abonnement Unibet Coolblue
pi_157774465
(Vorige deel: Nespresso.. what else...Deel 19)



Ik heb besloten om een Nespresso aan te schaffen c_/ . (What else?)
Ik weet dat de capsules vrij duur zijn, maar als ik een gewoon apparaat zou kopen zou ik een goede willen, dus zo'n ¤ 700,- plus een echt goede bonen maler voor ¤ 300,-, goede koffie is goedkoper maar ook duur. Aanloopkosten zijn heel duur.
Maar uiteindelijk moet het ook goedkoper zijn. Alleen... dan ben ik nog steeds niet gegarandeerd van een echt goed bakje.
Ik moet trainen. Omscholen. Leren :?. Druk regelen. Voor onderhoud opsturen. Op temperatuur en maling letten... :{w.
Met alle respect naar de hand malers, branders en zetters, de keuze is mij duidelijk.
Nespresso. What else?
En welk model is mij ook al duidelijk. Gezien ik ook dol ben op cappucino's c_/ :


Nu even een polletje, wat is je favoriete smaak? De Lungo's heb ik voor de enkeling er nog in zitten, maar de de-cafs niet.
Dus ook die de-caf Lungo niet.

Poll: Kies je Favoriete Nespresso Capsule:
Ristretto_[blend]__[10]
Arpeggio__[blend]__[09]
Roma______[blend]__[08]
Livanto___[blend]__[06]
Volluto___[blend]__[04]
Cosi______[blend]__[03]
Indriya___[origen]_[10]
Rosabaya__[origen]_[06]
Dulsão____[origen]_[05]
Fortissio_[lungo]__[07]
Vivalto___[lungo]__[04]
Finezzo___[lungo]__[03]
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Verder kun je in dit draadje alles over Nespresso kwijt.

Kazaar (sterkte 12) is nu vast in het assortiment!



[ Bericht 0% gewijzigd door NinjaPoes op 23-11-2015 22:20:44 (link vorig deel aangepast) ]
pi_157774533
gezien ik de laatste post had in het vorige deel, hier een nieuwe. Ben nieuw hier dus als ik iets niet goed heb gedaan, zeg t maar :)

nog even mijn vorige post:

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 22:16 schreef NinjaPoes het volgende:
Ik twijfel toch nog :P ik heb deze op het oog maar volgens de recensie schuimt die niet goed en is de koffie lauw (te verhelpen door eerst zonder capsule aan te zetten?)
pi_157794949
Ik heb net de lattissimo touch binnengekregen. Nu aan de slag voor het eerste gebruik.

Waren al een paar rare dingetjes opgevallen, plastic wat je normaal van nieuwe producten afhaalt, ontbrak bij de roosters en de lekbak voelt niet echt solide aan :s zelfde met klepje van de waterbak

Moet dat waterhardheid meten voor eerste gebruik? Boekje is een beetje vaag.

Edit:

Ik heb net mn eerste twee kopjes op, een lungo en een roma waar ik een cappuccino van heb gemaakt maar om heel eerlijk te zijn heb ik nog steeds moeite met de kleine hoeveelheden, en de schuim op de cappuchino was maar heel dun en met drinken kwam de koffie er meteen doorheen.

Ik ben niet echt onder de indruk tot nu toe :(

[ Bericht 27% gewijzigd door NinjaPoes op 24-11-2015 21:55:21 ]
pi_158139911
Weet iemand of de cups bij een verkooppunt, dus niet de boutique, even duur zijn als bij nespresso zelf?
  Licht Ontvlambaar woensdag 9 december 2015 @ 22:40:57 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_158140671
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:16 schreef crazy-bert het volgende:
Weet iemand of de cups bij een verkooppunt, dus niet de boutique, even duur zijn als bij nespresso zelf?
welke andere verkooppunten dan de boutique bedoel je dan?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_158140825
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:16 schreef crazy-bert het volgende:
Weet iemand of de cups bij een verkooppunt, dus niet de boutique, even duur zijn als bij nespresso zelf?
Bij de Jumbo hier zijn ze duurder. Maar bij een store-in-store zoals bij de Bijenkorf zijn ze even duur.
pi_158144429
quote:
5s.gif Op woensdag 9 december 2015 22:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

welke andere verkooppunten dan de boutique bedoel je dan?
Had begrepen dat je bij sommige verkooppunten van apparatuur ook cups van nespresso kon kopen. Ik zie nu zelf dat het niet zo is, alleen boutiques. My bad :(
pi_158144490
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:09 schreef NinjaPoes het volgende:
Ik heb net de lattissimo touch binnengekregen. Nu aan de slag voor het eerste gebruik.

Waren al een paar rare dingetjes opgevallen, plastic wat je normaal van nieuwe producten afhaalt, ontbrak bij de roosters en de lekbak voelt niet echt solide aan :s zelfde met klepje van de waterbak

Moet dat waterhardheid meten voor eerste gebruik? Boekje is een beetje vaag.

Edit:

Ik heb net mn eerste twee kopjes op, een lungo en een roma waar ik een cappuccino van heb gemaakt maar om heel eerlijk te zijn heb ik nog steeds moeite met de kleine hoeveelheden, en de schuim op de cappuchino was maar heel dun en met drinken kwam de koffie er meteen doorheen.

Ik ben niet echt onder de indruk tot nu toe :(

hier verschilt het voor het schuim onwijs wat voor melk het is. Houdbare volle geeft het beste resultaat ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_158145449
Er zijn nu ook theecapsules van Lipton :')
Slechts 3,20 per 10 cupjes.... :P
Een doosje thee is toch echt goedkoper en makkelijker lijkt me..
  zaterdag 12 december 2015 @ 20:38:09 #10
396038 Ginneveraaier
draait er nog één
pi_158200964
Is het nu echt schadelijk/slecht voor de machine wanneer je espresso cups gebruikt icm de lungo knop? Net m'n eerste Kazaar als lungo op en dat smaakte wel goed :P

Trouwens m'n 1e Pixie die ik besteld had terug gestuurd, die werd niet warmer dan 73 graden. Nieuwe gehaald en deze wordt max 79... Haalt ie die aanbevolen temperatuur gewoon nooit? Hoe is dat bij jullie? Senseo leek wel heter |:(
Dikke zwain.
pi_158241062
Haha ik drink eigenlijk alles op de Lungo stand. Kazaar is mijn favoriete. Zit nu even te kijken blijkt dat al mijn capsules eigenlijk voor espresso zijn i.p.v. Lungo....
pi_158242708
Het verhaal is iig dat de espresso capsules een fijnere maling hebben en als je er dan een lungo hoeveelheid water doorheen duwt kan de tegendruk te hoog oplopen waardoor je schade aan je machine krijgt. Ook loopt de temperatuur dan verder op waardoor de koffie kan verbranden. Advies vanuit nespresso is om ala americano te drinken, dus 1x met capsule op espresso hoeveelheid en daarna een keer zonder capsule.

Maar goed, ik heb nog een oude machine die ik zelf moet stoppen dus dat advies gaat voor mij niet op denk ik :+
  dinsdag 15 december 2015 @ 10:57:14 #13
396038 Ginneveraaier
draait er nog één
pi_158255831
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 19:27 schreef chriztiaan het volgende:
Het verhaal is iig dat de espresso capsules een fijnere maling hebben en als je er dan een lungo hoeveelheid water doorheen duwt kan de tegendruk te hoog oplopen waardoor je schade aan je machine krijgt. Ook loopt de temperatuur dan verder op waardoor de koffie kan verbranden. Advies vanuit nespresso is om ala americano te drinken, dus 1x met capsule op espresso hoeveelheid en daarna een keer zonder capsule.

Maar goed, ik heb nog een oude machine die ik zelf moet stoppen dus dat advies gaat voor mij niet op denk ik :+
Ga ik dat eens proberen, thanks. Ik vind die standaard lungo namelijk niet echt sterk :7
Dikke zwain.
pi_158277145
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 18:19 schreef Parelhoofd het volgende:
Haha ik drink eigenlijk alles op de Lungo stand. Kazaar is mijn favoriete. Zit nu even te kijken blijkt dat al mijn capsules eigenlijk voor espresso zijn i.p.v. Lungo....
ik heb 'm zo ingesteld dat de espressoknop een klein kopje geeft en de lungo knop een grote tas.
Zelfs met 1 capsule is de koffie nog sterk genoeg in zo'n grote tas.

  Licht Ontvlambaar woensdag 16 december 2015 @ 08:56:36 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_158277187
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 10:57 schreef Ginneveraaier het volgende:

[..]

Ga ik dat eens proberen, thanks. Ik vind die standaard lungo namelijk niet echt sterk :7
ik gebruik Fortissio Lungo, die vind ik prima qua sterkte.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_160538689
https://www.nespresso.com(...)_Prodigio.PLP_hp_mb1

quote:
KEY BENEFITS
*Connectivity features: capsules stock management, schedule brewing, maintenance alerts.
*Coffee cups sizes: Ristretto, Espresso & Lungo
*Automatic capsules ejection
*Rotating water tank
*Fast heatup 25 seconds

Dat automatisch koffie zetten vind ik een beetje onzin. Maar wat betreft design wel een leuk ding!
  woensdag 9 maart 2016 @ 12:22:48 #17
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_160539134
Ah met een app koffie kunnen fixen, fantastisch *O* Kost dat?
.
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:15:13 #18
51851 chriztiaan
Zoo makkelijk
pi_160541292
Kan wel maar 1 capsule in, dus je moet van te voren bedenken wat voor koffie je wilt en deze alvast erin doen. Iets van een reservoir zou praktischer zijn.
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:30:07 #19
27699 Ravage
thinking about you
pi_160541618
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:15 schreef chriztiaan het volgende:
Kan wel maar 1 capsule in, dus je moet van te voren bedenken wat voor koffie je wilt en deze alvast erin doen. Iets van een reservoir zou praktischer zijn.
Wat ik me afvraag, wordt de capsule dan ook al van tevoren geperforeerd (wat bij mijn apparaat gebeurt zodra je de hendel naar beneden doet)?
Zou dan niet de kwaliteit achteruit gaan als je dat te ver van tevoren doet?
i'm not living, i'm just killing time
  woensdag 9 maart 2016 @ 14:32:37 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160541677
Wat een ontzettende nonsens-update.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160541795
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:30 schreef Ravage het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag, wordt de capsule dan ook al van tevoren geperforeerd (wat bij mijn apparaat gebeurt zodra je de hendel naar beneden doet)?
Zou dan niet de kwaliteit achteruit gaan als je dat te ver van tevoren doet?
Het lijkt een schuifklepje zonder druk (perforatie) samen met het automatisch uitwerpen lijkt het er op dat de perforatie later is.

  woensdag 9 maart 2016 @ 15:03:35 #22
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_160542456
199,- voor de standaardversie *O*
.
pi_160547456
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 12:22 schreef Yankee het volgende:
Ah met een app koffie kunnen fixen, fantastisch *O* Kost dat?
Wat een flauwekul: een app waarop je kan zien hoeveel cupjes je nog hebt. Ik kijk altijd gewoon in mijn keukenkastje. En dat programmeren wanneer íe begint met zetten is ook niet echt handig. Een kopje Nespresso zetten duurt iets van 40 seconden, dus dat kun je toch ook gewoon even zelf doen wanneer je thuis komt, of net bent opgestaan, of wanneer je ook maar behoefte hebt aan koffie? Dit is echt typisch een oplossing voor een niet bestaand probleem.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 9 maart 2016 @ 19:25:20 #24
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_160548400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Wat een flauwekul: een app waarop je kan zien hoeveel cupjes je nog hebt. Ik kijk altijd gewoon in mijn keukenkastje. En dat programmeren wanneer íe begint met zetten is ook niet echt handig. Een kopje Nespresso zetten duurt iets van 40 seconden, dus dat kun je toch ook gewoon even zelf doen wanneer je thuis komt, of net bent opgestaan, of wanneer je ook maar behoefte hebt aan koffie? Dit is echt typisch een oplossing voor een niet bestaand probleem.
Je moet eerste wereldproblemen niet onderschatten. *O*
.
pi_160548515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 18:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Wat een flauwekul: een app waarop je kan zien hoeveel cupjes je nog hebt. Ik kijk altijd gewoon in mijn keukenkastje. En dat programmeren wanneer íe begint met zetten is ook niet echt handig. Een kopje Nespresso zetten duurt iets van 40 seconden, dus dat kun je toch ook gewoon even zelf doen wanneer je thuis komt, of net bent opgestaan, of wanneer je ook maar behoefte hebt aan koffie? Dit is echt typisch een oplossing voor een niet bestaand probleem.
Je hebt ook waterkokers met een app, zodat je die vanaf de bank kan aanzetten :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160570698
Binnenkort maar weer een doos Kazaar bestellen. Doet pijn in de portemonnee maar de moeite waard. Drink hem overigens ook als Lungo en nooit problemen ervaren.

Blijf het wel frustrerend vinden dat Nespresso nog steeds niet bij de supermarkt te koop is. Hierdoor moet ik om de 2 maanden een hele doos bestellen (à +- 80eu) en dat begint toch gevoelsmatig tegen te staan.
pi_160570776
Vandaag ook weer een nieuwe lading gekregen. Het is wel duur, maar voor mij nog altijd iedere cent waard.

Mijn bestelling bestond uit:
50x Umutima wa lake Kivu Rwanda (Limited Edition)
50x Vivalto Lungo
50x Roma
50x Ristretto


Kan er weer even tegen aan :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_160571972
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:25 schreef Yankee het volgende:

[..]

Je moet eerste wereldproblemen niet onderschatten. *O*
Is er een app voor mijn melkopschuimer Die doet er langer over. Lekker in je bed liggen en een koud bakkie en verspilde cup. Prima :D

Dit is mijn tweede btw
Wel een herrie ding, en ik maak vaak om 6 uur een bakkie. c_/
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_160573375
Is zo'n melkopschuimer aan te raden? Heb geen vaatwasser en geen zin om lang bezig te zijn dat ding schoon te poetsen.
  donderdag 10 maart 2016 @ 20:08:06 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160573445
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:05 schreef circusd het volgende:
Is zo'n melkopschuimer aan te raden? Heb geen vaatwasser en geen zin om lang bezig te zijn dat ding schoon te poetsen.
Meteen omspoelen en even met wat keukenpapier schoonmaken/drogen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_160573576
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Meteen omspoelen en even met wat keukenpapier schoonmaken/drogen.
Met heet water dan
Dat ringetje gooi ik ook meestal in mijn vaatwasser bestekbak. Er blijft toch wel wat kleven.
Ik gebruik altijd de lang houdbare melk ervoor dat bevalt het best. Gewone ? melk slaat nog wel eens door.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_160587214
Heeft iemand de recepten van nespresso al eens geprobeert?

https://www.nespresso.com(...)e/nl/search/all.html
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_160587483
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 20:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Meteen omspoelen en even met wat keukenpapier schoonmaken/drogen.
Dat dus.
Sterker nog ik laat hem nog een keer draaien met water. Dan gelijk schoon.
Niet wachten want dan kleeft het aan
  vrijdag 11 maart 2016 @ 12:01:10 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160587513
Oe! Dat waterdraaien klinkt als een gouden tip!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 maart 2016 @ 13:12:55 #35
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_160589012
Hiervoor een Lattissima gehad maar was niet echt tevreden over het melkschuim. In het begin werkte het prima, maar na een tijd stelde dat schuim niet zo veel meer voor. Melkopschuimer apart kopen een beter idee?
pi_161262779
Vraagje/probleempje:

Heb sinds kerst een Nespresso Inissia en merkte eigenlijk al vrij snel dat kopjes (lungo) verschillend snel worden gezet.
Onafhankelijk van het soort cups (originele van Nespresso, supermarkt A merk, B merk, etc.) duurt het soms een standaard tijd (x seconden) om een kopje te zetten, maar soms ook echt drie keer zo lang.

Lijkt me niet dat het aan verkalking ligt toch? Want het was in de eerste maand ook al, en we gebruiken gefilterd water.

Heb al wat gezocht maar kon niets concreets vinden. Meer mensen hier met dit 'probleem'? Het is geen ramp, maar viel me gewoon op.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_161267246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:19 schreef Hojdhopper het volgende:
Vraagje/probleempje:

Heb sinds kerst een Nespresso Inissia en merkte eigenlijk al vrij snel dat kopjes (lungo) verschillend snel worden gezet.
Onafhankelijk van het soort cups (originele van Nespresso, supermarkt A merk, B merk, etc.) duurt het soms een standaard tijd (x seconden) om een kopje te zetten, maar soms ook echt drie keer zo lang.

Lijkt me niet dat het aan verkalking ligt toch? Want het was in de eerste maand ook al, en we gebruiken gefilterd water.

Heb al wat gezocht maar kon niets concreets vinden. Meer mensen hier met dit 'probleem'? Het is geen ramp, maar viel me gewoon op.
Dat doet mijn citiz ook. Maar volgens mij ligt dat aan de cups. L'or loopt bv erg traag door vergeleken met de nesprsso cups.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_161268555
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:23 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Dat doet mijn citiz ook. Maar volgens mij ligt dat aan de cups. L'or loopt bv erg traag door vergeleken met de nesprsso cups.
Nja, ik heb eerder nog twee kopjes gezet, beiden Nespresso cups, de een duurde een seconde of 15, de ander 35.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_161268737
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:58 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Nja, ik heb eerder nog twee kopjes gezet, beiden Nespresso cups, de een duurde een seconde of 15, de ander 35.
Maar waren die beide van dezelfde smaak? (Ja, ik weet het, ik moet eigenlijk grand cru zeggen, maar dat klinkt zo aanstellerig).

Want de ene soort heeft een veel fijnere maling dan de ander, en een fijnere maling loopt nu eenmaal wat langzamer door.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_161269405
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 23:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Maar waren die beide van dezelfde smaak? (Ja, ik weet het, ik moet eigenlijk grand cru zeggen, maar dat klinkt zo aanstellerig).

Want de ene soort heeft een veel fijnere maling dan de ander, en een fijnere maling loopt nu eenmaal wat langzamer door.
Hm nee, dat niet. Ik zal volgende keer eens opletten bij twee dezelfde en twee verschillende. Thanks!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_161287011
Mijn Citiz van april 2015 is half februari dit jaar stuk gegaan en netjes onder garantie gerepareerd. De cups vielen niet meer helemaal goed op hun plaats en werden zo half platgedrukt door de cilinder/persding. Nu net constateer ik weer hetzelfde euvel :{
Nooit andere cups dan Nespresso gebruikt, geen rare mee gedaan, niks bijzonders. Het laatste kopje was van gisteravond, en dat kwam er zonder een centje pijn uit. Moet ik nu nog maar een keer een reparatie melden?
Het valt nog net binnen de originele garantie van mijn apparaat, maar sowieso ook onder de reparatiegarantie.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_161287102
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:05 schreef WheeleE het volgende:
Mijn Citiz van april 2015 is half februari dit jaar stuk gegaan en netjes onder garantie gerepareerd. De cups vielen niet meer helemaal goed op hun plaats en werden zo half platgedrukt door de cilinder/persding. Nu net constateer ik weer hetzelfde euvel :{
Nooit andere cups dan Nespresso gebruikt, geen rare mee gedaan, niks bijzonders. Het laatste kopje was van gisteravond, en dat kwam er zonder een centje pijn uit. Moet ik nu nog maar een keer een reparatie melden?
Het valt nog net binnen de originele garantie van mijn apparaat, maar sowieso ook onder de reparatiegarantie.
Ja wat verwacht je hier in dit topic als antwoord? De problemen met jouw machine horen in principe niet natuurlijk, maar het kan gebeuren. Geen probleem toch als je nog garantie hebt?

Denk dat ze dit soort kwalen ook nog wel afhandelen na de garantietermijn van twee jaar, hier kan je als gebruiker immers ook niks aan doen.
pi_161287164
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:08 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja wat verwacht je hier in dit topic als antwoord? De problemen met jouw machine horen in principe niet natuurlijk, maar het kan gebeuren. Geen probleem toch als je nog garantie hebt?

Denk dat ze dit soort kwalen ook nog wel afhandelen na de garantietermijn van twee jaar, hier kan je als gebruiker immers ook niks aan doen.
Neus, een oplossing had ik niet verwacht. Misschien dat er meer mensen binnen een korte periode twee keer een defect hebben gemeld en ervaring hebben met hoe Nespresso hier mee omgaat.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_161288026
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2016 20:05 schreef WheeleE het volgende:
Mijn Citiz van april 2015 is half februari dit jaar stuk gegaan en netjes onder garantie gerepareerd. De cups vielen niet meer helemaal goed op hun plaats en werden zo half platgedrukt door de cilinder/persding. Nu net constateer ik weer hetzelfde euvel :{
Nooit andere cups dan Nespresso gebruikt, geen rare mee gedaan, niks bijzonders. Het laatste kopje was van gisteravond, en dat kwam er zonder een centje pijn uit. Moet ik nu nog maar een keer een reparatie melden?
Het valt nog net binnen de originele garantie van mijn apparaat, maar sowieso ook onder de reparatiegarantie.
Wat ik niet wist dat je ook moet opletten wat voor cups je gebruikt. Ik bestelde alles maar de persing van de cups kan je machine naar de klote helpen. Ik heb een tweede nu en het zal me werkelijk een worst zijn. Zo duidelijk is het niet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_161491795
Ligt het aan mij of hebben ze het hele 'Club' imago laten vallen bij Nespresso nu steeds meer cups in de supermarkten verschijnen? Je hebt nog steeds de originele machines nodig, maar 10-15 cent per cup tegenover minimaal 35 cent via interne of via een afgelegen locatie, is de keuze voor veel mensen snel gemaakt.
  zondag 17 april 2016 @ 13:49:27 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161491827
Ligt aan jou
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161497620
Vandaag bestelling gedaan voor een nieuwe Nespresso Kitchenaid. Klein beetje verspilling want mij vorige machine deed het nog. Alleen waren er wat ergernissen en ik kreeg 'toevallig' een goede aanbieding in de mail van Nespresso.

Mijn vorige machine was echt het allergoedkoopste model, dus daar zaten wat nadelen aan.
  zondag 17 april 2016 @ 16:32:19 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161497691
Zijn er nog beetje goede aanbiedingen trouwens nu vork apparaten? Die van mij is helaas heen gegaan ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161497738
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 16:32 schreef Molo het volgende:
Zijn er nog beetje goede aanbiedingen trouwens nu vork apparaten? Die van mij is helaas heen gegaan ;(
http://www.emailing.nespr(...)6_Trade_W1_314183114

Wel slechts geldig tot 24 april.
pi_161497840
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:54 schreef Godtje het volgende:
https://www.nespresso.com(...)_Prodigio.PLP_hp_mb1

[ afbeelding ]

[..]


Dat automatisch koffie zetten vind ik een beetje onzin. Maar wat betreft design wel een leuk ding!
Mooi apparaat, lekker compact.
  zondag 17 april 2016 @ 16:46:32 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161498160
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:33 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

http://www.emailing.nespr(...)6_Trade_W1_314183114

Wel slechts geldig tot 24 april.
Thanks!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161499329
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 16:32 schreef Molo het volgende:
Zijn er nog beetje goede aanbiedingen trouwens nu vork apparaten? Die van mij is helaas heen gegaan ;(
Die van mij ook :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door roos85 op 17-04-2016 18:15:48 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_161499563
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 16:33 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

http://www.emailing.nespr(...)6_Trade_W1_314183114

Wel slechts geldig tot 24 april.
Zo'n U-milk lijkt me wel nice. Kan ik een aeroccino gebruiken om zelf de verhouding handmatig samen te stellen. Ik heb nu een Lattissima maar ik ben niet zo te spreken over het pompje van het melkreservoir. Als ik die wegdoe kan ik wellicht met gesloten beurs over :7
mag het weten
pi_161500340
Er is trouwens een nieuwe Aeroccino

pi_161517060
mag het weten
  maandag 18 april 2016 @ 11:27:20 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161517127
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 11:25 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.rtlz.nl/life/g(...)ulbare-nespresso-cup

Wie zou zoiets gaan gebruiken? :s)
Nope, want lui en goed voor het milieu is een bullcrap argument
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161518382
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 11:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Nope, want lui en goed voor het milieu is een bullcrap argument
Afgezien daarvan zijn die hervulbare cupjes (er zijn ook varianten voor Senseo) al bijna net zo lang op de markt als de Nespresso- en Senseo-apparaten zelf. En in de praktijk zijn ze niet gebruiksvriendelijk, want het luistert erg nauw hoe vol je ze doet, hoe hard je het aandrukt en hoe fijn de maling van de gebruikte koffie is. Te grof, en het wordt een waterig bakje, te fijn, en de druk kan te hoog oplopen met alle gevolgen van dien.

Het milieu-argument is zeker geen onzin, want aluminium is erg slecht voor het milieu. De recycle-zak wordt door velen niet gebruikt (ook door mij niet), want ik drink hooguit 2 kopjes Nespresso per dag, dus duurt het maanden tot die zak vol zit, en tegen die tijd is heel de boel overwoekerd met schimmel.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_161533117
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 11:25 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.rtlz.nl/life/g(...)ulbare-nespresso-cup

Wie zou zoiets gaan gebruiken? :s)
Ik niet, dan zou ik net zo goed voor een gewoon espressoapparaat kunnen gaan. Nespresso is voor een combinatie van gemak en goede espresso.
  maandag 18 april 2016 @ 21:14:21 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_161533249
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Afgezien daarvan zijn die hervulbare cupjes (er zijn ook varianten voor Senseo) al bijna net zo lang op de markt als de Nespresso- en Senseo-apparaten zelf. En in de praktijk zijn ze niet gebruiksvriendelijk, want het luistert erg nauw hoe vol je ze doet, hoe hard je het aandrukt en hoe fijn de maling van de gebruikte koffie is. Te grof, en het wordt een waterig bakje, te fijn, en de druk kan te hoog oplopen met alle gevolgen van dien.

Het milieu-argument is zeker geen onzin, want aluminium is erg slecht voor het milieu. De recycle-zak wordt door velen niet gebruikt (ook door mij niet), want ik drink hooguit 2 kopjes Nespresso per dag, dus duurt het maanden tot die zak vol zit, en tegen die tijd is heel de boel overwoekerd met schimmel.
Alle verpakkingen zijn slecht. Aluminium meeste, dat klopt.
Ikzelf gebruik nep cups van plastic.
Vergeet ook niet dat je die hervulbare cups ook weer goed moet schoonmaken, en daar vrij veel water voor gebruikt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_161533742
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 11:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Nope, want lui en goed voor het milieu is een bullcrap argument
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 12:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Afgezien daarvan zijn die hervulbare cupjes (er zijn ook varianten voor Senseo) al bijna net zo lang op de markt als de Nespresso- en Senseo-apparaten zelf. En in de praktijk zijn ze niet gebruiksvriendelijk, want het luistert erg nauw hoe vol je ze doet, hoe hard je het aandrukt en hoe fijn de maling van de gebruikte koffie is. Te grof, en het wordt een waterig bakje, te fijn, en de druk kan te hoog oplopen met alle gevolgen van dien.

Het milieu-argument is zeker geen onzin, want aluminium is erg slecht voor het milieu. De recycle-zak wordt door velen niet gebruikt (ook door mij niet), want ik drink hooguit 2 kopjes Nespresso per dag, dus duurt het maanden tot die zak vol zit, en tegen die tijd is heel de boel overwoekerd met schimmel.
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 21:10 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Ik niet, dan zou ik net zo goed voor een gewoon espressoapparaat kunnen gaan. Nespresso is voor een combinatie van gemak en goede espresso.
Zit allemaal wel een punt van waarheid in. Nespresso is voor mij gemak want ik ben lui en gehannes met losse koffie heb ik geen zin in.
mag het weten
pi_161670933
Vraagje, kan je ook niet originele Nespressocups inleveren bij de winkel? We hebben hier een hele zak opgespaard met originele en niet originele cups door elkaar. Vraag is dus of ze daar een probleem van maken als je met een bonte mix aan komt zetten.

Laat maar, ik denk er nu pas echt over na... en het heeft natuurlijk geen zin om die plastic cups te recyclen. :') Lekker die cups voor niks bewaard.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_161674099
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2016 12:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Vraagje, kan je ook niet originele Nespressocups inleveren bij de winkel? We hebben hier een hele zak opgespaard met originele en niet originele cups door elkaar. Vraag is dus of ze daar een probleem van maken als je met een bonte mix aan komt zetten.

Laat maar, ik denk er nu pas echt over na... en het heeft natuurlijk geen zin om die plastic cups te recyclen. :') Lekker die cups voor niks bewaard.
suffert :D
  † In Memoriam † zondag 24 april 2016 @ 21:08:56 #63
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161685330
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2016 11:25 schreef Joosie200 het volgende:
http://www.rtlz.nl/life/g(...)ulbare-nespresso-cup

Wie zou zoiets gaan gebruiken? :s)
Nope, teveel gedoe. En te lui voor, ik heb niet voor niks een Nespresso-ding. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 24 april 2016 @ 21:10:25 #64
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_161685389
Edit: 40 ¤ voor een metalen vingerhoedje is ook wel de hoofdprijs vragen. :o
Bovendien: Als ik ze in de vaatwasser zou willen doen, moet ik er al minstens een stuk of 5-6 kopen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_161692028
Vandaag nog gebruik gemaakt van de kortingsactie en een Lattissima Touch besteld. Morgenavond komt ie *O*

Ja en nu ben ik extra voorzichtig als ik een tosti wil :+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  zondag 24 april 2016 @ 23:59:36 #66
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_161692380
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 23:47 schreef roos85 het volgende:
Vandaag nog gebruik gemaakt van de kortingsactie en een Lattissima Touch besteld. Morgenavond komt ie *O*

Ja en nu ben ik extra voorzichtig als ik een tosti wil :+
Waar? :).
pi_161735651
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2016 23:59 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Waar? :).
Stond een link hier in het topic, was via de Nespresso site zelf.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 07:11:52 #68
27699 Ravage
thinking about you
pi_163594891
Iemand die nieuwe lungo al geproefd?
i'm not living, i'm just killing time
pi_163595211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 07:11 schreef Ravage het volgende:
Iemand die nieuwe lungo al geproefd?
Door je kick dacht ik meteen: kijken of iemand de nieuwe al geproefd heeft :D
Als ik vanmiddag op tijd klaar ben, wandel ik de binnenstad even in voor een proefbakje.
pi_163595260
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 07:11 schreef Ravage het volgende:
Iemand die nieuwe lungo al geproefd?
nirmaal gesproken drink ik geen lungo's maar ik vind de envivo wel echt lekker. Zeker met melk

Tip. Mochten jullie nog een nieuwe machine nodig hebben. Tot 17 juli geldt de promotiekorting op koffie.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:55:46 #71
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163599534
Inmiddels een Citiz & Milk in mijn bezit. Fijn ding! Bevalt beter dan de Lattissima die ik hiervoor heb gehad :).
pi_163697409
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:55 schreef Helsinki het volgende:
Inmiddels een Citiz & Milk in mijn bezit. Fijn ding! Bevalt beter dan de Lattissima die ik hiervoor heb gehad :).
hmm wat beviel je niet van de latissima? Meeste mensen hebben toch liever een ingebouwde melkreservoir dan een losse. Maar hebben het er vaak niet voor over om een paar tientjes meer te betalen.

Ik vind de CitiZ overigens wel een heel mooi apparaat. Maar die met melk uitvoering vind ik te lomp vanwege de breedte.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rijst op 12-07-2016 20:42:33 ]
pi_163697559
Ik weet niet of het bij meerdere AH's zo is maar in Etten leur verkopen zij de orginele capsules en een lege discovery box.
pi_163700792
Oja, nieuwe lungo gekocht en 2 sleeves meegenomen. Wat sterker en inderdaad heerlijk voor in de ochtend!
pi_164647930
Zijn er mensen die het hier nog drinken? Twijfel zelf wel: gebruik koffiebonen omdat ik best veel koffie/espresso drink, maar is best onderhoudsgevoelig. Wel stuk goedkoper, maar je kan minder variëren. Koffiecups zijn makkelijk, maar wel duurder. Nespresso is 't lekkerst, maar wel drie keer zo duur als de Aldi/Lidl of twee keer zo duur als A-merken in de aanbieding..
pi_164648120
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Zijn er mensen die het hier nog drinken? Twijfel zelf wel: gebruik koffiebonen omdat ik best veel koffie/espresso drink, maar is best onderhoudsgevoelig. Wel stuk goedkoper, maar je kan minder variëren. Koffiecups zijn makkelijk, maar wel duurder. Nespresso is 't lekkerst, maar wel drie keer zo duur als de Aldi/Lidl of twee keer zo duur als A-merken in de aanbieding..
Nespresso is geen a-merk?
pi_164648135
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Nespresso is geen a-merk?
Nee een premium merk :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_164648173
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 14:00 schreef Karstman het volgende:

[..]

Nee een premium merk :)
Een a-merk dus.
pi_164648189
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 14:02 schreef MCH het volgende:

[..]

Een a-merk dus.
Niet algemeen verkrijgbaar en tegenwoordig niet meer het enige merk. Ze maken geen cijfers openbaar, maar de koffieverkoop is sinds de toegenomen concurrentie ingezakt.
pi_164648225
Begrijpelijk mensen kiezen voor het goedkopere alternatief. Meeste van die dingen zijn alleen niet te zuipen dus ik kies toch het liefst voor nespresso zelf, dan maar een kopje minder als het moet.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_164648261
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 14:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Niet algemeen verkrijgbaar en tegenwoordig niet meer het enige merk. Ze maken geen cijfers openbaar, maar de koffieverkoop is sinds de toegenomen concurrentie ingezakt.
Hoe weet je dan dat het ingezakt is? :')
pi_164648354
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 14:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat het ingezakt is? :')
Jaar en kwartaalcijfers van Nestlé. Ze zijn alleen gestopt per merk specifiek. En meer concurrentie zorgt altijd voor minder verkoop.
pi_164648387
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 14:11 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Jaar en kwartaalcijfers van Nestlé. Ze zijn alleen gestopt per merk specifiek. En meer concurrentie zorgt altijd voor minder verkoop.
Het kan dus ook zijn dat ze opeens veel minder Kit Kat verkopen en dat laatste hoeft ook niet per se.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 00:09:35 #84
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_165904731
Tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 oktober 2016 @ 20:53:38 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_165939272
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:40 schreef Rijst het volgende:
Ik weet niet of het bij meerdere AH's zo is maar in Etten leur verkopen zij de orginele capsules en een lege discovery box.
Ik zag ze gisteren opeens bij de Jumbo hier in Tiel liggen ... best verbaasd.
  Spellchecker donderdag 13 oktober 2016 @ 20:57:00 #86
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_165939415
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2016 20:40 schreef Rijst het volgende:
Ik weet niet of het bij meerdere AH's zo is maar in Etten leur verkopen zij de orginele capsules en een lege discovery box.
:o

Nou nog in Bergen op Zoom .... c_/
pi_165943608
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 20:53 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zag ze gisteren opeens bij de Jumbo hier in Tiel liggen ... best verbaasd.
Ik heb ze hier in de randstad ook al in een Jumbo waargenomen. Ze vragen woekerprijzen! Volgens mij heeft de uitbater (het zijn vaak franchisenemers) ze gewoon zelf besteld, en verkoopt ze nu met vette winst door. Ik kan me niet voorstellen dat Nespresso dit goedkeurt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:51:07 #88
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_165950739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 22:40 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb ze hier in de randstad ook al in een Jumbo waargenomen. Ze vragen woekerprijzen! Volgens mij heeft de uitbater (het zijn vaak franchisenemers) ze gewoon zelf besteld, en verkoopt ze nu met vette winst door. Ik kan me niet voorstellen dat Nespresso dit goedkeurt.
Ben benieuwd of Nespresso actie zou ondernemen als ze het wisten.
pi_165954141
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2016 12:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Nespresso actie zou ondernemen als ze het wisten.
Nee, ze doen er niks aan. Ik heb anderhalf jaar geleden toen ik ze bij mijn lokale Jumbo zag liggen voor 5 euro per staaf geïnformeerd bij Nespresso of dit bij hun bekend was. Het was niet bij hun bekend, en het was ook zeker niet de bedoeling, kreeg ik te horen. Maar nu liggen ze er nog steeds, dus het interesseert ze blijkbaar niet genoeg om actie te ondernemen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_166076164
Help!!! Mijn Citiz doet raar. Als ik koffie zet komt er niet alleen koffie in mijn kopje maar stroomt een gedeelte direct de cupopvangbak in. Heeft iemand dit al een meegemaakt en hoe los ik dit op?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_166076554
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:36 schreef valentijn101 het volgende:
Help!!! Mijn Citiz doet raar. Als ik koffie zet komt er niet alleen koffie in mijn kopje maar stroomt een gedeelte direct de cupopvangbak in. Heeft iemand dit al een meegemaakt en hoe los ik dit op?
Dit is veel voorkomend probleem.

Ik heb een halfjaar in de sales van Nespresso gewerkt en ik kreeg zowat iedere werkdag dezelfde klacht van terugkomende klanten. Hun machine begint te lekken na 2-3 jaar. Je zou denken dat het door de namaak capsules komt maar dat is vaak niet eens het geval.

Vaak hebben ze dan een CItiZ gekocht. Ook best lullig want ze hebben er ook een melkopschuimer aan vast. Overigens beginnen de Inissia, Pixie en U ook al met lekken na 2 jaar.

Enige machines waar ik nooit problemen van hoorde was de Latissima en de Prodigio. Maar die laatste werd nooit verkocht. :')

Dus mocht je er garantie op hebben, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Nespresso. Zij komen hem dan ophalen en krijg je een tijdelijk vervangende machine.

[ Bericht 6% gewijzigd door Rijst op 20-10-2016 10:08:44 ]
pi_166076586
Dit is bij de jumbo. Tja, heeft alleen voordelen lijkt me. Nespresso krijgt meer geld en deze supermarkten krijgen boetes.

  donderdag 20 oktober 2016 @ 10:10:27 #93
27699 Ravage
thinking about you
pi_166076675
Wat vragen ze daar per doosje?
i'm not living, i'm just killing time
pi_166076690
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 10:10 schreef Ravage het volgende:
Wat vragen ze daar per doosje?
ja voor 5 euro.
pi_166076975
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 20:57 schreef maily het volgende:

[..]

:o

Nou nog in Bergen op Zoom .... c_/
Woon jij daar? Leuke plaats is dat zeg, ik was daar laatst.
pi_166085564
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 10:00 schreef Rijst het volgende:

[..]

Dit is veel voorkomend probleem.

Ik heb een halfjaar in de sales van Nespresso gewerkt en ik kreeg zowat iedere werkdag dezelfde klacht van terugkomende klanten. Hun machine begint te lekken na 2-3 jaar. Je zou denken dat het door de namaak capsules komt maar dat is vaak niet eens het geval.

Vaak hebben ze dan een CItiZ gekocht. Ook best lullig want ze hebben er ook een melkopschuimer aan vast. Overigens beginnen de Inissia, Pixie en U ook al met lekken na 2 jaar.

Enige machines waar ik nooit problemen van hoorde was de Latissima en de Prodigio. Maar die laatste werd nooit verkocht. :')

Dus mocht je er garantie op hebben, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Nespresso. Zij komen hem dan ophalen en krijg je een tijdelijk vervangende machine.

Ahhh shit heb ik weer... melkopschuimer zit er idd ook aan vast. Hij is nu 3 jaar oud dus de garantie is helaas voorbij :'( Weet je waar het aan ligt? Is het een onderdeel of rubbertje dat vervangen moet worden?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_166089760
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 10:00 schreef Rijst het volgende:

[..]

Enige machines waar ik nooit problemen van hoorde was de Latissima en de Prodigio. Maar die laatste werd nooit verkocht. :')

Tja, dan zegt het ook niks dat er nooit klachten over waren.

Mijn Citiz begon gelukkig "pas" na 6 jaar te lekken. De nog werkende melkopschuimer heb ik toen (minus het opzetstuk) op Marktplaats gezet. Handig, dacht ik, voor mensen wier losse opschuimer het begeven heeft.

De rest heb ik verkocht aan een hobbyist die gerepareerde Nespresso-apparaten verkocht. Voor onderdelen.

Zo heb ik er toch nog iets van 30 euro voor gevangen. 8-)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_166089874
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 09:36 schreef valentijn101 het volgende:
Help!!! Mijn Citiz doet raar. Als ik koffie zet komt er niet alleen koffie in mijn kopje maar stroomt een gedeelte direct de cupopvangbak in. Heeft iemand dit al een meegemaakt en hoe los ik dit op?
Had ik ook, einde oefening Ik had verkeerde cupjes gebruikt. Voor de espresso de Lungo en andersom. Oh en altijd de Nesprsesso cuppies gebruikt, gelul natuurlijk

[ Bericht 4% gewijzigd door Soury op 20-10-2016 20:58:07 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_166090486
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:41 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ahhh shit heb ik weer... melkopschuimer zit er idd ook aan vast. Hij is nu 3 jaar oud dus de garantie is helaas voorbij :'( Weet je waar het aan ligt? Is het een onderdeel of rubbertje dat vervangen moet worden?
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten. Voor de technische vragen verwees ik de klanten naar de Nespresso servicelijn. Zij zullen altijd zeggen dat je dr machine moet ontkalken. Dus mocht je dat nog niet gedaan hebben zou ik het evengoed proberen. Een Nespresso ontkalker kan je voor 13euro halen bij de BCC of MM.

Tja en anders een nieuwe machine. Zou dan voor een Pixie gaan. Kwa prijs kwaliteitsverhoudng is dat een van de betere machines. Ik meen dat er volgende maand weer een nieuwe actie is met 80euro koffiekorting.
pi_166090803
Dubbel
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_166094203
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 10:00 schreef Rijst het volgende:

[..]

Dit is veel voorkomend probleem.
Enige machines waar ik nooit problemen van hoorde was de Latissima en de Prodigio. Maar die laatste werd nooit verkocht. :')

Dus mocht je er garantie op hebben, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Nespresso. Zij komen hem dan ophalen en krijg je een tijdelijk vervangende machine.

