abonnement Unibet Coolblue
pi_157828325
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 23:51 schreef Andromache het volgende:
Waarom wordt de jaarbeursstalling eigenlijk niet op de middentunnel aangesloten?
Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen: geen geld. En geen prioriteit.
For great justice!
pi_157828498
Gefrustreerde verkeersregelaars voor de jaarbeursstalling :') je hebt echt een behoorlijk kutleven als je daar de hele tijd "afstappen" moet gaan schreeuwen :')
pi_157828710
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:22 schreef d4v1d het volgende:
Gefrustreerde verkeersregelaars voor de jaarbeursstalling :') je hebt echt een behoorlijk kutleven als je daar de hele tijd "afstappen" moet gaan schreeuwen :')
Wij doen ook gewoon ons werk homo... als je liever een agent met bonnenboekje wil kan dat ook lijer...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_157828801
Fietsers zijn dan ook best asociaal. Ik kan het weten, ik ben net zo erg. :P
For great justice!
pi_157828955
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 08:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wij doen ook gewoon ons werk homo... als je liever een agent met bonnenboekje wil kan dat ook lijer...
Ja jij ook goedemorgen
pi_157838871
Net, ik loop de jaarbeursstalling uit, zonder na te denken spring ik op de fiets, verkeersregelaar vraagt netjes of ik wil afstappen. Prima, doe ik. Ik zit fout en dat was ik ff vergeten :P

De verkeersregelaar verderop zag het hele tafereel gebeuren, ik ben 5 meter van de stoeprand verwijderd en die gast zovan: "ja bijna, nog 5 meter en dan mag je weer je gang gaan... JAA, ga maar. Veel plezier" :') Ik vraag je toch niet om bijdehand en grappig te gaan doen :{

Was dat Nielsch toevallig

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 18:00:26 ]
  zondag 29 november 2015 @ 13:38:04 #107
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_157898117
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 17:59 schreef d4v1d het volgende:
Net, ik loop de jaarbeursstalling uit, zonder na te denken spring ik op de fiets, verkeersregelaar vraagt netjes of ik wil afstappen. Prima, doe ik. Ik zit fout en dat was ik ff vergeten :P

De verkeersregelaar verderop zag het hele tafereel gebeuren, ik ben 5 meter van de stoeprand verwijderd en die gast zovan: "ja bijna, nog 5 meter en dan mag je weer je gang gaan... JAA, ga maar. Veel plezier" :') Ik vraag je toch niet om bijdehand en grappig te gaan doen :{

Was dat Nielsch toevallig
Die verkeersregelaar die heel enthousiast stond te doen wel sympathiek eigenlijk. Toen ik er langs liep stapte iemand net voor de stoep op en hij riep heel enthousiast "bijna! nog 2 meter en je was er geweest!"
Beter dan zo'n super chagrijnige idioot die in de weg gaat lopen en je dan gaat uitschelden.
pi_157899010
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2015 13:38 schreef Neelix het volgende:

[..]

Die verkeersregelaar die heel enthousiast stond te doen wel sympathiek eigenlijk. Toen ik er langs liep stapte iemand net voor de stoep op en hij riep heel enthousiast "bijna! nog 2 meter en je was er geweest!"
Beter dan zo'n super chagrijnige idioot die in de weg gaat lopen en je dan gaat uitschelden.
Nu word ik juist super chagrijnig ;(
pi_157940166
quote:
Het anderhalf jaar oude cultuurgebouw TivoliVredenburg in Utrecht ontving gisteravond tijdens een concert van Golden Earring haar miljoenste bezoeker.
De vijftienjarige Ricardo Kronenburg uit Nieuwegein bezocht samen met zijn ouders het concert en was de gelukkige. De jongen werd door directeur Frans Vreeke en bandleden Barry Hay en Cesar Zuiderwijk gefeliciteerd met bloemen en champagne. Verder krijgt Kronenburg een geheel verzorgde concertavond bij TivoliVredenburg naar keuze.
TivoliVredenburg wordt geplaagd door een chronisch geldgebrek. Zo maakte de Rekenkamer begin deze maand bekend dat het gloednieuwe muziekcentrum is uitgelopen op een financiële flop en dat exploitatie onmogelijk is als er niks verandert. Utrecht zou daarbij grote risico’s lopen. De bezoekersaantallen zijn daarentegen wel een stuk hoger dan verwacht. Er was gerekend op een half miljoen bezoekers per jaar, maar dat aantal was al veel eerder bereikt. Na nog geen anderhalf jaar zijn er dus al een miljoen kaartjes verkocht. Reden voor een feestje.
http://www.duic.nl/nieuws(...)t&utm_medium=twitter

