612
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ruw en grof, ok... Jouw mening. Ik vind haar leuk. Een leuke uitstraling die toegankelijk is voor veel kindjes :)
Ik ben me ervan bewust dat niet iedereen het met me eens is. (zie mijn uitgebreide commentaar hierboven)
pi_157886666
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:56 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Punt van ons is dat Jindra, Lauren en Lisa er 3 maanden geleden al meteen stonden. Studio 100 heeft elke keer gezegd dat de meisjes er meteen moeten staan en dat het om het complete plaatje draait. Complete plaatje lijkt mij: Dansen, zingen, ACTEREN niet te vergeten, performen op het podium en natuurlijk ook looks. (ze hebben bewust een paar niet zo knappe meisjes niet doorgelaten tijdens de audities)

Dan kies je dus niet deze 3.
Er zijn nu al zoveel negatieve posts geweest over de samenstelling... Het gaat niet veranderen, deal with it (en de rest ook).
pi_157886724
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Deal with it (en de rest ook).
Dat valt me zwaar. O-)
  zaterdag 28 november 2015 @ 21:09:02 #254
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157886982
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat had je anders verwacht? Ze hebben alledrie 0,0 ervaring in zoiets. Ze moeten erin groeien en dat gaat ze echt wel lukken. Heya mama vond ik trouwens best aardig.
Ik vind dat ze het ontzettend goed doen voor hoe weinig tijd ze hebben. of dit wordt beļnvloed door een (gebrek aan) talent is een discussie die we inderdaad al tig keer gehad hebben. Open deuren, water=nat, etc.
Bedenkingen rondom de zoektocht/uitkomst, en de inzet en ontwikkeling van HKM zie ik ook als 2 losse dingen; Ik ga nog steeds blij worden van het materiaal wat er is, en waarschijnlijk ook van een deel van het toekomstige materiaal.

@Maarten btw: Marthe; Ik vind haar ook schattig maar voor de zang/potentie voornamelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door DumpTruck op 28-11-2015 21:14:40 ]
Schapen zijn relax.
pi_157887671
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 21:09 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik vind dat ze het ontzettend goed doen voor hoe weinig tijd ze hebben. of dit wordt beļnvloed door een (gebrek aan) talent is een discussie die we inderdaad al tig keer gehad hebben. Open deuren, water=nat, etc.
Bedenkingen rondom de zoektocht/uitkomst, en de inzet en ontwikkeling van HKM zie ik ook als 2 losse dingen; Ik ga nog steeds blij worden van het materiaal wat er is, en waarschijnlijk ook van een deel van het toekomstige materiaal.

@Maarten btw: Marthe; Ik vind haar ook schattig maar voor de zang/potentie voornamelijk.
Ook dat ja. Veel oude k3 liedjes leren plus dansjes, een volle cd inzingen, oefenen voor de show, een videoclip opnemen, fotoshoots... En dat in 3 weken tijd. Pfoe, ik word al moe als ik eraan denk :)
pi_157888942


Foto van Kristel. Onderschrift: My selfiegirls are ready! ❤👧🏻 #k3
  zaterdag 28 november 2015 @ 22:11:01 #257
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157888995
Klaasje close your mouth dear; you look like a trout.
Schapen zijn relax.
pi_157889091
Het ziet er wel gezellig uit :) Las ergens dat ze vandaag 3 shows hebben gedaan. Petje af hoor.
pi_157890043

Vind ze 't echt niet gek doen in de beelden die ik zie. Ook leuk dat er zo veel gezamenlijk gedaan wordt met de 2 K3's.
pi_157890693
quote:
Toch een tamelijk vernietigende recensie. Ik kan de recensent alleen niet volgen als hij stelt de drie nieuwe zangeressen klinken [...] even vlak als de oude. Dat is toch toch echt niet zo, Karen en Josje hebben om te beginnen al veel meer power in hun stem dan Hanne resp. Koolhaasje en zijn in tegenstelling tot de laatsten wel degelijk toonvast. De recensent ziet alleen iets in Marthe, maar dat verbaast mij dan weer niet. Hij besluit: We kunnen ons niet van de indruk ontdoen dat – op basis van de lauwe reacties in het publiek – na de hype rond de nieuwe K3 het verhaal wel eens sneller geschreven kan zijn dan velen misschien wel durven denken.

