abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 november 2015 @ 22:28:33 #1
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_157680555
Wie heeft er ooit van de partij Denk gehoord? Deze partij is opgericht door Tunahan Kuzu en Selçuk Öztürk. Ze zijn redelijk populair op FB meer dan 9000 likes en hebben al 1200 leden.
Ze zeggen zich te richten op alle Nederlanders maar krijgen voor steun van Turken.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_157680581
'redelijk populair' :')

Kuzu en Ozturk :r :r :r :r
(she/her)
pi_157680644
Redelijk populair onder allochtonen die niet willen integreren en zich willen afzetten tegen de Nederlandse maatschappij. Met 9000 likes valt dat dan gelukkig nog wel mee.
pi_157680801
Kuzu :')
Ozturk :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_157681029
Die Turken geven niks om Nederland, kansloze partij.
ADHD-C
  vrijdag 20 november 2015 @ 08:30:38 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157686739
Totaal kansloos deze partij. Zelfs Turken zitten hier niet op te wachten.
pi_157686997
Wel kudos dat deze twee heren de PVDA weer een stukje dichter bij de afgrond hebben gebracht. Bijna niemand neemt deze "progressieve" partij meer serieus als ze zelfs zo wanhopig zijn dat ze twee conservatieve (Turks)nationalistische vrouwen-minachtende parlementsleden in de Tweede Kamer verkiezen alleen maar om stemmen te winnen bij de Turkse achterban.
pi_157687061
Ik vermoed dat we na de volgende verkiezingen niets meer horen van deze partij.

ze hadden voor mij al meteen hun geloofwaardigheid verloren toen ze met het plan kwamen om de mensen in gaswinningsgebieden in groningen te Verhuizen naar andere gebieden om zo de gaskraan verder open te draaien. niet alleen is dat plan compleet onzinnig ook was het nog eens gejat uit het de serie "de fractie" ;(

http://www.rtvnoord.nl/ni(...)aai-de-gaskraan-open
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_157728418
Link?
pi_157734010
DENK is geen partij, maar een politieke beweging.
pi_157734021
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 08:30 schreef Hexagon het volgende:
Totaal kansloos deze partij. Zelfs Turken zitten hier niet op te wachten.
Klopt, die stemmen inmiddels massaal op het kritiekloze D66...
  zondag 22 november 2015 @ 10:28:43 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157734635
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 08:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Klopt, die stemmen inmiddels massaal op het kritiekloze D66...
Doe dit soort nietzeggende, gefrustreerde bijdragen even in het D66 topic. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Hexagon op 22-11-2015 10:34:47 ]
pi_157735082
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 08:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Klopt, die stemmen inmiddels massaal op het kritiekloze D66...
Wat stem jij tegenwoordig? PVV? NVU?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 22 november 2015 @ 11:22:23 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157735204
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 11:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat stem jij tegenwoordig? PVV? NVU?
Zullen we het ontopic houden?
pi_157735221
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Zullen we het ontopic houden?
Oké.

Ben overigens wel benieuwd waarom Elf DENK beschouwt als een politieke beweging.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 22 november 2015 @ 11:27:33 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157735266
Dat is denk ik gebaseerd op uitspraken van beide heren zelf.

Jezelf partij noemen klinkt natuurlijk te realpolitik. Daarom proberen dit soort frustipartijen meestal te doen alsof ze iets heel anders zijn dan gewone partijen.
pi_157737445
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 10:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Doe dit soort nietzeggende, gefrustreerde bijdragen even in het D66 topic. :')
Is gewoon on-topic en relevant.
http://www.vn.nl/waarom-allochtonen-steeds-vaker-d66-stemmen/
pi_157737456
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oké.

Ben overigens wel benieuwd waarom Elf DENK beschouwt als een politieke beweging.
Omdat het dat is?
pi_157737583
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 13:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Omdat het dat is?
Goed, laat ik het anders zeggen: waarom is het geen partij?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_157738032
quote:
EEN VERDRAAGZAME SAMENLEVING WAARIN WIJ ELKAAR ACCEPTEREN EN ONS VERZETTEN TEGEN DE DUBBELE MAAT
Mooi toch. Je kan zelfs lid worden, kan niet bij de PVV.

quote:
DE VOORDELEN
WAAROM LID WORDEN VAN DENK?

Maak het verschil op belangrijke onderwerpen als zorg, onderwijs, werk, tegengaan discriminatie en wederzijdse acceptatie;
Ondersteun DENK-politici met de bekostiging van beleidsadvies en onderzoek;
Help DENKers op te leiden naar de politici van morgen;
Zorg voor het onder een breder publiek bekend maken van DENK door steun aan de campagne.
quote:
ALS DENKER KUN JE:

MeeDENKen en meebeslissen op bijeenkomsten;
Meebeslissen over onze standpunten;
Meehelpen en meedoen met het campagneteam;
DENK-politici spreken in Greet & Eat-sessie;
Je abonneren op onze gratis nieuwsbrief;
Actief meehelpen om de balans in Nederland te herstellen.


[ Bericht 65% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2015 14:09:47 ]
  zondag 22 november 2015 @ 17:12:16 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157742045
quote:
Prima voer voor discussie maar dan in een D66 topic en niet in een topic over DENK.
pi_157742074
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 09:10 schreef DestroyerPiet het volgende:
Ik vermoed dat we na de volgende verkiezingen niets meer horen van deze partij.

ze hadden voor mij al meteen hun geloofwaardigheid verloren toen ze met het plan kwamen om de mensen in gaswinningsgebieden in groningen te Verhuizen naar andere gebieden om zo de gaskraan verder open te draaien. niet alleen is dat plan compleet onzinnig ook was het nog eens gejat uit het de serie "de fractie" ;(

http://www.rtvnoord.nl/ni(...)aai-de-gaskraan-open
_O-
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_157754512
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Goed, laat ik het anders zeggen: waarom is het geen partij?
Weet ik veel. Dat moet je Kuzu en Öztürk vragen. Ze hebben uitdrukkelijk aangeven dat het een politieke beweging is. Ik zou zeggen: gebruik je journalistieke instinct, zoek het uit. Op de website van beweging Denk kun je alvast dit lezen: https://www.bewegingdenk.nl/over-denk/organisatie
pi_157754547
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 17:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Prima voer voor discussie maar dan in een D66 topic en niet in een topic over DENK.
Als het gaat over het potentieel van DENK onder Turkse kiezers is het volledig on-topic om op te merken dat Turken momenteel massaal D66 stemmen.
  zondag 22 november 2015 @ 23:24:12 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157754914
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 23:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Als het gaat over het potentieel van DENK onder Turkse kiezers is het volledig on-topic om op te merken dat Turken momenteel massaal D66 stemmen.
Nee, want je begint met een wat holle uitspraak over het feit dat D66 kritiekloos tegen het een of het ander zou zijn en dat is dus het uitlokken van offtopic reacties.

Los daarvan kunnen Turken bij iedere verkiezing weer een andere partij kiezen. Maar dat gaat DENK waarschijnlijk niet worden.
  zondag 22 november 2015 @ 23:26:28 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157754983
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 23:11 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Weet ik veel. Dat moet je Kuzu en Öztürk vragen. Ze hebben uitdrukkelijk aangeven dat het een politieke beweging is. Ik zou zeggen: gebruik je journalistieke instinct, zoek het uit. Op de website van beweging Denk kun je alvast dit lezen: https://www.bewegingdenk.nl/over-denk/organisatie
Ze kunnen het noemen hoe ze het willen. Als je met een lijst meedoet en zetels krijgt in de tweede kamer ben je gewoon een partij.

Maar het kan natuurlijk zijn dat ze er al vanuit gaan dat ze nul zetels gaan krijgen.
pi_157755171
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 23:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, want je begint met een wat holle uitspraak over het feit dat D66 kritiekloos tegen het een of het ander zou zijn en dat is dus het uitlokken van offtopic reacties.

Los daarvan kunnen Turken bij iedere verkiezing weer een andere partij kiezen. Maar dat gaat DENK waarschijnlijk niet worden.
Er zijn gegronde redenen waarom Turken de PvdA massaal de rug hebben toegekeerd. En de heren Kuzu en Öztürk zijn ook niet voor niets uit de PvdA gezet, dan wel gestapt. De PvdA is kritisch geweest, onder meer bij monde van Lodewijk Asscher, over zaken als integratie. Turken kunnen daar niet tegen en zijn weggelopen naar Pechtold, die geen onvertogen woord over ze zegt.

Je weet toch wel hoe het werkt? Of heb je alweer vergeten dat D66 in 2006 met hangen en wurgen z'n derde zeteltje veiligstelde dankzij de vele Turkse stemmen op Fatma Koşer Kaya, die ruimschoots de voorkeursdrempel haalde. Dit gebeurde nadat Turkse politici binnen andere partijen zich hadden uitgelaten over de Armeense genocide.
pi_157757839
9000 likes en 1200 leden, volgensmij heeft thuisbezorgd inmiddels 1 miljoen likes.
facebook
pi_157771996
Ik ben zelf Turks, geen een partij vertegenwoordigd mijn belangen: thuis kunnen voelen in NL. Dus ik stem sowieso niet.. al helemaal niet op twee ongelofelijke debielen. Heb je ze ooit zien debatteren..? Ze bakken er niets van ..
pi_157778045
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 21:07 schreef Denntonn het volgende:
Ik ben zelf Turks, geen een partij vertegenwoordigd mijn belangen: thuis kunnen voelen in NL. Dus ik stem sowieso niet.. al helemaal niet op twee ongelofelijke debielen. Heb je ze ooit zien debatteren..? Ze bakken er niets van ..
Je zou, om te beginnen, jezelf een Turkse Nederlander of zelfs gewoon een Nederlander kunnen noemen, wil je je hier meer thuisvoelen.

Verder ben ik benieuwd of je recent hebt gestemd voor de Turkse parlementsverkiezingen en zo ja, op welke partij?
pi_157780619
Het is raar dat baby's geboren in Nederland, waarvan de ouders ook geboren zijn in Nederland, toch als eerst een turks paspoort krijgen.

Misschien is de reden dat Turkije zoveel mogelijk 'turken' wil is de aanwas voor hun leger garanderen, vanwege de verplichte dienstplicht. Handig voor in een groeiende dictatuur.
pi_157781190
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 02:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je zou, om te beginnen, jezelf een Turkse Nederlander of zelfs gewoon een Nederlander kunnen noemen, wil je je hier meer thuisvoelen.

Verder ben ik benieuwd of je recent hebt gestemd voor de Turkse parlementsverkiezingen en zo ja, op welke partij?
Nee ik heb niet gestemd tijdens de Turkse parlementsverkiezingen, geen behoefte aan.

Kijk, ik leef in een erg "Hollandse" buurt. Al mijn buren zijn Hollands, in mijn supermarkt is iedereen Hollands. Kortom: een Hollandse buurt. Ik spreek de Turkse taal niet, ik ken de Turkse gewoontes niet (althans, niet volledig). Ik ben zo "westers" als wat, maar toch, ik word gewoon grotendeels genegeerd! Het blijft altijd op oppervlakkig niveau want er is gewoon Geen interesse in mij als mens! Ik moet me eerst "bewijzen" of overdreven entertainen voor er interesse in mij als persoon is. Ik wil gelukkig zijn en ik ben doodongeluk en eenzaam als Turkse-Nederlander, ik ben dit echt zat dus ik heb geen zin meer om Nederlands te zijn. Ik ben op dit moment op zoek naar hoe ik in aanraking kan komen met mijn etnische groep, voelen als een gelijke. Ik wil geen verdomde Smeagol meer zijn, de "engerd" op de achtergrond. Zo voel ik mij dus in de samenleving, een verdomde Smeagol tussen allemaal Prinsen en Prinsessen. Ik kies voor geluk, ik kies voor een Turkse identiteit.. of anders een plastische chirurgie zodat ik er etnisch Nederlands uitzie, die gedachtes heb ik ook soms.
pi_157782744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:15 schreef Denntonn het volgende:

[..]

Nee ik heb niet gestemd tijdens de Turkse parlementsverkiezingen, geen behoefte aan.

Kijk, ik leef in een erg "Hollandse" buurt. Al mijn buren zijn Hollands, in mijn supermarkt is iedereen Hollands. Kortom: een Hollandse buurt. Ik spreek de Turkse taal niet, ik ken de Turkse gewoontes niet (althans, niet volledig). Ik ben zo "westers" als wat, maar toch, ik word gewoon grotendeels genegeerd! Het blijft altijd op oppervlakkig niveau want er is gewoon Geen interesse in mij als mens! Ik moet me eerst "bewijzen" of overdreven entertainen voor er interesse in mij als persoon is. Ik wil gelukkig zijn en ik ben doodongeluk en eenzaam als Turkse-Nederlander, ik ben dit echt zat dus ik heb geen zin meer om Nederlands te zijn. Ik ben op dit moment op zoek naar hoe ik in aanraking kan komen met mijn etnische groep, voelen als een gelijke. Ik wil geen verdomde Smeagol meer zijn, de "engerd" op de achtergrond. Zo voel ik mij dus in de samenleving, een verdomde Smeagol tussen allemaal Prinsen en Prinsessen. Ik kies voor geluk, ik kies voor een Turkse identiteit.. of anders een plastische chirurgie zodat ik er etnisch Nederlands uitzie, die gedachtes heb ik ook soms.
Waarom zo graag mensen willen pleasen? Zoek anders gewoon andere mensen ofzo, je kunt niet met iedereen vrienden worden. Word christen oid :')
pi_157783029
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 11:15 schreef Denntonn het volgende:

[..]

Nee ik heb niet gestemd tijdens de Turkse parlementsverkiezingen, geen behoefte aan.

Kijk, ik leef in een erg "Hollandse" buurt. Al mijn buren zijn Hollands, in mijn supermarkt is iedereen Hollands. Kortom: een Hollandse buurt. Ik spreek de Turkse taal niet, ik ken de Turkse gewoontes niet (althans, niet volledig). Ik ben zo "westers" als wat, maar toch, ik word gewoon grotendeels genegeerd! Het blijft altijd op oppervlakkig niveau want er is gewoon Geen interesse in mij als mens! Ik moet me eerst "bewijzen" of overdreven entertainen voor er interesse in mij als persoon is. Ik wil gelukkig zijn en ik ben doodongeluk en eenzaam als Turkse-Nederlander, ik ben dit echt zat dus ik heb geen zin meer om Nederlands te zijn. Ik ben op dit moment op zoek naar hoe ik in aanraking kan komen met mijn etnische groep, voelen als een gelijke. Ik wil geen verdomde Smeagol meer zijn, de "engerd" op de achtergrond. Zo voel ik mij dus in de samenleving, een verdomde Smeagol tussen allemaal Prinsen en Prinsessen. Ik kies voor geluk, ik kies voor een Turkse identiteit.. of anders een plastische chirurgie zodat ik er etnisch Nederlands uitzie, die gedachtes heb ik ook soms.
Je wilt meer Turks worden, maar je spreekt de taal niet? Lijkt me een lastige opgave. En waarom betrek je je eenzaamheid op je etniciteit? Misschien moet je gewoon wat andere vrienden zoeken en andere activiteiten gaan ontplooien.
pi_157783349
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je wilt meer Turks worden, maar je spreekt de taal niet? Lijkt me een lastige opgave. En waarom betrek je je eenzaamheid op je etniciteit? Misschien moet je gewoon wat andere vrienden zoeken en andere activiteiten gaan ontplooien.
Stel je een gigantische vetzak voor die 250kg weegt, een obelix neus heeft, statisch geladen pluizig vies haar heeft en kwijlt als een hond. Nouu.. die maakt vast makkelijk vrienden en iedereen is waarschijnlijk erg aardig tegen die vent!
Dat is de status dat mijn huidskleur draagt (ben atletisch en een normaal uiterlijk). Dus die "vetzak" moet wel heel speciaal zijn voordat mensen interesse in hem ontwikkelen, gigantisch veel humor hebben en veel entertainen. Of die "vetzak" gaat naar andere vetzakken toe en mag zichzelf zijn en krijgt de mogelijkheid voor persoonlijk ontwikkeling.

