SPOILER: Aanbevolen mods Fallout3:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aanbevolen mods Fallout: New Vegas:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallout-topicreeksen:
- Fallout3
- Fallout: New Vegas
BECAUSE WAR, WAR NEVER CHANGES!
[ Bericht 99% gewijzigd door 2Happy4U op 19-11-2015 19:52:35 ]Wie dit leest is hek.
Alles meenemen wat los en vast zit, daarnaast kun je in de bouwmode veel nutteloze objecten omzetten in materialen. Die autowrakken leveren staal op bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik heb het pas een paar uur gespeeld maar volgens mij ben ik in t begin te snel gegaan, moet allerlei dingen bouwen maar heb geen goede spullen. Waar kan ik die vinden? Is voor t maken van bedden in die eerste wijk en een generator bij de drive-in bioscoop. Tag for search heeft nog niks opgeleverd.
www.fallout4map.comquote:Op donderdag 19 november 2015 19:15 schreef So_Surreal het volgende:
Wat was ook alweer die handige map die iemand laatst gepost had ?
Nevermind, zelf al gevonden: http://fallout4map.com/quote:Op donderdag 19 november 2015 19:15 schreef So_Surreal het volgende:
Wat was ook alweer die handige map die iemand laatst gepost had ?
zit op mobiel dus gaarne.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:03 schreef 2dope het volgende:
Of moet ik het origineel ff terugzetten.
Verzin ook meteen even een goeie TTquote:Op donderdag 19 november 2015 19:03 schreef 2dope het volgende:
Ben je de OP nog aan het updaten J_J? Of moet ik het origineel ff terugzetten.
Speel al sinds begin op Hard. Prima te doen alleen moet je granaten en grote groepen in open velden ontwijken. Granaten is bij mij instakill.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:13 schreef Gezicht het volgende:
Ik dacht ik zet hem op hard om 't wat leuker te maken, word ik drie keer op rij keihard afgemaakt door een legendary infected bloodbug. Terug naar normal dan maar.
Ja granaten viel me ook al op inderdaad. Binnen +/- 3 meter afstand is instakill.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:31 schreef Drankster het volgende:
Goodneighbor > Diamond City
[..]
Speel al sinds begin op Hard. Prima te doen alleen moet je granaten en grote groepen in open velden ontwijken. Granaten is bij mij instakill.
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Mijn favoriete mod.
http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/767/?
In dat...quote:Op donderdag 19 november 2015 21:36 schreef Jump het volgende:
Zojuist mijn eerste Savage Deathclaw. Ga misschien nog eens een toerke omlopen
SPOILER: locatiespoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik met een missile launcher in een hoek gaan zitten waar 'ie niet bij me kwam, telkens even om de hoek en schieten en zo'n 15 missiles later had ik hem af.Flesje bier
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
In dat...Inderdaad daar. Ik ben in die kleine openingen gaan staan, en dan moet dat beest rondlopen. Maar toen die op ongeveer nog 10% was, had die mij vast en was ik er aan. Spel afgesloten danSPOILER: locatiespoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar ben ik met een missile launcher in een hoek gaan zitten waar 'ie niet bij me kwam, telkens even om de hoek en schieten en zo'n 15 missiles later had ik hem af.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
SPOILER: Hangman's alleyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad daar. Ik ben in die kleine openingen gaan staan, en dan moet dat beest rondlopen. Maar toen die op ongeveer nog 10% was, had die mij vast en was ik er aan. Spel afgesloten dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Dat en ik snap ook niet waarom driehoekje (Y bij Xbox) springen is en niet van wapen verwisselen zoals bij de meeste shooters. Het is nu een geklungel met de d-pad om een ander wapen te kiezen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Terwijl je zelf heel lastig goede nades gooit, je moet de knop lang ingedrukt houden, kunt geen specifieke kracht meegeven aan de granaat om hem verder te gooien...
Ben maar gestopt met die side quests, vooral omdat je dan steeds automatisch een nieuwe krijgt.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:48 schreef BWolf het volgende:
Kun je de minutemen questline uitspelen (na het veroveren van the castle) of blijf je overal naartoe gestuurd worden met random generated quests?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgeslagen en eentje om gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:00 schreef Nibb-it het volgende:
Wat hebben jullie eigelijk met de trouwring gedaan?
Aan Piper gegeven en de andere heb ik zelf om.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:00 schreef Nibb-it het volgende:
Wat hebben jullie eigelijk met de trouwring gedaan?
Shit, er zijn twee trouwringen? Ik heb alleen eentje equipped. Moet ik weer terug naar de vault om 'm van m'n vrouw te pakken?quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:00 schreef Nibb-it het volgende:
Wat hebben jullie eigelijk met de trouwring gedaan?
Yep. En als je dan de vault in gaat, neem Dogmeat mee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 05:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Shit, er zijn twee trouwringen? Ik heb alleen eentje equipped. Moet ik weer terug naar de vault om 'm van m'n vrouw te pakken?
Ik kreeg ook een mooie reactie van Nick bij het openen van de Cryo-pod van m'n vrouwquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Yep. En als je dan de vault in gaat, neem Dogmeat mee.
De reacties van companions zijn sowieso lachwekkend af en toe.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een mooie reactie van Nick bij het openen van de Cryo-pod van m'n vrouw
Denk dat iedere companion een unieke reactie heeft op die situatie
Gelijk verkocht natuurlijk. Ik neem nooit companions mee omdat ik de lone wanderer perk gebruik, die je overigens ook kan gebruiken als je dogmeat meeneemt aangezien hij niet als companion teltquote:Op vrijdag 20 november 2015 03:00 schreef Nibb-it het volgende:
Wat hebben jullie eigelijk met de trouwring gedaan?
Is volgens mij alleen goed voor cloth om mee te craften.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
Nooit geweten dat Dogmeat niet als companion telt.
Wat kun je trouwens doen met al dat Pre-war money?
Verkopen, volgens mij 3 caps per 1 'pre-war money'.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
Wat kun je trouwens doen met al dat Pre-war money?
Nick is dope ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:08 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind Nick tot nu toe de leukste companion, gisteren ook een begin gemaakt aan zijn quest. Nick kan trouwens master terminals hacken, handig voor degenen die net als mij te lui zijn om bij dat hacken ook daadwerkelijk na te denken.
Serieus? Nice, ik gebruik die perk ook.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gelijk verkocht natuurlijk. Ik neem nooit companions mee omdat ik de lone wanderer perk gebruik, die je overigens ook kan gebruiken als je dogmeat meeneemt aangezien hij niet als companion telt
Red rocket truck stop al gecheckt?quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:32 schreef seto het volgende:
[..]
Serieus? Nice, ik gebruik die perk ook.
Ben Dogmeat alleen wel kwijt, had hem een keer naar Sanctuary gestuurd maar daar is hij nooit aangekomen
Check de hondenhokken bij de huizen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:32 schreef seto het volgende:
[..]
Serieus? Nice, ik gebruik die perk ook.
Ben Dogmeat alleen wel kwijt, had hem een keer naar Sanctuary gestuurd maar daar is hij nooit aangekomen
Bij mij heeft 'ie tot nu toe alle terminals wel weten te kraken op een enkele keer een expert terminal na.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nick is dope ja.
Ik liet hem ook een paar keer hacken maar hij faalt supervaak?
Gewoon advanced terminals die pas na 3 keer lukken ofzo.
OK weird. Naja ik hack sowieso liever zelf, af en toe wel een grappige afwisseling. Vooral die met 7(?)-letterwoorden zijn leuk om te doen. Ik las trouwens ergens dat je't nog veel simpeler kunt maken door van die codes tussen brackets o.i.d. aan te klikken, dan verdwijnen een paar mogelijke opties ofzo. Nooit nodig gehad tbhquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bij mij heeft 'ie tot nu toe alle terminals wel weten te kraken op een enkele keer een expert terminal na.
Zoals Fir3fly al meldt zou ik even bij de hondenhokken in Sanctuary kijken, staan er 2-3 volgens mij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:32 schreef seto het volgende:
[..]
Serieus? Nice, ik gebruik die perk ook.
Ben Dogmeat alleen wel kwijt, had hem een keer naar Sanctuary gestuurd maar daar is hij nooit aangekomen
Voornamelijk Strenght, Charisma, Intelligence. En Perception en Endurance. Eigenlijk alles behalve Luckquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:50 schreef Abdus18 het volgende:
gisteren voor het eerst gedaan, wat is een goeie statverdeling voor een newb? :$
heb het een beetje gemixt, volgens mij intelligence gemaxt, de rest op 3/4 zoiets
Thanks, straks maar eens proberen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voornamelijk Strenght, Charisma, Intelligence. En Perception en Endurance. Eigenlijk alles behalve Luck
Voor elke stat kun je een bobblehead vinden, die geeft +1 aan de stat. Daarnaast kun je ze ook omhoog halen door te levelen en een punt toe te kennen aan één van de S.P.E.C.I.A.L.'s, kan sinds dit deelquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:59 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Thanks, straks maar eens proberen.
Kun je ze tijdens het spel nog upgraden? of blijven ze hetzelfde
Dat. 0 gewicht en drie keer zijn waarde, ik ben redelijk wild gegaan met ammo op dat geld.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Verkopen, volgens mij 3 caps per 1 'pre-war money'.
Kan wel lekker aantikken als je een rits kassa's bij langs bent geweest.
Ik was op een gegeven moment die hond ook kwijt ja, terwijl ik twee hele mooi geplaatste hondenhokken had naast mijn slaap/woongebouwen. Lag dat mormel ergens achterin een verwoed hondenhok. Alle gesloopt behalve die twee bij de weg en alles is weer leuk .quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:03 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Zoals Fir3fly al meldt zou ik even bij de hondenhokken in Sanctuary kijken, staan er 2-3 volgens mij.
Jup. Combinaties van brackets, haakjes en < > laten woorden verdwijnen of resetten je tries.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
OK weird. Naja ik hack sowieso liever zelf, af en toe wel een grappige afwisseling. Vooral die met 7(?)-letterwoorden zijn leuk om te doen. Ik las trouwens ergens dat je't nog veel simpeler kunt maken door van die codes tussen brackets o.i.d. aan te klikken, dan verdwijnen een paar mogelijke opties ofzo. Nooit nodig gehad tbh
Zelf heb ik (level 17):quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:50 schreef Abdus18 het volgende:
gisteren voor het eerst gedaan, wat is een goeie statverdeling voor een newb? :$
heb het een beetje gemixt, volgens mij intelligence gemaxt, de rest op 3/4 zoiets
Ja, zelfde hier. Heb ik ook altijd met deze games. En dan volgende week ergens pak ik het weer op en speel ik weer tot diep in de nachtquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:16 schreef 2dope het volgende:
Ik ben een beetje klaar met Fallout 4 Te veel gespeeld denk ik (lvl 35).
Ff een weekje laten rusten ofzo.
Herkenbaar, ook altijd last van met open wereld games. Zodra ik merk dat ik op de auto-pilot ga spelen stop ik er even mee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:16 schreef 2dope het volgende:
Ik ben een beetje klaar met Fallout 4 Te veel gespeeld denk ik (lvl 35).
Ff een weekje laten rusten ofzo.
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat met name de TES/fallout games de neiging hebben om makkelijker ipv moeilijker te worden naarmate je verder komt in de game. In het begin was het nog rennen + bukken als ik een groep super mutants tegenkwam, nu is het sneaken, critten en een overdaad aan stimpaks meedragen omdat ik ze toch nauwelijks meer gebruik.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Herkenbaar, ook altijd last van met open wereld games. Zodra ik merk dat ik op de auto-pilot ga spelen stop ik er even mee.
Ik heb geen flauw idee hoe het werkt, nooit gelezen ook. Klik op drie willekeurige dingen, dan verlaat ik het scherm en begin ik opnieuw tot ik het heb geraden. Ez game ez lifequote:Op vrijdag 20 november 2015 12:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Jup. Combinaties van brackets, haakjes en < > laten woorden verdwijnen of resetten je tries.
Supereasy, gewoon al die losse tekens afgaan en als je ziet dat er een paar aan elkaar vast zitten er op klikken. Ik weet het ook pas sinds fallout 4quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe het werkt, nooit gelezen ook. Klik op drie willekeurige dingen, dan verlaat ik het scherm en begin ik opnieuw tot ik het heb geraden. Ez game ez life
Er zit ook een dud in die je aantal beurten om te hacken reset dus kan wel de moeite zijn om die even te zoeken als je nog maar een kans hebt. Met ING woorden in FONV daar was het hacken pas makkelijkquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
OK weird. Naja ik hack sowieso liever zelf, af en toe wel een grappige afwisseling. Vooral die met 7(?)-letterwoorden zijn leuk om te doen. Ik las trouwens ergens dat je't nog veel simpeler kunt maken door van die codes tussen brackets o.i.d. aan te klikken, dan verdwijnen een paar mogelijke opties ofzo. Nooit nodig gehad tbh
Gastquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe het werkt, nooit gelezen ook. Klik op drie willekeurige dingen, dan verlaat ik het scherm en begin ik opnieuw tot ik het heb geraden. Ez game ez life
Ja oké, dat zie ik dan wel. maar ik ben sneller op mijn manier dan afgaan welke woorden misschien kloppen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gast
Likeness=0 betekent dat je geen enkele letter goed had.
Likeness=1 betekent dat je één letter goed had, en dat die ook op de juist plaats staat.
etc.
als het woord FUCKER is en jij gokt SUCKER, dan staat er dus likeness=5.
Zoals een ouderwets spelletje mastermindquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gast
Likeness=0 betekent dat je geen enkele letter goed had.
Likeness=1 betekent dat je één letter goed had, en dat die ook op de juist plaats staat.
etc.
als het woord FUCKER is en jij gokt SUCKER, dan staat er dus likeness=5.
Haha ja, het stelt sowieso verdomd weinig voor, net als lockpicken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zit ook een dud in die je aantal beurten om te hacken reset dus kan wel de moeite zijn om die even te zoeken als je nog maar een kans hebt. Met ING woorden in FONV daar was het hacken pas makkelijk
Woooot ik had precies die verpakking!quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zoals een ouderwets spelletje mastermind
[ afbeelding ]
Past wel bij je usernaam.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha ja, het stelt sowieso verdomd weinig voor, net als lockpicken.
Als je skaffa bent is hacken wel een uitdaging trouwens. Beetje dit idee:
[ afbeelding ]
Ik zie het voordeel van Luck en Agillity niet dus daar doe ik het minste in. De rest is allemaal wel bruikbaar.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:50 schreef Abdus18 het volgende:
gisteren voor het eerst gedaan, wat is een goeie statverdeling voor een newb? :$
heb het een beetje gemixt, volgens mij intelligence gemaxt, de rest op 3/4 zoiets
Als je VATS niet gebruikt is agility niet zo boeiend. Als je veel gebruik maakt van sneak crits is 'ie heul belangrijk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel van Luck en Agillity niet dus daar doe ik het minste in. De rest is allemaal wel bruikbaar.
quote:Your ranged sneak attacks do 3.5x normal damage and your melee sneak attacks do 10x normal damage.
Heb 1 rank in agility vanwege de extra schade met automatische wapens.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel van Luck en Agillity niet dus daar doe ik het minste in. De rest is allemaal wel bruikbaar.
Jammer dat het weer is als in Skyrim dat sneaken. Half kamp uitgemoord met een bazooka, sneak je weg. 'Oh zal de wind wel zijn.'quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je VATS niet gebruikt is agility niet zo boeiend. Als je veel gebruik maakt van sneak crits is 'ie heul belangrijk.
Die ninja perks Tier 3 daarin:
[..]
Dit is je eerste Fallout?quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:56 schreef Gezicht het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat als je de VATS knopt (op PS4 L1) inhoudt je de tijd gewoon kunt vertragen, beetje als met Jet maar alleen kun je dan niet niet meer lopen.
Sneak crits vind ik in FO4 een stuk minder fijn. Bij Skyrim gebruikte ik bijna alleen maar crits.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je VATS niet gebruikt is agility niet zo boeiend. Als je veel gebruik maakt van sneak crits is 'ie heul belangrijk.
Die ninja perks Tier 3 daarin:
[..]
Wat is er niet fijn aan sneak crits?quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sneak crits vind ik in FO4 een stuk minder fijn. Bij Skyrim gebruikte ik bijna alleen maar crits.
Ik kan zelf niet wachten tot ik rennend kan sneaken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Als je VATS niet gebruikt is agility niet zo boeiend. Als je veel gebruik maakt van sneak crits is 'ie heul belangrijk.
