abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 14 oktober 2016 @ 16:32:44 #251
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_165954676
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:29 schreef MissStevie het volgende:
Ik wil ook weer gaan kleuren denk ik. Liep gister in de boekenvoordeel en zag een tof boek en deze stiften:
https://www.boekenvoordee(...)ndige-opbergmap.html
Iemand ervaring met deze stiften? Is het wat?
Met water schijnt het wel tof te zijn, maar om zo te kleuren zou ik eerder voor stabilo's ofzo gaan. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_165977485
Ik heb ze toch gehaald :@ ik vind het effect erg leuk van de Water color stiften. Leuke voor kleine knutsels of om stempels in te klieren. Ik wil weer meer met post gaan doen dus daarvoor komen ze goed uit. Nu alleen nog op zoek naar een boek waarin de kleuren mooi kunnen blenden :)
En als ik de watercolor stiften even zat ben heb ik altijd mijn promarkers nog :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_166052688
Leuke kleurwedstrijd van Staedtler:

https://www.staedtler.be/(...)tent=colourwinlinkad
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_166116701
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2016 21:04 schreef MissStevie het volgende:
Ik heb ze toch gehaald :@ ik vind het effect erg leuk van de Water color stiften. Leuke voor kleine knutsels of om stempels in te klieren. Ik wil weer meer met post gaan doen dus daarvoor komen ze goed uit. Nu alleen nog op zoek naar een boek waarin de kleuren mooi kunnen blenden :)
En als ik de watercolor stiften even zat ben heb ik altijd mijn promarkers nog :)
Ik ben benieuwd hoe ze bevallen!

Ik ga volgende week zondag met mn schoonfamilie uit eten, dus wil dan mn zwager zijn kleurkalender weer terug kunnen geven. Dus ff doorkleuren de komende week haha ~O>

Deze vanavond gedaan :)

pi_166122303
Die is mooi geworden! Zo'n verjaardagskalender is echt een gaaf project <3
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_166181053
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die is mooi geworden! Zo'n verjaardagskalender is echt een gaaf project <3
Dankjewel en ja idd! Jammer dat hij niet voor mezelf is dus haha :')


pi_166205966
Nog meer blommetjes O+

pi_166208395
Ik ben ook begonnen met kleuren, deze 2 komen uit het boek craft sensations creative colouring bij de action vandaan. Onder tussen heb ik al een aardige verzameling potloden van de merken: bruynzeel, steadler en stabilo en een rommelpotje potloden. ook al wat kleurboeken waaronder jan van haaster en johanna basford (toch wel mijn fav.)





had wel wat kleiner gemogen :) volgende keer

Kleuren de meeste hier met stift ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Sorella op 26-10-2016 08:48:59 ]
  maandag 31 oktober 2016 @ 09:06:24 #259
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_166320863
Wat netjes Sorella. Ik vind de vogeltjes lief.

Heb je de vrolijke kalender af gekregen Sylvana? Ik ben ook aan kalender bezig als decembercadeauding maar kleur liever andere dingen dus ga niet zo hard.





pi_166324173
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef Sorella het volgende:
Ik ben ook begonnen met kleuren, deze 2 komen uit het boek craft sensations creative colouring bij de action vandaan. Onder tussen heb ik al een aardige verzameling potloden van de merken: bruynzeel, steadler en stabilo en een rommelpotje potloden. ook al wat kleurboeken waaronder jan van haaster en johanna basford (toch wel mijn fav.)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

had wel wat kleiner gemogen :) volgende keer

Kleuren de meeste hier met stift ?
Mooi hoor! :Y

Ik kleur met Promarkers en heb zaterdag ook nog een paar Sharpies gekocht :)
pi_166324204
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 09:06 schreef Luchtbel het volgende:
Wat netjes Sorella. Ik vind de vogeltjes lief.

Heb je de vrolijke kalender af gekregen Sylvana? Ik ben ook aan kalender bezig als decembercadeauding maar kleur liever andere dingen dus ga niet zo hard.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nee ik heb hem nog niet af, dus ga gewoon rustig door en zie wel wanneer ik hem geef. Ja dat vind ik dus ook een nadeel dat er veel platen tussen zitten die ik zelf niet zo leuk vind om te kleuren. Die van jou zijn leuk! Vooral de bovenste :)
pi_166324636
De andere twee zijn mooi maar ik vind de middelste het mooist,
  maandag 31 oktober 2016 @ 18:59:19 #263
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_166330908
Thanks
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee ik heb hem nog niet af, dus ga gewoon rustig door en zie wel wanneer ik hem geef. Ja dat vind ik dus ook een nadeel dat er veel platen tussen zitten die ik zelf niet zo leuk vind om te kleuren. Die van jou zijn leuk! Vooral de bovenste :)
Snap ik. Ik zit soms met mijn dochter samen te kleuren dan gaan de platen die ik wat minder leuk vind ook sneller :Y

