abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 november 2015 @ 11:26:52 #276
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157759129
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2015 11:24 schreef seto het volgende:
Ik kijk sowieso niet meer op metacritic.
Ik normaal wel maar bij dit spel neem ik het niet echt serieus, er is ook een melding dat het gros van de uiterst negatieve reviews onderdeel waren van een 'raid' zeg maar. Geen idee of dit waar is verder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games maandag 23 november 2015 @ 11:28:52 #277
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157759164
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Speel hem nu maar op Very hard, zit te denken om hem op Survival te spelen. Heb ook echt een uberzwaard gevonden _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die nog flink kunnen upgraden of is 't vnl. vanwege perks? Ik heb twee punten in Big Leagues, geen blitz.
Ik kwam dat ding ook tegen maar heb 'm gelijk in m'n legendary items-container geflikkerd omdat 'ie matige damage had in vergelijking met m'n kneecapper officer sword-dinges.

Game is wel erg makkelijk idd. Met een fatsoenlijke build is het op very hard/survival nog goed te doen. Sowieso vind ik iedere vijand, level 60+ legendary/savage/glowing whatever, fucking simpel te nakken met een Psycho Jet i.c.m. een fatsoenlijk wapen. Ook op survival.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157759223
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:54 schreef OudeBok het volgende:
Hoe kunnen jullie zo goed bouwen zeg... Ik krijg niet eens een fatsoenlijke vloer + muren op z'n plek..

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar loop je tegenaan? Het werkt niet perfect maar een gebouwtje moet toch wel lukken.

Sowieso beginnen met de vloer... het is net knex alles klik aan elkaar. verder is het tcl commando erg handig, daarmee kan je de collision controller omzeilen en dus wat makkelijker bouwen.

deze vond ik op reddit, fallout in de Sovjet:

pi_157759319
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2015 11:28 schreef 2dope het volgende:

[..]

Heb je die nog flink kunnen upgraden of is 't vnl. vanwege perks? Ik heb twee punten in Big Leagues, geen blitz.
Ik kwam dat ding ook tegen maar heb 'm gelijk in m'n legendary items-container geflikkerd omdat 'ie matige damage had in vergelijking met m'n kneecapper officer sword-dinges.

Game is wel erg makkelijk idd. Met een fatsoenlijke build is het op very hard/survival nog goed te doen. Sowieso vind ik iedere vijand, level 60+ legendary/savage/glowing whatever, fucking simpel te nakken met een Psycho Jet i.c.m. een fatsoenlijk wapen. Ook op survival.
Nee vanwege perks. Heb er 4 in big leagues zitten, 2 in rooted, 3 in bloody mess en 12 STR dus dat tikt wel aan. Zojuist ook nog de laatste Ninja-perk vrij gespeeld, dus doe nu x 10 sneak dmg... heb hem maar op survival gezet.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 23 november 2015 @ 11:42:29 #280
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_157759335
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:33 schreef 44rdbei het volgende:

[..]

Waar loop je tegenaan? Het werkt niet perfect maar een gebouwtje moet toch wel lukken.

Sowieso beginnen met de vloer... het is net knex alles klik aan elkaar. verder is het tcl commando erg handig, daarmee kan je de collision controller omzeilen en dus wat makkelijker bouwen.

deze vond ik op reddit, fallout in de Sovjet:

[ afbeelding ]
Geen console helaas, ik speel op de PS4.

Verder ligt er bijvoorbeeld een mooie fundering in Sanctuary, maar de vloer die ik daarop leg sluit niet naadloos op die fundering aan. Erg vervelend. Heb de hoop toen al opgegeven :'). Of misschien denk ik op de verkeerde manier en moet ik gewoon beginnen te bouwen from scratch.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_157759816
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het was een goede tip, maar na een fast travel naar Sanctuary stond 'ie ineens naast me. Begint direct te praten, weer een settlementmissie :') :D

BoS-missies zijn wel weg nu omdat ik gewoon niet meer naar dat politiebureau ga! :{w

Net voor het eerst in de Glowing Sea rondgelopen, is niet zo spannend met power armor. Sprong alleen wel een balkon af bij Children of Atom, iedereen meteen boos dit dat. R.I.P. Children of Atom.

Heb overigens wel het gevoel dat de missies van de verschillende groepen minder zijn dan in New Vegas. Al had je daar natuurlijk echt twee/drie verhaallijnen en waren de groepen echt de main story.
Bedankt voor de spoiler. ^O^
pi_157760344
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:42 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Geen console helaas, ik speel op de PS4.

Verder ligt er bijvoorbeeld een mooie fundering in Sanctuary, maar de vloer die ik daarop leg sluit niet naadloos op die fundering aan. Erg vervelend. Heb de hoop toen al opgegeven :'). Of misschien denk ik op de verkeerde manier en moet ik gewoon beginnen te bouwen from scratch.
ohja, die fundering is inderdaad niet helemaal recht. Gewoon het eerste vloerdeel neerleggen op het hoogste punt en daar alles aan plakken. de rest zweeft dan een beetje maar je hebt toch geen last van zwaartekracht.

