abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 november 2015 @ 16:30:31 #1
286575 Roces18
Chef de party
pi_157695244
Elke supermarkt noemt zich de goedkoopste.
Elke supermarkt liegt.

Maar welke supermarkt heeft nou echt de goedkoopste producten als je de rekening gepresenteerd krijgt?

Is dat bijvoorbeeld de Aldi?
Of is dat bijvoorbeeld Albert Heijn huismerk?

Ik zou het niet weten?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_157695269
Vlees haal ik bij de Turk.

Merkbier uit de aanbieding bij de jumbo de rest aldi of lidl.

Bij mij ligt alles dan ook oo 5lopen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_157695443
Dat ligt er aan wat je koopt. Prijzen van supers verschillen per buurt en afname van het soort artikelen. Een jumbo uit Amsterdam-Noord kan een andere prijs hanteren als een Jumbo in Amsterdam-Zuid. Idem voor AH's. Albert Heijn heeft er helemaal een handje van maar dat komt door die Bigbrother AH bonuspas.
pi_157695658
Aldi en Lidl.
pi_157695683
Kliko & Co
  vrijdag 20 november 2015 @ 16:54:28 #8
286575 Roces18
Chef de party
pi_157695828
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kliko & Co
was dat?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_157695900
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:54 schreef Roces18 het volgende:

[..]

was dat?
Vaak maar één dag in de week open, maar je kunt dan wel onderweg naar die supermarkt buck-shag halen, scheelt ook weer
  vrijdag 20 november 2015 @ 16:59:17 #10
286575 Roces18
Chef de party
pi_157695928
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vaak maar één dag in de week open, maar je kunt dan wel onderweg naar die supermarkt buck-shag halen, scheelt ook weer
kliko afvalbak???????????????????????
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 20 november 2015 @ 17:18:09 #11
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_157696421
Zoek gewoon de goedkoopste Turkse bakker. In mijn stad is het drie euro vijftig voor en kapsalon. Daar haal ik er een keer per week zeven voor vierentwintig euro en vijftig cent. Thuis verdeel ik ze in porties van vier en dat vries ik dan in. Zo heb ik voor ontbijt, lunch een kwart kapsalon en voor avondeten een halve. Scheelt tijd en geld. Ik ben ook bijna niks aan gas en afwasmiddel kwijt. Natuurlijk wel een beetje stroom voor de magnetron.
Alles zit erin groente, vlees aardappelen. En een kapsalon is tweeduizend calorieën dus het is ook voldoende. Makkelijk gezond en goedkoop. Wat zou je nog meer willen?
pi_157696725
Jullie zijn allemaal niet zelfvoorzienend?!? :o

Maatschappij afhankelijke werk slaven/koelies zijn jullie ;).
praise the lord i saw the light
pi_157697413
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef borbit het volgende:
Zoek gewoon de goedkoopste Turkse bakker. In mijn stad is het drie euro vijftig voor en kapsalon. Daar haal ik er een keer per week zeven voor vierentwintig euro en vijftig cent. Thuis verdeel ik ze in porties van vier en dat vries ik dan in. Zo heb ik voor ontbijt, lunch een kwart kapsalon en voor avondeten een halve. Scheelt tijd en geld. Ik ben ook bijna niks aan gas en afwasmiddel kwijt. Natuurlijk wel een beetje stroom voor de magnetron.
Alles zit erin groente, vlees aardappelen. En een kapsalon is tweeduizend calorieën dus het is ook voldoende. Makkelijk gezond en goedkoop. Wat zou je nog meer willen?
goed plan idd
404 - Not Found
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:16:33 #14
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_157697823
Gewoon vakkenvullers afpersen zodat zij je de kratten bier gratis thuis komen langs brengen _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_157710704
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef borbit het volgende:
Zoek gewoon de goedkoopste Turkse bakker. In mijn stad is het drie euro vijftig voor en kapsalon. Daar haal ik er een keer per week zeven voor vierentwintig euro en vijftig cent. Thuis verdeel ik ze in porties van vier en dat vries ik dan in. Zo heb ik voor ontbijt, lunch een kwart kapsalon en voor avondeten een halve. Scheelt tijd en geld. Ik ben ook bijna niks aan gas en afwasmiddel kwijt. Natuurlijk wel een beetje stroom voor de magnetron.
Alles zit erin groente, vlees aardappelen. En een kapsalon is tweeduizend calorieën dus het is ook voldoende. Makkelijk gezond en goedkoop. Wat zou je nog meer willen?
:')
pi_157710707
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef borbit het volgende:
Zoek gewoon de goedkoopste Turkse bakker. In mijn stad is het drie euro vijftig voor en kapsalon. Daar haal ik er een keer per week zeven voor vierentwintig euro en vijftig cent. Thuis verdeel ik ze in porties van vier en dat vries ik dan in. Zo heb ik voor ontbijt, lunch een kwart kapsalon en voor avondeten een halve. Scheelt tijd en geld. Ik ben ook bijna niks aan gas en afwasmiddel kwijt. Natuurlijk wel een beetje stroom voor de magnetron.
Alles zit erin groente, vlees aardappelen. En een kapsalon is tweeduizend calorieën dus het is ook voldoende. Makkelijk gezond en goedkoop. Wat zou je nog meer willen?
In de geschiedenisboeken dit.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_157710720
Als je slim koopt, overal.

