abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 november 2015 @ 22:29:50 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157705599
So true :D

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157705703
Damn. Wil ik met een stel lightboxes Sanctuary schrijven, blijkt dat elk ding 1 power nodig heeft. Kom nu 90 power tekort. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_157709394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
Diamond City, ben de naam van de winkel even kwijt. Het is de winkel bij het centrum waarvoor je een trap moet nemen naar beneden. Staan twee maquettes voor de deur en een suitcase. Niet te missen. Zij heeft cloth shipments.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157709636
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:32 schreef Silv het volgende:
Damn. Wil ik met een stel lightboxes Sanctuary schrijven, blijkt dat elk ding 1 power nodig heeft. Kom nu 90 power tekort. :')
Beetje overdreven inderdaad. Hadden ze beter 0.5 of 0.1 power kunnen maken. De Nederlandse vlag op m'n settlement was ook iets van 60 power.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 21 november 2015 @ 01:41:31 #180
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157709998
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.

Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 01:44:28 #181
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157710029
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.

Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods :9.
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 21 november 2015 @ 02:47:39 #182
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157710403
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Ik ben fan van builders en rpg's. I'm fucked ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157710662
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 16:58 schreef boik het volgende:

[..]

nice! waar krijg je die gekleurde lichtpanelen?
Onder power - misc.

Je moet ze wel allemaal individueel bedraden en van kleur veranderen wat vrij irritant is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157710666
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.

Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods :9.
Ik ben juist erg van het bouwen. Is voor mij de beste toevoeging so far. De quests zijn voor mij secundair aan de sfeer en het gevoel dat je in een post-nucleaire wereld leeft. De tofste missies in de vorige delen vond ik altijd die waarbij je settlements moest verdedigen. Kan me niet veel missies meer specifiek herinneren in bijvoorbeeld Fallout 3 maar wel bijvoorbeeld die waarbij een klein dorpje wordt aangevallen door super mutants.

Misschien dat ik daarom NV ook wat minder vond. Daar had je al een echte stad met de Vegas Strip. Was al te ver na de oorlog voor mijn gevoel. De wereld was al te veel richting nieuwe civilization aan het gaan. Dit keer is Diamond City meer een soort Megaton. Het is een redelijk grote settlement maar toch is het geen Vegas Strip. Je voelt gewoon dat het geen compleet veilige plek is. Bij de Strip voelde het gewoon als een compleet veilige plek. Zelfs in het arme district eromheen was er geen dreiging.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157711547
Dat bouwen vind ik wel geinig, maar niet meer dan dan. Om de zoveel tijd ga ik weer eens wat muren/vloeren/etcetea toevoegen om ze happy te houden en dan ga ik weer verder.

Gisteravond voor het eerst, na bijna 40 uur, in Diamond City geweest, althans, net in het begin er van.
Daar valt volgens mij ook heeeel wat te doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157711555
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 04:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Onder power - misc.

Je moet ze wel allemaal individueel bedraden en van kleur veranderen wat vrij irritant is.
Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.
pi_157711947
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:46 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.
De terminal werkt echt kut imo. Je kunt ook die palen voor timing niet afzonderlijk targetten. :(
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 21 november 2015 @ 10:34:23 #188
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157712030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 20:52 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]

_O- :D
Maakt die persoon nou een foto van z'n scherm ipv een print screen :'(
When all else fails, you always have delusion.
pi_157712462
Welke perk moet je nemen zodat je het level en DMG resistance van je vijand in VATS kunt zien?
Flesje bier
pi_157712497
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 november 2015 11:16 schreef Gezicht het volgende:
Welke perk moet je nemen zodat je het level en DMG resistance van je vijand in VATS kunt zien?
http://fallout.wikia.com/wiki/Awareness
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 12:00:11 #191
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_157712929
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
The Sims heeft dat de afgelopen 20 jaar wel bewezen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:46:24 #192
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157713523
Dagje festival bezoeken maaaaaaaaaaaaaaaaaar ja dan mis ik weer een dag Fallout :(
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:51:46 #193
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157713605
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Ik vind vooral de interface kut. Bouwen in first person ga ik nooit aan wennen. Mocht er een keer een mod komen waarmee je gewoon top-down a la de Sims kan bouwen ben ik weer geïnteresseerd.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157714104
Ben nu bij dat Mass Fusion gebouw, die rode toren die je al de hele game in de verte kunt zien.
Ik dacht dat dat al Diamond City was, maar op de map staat dat icoontje nog verder.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157714246
Main quest spoilers, niet op klikken als je met de main quest nog niet bij Bunker Hill bent geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
pi_157714272
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:30 schreef Gezicht het volgende:
Main quest spoilers, niet op klikken als je met de main quest nog niet bij Bunker Hill bent geweest!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 13:33:10 #197
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157714295
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Verzin ook meteen even een goeie TT :)
Ohja. Bij dezen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157714302
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ohja. Bij dezen.
:D _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:37:50 #199
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157714370
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.

Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods :9.
Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.

Voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik had sowieso graag weapons gehad die kapot konden gaan. Ze hebben het zelf in Fallout 3 gestopt dus snap niet helemaal waarom ze het eruit hebben gehaald. Je pakt toch 100 keer hetzelfde wapen op in dit spel ( om te scrappen dan ).
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:42:20 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157714464
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.
Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.
quote:
Voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik had sowieso graag weapons gehad die kapot konden gaan. Ze hebben het zelf in Fallout 3 gestopt dus snap niet helemaal waarom ze het eruit hebben gehaald. Je pakt toch 100 keer hetzelfde wapen op in dit spel ( om te scrappen dan ).
Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')