Maar goed, na dit weekeinde hebben ze twee weken de tijd om de optredens in Gent te evalueren en eventueel aan te passen en extra te oefenen alvorens ze op 12 en 13 december aantreden in 's-Hertogenbosch.
pi_157894379

Overigens vind ik KKJ hier toch echt wel slayen. Zonder enkele druk. Ergens op instagram is een close up van Karen waar ze helemaal los gaat. Het ballet vind ik nog steeds kut :( ik mis de knappe dansers van de K2 zoekt K3 liveshow.

EN WHATS UP MET DIE POWER POINT PRESENTATIE IN HET BEGIN ???
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157894402


Iedereen houdt van Karbonkeltje _O-

Op 3:53 deze mensen i cant _O- _O- _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157894433
Alleen zo had ik met Kapsalon kunnen leven.



Maar misschien zou t te Asian uit zien voor Belgie en Nederland :W
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157894446
ok nog 1 berichtje _O-


WAAROM ZIJN KAREN EN KRISTEL HIER SAMEN ZONDER KATHLEEN o_o

20 januari 2009 was dit gepost en Kathleennstapte in maart 2009 pas officieel uit de groep. -O- waren ze hier aan t testen of ze ook als duo verder konden gaan ofzo? Karen en Kristel zijn hier wel echt weer otp hoor. *;
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157895362
Mijn 15-jarige broertje speelt de nieuwste liedjes al een week lang non-stop af op zijn stereo-installatie. _O_ _O_ K3 is zijn aantrekkingskracht blijkbaar nog steeds niet verloren. Ik ga dat 10000 luchtballonnen nog waarderen ook. Jodel-nummer vind ik zowaar ook nog wel te pruimen.
pi_157895395
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 03:49 schreef Poedelpoes het volgende:
Iedereen houdt van Karbonkeltje _O-
Is daar nog een pedagogische verklaring voor te bedenken? Zou dat bij Alieke ook zo zijn geweest?
pi_157896122
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 03:49 schreef Poedelpoes het volgende:


Iedereen houdt van Karbonkeltje _O-

Op 3:53 deze mensen i cant _O- _O- _O-
1:20 Dat stel van begin in de 20 die ook echt hebben gestemd _O-
pi_157896341
Ik vind dat zoiets moet kunnen als kritiek, maar op Belgische televisie is dit ondenkbaar
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_157896460
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 11:51 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Ik vind dat zoiets moet kunnen als kritiek, maar op Belgische televisie is dit ondenkbaar
Hm, ze gaat fantastisch om met de kritiek. Anouk is overigens ook niet populair bij iedereen in Nederland hoor. Ik ben geen fan van haar, vind het een arrogante bitch :P Geef mij maar Ilse Delange.

Je moet een goede balans zien te vinden wat betreft kritiek. Je moet op een normale manier kunnen zeggen wat goed is en wat niet. (overigens deden K3 en Gert dat tijdens de audities prima) Ik vind wel dat bijvoorbeeld Nora na haar 2 dramatische optredens wel iets meer kritiek had mogen ontvangen, maar ach. Het moet ook weer niet te overdreven.
pi_157896488
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 11:51 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Ik vind dat zoiets moet kunnen als kritiek, maar op Belgische televisie is dit ondenkbaar
Wow, nu ik dit zie snap ik het wel dat de Voice heeft gewonnen van K3 zoekt K3. Veel betere en échte tv. Zolang jurykritiek goed wordt onderbouwd zoals hier gebeurt is het prima. Zolang er maar niet op de man wordt afgezeken om het afzeiken (*kuch Idols kuch*)
  zondag 29 november 2015 @ 12:07:45 #271
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157896652
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 10:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik ga dat 10000 luchtballonnen nog waarderen ook.
Nu mijn grumpyness van de uitslag eraf is, is het dan ook gewoon een tof nummer. Niet zo catchy als MaMaSé maar gewoon lekker vermakelijk en een soort regenboog explosie in je oren. :7
Schapen zijn relax.
pi_157896780
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:07 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Nu mijn grumpyness van de uitslag eraf is, is het dan ook gewoon een tof nummer. Niet zo catchy als MaMaSé maar gewoon lekker vermakelijk en een soort regenboog explosie in je oren. :7
Ik vind em beter dan MaMaSé haha. Maar ik weet niet of ik het een echt K3 nummer vind. (Maar dat komt misschien ook omdat ik stiekem alleen nummers uit de periode 1999-2005 als echte K3-nummers beschouw. Slaat nergens op, maar is gewoon gevoelsmatig)
pi_157896922
https://www.instagram.com/p/-oPlywEcWv/

