abonnement Unibet Coolblue
pi_158537058
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 10:25 schreef Karina het volgende:

[..]

ik heb ze inmiddels ook gezien, prima serie idd. Beetje babylon 5. Alleen nog geen aliens gezien. En Mars is zoals vaak de 'slechterik' valt me op.
Ik weet ook niet of er überhaupt aliens in gaan voorkomen. De serie oogt wel vrij 'realistisch' voor een sci-fi serie.
Hij is ook gebaseerd op een boekenreeks, dus heel veel ruimte qua verhaallijnen zullen ze niet hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 26 december 2015 @ 14:47:03 #102
159761 Arn0
Abbey Road
pi_158541060
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:

Nieuw, voor mij _O-
Helemaal mijn humor, ben het eerste seizoen aan het downloaden :s)
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 16:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Die serie is echt geniaal.
Bedankt voor de uitstekende tip! In één keer seizoen 1 uitgezien, weinig comedyseries waar ik zo mee moet lachen. Pijnlijke situaties is mijn favoriete humor en daar blinkt deze serie toch echt wel in uit _O_
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_158541442
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 14:47 schreef Arn0 het volgende:

[..]

[..]

Bedankt voor de uitstekende tip! In één keer seizoen 1 uitgezien, weinig comedyseries waar ik zo mee moet lachen. Pijnlijke situaties is mijn favoriete humor en daar blinkt deze serie toch echt wel in uit _O_
Ik ben benieuwd, geniale teaser :)
Veni, vidi, vodka.
pi_158591618
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2015 11:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of er überhaupt aliens in gaan voorkomen. De serie oogt wel vrij 'realistisch' voor een sci-fi serie.
Hij is ook gebaseerd op een boekenreeks, dus heel veel ruimte qua verhaallijnen zullen ze niet hebben.
Ik kan me voorstellen dat de verhaallijn wat onduidelijk is als je de boeken niet hebt gelezen. Hopelijk brengen ze snel de protomolecule ter sprake, want daar draait het om (de politieke instabiliteit tussen de Aarde, Mars en de Belt escaleert). Ik vind wel alvast dat ze de personages super gecast hebben!
  maandag 28 december 2015 @ 01:41:17 #105
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158591843
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 01:27 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat de verhaallijn wat onduidelijk is als je de boeken niet hebt gelezen. Hopelijk brengen ze snel de protomolecule ter sprake, want daar draait het om (de politieke instabiliteit tussen de Aarde, Mars en de Belt escaleert). Ik vind wel alvast dat ze de personages super gecast hebben!
spoil het lekker niet met die protomolecule. Geen idee wat het betekent maar hoef het niet te horen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_158597237
Kan het Marco Polo topic echt nergens vinden, dus dan maar even hier..er is blijkbaar een special uit:
Marco.Polo.One.Hundred.Eyes.2015
Plot: Before he lost his sight. Before he pledged his service to Kublai Khan. Hundred Eyes saw what made him into the deadly assassin who trains Marco Polo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 28 december 2015 @ 13:13:54 #107
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_158598548
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:15 schreef Tim86 het volgende:
Kan het Marco Polo topic echt nergens vinden, dus dan maar even hier..er is blijkbaar een special uit:
Marco.Polo.One.Hundred.Eyes.2015
Plot: Before he lost his sight. Before he pledged his service to Kublai Khan. Hundred Eyes saw what made him into the deadly assassin who trains Marco Polo.
[ afbeelding ]
Is Marco Polo een goeie serie dan? Dacht dat het nogal tegenviel.
Feyenoord!
pi_158598652
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:13 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Is Marco Polo een goeie serie dan? Dacht dat het nogal tegenviel.
Meningen zijn verdeeld.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator maandag 28 december 2015 @ 13:28:43 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_158599010
Ik behoor tot diegenen die het vonden tegenvallen. Na een paar afleveringen ben ik afgehaakt, volgens mij omdat ik het te warrig vond 'wie' 'wie' was.