Die ninja perks Tier 3 daarin:
[..]
Kom amper in de goede situaties om ze te gebruiken. Meestal zien ze je meteen ook al staan ze met hun rug naar je toe.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat is er niet fijn aan sneak crits?
You're doing it wrong.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom amper in de goede situaties om ze te gebruiken. Meestal zien ze je meteen ook al staan ze met hun rug naar je toe.
Ja, dan doe je inderdaad iets verkeerdquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom amper in de goede situaties om ze te gebruiken. Meestal zien ze je meteen ook al staan ze met hun rug naar je toe.
In de open wereld lukt het me wel ja. Maar in een gebouw is het vooral moeilijkquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
You're doing it wrong.
http://gfycat.com/AnchoredIdealisticEthiopianwolf
Heb je wel geinvesteerd in die skill die je minder makkelijk zichtbaar maakt als je sneakt (onder agility)? Die heb ik zo goed als vol en ze vinden mij zelden, zelfs als ik begin met schieten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In de open wereld lukt het me wel ja. Maar in een gebouw is het vooral moeilijk
quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ben maar gestopt met die side quests, vooral omdat je dan steeds automatisch een nieuwe krijgt.Die radiant quests moet je lekker laten inderdaad. Slechtste uitvinding ooit, belachelijk dat ze dat hebben meegenomen uit SkyrimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Dat heeft hier mee te maken, ik had er van de week al over gelezen dat men de Monsignor Plaza voorlopig beter kon mijden ivm gamebreaking bugs. Al heeft niet iedereen er last van.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:45 schreef Mirel het volgende:
Wooooooow wat een nare crash op PC. En ik lees dat het ook op PS4 gebeurt. Ik heb 2 leuke missies om te doen. Eentje is de Brotherhood joinen door in hun Vertibird te stappen, en de andere is de Institute inflitreren. Wat er gebeurt is, de Vertibird vliegt over een bepaald stuk ten oosten van de CIT (Commonwealth Institute of Technology), en bij de Institute missie moet je ook ergens in dat gebied zijn om een radiosignaal te volgen. Bij beide missies crasht de game als je naar dat stuk van de map gaat. Ik probeerde er vanaf verschillende kanten in te lopen maar ik krijg overal een crash.
Nu had iemand een oplossing om door met console commands te teleporteren naar de plek waar je moet zijn voor de Institute-missie, maar dat helpt niet met de BoS missie als je toch verplicht over datzelfde gebied heen moet vliegen (en no-cippen uit de Vertibird werkt ook niet). Een andere oplossing is enkele saves terug pakken en een aantal missies overnieuw doen maar fuck dat.
Nu is het maar wachten op een patch ofzo. Hoe kunnen de testers bij Bethesda dit over het hoofd gezien hebben als zoveel mensen nu deze crash krijgen
Misschien daar maar in investeren in een volgende walktrough.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb je wel geinvesteerd in die skill die je minder makkelijk zichtbaar maakt als je sneakt (onder agility)? Die heb ik zo goed als vol en ze vinden mij zelden, zelfs als ik begin met schieten.
Als je dat niet hebt gedaan kan je concluderen dat het waarschijnlijk daar aan ligt, ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien daar maar in investeren in een volgende walktrough.
Bij mij is de game in totaal één keer gecrashed en dat was tijdens/na het loading screen van het betreden van dat CIT-gebouw. Gewoon game opnieuw gestart, precies hetzelfde gedaan (zelfde deurtje ook nog volgens mij) en toen ging het goed.quote:
Ik bedoel niet het CIT gebouw zelf. Daar kan ik ook zonder problemen in komen. Ik bedoel het gebied ten oosten/ noord-oosten daarvan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bij mij is de game in totaal één keer gecrashed en dat was tijdens/na het loading screen van het betreden van dat CIT-gebouw. Gewoon game opnieuw gestart, precies hetzelfde gedaan (zelfde deurtje ook nog volgens mij) en toen ging het goed.
Ah, zuur. Geen last van gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:00 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het CIT gebouw zelf. Daar kan ik ook zonder problemen in komen. Ik bedoel het gebied ten oosten/ noord-oosten daarvan.
Zie dit: https://www.reddit.com/r/(...)ay/?ref=search_posts
Ik helaas nog niet . Elke keer als ik de computer aan zet om nuttige shit te doen zit ik na een kortstondige blackout alweer in fallout 4 tond te banjeren met mijn super mutant maatje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:16 schreef 2dope het volgende:
Ik ben een beetje klaar met Fallout 4 Te veel gespeeld denk ik (lvl 35).
Ff een weekje laten rusten ofzo.
Ja dat had ik ook enkele dagen op rij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik helaas nog niet . Elke keer als ik de computer aan zet om nuttige shit te doen zit ik na een kortstondige blackout alweer in fallout 4 tond te banjeren met mijn super mutant maatje.
- Talk to Preston Garvey. Alweer? fuck hem, geen zin in.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook enkele dagen op rij.
Gisteravond een main quest afgerond, daarna nergens zin meer in:
- Power Armor repareren, meh, geen zin om de benodigde materialen te verzamelen (ook al is dat 2 minuten werk)
- Talk to Preston Garvey. Alweer? fuck hem, geen zin in.
- M'n inventory reorganiseren omdat ik zonder overbodig spul al 200/260 lbs in beslag neem? Geen. zin. in.
- Freedom trail volgen. Neh.
- Tech. documents en blood samples afleveren bij BoS... Laat maar.
*start Rise of the Tomb Raider op*
I know, Castle-quest al langggg geleden gehaald. Ik kan ook gewoon kiezen om die quests niet meer te doen, maar dat heeft allemaal niet zoveel te maken met mijn 'probleem'. Ik heb gewoon even nergens zin meer in.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:32 schreef Mirel het volgende:
[..]
- Talk to Preston Garvey. Alweer? fuck hem, geen zin in.
Deze zijn oneindig. Hij heeft altijd 3 quests lopen, en wat je moet doen is ze alle drie doen en tegelijkertijd gereed zetten om in te leveren bij hem. Wanneer je eentje inlevert, geeft hij zijn praatje, en op het moment dat hij uitgepraat is staat er quest completed. Nadat je ze alle drie hebt ingeleverd zal hij beginnen met vertellen over dat er ergens een settlement hulp nodig heeft. Op dit moment moet je weglopen zodat je dat moment afbreekt. En voila, geen missies meer van hem en je pipboy questlijst is stukken schoner
Overigens geldt de Castle quest hier niet voor, die is eenmalig. Ik raadt je aan om die eerst in te leveren zodat hij uiteindelijk niks anders kan zeggen dan het feliciteren met het inleveren van de oneindige quests op het moment dat je ze alle 3 tegelijk wil inleveren. Quicksaven tussen het inleveren door voor de zekerheid.
Ik heb gewoon veel wapens die ik allemaal gebruik. Ik heb wel vrij veel foods maar daarvan is 99% 0.1 lbs, daar zit 't hem niet in. Ik kan hier overigens prima in saneren, maar zoals gezegd: geen zinquote:M'n inventory reorganiseren omdat ik zonder overbodig spul al 200/260 lbs in beslag neem? Geen. zin. in.
Ik heb altijd rond de 140 zonder overbodig spul. Fat man ligt bijv. in een kluis en power armor stukken ook. Momenteel heb ik een combat rifle met scope voor verre afstand, en laser met reflex voor middel tot dichtbij en shotgun voor dichtbij. Weet ook niet of je eten gebruikt en andere aid maar ik niet, rads hoef ik niet en ze hebben allemaal gewicht. Ik gebruik alleen stimpaks. Water en stealthboys verkoop ik ook altijd.
Dacht wel dat het radiant quests waren, maar nogmaals, even uitgekeken op alles. Had er bijv. eergister de kracht nog wel voor. Toch bedankt voor je tipsquote:- Tech. documents en blood samples afleveren bij BoS... Laat maar.
Zijn ook oneindig netzoals die van Preston Garvey. Doe ze een keer en vraag niet naar die twee BoS mensen voor meer. Gelukkig geven ze het alleen als je op de vraagknop drukt nadat je een gesprek begint Niet zoals Preston Garvey die het al zegt als je begint te praten, voordat je de 4 gespreksopties krijgt.
Oh, nooit Skyrim gespeeld.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
De Bethesda randomly generated quests heten sinds skyrim toch radiant quests? Aangezien het ebaseerd op het radiant A.I. systeem van Bethesda.
Misschien ging het om een gebouw waar je al ingeweest bent en een bepaalde deur al open hebt gedaan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:12 schreef Drankster het volgende:
Net voor een quest zo'n dude moeten bevrijden maar ik dacht 'nah laat maar zitten te veel guards' dus ik loop vervolgens naar buiten. Krijg ik daarna een melding dat die dude bevrijd is zonder dat ik iets gedaan heb.
3quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:37 schreef JochemP het volgende:
Ik heb nog nooit ge-FallOut. Kan ik dan beter New Vegas spelen of deel 3? Fallout 4 is geen optie heb geen game-pc of PS4/X1
1 en 2quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:37 schreef JochemP het volgende:
Ik heb nog nooit ge-FallOut. Kan ik dan beter New Vegas spelen of deel 3? Fallout 4 is geen optie heb geen game-pc of PS4/X1
Hard/Survival difficulty neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:43 schreef Fir3fly het volgende:
Die ghouls zijn te kut, veel te snel. Ik krijg nauwelijks de kans om normaal op ze te schieten .
Sowieso vind ik alle enemies veel health hebben.
Is survival per definitie meer sponging?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hard/Survival difficulty neem ik aan?
Ik denk sinds skyrim of oblivion.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:51 schreef Mirel het volgende:
Aha okay. Sinds wanneer noemt iedereen het ineens radiant quests. Paar jaar terug met Halo Reach begon iedereen gun recoil ineens reticle bloom te noemen. Irritant vind ik dat Baader-Meinhof momentje denk ik.
Hard natuurlijk, ik ben geen pussy .quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hard/Survival difficulty neem ik aan?
nice! waar krijg je die gekleurde lichtpanelen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nog vrij weinig quests gehaald.
FALLOUT 4 IS GEWOON SKYRIM MET GUNZ HUEHEUEHEUEHEHEUEquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Skyrim is kut. Daar doen we hier niet aan.
probeer ESO anders een keer, Dat was pas kut.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:50 schreef Fir3fly het volgende:
Skyrim is kut. Daar doen we hier niet aan.
Als je op PC speelt:quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:11 schreef 2dope het volgende:
- M'n inventory reorganiseren omdat ik zonder overbodig spul al 200/260 lbs in beslag neem? Geen. zin. in.
Haha voordeel van de PC inderdaad Heb tot nu toe nog geen commands gebruikt, maar wel vaak de verleiding voor gehad wat betreft building materialsquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Als je op PC speelt:
In de console typen:
player.modav carryweight 99999
Ik heb echt een schijthekel aan zo'n limiet. In het begin probeerde ik het nog zonder hem te verhogen, maar op een gegeven moment begon ik mij er zo aan te ergeren dat ik de hele tijd in mijn Pip-Boy zat te kijken om mijn inventory te managen dat ik hem gewoon lekker op 99999 heb gezet. Kan nu met een gerust hart alles looten
Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheatenquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Als je op PC speelt:
In de console typen:
player.modav carryweight 99999
Ik heb echt een schijthekel aan zo'n limiet. In het begin probeerde ik het nog zonder hem te verhogen, maar op een gegeven moment begon ik mij er zo aan te ergeren dat ik de hele tijd in mijn Pip-Boy zat te kijken om mijn inventory te managen dat ik hem gewoon lekker op 99999 heb gezet. Kan nu met een gerust hart alles looten
Hier moest ik ff voor inloggen .quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheaten
Het is inderdaad irritant, had er bij vorige delen eigenlijk nooit echt last van. Zelfs in deel één en twee niet.
http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
9 guns? Aan 4, max 5 heb ik genoegquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:40 schreef ems. het volgende:
Of je speelt gewoon heel even verder, kiest ~9 guns uit die je wilt gebruiken, upgrade die helemaal om vervolgens nooit meer wat te hoeven oppakken
Ja, da's mooi, maar "je speelt verkeerd" heb ik niet zoveel aan. Ik wil de dingen die ik in mijn inventory heb houden, en dat heeft als gevolg dat ik maar heel weinig ruimte over heb voor generic loot of random wapens om te verkopen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hier moest ik ff voor inloggen .
Ja dat is echt je eigen schuld, net zoals bij die gast die dat stukje heeft geschreven. Hij heeft ook een follow up piece geschreven waarbij hij zelf toegeeft het verkeerd te spelen nav reacties op dat eerste artikel.
ORLY?quote:Ten eerste hoef je niet alles op te pakken.
Geen mods in m'n inventory, had er op den duur een stuk of 6, dat is een keer 3 lbs dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk.quote:Er zitten mods in je inventory die je eerst op je guns had, die kun je dumpen.
Begonnen met 6 STR, inmiddels 7 geloof ik.quote:Stop punten in STRENGTH als je zo graag zoveel mogelijk mee wil nemen. Of in een power armor.
Yup, en strong back perk, en nog talloze andere manieren om het op te lossen. Het 'probleem' blijft. Ik heb veel wapens, en die zijn zwaar. Sommige wapens hebben buffs tegen specifieke enemies, en ik heb niet zoveel zin om steeds naar locaties te moeten afreizen om wapens te wisselen. M'n companions zijn standaard al afgeladen met shitquote:Als je niet gespecced bent op STRENGTH word het lastig om veel mee te nemen. Dus stop een paar puntjes in STRENGTH en je probleem moet al verholpen zijn .
En sommige gear kun je customizen dat je extra zakken hebt .
Correctquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:46 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij 3 en NV zo dat de tijd stopte en niet vertraagde.
Mijn 10mm blaast ook alles omver, maar zo af en toe heb ik behoefte aan afwisselingquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
9 guns? Aan 4, max 5 heb ik genoeg
Dat dus. Mijn full auto sniperkannon snijdt door deathclaws heen alsof 't radroaches zijn, maar ik wil ook af en toe ff m'n handgun/shotgun/minigun en melee weapons gebruiken. Wordt saai anders.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:04 schreef ems. het volgende:
zo af en toe heb ik behoefte aan afwisseling
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
Goed om te horen. Ik zal na een enerverende werkweek weer de game oppakken. Misschien dat ik nu maar wat minder minecraftey te werk ga en daadwerkelijk wat quests ga aanpakken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik helaas nog niet . Elke keer als ik de computer aan zet om nuttige shit te doen zit ik na een kortstondige blackout alweer in fallout 4 tond te banjeren met mijn super mutant maatje.
Gewoon filters uit elkaar trekken jeweettogquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
Dat weet ik, maar dat vroeg ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik ben console-boertje, helaas. Daarnaast principieel anti-cheaten
Het is inderdaad irritant, had er bij vorige delen eigenlijk nooit echt last van. Zelfs in deel één en twee niet.
http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
Om dezelfde reden had ik de game in het begin even op normal gegooid ipv hard. Niet omdat het moeilijk was maar omdat ik een beetje moe werd van 3 shotgunmagazijnen in 1 hoofd legen om iets om te leggen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.
Dat is wel leuk ja, al moet ik zeggen dat ik niet zoveel moeite heb met het nieuwe systeem. Ik reageer toch standaard altijd met sarcastische kutopmerkingen Zitten af en toe wel goeie grappen tussenquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:45 schreef Mirel het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)will-say-in-dialogue
[ afbeelding ]
Ik vind het wel wat hebben, zeker als het aankomt op keuzes maken. Maak je het armor nog sterker en dus zwaarder of lichter en dus minder sterk, welke wapens neem ik mee, welke aid items naast stimpaks etc. etc. Maar ergens kan ik mij wel vinden in de kritiek. Voornamelijk als het aankomt op junk of wapens/armor die je wel wilt meenemen maar niet wilt gebruiken. Ik had liever gezien dat een companion vele malen meer zou kunnen dragen aan die items. Je kunt er dan toch niet snel bij dus wapens wisselen gaat dan al lastig en je kunt toch een hoop meenemen. En dat je in ieder geval nog kunt fast travellen naar een van je settlements om het daar te droppen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:33 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hoor wel eens verhalen van mensen die de hele game in godmode spelen. Zoiets vind ik dan dus echt verschrikkelijk saai en haalt de uitdaging dan ook helemaal weg. Maar zoiets als een carryweight limiet vind ik niet echt een uitdaging creëren en erger ik mij alleen maar kapot aan.
