abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 januari 2016 @ 22:16:05 #101
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159452424
Zijn er überhaupt nog mensen die dit spelen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_159463749
Ik. Soms. Als ik tijd heb. Wat mij vooral weerhoudt is dat ik een aantal maps niet leuk genoeg vind en een aantal wel. 24/7 servers zijn welkom.
pi_159516265
Wie nu SWB opstart krijgt gratis 5.000,- credits van EA.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zaterdag 30 januari 2016 @ 13:52:42 #104
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159516321
Mooi dat ik hem oversloeg dus. Drie maanden verder, come ón.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 30 januari 2016 @ 14:02:07 #105
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159516465
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 13:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Mooi dat ik hem oversloeg dus. Drie maanden verder, come ón.
Volgens "cijfers" hebben ze de verkoopdoelen allang gehaald. Ik geloof er echt niks van. 50 voor het spel en 50 voor de season pass. Het spel is op meerdere fronten belachelijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:25:42 #106
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159523663
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Volgens "cijfers" hebben ze de verkoopdoelen allang gehaald. Ik geloof er echt niks van. 50 voor het spel en 50 voor de season pass. Het spel is op meerdere fronten belachelijk.
Verkoopdoelen maken je als consument natuurlijk ook ondergeschikt, als je maar koopt...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 30 januari 2016 @ 23:45:42 #107
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_159530917
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 19:25 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Verkoopdoelen maken je als consument natuurlijk ook ondergeschikt, als je maar koopt...
EA in een notendop. Jammer dat de massa daadwerkelijk blijft kopen en niet eerst kijkt naar hoe mager de content eigenlijk is alvorens blind te kopen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 31 januari 2016 @ 01:53:24 #108
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159532987
Ik vind het een technisch knap spel hoor, maar mist diepgang. Dark Forces onlangs gespeeld en daar was de sfeer meteen weer top.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 22 februari 2016 @ 14:54:40 #109
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_160118446
*Kick* Hard to believe dat niemand dit spel schijnbaar meer speelt? Servers zijn toch nog best druk volgens mij.
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

EA in een notendop. Jammer dat de massa daadwerkelijk blijft kopen en niet eerst kijkt naar hoe mager de content eigenlijk is alvorens blind te kopen.
Yep. Daarom laatst tijdens de sale ook gekocht via Mexico, was uiteindelijk 2 tientjes kwijt. M.i. niet veel voor een game waar je toch een paar uur in gaat steken. Zomaar tussendoor een snel potje knallen.

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 01:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het een technisch knap spel hoor, maar mist diepgang. Dark Forces onlangs gespeeld en daar was de sfeer meteen weer top.
En deze mening deel ik ook. Ik wist dat het geen Battlefield achtige game zou zijn, maar het verschil tussen de 'oude' battlefront en de battlefield games is volgens mij kleiner dan het verschil tussen de oude battlefront games en de nieuwe. Iets meer diepgang was welkom geweest. Nu is het meer een soort CoD shooter met een Star wars sausje. Niet per se een slechte game, maar wel een ander soort game.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_160138453
Ik speel het ook nog heel af en toe tussendoor.
Helaas zijn er weinig zaken waardoor ik blijf spelen. Het meeste is al wel genoemd, maar voor mij persoonlijk is het het buddy / spawn systeem wat me het meest tegenstaat.

Als ik in sommige maps (endor walker assault bvb) eerst 45 seconden moet lopen om dan ge-one-shot te worden door Luke en weer opnieuw kan beginnen om weer ge one shot te worden door iemand die zit te campen met een pulse rifle dan hoeft het van mij allemaal niet zo.

Ook de balans in de maps is naar mijn inziens niet helemaal fair.
Bvb bij de zandplaneet supremacy, als je als rebel het 1e punt verliest (die bij de sandcrawler) verlies je de game. Ik heb nog nooit dat punt kunnen terugpakken.
Built for Speed
pi_160138743
Speel het nog dagelijks online met vrinden.
Maps beginnen wat eentonig te worden nu en sommige dingen worden irritant.

Zoals het vele en verre lopen na een death als je aan de andere kant van de map spawned. Al kun je dat nog overbruggen met de jetpack.

