abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 april 2016 @ 20:56:26 #76
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_161584922
Is er hier iemand al eens naar SKY gegaan?
Mij trekt 'ie eerlijk gezegd helemaal niet. Ik heb al niet veel met de nummers van Marco Borsato en co, en de dansstijl die er in gebezigd wordt vind ik ook niet prettig om naar te kijken. (Paar voorbeeldjes te zien in dit filmpje: vanaf 9:10)
  Moderator donderdag 21 april 2016 @ 10:45:54 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161596941
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 18:35 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En dat is nou precies wat ik zo tegen heb op al die musicals die uit de grond worden gestampt omdat de (teken)film ook succes had, of er een bekende (rock)band is waar wel een flutverhaaltje omheen kan worden gedraaid. Ik boycot ze gewoon. Ga er niet heen, en werk aan dergelijke producties ook zeker niet mee.

#tegenmusicalverloedering ;(
Helemaal mee eens ^O^ Ik ging ook puur omdat de kaarten gratis waren :') Destijds ook gratis naar Mamma Mia geweest, heb met mijn zus zitten huilen van het lachen maar niet omdat het zo grappig was zeg maar :P

We will rock you ook links laten liggen. Queen is fantastisch maar in musicalvorm trekt het me totaal niet.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_161597153
quote:
5s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:56 schreef Twoflower het volgende:
Is er hier iemand al eens naar SKY gegaan?
Mij trekt 'ie eerlijk gezegd helemaal niet. Ik heb al niet veel met de nummers van Marco Borsato en co, en de dansstijl die er in gebezigd wordt vind ik ook niet prettig om naar te kijken. (Paar voorbeeldjes te zien in dit filmpje: vanaf 9:10)
Nee, trekt me ook totaal niet.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  donderdag 21 april 2016 @ 10:57:20 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_161597227
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 18:35 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En dat is nou precies wat ik zo tegen heb op al die musicals die uit de grond worden gestampt omdat de (teken)film ook succes had, of er een bekende (rock)band is waar wel een flutverhaaltje omheen kan worden gedraaid. Ik boycot ze gewoon. Ga er niet heen, en werk aan dergelijke producties ook zeker niet mee.

#tegenmusicalverloedering ;(
Zijn we t toch nog ergens over eens ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 26 mei 2016 @ 19:30:57 #80
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_162523081
Ik ga zaterdag in het Zonnehuis eens kijken hoe [url=http://sweeneytodd.amsterdam/]Sweeney Todd[/url] is.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 12:54:27 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162537653
Gisteren naar Cats geweest.
Godscrisis wat blijft dat toch een KUT musical zeg. :r

Sommige stemmen waren dikke prima, zeker t meisje van de MAF. Idem voor de dansen.
Maar dit is echt echt ECHT de laatste keer dat ik naar Cats ga, of de liefde van m'n leven moet de hoofdrol hebben (al is er niet echt een hoofdrol in Cats).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 12:56:35 #82
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_162537708
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren naar Cats geweest.
Godscrisis wat blijft dat toch een KUT musical zeg. :r

Sommige stemmen waren dikke prima, zeker t meisje van de MAF. Idem voor de dansen.
Maar dit is echt echt ECHT de laatste keer dat ik naar Cats ga, of de liefde van m'n leven moet de hoofdrol hebben (al is er niet echt een hoofdrol in Cats).
D'r zit natuurlijk ook wel heeeeeeel weinig verhaal in Cats. Het gaat meer om de liedjes en de dans (en evt decor).
  vrijdag 27 mei 2016 @ 12:59:23 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162537777
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:30 schreef Twoflower het volgende:
Ik ga zaterdag in het Zonnehuis eens kijken hoe [url=http://sweeneytodd.amsterdam/]Sweeney Todd[/url] is.
Oeh! Ben benieuwd. Jongen met wie ik in Moulin Rouge zit spelt mee. Hij speelt de rol van Athony..
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 13:00:43 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162537820
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:56 schreef Twoflower het volgende:

[..]

