abonnement Unibet Coolblue
pi_158373913
Schaapjestip: Dyreskin verkoopt echte vachtjes voor niet teveel geld :) (denk 20-40 euro)
  zondag 20 december 2015 @ 09:27:55 #177
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158374060
Ikea heeft ook echte schaapjes. Er zijn verschillende schapenvelletjes. De goedkoopste zijn nepperds. Maar je hebt ook een velletje wat wel een echt schaapje is. De Ludde. Die hebben wij zelf in een stoel liggen O+
pi_158374256
Ja! Dank dames! Denk dat het zoiets gaat worden. Voor allebei een eigen schaapje O+
Met een meidenkwartet
  woensdag 23 december 2015 @ 23:10:36 #179
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158483478
Hebben jullie inspiratie voor gordijnen? Ik vind het zo lastig...
KuikenGuppy
pi_158496331
Nee sorry, Burdie. Ik vind vooral de combinatie kleed en gordijnen lastig. Ik merk dat een bosthema met grijs veel makkelijker is dan een zeethema zonder bootjes of vissen :')

Ik zag net wel een enorm tof bed in mijn zoektocht. Plaatje plakken lukt niet op de ipad, dus alleen even een linkje: http://www.made.com/nl/ki(...)bed-pine-and-white-1
pi_158497098
Voor onze slaapkamer heb ik ooit eens een tapestry van Urban Outfitters gekocht (Society6 heeft er ook veel). En die met van die ikea-knijpertjes/ringen aan een roede gehangen als gordijn. Daarachter voor de verduistering een simpel witte ikea rolgordijn.

Plaatje van internet, deze heb ik:


Ik vind het zelf ook geen makkelijke opgave, ik ga dus meestal voor iets simpels zoals een plissé gordijn of rolgordijn. Daar kun je ook altijd nog een over-gordijn overheen hangen, als je dan eens iets tegenkomt.
Mijn crea-uitspatting is die tapestry ;) Tegenwoordig kom je vaker van die foto-gordijnen tegen ook en je kunt ze geloof ik ook op ontwerp laten maken, maar daar heb ik me verder niet in verdiept. Een simpele dekbedhoes kun je natuurlijk ook zo vermaken/ophangen bijvoorbeeld :)
pi_158584040
Foto's van co sleepers gezocht :D
Uiteindelijk bij de vorige ronde niet direct besteld omdat die aanbieding l*lkoek bleek en alsnog nu geldig ;)
Hoe gaat dat in praktijk? tot ze kunnen rollen er overdag gewoon in en daarna eigen ledikant?
Of eentje met een hekje en dan een zo'n tocht-knuffel-rol ertussen oid?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158584667
Deze heb ik geloof ik nog niet laten zien hier, we hebben op M's kamer de bekvam-rekjes opgehangen voor boekjes :)

pi_158586249
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 22:05 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Deze heb ik geloof ik nog niet laten zien hier, we hebben op M's kamer de bekvam-rekjes opgehangen voor boekjes :)

[ afbeelding ]
Leuk!

Is dat een kleed waar je nog net een puntje van ziet? Waar is die van? :+
pi_158586357
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Foto's van co sleepers gezocht :D
Uiteindelijk bij de vorige ronde niet direct besteld omdat die aanbieding l*lkoek bleek en alsnog nu geldig ;)
Hoe gaat dat in praktijk? tot ze kunnen rollen er overdag gewoon in en daarna eigen ledikant?
Of eentje met een hekje en dan een zo'n tocht-knuffel-rol ertussen oid?
Die van Petite Amelie heeft een vriendin van me en is erg mooi en praktisch. Je kunt het hekje zo omhoog klikken voor als je er niet bent. Wij hebben er een van Babybij en legden idd een van onze dekbedden of het voedingskussen als barrière neer, maar volgens mij heeft Moppert dezelfde maar dan wel met hekje.
pi_158587076
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Dot. het volgende:

[..]

Leuk!

Is dat een kleed waar je nog net een puntje van ziet? Waar is die van? :+
Ja, die is van Leen Bakker. Dacht dat ie Stockholm of Malmo heette. Maar geloof niet dat ze hem nog hebben (zie hem niet op de site).
pi_158592901
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Foto's van co sleepers gezocht :D
Uiteindelijk bij de vorige ronde niet direct besteld omdat die aanbieding l*lkoek bleek en alsnog nu geldig ;)
Hoe gaat dat in praktijk? tot ze kunnen rollen er overdag gewoon in en daarna eigen ledikant?
Of eentje met een hekje en dan een zo'n tocht-knuffel-rol ertussen oid?
Ik heb die van Troll. Vond het bij Otje een fijn ding. Hekje kan omhoog als je er niet bij bent. Gevolg is wel dat je altijd een beetje ruimte tussen de matrassen hebt. Toen ze nog niet kon rollen rolde ik daar een handdoek tussen, later deed ik het hekje omhoog. Gaf mij ook meer rust omdat ik me geen zorgen hoefde te maken dat mijn dekbed in haar bedje kon belanden.
pi_158604422
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2015 21:53 schreef Lamb29 het volgende:
Foto's van co sleepers gezocht :D
Uiteindelijk bij de vorige ronde niet direct besteld omdat die aanbieding l*lkoek bleek en alsnog nu geldig ;)
Hoe gaat dat in praktijk? tot ze kunnen rollen er overdag gewoon in en daarna eigen ledikant?
Of eentje met een hekje en dan een zo'n tocht-knuffel-rol ertussen oid?
Nog een keertje die van ons in de herhaling, wij hebben een oud bedje via marktplaats gescoord voor ¤10. Het bed zit in elkaar met een soort kliksysteem, we hebben 1 zijkant eruit gehaald en daar een plankje voor in de plaats gezet. Op de hoogte dat we de lattenbodem wilden, aan beide zijden een latje geplaatst, bodem erop, matras erop. Aan de zijkant van het bedje zelf een opgerolde badlaken ertussen, zodat het matras tegen de mijne aanligt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ze door het bed kon bewegen, rolden we altijd het grote dekbed op en legde dat om het bedje zodat ze een rand had waar ze minder snel overheen ging. We hebben haar ook zo snel mogelijk geleerd om achterwaarts uit bed te klimmen (dat is een instinct volgens mij, ik zie bijna alle kindjes instinctief achterste voren ergens afklimmen). Ze is 1x uit bed gevallen, toen ik er nog bij was ook ;( maar verder is het altijd goed gegaan. Ze slaapt er nu nog in, of eigenlijk ook vaak op mijn helft van het bed ;) En binnenkort dus ons familiebed waar we met z'n viertjes in passen O+