Ach ja .. eigenlijk ben ik op dit moment super depressief dus neem me niet al te serieus :P. Maar toch, dit is wel wat ik ervaar, ook zonder depressie.

Owjah, hoe meer activiteiten ik onderneem, hoe vaker ik dit ervaar.
pi_157783900
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:53 schreef Denntonn het volgende:

[..]

Stel je een gigantische vetzak voor die 250kg weegt, een obelix neus heeft, statisch geladen pluizig vies haar heeft en kwijlt als een hond. Nouu.. die maakt vast makkelijk vrienden en iedereen is waarschijnlijk erg aardig tegen die vent!
Dat is de status dat mijn huidskleur draagt (ben atletisch en een normaal uiterlijk). Dus die "vetzak" moet wel heel speciaal zijn voordat mensen interesse in hem ontwikkelen, gigantisch veel humor hebben en veel entertainen. Of die "vetzak" gaat naar andere vetzakken toe en mag zichzelf zijn en krijgt de mogelijkheid voor persoonlijk ontwikkeling.

Ach ja .. eigenlijk ben ik op dit moment super depressief dus neem me niet al te serieus :P. Maar toch, dit is wel wat ik ervaar, ook zonder depressie.

Owjah, hoe meer activiteiten ik onderneem, hoe vaker ik dit ervaar.
Het gaat misschien een beetje off-topic nu, maar jij bent geen vieze vetzak van 250 kilo, maar iemand die naar eigen zeggen atletisch is, met een normaal uiterlijk. Op basis van wat je schrijft, krijg ik de indruk dat je vooral met jezelf overhoop ligt. Ik vraag me af of dat heel erg anders wordt wanneer je Nederlanders gaat mijden en je gaat inlaten met Turken, terwijl je de taal niet eens spreekt.

Maar voor dit soort issues hebben we R&P op FOK! ;) Hoe dan ook: sterkte!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 november 2015 @ 18:37:49 #37
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_157791494
Denk... Ik weet het niet. Als NIDA meedoet zijn ze sowieso kansloos.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_157791651
DENK is de beste politieke partij van Nederland. Ze hebben geweldige ideeën en ze kunnen het land verenigen.
pi_157796277
wat zijn die geweldige ideeën dan? ik moet zeggen dat ik daar nog niet veel van heb gehoord.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_157815004
Eindelijk een partij die voor gelijkheid is.
let op: ik ben een troll, neem mijn posts niet serieus.
pi_157818948
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:43 schreef Profeet_Mohammed het volgende:
Eindelijk een partij die voor gelijkheid is.
Gelijkheid is dan ook een loze kreet.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 maart 2016 @ 15:59:47 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160368992
JosHeymans twitterde op woensdag 02-03-2016 om 15:54:18 Op 19 maart opent DENK (Kuzu/Ozturk) een eigen partijbureau en presenteert de lijsttrekker, meldt partijvoorzitter @selcukozturknl reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 2 maart 2016 @ 16:59:41 #43
66825 Reya
Fier Wallon
pi_160370486
Lijsttrekker wordt toch gewoon Kuzu, mag ik aannemen?
pi_160370542
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 16:59 schreef Reya het volgende:
Lijsttrekker wordt toch gewoon Kuzu, mag ik aannemen?
lijsttrekkers verkiezingen daar doen ze blijkbaar niet aan?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:17:18 #45
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_160370839
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 16:59 schreef Reya het volgende:
Lijsttrekker wordt toch gewoon Kuzu, mag ik aannemen?
En dat terwijl Öztürk net zo'n mooie presidentiële snor heeft laten staan. ;(.
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:18:28 #46
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_160370866
Tenminste, als ik ze niet verwissel. Kuzu is toch die kerel met dat rare hoofd, rechts?
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:57:55 #47
66825 Reya
Fier Wallon
pi_160378631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:18 schreef freako het volgende:
Tenminste, als ik ze niet verwissel. Kuzu is toch die kerel met dat rare hoofd, rechts?
Correct.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 maart 2016 @ 20:12:00 #48
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160791857
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 16:59 schreef Reya het volgende:
Lijsttrekker wordt toch gewoon Kuzu, mag ik aannemen?
Die koelkast is een stapje dichterbij. http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter
quote:
ROTTERDAM - Tweede Kamerlid Tunahan Kuzu gaat de partij DENK aanvoeren. Zaterdag maakte hij zijn debuut als lijsttrekker en partijleider bij de opening van het partijkantoor in Rotterdam. Kuzu zei te mikken op vijf zetels bij de Tweede Kamerverkiezingen, die gepland zijn in 2017.

Kuzu splitste zich samen met Selçuk Öztürk eind 2014 af van de PvdA-fractie. Aanleiding was onenigheid over de integratiekoers van de PvdA. Sindsdien zitten ze als tweetal in de Kamer en richtten ze de partij DENK op.

De nieuwe partij spitst zich toe op rechtvaardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit in de maatschappij. Dat vindt Kuzu niet voldoende terug bij andere partijen. ,,Daar klinkt de taal van de polarisatie´´, zei Kuzu. Die kloof wil zijn partij dichten. Volgens hem maken veel mensen zich zorgen over de verruwing en de verharding in de maatschappij.

Hij ziet zelf een kleurrijk Nederland voor zich waar iedereen gelijke kansen heeft. DENK zegt voor alle Nederlanders te willen opkomen, of hun wieg nu in Nederland of elders heeft gestaan. ,,We zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden´´, zei Kuzu tegen enkele tientallen mensen die op de bijeenkomst waren afgekomen.

DENK wil geen one-issuepartij zijn, maar zich op meer sectoren richten. Een wetenschappelijk bureau gaat aan een verkiezingsprogramma werken. Verder is er een jongerenbeweging Oppositie opgestart, die binnen een week 230 leden binnen harkte.

De partij zelf heeft inmiddels dertienhonderd leden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 maart 2016 @ 15:33:26 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160810490
ArnoudvDoorn twitterde op zondag 20-03-2016 om 14:44:02 Mijzelf net aangemeld als lid van Denk NL. In het kader van #Eenheid en #SamenSterk kan uitwisseling van kennis en kunde geen kwaad. #PvdE reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160810628
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 15:33 schreef borisz het volgende:
ArnoudvDoorn twitterde op zondag 20-03-2016 om 14:44:02 Mijzelf net aangemeld als lid van Denk NL. In het kader van #Eenheid en #SamenSterk kan uitwisseling van kennis en kunde geen kwaad. #PvdE reageer retweet
quote:
43 2012 Aarnoud van Doorn Vuurwapenbezit http://www.vn.nl/Sjoemelen-in-de-Polder-1.htm
44 2012 Aarnoud van Doorn Drugshandel aan minderjarigen http://www.vn.nl/Politieke-Integriteitsindex.htm#PVV
45 2012 Aarnoud van Doorn Kasfraude http://www.vn.nl/Politieke-Integriteitsindex.htm#PVV
46 2012 Aarnoud van Doorn Lekken van geheime stukken naar kranten tegen betaling http://www.vn.nl/Sjoemelen-in-de-Polder-1.htm
Naar: https://docs.google.com/s(...)ml?gid=0&single=true
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')