Toch helpt kleuren bij mij wel echt soms als wat rustigs om te doen. Maar dan wel vooral mandala, ben ook weer aan poster bezig s nachts.
Ik heb overigens wel twee boeken gekregen met illustraties die ik wel leuk vind om te doen, één met zeedieren en één met vogels. Maar het is toch anders...




pi_166330947
Die met die vogels lijkt me mooi! Wat is de titel van dat boek?
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 31 oktober 2016 @ 19:10:04 #265
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_166331142
Vogelrijk. Ik zou 'm zelf niet gekozen hebben omdat op sommige pagina's wat bedrukte dingen staan en dat vind ik zelf wat minder. Maar toch vind ik de platen wel leuk en fijn.

Deze is het. https://www.bol.com/nl/p/vogelrijk/9200000061676296/
pi_166331334
quote:
19s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:59 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks

[..]

Snap ik. Ik zit soms met mijn dochter samen te kleuren dan gaan de platen die ik wat minder leuk vind ook sneller :Y

Toch helpt kleuren bij mij wel echt soms als wat rustigs om te doen. Maar dan wel vooral mandala, ben ook weer aan poster bezig s nachts.
Ik heb overigens wel twee boeken gekregen met illustraties die ik wel leuk vind om te doen, één met zeedieren en één met vogels. Maar het is toch anders...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is idd toch gezelliger dan samen. En wauw mooie platen hoor! Die zeedieren trekken mij het meest O+

Ik heb van het weekend op PaperPassion een setje Sharpies gekocht, dus die kan ik hopelijk op mn kleurkalender gebruiken bij platen waarvoor Promarkers te dik zijn. Want met potlood vind ik echt frustrerend.
  maandag 31 oktober 2016 @ 19:31:24 #267
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_166331696
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 19:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja dat is idd toch gezelliger dan samen. En wauw mooie platen hoor! Die zeedieren trekken mij het meest O+

Ik heb van het weekend op PaperPassion een setje Sharpies gekocht, dus die kan ik hopelijk op mn kleurkalender gebruiken bij platen waarvoor Promarkers te dik zijn. Want met potlood vind ik echt frustrerend.
Ja nou dat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het ook voor je. Ik kan niks met potloden. Heb van allerlei stiften en gelpennen door elkaar. Markers van Flying tiger en Action doen het ook gewoon oké. Heb je ook papier gekocht?
pi_166331819
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 19:31 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja nou dat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het ook voor je. Ik kan niks met potloden. Heb van allerlei stiften en gelpennen door elkaar. Markers van Flying tiger en Action doen het ook gewoon oké. Heb je ook papier gekocht?
Haha een echte puber dus :+
Nee ik heb geen papier gekocht :') , maar wel andere leuke spulletjes nog O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 31 oktober 2016 @ 19:50:09 #269
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_166332248
Goed geslaagd dus :)
pi_166332499
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 19:50 schreef Luchtbel het volgende:
Goed geslaagd dus :)
Ja en heb ook een super leuke workshop paper cutting gedaan, dus was sowieso geslaagde middag :)
  maandag 31 oktober 2016 @ 21:17:25 #271
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_166335228
Ik kom er net achter dat er bij Letraset.com een sale is van 50% per stift. Waarschijnlijk om de oude verpakkingen weg te werken. Ze zijn daar ¤3,- per stuk en vanaf ¤25,- gratis verzenden volgens mij.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_166340473
Dank je wel, ik heb er gebruik van gemaakt :)
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:19:14 #273
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_166349677
Geen dank!
Ik mis nu nog 3 kleuren en dan ben ik compleet. Deze waren namelijk uitverkocht.

Ik wil dan m'n touchliits voor een zacht prijsje verkopen en wellicht ook mijn spectrum noirs. Twijfel nog over de action / flying tiger markers (of ik die ga houden).
De Sharpie houd ik wel :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_166349871
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:19 schreef automatic_ het volgende:
Geen dank!
Ik mis nu nog 3 kleuren en dan ben ik compleet. Deze waren namelijk uitverkocht.

Ik wil dan m'n touchliits voor een zacht prijsje verkopen en wellicht ook mijn spectrum noirs. Twijfel nog over de action / flying tiger markers (of ik die ga houden).
De Sharpie houd ik wel :)
Het ligt eraan voor hoeveel je je spectrum noirs wilt verkopen, maar misschien heeft mijn vriendin wel interesse (die heeft ze bij PaperPassion bij elke stand bekeken zowat maar vond ze zo te duur)
pi_166351956
Lol dit is abracadabra voor mij :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')