abonnement Unibet Coolblue
pi_157732029
Ik ben nu al 3 jaar ongesteld. Eerste paar maand was oke, totdat de hel uitbrak. Ik werd ontzettend heftig ongesteld, echt heftig. Uiteindelijk na een half jaar vrouw zijnde aan de pil gegaan. Eerst deed ik met stopweek, nog syeeds even heftig. Toen naar gestopt met de stopweek en aan een stuk door geslikt. Mn humeur was kut, zo nu en dan es ongesteld zonder enige regelmaat, veel uitscheiding (Soms stinkend, soms niet, máár het was minder heftig. Anderhalf jaar lang geslikt en toen was ik klaar met dat humeur. Sinds een jaar ben ik nu gestopt. Het eerste half jaar helemaal geen druppeltje bloed gezien, helaas wel andere uitscheiding. Een tijdje terug ben ik bijna een maand lang obgesteld geweest maar tot zover lijkt er voor t eerst in mn leven enige regelmaat in te komen. (Niet zeker hoor). Maarja, nu is mn vraag aan jullie mensheid: moet ik me zorgen maken? Het rare rare ongesteld zijn en dan met name de afscheiding waar ik nu al 3 jaar mee loop. De laatste tijd is het wel wat erger geworden... Ik ben nu 17 ter aanvulling. Graag hoor ik uwen mening :)
ik
pi_157732155
3 jaar lang ongesteld lijkt me niet erg gezond nee.
pi_157732348
Dokter weet meer dan ik... ik weet wel dat de dokter opZoeken een goed idee is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 22 november 2015 @ 01:21:53 #4
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_157732605
Wel irritant dat je een haakje opent en niet sluit, denk aan mijn autisme
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_157732614
Mirena.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157732635
Ik maak me eerder zorgen dat je nog niet bij de dokter bent geweest.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_157732823
Vandaar je username
pi_157733051
3 jaar constant ongesteld? :')

Sorry ben jongentje weet er niks van. :'(
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_157733760
Afscheiding is heel normaal, zolang het niet stinkt of een vreemde kleur heeft.

Wat helpt is je niet met gewone zeep te wassen. Eigenlijk is water wel voldoende. Geen inlegkruisjes, dat gaat broeien. Katoenen ondergoed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157733764
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 01:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mirena.
Ze is 17.
Kan vrij pijnlijk zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157734163
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 07:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze is 17.
Kan vrij pijnlijk zijn.
Eventjes toch? Zetten auwauw, even narommelen.... Maar dat lijkt het me wel waard om hier van af te zijn toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157734177
Wat zegt je huisarts?
Make my day!
pi_157735073
Ben nog niet dokter geweest. Maar uhm ik was sws alleen met water. En wat zie je als 'gewone' afscheiding?
ik
pi_157735105
Met zoiets moet je gewoon naar de huisarts joh.
  Milf zondag 22 november 2015 @ 11:18:22 #15
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_157735151
Dit kan niet gezond zijn. Morgen direct een afspraak maken.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_157735424
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Eventjes toch? Zetten auwauw, even narommelen.... Maar dat lijkt het me wel waard om hier van af te zijn toch?
Ik heb m toen moeten laten verwijderen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157735947
De een is heftiger ongesteld dan de ander, maar stinkend is nooit goed.
Dus dokter is niet zo'n heel slecht idee
pi_157736091
Wat is stinkend.
Als je echt wat last hebt van afscheiding, je draagt van dat syntetische goedkope ondergoed wat lekker broeit, ja dan ruikt ook gewone afscheiding na een dag wel vies.

Maar als het echt rottend ruikt terwijl je goed schoon bent op jezelf dan is het geen gek idee om even langs de huisarts te gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157881450
Vaker wassen, en sowieso even de dokter bezoeken lijkt me. Je hoeft je er niet voor te schamen :)

Verder misschien eens kijken naar een oplossing om 'niet meer ongesteld te worden'..?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')