Dit weekend de pilot/eerste aflevering van Colony (TV Series 2016– ) - IMDb gekeken. Heeft wel potentie denk ik. het is nog een beetje vaag wat er aan de hand is, maar gezien het feit dat er steeds wordt gesproken over 'the arrival' zullen er aliens zijn geland die vervolgens de aarde hebben bezet.

Ga het iig wel volgen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 28 december 2015 @ 13:29:59 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158599053
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 13:28 schreef Karina het volgende:
Ik behoor tot diegenen die het vonden tegenvallen. Na een paar afleveringen ben ik afgehaakt, volgens mij omdat ik het te warrig vond 'wie' 'wie' was.

Idem. Ook omdat de hoofdrolspeler zo bar en boos acteerde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 28 december 2015 @ 13:54:27 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_158599761
Voor de liefhebbers van historisch drama. 'War and Peace' (miniserie) vanaf 3 januari op BBC1:

quote:
War and Peace is a British drama television series that is set to broadcast beginning in January 2016. It is an adaptation of War and Peace by the Russian author Leo Tolstoy, and was written by Andrew Davies and directed by Tom Harper.

The series will air on BBC One in the UK as six 60-minute episodes, beginning on January 3, 2016, and on A&E, Lifetime, and History Channel in the US as four two-hour episodes, beginning on January 18, 2016. It will also air in Australia, Sweden, Denmark, Estonia, Greece, Lithuania, Belgium, the Netherlands, Luxembourg, and Israel.
https://en.wikipedia.org/wiki/War_and_Peace_(2016_TV_series)

Volgens de wiki ook (binnenkort?) in Nederland te zien, ik kon echter niet vinden op welke zender dat dan zou zijn.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_158601720
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2015 13:28 schreef Karina het volgende:
Ik behoor tot diegenen die het vonden tegenvallen.
Ik ook, maar na verloop van tijd ben ik het juist gaan appreciëren. Nog steeds is de serie hier en daar kitscherig maar de karakters komen later in het seizoen duidelijk beter in hun rol en vooral de acteur die Kublai Kahn speelt is wat mij betreft een schot in de roos qua casting. Elke scene met hem erin is een plezier om te kijken. Ook de andere rollen (zelfs Marco Polo zelf) zijn tegen het einde van het seizoen stukken beter te verteren en de season finale was in mijn ogen een zeer mooie afsluiter.

Aan het eind was ik wel hooked en ik kijk dan ook vooruit naar seizoen 2. Hopelijk weten ze die stijgende lijn door te zetten en niet al te veel terug te vallen in de Xena-toon die ze zo af en toe erbij halen.
Conscience do cost.
pi_158610936
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:05 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik ook, maar na verloop van tijd ben ik het juist gaan appreciëren. Nog steeds is de serie hier en daar kitscherig maar de karakters komen later in het seizoen duidelijk beter in hun rol en vooral de acteur die Kublai Kahn speelt is wat mij betreft een schot in de roos qua casting. Elke scene met hem erin is een plezier om te kijken. Ook de andere rollen (zelfs Marco Polo zelf) zijn tegen het einde van het seizoen stukken beter te verteren en de season finale was in mijn ogen een zeer mooie afsluiter.

Aan het eind was ik wel hooked en ik kijk dan ook vooruit naar seizoen 2. Hopelijk weten ze die stijgende lijn door te zetten en niet al te veel terug te vallen in de Xena-toon die ze zo af en toe erbij halen.
Hier hetzelfde, al vind ik alle rollen/acteurs wel o.k. op die van Marco Polo zelf na. Al ben ik het met je eens eens dat ook hij naar het einde toe wel wat beter te verteren valt, ik vind de vertolking van die rol nog steeds wel zwak. Dat wordt wat mij betreft echter wel voldoende gecompenseerd door de rest van de cast, de beelden en het verhaal. Vond het een tijdje een twijfelgeval, maar ik kijk inmiddels toch echt wel uit naar seizoen 2 :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 28-12-2015 19:38:09 ]
Tails tell tales
pi_158611081
quote:
13s.gif Op zondag 6 december 2015 17:58 schreef truedestiny het volgende:
Masters of none. Jezus wat slecht. Echt niemand van die cast kan acteren.
Paar afleveringen gezien. Vond het wel een sympathieke serie, maar vond het nergens echt grappig of echt interessant.
Tails tell tales
pi_158611389
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:15 schreef Tim86 het volgende:
Kan het Marco Polo topic echt nergens vinden, dus dan maar even hier..er is blijkbaar een special uit:
Marco.Polo.One.Hundred.Eyes.2015
Plot: Before he lost his sight. Before he pledged his service to Kublai Khan. Hundred Eyes saw what made him into the deadly assassin who trains Marco Polo.
[ afbeelding ]
Iemand die special al gezien?
Tails tell tales
pi_158613423
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:

Nieuw, voor mij _O-
Helemaal mijn humor, ben het eerste seizoen aan het downloaden :s)
Namens mij ook bedankt! Beide seizoenen in twee dagen uitgekeken, briljante serie!
I was an atheist until I realized I was God
pi_158613635

Ik zag hem voorbij komen bij de populaire downloads en hoeveel het nog niet veel stemmen heeft, toch een 8,8 op imdb.
Iemand zich er al aan gewaagd?
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 28 december 2015 @ 20:29:05 #118
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_158613678
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2015 22:06 schreef Japie77 het volgende:
Beowulf: Return to the Shieldlands is a series about courage, greed, betrayal, revenge, loyalty, power, man versus wilderness and, of course love. It is a series that explores the notion of good and evil, heroes and villains.


Zou wel eens een toppertje kunnen worden. Ze hebben een enorm budget in ieder geval. Nog een stuk meer als the Last Kingdom.
Nou, de eerste vandaag gezien en ben vooralsnog niet onder de indruk...
Maar ik kijk het nog even aan.
pi_158642689
Beowulf ook even gekeken maar ik vond het binnen 1 minuut al niets. Lelijke CGI monsters. En sowieso, monsters.
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 18:23:15 #120
9859 crew  Karina
Woman
pi_158642851
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:17 schreef ems. het volgende:
Beowulf ook even gekeken maar ik vond het binnen 1 minuut al niets. Lelijke CGI monsters. En sowieso, monsters.
Series met monsters vind ik meestal wel leuk. Alleen valt het soms qua invulling wat tegen ja, tijdje terug was ik met Sinbad (TV Series 2012– ) - IMDb begonnen, dat was ook zo slecht.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:40:57 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_158643396
Colony en The Expanse worden volgens mij niks. Vooral Colony vond ik eigenlijk vrij slecht.
En 't is allemaal ook zo voorgekauwd en nageaapt. Weinig originaliteit te bespeuren...

Mja, van Brooklyn Nine-Nine had ik nog niks meegekregen, ben dat nu maar gaan volgen, so far so good. :Y :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:54:16 #122
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_158643872
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:23 schreef Karina het volgende:

[..]

Series met monsters vind ik meestal wel leuk. Alleen valt het soms qua invulling wat tegen ja, tijdje terug was ik met Sinbad (TV Series 2012– ) - IMDb begonnen, dat was ook zo slecht.
Ik geloof ook niet dat er ooit een Sinbad film/serie is geweest die niet slecht was... :')

Behalve natuurlijk vroeger Sinbad de Zeeman als tekenfilm :P
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:04:40 #123
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_158644298
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:40 schreef shiznuts het volgende:
Colony en The Expanse worden volgens mij niks. Vooral Colony vond ik eigenlijk vrij slecht.
En 't is allemaal ook zo voorgekauwd en nageaapt. Weinig originaliteit te bespeuren...

Mja, van Brooklyn Nine-Nine had ik nog niks meegekregen, ben dat nu maar gaan volgen, so far so good. :Y :D
WAT. Expanse is de vetste serie nu. Vond je de 3e en 4e eps ook niks?
When all else fails, you always have delusion.
pi_158644597
Als the Expanse niet goed genoeg is, dan vrees ik dat je gewoon geen sci-fi meer moet kijken. :P
Colony wordt wellicht nog wel vermakelijk, maar echt groots is het niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 29 december 2015 @ 19:16:18 #125
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')