D'r zit natuurlijk ook wel heeeeeeel weinig verhaal in Cats. Het gaat meer om de liedjes en de dans (en evt decor).
Ja, en zelfs die vind ik kut :D
Ikw eet dat er geen verhaal in zit en weet ook dat t gebaseerd is op een rijmpjes boek, over de verschillende soorten kat die er zijn. Maar daardoor vind ik er dus echt gene ene ruk aan. geen enkele spanningsboog of wat dan ook. Geen meeleven. Niks raakt. Ik vind de nummers ook niet heel bijzonder (op memories na). Decor is minimaal. De dans is.... oke. Niet bijzonder ook.

Laatste keer.
Ik wist t eigenlijk wel, want de Joop versie aantal jaren geleden gezien (ook omdat er een vriend in zat). En nu dus weer omdat er mensen in zaten die ik kende.

Ik doe t echt niet meer. Hij staat op stip op nr 1 van verschrikkelijkste musical ooit.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 29 mei 2016 @ 00:17:31 #85
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_162580890
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Oeh! Ben benieuwd. Jongen met wie ik in Moulin Rouge zit spelt mee. Hij speelt de rol van Athony..
Ik vond het een geslaagde uitvoering. Echt een aanrader!
Hoe met een kleine cast en heel klein orkest (4 man) toch een volledige Sweeney Todd neer te zetten? Kijk hoe ze het doen in 't Zonnehuis. Het kan nog tot 20 juni.
  zondag 29 mei 2016 @ 10:05:48 #86
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_162584550
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 13:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, en zelfs die vind ik kut :D
Ikw eet dat er geen verhaal in zit en weet ook dat t gebaseerd is op een rijmpjes boek, over de verschillende soorten kat die er zijn. Maar daardoor vind ik er dus echt gene ene ruk aan. geen enkele spanningsboog of wat dan ook. Geen meeleven. Niks raakt.
Ik begrijp echt geen ene moer van jou.
:D

quote:
Ik vind de nummers ook niet heel bijzonder (op memories na).
Memories is naast I don't know how to love him het zwaarst uitgemolken vreselijkste cheesy kut musicalnummer ooit.
quote:
Decor is minimaal. De dans is.... oke.
:D De dans in Cats is technisch gezien een van de zwaarste van alle musicals
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 29 mei 2016 @ 11:52:19 #87
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_162586807
De oogst van de afgelopen 6 maanden, allemaal gezien in Dublin, Cork of London, professioneel als ook amateurs.

- Buccaneer ^O^
- A Sunday in the park with George ^O^ *O* O+ :Y
- Menopause the musical :D
- Bloodbrothers ^O^ _O_ *; O+ *O*
- Breakfast at Tiffany's ;( :N
- AIn't misbehavin' ^O^
- Follies :Y
- Jekyll & Hyde ^O^ :Y
- A Little Night Music O+ O+ ^O^ :Y
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_162587029
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren naar Cats geweest.
Godscrisis wat blijft dat toch een KUT musical zeg. :r

Sommige stemmen waren dikke prima, zeker t meisje van de MAF. Idem voor de dansen.
Maar dit is echt echt ECHT de laatste keer dat ik naar Cats ga, of de liefde van m'n leven moet de hoofdrol hebben (al is er niet echt een hoofdrol in Cats).
Leuk dat je naar ons bent komen kijken. :)
Ben het met je eens dat er weinig diepgang zit in het verhaal, koorstukken zijn niet zo ingewikkeld en eerlijk gezegd is het ook niet mijn favo musical. Maar vanuit mijn castplekje, wat meer op de achtergrond, heb ik vol bewondering zitten kijken naar al die amateurs die toch maar even zo'n technisch zware dansmusical neerzetten. Nee, perfect was het niet maar we zaten er dichtbij. We zijn van zo ontzettend ver gekomen!