Ook is de balans in Fighter Squadron ver te zoeken. De Rebels zijn dankzij hun shield altijd in het voordeel t.o.v. de Imperials. Het zou beter zijn geweest als je een eigen load-out aan wapens zou kunnen kiezen.

Hopen dat de Season Pass nieuwe en toffe content bied.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 12:02:20 #112
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_160142869
Nieuwe patch is onderweg:

quote:
Additional Content/Functionality

General: Jakku DLC Content is being patched into the game, downloading it separately via platform storefronts is no longer required and can be deleted from your hard drives
New Map: Twilight on Hoth added to Walker Assault, Supremacy, Turning Point, Blast, Fighter Squadron, Drop Zone, and Heroes vs. Villains
New Mission: Survival in the Ice Caves added to Survival Missions
Turning Point: Jundland Wastes, Forest of Endor, Outpost Beta, and SoroSuub Centroplex maps added to the playlist
Attract Mode: GNK Droid added - GONK!
Settings: Turning off music in the Sound menu now turns off music everywhere in the game
Settings: Added a Film Grain setting slider in the Video menu
Credits: Updated Game Credits list
Weapon and Star Card Changes

Primary Weapons: Damage against air vehicles increased by 10%
Bowcaster: Explosion damage increased from 10 to 15 per projectile and explosion radius decreased from 3 to 2.5m
Bowcaster: Full charge direct hit from 20 to 40 per projectile and a normal direct hit increased from 20 to 30 per projectile
Barrage: Damage increased from 50 to 55
Barrage: Cooldown reduced from 40 to 35s (normal) and from 35 to 30s (upgraded)
Barrage: First volley of grenades no longer disappear if the user uses the Refresh Power-up and then fires a second volley
Homing Shot: Lock time decreased from 1.5 to 1.2s
Homing Shot: Players in the AT-GAR turret now receive on-screen notification when locked on
ION Torpedo: Speed increased from 350 to 380m/s and turning angle increased from 120 to 125 in order to more easily hit air vehicles
Pulse Rifle: Movement speed while aiming decreased by 30%
Tusken Cycler Rifle: Movement speed while aiming increased by 40%
Tusken Cycler Rifle: Bullet speed increased from 300 to 450m/s
Orbital Strike: Fixed bug where it sometimes would not trigger on button press
Vehicle changes

A-Wing: Increased hit box size
A-Wing: Now properly takes damage when colliding with an AT-ST while having the Shield active
Slave I: Players can now see the Shield icon on Rebel vehicles when a Shield is active
AT-ST: T-47 Airspeeder kills with a missle while firing the primary cannons at the same time now properly awards a kill (previously registered as a suicide)
AT-AT: Fixed bug where the Orbital Strike ability would sometimes not have the aiming reticle move
T-47 Airspeeder: Players will no longer receive an out of bounds message on Graveyard of Giants during Turning Point when a control point is captured
Multiplayer Game Mode Changes

General: Pre-Round timer lowered from 30s to 20s
Walker Assault: Fixed Power-up spawns on SoroSuub Centroplex
Walker Assault: AT-AT health increased by 18% on Outpost Beta, 8% on Jundland Wastes, 20% on Forest of Endor, 4% on SoroSuub Centroplex, and 5% on Graveyard of Giants
Walker Assault: Spawning as an Imperial Hero after the AT-ATs just pass the second set of uplinks no longer despawns one of the AT-ATs
Walker Assault: The second AT-AT no longer bumps into the wreckage of the other on SoroSuub Centroplex when the first AT-AT is destroyed during the first Uplink
Droid Run: Correct Objective Notification is now displayed to all players if someone is killed while trying to claim the Droid
Droid Run: Improved spawn zones on Dune Sea Exchange
Supremacy: Fixed Power-up spawns on Jundland Wastes, Forest of Endor, and SoroSuub Centroplex
Supremacy: Improved spawn zones on Jundland Wastes, Outpost Beta, and Forest of Endor
Heroes vs. Villains: Planted turrets on Dune Sea Exchange will now disappear in-between rounds
Hero Hunt: Improved spawn zones on Ice Caves
Fighter Squadron: Players are now protected while spawning on Graveyard of Giants
Mission Changes

General: Both players will now properly see Charge Card pick-ups if Player One is using a 3rd Star Card Hand without a Charge Card
General: Player 2's changes to control settings no longer update Player 1's controls when playing Split-Screen
Battle: Fixed AI Spawn issues on Tatooine
Survival: Wave 10 on Sullust will now always spawn if the player / co-op team dies and restarts the round or if a player picks up a Collectible during the Wave 9 transition
Survival: Partner spawns on Sullust will no longer fail if the currently alive player is in a confined area
Survival: Co-Op players can now unlock the "Complete on Hard Difficulty without spending a life" if one player dies and then waits until the other player completes the wave so they get a free respawn
Hero changes

General: Heroes no longer get stuck in a stunned animation state
Princess Leia: Endor outfit updated - Congrats on completing the Lead the Rebellion challenge!
Princess Leia: Trooper Bane now only knocks back primary target, not nearby enemies
Luke Skywalker: Increased Saber Rush's damage against other Heroes from 2% to 6-8%
Luke Skywalker: Lightsaber swing hit radius is reduced from 0.3 to 0.25m
Han Solo: Zooming in no longer sometimes displays a gun scope
Emperor Palpatine's Shocktroopers: Modified primary weapon damage to match Leia's Honor Guards' primary weapon damage over time
Misc. Bug fixes

General: Lighting, textures, audio, user interface, text, and collision fixes
Controls: Legacy control schemes have had their layouts more clearly defined
Colorblind: Enemy players highlighted with Scan Pulse now have the correct Deuteranopia or Protanopia settings on Graveyard of Giants and Goazan Badlands
PC only: Fixed a bug where a player would lose functionality with an Xbox 360 controller after inviting a player to a Private Match and then starting the game
PC only: Air vehicle sensitivity lowered from 0.9 to 0.45 for easier mouse control
Achievements / Trophies: Updated text on "Impressive. Most Impressive." and "Survivor" to clarify the requirements
Achievements / Trophies: "Playing the Objective" now properly awarded
pi_160144011
Twilight of Hoth is een hele vette map!

pi_160151380
Concept art Outer Rim DLC



Greedo (Empire) en Nien Numb (Rebels) waarschijnlijk als playable heroes.
pi_160418088
DICE maakt details van de Outer Rim DLC voor Star Wars Battlefront bekend

Eind januari maakte DICE alle DLC plannen voor Star Wars Battlefront bekend en toen werd duidelijk dat we in maart de Outer Rim uitbreiding mochten verwachten. Nu we in maart zitten heeft de ontwikkelaar de eerste details vrijgegeven waardoor we weten wat we kunnen verwachten.
Outer Rim zal nieuwe locaties brengen, zoals Sullust en Jabba’s troonzaal evenals nieuwe helden. Deze helden zijn Greedo en Nien Nunb. Verder bevat de uitbreiding de Extraction modus en hierin zul je als Rebel een waardevolle lading van resources moeten zien te bemachtigen en moeten wegbrengen naar je transportschip. Spelend als de Empire zul je dit moeten voorkomen.
Als laatste zullen er nog wat nieuwe wapens naar de game komen. Dit zijn de Relby V-10, de DT-12 blaster, de Scatter gun en de Dioxis granaat. Aanvullend zullen er nog wat Adrenaline Stim Star Cars toegevoegd worden.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_160972486
Ben nu een paar dagen met The Outer Rim bezig en het speelt toch wel lekker hoor.

Vooral die Jabba maps ademen echt de Star Wars sfeer uit.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_161414744
Geruchten gaan dat de volgende 2 Heroes: Lando Calrissian en de bounty hunter Dengar Roth hun opwachting zullen maken in de Bespin/Cloud City DLC.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 14 april 2016 @ 14:30:59 #118
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_161424117
Begin steeds meer problemen te krijgen met halfvolle potjes (ps4), ik denk echt dat battlefront een stille langzame dood aan het sterven is, jammer begin was veel belovend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lege virente, virent cuncta
  donderdag 14 april 2016 @ 15:45:29 #119
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_161425711
En das precies waarom ik hem oversla voor de huidige prijs en dus uiteindelijk totaal.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_161425833
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:30 schreef skittelman het volgende:
Begin steeds meer problemen te krijgen met halfvolle potjes (ps4), ik denk echt dat battlefront een stille langzame dood aan het sterven is, jammer begin was veel belovend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenaardig. Geen last van op de PS4.