Lees ook het bijschrift van Jindra
  zondag 29 november 2015 @ 12:32:28 #274
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157897083
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:23 schreef Banaanhangwagen het volgende:
https://www.instagram.com/p/-oPlywEcWv/

Lees ook het bijschrift van Jindra
Ik zou erover ophouden maar: Kijk naar die foto, kijk hoe oprecht blij ze daar is. Het had zo mooi kunnen zijn.
Schapen zijn relax.
pi_157897188
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:32 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik zou erover ophouden maar: Kijk naar die foto, kijk hoe oprecht blij ze daar is. Het had zo mooi kunnen zijn.
Zie ziet eruit als een truttige presentatrice voor de publieke omroep tho.
pi_157897260
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 12:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Zie ziet eruit als een truttige presentatrice voor de publieke omroep tho.
Ik zie het ook nog steeds net niet helemaal in Jindra. Ze zong beter maar die lekkere blonde chick Klaasje is toch iets meer een K3-meisje denk ik. In de beelden die ik van haar gezien heb met kinderen, vond ik Klaasje wel aandoenlijk.

Bij Jindra blijf je een beetje het gevoel houden dat je naar een toneelvoorstelling zit te kijken.
pi_157899972
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2015 12:14 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik vind em beter dan MaMaSé haha. Maar ik weet niet of ik het een echt K3 nummer vind. (Maar dat komt misschien ook omdat ik stiekem alleen nummers uit de periode 1999-2005 als echte K3-nummers beschouw. Slaat nergens op, maar is gewoon gevoelsmatig)
Ik zou de caesuur eerder leggen in 2009, bij het vertrek van Kathleen.
pi_157900455

't is natuurlijk nog niet de geoliede machine die K3 was geworden, maar ik vind ze het toch al best leuk doen!
pi_157900634
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 15:22 schreef Maartel het volgende:
't is natuurlijk nog niet de geoliede machine die K3 was geworden, maar ik vind ze het toch al best leuk doen!
Rip Lauren en Jindra ;( Marthe doet t hier goed maar Koekblikje :{w
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157900977
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157901079
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 15:22 schreef Maartel het volgende:

't is natuurlijk nog niet de geoliede machine die K3 was geworden, maar ik vind ze het toch al best leuk doen!
Jaa! Die brug van het nummer bevestigt wel het Plop-gehalte van het nummer. Ik zie Marthe als stralend middelpunt en chemie met Hanne, en Kaneelstokje die een beetje tenenkrommend haar ding doet. Echt, 'we gaan kusjes uitdelen', het klinkt zo waterig, zo instabiel en bovendien erg gekunsteld.
't Echte en 't ware!
pi_157901111
10.000 Luchtballonnen doet het hier niet goed trouwens. Na 1 week op 61. Kdoei :W

http://dutchcharts.nl/sho(...)luchtballonnen&cat=s

Overigens wordt t ook amper gedraaid dan in Belgie (het is daar blijkbaar constant op de radio) hier wordt Oya lele en mamase op de radio gedraaid -O- (maar kan ook q belgie zijn)

http://watiseropderadio.nl/zoek/k3
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157901139
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 15:47 schreef Japepk het volgende:
Jaa! Die brug van het nummer bevestigt wel het Plop-gehalte van het nummer.
Dit had zo de themesong kunnen zijn voor een Nick jr tekenfilm over Kusjes speelgoedsoldaten kunnen zijn :')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157901176