Wilde ik even gezegd hebben.

Jij was bij de premiere. Als je gisteravond was gekomen had je gezien dat het nog meer bij elkaar was gekomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 29 mei 2016 @ 17:26:35 #89
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_162596320
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:02 schreef Cat22 het volgende:


Leuk dat je naar ons bent komen kijken. :)
Ben het met je eens dat er weinig diepgang zit in het verhaal, koorstukken zijn niet zo ingewikkeld en eerlijk gezegd is het ook niet mijn favo musical. Maar vanuit mijn castplekje, wat meer op de achtergrond, heb ik vol bewondering zitten kijken naar al die amateurs die toch maar even zo'n technisch zware dansmusical neerzetten. Nee, perfect was het niet maar we zaten er dichtbij. We zijn van zo ontzettend ver gekomen!

Wilde ik even gezegd hebben.

Jij was bij de premiere. Als je gisteravond was gekomen had je gezien dat het nog meer bij elkaar was gekomen.
Speel jij ook in musicals? :)
pi_162597834
quote:
5s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:26 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Speel jij ook in musicals? :)
Zo heel af en toe in amateurprodukties.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 29 mei 2016 @ 22:02:34 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_162605521
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:24 schreef Cat22 het volgende:


Zo heel af en toe in amateurprodukties.
Wat leuk. :)
  zondag 29 mei 2016 @ 22:25:37 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162606524
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 10:05 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik begrijp echt geen ene moer van jou.
:D

[..]

Memories is naast I don't know how to love him het zwaarst uitgemolken vreselijkste cheesy kut musicalnummer ooit.

[..]

:D De dans in Cats is technisch gezien een van de zwaarste van alle musicals
Daar ben ik t echt niet mee eens (en ik heb zelf 10jr gedanst). Zo ziet t er echt niet uit. Maar goed, niet iedere versie is dezelfde. Zal t eens navragen, vriend van me zat in de Joop vd Ende versie (was scharrelnelis). Kijken of hij t zo zwaar vond.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 29 mei 2016 @ 22:28:35 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162606648
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 12:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leuk dat je naar ons bent komen kijken. :)
Ben het met je eens dat er weinig diepgang zit in het verhaal, koorstukken zijn niet zo ingewikkeld en eerlijk gezegd is het ook niet mijn favo musical. Maar vanuit mijn castplekje, wat meer op de achtergrond, heb ik vol bewondering zitten kijken naar al die amateurs die toch maar even zo'n technisch zware dansmusical neerzetten. Nee, perfect was het niet maar we zaten er dichtbij. We zijn van zo ontzettend ver gekomen!

Wilde ik even gezegd hebben.

Jij was bij de premiere. Als je gisteravond was gekomen had je gezien dat het nog meer bij elkaar was gekomen.
Het was ook geen kritiek op de performance, want die was zoals ik al zei best prima. Het is een kritiek op de musical zelf. Ik heb echt totaal niets met Cats. Maar daar kunnen jullie zelf vrij weinig aan doen ;)

Ik ging kijken vanwege bekenden in de cast, en t was leuk ze te zien. En de inleving in de rol was ook leuk om te zien. Wist vooraf trouwens helemaal niet dat Marcel ook regisseerde :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_162606891
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het was ook geen kritiek op de performance, want die was zoals ik al zei best prima. Het is een kritiek op de musical zelf. Ik heb echt totaal niets met Cats. Maar daar kunnen jullie zelf vrij weinig aan doen ;)

Ik ging kijken vanwege bekenden in de cast, en t was leuk ze te zien. En de inleving in de rol was ook leuk om te zien. Wist vooraf trouwens helemaal niet dat Marcel ook regisseerde :D
Ik las er geen raving review in over de cast :P (behalve over sommige stemmen dan). Fijn dat je, ondanks je niet-liefde, niet geheel ontevreden naar huis bent gegaan. :) Wat ik al zei: ik herken je problemen met het verhaal. En als je in Rent hebt gespeeld steekt het inhoudelijk erg magertjes af. _O-
Marcel was productieleider. Maarten ( zul je wsch ook wel kennen) regisseerde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162607306
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zo heel af en toe in amateurprodukties.
Als het matcht met je FOK!naam? :P Maar tof! Amateurproducties zijn altijd gezellig. :)
  maandag 30 mei 2016 @ 00:50:38 #96
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_162610566
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 11:52 schreef ElizabethR het volgende:
De oogst van de afgelopen 6 maanden, allemaal gezien in Dublin, Cork of London, professioneel als ook amateurs.

- Buccaneer ^O^
- A Sunday in the park with George ^O^ *O* O+ :Y
- Menopause the musical :D
- Bloodbrothers ^O^ _O_ *; O+ *O*
- Breakfast at Tiffany's ;( :N
- AIn't misbehavin' ^O^
- Follies :Y
- Jekyll & Hyde ^O^ :Y
- A Little Night Music O+ O+ ^O^ :Y
Woon jij bij Cork in de buurt?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 30 mei 2016 @ 08:43:01 #97
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_162612577
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 00:50 schreef wonderer het 3volgende:

[..]

Woon jij bij Cork in de buurt?
Nee, maar ik rij er in een uurtje of 3 heen.Ik woon bij Galway in de buurt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 30 mei 2016 @ 09:35:46 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162613126
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 22:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik las er geen raving review in over de cast :P (behalve over sommige stemmen dan).

quote:
Sommige stemmen waren dikke prima, zeker t meisje van de MAF. Idem voor de dansen.
Hier :P

quote:
Fijn dat je, ondanks je niet-liefde, niet geheel ontevreden naar huis bent gegaan. :) Wat ik al zei: ik herken je problemen met het verhaal. En als je in Rent hebt gespeeld steekt het inhoudelijk erg magertjes af. _O-
RENT heeft ook geen extreem briljant verhaal uiteindelijk hoor ;) Maar t raakt me wel iets meer. En dat is t soort musical waar ik voor ga. Idem voor Spring Awakening, of The last 5 years. Ieder z'n ding.

quote:
Marcel was productieleider. Maarten ( zul je wsch ook wel kennen) regisseerde.
Kende Marcel en Rob. En Bianca O+ En zag Anniek ook rondstuiteren :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 30 mei 2016 @ 21:08:13 #99
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_162629511
Eens per jaar krijg ik mijn "mannen" zo gek om met mij naar een musical te gaan. Maar dit jaar heb ik soort van probleem. Ik speel in een amateurmusical (Titanic) waarbij ik het toch geweldig zou vinden als ze komen kijken, maar ik ben bang ze dan echt niet meer zo gek te krijgen nog een keer met mij te gaan.

Welke musical vinden jullie geschikt voor een puber en een volwassen man die van Rock 'n Roll, Motorcross en mooie vrouwen houden????

MIsschien lukt het me met een goed verkoopppraatje haha
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  maandag 30 mei 2016 @ 21:56:07 #100
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_162631149
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Eens per jaar krijg ik mijn "mannen" zo gek om met mij naar een musical te gaan. Maar dit jaar heb ik soort van probleem. Ik speel in een amateurmusical (Titanic) waarbij ik het toch geweldig zou vinden als ze komen kijken, maar ik ben bang ze dan echt niet meer zo gek te krijgen nog een keer met mij te gaan.

Welke musical vinden jullie geschikt voor een puber en een volwassen man die van Rock 'n Roll, Motorcross en mooie vrouwen houden????

MIsschien lukt het me met een goed verkoopppraatje haha
Komend seizoen komen in ieder geval Hair, Into the woods en A Chorus Line rondreizen door het land. Van die drie komt denk ik Hair misschien het dichtst in de buurt. In ieder geval zit er 1 scene in waarin iedereen naakt op het podium staat..... :X
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')