Eventueel kan je ook dat vloerdeel met palen gebruiken. Die palen komen dan voor 90% in de grond maar dat mag dan weer wel
  maandag 23 november 2015 @ 14:01:06 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157761730
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:13 schreef aeque het volgende:

[..]

Bedankt voor de spoiler. ^O^
Wat is er precies een spoiler? Dan edit ik dat even weg.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 23 november 2015 @ 14:08:58 #284
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157761897
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:

[..]

Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
Kleding trouwens niet automatisch :{. ik had het in de workshop gedonderd en toen op buildmodus gegaan en er was niets bijgekomen. Daarna op de grond gedonderd en daarne in buildmodus gegaan en toen kon ik al die onzin wel scavengen naar cloth. Stom ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 23 november 2015 @ 14:13:59 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157761993
Heb nu trouwens al twee keer een vastloper gehad die me uit de game gooit. Beetje jammer Sony en/of Bethesda :(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157762146
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde, sterker nog met de big leagues perk schakel ik in kleine ruimtes alle vijanden tegelijk uit vanuit sneak attack en met de 2e blitz perk teleporteer ik vanuit 100% stealth de hele map over :')

dit is op very hard:

http://gfycat.com/UnsightlyMediocreIndiancow

http://gfycat.com/UnimportantFatIndianhare

Speel hem nu maar op Very hard, zit te denken om hem op Survival te spelen. Heb ook echt een uberzwaard gevonden _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, Queen 1 hit kill op level 30 _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157762160
Weet iemand waar je een beetje vette armor vindt? Ben nu level 15 en loop nog steeds in zo'n gare Raiders ding in de rondte.. Ben nog niet heel ver in de mainquest, enkel wat Minuteman quests gedaan en nu de eerste voor de BoS.

Ben gisteren Swan tegengekomen, was een spannend gevecht :D.

Gisteren naar die Castle geweest voor de Minuteman, maar kwam gelijk onderweg 2 legendary Mirelurks, Mirelurk Queen en een Deathclaw tegen, viel niet helemaal mee.. Was door ongeveer al mijn kogels heen :P .

Ik ga maar even niet zuidelijker dan dit de komende tijd.
  maandag 23 november 2015 @ 14:37:31 #288
319877 BzP
Devildriver_
pi_157762457
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2015 14:22 schreef Spaulding het volgende:
Weet iemand waar je een beetje vette armor vindt? Ben nu level 15 en loop nog steeds in zo'n gare Raiders ding in de rondte.. Ben nog niet heel ver in de mainquest, enkel wat Minuteman quests gedaan en nu de eerste voor de BoS.

Ben gisteren Swan tegengekomen, was een spannend gevecht :D.

Gisteren naar die Castle geweest voor de Minuteman, maar kwam gelijk onderweg 2 legendary Mirelurks, Mirelurk Queen en een Deathclaw tegen, viel niet helemaal mee.. Was door ongeveer al mijn kogels heen :P .

Ik ga maar even niet zuidelijker dan dit de komende tijd.
Gewoon veel rondexploren dan krijg je vanzelf leather of combat armor.
Of op hard zetten dan krijg je veel meer legendary vijanden die op zn tijd legendary gear droppen.
Ik heb liever legendary gear wat minder damage heeft maar wel andere statboosts heeft.
En je armorer perk upgraden natuurlijk.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  maandag 23 november 2015 @ 15:39:56 #289
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157763860
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2015 14:22 schreef Spaulding het volgende:
Weet iemand waar je een beetje vette armor vindt? Ben nu level 15 en loop nog steeds in zo'n gare Raiders ding in de rondte.. Ben nog niet heel ver in de mainquest, enkel wat Minuteman quests gedaan en nu de eerste voor de BoS.

Ben gisteren Swan tegengekomen, was een spannend gevecht :D.

Gisteren naar die Castle geweest voor de Minuteman, maar kwam gelijk onderweg 2 legendary Mirelurks, Mirelurk Queen en een Deathclaw tegen, viel niet helemaal mee.. Was door ongeveer al mijn kogels heen :P .