Ik ga verder niet gifjes maken van alle keren dat ze uit de maat dansen (ook al levert dat grappig materiaal op). Ik vind dat ze het allang erg leuk doen voor in hoe korte tijd ze dit hebben ingestudeerd met alle andere zaken eromheen erbij. *O*
pi_157901658
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 15:51 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Ik vind dat ze het allang erg leuk doen voor in hoe korte tijd ze dit hebben ingestudeerd met alle andere zaken eromheen erbij. *O*
Kan allemaal best, maar dit niveau zou toch ook gewoon het minimum vereiste moeten zijn? Of had er iemand een echte afgang verwacht? Commentaren dat het wel meevalt en leuk is kun je dan ook op twee manieren opvatten. Moraal van het verhaal blijft dat het anders had kunnen (of moeten, dat mag iedereen zelf weten) zijn.
pi_157901870
Ik wordt toch wel zo blij van Marthe. Echt een leuke uitstraling heeft die meid.
't Echte en 't ware!
pi_157902017
Eens. Bij de beelden die ik gezien heb is Knaagdiertje dan nog de zwakste schakel voor mij, maar die lijkt het bij het publiek weer het beste te doen, so what do I know?
pi_157902142

Nora _O_ echt cute is ze. En aww ze mist Hanne en Marthe ;'(

[ Bericht 3% gewijzigd door Poedelpoes op 29-11-2015 16:30:47 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157902308

Toch leuk om te horen dat de dames onderling nog zo close zijn.
pi_157902483
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:19 schreef Maartel het volgende:
Eens. Bij de beelden die ik gezien heb is Knaagdiertje dan nog de zwakste schakel voor mij, maar die lijkt het bij het publiek weer het beste te doen, so what do I know?
Ze is favoriet bij de allerjongsten, dat is niet het publiek als geheel.
pi_157902548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 00:05 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat is me toch ook wel een lekker milf wijf zeg.

Het wordt tijd voor een opvolging van Turks Fruit: Marokkaans Fruit
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157902556
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 15:50 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Dit had zo de themesong kunnen zijn voor een Nick jr tekenfilm over Kusjes speelgoedsoldaten kunnen zijn :')
Er zitten gewoon écht heel veel Plop-invloeden in. Het fluit riedeltje deed me er in de finale al aan denken, dat zit ook in het Ploplied:


En die brug is bijna gelijk aan de coupletten van Het is lente:

't Echte en 't ware!
  zondag 29 november 2015 @ 16:46:38 #293
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157902565
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 16:13 schreef Japepk het volgende:
Ik wordt toch wel zo blij van Marthe. Echt een leuke uitstraling heeft die meid.
Neem die 2e gif. Zet Marthe 3x naast elkaar en dat is toch wat je wilt zien qua uitstraling voor K3. :Y
Schapen zijn relax.
pi_157902586
Die eerste anders. Heerlijk die oprecht spontane lach/blik.
't Echte en 't ware!
pi_157902923
Kaaskopje lijkt het met veel minder energie en overtuiging te doen. Marthe doet het top inderdaad :Y
pi_157902977

quote:
Liefste Lisa

Je bent zo mooi
van binnen en buiten
Als ik een bouwvakker was
zou ik meteeen fluiten.

Vertrouw op je talenten
en geniet van al je momenten.

Je bent een topmodel
jammer genoeg niet vrijgezel.

10.000 luchtballonen zijn op weg naar jou
omdat ik gewoon van je hou.

:D
Alleen verwacht je dan 'kusjes van maarten' ipv juliette >:) ;)
pi_157904340
https://www.instagram.com/p/-rJuz7DrK_/?tagged=k3show

Ik vind Marthe nog steeds een hele derp terwijl Kristel hier de zelfde bek trekt is t bij haar toch anders
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157904422
Ik denk dat Marthe een stevige persoonlijkheid is, een soort mix tussen Kristel en Karen. Ze lijkt me verstandig, op haar hoede en zich er prima van bewust dat ze niet de (standaard) knapste is van de drie. Desondanks zie ik haar er compleet voor gaan, all the way.
't Echte en 't ware!
pi_157904582
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef Japepk het volgende:
Ik denk dat Marthe een stevige persoonlijkheid is, een soort mix tussen Kristel en Karen. Ze lijkt me verstandig, op haar hoede en zich er prima van bewust dat ze niet de (standaard) knapste is van de drie. Desondanks zie ik haar er compleet voor gaan, all the way.
True, ik zie haar wel de nieuwe Karen worden. :W daar gaat je plan Gert
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157904634
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 17:04 schreef showtimer het volgende:

HOE WAS K3 ZOEKT K3? + HET POEPSPEL TESTEN! | LISA MICHELS in
Lisa is echt echt een leuk mens. _O_ Zo cute zou ze zijn in De Wereld van K3.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')