Ben nog steeds erg enthousiast over de game en heb er meer dan 150 uur inzitten.
Ben inmiddels level 60 en heb nu alle wapens, starcards, emotes en skins geunlockt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_162030320
Ik heb dit spel laatst gekocht voor de PC, hij is in de aanbieding. Leuk spel.
pi_163070210
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 16:12:15 #123
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_163460262
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 02:14 schreef Firewarrior het volgende:
Ik heb dit spel laatst gekocht voor de PC, hij is in de aanbieding. Leuk spel.
Je kan me toevoegen als je wilt..Aartbakkebaard
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_165453242

Wat een affentittengeilsupertollklasse DLC.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 20 september 2016 @ 17:32:12 #125
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165454161
Precies door die DLC heb ik hem onder andere wel laten liggen. Al kriebelt het alsnog...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165456256
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Precies door die DLC heb ik hem onder andere wel laten liggen. Al kriebelt het alsnog...
De Season Pass is nu maar ¤29,99 man.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 20 september 2016 @ 19:43:54 #127
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165456933
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 19:20 schreef CoExist het volgende:

[..]

De Season Pass is nu maar ¤29,99 man.
Twee weken terug nog "gewoon" 50.

Maar enige reden dit te kopen is wel gewoon Star Wars, verder vond ik de beta wel erg meh.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165457778
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 19:43 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Twee weken terug nog "gewoon" 50.

Maar enige reden dit te kopen is wel gewoon Star Wars, verder vond ik de beta wel erg meh.
Tot 28 september kost de Season Pass ¤29,99

Heb de gewone game wel gespeeld?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 20 september 2016 @ 20:26:26 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165457962
Das de moeite. Ik slinger origin maar aan.
Edit: Season pass gewoon nog ¤49,99. Sta je dan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165458428
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Das de moeite. Ik slinger origin maar aan.
Edit: Season pass gewoon nog ¤49,99. Sta je dan.
Ahh... ik speel PlayStation 4.
Sorry! -X-
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 20 september 2016 @ 20:45:47 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165458455
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:45 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ahh... ik speel PlayStation 4.
Sorry! -X-
Spreekwoordelijk dooie mus dit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 22 september 2016 @ 23:19:54 #132
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_165505678
Death Star beetje een tegenvaller. Bij "Battlestation" wint Empire tot nu altijd, waardoor ik het derde level (trench run) nog niet heb kunnen doen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 22 september 2016 @ 23:42:52 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165506360
I caved. 50% korting maakt dat ik spel en season pass voor 40 euro heb, en ik moet komende van BF4 enorm wennen. Zowel aan damage model wat nergens over lijkt te gaan als aan controls. Wel blijf ik van mening dat dit de mooiste Star Wars game tot op heden is en het is tijd dat er weer single player games van gaan komen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165508175
Heb een PS4 maar ben geen fan van shooters op een console. Wel erg fan van Star Wars.. is het dan zinvol om deze game te halen of beter om t niet te doen?
pi_165509111
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:34 schreef Thrilled het volgende:
Heb een PS4 maar ben geen fan van shooters op een console. Wel erg fan van Star Wars.. is het dan zinvol om deze game te halen of beter om t niet te doen?
Geen shooter fan hier!
Maar dit is echt de meest toegankelijke Star Wars game ooit.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_165513388
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2016 10:02 schreef CoExist het volgende:

[..]

Geen shooter fan hier!
Maar dit is echt de meest toegankelijke Star Wars game ooit.
Maar is het niet te veel gericht op het shooter-aspect. Of kan je dikke auto-aim aanzetten en is er niks aan de hand? :P
pi_165513768
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 13:47 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Maar is het niet te veel gericht op het shooter-aspect. Of kan je dikke auto-aim aanzetten en is er niks aan de hand? :P
Ik heb totaal geen shooter skillzz en ben level 61. Speel de game sinds release en vermaak mij er nu nog mee.