Pak je een nieuw wapen op. "You are overencumbered and cannot run!". De enige oplossingen zijn dan of heel je inventory doorspitten naar items die veel wegen maar die je niet perse nodig hebt, wat je weer een paar minuten uit de game haalt, of terug naar je settlement en dan al je junk dumpen in je workbench, weer terug fast travelen naar de locatie waar je het wapen hebt gevonden en dan oppakken. En ook dat kost weer een aantal minuten waar ik gewoon géén zin in heb.
Ik kan best begrijpen dat ze zo'n limiet erin doen zodat je niet alle wapens mee kan dragen die je maar hebt, dat kan je misschien wat OP maken, maar omdat élk item in de game wel nuttig is voor building materials, heb ik geen zin om telkens te gaan liggen kloten met mijn inventory. Nu ik die limiet lekker hoog heb gezet en ik mijzelf niet bij elk item zorgen hoef te maken of ik wel genoeg ruimte heb, vind ik het veel lekkerder spelen
In de vorige games had ik er ook niet zo heel erg veel last van, vooral omdat je heel veel junk items gewoon niet nodig had. Nu in FO4 heeft zowat elk item wel iets van waarde en omdat ik bijna letterlijk elk kastje en tafeltje afzoek voor items is je inventory al snel vol
Het feit dat je al je shit bij je blijft dragen is je probleem. Draag je serieus een minigun en bv een fatman mee? Ik heb altijd 6/7 wapens maar neem eigk nooit mn big guns mee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, da's mooi, maar "je speelt verkeerd" heb ik niet zoveel aan. Ik wil de dingen die ik in mijn inventory heb houden, en dat heeft als gevolg dat ik maar heel weinig ruimte over heb voor generic loot of random wapens om te verkopen.
Ik reken het de ontwikkelaar ofzo ook niet aan, maar ik erger me er evengoed wel aan.
[..]
ORLY?
[..]
Geen mods in m'n inventory, had er op den duur een stuk of 6, dat is een keer 3 lbs dus dat zet ook niet echt zoden aan de dijk.
[..]
Begonnen met 6 STR, inmiddels 7 geloof ik.
[..]
Yup, en strong back perk, en nog talloze andere manieren om het op te lossen. Het 'probleem' blijft. Ik heb veel wapens, en die zijn zwaar. Sommige wapens hebben buffs tegen specifieke enemies, en ik heb niet zoveel zin om steeds naar locaties te moeten afreizen om wapens te wisselen. M'n companions zijn standaard al afgeladen met shit
Ik snap wel dat het aan m'n speelstijl ligt, maar heb er nooit eerder last van gehad in Beth-games of zelfs de oudere Fallouts. Het is in Fallout 4 wel een puntje van irritatie geworden, maar no biggie verder.
Nee dat is ook zo, het zorgt er voor dat je inderdaad keuzes moet maken. Maar waar ik mij dan vaak aan erg, is als ik bijvoorbeeld een wapen nodig heb maar deze niet bij mij draag omdat deze te veel weegt. Ik moet dan terug fast travelen naar een settlement, dat wapen uit mijn workshop halen en weer terug fast travelen. Uiteindelijk is de "uitkomst" hetzelfde maar het kost mij wel meer tijd. Als ik die tijd die ik daar mee kwijt ben, nou echt nuttig kon gebruiken vond ik het niet zo erg. Maar je zit dan eigenlijk 80% van die tijd naar een laadscherm te kijken. Dus daarom heb ik gewoon fuck it gezegd en draag nu voortaan bijna alles gewoon bij me haha.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, zeker als het aankomt op keuzes maken. Maak je het armor nog sterker en dus zwaarder of lichter en dus minder sterk, welke wapens neem ik mee, welke aid items naast stimpaks etc. etc. Maar ergens kan ik mij wel vinden in de kritiek. Voornamelijk als het aankomt op junk of wapens/armor die je wel wilt meenemen maar niet wilt gebruiken. Ik had liever gezien dat een companion vele malen meer zou kunnen dragen aan die items. Je kunt er dan toch niet snel bij dus wapens wisselen gaat dan al lastig en je kunt toch een hoop meenemen. En dat je in ieder geval nog kunt fast travellen naar een van je settlements om het daar te droppen.
Op console is het sowieso lastig om in te regelen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:14 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo, het zorgt er voor dat je inderdaad keuzes moet maken. Maar waar ik mij dan vaak aan erg, is als ik bijvoorbeeld een wapen nodig heb maar deze niet bij mij draag omdat deze te veel weegt. Ik moet dan terug fast travelen naar een settlement, dat wapen uit mijn workshop halen en weer terug fast travelen. Uiteindelijk is de "uitkomst" hetzelfde maar het kost mij wel meer tijd. Als ik die tijd die ik daar mee kwijt ben, nou echt nuttig kon gebruiken vond ik het niet zo erg. Maar je zit dan eigenlijk 80% van die tijd naar een laadscherm te kijken. Dus daarom heb ik gewoon fuck it gezegd en draag nu voortaan bijna alles gewoon bij me haha.
Dat doe ik ook, maar dan naar Sanctuary.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
Als ik wel een x teveel shit bij me draag na t looten dan pop ik een buffout ( geeft je extra carry weight ) en dan fasttravel ik naar red rocket mn mn shit in die kistjes te dumpen.
Oftewel investeren in perks en dingen die je niet nodig hebt dumpen. Bijna alles wat in dat artikel staat heb ik al geprobeerd voordat ik mijn carryweight via commands heb aangepast en nog steeds heb ik er last van. Ik heb alleen maar unieke wapens in mijn inventory zitten en de enige apparel die in mijn inventory zit zijn degene die ik aan het dragen ben, of apparel welke ik wil verkopen bij een trader.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Hier een hoop tips hoe je carry weight situatie of kan omzeilen of verbeteren.
http://www.eurogamer.net/(...)allout-4-encumbrance
Blijkbaar hebben een hoop mensen er moeite mee :p.
Tja..quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:21 schreef OMG het volgende:
gewoon wel op zak wil hebben. Ook al is de kans dat ik ze gebruik klein.
TJA.quote:al heb ik al 43 pipe pistols thuis liggen, als ik een nieuwe vind, dan neem ik 'm mee.
Die latijnse Arturo in Diamond City is een wapendealer. AL heeft die vrouw naast hem ook genoeg. Verder die robot in Goodneighbor, verder weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.
Blijft toch wel raar dat de game op sommige momenten mooi is, maar aan de andere kant op andere momenten weer eruit ziet als een game van een paar jaar geleden.
Zijn er ergens ammo dealers te vinden?
Ah thanks!quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:11 schreef Mirel het volgende:
[..]
Die latijnse Arturo in Diamond City is een wapendealer. AL heeft die vrouw naast hem ook genoeg. Verder die robot in Goodneighbor, verder weet ik niet.
Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwamquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.
Damn voor t eerst :/ in 35 uur.. That sucks. Ik heb het al best vaak gehad en de eerste keer was denk ik toen ik toen ik naar Diamond city ging. Denk een paar uur into the game.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Nu voor het eerst in 35 uur of zo overdag van zonnig weer in een groenige mistige nucleaire storm terechtgekomen, met groenige bliksem en een zwakke groenige zon er doorheen.
Ziet er tof uit.
Blijft toch wel raar dat de game op sommige momenten mooi is, maar aan de andere kant op andere momenten weer eruit ziet als een game van een paar jaar geleden.
Zijn er ergens ammo dealers te vinden?
Het is een geweldige game, dat zeker, maar op de momenten dat de game aandoet als een game uit 2010 heb ik toch zoiets van dat kan eigenlijk niet meer in deze tijd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwam
Ik had ze wel eens 's avonds gehad, maar nog nooit overdag icm de zon, veel mooier.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Damn voor t eerst :/ in 35 uur.. That sucks. Ik heb het al best vaak gehad en de eerste keer was denk ik toen ik toen ik naar Diamond city ging. Denk een paar uur into the game.
Dat is echt mijn favoriete 'weer momentje' van Fallout 4. Die acid storms zijn awesome. Al is soms die oranje lucht ook prachtig!
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:54 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn settlement
Moet nog het een en ander aan het interieur doen. Wil nog een mooie eethoek en zo
Heeft FOK! eindelijk webm ondersteuning?quote:
Ja klopt. Heb zo snel mogelijk wat settlements verzameld en al het hout en ander handig spul gebruikt voor dit.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben je zeker wel heel lang mee bezig geweest, ook qua looten (hout en zo)?