Slaat toch nergens op _O- bijna 2x zoveel bezoekers als verwacht en niet rond kunnen komen. Ze doen echt iets drastisch fout. Het is ook nog steeds een grote chaos tijdens gelijktijdige concerten (minutenlang bij de jassen staan, ellenlange rijen bij de drankjes). Alleen tijdens festivals als LeGuessWho ofzo is het echt goed geregeld. Volgens mij missen ze echt hard op drank-inkomsten omdat het zo waardeloos is geregeld.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_157942453
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

http://www.duic.nl/nieuws(...)t&utm_medium=twitter

Slaat toch nergens op _O- bijna 2x zoveel bezoekers als verwacht en niet rond kunnen komen. Ze doen echt iets drastisch fout. Het is ook nog steeds een grote chaos tijdens gelijktijdige concerten (minutenlang bij de jassen staan, ellenlange rijen bij de drankjes). Alleen tijdens festivals als LeGuessWho ofzo is het echt goed geregeld. Volgens mij missen ze echt hard op drank-inkomsten omdat het zo waardeloos is geregeld.
Met biertjes voor 3,80 lijkt het me dat ze dat verlies wel inhalen. Belachelijk duur.
  dinsdag 1 december 2015 @ 12:46:11 #111
62913 Blik
The one and Only!
pi_157942753
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 12:33 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Met biertjes voor 3,80 lijkt het me dat ze dat verlies wel inhalen. Belachelijk duur.
Wat? Is een biertje 3,80?

:D

Kansloos
pi_157942950
Mwah 3,75 maar dan nog.

Die bierprijs is echt belachelijk. Laatst op een avond Le Guess Who maar 4 bier gedronken. Doe ik normaal in een uur.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_157943221
Mwah, je krijgt wel een groter biertje dan normaal. Ik vind die prijs niet zo vreemd. (wel verschrikkelijk hoog, maar niet substantieel hoger dan op andere plekken). Bivoorbeeld Leffe blond is 3.80 (krijg je kleiner glas dan een normale bier) en dat is in Paradiso ook zoiets.

Al doet dit iets anders vermoeden. Dat het te duur is is een feit :P

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ar-nog-duurder.dhtml

Wat ook zou helpen is dat mensen alleen moeten kunnen pinnen ofzo. Dat wisselen van geld kost zoveel tijd. Laatst stond ik ook weer achter een of andere idioot die met een hondertje betaalde ofzo en toen had de bar niet goed wisselgeld etc...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_157943974
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

http://www.duic.nl/nieuws(...)t&utm_medium=twitter

Slaat toch nergens op _O- bijna 2x zoveel bezoekers als verwacht en niet rond kunnen komen. Ze doen echt iets drastisch fout. Het is ook nog steeds een grote chaos tijdens gelijktijdige concerten (minutenlang bij de jassen staan, ellenlange rijen bij de drankjes). Alleen tijdens festivals als LeGuessWho ofzo is het echt goed geregeld. Volgens mij missen ze echt hard op drank-inkomsten omdat het zo waardeloos is geregeld.
Te bizar voor woorden inderdaad. Überhaupt is een exploitatietekort wel redelijk gênant voor zo'n zwaar gesubsidieerd project, lijkt me.
  dinsdag 1 december 2015 @ 13:32:13 #115
62913 Blik
The one and Only!
pi_157944068
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:03 schreef Norrage het volgende:
Mwah, je krijgt wel een groter biertje dan normaal. Ik vind die prijs niet zo vreemd. (wel verschrikkelijk hoog, maar niet substantieel hoger dan op andere plekken). Bivoorbeeld Leffe blond is 3.80 (krijg je kleiner glas dan een normale bier) en dat is in Paradiso ook zoiets.

Al doet dit iets anders vermoeden. Dat het te duur is is een feit :P

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ar-nog-duurder.dhtml

Wat ook zou helpen is dat mensen alleen moeten kunnen pinnen ofzo. Dat wisselen van geld kost zoveel tijd. Laatst stond ik ook weer achter een of andere idioot die met een hondertje betaalde ofzo en toen had de bar niet goed wisselgeld etc...
Wat is dan een groter biertje, 0.4 liter? Dan is het nog een redelijk prijs, maar anders is het gewoon duur.

En als ik je zo hoor dan mogen ze idd wel wat kijken naar hun processen. Je weet dat ze enorme piektijden hebben in zo'n tent, dus dan moet je je bar daarop inrichten. Waarom hebben ze in zo'n tent bijvoorbeeld geen muntjes? 2,50 per muntje en klaar. Biertje is 1, wijn is 1.5. mixjes is 2+
pi_157944112
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Wat is dan een groter biertje, 0.4 liter? Dan is het nog een redelijk prijs, maar anders is het gewoon duur.

En als ik je zo hoor dan mogen ze idd wel wat kijken naar hun processen. Je weet dat ze enorme piektijden hebben in zo'n tent, dus dan moet je je bar daarop inrichten. Waarom hebben ze in zo'n tent bijvoorbeeld geen muntjes? 2,50 per muntje en klaar. Biertje is 1, wijn is 1.5. mixjes is 2+
Als ze muntjes invoeren ga ik uberhaupt niet meer naar Tivoli zeg. Meest kansloze ooit. Doe dan alleen pinnen ofzo. (gaat ook snel zeker nu met dat contact-pinnen).