Ik heb een Latissima + en na een half jaar werkte de interne schuimopklopunit niet meer goed. Er kwam een straaltje melk uit zonder dat het met schuim te maken had. Dus ik bellen met Nespresso. Kreeg een nieuwe schuimkop inclusief onderdelen. Heb ik een mooie reserve achter de hand als ie echt problemen gaat geven. Wat blijkt: als je hem een tijdje niet gebruikt hebt (ik drink zelf nauwelijks koffie thuis, de Latissima is echt voor bezoek) en weer in gebruik neemt.. na twee kopjes doet ie het wel goed. Zit ik mij dus voor niks af te vragen of ie stuk was of niet _O-
mag het weten
pi_166094562
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:24 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb een Latissima + en na een half jaar werkte de interne schuimopklopunit niet meer goed. Er kwam een straaltje melk uit zonder dat het met schuim te maken had. Dus ik bellen met Nespresso. Kreeg een nieuwe schuimkop inclusief onderdelen. Heb ik een mooie reserve achter de hand als ie echt problemen gaat geven. Wat blijkt: als je hem een tijdje niet gebruikt hebt (ik drink zelf nauwelijks koffie thuis, de Latissima is echt voor bezoek) en weer in gebruik neemt.. na twee kopjes doet ie het wel goed. Zit ik mij dus voor niks af te vragen of ie stuk was of niet _O-
Zonde dat zo'n duur apparaat stof staat te happen. :P
pi_166094653
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:35 schreef Rijst het volgende:

[..]

Zonde dat zo'n duur apparaat stof staat te happen. :P
Zo duur was issie niet :D Gekocht toen de Blokker verbouwingsuitverkoop hield. Deze stond op de plank met 50% korting. Origineel voor 190 euro, nu dus voor 95 euro. Inclusief 60 euro koffietegoed :7 Kan ik mijn bezoek wat lekkers voorschotelen dan Dolce Gusto of standaard koffiezetapparaat ;)
mag het weten
  zondag 6 november 2016 @ 15:28:51 #104
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_166453947
Ik snap dat bestelproces niet zo. Je moet alles per 50 bestellen, dus ik dacht ik doe 2 van deze verpakkingen: https://www.nespresso.com(...)-3-sleeve-assortment

Maar blijkbaar moet je dus 5 van die verpakkingen doen alvorens je je bestelling echt kunt verwerken.

Beetje krom als ik eerlijk ben -O-
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_166455497
Het gaat om 50 capsules (of een veelvoud van 50) volgens mij. Zo'n sleeve bevat er 30 capsules, dus als je nog 2 buisjes van 10 er bij doet kom je op 50 en zou je moeten kunnen bestellen. Wil je alleen van die sleeves dan zit je op minimaal 5 (5 x 30 = 150).
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_166456869
Jongens ik was gister even bij de opening van de nieuwe boutique in de passage in Den Haag. Wat een feest maar wat een drukt ook zeg. Bij een bestelling van 200 capsules kreeg je 2 gratis touch kopjes. Wat mij betreft de lelijkste die er zijn maar wat een volk trok dat. Wel even de nieuwe feestdagen specials geproefd en die waren niet verkeerd voor koffie met een smaakje. En we kregen er lekkere macarons en slagroomtruffels bij :). Ik heb alleen 1 probleem, ik ben verliefd geworden. Op een nieuwe machine.., De Krups Expert... wat een unit! http://www.krups.be/nl/nespresso-expert-milk
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 6 november 2016 @ 17:30:45 #107
27699 Ravage
thinking about you
pi_166456933
quote:
13s.gif Op zondag 6 november 2016 15:28 schreef Blistering het volgende:
Ik snap dat bestelproces niet zo. Je moet alles per 50 bestellen, dus ik dacht ik doe 2 van deze verpakkingen: https://www.nespresso.com(...)-3-sleeve-assortment

Maar blijkbaar moet je dus 5 van die verpakkingen doen alvorens je je bestelling echt kunt verwerken.

Beetje krom als ik eerlijk ben -O-
Waarom zou je eigenlijk zo'n sleeve bestellen? Als je de inhoud los bestelt ben je net zoveel geld kwijt.
i'm not living, i'm just killing time
  zondag 6 november 2016 @ 18:09:00 #108
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_166457886
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 17:30 schreef Ravage het volgende:

[..]

Waarom zou je eigenlijk zo'n sleeve bestellen? Als je de inhoud los bestelt ben je net zoveel geld kwijt.
Ja, maar dit leek me wel een goeie manier om alle 3 de smaken te kunnen proeven. Maar ik ga dus echt niet 150 van die capsules bestellen om te ''testen''.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_166458234
quote:
7s.gif Op zondag 6 november 2016 18:09 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ja, maar dit leek me wel een goeie manier om alle 3 de smaken te kunnen proeven. Maar ik ga dus echt niet 150 van die capsules bestellen om te ''testen''.
En als je 1 los buisje van elke smaak, en 2 van een andere smaak die je al kent besteld? Dan zit je ook op 50.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_166458344
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2016 18:21 schreef WheeleE het volgende:

[..]

En als je 1 los buisje van elke smaak, en 2 van een andere smaak die je al kent besteld? Dan zit je ook op 50.
ik snap het probleem ook niet
  zondag 6 november 2016 @ 18:33:04 #111
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_166458522
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2016 18:21 schreef WheeleE het volgende:

[..]

En als je 1 los buisje van elke smaak, en 2 van een andere smaak die je al kent besteld? Dan zit je ook op 50.
Ah, werkt het zo. Ik dacht dat je 50 van een specifieke smaak moest halen.

Thanks, tis opgelost.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_166458815
quote:
10s.gif Op zondag 6 november 2016 18:33 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ah, werkt het zo. Ik dacht dat je 50 van een specifieke smaak moest halen.

Thanks, tis opgelost.
nee joh :D
Als je naar een winkel gaat kan je ook een buisje kopen van een smaak, of ter plekke even proeven
  zondag 6 november 2016 @ 19:46:23 #113
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_166460537
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2016 18:41 schreef computergirl het volgende:

[..]

nee joh :D
Als je naar een winkel gaat kan je ook een buisje kopen van een smaak, of ter plekke even proeven
Sorry, had echt geen idee :@ Nespresso is nog vrij nieuw voor mij :D

Heb nu lekker 300 cupjes uitgezocht die ik morgen krijg. Toppie!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_166463753
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2016 19:46 schreef Blistering het volgende:

[..]

Sorry, had echt geen idee :@ Nespresso is nog vrij nieuw voor mij :D

Heb nu lekker 300 cupjes uitgezocht die ik morgen krijg. Toppie!
Daarom is zo'n topic als dit ook zo handig ;)
Als je eenmaal je vaste smaken hebt kun je altijd nog eens groot inslaan.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_166567440
en wat vinden we van de limited editions?
pi_166577699
Apfelstrudel heeft een fris appel zuurtje, vind hem het best te drinken van allemaal.
Sachertorte heeft dat diep rijke van chocola en warme kersen, niet mijn smaak maar m'n vriendin vindt hem dan weer wel lekker.
Linzertorte heeft veel zoet rood fruit, relatief fris maar veel te zoet naar mijn smaak.

Van die eerste 2 ga ik van de week een buisje bestellen maar ook niet meer dan dat.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_166583879
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 20:15 schreef linebear het volgende:
en wat vinden we van de limited editions?
Nog geen idee, nog niet aan begonnen.
  maandag 14 november 2016 @ 09:26:35 #118
27699 Ravage
thinking about you
pi_166644112
M'n Pixie heeft een storing :( als ik 'm aanzet probeert ie op te warmen maar nu knipperen de lampjes steeds 3 keer kort en doet het apparaat verder niks.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
i'm not living, i'm just killing time
pi_166644153
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:26 schreef Ravage het volgende:
M'n Pixie heeft een storing :( als ik 'm aanzet probeert ie op te warmen maar nu knipperen de lampjes steeds 3 keer kort en doet het apparaat verder niks.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
wat zegt de handleiding? :+
  maandag 14 november 2016 @ 09:48:22 #120
27699 Ravage
thinking about you
pi_166644291
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 09:29 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat zegt de handleiding? :+
"Bel Nespresso" staat er.. maar als autistische Fokker probeer ik dat nog even uit te stellen
i'm not living, i'm just killing time
pi_166645077
Is het niet gewoon een ontkalkingswaarschuwing?
pi_166645210
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 10:46 schreef computergirl het volgende:
Is het niet gewoon een ontkalkingswaarschuwing?
Je zou toch zeggen dat dat wel in de handleiding staat als dat het geval is. Overigens heb ik ooit een onbekende storing (niet bij een Pixie overigens) verholpen door het ontkalkingsprogramma te starten.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_166754895
Mijn koffiemolen is kapot en nu zit ik te denken om nespresso te kopen. Ik heb al een nespresso gehad vroeger maar dat is al meer dan 6 jaar geleden ofzo.

- Welke Nespresso machine geeft het beste melkschuim? (mijn voige was latisimo en dat is slecht schuim).
- Welke nespresso machines geven de warmste koffie? ik weet nog dat mijn nespresso machine soms lauw warme kopjes gaf ook na ontkalken. zijn er machines die dit probleem niet hebben?

andere tips zijn ook welkom.
pi_166754957
Ik heb de DE LONGHI EN550BM Lattissima Zwart
Heel goed! En voldoet aan beide eisen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_166754992
Ja bedankt. Maar ik heb ook een latisima gehad en daar was het schuim echt niet zoals het hoort. en hij gaf ook lauwe koffie na een tijdje.
pi_166755081
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 13:09 schreef _Newman_ het volgende:
Ja bedankt. Maar ik heb ook een latisima gehad en daar was het schuim echt niet zoals het hoort. en hij gaf ook lauwe koffie na een tijdje.
Tja, dan heb je een ander model gehad of een verkeerde productie. Heb deze al jaren zonder ook maar 1 probleem.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_166755143
Het was het vorige model van 7 jaar geleden ofzo.
  zaterdag 19 november 2016 @ 15:48:13 #128
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166757372
quote:
13s.gif Op zondag 6 november 2016 15:28 schreef Blistering het volgende:
Ik snap dat bestelproces niet zo. Je moet alles per 50 bestellen, dus ik dacht ik doe 2 van deze verpakkingen: https://www.nespresso.com(...)-3-sleeve-assortment

Maar blijkbaar moet je dus 5 van die verpakkingen doen alvorens je je bestelling echt kunt verwerken.

Beetje krom als ik eerlijk ben -O-
ga gewoon naar de supermarkt?

weet iemand of je zo'n ontkalkingsset ook in een supermarkt kan kopen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Parafernalia op 19-11-2016 16:02:32 ]
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166758341
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 15:48 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

ga gewoon naar de supermarkt?

weet iemand of je zo'n ontkalkingsset ook in een supermarkt kan kopen?
nooit gezien, maar je kan bij Blokker en Kruidvat-achtige winkels wel generiek ontkalkingsspul kopen voor koffiemachines
  zaterdag 19 november 2016 @ 20:04:58 #130
66083 Platina
78th Element
pi_166761750
Misschien een rare vraag maar kan ik mer een nespresso-apparaat ook het watervolume zo instellen dat het meer overeenkomt met een normale kop koffie qua grootte? En is het het qua smaak nog goed dan?

Ben namelijk geen fan van Senseo, maar espresso is mij iets te sterk. Dus hoop eigenlijk dst dit een goed alternatief is.
pi_166761871
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:04 schreef Platina het volgende:
Misschien een rare vraag maar kan ik mer een nespresso-apparaat ook het watervolume zo instellen dat het meer overeenkomt met een normale kop koffie qua grootte? En is het het qua smaak nog goed dan?

Ben namelijk geen fan van Senseo, maar espresso is mij iets te sterk. Dus hoop eigenlijk dst dit een goed alternatief is.
Sommige machines kun je idd aanpassen. Staat in het boekje.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_166761923
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:04 schreef Platina het volgende:
Misschien een rare vraag maar kan ik mer een nespresso-apparaat ook het watervolume zo instellen dat het meer overeenkomt met een normale kop koffie qua grootte? En is het het qua smaak nog goed dan?

Ben namelijk geen fan van Senseo, maar espresso is mij iets te sterk. Dus hoop eigenlijk dst dit een goed alternatief is.
nespresso heeft lungo formaat, dat is ongeveer dubbele van espresso
pi_166762041
De lungo knop ingedrukt houden
  zaterdag 19 november 2016 @ 20:29:26 #134
66083 Platina
78th Element
pi_166762400
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:13 schreef computergirl het volgende:

[..]

nespresso heeft lungo formaat, dat is ongeveer dubbele van espresso
Maar dat is nog steeds te weinig :p
  zaterdag 19 november 2016 @ 20:30:42 #135
66083 Platina
78th Element
pi_166762444
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:17 schreef Rijst het volgende:
De lungo knop ingedrukt houden
Klinkt simpel genoeg haha.

@valentijn
Weet jij of de Pixie dat ook kan?
pi_166762577
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:29 schreef Platina het volgende:

[..]

Maar dat is nog steeds te weinig :p
met een lungo cupje krijg je dan slappe bak
pi_166771881
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:30 schreef Platina het volgende:

[..]

Klinkt simpel genoeg haha.

@valentijn
Weet jij of de Pixie dat ook kan?
Dat kan :)
pi_166771893
Voor iedereen die het niet weet en de handleiding niet leest. Je kan de hoeveelhede/verhoudingen voor espresso lungo etc zelf instellen. als je liever 50ml espresso hebt ipv 30ml dan kan dat dus ingesteld worden.Je kan overigens alle settings terug zetten naar fabrieks instellingen mochten de experimenten niet bevallen zijn.

Ik ben overigens zelf niet zo een voorstander van lungos maar je kan ook americano's maken met een nespresso, Je Doet hewoon eerst 50% water (of nog meer) in een kopje (kan via de espresso machine gewoon met heet water functie of zonder cupjes laten doorlopen) daarna doe je espresso erbij en heb je americano.
pi_166771980
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 07:29 schreef _Newman_ het volgende:
Voor iedereen die het niet weet en de handleiding niet leest. Je kan de hoeveelhede/verhoudingen voor espresso lungo etc zelf instellen. als je liever 50ml espresso hebt ipv 30ml dan kan dat dus ingesteld worden.Je kan overigens alle settings terug zetten naar fabrieks instellingen mochten de experimenten niet bevallen zijn.

Ik ben overigens zelf niet zo een voorstander van lungos maar je kan ook americano's maken met een nespresso, Je Doet hewoon eerst 50% water (of nog meer) in een kopje (kan via de espresso machine gewoon met heet water functie of zonder cupjes laten doorlopen) daarna doe je espresso erbij en heb je americano.

:r
  zondag 20 november 2016 @ 08:14:25 #140
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166771984
Dw vraag is wel waarom je dan in vredesnaam een Nespresso machine hebt gekocht
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166772051
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 07:29 schreef _Newman_ het volgende:

Ik ben overigens zelf niet zo een voorstander van lungos maar je kan ook americano's maken met een nespresso, Je Doet hewoon eerst 50% water (of nog meer) in een kopje (kan via de espresso machine gewoon met heet water functie of zonder cupjes laten doorlopen) daarna doe je espresso erbij en heb je americano.

voor of tegenstander van lungo, is dat een politiek verhaal, of komt zwarte piet nog om de hoek kijken
pi_166772173
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:30 schreef Platina het volgende:

[..]

Klinkt simpel genoeg haha.

@valentijn
Weet jij of de Pixie dat ook kan?
Hier is de handleiding
https://www.gebruikershan(...)eiding-5-461330.html

Op pagina 8 staat het.
Capsule er in stoppen.
Lungoknop indrukken en vasthouden tot je de gewenste hoevellheid koffie hebt.
Knop loslaten. En klaar het apparaat is opnieuw geprogrameerd. ^O^
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_166773631
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 08:14 schreef Parafernalia het volgende:
Dw vraag is wel waarom je dan in vredesnaam een Nespresso machine hebt gekocht
Ik heb er geen gekocht. nog niet,
  zondag 20 november 2016 @ 12:15:12 #144
66083 Platina
78th Element
pi_166774070
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 09:11 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Hier is de handleiding
https://www.gebruikershan(...)eiding-5-461330.html

Op pagina 8 staat het.
Capsule er in stoppen.
Lungoknop indrukken en vasthouden tot je de gewenste hoevellheid koffie hebt.
Knop loslaten. En klaar het apparaat is opnieuw geprogrameerd. ^O^
Thanks! Nu nog even ergens testen of het smaakt.
  zondag 20 november 2016 @ 12:16:31 #145
66083 Platina
78th Element
pi_166774095
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 08:14 schreef Parafernalia het volgende:
Dw vraag is wel waarom je dan in vredesnaam een Nespresso machine hebt gekocht
Gebruiksgemak lijkt mij. Werkt sneller dan filterkoffie en Senseo is het ook net niet.

Of zijn er nog andere alternatieven?
  zondag 20 november 2016 @ 14:40:56 #146
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166777333
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 12:16 schreef Platina het volgende:

[..]

Gebruiksgemak lijkt mij. Senseo is het ook net niet.

Als je er toch alleen maar water bij doet maakt dat ook niet uit toch. Ik zou dan gewoon voor oploskoffie gaan denk ik. Kun je nog makkelijker kiezen hoeveel water je erbij gooit :)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 20 november 2016 @ 15:12:00 #147
66083 Platina
78th Element
pi_166778489
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 14:40 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Als je er toch alleen maar water bij doet maakt dat ook niet uit toch. Ik zou dan gewoon voor oploskoffie gaan denk ik. Kun je nog makkelijker kiezen hoeveel water je erbij gooit :)
Ok Henk.
pi_166780512
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 15:12 schreef Platina het volgende:

[..]

Ok Henk.
Het is hans..
pi_166782103
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:04 schreef Platina het volgende:
Misschien een rare vraag maar kan ik mer een nespresso-apparaat ook het watervolume zo instellen dat het meer overeenkomt met een normale kop koffie qua grootte? En is het het qua smaak nog goed dan?

Ben namelijk geen fan van Senseo, maar espresso is mij iets te sterk. Dus hoop eigenlijk dst dit een goed alternatief is.
De nieuwe Krups Expert kan het ook sterker nog je kan hem programmeren voor verschillende verhoudingen inclusief temperatuur van de koffie.
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 12:16 schreef Platina het volgende:

[..]

Gebruiksgemak lijkt mij. Werkt sneller dan filterkoffie en Senseo is het ook net niet.

Of zijn er nog andere alternatieven?
Dolce Gusto heb je ook nog. Is ook best ok. Beter dan Senseo maar minder dan Nespresso IMHO
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zondag 20 november 2016 @ 18:28:01 #150
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166783458
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 15:12 schreef Platina het volgende:

[..]

Ok Henk.
Die zakjes van Nespresso zijn best ok
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 21 november 2016 @ 19:57:41 #151
66083 Platina
78th Element
pi_166808213
quote:
7s.gif Op zondag 20 november 2016 18:28 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Die zakjes van Nespresso zijn best ok
Ja maar is het toch ook net niet dan?
  maandag 21 november 2016 @ 20:01:04 #152
66083 Platina
78th Element
pi_166808321
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2016 17:32 schreef Karstman het volgende:

[..]

De nieuwe Krups Expert kan het ook sterker nog je kan hem programmeren voor verschillende verhoudingen inclusief temperatuur van de koffie.

[..]

Dolce Gusto heb je ook nog. Is ook best ok. Beter dan Senseo maar minder dan Nespresso IMHO
Bedankt. Ik zal eens rondkijken of die leuke singen hebben en of het smaakt.
  maandag 21 november 2016 @ 20:16:03 #153
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166808795
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 19:57 schreef Platina het volgende:

[..]

Ja maar is het toch ook net niet dan?
dat moet jezelf bepalen natuurlijk :) ik zou alleen geen 80 euro (of wat kost zo'n ding?) uitgeven als je de koffie eigenlijk niet lekker vind :)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 21 november 2016 @ 20:30:51 #154
66083 Platina
78th Element
pi_166809358
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 20:16 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

dat moet jezelf bepalen natuurlijk :) ik zou alleen geen 80 euro (of wat kost zo'n ding?) uitgeven als je de koffie eigenlijk niet lekker vind :)
Ja heb je een punt natuurlijk. Ik ga op het werk eens proeven. Filterkoffie heb ik ook moeten leren drinken ;)

Ik zag de Pixie voor 110 euro bij de MM. Valt mij nog mee qua prijs, al is het natuurlijk vele malen duurder dan eenn regulier apparaat.
pi_166809407
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 20:16 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

dat moet jezelf bepalen natuurlijk :) ik zou alleen geen 80 euro (of wat kost zo'n ding?) uitgeven als je de koffie eigenlijk niet lekker vind :)
Ik denk dat net gewoon smaak is. Mijn man heeft de espresso met een tikje minder water en ik de lungo met een tikje meer water. (Lepeltje meer ongeveer) smaakt prima en mijn beker is iets voller c_/
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 22 november 2016 @ 21:00:07 #156
66083 Platina
78th Element
pi_166833583
In Consumentengids van deze maand worden de espressoapparaten gekeurd. Beste uit de test is de CitiZ & Milk, beste koop is de Inissia. Pixie scoort iets lager vanwege een slechte temperatuur.
pi_166835254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:00 schreef Platina het volgende:
In Consumentengids van deze maand worden de espressoapparaten gekeurd. Beste uit de test is de CitiZ & Milk, beste koop is de Inissia. Pixie scoort iets lager vanwege een slechte temperatuur.
Grootste nadeel van de Consumentengids is dat ze niet op duurzaamheid testen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_166836155
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 08:14 schreef Parafernalia het volgende:
Dw vraag is wel waarom je dan in vredesnaam een Nespresso machine hebt gekocht
Mn vriend drinkt espresso. Ik incidenteel, heb liever lungo :+ pixie is voor ons ideaal
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:28:40 #159
66083 Platina
78th Element
pi_166897662
Ben overstag gegaan en heb een Pixie (Electric Titan) gekocht. Mooi dingetje en de lungo variant bevalt me wel :)
  vrijdag 25 november 2016 @ 22:56:11 #160
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_166901844
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Grootste nadeel van de Consumentengids is dat ze niet op duurzaamheid testen.
Mijn pixie gaat al 4 jaar feilloos mee, maakt alleen wel veel lawaai.
pi_166905861
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 22:56 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Mijn pixie gaat al 4 jaar feilloos mee, maakt alleen wel veel lawaai.
Zo lang is dat toch niet, 4 jaar? Mijn Citiz & Milk begaf het na 5 jaar, en dat vond ik voor een apparaat van tegen de 200 euro toch best snel.

Ter vergelijking: Mijn ooit bij de Hema aangeschafte filterkoffie-apparaat, dat nog dagelijks gebruikt wordt, is al 19 jaar oud, en werkt nog perfect c_/
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_166905882
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zo lang is dat toch niet, 4 jaar? Mijn Citiz & Milk begaf het na 5 jaar, en dat vond ik voor een apparaat van tegen de 200 euro toch best snel.

Ter vergelijking: Mijn ooit bij de Hema aangeschafte filterkoffie-apparaat, dat nog dagelijks gebruikt wordt, is al 19 jaar oud, en werkt nog perfect c_/
jaaaaa, maar daar hebben we ander topic voor: je oudste nog werkende apparaat
Vroeger werd er solide gebouwd , nu willen mensen na paar jaar toch weer wat anders/nieuwers
pi_166905883
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zo lang is dat toch niet, 4 jaar? Mijn Citiz & Milk begaf het na 5 jaar, en dat vond ik voor een apparaat van tegen de 200 euro toch best snel.

Ter vergelijking: Mijn ooit bij de Hema aangeschafte filterkoffie-apparaat, dat nog dagelijks gebruikt wordt, is al 19 jaar oud, en werkt nog perfect c_/
Die van mij heeft het na 3 jaar al begeven :'(
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_166978603
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:15 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Die van mij heeft het na 3 jaar al begeven :'(
De mijne werkt na 7 jaar nog perfect!
  woensdag 30 november 2016 @ 17:35:47 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167003913
Onze volautomaat espressomachine heeft het begeven dus heb ik nu een Nespresso-apparaat besteld: een DeLonghiNespresso Lattissima Pro EN750.MB

Iemand daar al ervaringen mee?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167004469
quote:
11s.gif Op woensdag 30 november 2016 17:35 schreef golfer het volgende:
Onze volautomaat espressomachine heeft het begeven dus heb ik nu een Nespresso-apparaat besteld: een DeLonghiNespresso Lattissima Pro EN750.MB

Iemand daar al ervaringen mee?
Ga je het ding terugsturen als vijf mensen het een kutapparaat vinden?
  woensdag 30 november 2016 @ 18:27:53 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167004998
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:03 schreef MCH het volgende:

Ga je het ding terugsturen als vijf mensen het een kutapparaat vinden?
Ja. Als ze kunnen bewijzen dat ze er eentje hebben en de ervaringen ook echt onderbouwd zijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167007223
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja. Als ze kunnen bewijzen dat ze er eentje hebben en de ervaringen ook echt onderbouwd zijn.
Is 400 - de cashback niet heel veel geld voor een automaat die cupjes doet? Geen trollactie maar een serieuze vraag? :@
  woensdag 30 november 2016 @ 20:26:13 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167009058
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:35 schreef MCH het volgende:

Is 400 - de cashback niet heel veel geld voor een automaat die cupjes doet? Geen trollactie maar een serieuze vraag? :@
Ja, dat is veel geld. Maar als ie doet wat er allemaal wordt beloofd en ie het 10 jaar volhoudt ben ik er tevreden mee.
Maar heb jij er ervaringen mee omdat je steeds zo er op reageert?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 november 2016 @ 21:35:16 #170
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_167011166
quote:
11s.gif Op woensdag 30 november 2016 17:35 schreef golfer het volgende:
Onze volautomaat espressomachine heeft het begeven dus heb ik nu een Nespresso-apparaat besteld: een DeLonghiNespresso Lattissima Pro EN750.MB

Iemand daar al ervaringen mee?
nu 1,5 jaar in huis en vooralsnog erg blij mee :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_167012290
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, dat is veel geld. Maar als ie doet wat er allemaal wordt beloofd en ie het 10 jaar volhoudt ben ik er tevreden mee.
Maar heb jij er ervaringen mee omdat je steeds zo er op reageert?
Steeds zo? Nee, ik gebruik nu een relatief duur apparaat van Dolce Gusto. Ik vind dat voor nu prima koffie en voor die enkele keer dat ik een koffie-melkproduct wil neem ik de Latte Macchiato Caramel cups. Misschien stap ik wel over als mijn apparaat kapot gaat. Volg het met interesse.
  woensdag 30 november 2016 @ 22:16:01 #172
66083 Platina
78th Element
pi_167012386
Heb t idee dat de koffie van mn Pixie niet echt warm is. De cupjes zelf echter :')
  vrijdag 2 december 2016 @ 11:54:28 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167043711
Hij is gearriveerd en ziet er prachtig uit en belangrijker: alle functies doen het helemaal goed. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167107585
Ik ben op zoek naar een nieuwe nespresso nu onze citiz and milk het heeft begeven. Bij de nieuwe hoeft er geen melkfunctie aanwezeg te zijn. Enig idee wie de beste aanbieding heeft? (Mag belgie, duitsland en nederland zijn)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:18:41 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167140127
Nespresso Kazaar, sterkte 12, is zelfs voor mij een beetje te stevig. Heb er wel nog 50 gratis cups van. :@
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167140228
Beste heren en dames,
Op dit moment ben ik koffie apparaten aan het vergelijken, nu kom ik steeds terug bij de Nespresso magimix. Nu drink ik eigenlijk alleen zwarte koffie op zaterdag en zondagochtend. De rest drink ik vanuit de automaat op kantoor. Raden jullie mij deze dan aan? Of is dit alleen koffie met smaakjes en ekte kleine Nespresso?
Ben benieuwd! :P
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:26:41 #177
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_167141402
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:23 schreef Leonos het volgende:
Beste heren en dames,
Of is dit alleen koffie met smaakjes en ekte kleine Nespresso?
Ben benieuwd! :P
Ik snap geen hol van wat je wil zeggen?
pi_167141433
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:26 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik snap geen hol van wat je wil zeggen?
Oke ;( Herkansing.

Ik bedoel; Ik drink alleen zwarte koffie. Nespresso zijn naar mijn weten alleen van zulke kleine bakjes met bijvoorbeeld schuim of melk.
Of kan je uit een Magimix ook gewoon een lekkere bak normale zwarte koffie halen?
Of kan ik dan beter een ander apparaat halen?
  dinsdag 6 december 2016 @ 13:33:18 #179
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_167141538
Nespresso heeft volgens mij maar 3 capsules met extra smaak, chocola, caramel en vanille, maar die vind ik niet te zuipen.
Verder verschillende soorten oorsprong en brandingen maar allemaal zwarte koffie.

Ik heb mijn apparaat gewoon ingesteld dat ik ofwel een klein bakje haal of een gewone kop van 20cl.

Daarvoor gebruik ik dan Lungo's maar een iets sterkere variant gaat ook prima.
pi_167141942
Formeel 3 maten, Ristretto, Espresso en Lungo. Bij de meeste apparaten hebben 2 knopjes voor twee maten, standaard espresso en lungo maar vaak kun je zelf de exacte hoeveelheid aanpassen door een instelling op het apparaat te veranderen. Verwacht alleen niet dat er een mok uitkomt zoals je ouderwets filterkoffie zou zetten.

Ik drink voornamelijk Lungo's (Fortissio Lungo om precies te zijn) en af een toe een espresso van een sterkere of zachtere variant. En heel soms een smaakje als die er is als limited edition, maar dan moet ie wel lekker zijn en dat is lang niet altijd zo. Zoals nu de Apfelstrudel kerst variant. M'n vriendin vindt vooral een wat zachtere lekker en vaker ook een smaakje, ook meestal als lungo hoewel het volgens nespresso formeel een espresso moet zijn.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_167142025
Lungo moet het zijn dan denk. Ik zal de kerstman eens inlichten ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 december 2016 @ 14:11:00 #182
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_167142484
Jammer dat de Cafezinho niet meer te krijgen is, damn wat is die lekker.

Doet me een beetje denken aan Turkse koffie, heerlijk sterk en mooie nasmaak.
pi_167151079
Paar maanden terug een Magimix Umilk gekocht en nadat ik door de meegeleverde cups heen was bij de Lidl in de aanbieding een paar honderd cups aangeschaft. Lekkerste was de Lidl-ristretto die ik drink al espresso of de paarse espresso waarvan ik 1 cup als espresso zet en de 2e dan iets langer laat doorlopen om toch een flinke stevige kop te hebben. De lungo als lungo gezet vind ik net iets te slap en waterig. Omdat ik nu aan m`n een na laatste doosje zit wil ik er weer een paar honderd inslaan, maar nu online. Ik zoek echt stevige espresso die iets branderig smaakt en een lungo waar ik niet bijna doorheen kan kijken en ook vol smaakt. En voordelig natuurlijk, ik verbruik toch wel 5 a 6 cups per dag :) Iemand tips?
  dinsdag 6 december 2016 @ 20:23:08 #184
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167152399
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 19:44 schreef nietteserieus het volgende:
Paar maanden terug een Magimix Umilk gekocht en nadat ik door de meegeleverde cups heen was bij de Lidl in de aanbieding een paar honderd cups aangeschaft. Lekkerste was de Lidl-ristretto die ik drink al espresso of de paarse espresso waarvan ik 1 cup als espresso zet en de 2e dan iets langer laat doorlopen om toch een flinke stevige kop te hebben. De lungo als lungo gezet vind ik net iets te slap en waterig. Omdat ik nu aan m`n een na laatste doosje zit wil ik er weer een paar honderd inslaan, maar nu online. Ik zoek echt stevige espresso die iets branderig smaakt en een lungo waar ik niet bijna doorheen kan kijken en ook vol smaakt. En voordelig natuurlijk, ik verbruik toch wel 5 a 6 cups per dag :) Iemand tips?
Nespresso Kazaar, sterkte 12 als Lungo is heel erg pittig.
Ik vind hem als ristretto en zelfs als espresso te sterk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 december 2016 @ 20:29:54 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_167152562
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:18 schreef golfer het volgende:
Nespresso Kazaar, sterkte 12, is zelfs voor mij een beetje te stevig. Heb er wel nog 50 gratis cups van. :@
de kazaar is :9~
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 7 december 2016 @ 14:17:31 #186
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_167166806
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:18 schreef golfer het volgende:
Nespresso Kazaar, sterkte 12, is zelfs voor mij een beetje te stevig. Heb er wel nog 50 gratis cups van. :@
Zal ik je m'n adres sturen :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 7 december 2016 @ 16:01:38 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167168524
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 14:17 schreef Parafernalia het volgende:

Zal ik je m'n adres sturen :@
Als je mij 35 cent per cup i.p.v. de 39 cent die de cups kosten wilt betalen dan stuur ik het restant met plezier naar je op hoor. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 7 december 2016 @ 17:13:13 #188
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_167170008
quote:
12s.gif Op woensdag 7 december 2016 16:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je mij 35 cent per cup i.p.v. de 39 cent die de cups kosten wilt betalen dan stuur ik het restant met plezier naar je op hoor. ;)
Je hebt geen geluk...start net mijn Krups op, zat er geen water meer in. Wer uitgezet, water bijgevuld, weer aangezet, komt er een harder geluid uit. Maar er gebeurde niks.
Blijkt dat dat kuipje niet doorgeprikt is. Er stroomt ook geen water ofzo.

Paar keer opnieuw kuipje geplaatst, maar maakt allemaal niet uit }:|
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_167170254
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:13 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Je hebt geen geluk...start net mijn Krups op, zat er geen water meer in. Wer uitgezet, water bijgevuld, weer aangezet, komt er een harder geluid uit. Maar er gebeurde niks.
Blijkt dat dat kuipje niet doorgeprikt is. Er stroomt ook geen water ofzo.

Paar keer opnieuw kuipje geplaatst, maar maakt allemaal niet uit }:|
Voor het niet doorprikken heb ik geen oplossing. Maar dat geen water heb ik ook wel eens gehad. je moet gewoon heel vaak het koffieknopje indrukken (ik doe dat zonder cupje) net zolang hij hem "pakt" en weer een normale hoeveelheid water krijgt. Hij moet een soort vacuüm trekken ofzo geloof ik.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_167170507
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:13 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Je hebt geen geluk...start net mijn Krups op, zat er geen water meer in. Wer uitgezet, water bijgevuld, weer aangezet, komt er een harder geluid uit. Maar er gebeurde niks.
Blijkt dat dat kuipje niet doorgeprikt is. Er stroomt ook geen water ofzo.

Paar keer opnieuw kuipje geplaatst, maar maakt allemaal niet uit }:|
handel helemaal naar achter trekken en even vasthouden
  donderdag 8 december 2016 @ 00:45:33 #191
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_167181477
Wdank!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 7 januari 2017 @ 01:12:18 #192
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_167941505
DHL aan de deur van de week. Cadeautje van Nespresso, want >5 jaar klant:





Twee ristretto kopjes. Alleen is die knop in al die jaren nog nooit ingedrukt geweest. Ik drink alles 'Lungo' :')
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_167941610
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 01:12 schreef Papabear het volgende:
DHL aan de deur van de week. Cadeautje van Nespresso, want >5 jaar klant:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Twee ristretto kopjes. Alleen is die knop in al die jaren nog nooit ingedrukt geweest. Ik drink alles 'Lungo' :')
Bah, Amstel :r
  zaterdag 7 januari 2017 @ 01:24:14 #194
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_167941635
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 01:22 schreef MCH het volgende:

[..]

Bah, Amstel :r
O+
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  zaterdag 7 januari 2017 @ 01:29:29 #195
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_167941694
quote:
12s.gif Op woensdag 7 december 2016 16:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je mij 35 cent per cup i.p.v. de 39 cent die de cups kosten wilt betalen dan stuur ik het restant met plezier naar je op hoor. ;)
20ct geboden :s)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 januari 2017 @ 07:23:28 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_167942935
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 01:29 schreef Papabear het volgende:

[..]

20ct geboden :s)
per cupje of voor de hele partij ? :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:58:43 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_167945983
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 01:29 schreef Papabear het volgende:

20ct geboden :s)
Ze zijn al bijna helemaal op. Jammer, je bent een maand te laat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_167948531
Maar bestel je ook vaak dan? Ik kom qua datum ook wel redelijk ver, maar bestel never nooit iets in de shop..
pi_167954118
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 01:12 schreef Papabear het volgende:
DHL aan de deur van de week. Cadeautje van Nespresso, want >5 jaar klant:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Twee ristretto kopjes. Alleen is die knop in al die jaren nog nooit ingedrukt geweest. Ik drink alles 'Lungo' :')
Serieus... Ik ben al veel langer klant maar ik heb nog nooit iets gehad. In het begin steeds anderen laten bestellen voor me. Misschien is dat het, kom wel regelmatig in de boutique, dat wel.

Heeft iemand anders trouwens ook ergens begin december besteld met die actie met gratis verzenden en gratis koekjes. Toen ik bestelde waren de koekjes op, die zouden nageleverd worden maar ik heb er sindsdien niks meer van gehoord...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  zaterdag 7 januari 2017 @ 17:14:35 #200
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_167954359
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:05 schreef Karstman het volgende:

[..]

Serieus... Ik ben al veel langer klant maar ik heb nog nooit iets gehad. In het begin steeds anderen laten bestellen voor me. Misschien is dat het, kom wel regelmatig in de boutique, dat wel.

Heeft iemand anders trouwens ook ergens begin december besteld met die actie met gratis verzenden en gratis koekjes. Toen ik bestelde waren de koekjes op, die zouden nageleverd worden maar ik heb er sindsdien niks meer van gehoord...
Dit was ook de eerste keer dat ik iets kreeg. Waarschijnlijk ook als een soort van reminder, want ik heb al een half jaar niks meer bij ze besteld _O-
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_167958505
sinds wanneer hebben ze op schiphol een boutique?
pi_167958618
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 19:51 schreef Rijst het volgende:
sinds wanneer hebben ze op schiphol een boutique?
sinds 7 december 2016.
pi_168369134
Groot nieuws! Ik kreeg zojuist een mailtje van Nespresso dat ik als dank voor mijn jarenlange trouwe klandizie de status van Expert heb gekregen. Dat is wel een applausje waard, toch? ;)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_168369150
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Groot nieuws! Ik kreeg zojuist een mailtje van Nespresso dat ik als dank voor mijn jarenlange trouwe klandizie de status van Expert heb gekregen. Dat is wel een applausje waard, toch? ;)
en dat levert op?
pi_168369186
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Groot nieuws! Ik kreeg zojuist een mailtje van Nespresso dat ik als dank voor mijn jarenlange trouwe klandizie de status van Expert heb gekregen. Dat is wel een applausje waard, toch? ;)
_O_
En nu?
  maandag 23 januari 2017 @ 12:38:41 #206
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_168369315
Iemand de vintage al besteld?
  maandag 23 januari 2017 @ 12:39:32 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168369338
Ik heb 'm gekregen, vind er niks speciaals aan, sorry :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168369981
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

_O_
En nu?
Nu krijg ik 10% korting bij bestelling van accessoires (machines en onderdelen uitgezonderd), en na elke 1000 capsules een gratis ontkalkingssetje.

Dus ik verwacht hier op dit forum voortaan wel met de nodige egards behandeld te worden. :Y
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_168370012
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:39 schreef Molo het volgende:
Ik heb 'm gekregen, vind er niks speciaals aan, sorry :+
Hoeveel cupjes heb je nog over? O-) Neem anders wat mee richting Valthermond :@
mag het weten
  maandag 23 januari 2017 @ 13:16:29 #210
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_168370193
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nu krijg ik 10% korting bij bestelling van accessoires (machines en onderdelen uitgezonderd), en na elke 1000 capsules een gratis ontkalkingssetje.

Dus ik verwacht hier op dit forum voortaan wel met de nodige egards behandeld te worden. :Y
_O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 23 januari 2017 @ 13:18:56 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168370238
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nu krijg ik 10% korting bij bestelling van accessoires (machines en onderdelen uitgezonderd), en na elke 1000 capsules een gratis ontkalkingssetje.

Dus ik verwacht hier op dit forum voortaan wel met de nodige egards behandeld te worden. :Y
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 23 januari 2017 @ 13:19:16 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168370250
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Hoeveel cupjes heb je nog over? O-) Neem anders wat mee richting Valthermond :@
Tien ofzo, die zijn voor die tijd wel op
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168370258
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nu krijg ik 10% korting bij bestelling van accessoires (machines en onderdelen uitgezonderd), en na elke 1000 capsules een gratis ontkalkingssetje.

Dus ik verwacht hier op dit forum voortaan wel met de nodige egards behandeld te worden. :Y
Ah Amice! Fijn toch dat wij als Experts onder elkaar dit forum van een beetje niveau voorzien.

(ja, ik heb het mailtje ook gehad en als 9 jaar vaste klant. Volgend jaar dus Ambassador :) )
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_168370308
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Tien ofzo, die zijn voor die tijd wel op
-O-
Gij koffiejunk c_/
mag het weten
  maandag 23 januari 2017 @ 13:26:48 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168370431
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:22 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

-O-
Gij koffiejunk c_/
Een maand jonguh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168370460
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Een maand jonguh
Ik deed een jaar over de twee proefsetjes van 10 jonguh :+ Maar ik drink dan ook niet dagelijks Nespresso :@
mag het weten
  maandag 23 januari 2017 @ 13:29:00 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168370480
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik deed een jaar over de twee proefsetjes van 10 jonguh :+ Maar ik drink dan ook niet dagelijks Nespresso :@
Jezus Christus :D

Ik heb vandaag al 6 cupjes pikaan gemaakt :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168370526
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Jezus Christus :D

Ik heb vandaag al 6 cupjes pikaan gemaakt :7
Heb pas na een jaar het 'ontdekkings'pakket van 90 cupjes aangebroken :') Die had ik vorig jaar dus al besteld hé toen ik net mijn Latissima+ had gekocht met 60 euro koffietegoed erbij.

Dus.. veel vs weinigdrinker :o :+
mag het weten
pi_168370531
kk ding wat ik heb geeft na 5 jaar dan halve kopjes, dan volle. En nee dat heeft niets met de knoppen te maken. Paar keer al doorgespoeld met azijn maar helpt voor geen ene kk moer.
U MAD?
  maandag 23 januari 2017 @ 13:34:17 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168370615
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:30 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Heb pas na een jaar het 'ontdekkings'pakket van 90 cupjes aangebroken :') Die had ik vorig jaar dus al besteld hé toen ik net mijn Latissima+ had gekocht met 60 euro koffietegoed erbij.

Dus.. veel vs weinigdrinker :o :+
Damn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 23 januari 2017 @ 13:34:36 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168370623
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
kk ding wat ik heb geeft na 5 jaar dan halve kopjes, dan volle. En nee dat heeft niets met de knoppen te maken. Paar keer al doorgespoeld met azijn maar helpt voor geen ene kk moer.
Nieuwe kopen, kk goedkoop
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168370673
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Damn
Een kop per dag is echt mijn max als ik al zin heb in koffie. Als ik het dan toch drink tussen 15:00 en 16:00 uur :P Kan prima een dag zonder koffie doorkomen. Al is een Nespresso zondagochtend bij de brunch ook heerlijk :9
mag het weten
  maandag 23 januari 2017 @ 13:39:25 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168370749
Ik kan ook prima zonder koffie, maar is gewoon lekker dus neem ik het :+

Hou je er gewoon niet zo van?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 23 januari 2017 @ 13:41:11 #224
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168370787
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
kk ding wat ik heb geeft na 5 jaar dan halve kopjes, dan volle. En nee dat heeft niets met de knoppen te maken. Paar keer al doorgespoeld met azijn maar helpt voor geen ene kk moer.
https://www.nespresso.com/nl/nl/machine-assistance
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168370845
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:39 schreef Molo het volgende:
Ik kan ook prima zonder koffie, maar is gewoon lekker dus neem ik het :+

Hou je er gewoon niet zo van?
True, zit wat in c_/ Ja wel hoor, vooral nepkoffie (dus graag cappuccino of latte), geen ekte koffie voor de liefhebber/purist (dus espresso of lungo) Punt is meer dat ik na twee bakken goed vol zit, merk dat de cafeïne begint te werken en niet zoals menig collega op het werk om het uur een nieuw bakkie moet omdat ik anders niet kan functioneren. Drink het vooral omdat het lekker is op zijn tijd en ik 's middags vaak zo'n inkakmoment heb. Ideaal om dan koffie te drinken :Y
mag het weten
pi_168370847
quote:
Thanks maar wat moet ik ermee. Kan beter een nieuwe halen.
U MAD?
pi_168370998
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Thanks maar wat moet ik ermee. Kan beter een nieuwe halen.
Machine assistance kan je altijd proberen. Zo had mijn Latissima dat er geen melkschuim meer uit het melkreservoir/pompje kwam. Wel gewoon een straaltje warme melk, maar je wilt natuurlijk wel opgeklopte melkschuim als je zo'n apparaat hebt. Telefonisch eerst allerlei dingen moeten proberen, verhielp het probleem niet. Dus kreeg ik een compleet nieuwe melkschuimkopunit toegestuurd :o Bleek later na goed reinigen dat het pompje niet elk soort melk even fijn vindt. Ik had dan volle melk dan houdbare halfvolle melk dan magere melk en zelfs een keer amandelmelk gebruikt. Tja, verschillende soorten melk met elk een eigen structuur. Sindsdien gewoon weer terug op volle melk, geeft wel het beste resultaat. Zodoende heb ik de opgestuurde melkschuimkopunit als back-up mocht de eerste echt ooit stuk gaan :+
mag het weten
pi_168371900
Donderdag start de BTW actie van Mediamarkt. Een goed moment om een machine aan te schaffen. Ik ga eens kijken voor een Pixie.
pi_168372223
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:50 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Machine assistance kan je altijd proberen. Zo had mijn Latissima dat er geen melkschuim meer uit het melkreservoir/pompje kwam. Wel gewoon een straaltje warme melk, maar je wilt natuurlijk wel opgeklopte melkschuim als je zo'n apparaat hebt. Telefonisch eerst allerlei dingen moeten proberen, verhielp het probleem niet. Dus kreeg ik een compleet nieuwe melkschuimkopunit toegestuurd :o Bleek later na goed reinigen dat het pompje niet elk soort melk even fijn vindt. Ik had dan volle melk dan houdbare halfvolle melk dan magere melk en zelfs een keer amandelmelk gebruikt. Tja, verschillende soorten melk met elk een eigen structuur. Sindsdien gewoon weer terug op volle melk, geeft wel het beste resultaat. Zodoende heb ik de opgestuurde melkschuimkopunit als back-up mocht de eerste echt ooit stuk gaan :+
Denk dat ze het bij mij dan toch gaan gooien op het niet tijdig ontkalken van de machine.
En bovendien heb ik niet zo'n te duren Nespresso ontkalkingsset gekocht.
U MAD?
  maandag 23 januari 2017 @ 14:50:03 #230
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168372931
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2017 14:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Denk dat ze het bij mij dan toch gaan gooien op het niet tijdig ontkalken van de machine.
En bovendien heb ik niet zo'n te duren Nespresso ontkalkingsset gekocht.
Hoeft ook niet, gewoon wat citroenzuur gebruiken, azijn kan de machine beschadigen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168373098
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 14:21 schreef Rijst het volgende:
Donderdag start de BTW actie van Mediamarkt. Een goed moment om een machine aan te schaffen. Ik ga eens kijken voor een Pixie.
Ze zijn niet uitgesloten?
pi_168376603
In Groningen opent binnenkort een Nespresso boutique. Zijn ze een paar jaar te laat mee :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_168379796
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
kk ding wat ik heb geeft na 5 jaar dan halve kopjes, dan volle. En nee dat heeft niets met de knoppen te maken. Paar keer al doorgespoeld met azijn maar helpt voor geen ene kk moer.
Je weet dat je de hoeveelheid in kan stellen?
pi_168379857
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Groot nieuws! Ik kreeg zojuist een mailtje van Nespresso dat ik als dank voor mijn jarenlange trouwe klandizie de status van Expert heb gekregen. Dat is wel een applausje waard, toch? ;)
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:19 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ah Amice! Fijn toch dat wij als Experts onder elkaar dit forum van een beetje niveau voorzien.

(ja, ik heb het mailtje ook gehad en als 9 jaar vaste klant. Volgend jaar dus Ambassador :) )
Wanneer word je expert / ambassador?
pi_168380238
Woh. Die pixie is bij coolblue een stuk goedkoper dan bij nespresso zelf :o
pi_168381267
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:35 schreef Funkel het volgende:

[..]

[..]

Wanneer word je expert / ambassador?
expert bij 5 jar lid of 1000 cups per jaar. Ambassador bij 10 jaar of 1500 cups er jaar.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_168382886
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
Woh. Die pixie is bij coolblue een stuk goedkoper dan bij nespresso zelf :o
dat geldt voor iedere machine. Op die van de nieuwe Citiz na.
pi_168382930
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 14:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Ze zijn niet uitgesloten?
Nope.
pi_168383681
quote:
2s.gif Op maandag 23 januari 2017 20:20 schreef Karstman het volgende:

[..]

expert bij 5 jar lid of 1000 cups per jaar. Ambassador bij 10 jaar of 1500 cups er jaar.
En wat kun je ermee? :P
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_168384473
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 14:21 schreef Rijst het volgende:
Donderdag start de BTW actie van Mediamarkt. Een goed moment om een machine aan te schaffen. Ik ga eens kijken voor een Pixie.
Ik zou amazon.de ook eens in de gaten houden. Ik heb er laatst een nieuwe Inissia gekocht voor ¤50,- incl 16 capsules en het viel tijdens de oudejaarsactieperiode dus ik kreeg ook nog eens ¤30,- tegoed voor de nespressoshop *O* _O- *O* _O_ ~:)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_168385527
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:31 schreef yosander het volgende:

[..]

En wat kun je ermee? :P
Nog niet in verdiept maar in elk geval gratis verzending en ontkalk setjes. Volgens mij zag ik ook iets over masterclass en VIP iets. Moet nog even kijken. Misschien krijg ik dan ook eindelijk de koekjes die ze 2 maanden geleden beloofden...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_168389908
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 14:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, gewoon wat citroenzuur gebruiken, azijn kan de machine beschadigen.
Weet je ook waarom azijn de machine beschadigd en citroenzuur niet?
pi_168402844
Vandaag een pakje in mijn bus van Nespresso. Bezorgd door Sandd godbetert. Dan wil Nespresso een chique en elitair imago uitstralen, sturen ze hun post met zo'n prijsvechter. Wat is het volgende? Liggen de cupjes straks bij de Action?

Maar goed. Ik had eigenlijk gehoopt op wat gratis cupjes, maar die zijn kennelijk voorbehouden aan de Ambassadors. Ik, slechts een nederige Expert zijnde, moest het doen met een zgn. tasting spoon. (We kunnen het wel een proeflepel noemen, maar dat klinkt zo banaal). Heb ik toch al die jaren gewoon mijn Nespresso opgedronken, als een barbaar. Blijkbaar moet je eerst de crema oplepelen met de lepel, en daarna de overige koffie luid slurpend tot je nemen.

Echt, het is heerlijke koffie, maar al die aanstelleritis er omheen begint steeds ridiculer te worden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_168404277
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag een pakje in mijn bus van Nespresso. Bezorgd door Sandd godbetert. Dan wil Nespresso een chique en elitair imago uitstralen, sturen ze hun post met zo'n prijsvechter. Wat is het volgende? Liggen de cupjes straks bij de Action?

Maar goed. Ik had eigenlijk gehoopt op wat gratis cupjes, maar die zijn kennelijk voorbehouden aan de Ambassadors. Ik, slechts een nederige Expert zijnde, moest het doen met een zgn. tasting spoon. (We kunnen het wel een proeflepel noemen, maar dat klinkt zo banaal). Heb ik toch al die jaren gewoon mijn Nespresso opgedronken, als een barbaar. Blijkbaar moet je eerst de crema oplepelen met de lepel, en daarna de overige koffie luid slurpend tot je nemen.

Echt, het is heerlijke koffie, maar al die aanstelleritis er omheen begint steeds ridiculer te worden.
Je moet wat als de andere cupjes steeds beter en betaalbaarder worden. Dan maar een nóg exclusiever imago en nog meer marketingacties op touw zetten.
pi_168404477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag een pakje in mijn bus van Nespresso. Bezorgd door Sandd godbetert. Dan wil Nespresso een chique en elitair imago uitstralen, sturen ze hun post met zo'n prijsvechter. Wat is het volgende? Liggen de cupjes straks bij de Action?

Maar goed. Ik had eigenlijk gehoopt op wat gratis cupjes, maar die zijn kennelijk voorbehouden aan de Ambassadors. Ik, slechts een nederige Expert zijnde, moest het doen met een zgn. tasting spoon. (We kunnen het wel een proeflepel noemen, maar dat klinkt zo banaal). Heb ik toch al die jaren gewoon mijn Nespresso opgedronken, als een barbaar. Blijkbaar moet je eerst de crema oplepelen met de lepel, en daarna de overige koffie luid slurpend tot je nemen.

Echt, het is heerlijke koffie, maar al die aanstelleritis er omheen begint steeds ridiculer te worden.
Ah Amice, je hebt je Grand Cru vanavond ook met de tasting spoon mogen genieten!

Ik ben benieuwd wat ik krijg als ik straks Ambassador ben, een goeden lepel...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_168404612
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag een pakje in mijn bus van Nespresso. Bezorgd door Sandd godbetert. Dan wil Nespresso een chique en elitair imago uitstralen, sturen ze hun post met zo'n prijsvechter. Wat is het volgende? Liggen de cupjes straks bij de Action?

maar al die aanstelleritis er omheen begint steeds ridiculer te worden.
Over aanstelleritis gesproken...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 24 januari 2017 @ 23:03:14 #247
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_168408299
Ambassadors kregen de lepel ook... wel een dag eerder :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_168408318
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 23:03 schreef Sjeen het volgende:
Ambassadors kregen de lepel ook... wel een dag eerder :)
verschil moet er zijn :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 25 januari 2017 @ 23:17:28 #249
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_168431595
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:07 schreef -banaan2- het volgende:

[..]

Weet je ook waarom azijn de machine beschadigd en citroenzuur niet?
Onze Nespresso's zijn levende wezens!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 25 januari 2017 @ 23:19:59 #250
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_168431670
Het werd vroeger vooral gewonnen uit citrusvruchten, maar het wordt tegenwoordig vooral gewonnen uit suiker met behulp van bepaalde schimmels, zoals Aspergillus niger.

- als schoonmaakmiddel om kalkaanslag en aanslag van algen (bijvoorbeeld op warmtewisselaars) te verwijderen of te voorkomen
- voor het ontkalken van huishoudelijke apparatuur, zoals koffiemachines

Wiki _O_



[ Bericht 35% gewijzigd door Parafernalia op 25-01-2017 23:26:55 ]
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_168432705
Pixie met 30e tegoed gescoord in de mediamarkt btw weg ermee actie :Y

  donderdag 26 januari 2017 @ 09:22:13 #252
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168435290
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 08:07 schreef -banaan2- het volgende:

[..]

Weet je ook waarom azijn de machine beschadigd en citroenzuur niet?
Azijnzuur tast metalen aan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_168435870
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2017 09:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Azijnzuur tast metalen aan
Omdat het zuur is? Ik heb een beetje zitten zoeken waarom azijn wel de machine zou aantasten en citroenzuur niet, maar ik kan er niet achterkomen. Citroenzuur is in principe een iets sterker zuur dan azijn, maar dat hangt ook af van hoeveelheid citroenzuurpoeder je in water oplost.

Ik kan me goed voorstellen dat het makkelijker is veel citroenzuur in water op te lossen, dat het daardoor sterker is en dus beter ontkalkt. Wat ik las is dat met azijn er vaak los kalk gruis ontstaat wat dus niet helemaal oplost en leidingen in het apparaat kan verstoppen. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de sterke geur en smaak van azijn dat je niet in je bakje koffie wil, maar wanneer je maar genoeg met water naspoelt heb je daar geen last van. Ik zou denken dat als je maar genoeg azijn gebruikt en het lang genoeg laat reageren met het kalk dat je hetzelfde resultaat haalt, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Dat zou wel betekenen dat je net zo goed goedkope azijn kan gebruiken als citroenzuur (wat ook niet duur is, maar wel iets lastiger te vinden).
pi_168441562
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 10:00 schreef -banaan2- het volgende:

[..]

Omdat het zuur is? Ik heb een beetje zitten zoeken waarom azijn wel de machine zou aantasten en citroenzuur niet, maar ik kan er niet achterkomen. Citroenzuur is in principe een iets sterker zuur dan azijn, maar dat hangt ook af van hoeveelheid citroenzuurpoeder je in water oplost.

