abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 juni 2016 @ 13:35:05 #176
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_163161531
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:32 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja i know, neem het ook niet echt de organisatie kwalijk hoor.

Maar bij dat soort evenementen moet je wel als OV maatschappij klaar staan
Nadeel is dat we tegenwoordig elke week wel twee / drie / honderd grote events hebben. Dus waar gaan ze ze dan inzetten he in een periode waar eigenlijk normaliter het overgrote deel van het personeel vakantie heeft.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 13:39:25 #177
332671 crew  indiaantje89
pi_163161647
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nadeel is dat we tegenwoordig elke week wel twee / drie / honderd grote events hebben. Dus waar gaan ze ze dan inzetten he in een periode waar eigenlijk normaliter het overgrote deel van het personeel vakantie heeft.
Dan moet je toch juist in het hoogtij seizoen beschikbaar zijn.

Maar goed ben sowieso geen voorstander van OV in NL. Vaak moet je altijd wel je concert/festival eerder dan gepland afbreken om je laatste trein te halen.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 juni 2016 @ 13:41:59 #178
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_163161708
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 13:39 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dan moet je toch juist in het hoogtij seizoen beschikbaar zijn.

Maar goed ben sowieso geen voorstander van OV in NL. Vaak moet je altijd wel je concert/festival eerder dan gepland afbreken om je laatste trein te halen.
Is nog beetje gebaseerd op 'vroegah', mensen zijn op vakantie van Juni - Augustus dus zomerregeling etc. Waar dus minder gereisd wordt. Beetje ouderwets inmiddels aangezien de maatschappij ook gewoon zomers doorgaan en de festivals x1000 zijn gegaan afgelopen tig jaar. (en er dus altijd drukte is)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator maandag 20 juni 2016 @ 14:11:43 #179
332671 crew  indiaantje89
pi_163162401
Ik ga nog even kijken of ik last moment een cheap ass kaartje kan overkopen via ticketswap ofzo. Moet eigenlijk wel The National zien :P.
pi_163162616
Wel jammer dat die kartonnen tenten niet verkocht worden op DTRH, wil dat wel een keer proberen.
  maandag 20 juni 2016 @ 15:11:40 #181
240618 Micson
The lonely stoner
pi_163164201
Vorig jaar intens genoten van dit festival; ik durf zelfs te zeggen dat dit het beste festival is waar ik ooit ben geweest. In tegenstelling tot Pinkpop en Lowlands heerst er geen massaal concentratiekamp-gevoel bij alles wat je doet. Je hoeft niet honderd uur van tevoren met je adult diaper om naar een podium om een beetje vooraan te kunnen staan. Een half uurtje is ruim voldoende. Er is genoeg plek om je tent op te zetten en de eet- en biertenten zijn bijna altijd rustig. Bovendien is niet iedere hangmat of lounge-attribuut op het festival bezet door een of andere lul die er uren in blijft liggen. Ongekend!

Programmering was voor mij met oude helden als Patti Smith en Iggy Pop, en nieuwe bazen als The War on Drugs en De Staat eveneens perfect. En dan heb ik het niet eens gehad over de aankleding en het oog voor detail. Met Blaudzun op een trekker over de gehele camping in een grote stoet naar het festivalterrein, (sowieso die poort bij de entree _O_ ) het vuige veldje met al die kotsende standbeelden en ander visueel genot, de biertuin met betaalbaar speciaalbier, een kooi met bebaarde ZZ-top achtige figuren die Rammstein draaien. Wat een festival _O_

Dit jaar ga ik ook, maar ik verwacht dat het niet zo vet wordt als vorig jaar. 5000 kaarten meer verkocht, line up is meer hipsterig, dus meer volk met Boef-truien en H&M bomberjacks op het terrein en meer pretentieus geleuter overal om je heen. Desondanks hoop ik as. weekend iets van het prachtfestival van vorig jaar terug te vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Micson op 20-06-2016 15:18:38 ]
  maandag 20 juni 2016 @ 20:24:56 #182
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_163171846
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:11 schreef Micson het volgende:
Vorig jaar intens genoten van dit festival; ik durf zelfs te zeggen dat dit het beste festival is waar ik ooit ben geweest. In tegenstelling tot Pinkpop en Lowlands heerst er geen massaal concentratiekamp-gevoel bij alles wat je doet. Je hoeft niet honderd uur van tevoren met je adult diaper om naar een podium om een beetje vooraan te kunnen staan. Een half uurtje is ruim voldoende. Er is genoeg plek om je tent op te zetten en de eet- en biertenten zijn bijna altijd rustig. Bovendien is niet iedere hangmat of lounge-attribuut op het festival bezet door een of andere lul die er uren in blijft liggen. Ongekend!

Programmering was voor mij met oude helden als Patti Smith en Iggy Pop, en nieuwe bazen als The War on Drugs en De Staat eveneens perfect. En dan heb ik het niet eens gehad over de aankleding en het oog voor detail. Met Blaudzun op een trekker over de gehele camping in een grote stoet naar het festivalterrein, (sowieso die poort bij de entree _O_ ) het vuige veldje met al die kotsende standbeelden en ander visueel genot, de biertuin met betaalbaar speciaalbier, een kooi met bebaarde ZZ-top achtige figuren die Rammstein draaien. Wat een festival _O_

Dit jaar ga ik ook, maar ik verwacht dat het niet zo vet wordt als vorig jaar. 5000 kaarten meer verkocht, line up is meer hipsterig, dus meer volk met Boef-truien en H&M bomberjacks op het terrein en meer pretentieus geleuter overal om je heen. Desondanks hoop ik as. weekend iets van het prachtfestival van vorig jaar terug te vinden.
ik had zo goed als hetzelfde gevoel vorig jaar. Ik vrees echter niet dat de sfeer minder zal zijn. Hooguit het weer :{
Wat zeker wel zo is, dat meer mensen dit festival ontdekt hebben. Hopelijk leidt dat niet tot een te snelle groei. Juist het kleinschalige is een dikke, dikke pré!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 juni 2016 @ 20:27:33 #183
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_163171931
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:24 schreef peaceman het volgende:

[..]

ik had zo goed als hetzelfde gevoel vorig jaar. Ik vrees echter niet dat de sfeer minder zal zijn. Hooguit het weer :{
Wat zeker wel zo is, dat meer mensen dit festival ontdekt hebben. Hopelijk leidt dat niet tot een te snelle groei. Juist het kleinschalige is een dikke, dikke pré!
Vooralsnog verwachten ze alleen do & vrij een dikke bui. Za & Zo zou goed moeten zijn :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 20 juni 2016 @ 20:55:09 #184
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_163172791
quote:
6s.gif Op maandag 20 juni 2016 20:27 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Vooralsnog verwachten ze alleen do & vrij een dikke bui. Za & Zo zou goed moeten zijn :Y
als het vrijdag maar niet zo is als we de tent aan het opzetten zijn...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 20 juni 2016 @ 21:25:03 #185
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_163173981
DTRH_Fest twitterde op maandag 20-06-2016 om 21:24:04 De derde editie van Down The Rabbit Hole is uitverkocht: veel plezier allemaal! #DTRH16 https://t.co/0eRWcHDcoD reageer retweet
*O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_163182370
Vind het toch knap dat het dtrh en bks lukt, terwijl pinkpop, lowlands, werchter, pukkelpop en pitch niet uitverkoopt.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 juni 2016 @ 10:31:07 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_163182465
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:25 schreef theodoor9 het volgende:
Vind het toch knap dat het dtrh en bks lukt, terwijl pinkpop, lowlands, werchter, pukkelpop en pitch niet uitverkoopt.
Qua capaciteit natuurlijk een 3x keer de woordwaarde verschil met PP, LL & RW :+|
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_163182709
Wat is de capaciteit eigenlijk dit jaar? Nog steeds 18.000?
pi_163182768
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:25 schreef theodoor9 het volgende:
Vind het toch knap dat het dtrh en bks lukt, terwijl pinkpop, lowlands, werchter, pukkelpop en pitch niet uitverkoopt.
Denk ook dat het eraan ligt dat alternatieve muziek nu steeds meer gaat vermengen met mainstream. En daarnaast merk je ook dat de 'Lowlands-voor-het-Lowlands'-namenhype inmiddels is overgewaaid en mensen blijkbaar behoefte hebben aan een iets relaxtere omgeving?
"free your mind and the rest will follow."
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 21 juni 2016 @ 10:49:03 #190
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_163182790
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:44 schreef Tourniquet het volgende:
Wat is de capaciteit eigenlijk dit jaar? Nog steeds 18.000?
20.000 :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:54:17 #191
20720 brother52
Dus..........
pi_163183984
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:47 schreef enthousyasko het volgende:

[..]

Denk ook dat het eraan ligt dat alternatieve muziek nu steeds meer gaat vermengen met mainstream. En daarnaast merk je ook dat de 'Lowlands-voor-het-Lowlands'-namenhype inmiddels is overgewaaid en mensen blijkbaar behoefte hebben aan een iets relaxtere omgeving?
Heeft er ook mee te maken dat het programma op Lowlands voor de 'vaste gasten' ook steeds minder wordt. Die haken nu steeds meer af en dan zijn DTRH en BKS goede alternatieven.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_163184441
Hm ja. Mensen worden ook ouder en muzieksmaken staan nooit helemaal concreet vast, dat is zeker waar :)
"free your mind and the rest will follow."
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:10:33 #193
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_163185467
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 15:11 schreef Micson het volgende:

Dit jaar ga ik ook, maar ik verwacht dat het niet zo vet wordt als vorig jaar. 5000 kaarten meer verkocht, line up is meer hipsterig, dus meer volk met Boef-truien en H&M bomberjacks op het terrein en meer pretentieus geleuter overal om je heen.
Ben heel benieuwd wat je verstaat onder "meer hipsterig" qua boekingen. Ik zie niet persé grote verschillen met voorgaande jaren...
pi_163187650
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:25 schreef theodoor9 het volgende:
Vind het toch knap dat het dtrh en bks lukt, terwijl pinkpop, lowlands, werchter, pukkelpop en pitch niet uitverkoopt.
DTRH heeft veel kaarten dan ook wel voor een heel goedkoop tarief verkocht met die earlybirds, het verbaasr me eerder dat het nog zo lang duurde vanwege die hype
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:32:21 #195
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_163188476
Had er zelf kaarten voor gewonnen, maar helaas niet in staat om te gaan want het leek me een tof festival. :D
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:01:00 #196
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_163190657
Dit lijkt me toch wel belangrijke info voor degenen die met de auto komen (en al helemaal voor degenen die op en neer denken te kunnen gaan met de auto, want dit gaat gevolgen hebben voor de flexibiliteit op de terugweg i.v.m. de pendelbustijden...):

quote:
Lees deze mail goed: alle parkeerterreinen van Down The Rabbit Hole worden verplaatst.

De weersvoorspellingen voor komend weekend zien er prima uit: een blauwe lucht en een perfecte festivaltemperatuur. Op donderdag en vrijdag is er nog een kans op een bui. Omdat er ook de laatste weken veel regen is gevallen vragen we je aandacht voor wat zaken die voortvloeien uit de weersomstandigheden. Afgelopen tijd hebben meerdere festivals hier al mee te maken gehad en ook wij treffen maatregelen om het festival soepel te laten verlopen.

DTRH ligt op een ondergrond waar het water moeilijk wegzakt. Het festivalterrein is prima toegankelijk en alle concerten, activiteiten en overige zaken gaan gewoon door zoals gepland. Voor parkeren zijn er wel wijzigingen.

Kom met het openbaar vervoer
Door de vele regenval zijn de parkeerplaatsen rondom het festivalterrein helaas niet meer bruikbaar zonder dat auto’s vast komen te zitten en er enorme vertragingen ontstaan. Kom daarom met het openbaar vervoer. Er is een gratis pendeldienst vanaf stations Wijchen en Nijmegen Centraal. De pendeldienst rijdt donderdag vanaf 12.00u en vrijdag t/m maandag vanaf 8u. De laatste reguliere bus vertrekt om 00.45u vanaf het terrein en vervolgens rijdt er de hele nacht ieder half uur een bus.

Via Ticketmaster zijn er speciale treinretours verkrijgbaar voor slechts 19 euro vanuit ieder station in Nederland. De tickets zijn nog tot woensdagavond 23.59u verkrijgbaar. Uiterlijk donderdagochtend om 10u ontvang je van Ticketmaster een code waarmee je op de site van de NS je ticket kunt downloaden en uitprinten.

Toch met de auto?
Omdat de parkeerplaatsen rond het festivalterrein niet aan onze eisen voldoen en daarom gesloten zijn, hebben we aan de rand van Nijmegen een aantal verharde parkeerterreinen gehuurd waar je je auto kwijt kunt. Vanaf daar kun je van de gratis pendelbus gebruikmaken om naar het terrein te komen. De pendelbussen rijden dag en nacht.

Langs alle snelwegen rondom Nijmegen staan borden die je naar de dichtbij zijnde parkeerplaats leiden.

Je parkeerticket is ook geldig voor deze parkeerterreinen én de pendelbus. Parkeertickets zijn tot woensdagnacht 23.59u te koop. Daarna kost een parkeerticket ter plekke 25 euro. Heb je al een parkeerticket aangeschaft maar wil je nu toch liever met het openbaar vervoer komen, vul dan dit formulier in om je geld terug te krijgen.

Zoek niet op eigen gelegenheid een parkeerplek in de buurt want dan riskeer je een boete. Volg de borden / matrixborden naar de juiste parkeerplaats.

Camping
De kampeerterreinen zijn nat maar bruikbaar. Neem een extra dik/groot grondzeil voor je tent mee zodat ook binnenin alles lekker droog blijft.

Wat doen we nog meer en wat kun je zelf doen?
Het wordt op zaterdag en zondag lekker zonnig maar het terrein is dus wel nat. Neem je zonnebrand en je regenlaarzen mee. Vergeet geen zeiltje voor onder je tent en denk aan bijvoorbeeld een vuilniszak om lekker droog te zitten. Wij hebben voor extra zitgelegenheden gezorgd en we blijven de komende dagen doorgaan met het zo droog maken van het terrein. We zorgen sowieso voor extra rijplaten op het terrein en houten vloeren bij de horeca.

Download ook de app om tijdens het festival op de hoogte te blijven van alle updates. Met deze voorbereidingen maken we er met z’n allen een fantastisch Down The Rabbit Hole van, wij hebben er zin in!
pi_163190800
In het mailtje dat ik vandaag kreeg:

Er is een gratis pendeldienst vanaf stations Wijchen en Nijmegen Centraal. De pendeldienst rijdt donderdag vanaf 12.00u en vrijdag t/m maandag vanaf 8u. De laatste reguliere bus vertrekt om 00.45u vanaf het terrein en vervolgens rijdt er de hele nacht ieder half uur een bus.

Er is dus hoop voor me... :) Als de FAQ een update heeft gekregen, en hetzelfde zegt, geloof ik het pas echt.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:12:32 #198
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_163190908
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:07 schreef Magnetronbroodje het volgende:
In het mailtje dat ik vandaag kreeg:

Er is een gratis pendeldienst vanaf stations Wijchen en Nijmegen Centraal. De pendeldienst rijdt donderdag vanaf 12.00u en vrijdag t/m maandag vanaf 8u. De laatste reguliere bus vertrekt om 00.45u vanaf het terrein en vervolgens rijdt er de hele nacht ieder half uur een bus.

Er is dus hoop voor me... :) Als de FAQ een update heeft gekregen, en hetzelfde zegt, geloof ik het pas echt.
Maar brengt die pendelbus je nog naar een plek vanwaar je verder kunt reizen? Er is geen nachtnet in deze regio.
pi_163191047
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:12 schreef Grobbel het volgende:

Maar brengt die pendelbus je nog naar een plek vanwaar je verder kunt reizen? Er is geen nachtnet in deze regio.
Ik ben wat sceptisch omdat de FAQ wat anders zegt (daarin wordt bijvoorbeeld de pendelbus naar Nijmegen helemaal niet in genoemd). Maar als deze nieuwe informatie klopt kom ik makkelijk op de plek waar ik moet zijn. Dus ik doe, onder voorbehoud, een vreugdedansje *O*
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:40:14 #200
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_163193385
Het is jammer dat het zo moet. Ik vond het fijn dat de auto zo dichtbij stond.
Aan de andere kant goed dat de organisatie dit op tijd duidelijk maakt en het hopelijk goed geregeld heeft met de bussen. Want laten we wel zijn, niemand zit er op te wachten door een tractor losgetrokken te moeten worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')