Ik ga maar even niet zuidelijker dan dit de komende tijd.
Gewoon raiders en als je het aandurft gunners afschieten en enkel de leather armor en de combat armor van de lijken plukken. Daarna een paar puntjes in de armorer perk proppen en dan overal deep pockets en de lichte sterke variant armor mod kiezen en je hoeft nooit meer iets anders te kiezen. :9.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 23 november 2015 @ 15:51:53 #290
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157764090
Wat me zo opvalt aan deze Fallout is dat er veel toffe en/of grootse momenten te snel in het spel komen. Gelukkig ging ik niet gelijk de main quests doen, maar om maar even te noemen:

- energy wapen gelijk in het begin
- power armor gelijk in het begin
- minigun gelijk in het begin
- even later de grootste settlement (Rivet City en New Vegas kwamen pas veel later in 3 en New Vegas)
- Grote super mutant ook vrij vroeg in de game (alhoewel dat ook zo was in F3, maar ja)
- bevestiging van een synth onder het gewone publiek gelijk in het begin (Detective Valentine)
- Andere Vault ontdekken ook vrij vroeg in het spel


Over Vaults gesproken. Ik vind dat ze dit keer niet een bijster interessant verhaal hebben. Die van Cait met de drugsverslaafde Vault dwellers is nog het interessantst, maar ook wanneer je eenmaal in die vault gaat leer je dat vrij snel allemaal door slechts 1 terminal te lezen.. ipv steeds dieper en dieper in zo'n vault te lopen en door memo's en terminals hier en daar te lezen en door de omgeving te bekijken meer en meer te leren over het zieke experiment dat ze uitvoerden. Vergelijk dat daar met de voting bloc vault en die met de planten uit New Vegas en de VR vault uit Fallout 3.
When all else fails, you always have delusion.
pi_157764098
Wat een spel is dit. Ik probeer al 3 dagen een quest te voltooien, maar ik ben alleen maar bezig met het plunderen van random Raider/Supermutant kampen :'( :D
  maandag 23 november 2015 @ 15:56:35 #292
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157764171
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:51 schreef Mirel het volgende:
Wat me zo opvalt aan deze Fallout is dat er veel toffe en/of grootse momenten te snel in het spel komen. Gelukkig ging ik niet gelijk de main quests doen, maar om maar even te noemen:

- energy wapen gelijk in het begin
- power armor gelijk in het begin
- minigun gelijk in het begin
- even later de grootste settlement (Rivet City en New Vegas kwamen pas veel later in 3 en New Vegas)
- Grote super mutant ook vrij vroeg in de game (alhoewel dat ook zo was in F3, maar ja)
- bevestiging van een synth onder het gewone publiek gelijk in het begin (Detective Valentine)
- Andere Vault ontdekken ook vrij vroeg in het spel

Over Vaults gesproken. Ik vind dat ze dit keer niet een bijster interessant verhaal hebben. Die van Cait met de drugsverslaafde Vault dwellers is nog het interessantst, maar ook wanneer je eenmaal in die vault gaat leer je dat vrij snel allemaal door slechts 1 terminal te lezen.. ipv steeds dieper en dieper in zo'n vault te lopen en door memo's en terminals hier en daar te lezen en door de omgeving te bekijken meer en meer te leren over het zieke experiment dat ze uitvoerden. Vergelijk dat daar met de voting bloc vault en die met de planten uit New Vegas en de VR vault uit Fallout 3.
SPOILER: V 81
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 23 november 2015 @ 15:58:19 #293
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157764203
quote:
14s.gif Op maandag 23 november 2015 15:56 schreef jogy het volgende:

[..]

SPOILER: V 81
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 23 november 2015 @ 16:00:16 #294
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157764247
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:58 schreef Mirel het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157764264
Dat heb ik ook, maar dan vind ik weer nieuwe gebouwen, en loop daar dan weer een tijd rond te neuzen en alle vijanden te doden.

Gisteren schrok ik me trouwens de tering, ik viel per ongeluk in de vijver van Swan. Ben maar hard weggerend, want ik kon 'm nog niet aan. Toen maar even terug naar Diamond City gegaan en een paar minuten naar de katten in het Hawthorne huis staan te kijken. :').

Edit; reageerde een beetje traag op vijf_voor's post :').
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 23 november 2015 @ 16:06:34 #296
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157764357
Trouwens, mocht je een lokatie uitmoorden maar deze komt dan niet op [Cleared] te staan is de kans groot dat er een quest aan hangt, hopelijk fixen ze dit wel. Dood is dood is dood lijkt me.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_157765799
Tv's zijn echt nutteloos, ik ga toch geen tv neerzetten voor testbeeld?
  maandag 23 november 2015 @ 17:22:56 #298
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_157765926
quote:
99s.gif Op maandag 23 november 2015 16:06 schreef jogy het volgende:
Trouwens, mocht je een lokatie uitmoorden maar deze komt dan niet op [Cleared] te staan is de kans groot dat er een quest aan hangt, hopelijk fixen ze dit wel. Dood is dood is dood lijkt me.
Volgens mij kan t ook liggen aan een safe met veel loot erin die nog die is...ehh... ge-loot.
pi_157765991
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 17:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Volgens mij kan t ook liggen aan een safe met veel loot erin die nog die is...ehh... ge-loot.
Denk het niet. Had laatst een locatie met een master safe en die staat ook gewoon op cleared.
  maandag 23 november 2015 @ 17:30:39 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157766044
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:14 schreef 44rdbei het volgende:
Tv's zijn echt nutteloos, ik ga toch geen tv neerzetten voor testbeeld?
_O-. Ik hoop nog ergens een tv-studio tegen te komen :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')