Tuurlijk kom ik geoefende gamers tegen die beter zijn dan mij. Maar het word nooit ergens irritant.
Het is gewoon een zeer toegankelijke game voor Star Wars liefhebbers. Verwacht geen Call Of Duty of Battlefield 4 achtige gameplay.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 23 september 2016 @ 14:18:19 #138
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165514094
Het is toch een dikke arcade eigenlijk?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165641988
Heb hem toch maar gekocht, maar tot nu toe erg tevreden. Zoals iedereen al zei is het grafisch echt een schitterende game en als Star Wars liefhebber moet je deze gewoon spelen.. De geluiden, de stemmen etc zijn allemaal erg goed gedaan.. Moet alleen wel erg wennen aan het chaotische van een 40 player game.. Heb totaal geen overzicht en als ik iemand zie is die tig keer sneller dan ik met afmaken :')

Wat betreft die Season Pass, als ik die nu koop, krijg ik dan met terugwerkende kracht ook die oude uitbreidingen erbij of moet ik die apart kopen? Wat is handig om te doen?
pi_165642214
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:41 schreef Thrilled het volgende:
Heb hem toch maar gekocht, maar tot nu toe erg tevreden. Zoals iedereen al zei is het grafisch echt een schitterende game en als Star Wars liefhebber moet je deze gewoon spelen.. De geluiden, de stemmen etc zijn allemaal erg goed gedaan.. Moet alleen wel erg wennen aan het chaotische van een 40 player game.. Heb totaal geen overzicht en als ik iemand zie is die tig keer sneller dan ik met afmaken :')

Wat betreft die Season Pass, als ik die nu koop, krijg ik dan met terugwerkende kracht ook die oude uitbreidingen erbij of moet ik die apart kopen? Wat is handig om te doen?
Je krijgt bij de Season Pass alle uitbreidingen. Dus ook de oude.

Welk platform speel je?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_165645674
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2016 10:55 schreef CoExist het volgende:

[..]

Je krijgt bij de Season Pass alle uitbreidingen. Dus ook de oude.

Welk platform speel je?
PS4 :)
pi_165646071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:46 schreef Thrilled het volgende:

[..]

PS4 :)
Dan zijn deze DLC uitbreidingen al gedownload in de laatste update. Ze moeten dan alleen nog ontgrendeld worden d.m.v. de Season Pass. Een bestand van 1.1MB.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_165647137
Ok, begreep alleen dat ik nu de volle mep betaal en dat hij gisteren nog korting had..
  donderdag 29 september 2016 @ 22:41:27 #144
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165659705
Korting liep idd tot de 28e geloof ik. Superhandige datum verder ook.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_170254133
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 17 april 2017 @ 19:49:59 #146
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_170291418
Nu met single player campaign ook, extra zin in.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 17 april 2017 @ 20:27:50 #147
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_170292421
Ziet er tof uit en zou hem alleen voor de SP al halen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_171611745
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_174783111
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:36:09 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_174783356
Ik trap er niet in.

Eerst maar even afwachten wat de reviews zegfen.
pi_174785483
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:36 schreef RickoKun het volgende:
Ik trap er niet in.

Eerst maar even afwachten wat de reviews zegfen.
Heb een pre-order staan.
2 games ingeleverd bij GameMania, heb ik deze voor ¤20,-
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:47:49 #152
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_174787108
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:57 schreef CoExist het volgende:

[..]

Heb een pre-order staan.
2 games ingeleverd bij GameMania, heb ik deze voor ¤20,-
Deel 1 had ook van die mooie filmpjes.

Bleek echt een zuigspel te wezen.
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:50:09 #153
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_174787190
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 08:34 schreef Thrilled het volgende:
Heb een PS4 maar ben geen fan van shooters op een console. Wel erg fan van Star Wars.. is het dan zinvol om deze game te halen of beter om t niet te doen?
Het is een battlefield game alleen dan met Star Wars tanks en wapens.