Degrotere biertjes zijn 0.33 cl (lees artikel). Is een beetje onevenredig verhoogd, maar echt veel verschillen met andere podia is het niet. Een normaal biertje was 2.50. Dat is volgens mij wel standaard.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_157944348
¤3,75 voor 0,33 liter is omgerekend ¤2,85 voor 0,25. Terwijl het je juist korting verwacht bij meer bier.
pi_157944578
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
¤3,75 voor 0,33 liter is omgerekend ¤2,85 voor 0,25. Terwijl het je juist korting verwacht bij meer bier.
Ja, het is kansloos ja. Wat dat artikel ook zegt. :(
Bah bah.

quote:
Als de prijs evenredig verhoogd zou worden, was 3.30 euro op zijn plaats geweest.
50 cent te duur dus. En het zou inderdaad korting moeten opleveren. Dus eigenlijk vragen ze 70 cent te veel. Te achterlijk voor woorden. :r
Ik maak boven dus een fout, en ik doe daarmee dus precies wat TiVre hoopt dat ik doe: denken dat "oh, dat prijsverschil zal wel door het grotere formaat komen". :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Norrage op 01-12-2015 14:00:33 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_157947064
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

http://www.duic.nl/nieuws(...)t&utm_medium=twitter

Slaat toch nergens op _O- bijna 2x zoveel bezoekers als verwacht en niet rond kunnen komen. Ze doen echt iets drastisch fout. Het is ook nog steeds een grote chaos tijdens gelijktijdige concerten (minutenlang bij de jassen staan, ellenlange rijen bij de drankjes). Alleen tijdens festivals als LeGuessWho ofzo is het echt goed geregeld. Volgens mij missen ze echt hard op drank-inkomsten omdat het zo waardeloos is geregeld.
Ik was een maand of twee geleden in Tivioli voor een concert in de ronda. Ik heb me nog nooit zo geïrriteerd aan barpersoneel als daar. Er stonden maximaal 10 mensen voor me en ik heb serieus 20 minuten staan wachten tot ik eindelijk kon bestellen.

Ondanks de drukte was het personeel vooral met elkaar bezig en was de snelheid van handelen vergelijkbaar van die van de UFO-piloot na een verse shot heroïne. De riekend uitziende kuthipsters hebben duidelijk nog nooit een dag gewerkt voor een commerciële instelling en wisten totaal niet wat ze nu eigenlijk aan het doen waren.

Ik hoop dat ze kapot gaan. :r
pi_157947262
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 15:59 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik was een maand of twee geleden in Tivioli voor een concert in de ronda. Ik heb me nog nooit zo geïrriteerd aan barpersoneel als daar. Er stonden maximaal 10 mensen voor me en ik heb serieus 20 minuten staan wachten tot ik eindelijk kon bestellen.

Ondanks de drukte was het personeel vooral met elkaar bezig en was de snelheid van handelen vergelijkbaar van die van de UFO-piloot na een verse shot heroïne. De riekend uitziende kuthipsters hebben duidelijk nog nooit een dag gewerkt voor een commerciële instelling en wisten totaal niet wat ze nu eigenlijk aan het doen waren.

Ik hoop dat ze kapot gaan. :r
Het personeel is inderdaad echt tergend langzaam. Daar ligt ook een fout. Hoe dat komt, geen idee.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 1 december 2015 @ 16:45:41 #121
141482 Q.
JurassiQ
pi_157948037
Horecapersoneel is in heel Utrecht dramatisch slecht, dat is niet typisch iets Utrechts. Je moet ze bijna smeken of ze alsjeblieft je geld willen aannemen.
For great justice!
pi_157948039
Kunnen we niet en pand kraken en daar een Tivoli oprichten? Net als vroeger
  dinsdag 1 december 2015 @ 17:55:06 #123
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157949474
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2015 16:45 schreef Q. het volgende:
Horecapersoneel is in heel Utrecht dramatisch slecht, dat is niet typisch iets Utrechts. Je moet ze bijna smeken of ze alsjeblieft je geld willen aannemen.
als jij met je vriendin uit eten gaat, ga je zeker naar de mac?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 1 december 2015 @ 17:57:45 #124
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157949514
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Onnoman op 01-12-2015 17:59:32 ]
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  † In Memoriam † dinsdag 1 december 2015 @ 18:22:15 #125
21636 Feestkabouter
pi_157949950
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

http://www.duic.nl/nieuws(...)t&utm_medium=twitter

Slaat toch nergens op _O- bijna 2x zoveel bezoekers als verwacht
Dat klopt dus niet Norrieborrie.
2 keer zoveel in anderhalf keer zoveel tijd, dus 1 1/3 keer zoveel bezoekers als verwacht (er vanuitgaande dat het over die gehele periode een beetje gelijkmatig is).

Heb het artikel niet gelezen, maar ik neem aan dat het komt door de gigantische kosten van het pand. TivoliVredenburg is natuurlijk een zeer duur pand geweest om te bouwen, en als je dan gaat berekenen hoeveel ze moeten omzetten om quitte te draaien is het niet realistisch om dat met allerlei andere panden te vergelijken.

Ds de keuze is gewoon aan de bezoeker: wil je naar een evenement in die dure doos? dan moet je betalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')