abonnement Unibet Coolblue
pi_157741536
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 16:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Boks.
Alleen vanille. :D
Make my day!
pi_157741558
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 16:49 schreef agter het volgende:

[..]

Alleen vanille. :D
Zonde.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157742006
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:16 schreef Ouder1 het volgende:
Op dezelfde manier als je een jonge dame in je bed krijgt: Contact leggen, flirten, eerste kus..
Alleen de kans is iets kleiner dat ze happen dus vaker proberen.
Precies dit!

TS je moet geluk hebben en ook flirten/ laten zien dat je het wil. Er zijn aardig wat oudere vrouwen getrouwd of geilen alleen op mannen van hun eigen leeftijd of iets ouder.

Wat ik vaak wel zie bij milfs dat ze erg fan zijn van het jongere type: spieren, macho, vlot kapsel en chill houding.
pi_157742803
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 17:10 schreef faf het volgende:

[..]

Precies dit!

TS je moet geluk hebben en ook flirten/ laten zien dat je het wil. Er zijn aardig wat oudere vrouwen getrouwd of geilen alleen op mannen van hun eigen leeftijd of iets ouder.

Wat ik vaak wel zie bij milfs dat ze erg fan zijn van het jongere type: spieren, macho, vlot kapsel en chill houding.
Ahh oke, ik ben meer studentikoos
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_157743052
En ik heb me aangemeld bij FetLife, maar miss is dat wel een beetje te kinky voor me
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_157743254
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 17:54 schreef koenes het volgende:
En ik heb me aangemeld bij FetLife, maar miss is dat wel een beetje te kinky voor me
jij zocht toch dominant
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_157743450
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 17:54 schreef koenes het volgende:
En ik heb me aangemeld bij FetLife, maar miss is dat wel een beetje te kinky voor me
Ken die site niet, maar je kan geluk hebben.
Als je een oudere vrouw wil scoren zou ik gewoon ergens uitgaan waar vooral vrouwen in die leeftijdsklasse komen. Als je wat flirt/ een flirt hebt gewoon mee gaan dansen. Als je dat al niet durft in het openbaar, probeer je zelf wel heel erg de makkelijke weg te vinden.
pi_157743533
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:14 schreef koenes het volgende:
Hallo allen,

Ik las laatst een artikel op Vice dat een gozer sick veel matches had op tinder met oudere vrouwen. De jongen was zelf begin 20 en de dames allemaal 30/35+.

Ik zelf heb haast nooit zulke oude matches op tinder, en om ze het bed in te krijgen lukt al helemaal niet...

Dus zouden jullie enig idee hebben hoe je zo'n oudere dame wel het bed in krijgt?

Thanks!
Dat noem je een "oudere dame"???
30+?
Man, ga je schamen, die beginnen net. Veel beter dan die stomme onzekere twintigers.
30+, 40+, dat is pas n**ken!!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_157744036
sick gaaf man die gozer op vice
pi_157744435
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 18:14 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

30+, 40+, dat is pas n**ken!!
Niks mis mee, inderdaad. :9
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_157744457
quote:
10s.gif Op zondag 22 november 2015 18:57 schreef Dside het volgende:

[..]

Niks mis mee, inderdaad. :9
Vrouwen zijn het lekkerst boven de 30. :P
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 22 november 2015 @ 20:49:27 #37
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_157748733
De manier om in bed te komen met een dame van 30/35 is er goed uitzien en een mooie piemeloris hebben. Je moet wel wat meebrengen, voor jou tig anderen tenslotte.
  zondag 22 november 2015 @ 20:50:07 #38
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_157748760
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2015 18:03 schreef Joene het volgende:

[..]

jij zocht toch dominant
Dat is als zoeken naar een naald in een hooiberg denk ik.
pi_157751695
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Flogging het volgende:
De manier om in bed te komen met een dame van 30/35 is er goed uitzien en een mooie piemeloris hebben. Je moet wel wat meebrengen, voor jou tig anderen tenslotte.
Dit is wat kort door de bocht. Als je veel weet van het onderwerp waar mevr. Geintresseerd in is en op de juiste manier haar kan teasen/flirten, heb je ook nog wel kans. Maar hoe groter het leeftijdsverschil des te lastiger.
pi_157751914
Zeg gewoon dat je kinderen wilt *O*
  maandag 23 november 2015 @ 09:02:28 #41
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_157757580
Ik denk dat ts ipv van dominant, waarbij ieders dirty mind gelijk aan BDSM denkt, meer zelfverzekerd bedoelt. En vrouw die weet wat ze tussen de lakens wil.

Ondanks dat ik 40+er ben ben ik niet dominant. Ik weet wel wat ik qua seks wil (daarbuiten dan weer niet :? ).

En voor wie 30/35 oud vindt en voor Metro2005 met zijn '45 voelde pas oud' :
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_157757676
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 14:18 schreef koenes het volgende:

[..]

Gewoon dat zij een beetje de baas is, beetje dominant enzo.
In dat artikel werd die gast gewoon mee uit eten genomen door die dames, en zij betaalde alles, dat hoeft dan niet per se, maar dan snap je de rol verdeling een beetje.
Mwah. Ik heb een jongere vriend (14 jaar leeftijdsverschil) maar ik ben niet de baas en ook niet dominant. Toen ik nog een baan had betaalde ik idd alles.. nu heeft hij meer inkomen en betaalt hij etentjes e.d. Maar hij is dan ook behoorlijk wat ouder dan jij.

Oudere vrouwen weten doorgaans wat ze willen en niet willen en komen daar ook gewoon voor uit. Voor mijn vriend is dat vooral de aantrekkingskracht. Geen onzeker en verlegen gedoe. Geen eeuwige twijfel over 'wat wil ze nu eigenlijk'. En vooral het hebben van een eigen ritme, een eigen leven en dus geen 100% afhankelijkheid waarbij de 'man' dan steeds het initiatief moet nemen.
Dit gaat dus op in en buiten het bed.

Maar wat wil je eigenlijk? In je OP lijk je opzoek naar one-night-stands, maar in deze post lijk je weer meer opzoek naar een relatie. Misschien lijk je wel op die jonge dames van tegenwoordig en weet je ook gewoon niet wat je wilt. ;)
pi_157757733
Gewoon Patries bellen. Die is wel iets ouder dan 30 en ook iets ouder dan 35 maar die lust je vast wel.
  maandag 23 november 2015 @ 09:21:13 #44
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_157757759
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:49 schreef Flogging het volgende:
De manier om in bed te komen met een dame van 30/35 is er goed uitzien en een mooie piemeloris hebben. Je moet wel wat meebrengen, voor jou tig anderen tenslotte.
Je kan ook ontzettend aan downgrading doen, dat het je niet uit maakt hoe ze eruit ziet als ze maar ouder is.
Of je moet er toevallig een treffen die wel eens iemand 1x wilt ontmaagden, maar dan houd het zo een beetje op.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_157764253
Oude wijven (en dan bedoel ik die 30+ antiekwerken) vallen meestal op brede gasten, dus op naar de sportschool TS. En niet te snel praten en lekker luid zodat ze je kunnen verstaan.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  maandag 23 november 2015 @ 16:24:06 #46
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_157764743
Ik ben een zogenaamde 40+, dus zo'n oude graftak en ben inderdaad doof, maar niet door ouderdom.
Ik val helemaal niet op jonger, maar heb wel eens gerommeld met iemand die tien jaar jonger was. Hij had een ontzettend afgetraind lijf. Mij deed dat niets. Het onhandige, onervaren trok mij niet aan. Er zijn vast vrouwen die dat wel woest aantrekkelijk vinden.
pi_157803504
Ben 22, heb een vriendin van 30. Echt heerlijk. Was niet echt op zoek naar een oudere vriendin maar ik zat voor de eerste keer op Tinder en ze zag er goed uit met een leuk profiel. Dus ik dacht, wat heb ik te verliezen. Eerste Tinder date ooit, meteen raak. Super klik. Derde date pas seks. Nu hebben we een relatie, nog nooit zo verliefd geweest. En de seks is de beste die ik ooit gehad heb. Heerlijk een meid die weet wat ze wilt en onverzadigbaar is, echt een verademing met onzekere studentenmeisjes. Was zelf ook niet de meest zelfverzekerde in bed maar nu geef ik haar van langs met een zweep, en doe alles wat god verboden heeft. Heerlijk.

Maarja ik ben nogal bevooroordeeld, ben knetterverliefd, en de seks is maar een deel van onze relatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')