Als ze nou eens een nieuwe star wars game zoals Jedi Knight of KotOR maken :(


-edit-
Sorry voor mijn laatste twee zuur reacties. Ik dacht even dat dit het PS4 topic was :@
Ik houd nu op hier te posten.
  zaterdag 4 november 2017 @ 09:09:18 #154
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_174859225
Zin in :9
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 4 november 2017 @ 12:04:49 #155
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174861271
Ik haal hem wel. Alleen voor de single player al.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174968242
Nog een weekje!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_174974720
Is het spawn systeem nog aangepast?
In de beta spawnde je nog steeds met randoms ergens achteraan het level.
Built for Speed
pi_174983418

Eerste vier weken
SOONY
pi_174996191
Dat vliegen vind ik wel kut
pi_175045297
Is het echt waar dat je 40 uur moet spelen voordat je met een hero kan spelen?
Built for Speed
  maandag 13 november 2017 @ 15:45:38 #162
194233 Friday12
Originele kloon
pi_175045317
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Is het echt waar dat je 40 uur moet spelen voordat je met een hero kan spelen?
EA :')
pi_175045349
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Is het echt waar dat je 40 uur moet spelen voordat je met een hero kan spelen?
Wel als je Luke of Darth Vader wil spelen. Alle heroes unlocken kost je 160 uur. In de tussentijd ligt al je progressie stil. _O-
pi_175045350
quote:
6s.gif Op maandag 13 november 2017 15:45 schreef Friday12 het volgende:

[..]

EA :')
Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen. In de beta kon ik als een hero spawnen zonder een crate of wat dan ook.
Kan dat in de Final game pas als je een hero unlocked uit een crate?
Built for Speed
  maandag 13 november 2017 @ 15:47:49 #165
194233 Friday12
Originele kloon
pi_175045383
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 15:46 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen. In de beta kon ik als een hero spawnen zonder een crate of wat dan ook.
Kan dat in de Final game pas als je een hero unlocked uit een crate?
Het liefst moet je er ook nog 12,99 voor betalen
pi_175045425
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 15:46 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen. In de beta kon ik als een hero spawnen zonder een crate of wat dan ook.
Kan dat in de Final game pas als je een hero unlocked uit een crate?
Ze hebben het unlock systeem na aanleiding van de beta veranderd.

https://www.reddit.com/r/(...)_a_hero_spreadsheet/

Zie de berekening van die 40 uur hier.

https://www.reddit.com/r/(...)ader_locked/dppum98/ en EA's reactie met de meeste downvotes op Reddit ooit.
  maandag 13 november 2017 @ 15:50:21 #167
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_175045448
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 19:50 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Het is een battlefield game alleen dan met Star Wars tanks en wapens.

Als ze nou eens een nieuwe star wars game zoals Jedi Knight of KotOR maken :(

-edit-
Sorry voor mijn laatste twee zuur reacties. Ik dacht even dat dit het PS4 topic was :@
Ik houd nu op hier te posten.
Alleen nog meer casual dan de laatste Battlefield al is gok ik.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 13 november 2017 @ 15:52:41 #168
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_175045510
:') voor al die mensen die juichen omdat er geen season pass is. Niks is gratis en dan naaien ze je op een andere manier en maken ze het bijna onmogelijk voor je om een volledige game te krijgen zonder er voor te betalen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_175045532
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:52 schreef Catkiller het volgende:
:') voor al die mensen die juichen omdat er geen season pass is. Niks is gratis en dan naaien ze je op een andere manier en maken ze het bijna onmogelijk voor je om een volledige game te krijgen zonder er voor te betalen.
Ze geloofden in de EA PR bullshit dat ze het hebben gedaan voor de gamers. De schattige naïviteit van mensen die dat geloofden....
  maandag 13 november 2017 @ 15:55:41 #170
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_175045585
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:53 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ze geloofden in de EA PR bullshit dat ze het hebben gedaan voor de gamers. De schattige naïviteit van mensen die dat geloofden....
Zoveel uur grinden voor 1 poppetje. _O- Dan kan je beter 50 euro extra dokken voor een season pass en ze allemaal krijgen en een uur of wat langer doorwerken, is een betere ruil, zelfs al sta je op je 15e vakken te vullen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_175045632
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:55 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Zoveel uur grinden voor 1 poppetje. _O- Dan kan je beter 50 euro extra dokken voor een season pass en ze allemaal krijgen en een uur of wat langer doorwerken, is een betere ruil, zelfs al sta je op je 15e vakken te vullen.
Helaas is er een hele generatie gamers opgegroeid met het grinden en verslaafd zijn van het skinners box principe. Die kunnen niet meer zonder....
pi_175046574
Volgens mij heeft EA het al aangepast.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_175046665
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:40 schreef CoExist het volgende:
Volgens mij heeft EA het al aangepast.
Dat mag wel na de meeste downvotes op Reddit :7
SOONY
pi_175047862
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 16:40 schreef CoExist het volgende:
Volgens mij heeft EA het al aangepast.
Hoe kom je daar nou weer bij? Bron graag.
pi_175049017
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 16:43 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat mag wel na de meeste downvotes op Reddit :7
https://www.reddit.com/r/(...)ader_locked/dppum98/

-365K points op dit moment :')
graag verwijderen
pi_175049018
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_175050057
quote:
Jij leest in die PR bullshit van EA heel wat anders dan ik. _O- Voorlopig mogen spelers nog lekker blijven grinden. Als het al wordt verminderd dan slechts minimaal. Lootboxes moeten wel aantrekkelijk blijven natuurlijk. :r
pi_175052070
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 15:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Helaas is er een hele generatie gamers opgegroeid met het grinden en verslaafd zijn van het skinners box principe. Die kunnen niet meer zonder....
Bij turned based rpg's voor de Snes deed ik niks anders. En dan vervolgens met level 99 de eindbaas verslaan.

Ik ben overigens wel benieuwd naar deze Battlefront. Vooral wat ze allemaal hebben veranderd. De vorige vond ik best verslavend. Lekker simpel, casual en makkelijk snel eventje op te pakken.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 13 november 2017 @ 20:58:42 #179
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_175052666
Met battlefield 2 ofzo was je overigens volgens mij ook eeuwen aan het grinden om de latere wapens te krijgen. Maar dat vergeet men dan even.
Overigens nooit zo lang doorgespeeld dat ik alles heb unlocked. Tegen die tijd is voor mij de lol er wel af.
pi_175056622
https://www.ea.com/en-gb/(...)wbfii-changes-launch
quote:
So, we’re reducing the amount of credits needed to unlock the top heroes by 75%. Luke Skywalker and Darth Vader will now be available for 15,000 credits; Emperor Palpatine, Chewbacca, and Leia Organa for 10,000 credits; and Iden at 5,000 credits. Based on what we’ve seen in the trial, this amount will make earning these heroes an achievement, but one that will be accessible for all players.
SOONY
  dinsdag 14 november 2017 @ 02:23:26 #181
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175059268
Poppetje moeten kopen met ingame credits vind ik sowieso nogal dubieus.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 14 november 2017 @ 02:24:04 #182
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175059270
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 20:58 schreef RickoKun het volgende:
Met battlefield 2 ofzo was je overigens volgens mij ook eeuwen aan het grinden om de latere wapens te krijgen. Maar dat vergeet men dan even.
Overigens nooit zo lang doorgespeeld dat ik alles heb unlocked. Tegen die tijd is voor mij de lol er wel af.
Die wapens waren dan ook meer cosmetisch én blijvend.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 14 november 2017 @ 06:26:08 #183
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175059559
Bij Gamespot hebben ze een testje gedaan. Uiteindelijk 260 dollar uitgegeven (inclusief loot crates) en nog steeds geen Vader of Luke.

:')

Edit: dat het nu ook maar eens uit de review-cijfers duidelijk mag worden dat ze veel te ver gaan. Maar ik zie IGN het wel een 9 geven :')

[ Bericht 33% gewijzigd door SonicVolcano op 14-11-2017 06:34:36 ]
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175060251
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 november 2017 06:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij Gamespot hebben ze een testje gedaan. Uiteindelijk 260 dollar uitgegeven (inclusief loot crates) en nog steeds geen Vader of Luke.