Moet je eens Glowing Sea checken. Échte apocalypse omgevingquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:27 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Gebeurde me bijna meteen toen ik uit Vault 111 kwam, wist niet wat me overkwam
Is de gifv versie. Wemb lukt nog steeds niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heeft FOK! eindelijk webm ondersteuning?
Al de nodige uren doorgebracht.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:17 schreef Mirel het volgende:
[..]
Moet je eens Glowing Sea checken. Échte apocalypse omgeving
Diamond City, ben de naam van de winkel even kwijt. Het is de winkel bij het centrum waarvoor je een trap moet nemen naar beneden. Staan twee maquettes voor de deur en een suitcase. Niet te missen. Zij heeft cloth shipments.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kent iemand een handelaar die cloth verkoopt? Zo'n shipment?
Beetje overdreven inderdaad. Hadden ze beter 0.5 of 0.1 power kunnen maken. De Nederlandse vlag op m'n settlement was ook iets van 60 power.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:32 schreef Silv het volgende:
Damn. Wil ik met een stel lightboxes Sanctuary schrijven, blijkt dat elk ding 1 power nodig heeft. Kom nu 90 power tekort.
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods .
Ik ben fan van builders en rpg's. I'm fucked .quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Onder power - misc.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:58 schreef boik het volgende:
[..]
nice! waar krijg je die gekleurde lichtpanelen?
Ik ben juist erg van het bouwen. Is voor mij de beste toevoeging so far. De quests zijn voor mij secundair aan de sfeer en het gevoel dat je in een post-nucleaire wereld leeft. De tofste missies in de vorige delen vond ik altijd die waarbij je settlements moest verdedigen. Kan me niet veel missies meer specifiek herinneren in bijvoorbeeld Fallout 3 maar wel bijvoorbeeld die waarbij een klein dorpje wordt aangevallen door super mutants.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods .
Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.quote:Op zaterdag 21 november 2015 04:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Onder power - misc.
Je moet ze wel allemaal individueel bedraden en van kleur veranderen wat vrij irritant is.
De terminal werkt echt kut imo. Je kunt ook die palen voor timing niet afzonderlijk targetten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:46 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Kan ook met een console volgens mij, kun je groepen afzonderlijk een kleur geven meen ik, niet zelf getest.
Maakt die persoon nou een foto van z'n scherm ipv een print screenquote:
http://fallout.wikia.com/wiki/Awarenessquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:16 schreef Gezicht het volgende:
Welke perk moet je nemen zodat je het level en DMG resistance van je vijand in VATS kunt zien?
The Sims heeft dat de afgelopen 20 jaar wel bewezenquote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
Ik vind vooral de interface kut. Bouwen in first person ga ik nooit aan wennen. Mocht er een keer een mod komen waarmee je gewoon top-down a la de Sims kan bouwen ben ik weer geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben ook niet van het bouwen. Can't be arsed.
Kan me wel voorstellen dat mensen het tof vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:30 schreef Gezicht het volgende:
Main quest spoilers, niet op klikken als je met de main quest nog niet bij Bunker Hill bent geweest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Ohja. Bij dezen.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Verzin ook meteen even een goeie TT
Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind al dat gebouw maar een nutteloze toevoeging. Ik had veel liever skills terug gehad eigenlijk. Of dat items weer kapot konden gaan. Of dat je je gun daadwerkelijk ziet in third person... Zoveel dingen geschrapt, erg jammer.
Grote verbeteringen zijn de wapen upgrades, dialogen (voiced protagonist! Eindelijk.), loot-systeem en het feit dat je veel meer mogelijkheden hebt met armor. Ik heb sowieso veel minder het gevoel met nutteloze dingen bezig te zijn zoals in de vorige games. Nu uitspelen en dan wachten op de mods .
Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha hoe kun je de dialogen nu een verbetering noemen dude, als je het hebt over dingen die geschrapt zijn. Je kan nu alleen maar ja zeggen en dan op 3 verschillende manieren. De dialogen zijn een enorme stap terug :/.
Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.quote:Voor de rest heb je helemaal gelijk. Ik had sowieso graag weapons gehad die kapot konden gaan. Ze hebben het zelf in Fallout 3 gestopt dus snap niet helemaal waarom ze het eruit hebben gehaald. Je pakt toch 100 keer hetzelfde wapen op in dit spel ( om te scrappen dan ).
Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug dan een voiced protagonist. Haalt 90% van het roleplayen weg.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.
[..]
Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.
Dat zeg ik toch, die zijn niet weg .quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:47 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug
Er waren toch zeker wel veel meer keuzes in gesprekken. Dat de meeste dezelfde uitkomst geven doet daar niet aan af. Voor elk type character dat je wilde spelen stond er wel een antwoord klaar, nu heb ik het gevoel dat je vaak 3 dezelfde soort antwoorden kan geven en een "sarcastisch" antwoord waarvan je niet weet wat het is. Je kunt voor mijn gevoel niet meer een echt evil karakter zijn, hoogstens een goede asshole. Ook spreekt je personage op zo'n generieke manier dat je er zelf vrijwel geen invulling meer aan kunt geven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, die zijn niet weg .
Alleen daar heb je gelijk in. De rest is allemaal nog hetzelfde maar dan beter, omdat het zoals gezegd een echt gesprek is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.
ohja er zijn ook nog quests inderdaad. misschien straks even mee beginnen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.
Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
Wat is het?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:53 schreef 44rdbei het volgende:
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..
dit gemaakt.
[ afbeelding ]
koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...
[ afbeelding ]
quote:
Of je krijgt beide, maar dat is afhankelijk van de ontwikkelaar.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.
Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.
Ik was in de veronderstelling dat het alleen dat was, dus als er geen cleared staat leeft er nog iets of iemand. Wat je vaak tegenkomt is dat er bijv. nog één vijand leeft die achter een slot/terminal zit en dus ook niet naar jou kan komen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Misschien dat er ergens nog verborgen loot ligt. Ik vroeg me van de week hetzelfde af.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
True. Het dialoogsysteem is gedragon-aged helaas.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.
[ afbeelding ]
Je kan trouwens best in de main story minder keuzes hebben dan in de side quests, en daar is het ook wel iets beter heb ik tot nu toe gemerkt. Die kan je nog wel op andere manieren oplossen soms.
Het mooiste aan dit soort games blijft toch wel de enorme hoeveelheid aan content hoor, daar heb ik wel veel respect voor
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.
[ afbeelding ]
Is Fallout New Vegas rechts hoor.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?
Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Is Fallout New Vegas rechts hoor.
Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?
En jij zit ook fout, helemaal rechts is Fallout 3. En dat is niet de proloog maar verder in de game in Megaton. Domme vergelijking dus.
Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:35 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.
Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.
Maar geeft nog maar eens hoe goed die vergelijking is zonder context. Volledig waardeloos dus .
Nee dat doet het niet. De verdieping zit hem niet in het aantal keuzes op het eerste gezicht. Dat is precies het probleem, zo'n plaatje is gewoon misleidend. Het minst diepzinnige gesprek tegenover de meest diepzinnige van de andere game. Goede vergelijking .quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.
Het plaatje uit de "proloog" van Fallout 4 doet niets af aan het feit dat er veel minder verdieping is.
Lol..dat zijn fallout 3 en new vegas dude... Schijn bedriegt helemaal niet, heb er nu meer dan 50 uur inzitten dus ik snap niet wat je daarmee bedoelt..quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?
Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Ja vind ik ook zwaar irritant. Dacht eerst dat het een bug was omdat ik mijn FOV handmatig heb aangepast via .ini bestandjes, maar schijnbaar is het normaalquote:Op zondag 22 november 2015 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
at wel irritant is: de grootte van de wapens op het scherm. Ik vond een institute's rifle en die neemt serieus 1/3 van het scherm in. Kan gewoon niks zien rechts van me. Dus die is onbruikbaar...
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.quote:Op zondag 22 november 2015 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij vorige Fallouts was 80% van de opties natuurlijk ook alleen maar extra informatie. Niet dat ik daar tegen ben maar toch.
Enige wat wel irritant is dat je de keuzes met speech check soms mist als je een andere optie kiest. Je kunt niet meer terug in de dialoog. Dus ik doe nu vaker een quicksave voor een dialoog.
Doe ik normaliter ook. Heb 't wel een keer teruggedraaid maar dat was omdat het er gelijk voor zorgde dat ze allemaal hostile werden.quote:Op zondag 22 november 2015 11:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is toch juist wat het leuk maakt, maak een keuze en accepteer de gevolgen.
Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.quote:Op zondag 22 november 2015 11:47 schreef PicoMMP het volgende:
Iemand hier wel eens last van? Was aan het klooien met lightboxes en wires en toen kreeg ik dit. Krijg het niet weg
Bij mij nietquote:Op zondag 22 november 2015 13:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Had ik laatst ook kwam denk ik doordat ik het tcl commando gebruikte terwijl ik knoeien was met wires. bij mij was het verholpen door een herstart.
Volgens mij zit daar inderdaad geen einde aan, net zoals aan de missies van de Scribe..quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Zijn die missies van Preston Garvey oneindig? Ik heb voor mijn gevoel nu al 30 missies gedaan die te maken hebben met Settlers. Iedere keer krijg ik zo'n 250 XP en wéér een nieuwe missie.
Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.quote:Op zondag 22 november 2015 20:02 schreef Buitendam het volgende:
Zijn die missies van Preston Garvey oneindig? Ik heb voor mijn gevoel nu al 30 missies gedaan die te maken hebben met Settlers. Iedere keer krijg ik zo'n 250 XP en wéér een nieuwe missie.
waar is dat van dan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:02 schreef Rezania het volgende:
http://imgur.com/gallery/QGucp
Ho shit, toffe easter egg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Speelt zich af in BostonGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dan zal het met de patch wel worden bijgewerkt. Ik kan nu constant blijven levelen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.
Same here... Never ending combat shotgun en een Incendiary calibrated heavy sniper rifle.. voor ieder wat wils.quote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Mirel het volgende:
Ik speel al bijna 20 levels lang met de 3 dezelfde guns
Holy crap, heb je al het beton uit het hele spel opgespaard daarvoor of zo....quote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Zwaartekracht? Fuck dat
[ afbeelding ]
Zit nu alleen al wel aan het bouwlimiet
Dat is toch juist de bedoeling van een RPG.quote:Op zondag 22 november 2015 21:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan zal het met de patch wel worden bijgewerkt. Ik kan nu constant blijven levelen.
Levelen is inderdaad een belangrijke factor in een RPG maar op deze manier ben ik in 30 uur compleet overpowered en is heel m'n game naar de Filistijnen.quote:Op zondag 22 november 2015 22:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling van een RPG.
Maar is waarschijnlijk wel easy xp zo met die quests van Preston.
Het was een goede tip, maar na een fast travel naar Sanctuary stond 'ie ineens naast me. Begint direct te praten, weer een settlementmissiequote:Op zondag 22 november 2015 20:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Check een van m'n vorige posts in dit topic hoe je dat stop kan zetten.
Er is geen bouwlimietquote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Zwaartekracht? Fuck dat
[ afbeelding ]
Zit nu alleen al wel aan het bouwlimiet
M'n Starlight settlement heeft nu wel kleine fps drop.quote:
Misschien een bug maar ik merkte op dat iig in sanctuary waar mijn settlement is dat wanneer je junk salvaged het size limit naar beneden gaat :p, volgens het spel zat ik op 0 size met een gigantisch bouwwerk. Meer bouwen liet het balkje weer een beetje oplopen en na weer junk salvagen ging ie weer omlaag.quote:Op zondag 22 november 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
Zwaartekracht? Fuck dat
[ afbeelding ]
Zit nu alleen al wel aan het bouwlimiet
Loop dan weg. De quest begint alleen wanneer hij zijn hele tekst uitgesproken heeft. Als je snel wegloopt dan onderbreek je de tekst en dan zal de quest niet beginnen.quote:Op maandag 23 november 2015 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was een goede tip, maar na een fast travel naar Sanctuary stond 'ie ineens naast me. Begint direct te praten, weer een settlementmissie
BoS-missies zijn wel weg nu omdat ik gewoon niet meer naar dat politiebureau ga!
Net voor het eerst in de Glowing Sea rondgelopen, is niet zo spannend met power armor. Sprong alleen wel een balkon af bij Children of Atom, iedereen meteen boos dit dat. R.I.P. Children of Atom.
Heb overigens wel het gevoel dat de missies van de verschillende groepen minder zijn dan in New Vegas. Al had je daar natuurlijk echt twee/drie verhaallijnen en waren de groepen echt de main story.
Dat ging niet 1-2-3, het duurt een tel of twee voordat je kunt gaan lopen na een fast travel terwijl de personages al wel beginnen te praten tegen je.quote:Op maandag 23 november 2015 08:57 schreef Mirel het volgende:
[..]
Loop dan weg. De quest begint alleen wanneer hij zijn hele tekst uitgesproken heeft. Als je snel wegloopt dan onderbreek je de tekst en dan zal de quest niet beginnen.
Ik heb hetzelfde, sterker nog met de big leagues perk schakel ik in kleine ruimtes alle vijanden tegelijk uit vanuit sneak attack en met de 2e blitz perk teleporteer ik vanuit 100% stealth de hele map overquote:Op maandag 23 november 2015 10:44 schreef seto het volgende:
Heb zo'n armor met Chameleon prefix en het spel voelt nu soms te makkelijk aan Als er twee personen in een kamer staan kan ik de ene stabben en voordat de ander kan reageren ben ik alweer onzichtbaar en staat hij een beetje om zich heen te kijken. Ook Mirelurks die uit de grond komen springen staan gewoon stil terwijl ik naast ze sta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Miauw_Zedong op 23-11-2015 10:54:09 ]American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
SPOILER: Factie wisselenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
quote:Op maandag 23 november 2015 10:50 schreef jogy het volgende:SPOILER: Factie wisselenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
quote:Op maandag 23 november 2015 10:50 schreef jogy het volgende:Volgens mij kan je lid zijn van meerdere factions en zal een lidmaadschap bij de ene factie er niet voor zorgen dat je de missies van een andere factie niet meer kan doen. Maar dit weet ik niet 100000000% zeker.SPOILER: Factie wisselenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Er is denk ik wel een punt dat je echt 100% voor die faction gaat en niet meer naar de anderen kan. Voor minutemen maakt dit volgens mij niet uit, die tellen niet als 'echte' faction.quote:Op maandag 23 november 2015 10:55 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Volgens mij kan je lid zijn van meerdere factions en zal een lidmaadschap bij de ene factie er niet voor zorgen dat je de missies van een andere factie niet meer kan doen. Maar dit weet ik niet 100000000% zeker.
quote:Op maandag 23 november 2015 10:54 schreef OudeBok het volgende:
Hoe kunnen jullie zo goed bouwen zeg... Ik krijg niet eens een fatsoenlijke vloer + muren op z'n plek..
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
Dit. Paupersite.quote:Op maandag 23 november 2015 11:24 schreef seto het volgende:
Ik kijk sowieso niet meer op metacritic.
Ik normaal wel maar bij dit spel neem ik het niet echt serieus, er is ook een melding dat het gros van de uiterst negatieve reviews onderdeel waren van een 'raid' zeg maar. Geen idee of dit waar is verder.quote:Op maandag 23 november 2015 11:24 schreef seto het volgende:
Ik kijk sowieso niet meer op metacritic.
quote:Op maandag 23 november 2015 10:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Speel hem nu maar op Very hard, zit te denken om hem op Survival te spelen. Heb ook echt een uberzwaard gevondenHeb je die nog flink kunnen upgraden of is 't vnl. vanwege perks? Ik heb twee punten in Big Leagues, geen blitz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam dat ding ook tegen maar heb 'm gelijk in m'n legendary items-container geflikkerd omdat 'ie matige damage had in vergelijking met m'n kneecapper officer sword-dinges.
Game is wel erg makkelijk idd. Met een fatsoenlijke build is het op very hard/survival nog goed te doen. Sowieso vind ik iedere vijand, level 60+ legendary/savage/glowing whatever, fucking simpel te nakken met een Psycho Jet i.c.m. een fatsoenlijk wapen. Ook op survival.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op maandag 23 november 2015 10:54 schreef OudeBok het volgende:
Hoe kunnen jullie zo goed bouwen zeg... Ik krijg niet eens een fatsoenlijke vloer + muren op z'n plek..