Kaas bij een marktwinkel 5/6 euro per kilo boerderijkaas, groente en fruit bij een Turk/Marokkaan, vlees ook als je een goede hebt. De groente en fruit ziet er dan niet perfect uit (puntjes op de schil o.i.d.) maar lekker belangrijk, ies natoer. In een supermarkt mogen alleen mooie dingen liggen. Ik kan voor zes euro per dag ontbijt, lunch en avondeten halen daar voor twee personen en het vlees is veel verser en veel lekkerder dan die shit in de supermarkt. Gehakt wordt voor je neus gemaakt en ik krijg een bak koffie en een stukje baclava. Heb je maar twee eieren nodig, dan koop je twee eieren in plaats van tien.

Flinterdunne Ham/Salami bij de Lidl, net als mondwater, vochtig toiletpapier, afbakbrood, zonnebloemolie, pasta en dat soort dingen. Gewoon een grote tas vol voor iets meer dan 20 euro, hou je geld over om normaal Page te kunnen kopen bij de Ap en niet die zooi die uit elkaar dondert als je er naar kijkt.

Schoonmaakspullen en verzorgingsspullen groot inslaan bij de Action of een Op=Op winkel o.i.d. i.p.v. bij de Kruitvat. Gooi je eens in de drie maanden een hele mand vol voor 20/50 euro en kun je weer ff vooruit.

Het kost wat meer moeite, maar als je weet waar je moet zijn scheelt het je ook bakken met geld.

Cunclusie; Geen enkele maar ook allemaal zijn de goedkoopste. Ligt aan jezelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2015 06:22:43 ]
pi_157711961
Het 1 bij het 1 de ander bij de ander.

Het is niet zo dat 1 met alles het goedkoopst is want dan gingen de rest failliet.

De ene keer is vlees bij AH goedkoper dan weer bij de Jumbo.

Groente en fruit kan je over het algemeen altijd t beste halen bij turken of lidl of aldi
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_157712284
Jumbo is de goedkoopste wbt A-merk, maar zijn met de huismerken weer heel duur.

Lidl is qua prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding het goedkoopste, maar hebben niet alles op voorraad.

Aldi is heul duur geworden de laatste jaren :@ Dat is geen pauper winkel meer. Non-food is bijna twee keer zo duur als de non-food bij de Lidl.

De basics haal ik bij de Lidl, de rest bij de AH (huismerk). In mijn ogen de goedkoopsten.

-Edit- Ik woon in een klein kutdorp, dus toko's, ''de Turk'' en een fatsoenlijke markt kennen we hier niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2015 11:03:41 ]
pi_157713496
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2015 06:00 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

In de geschiedenisboeken dit deze paupertrol.
Eensch
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:19:32 #21
104963 ETA
European Travel Author
pi_157715270
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 11:01 schreef Poesopstokje het volgende:

Aldi is heul duur geworden de laatste jaren :@

niet volgens Kassa: http://kassa.vara.nl/tv/a(...)-het-duurst/speel/1/
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')