:')

Edit: dat het nu ook maar eens uit de review-cijfers duidelijk mag worden dat ze veel te ver gaan. Maar ik zie IGN het wel een 9 geven :')
IGN ligt al jaren in bed met de grote publishers. Die geven hun top releases echt geen laag cijfer.
  dinsdag 14 november 2017 @ 09:42:37 #185
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_175061327
Het gaat mij niet eens om die credits en unlocken.
Was eerder dat BF1 gewoon een chaotische bende was. Al zag het er wel goed uit.
  dinsdag 14 november 2017 @ 11:03:13 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175062619
Ik haal hem serieus vooral om door de SP heen te gaan en af en toe een rondje te spelen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175063221
Metacritic score van 79 momenteel. Gaan ze bij EA niet leuk vinden.
pi_175064718
Lol EA heeft de refund button weggehaald in Origin.
  dinsdag 14 november 2017 @ 16:29:20 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175068503
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:24 schreef Jaeger85 het volgende:
Lol EA heeft de refund button weggehaald in Origin.
Ik wist niet eens dat ze die een hadden...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:16:12 #190
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_175070789
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:24 schreef Jaeger85 het volgende:
Lol EA heeft de refund button weggehaald in Origin.
_O-

Hadden ze ook bij SWToR gedaan (de MMO van 5 jaar geleden) kon je ineens je subscription niet meer stopzetten en verwijderden ze topics die zeiden hoe je het kon doen via een omweg. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_175070908
Het jammere is dat er een grafisch prachtige game ligt wat vervolgens verloren gaat aan een mobile game freemium model.
Built for Speed
  dinsdag 14 november 2017 @ 18:57:01 #192
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175071652

100% mee eens. Sowieso is deze reviewer een verademing ten opzichte van alle ja-knikkers in de gamewereld.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175078552
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:24 schreef Jaeger85 het volgende:
Lol EA heeft de refund button weggehaald in Origin.
Wat een stelletje pannenkoeken. Blijkbaar hebben ze niet echt vertrouwen meer in hun eigen producten.
ROBODEMONS..................|:(
pi_175081132
Shitgame
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175081264
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2017 13:24 schreef Jaeger85 het volgende:
Lol EA heeft de refund button weggehaald in Origin.
Is dat niet omdat de SP al te spelen is voor preorders?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 15 november 2017 @ 12:04:59 #196
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_175085366
Fuck iedereen die dit spel koopt
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_175086192
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:04 schreef gniffie het volgende:
Fuck iedereen die dit spel koopt
Weet niet of je mijn type bent.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_175089469
quote:
10s.gif Op woensdag 15 november 2017 12:04 schreef gniffie het volgende:
Fuck iedereen die dit spel koopt
Het spel zelf is prima alleen dat unlock systeem :') :')
pi_175089688
quote:
Ze hebben ook een aantal beloningen teruggeschaald met 75%. Sigaar uit eigen doos dus.
pi_175089842
Toen ik hoorde over het afschaffen van de season pass en de SP was ik zeker dat ik deze op dag 1 ding halen. Ik heb de vorige battlefront pas gekocht toen alle DLC en de game samen 60 euro waren en ik heb mij echt prima vermaakt met zowel de base game als de meeste DLC pakketten.

Ik vertik het echter om een multiplayer game te spelen waarin iemand een beter ruimteschip kan kopen. Sowieso is die hele lootbox ellende pure bagger. Er zijn mensen met psychische problemen die duizenden euro's aftikken voor cosmetische items. Holland Casino moet zich aan allerlei regels houden om verslaving te voorkomen, maar zo'n EA noemt euro's voortaan crystals en mag 8 jarigen lekker laten gokken online.
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 20:58 schreef RickoKun het volgende:
Met battlefield 2 ofzo was je overigens volgens mij ook eeuwen aan het grinden om de latere wapens te krijgen. Maar dat vergeet men dan even.
Overigens nooit zo lang doorgespeeld dat ik alles heb unlocked. Tegen die tijd is voor mij de lol er wel af.
Dat was misschien wel zo, maar die wapens waren niet objectief sterker. Er waren genoeg eind level mensen die met het starterswapen speelden. Als je nu eindeloos doorgrind of betaald heb je afgezien van meer ervaring ook nog eens objectief sterkere wapens en voertuigen. Bij battlefront 1 was een groot deel van de ruimte combat sneller draaien dan je tegenstander. Je kan nu met twee kaarten én sneller draaien én meer health hebben dan je tegenstander. Ik heb totaal geen zin om bij iedere keer dat ik doodga te zien dat mijn tegenstander een beter voertuig had. Ik wil liever doodgaan, omdat ik een fout heb gemaakt (afgezien van deze stronthoop kopen).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')