Ik kan me goed voorstellen dat het makkelijker is veel citroenzuur in water op te lossen, dat het daardoor sterker is en dus beter ontkalkt. Wat ik las is dat met azijn er vaak los kalk gruis ontstaat wat dus niet helemaal oplost en leidingen in het apparaat kan verstoppen. Daarnaast heb je natuurlijk ook nog de sterke geur en smaak van azijn dat je niet in je bakje koffie wil, maar wanneer je maar genoeg met water naspoelt heb je daar geen last van. Ik zou denken dat als je maar genoeg azijn gebruikt en het lang genoeg laat reageren met het kalk dat je hetzelfde resultaat haalt, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Dat zou wel betekenen dat je net zo goed goedkope azijn kan gebruiken als citroenzuur (wat ook niet duur is, maar wel iets lastiger te vinden).
Een oplossing van azijnzuur bestaat uit het zuur (H3O+) en het zuurrest-ion: acetaat, acetaat tast metalen aan. Een oplossing van citroenzuur bevat geen acetaat :).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 23:56:41 #255
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_168505060
Waar haal je citroenzuur?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_168637599
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Groot nieuws! Ik kreeg zojuist een mailtje van Nespresso dat ik als dank voor mijn jarenlange trouwe klandizie de status van Expert heb gekregen. Dat is wel een applausje waard, toch? ;)
Ja ja, dit fantastische bericht kregen wij deze week ook. Inclusief maffe lepel.
pi_168637765
Is er iemand die een Aeroccino 4 heeft? Zo ja, wat zijn je ervaringen?
  vrijdag 3 februari 2017 @ 12:27:45 #258
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168637898
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 23:56 schreef Parafernalia het volgende:
Waar haal je citroenzuur?
Drogist, grotere supermarkten, online.
Ik koop het kiloverpakking op ebay
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Spellchecker vrijdag 3 februari 2017 @ 16:28:14 #259
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_168642283
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 20:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag een pakje in mijn bus van Nespresso. Bezorgd door Sandd godbetert. Dan wil Nespresso een chique en elitair imago uitstralen, sturen ze hun post met zo'n prijsvechter. Wat is het volgende? Liggen de cupjes straks bij de Action?

Maar goed. Ik had eigenlijk gehoopt op wat gratis cupjes, maar die zijn kennelijk voorbehouden aan de Ambassadors. Ik, slechts een nederige Expert zijnde, moest het doen met een zgn. tasting spoon. (We kunnen het wel een proeflepel noemen, maar dat klinkt zo banaal). Heb ik toch al die jaren gewoon mijn Nespresso opgedronken, als een barbaar. Blijkbaar moet je eerst de crema oplepelen met de lepel, en daarna de overige koffie luid slurpend tot je nemen.

Echt, het is heerlijke koffie, maar al die aanstelleritis er omheen begint steeds ridiculer te worden.
Wij hebben 'm ook gekregen .....
Paar weken geleden twee van die pixie-kopjes gekregen .... die gebruiken we dan weer wel .... :P

Voor de grap eens op marktplaats kijken voor die lepels :D

[ Bericht 5% gewijzigd door maily op 04-02-2017 11:51:32 ]
pi_168684453
Die lepel is toch belachelijk. Als ik ooit iemand dat ding zie gebruiken dan lach ik diegene de rest van zijn leven keihard uit. Prima dat je een soort loyaliteitsprogramma op wil zetten, maar stuur geen overbodige meuk op.

Ik gebruik het nu maar voor plantenvoeding. Hoef ik daar geen 'echte' lepel voor te gebruiken.
  zondag 5 februari 2017 @ 14:17:26 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168684985
Lepel hier ook ontvangen :')

Wel handig voor saus over dumplings enzo :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 13 februari 2017 @ 18:37:04 #262
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_168878469
pics van de lepel
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_168882091
Niet m'n eigen lepel maar dit is hem wel:
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_168882213
Hebben ook zo'n lepel ontvangen, denk half NL. MarktpIaats staat vol met die ondingen :')
  Licht Ontvlambaar maandag 13 februari 2017 @ 22:27:22 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_168884442
Waarom zou je zoiets op marktplaats zetten?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 13 februari 2017 @ 22:49:41 #266
27699 Ravage
thinking about you
pi_168885071
Tja.. omdat je niks aan een koffieproeflepel ( :') ) hebt.. en niet te veel nadenkt en hoopt dat iemand anders er wel op zit te wachten
i'm not living, i'm just killing time
pi_169427249
Ik gebruik hem als suikerlepeltje.....prima maat :D
  zaterdag 29 april 2017 @ 21:45:39 #268
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_170572903
Vanmiddag een KitchenAid Nespresso apparaat gekocht. Nu 'installeren' en morgen maar eens testen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 1 mei 2017 @ 00:04:35 #269
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_170599385
de Rosabaya smaakt wel heel erg zuur.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 1 mei 2017 @ 17:45:12 #270
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_170612799
https://www.nespresso.com/nl/nl/explorations#/

nieuwe koffie

24 euro voor 20 cupjes? :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 1 mei 2017 @ 17:50:51 #271
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_170612935
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:45 schreef hmmmz het volgende:
https://www.nespresso.com/nl/nl/explorations#/

nieuwe koffie

24 euro voor 20 cupjes? :')
Geweldig toch, zijn mensen die dat willen kopen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_170626701
quote:
0s.gif Op maandag 1 mei 2017 17:45 schreef hmmmz het volgende:
https://www.nespresso.com/nl/nl/explorations#/

nieuwe koffie

24 euro voor 20 cupjes? :')
Ik ga het eerst in de boutique wel even proeven voor ik dat betaal
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_172112413
Weet iemand of het zo is dat er tegenwoordig ook originele cups worden verkocht bij de Appie? Sprak gisteren een vriend en volgens hem verkopen ze namelijk ook originele cups bij de Appie om de hoek bij hem. Ik dacht dat dit alleen mogelijk was bij boutiques of online bij Nespresso?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 juli 2017 @ 14:01:01 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_172112466
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:58 schreef Waelreyad het volgende:
Weet iemand of het zo is dat er tegenwoordig ook originele cups worden verkocht bij de Appie? Sprak gisteren een vriend en volgens hem verkopen ze namelijk ook originele cups bij de Appie om de hoek bij hem. Ik dacht dat dit alleen mogelijk was bij boutiques of online bij Nespresso?
bij mijn appie iig niet, en online zie ik ze ook niet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_172115205
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:58 schreef Waelreyad het volgende:
Weet iemand of het zo is dat er tegenwoordig ook originele cups worden verkocht bij de Appie? Sprak gisteren een vriend en volgens hem verkopen ze namelijk ook originele cups bij de Appie om de hoek bij hem. Ik dacht dat dit alleen mogelijk was bij boutiques of online bij Nespresso?
bij mij niet, sommige franchisers leggen het buiten AH om in de schappen dacht ik
pi_172134308
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 13:58 schreef Waelreyad het volgende:
Weet iemand of het zo is dat er tegenwoordig ook originele cups worden verkocht bij de Appie? Sprak gisteren een vriend en volgens hem verkopen ze namelijk ook originele cups bij de Appie om de hoek bij hem. Ik dacht dat dit alleen mogelijk was bij boutiques of online bij Nespresso?
Geen originele cups, wel van allerlei andere merken.
We gebruiken nu al een tijdje die van DE (gekocht via AH) en die smaken heerlijk!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 3 juli 2017 @ 11:55:29 #277
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_172135256
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 mei 2017 09:24 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik ga het eerst in de boutique wel even proeven voor ik dat betaal
Vreemd genoeg kun je deze koffie niet in de boutique proeven :P.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_172135325
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:18 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Geen originele cups, wel van allerlei andere merken.
We gebruiken nu al een tijdje die van DE (gekocht via AH) en die smaken heerlijk!
Misschien bij AH XL, dat ze een shop in shop hebben.
  maandag 3 juli 2017 @ 13:29:57 #279
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172137484
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:58 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Misschien bij AH XL, dat ze een shop in shop hebben.
Ze verkopen tegenwoordig wel aluminium cups van DE bij Ah, maar geen originele. Wel bij sommige Jumbo's, maar dat is dan meestal gewoon de lokale uitbater die ze zelf via de Nespresso-site bestelt en tegen woekerprijzen doorverkoopt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 3 juli 2017 @ 13:31:36 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172137522
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Ze verkopen tegenwoordig wel aluminium cups van DE bij Ah, maar geen originele. Wel bij sommige Jumbo's, maar dat is dan meestal gewoon de lokale uitbater die ze zelf via de Nespresso-site bestelt en tegen woekerprijzen doorverkoopt.
Bij 'mijn' AH verkopen ze sinds de verbouwing een paar maanden geleden ook originele Nespresso--cups. Heb eigenlijk nooit naar de prijs gekeken. Van de week eens checken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172137716
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 11:55 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Vreemd genoeg kun je deze koffie niet in de boutique proeven :P.
Nee dat viel mij ook al op. De gozer die de koffie aan het zetten was in de boutique in Den Haag klaagde ook al dat hij zelf ook niet had mogen proeven. Ik heb de buisjes laten liggen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 3 juli 2017 @ 14:36:04 #282
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_172138918
quote:
14s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij 'mijn' AH verkopen ze sinds de verbouwing een paar maanden geleden ook originele Nespresso--cups. Heb eigenlijk nooit naar de prijs gekeken. Van de week eens checken.
Het zou kunnen, maar dat is dan denk ik niet met medeweten of goedkeuring van Nespresso. Dit schaadt immers het exclusieve imago.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_172139408
Heb het even nagevraagd bij Nespresso. Het schijnt inderdaad zo te zijn dat bepaalde supermarkten ze hebben liggen aangezien doorverkoop van producten per wet is toegestaan. Nespresso keurt dit echter niet goed en probeert dit inderdaad tegen te gaan door betreffende supermarkten te contacteren zodra ze een melding krijgen.
  maandag 3 juli 2017 @ 16:46:17 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172142212
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 14:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Het zou kunnen, maar dat is dan denk ik niet met medeweten of goedkeuring van Nespresso. Dit schaadt immers het exclusieve imago.
Het ís zo ;) .
Maar de volgende keer dat ik de bedrijfsleider zie, zal ik eens vragen hoe dat zit, qua goedkeuring/medeweten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172151429
Leuk om te lezen. Verrassend ook.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Moderator / Redactie Sport maandag 3 juli 2017 @ 22:58:34 #286
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_172152657
Jumbo in Tiel heeft ze ook liggen, wel net iets duurder dan bij Nespresso zelf.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:48:11 #287
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_172157872
quote:
2s.gif Op maandag 3 juli 2017 13:42 schreef Karstman het volgende:

[..]

Nee dat viel mij ook al op. De gozer die de koffie aan het zetten was in de boutique in Den Haag klaagde ook al dat hij zelf ook niet had mogen proeven. Ik heb de buisjes laten liggen.
Ja, kwam op mij ook een beetje over als 'we verwachten niet dat veel mensen zo veel meer gaan betalen als ze eerst kunnen proeven dat het verschil niet zo groot is.' :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_172372637
Vandaag een bestelling geplaats. Bij bestelling van 250 capsules krijg je er nu een toch travel mug gratis bij. ^O^ (Ik heb een belgisch klantnummer dus ik weet niet zeker of dit ook voor nederland telt)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_172386833
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 20:57 schreef valentijn101 het volgende:
Vandaag een bestelling geplaats. Bij bestelling van 250 capsules krijg je er nu een toch travel mug gratis bij. ^O^ (Ik heb een belgisch klantnummer dus ik weet niet zeker of dit ook voor nederland telt)
Die actie heb ik nergens gezien. Ik kreeg bij de 100 die ik van de week bestelde een ijsblokjesvorm :) Had nog een bon van 15 euro die op moest.

Overigens jullie mogen U tegen me zeggen, sinds deze maand ben ik Ambassador, m'n officiele Nespresso verjaardag is aanstaande maandag. Ben benieuwd of ik wat krijg.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_172390152
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:35 schreef Karstman het volgende:

[..]

Die actie heb ik nergens gezien. Ik kreeg bij de 100 die ik van de week bestelde een ijsblokjesvorm :) Had nog een bon van 15 euro die op moest.

Overigens jullie mogen U tegen me zeggen, sinds deze maand ben ik Ambassador, m'n officiele Nespresso verjaardag is aanstaande maandag. Ben benieuwd of ik wat krijg.
:( hier in belgie krijg je geen titel dus ook geen gratis stuff :'(
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 13 juli 2017 @ 16:02:08 #291
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_172390575
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 15:48 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

:( hier in belgie krijg je geen titel dus ook geen gratis stuff :'(
Wil je een lepel hebben?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_172390778
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 16:02 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Wil je een lepel hebben?
Haha, die van mij krijg je er dan bij valentij101!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_172392781
Zo n proeflepel? Helemaal geweldig. Kan ik gezellig met mijn koffie lepel gaan zitten als ik weer een bob ben bij een wijnproeverij :Y) zal ze leren _O- c_/
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  donderdag 13 juli 2017 @ 17:41:55 #294
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_172393345
PM je adres maar.

Dan ga ik eens kijken of ik hem niet al heb weggedaan
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 17 september 2017 @ 07:54:46 #295
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_173822351
Welke nep cupjes zijn het lekkerst, dat mag van uit de supermarkt of online bestellen zijn :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_173822600
Nu krijg je een schort.
  Spellchecker zondag 17 september 2017 @ 08:50:29 #297
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173822651
quote:
11s.gif Op zondag 17 september 2017 08:42 schreef k_man het volgende:
Nu krijg je een schort.
Bij aankoop van minstens zoveel cups ....
pi_173822691
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 08:50 schreef maily het volgende:

[..]

Bij aankoop van minstens zoveel cups ....
Ja, maar dat is vaak zo bij die cadeautjes. Dat was met die ice coffee ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2017 08:55:20 ]
  Spellchecker zondag 17 september 2017 @ 09:00:26 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_173822744
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2017 08:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, maar dat is vaak zo bij die cadeautjes. Dat was met die ice coffee ook.
Maar niet bij de proeflepel en niet bij de twee dubbelwandige kopjes ;)
  zondag 17 september 2017 @ 10:57:26 #300
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_173824548
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 08:50 schreef maily het volgende:

[..]

Bij aankoop van minstens zoveel cups ....
Een stuk minder dan de 250 voor die ijsblokjes: in de store kreeg ik het schort al mee met tien pakjes, waarvan minstens één Barrista. Ziet er best mooi uit ook.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_173825479
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2017 10:57 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Een stuk minder dan de 250 voor die ijsblokjes: in de store kreeg ik het schort al mee met tien pakjes, waarvan minstens één Barrista. Ziet er best mooi uit ook.
Ziet er zeker mooi uit. Maar zou je het ook gebruiken? :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')