(Zie tevens het hertengordijn in actie ;) )

[ Bericht 4% gewijzigd door elamanilo op 28-12-2015 16:35:29 ]
pi_158604810
Thanks!! Ga zo de verschillende namen opzoeken. Helaas past bij ons maximaal een wieg co sleeper en geen ledikant. Dus we gaan zien tot hoe lang het past.

Dikke kans dat we tegen de tijd dat hij gaat rollen hem overdag / begin avond in zijn ledikant gaan leggen en dan vanaf bv avond voeding erbij laten liggen.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158608687
Eventueel een oud wiegje op marktplaats zoeken en zelf een beetje omknutselen kan ook natuurlijk :)
pi_158611006
Wij hebben een bed waarvan het gehele matras omhoog kan, daardoor is er onder het bed veel bergruimte maar is het dus niet praktisch als het bedje eraan vast geknutseld zit.

Hekje vind ik uber handig maar nadeel is idd de afstand.
Ik gok dus dat we voor deze gaan.. Petit amelie heeft dit model ook:



Mijn twijfel zat hem dus in het ontbreken van een hekje.
Maar idd bedacht ik mij dus halverwege vandaag al dat we helaas ws ook vrij snel richting ledikant zullen moeten ivm maat.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  maandag 28 december 2015 @ 19:28:12 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158611136
Hoe lang kun je zo'n cosleeper gebruiken? Ik heb geen idee wanneer ze eruit groeien enzo.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 28 december 2015 @ 19:32:00 #193
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158611282
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 19:28 schreef Molo het volgende:
Hoe lang kun je zo'n cosleeper gebruiken? Ik heb geen idee wanneer ze eruit groeien enzo.
Ledikantformaat gaat erg lang mee, is 120 lang.
  maandag 28 december 2015 @ 19:33:46 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158611339
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 19:32 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ledikantformaat gaat erg lang mee, is 120 lang.
Ah ok, zal er eens voor kijken. Vind het idee wel erg leuk, en tof als het langer te gebruiken is.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158611563
Ledikantformaat idd paar jaar. Helaas is dat bij ons dus geen optie want er past geen ledikant naast ons bed. Wiegformaat hier dus ik denk dat ik blij mag zijn met een half jaar?
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158612058
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 19:24 schreef Lamb29 het volgende:
Wij hebben een bed waarvan het gehele matras omhoog kan, daardoor is er onder het bed veel bergruimte maar is het dus niet praktisch als het bedje eraan vast geknutseld zit.

Hekje vind ik uber handig maar nadeel is idd de afstand.
Ik gok dus dat we voor deze gaan.. Petit amelie heeft dit model ook:

[ afbeelding ]

Mijn twijfel zat hem dus in het ontbreken van een hekje.
Maar idd bedacht ik mij dus halverwege vandaag al dat we helaas ws ook vrij snel richting ledikant zullen moeten ivm maat.
Ik heb voor die overlap een paar handdoeken opgerold aan de zijkant gelegd, maar je zou idd ook een tochtrol kunnen doen en die haal je dan zo weg als je het hekje omhoog wilt doen.

Maar ik heb het hekje eigenlijk nooit zo gemist. Het werkte ook prima met een voedingskussen. Ik denk alleen niet dat wij de 6 maanden gehaald hebben met de wieg eigenlijk.
pi_158612071
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 22:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Ja, die is van Leen Bakker. Dacht dat ie Stockholm of Malmo heette. Maar geloof niet dat ze hem nog hebben (zie hem niet op de site).
Oh jammer! Ziet er erg leuk uit :)
pi_158612209
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 19:51 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb voor die overlap een paar handdoeken opgerold aan de zijkant gelegd, maar je zou idd ook een tochtrol kunnen doen en die haal je dan zo weg als je het hekje omhoog wilt doen.

Maar ik heb het hekje eigenlijk nooit zo gemist. Het werkte ook prima met een voedingskussen. Ik denk alleen niet dat wij de 6 maanden gehaald hebben met de wieg eigenlijk.
Mjah daarom kan ik denk ik het best voor een goed passend model gaan.. Denk dat ik het hekje ook niet al te erg ga missen door de korte tijd.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158612522
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 19:28 schreef Molo het volgende:
Hoe lang kun je zo'n cosleeper gebruiken? Ik heb geen idee wanneer ze eruit groeien enzo.
Mijn zoon wordt volgende maand 4 en ik heb net zijn ledikant wat ooit de cosleeper was opgeruimd om plaats te maken voor een groot bed. De latste maanden werd het wel erg krap (vooral de deken rigenlijk, die was hem echt te smal en kort) maar zeker tot 3,5 paste het makkelijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 28 december 2015 @ 20:03:24 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158612573
Dan ga ik straks lekker op bestellen rammen denk ik :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')