[..]Waar loop je tegenaan? Het werkt niet perfect maar een gebouwtje moet toch wel lukken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso beginnen met de vloer... het is net knex alles klik aan elkaar. verder is het tcl commando erg handig, daarmee kan je de collision controller omzeilen en dus wat makkelijker bouwen.
deze vond ik op reddit, fallout in de Sovjet:
Nee vanwege perks. Heb er 4 in big leagues zitten, 2 in rooted, 3 in bloody mess en 12 STR dus dat tikt wel aan. Zojuist ook nog de laatste Ninja-perk vrij gespeeld, dus doe nu x 10 sneak dmg... heb hem maar op survival gezet.quote:Op maandag 23 november 2015 11:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je die nog flink kunnen upgraden of is 't vnl. vanwege perks? Ik heb twee punten in Big Leagues, geen blitz.
Ik kwam dat ding ook tegen maar heb 'm gelijk in m'n legendary items-container geflikkerd omdat 'ie matige damage had in vergelijking met m'n kneecapper officer sword-dinges.
Game is wel erg makkelijk idd. Met een fatsoenlijke build is het op very hard/survival nog goed te doen. Sowieso vind ik iedere vijand, level 60+ legendary/savage/glowing whatever, fucking simpel te nakken met een Psycho Jet i.c.m. een fatsoenlijk wapen. Ook op survival.
Geen console helaas, ik speel op de PS4.quote:Op maandag 23 november 2015 11:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waar loop je tegenaan? Het werkt niet perfect maar een gebouwtje moet toch wel lukken.
Sowieso beginnen met de vloer... het is net knex alles klik aan elkaar. verder is het tcl commando erg handig, daarmee kan je de collision controller omzeilen en dus wat makkelijker bouwen.
deze vond ik op reddit, fallout in de Sovjet:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de spoiler.quote:Op maandag 23 november 2015 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was een goede tip, maar na een fast travel naar Sanctuary stond 'ie ineens naast me. Begint direct te praten, weer een settlementmissie
BoS-missies zijn wel weg nu omdat ik gewoon niet meer naar dat politiebureau ga!
Net voor het eerst in de Glowing Sea rondgelopen, is niet zo spannend met power armor. Sprong alleen wel een balkon af bij Children of Atom, iedereen meteen boos dit dat. R.I.P. Children of Atom.
Heb overigens wel het gevoel dat de missies van de verschillende groepen minder zijn dan in New Vegas. Al had je daar natuurlijk echt twee/drie verhaallijnen en waren de groepen echt de main story.
ohja, die fundering is inderdaad niet helemaal recht. Gewoon het eerste vloerdeel neerleggen op het hoogste punt en daar alles aan plakken. de rest zweeft dan een beetje maar je hebt toch geen last van zwaartekracht.quote:Op maandag 23 november 2015 11:42 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Geen console helaas, ik speel op de PS4.
Verder ligt er bijvoorbeeld een mooie fundering in Sanctuary, maar de vloer die ik daarop leg sluit niet naadloos op die fundering aan. Erg vervelend. Heb de hoop toen al opgegeven . Of misschien denk ik op de verkeerde manier en moet ik gewoon beginnen te bouwen from scratch.
Wat is er precies een spoiler? Dan edit ik dat even weg.quote:
Kleding trouwens niet automatisch . ik had het in de workshop gedonderd en toen op buildmodus gegaan en er was niets bijgekomen. Daarna op de grond gedonderd en daarne in buildmodus gegaan en toen kon ik al die onzin wel scavengen naar cloth. Stom .quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:16 schreef Mirel het volgende:
[..]
Peuken in je workshop dumpen levert cloth op. Kleding misschien ook, maar aan sigaretten heb je wel genoeg.
quote:Op maandag 23 november 2015 10:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, sterker nog met de big leagues perk schakel ik in kleine ruimtes alle vijanden tegelijk uit vanuit sneak attack en met de 2e blitz perk teleporteer ik vanuit 100% stealth de hele map over
dit is op very hard:
http://gfycat.com/UnsightlyMediocreIndiancow
http://gfycat.com/UnimportantFatIndianhare
Speel hem nu maar op Very hard, zit te denken om hem op Survival te spelen. Heb ook echt een uberzwaard gevondenLol, Queen 1 hit kill op level 30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
Gewoon veel rondexploren dan krijg je vanzelf leather of combat armor.quote:Op maandag 23 november 2015 14:22 schreef Spaulding het volgende:
Weet iemand waar je een beetje vette armor vindt? Ben nu level 15 en loop nog steeds in zo'n gare Raiders ding in de rondte.. Ben nog niet heel ver in de mainquest, enkel wat Minuteman quests gedaan en nu de eerste voor de BoS.
Ben gisteren Swan tegengekomen, was een spannend gevecht .
Gisteren naar die Castle geweest voor de Minuteman, maar kwam gelijk onderweg 2 legendary Mirelurks, Mirelurk Queen en een Deathclaw tegen, viel niet helemaal mee.. Was door ongeveer al mijn kogels heen .
Ik ga maar even niet zuidelijker dan dit de komende tijd.
Gewoon raiders en als je het aandurft gunners afschieten en enkel de leather armor en de combat armor van de lijken plukken. Daarna een paar puntjes in de armorer perk proppen en dan overal deep pockets en de lichte sterke variant armor mod kiezen en je hoeft nooit meer iets anders te kiezen. .quote:Op maandag 23 november 2015 14:22 schreef Spaulding het volgende:
Weet iemand waar je een beetje vette armor vindt? Ben nu level 15 en loop nog steeds in zo'n gare Raiders ding in de rondte.. Ben nog niet heel ver in de mainquest, enkel wat Minuteman quests gedaan en nu de eerste voor de BoS.
Ben gisteren Swan tegengekomen, was een spannend gevecht .
Gisteren naar die Castle geweest voor de Minuteman, maar kwam gelijk onderweg 2 legendary Mirelurks, Mirelurk Queen en een Deathclaw tegen, viel niet helemaal mee.. Was door ongeveer al mijn kogels heen .
Ik ga maar even niet zuidelijker dan dit de komende tijd.
quote:Op maandag 23 november 2015 15:51 schreef Mirel het volgende:
Wat me zo opvalt aan deze Fallout is dat er veel toffe en/of grootse momenten te snel in het spel komen. Gelukkig ging ik niet gelijk de main quests doen, maar om maar even te noemen:
- energy wapen gelijk in het begin
- power armor gelijk in het begin
- minigun gelijk in het begin
- even later de grootste settlement (Rivet City en New Vegas kwamen pas veel later in 3 en New Vegas)
- Grote super mutant ook vrij vroeg in de game (alhoewel dat ook zo was in F3, maar ja)
- bevestiging van een synth onder het gewone publiek gelijk in het begin (Detective Valentine)
- Andere Vault ontdekken ook vrij vroeg in het spel
Over Vaults gesproken. Ik vind dat ze dit keer niet een bijster interessant verhaal hebben. Die van Cait met de drugsverslaafde Vault dwellers is nog het interessantst, maar ook wanneer je eenmaal in die vault gaat leer je dat vrij snel allemaal door slechts 1 terminal te lezen.. ipv steeds dieper en dieper in zo'n vault te lopen en door memo's en terminals hier en daar te lezen en door de omgeving te bekijken meer en meer te leren over het zieke experiment dat ze uitvoerden. Vergelijk dat daar met de voting bloc vault en die met de planten uit New Vegas en de VR vault uit Fallout 3.
SPOILER: V 81Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
quote:Op maandag 23 november 2015 15:56 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILER: V 81Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op maandag 23 november 2015 15:58 schreef Mirel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
Volgens mij kan t ook liggen aan een safe met veel loot erin die nog die is...ehh... ge-loot.quote:Op maandag 23 november 2015 16:06 schreef jogy het volgende:
Trouwens, mocht je een lokatie uitmoorden maar deze komt dan niet op [Cleared] te staan is de kans groot dat er een quest aan hangt, hopelijk fixen ze dit wel. Dood is dood is dood lijkt me.
Denk het niet. Had laatst een locatie met een master safe en die staat ook gewoon op cleared.quote:Op maandag 23 november 2015 17:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volgens mij kan t ook liggen aan een safe met veel loot erin die nog die is...ehh... ge-loot.
. Ik hoop nog ergens een tv-studio tegen te komen .quote:Op maandag 23 november 2015 17:14 schreef 44rdbei het volgende:
Tv's zijn echt nutteloos, ik ga toch geen tv neerzetten voor testbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |