Dat is zo'n perk die me iets te ver doorschiet in het 'onrealistische'. Zelfs voor Fallout.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een perk gestopt in aqua boy. Oneindige adem onder water en geen rads van water.
ja dat bedoel ik dus haha nee was een moeilijke manier om te zeggen dat de tijd vliegt als je er eenmaal aan begintquote:
Naar mijn mening zijn die mods goed, ook al maak ik nog steeds de meest basic wapensquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welke wapens gebruiken jullie normaal gesproken?
Hoe zit het met de voordelen van wapens modden, ben daar nog niet mee aan de slag gegaan maar moet er maar eens naar gaan kijken. Armor precies hetzelfde verhaal
Volledig gemodde sniper rifle voor lange afstand en een dikke combat shotgun voor het close-up werk. En een .45 pistol met silencer voor wat sneaken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welke wapens gebruiken jullie normaal gesproken?
Wat een bazen wapen is dat, schakel je zelfs super mutants mee uit.quote:
Missie doen of naar settlement sturen voor gratis bier .quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:32 schreef Mirel het volgende:
Buddy de biertron blijft in de brouwerij staan. Wat kan ik doen..?
ben al 2 dagen kwijt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 16:32 schreef boik het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik dus haha nee was een moeilijke manier om te zeggen dat de tijd vliegt als je er eenmaal aan begint
Ben er regelmatig doorheen gelopen en heb eerlijk gezegd niks gemerkt (PS4).quote:
Ik doe die missie maar na het openen van z'n opslagding gebeurt er niks. Hij staat er maar en geeft standaard responses als je hem aanspreekt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 23:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Missie doen of naar settlement sturen voor gratis bier .
Bijna hetzelfde hier alleen dan een 10mm rifle nog zonder demper. Gisteren ook nog een nieuwe plasma/fusion gun gevonden met 25 bleed damage. Die deed zonder mods al aardig wat schade dus kijken of ik daar nog wat moois kan maken met mods.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volledig gemodde sniper rifle voor lange afstand en een dikke combat shotgun voor het close-up werk. En een .45 pistol met silencer voor wat sneaken.
Daarnaast heb ik in een trunk nog een fat man liggen voor het zware werk .
Er is sowieso wel een groot verschil in kwaliteit voor verschillende quests. Ben benieuwd hoeveel schrijvers verantwoordelijk zijn voor het hele verhaal en wie de meest interessante verhaallijnen bedacht heeft.quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:59 schreef Mirel het volgende:
Jammer weer dat er geen goede poging werd gedaan om een verhaal te maken bij de Wreck of the HMS Northern Star, een schip ten zuiden van Warwick Homestead. Noorweegs sprekende ghouls zitten erin (terwijl ze als raiders getagd zijn trouwens). Verder geen memo's of terminals die iets erover vertellen, alleen de assumptie dat ze gestrand waren toen de bommen vielen en blijkbaar daar 200 jaar zaten Nou ja, er waren wel 2 terminals, eentje was novice locked en was bedoeld om wat turrets te deactiveren. Een andere helemaal voorin, nadat je alles kapot hebt geschoten heeft een expert terminal, die ook bedoeld was voor turrets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige details zijn meesterlijk.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Soms vertelt de omgeving een verhaal zonder tekst, kwam gister een skelet tegen met een foto, geweer en flessen alcohol naast zich.
Of de Cabot-missie waarbij jeDat vind ik wel leuk, maar het moet niet het enige zijn. Het is wel makkelijk een skelet in een badkuip doen met een radio erin en een fles wodka ernaast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige details zijn meesterlijk.When all else fails, you always have delusion.
Precies. Meer lore!quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk, maar het moet niet het enige zijn. Het is wel makkelijk een skelet in een badkuip doen met een radio erin en een fles wodka ernaast.
Maar dat is het toch ook niet? Voor mijn gevoel is er echt heel veel te ontdekken over de geschiedenis.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:44 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk, maar het moet niet het enige zijn. Het is wel makkelijk een skelet in een badkuip doen met een radio erin en een fles wodka ernaast.
Er is genoeg te ontdekken, maar het is niet veel.quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is het toch ook niet? Voor mijn gevoel is er echt heel veel te ontdekken over de geschiedenis.
Het enige dat ik me kan voorstellen is dat je veel mist als je als een malle door de missies gaat en veel fast travel gebruikt. Dat is hier al eens aangehaald, en is echt zo.
quote:Op zaterdag 28 november 2015 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Soms vertelt de omgeving een verhaal zonder tekst, kwam gister een skelet tegen met een foto, geweer en flessen alcohol naast zich.
Of de Cabot-missie waarbij jeEr zitten inderdaad meesterlijk details in verwerkt. Zo kom ik een kerk in waar allemaal skeletten naast elkaar op kerk bankjes zitten. Sommig zijn in elkaars armen verstrengelt om de laatste seconden met elkaar te delen. Een ander skelet heeft zijn hand in een kinderwagen gestoken waar het skelet van een baby in ligt. Soms aandoenlijk soms gruwelijk maar wel met veel aandacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sommige details zijn meesterlijk.
Ik heb overigens al heel wat uren in Fallout 4 gestoken maar heb misschien een kwart van de map gezien. Fast travel gebruik ik eigenlijk nooit, wat maak dat ik soms heel lang onderweg ben en van alles tegenkom.PSN: SneakyDutchDude
Een 10mm met ontploffende kogels En een .50 cal sniper voor het afstandswerk. Voor binnen ook nog een combat shotgun die 50% extra damage aan Super Mutants doetquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welke wapens gebruiken jullie normaal gesproken?
Hoe zit het met de voordelen van wapens modden, ben daar nog niet mee aan de slag gegaan maar moet er maar eens naar gaan kijken. Armor precies hetzelfde verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |