abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_158922094
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:33 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, allereerst vervelend om te horen dat niet alle strips goed zijn aangekomen! Ik heb je video bekeken en dat ziet er duidelijk uit. Als ik het goed begrijp gaat het dus om in totaal 2 Ledstrips die niet goed zijn, klopt dat? Zo ja: wil je dat we je 2 nieuwe toesturen of wil je dat we het aankoopbedrag daarvan terugstorten?
Ik wacht je antwoord af. :)
Het gaat idd om 2 led strips totaal , ik zou het fijn vinden als er 2 nieuwe kunnen worden opgestuurd.(natuurlijk wel de kleur rood ;-)
De leds zijn helder en mooi en misschien is dit een pech geval, nou mocht er verder nog wat geregeld moeten worden dan hoor ik het graag weer.
Bedankt voor de moeite en service alvast ^O^
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:08:50 #177
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158922841
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dat begint lekker opbouwend! :P Het is me niet helemaal duidelijk of je dit als uitlaatklep voor je frustratie gebruikt of dat je wilt dat ik je probeer te helpen, maar in dat laatste geval zou je ordernummer handig zijn. Ik kan dan namelijk zien wanneer je de camera hebt besteld en in welk stadium van de garantie je zit. Dit laatste is namelijk bepalend voor of wij nog bepaalde zaken vergoeden (en zo ja, welk deel) of dat we dit niet meer doen. Bovendien is het makkelijker communiceren in het Nederlands dan in het Chinglish. Ik hoor het graag van je!
Ik denk beide. Omdat ik vind dat ik gewoon recht heb op garantie en dat ze niet moeten proberen mij eerst de helft van de kosten mee te betalen. Als ik dan niet akkoord ga dan aanbieden om de verzendkosten voor de helft te betalen. Het moet gewoon opgelost worden.

Het gaat om dit ordernummer: 7163106
Toen ik de camera binnen kreeg was hij al defect. Dat is toen netjes opgelost door een nieuwe te sturen (al heb ik er tijdens mijn vakantie geen gebruik van kunnen maken). Ik heb toen een nieuwe gekregen waarmee hooguit 10 filmpjes zijn gemaakt en een klein aantal foto's. Deze is nu dus weer kapot.
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 10:11:54 #178
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158922875
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:09 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Binnen welk termijn kunt u mij een oplossing geven? Het is zogenaamd succesvol afgeleverd, maar de initialen vd handtekening is ten eerste totaal onbekend, en er was helemaal niemand thuis dus had ik het gewoon bij de postkantoor verwacht. Het is gewoon op zijn zachtst gezegd enorm vervelend dat ik een goed product voor een nette prijs heb kunnen bestellen, maar het helemaal niet gekregen heb buiten mijn schuld om. En dat is er naar beide kanten gewezen wordt om te kunnen claimen, terwijl ik daar helemaal niks aan kan doen :') Hoppa, dag powerbank en dag geld.
Eerste keer ooit dat ik bij Banggood heb besteld, en meteen dit...
Hoi, ik kan goed begrijpen dat het je erg frustreert. Wat PostNL echter doet is puur gemakszucht: uit de tracking is duidelijk op te maken dat het pakketje in Nederland is aangekomen, verschillende checkpoints is gepasseerd en dat er uiteindelijk is getekend voor ontvangst, waarbij zij de verantwoordelijkheid hebben je bestelling bij de geadresseerde af te leveren (en deze geadresseerde hier ook voor te laten tekenen). Daardoor is in ieder geval heel duidelijk dat de schuld bij PostNL ligt en niet bij ons, en zij adviseren je dan ook onterecht bij ons verhaal te halen, omdat zij dan makkelijk van je af zijn.

Maar omdat jij helemaal niets hebt aan bovenstaande uitleg en er de dupe van bent, heb ik mijn collega gevraagd te proberen iets voor je te doen. Ze gaat haar best doen met een zo goed mogelijke oplossing te komen en zodra ik antwoord heb hoor je het gelijk van me!
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 10:16:07 #179
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158922923
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:17 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

Het gaat idd om 2 led strips totaal , ik zou het fijn vinden als er 2 nieuwe kunnen worden opgestuurd.(natuurlijk wel de kleur rood ;-)
De leds zijn helder en mooi en misschien is dit een pech geval, nou mocht er verder nog wat geregeld moeten worden dan hoor ik het graag weer.
Bedankt voor de moeite en service alvast ^O^
Geen dank! Ik laat twee nieuwe rode strips opsturen ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 10:19:06 #180
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158922956
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik denk beide. Omdat ik vind dat ik gewoon recht heb op garantie en dat ze niet moeten proberen mij eerst de helft van de kosten mee te betalen. Als ik dan niet akkoord ga dan aanbieden om de verzendkosten voor de helft te betalen. Het moet gewoon opgelost worden.

Het gaat om dit ordernummer: 7163106
Toen ik de camera binnen kreeg was hij al defect. Dat is toen netjes opgelost door een nieuwe te sturen (al heb ik er tijdens mijn vakantie geen gebruik van kunnen maken). Ik heb toen een nieuwe gekregen waarmee hooguit 10 filmpjes zijn gemaakt en een klein aantal foto's. Deze is nu dus weer kapot.
Dank je voor het ordernummer. Ik ga mijn collega vragen hoe het zit met de garantie en dan hoor je het van me.
pi_158922971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Geen dank! Ik laat twee nieuwe rode strips opsturen ;)
^O^ Thanks
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_158927259
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 02:42 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oke dan ga ik de $5 refund voor je in orde laten maken ;)
Hoi, ik heb hier nog niks van vernomen, klopt dat?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_158942257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:11 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik kan goed begrijpen dat het je erg frustreert. Wat PostNL echter doet is puur gemakszucht: uit de tracking is duidelijk op te maken dat het pakketje in Nederland is aangekomen, verschillende checkpoints is gepasseerd en dat er uiteindelijk is getekend voor ontvangst, waarbij zij de verantwoordelijkheid hebben je bestelling bij de geadresseerde af te leveren (en deze geadresseerde hier ook voor te laten tekenen). Daardoor is in ieder geval heel duidelijk dat de schuld bij PostNL ligt en niet bij ons, en zij adviseren je dan ook onterecht bij ons verhaal te halen, omdat zij dan makkelijk van je af zijn.

Maar omdat jij helemaal niets hebt aan bovenstaande uitleg en er de dupe van bent, heb ik mijn collega gevraagd te proberen iets voor je te doen. Ze gaat haar best doen met een zo goed mogelijke oplossing te komen en zodra ik antwoord heb hoor je het gelijk van me!
Ik hoor het graag snel van u! In ieder geval bedankt voor uw inzet.
FR1908
  vrijdag 8 januari 2016 @ 22:10:08 #184
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_158942776
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:45 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi! Dat is aan de lange kant en is inderdaad te wijten aan de feestdagen. Doordat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas ook niet zien waar ie momenteel uithangt.. Zullen we afspreken dat als ie donderdag nog niet binnen is, we je gratis een nieuw exemplaar toesturen?
Informeer in de tussentijd ajb nog even bij je dichtsbijzijnde PostNL-afhaallocatie (verzendingen zonder tracking worden normaal gesproken altijd thuis afgeleverd, maar ik heb al regelmatig met gevallen te maken gehad waarbij deze alsnog bij het loket lagen).
Mocht je dan donderdag nog niets hebben, laat het me dan weten, dan gaan we het oplossen. :)
Helaas nog niets ontvangen. Heb ook nog het postnl punt gebeld, maar die hadden niks liggen. Verder ook nog wat buren gevraagd die wel eens pakjes aannemen, maar die hadden ook niks liggen.
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 04:12:40 #185
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159004307
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Helaas nog niets ontvangen. Heb ook nog het postnl punt gebeld, maar die hadden niks liggen. Verder ook nog wat buren gevraagd die wel eens pakjes aannemen, maar die hadden ook niks liggen.
Ok dan gaan we 'em opnieuw verzenden. :)
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 04:14:29 #186
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159004308
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:48 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hoi, ik heb hier nog niks van vernomen, klopt dat?
Hi, ik heb er navraag naar gedaan en het is nu overgemaakt dus je hebt het speodig op je rekening staan. ;)
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 04:15:35 #187
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159004311
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:20 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

^O^ Thanks
Geen probleem :) De strips waren de afgelopen dagen niet op voorraad, maar vanaf vandaag weer wel dus ze gaan vandaag (of uiterlijk morgen) hier de deur uit!
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 04:25:02 #188
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159004324
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik denk beide. Omdat ik vind dat ik gewoon recht heb op garantie en dat ze niet moeten proberen mij eerst de helft van de kosten mee te betalen. Als ik dan niet akkoord ga dan aanbieden om de verzendkosten voor de helft te betalen. Het moet gewoon opgelost worden.

Het gaat om dit ordernummer: 7163106
Toen ik de camera binnen kreeg was hij al defect. Dat is toen netjes opgelost door een nieuwe te sturen (al heb ik er tijdens mijn vakantie geen gebruik van kunnen maken). Ik heb toen een nieuwe gekregen waarmee hooguit 10 filmpjes zijn gemaakt en een klein aantal foto's. Deze is nu dus weer kapot.
Hoi, ik heb m'n best gedaan voor je en kan je melden dat wij de reparatiekosten op ons nemen, plus de verzendkosten terug naar Nederland (of naar je vakantieadres, als je daar nog bent tegen die tijd). Dat houdt in dat alleen de kosten van verzending naar China voor jouw rekening komen. Dat lijkt me een heel goede oplossing, gezien het feit dat je garantie bij ons eigenlijk al is verlopen en we je volgens onze garantievoorwaarden meer dan 180 dagen na aankoop officieel alleen maar hoeven te informeren over hoe je je product naar de fabrikant kunt opsturen.
Ik wacht je antwoord af.
  maandag 11 januari 2016 @ 07:29:33 #189
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159004617
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 04:25 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb m'n best gedaan voor je en kan je melden dat wij de reparatiekosten op ons nemen, plus de verzendkosten terug naar Nederland (of naar je vakantieadres, als je daar nog bent tegen die tijd). Dat houdt in dat alleen de kosten van verzending naar China voor jouw rekening komen. Dat lijkt me een heel goede oplossing, gezien het feit dat je garantie bij ons eigenlijk al is verlopen en we je volgens onze garantievoorwaarden meer dan 180 dagen na aankoop officieel alleen maar hoeven te informeren over hoe je je product naar de fabrikant kunt opsturen.
Ik wacht je antwoord af.
Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo blij mee. Prima dat jullie een garantietermijn van 180 dagen hanteren. Maar omdat de camera afgelopen zomer al defect bij mij aangekomen is heb ik er tijdens nog geen enkele vakantie gebruik van kunnen maken. Er zijn hooguit 10 filmpjes en wat foto's mee geschoten na de vakantie (meer om de camera te testen). Nu ga ik zoals aangegeven over 2 weken voor een aantal maanden naar Australie en Nieuw Zeeland en nu kan ik wederom geen gebruik maken van de camera omdat hij weer defect is. De huidige camera die ik van jullie heb gekregen is heb ik nog niet eens 180 dagen in bezit.

Graag wil ik een ander voorstel zien. Anders ga ik kijken of ik juridische stappen kan gaan zetten.

Ik heb nu namelijk een camera van 134 euro gekocht + nog 30 euro aan accessoires waar dadelijk nog 28 euro aan verzendkosten bij gaan komen. Deze camera heb ik nu al twee reizen niet kunnen gebruiken, daar waar ik heb voor gekocht heb.

De volgende trip zal dit jaar ergens in december zijn. Dan kan ik naar verwachting de camera voor het eerst gebruiken. Inmiddels zijn er al weer nieuwe modellen op de markt en heb ik mijn "ingehaalde" camera zwaar duur betaald.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sunri5e op 11-01-2016 07:56:51 ]
pi_159004641
Bij het eerste gebruik vielen de oordoppen van de sinterklaas actie (die mijn moeder heeft mogen ontvangen bij kerst) uit elkaar :(
Is er mogelijkheid voor een reship?
IMG-20160109-WA0004.jpg?psid=1
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 07:47:22 #191
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159004707
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:35 schreef tomthelong het volgende:
Bij het eerste gebruik vielen de oordoppen van de sinterklaas actie (die mijn moeder heeft mogen ontvangen bij kerst) uit elkaar :(
Is er mogelijkheid voor een reship?
[ afbeelding ]
Oei! Heb je een ordernummer voor me?
pi_159004820
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:29 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo blij mee. Prima dat jullie een garantietermijn van 180 dagen hanteren. Maar omdat de camera afgelopen zomer al defect bij mij aangekomen is heb ik er tijdens nog geen enkele vakantie gebruik van kunnen maken. Er zijn hooguit 10 filmpjes en wat foto's mee geschoten na de vakantie (meer om de camera te testen). Nu ga ik zoals aangegeven over 2 weken voor een aantal maanden naar Australie en Nieuw Zeeland en nu kan ik wederom geen gebruik maken van de camera omdat hij weer defect is. De huidige camera die ik van jullie heb gekregen is heb ik nog niet eens 180 dagen in bezit.

Graag wil ik een ander voorstel zien. Anders ga ik kijken of ik juridische stappen kan gaan zetten.

Ik heb nu namelijk een camera van 134 euro gekocht + nog 30 euro aan accessoires waar dadelijk nog 28 euro aan verzendkosten bij gaan komen. Deze camera heb ik nu al twee reizen niet kunnen gebruiken, daar waar ik heb voor gekocht heb.
In Nederland zou je toch ook zelf opdraaien voor de kosten van het terug sturen in een geval van garantie?

Maar PayPal retour heb je niet aan gezet ooit? Dan zijn jouw verzendkosten gewoon gedekt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 08:14:57 #193
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159005039
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:29 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo blij mee. Prima dat jullie een garantietermijn van 180 dagen hanteren. Maar omdat de camera afgelopen zomer al defect bij mij aangekomen is heb ik er tijdens nog geen enkele vakantie gebruik van kunnen maken. Er zijn hooguit 10 filmpjes en wat foto's mee geschoten na de vakantie (meer om de camera te testen). Nu ga ik zoals aangegeven over 2 weken voor een aantal maanden naar Australie en Nieuw Zeeland en nu kan ik wederom geen gebruik maken van de camera omdat hij weer defect is. De huidige camera die ik van jullie heb gekregen is heb ik nog niet eens 180 dagen in bezit.

Graag wil ik een ander voorstel zien. Anders ga ik kijken of ik juridische stappen kan gaan zetten.

Ik heb nu namelijk een camera van 134 euro gekocht + nog 30 euro aan accessoires waar dadelijk nog 28 euro aan verzendkosten bij gaan komen. Deze camera heb ik nu al twee reizen niet kunnen gebruiken, daar waar ik heb voor gekocht heb.

De volgende trip zal dit jaar ergens in december zijn. Dan kan ik naar verwachting de camera voor het eerst gebruiken. Inmiddels zijn er al weer nieuwe modellen op de markt en heb ik mijn "ingehaalde" camera zwaar duur betaald.
Hoi, jammer dat we er niet uitkomen zo, maar dit is wel het maximaal mogelijke. Ik zie dat de resend inderdaad minder dan 180 dagen terug is verstuurd, maar wel langer dan 90 dagen geleden, en dat betekent normaal gesproken dat de volledige verzendkosten voor jouw rekening zijn, dus om die reden denk ik dat je niet ontevreden hoeft te zijn met de helft. Dit staat gewoon beschreven in onze voorwaarden, en ik begrijp dan ook niet helemaal wat voor juridische stappen je van plan bent te zetten. Hier onze voorwaarden m.b.t. garantie: http://www.banggood.com/help-search-k-?search=return+policy
Ik vind het vervelend voor je dat je de camera niet hebt kunnen gebruiken zoals bedoeld, maar onze regels zijn wat dit soort zaken betreft wel gewoon heel duidelijk.
Mijn aanbod staat nog wel steeds, dus mocht je daar alsnog gebruik van willen maken dan hoor ik dat graag van je!
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 10:24:07 #194
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159006671
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:58 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Ik hoor het graag snel van u! In ieder geval bedankt voor uw inzet.
Hoi, ik heb heel erg m'n best voor je gedaan, maar helaas heeft het deze keer niet geholpen. De productmanager van het product bepaalt in dit geval, en die heeft aangegeven dat PostNL moet compenseren. Ik vind het persoonlijk echt heel vervelend voor je, maar ik kan er helaas helemaal niets aan veranderen.. Ik had je dan ook met alle plezier een nieuw exemplaar opgestuurd, en normaal gesproken doen we dat ook. Je hebt dus echt heel erg pech dat de tracking aangeeft dat ie succesvol bezorgd is.:(

Ik hoop dat je Chinashop-ervaring niet helemaal verpest is nu, en ik wil je wel graag 200 Banggood-punten aanbieden, die $2.00 waard zijn en die je kunt besteden bij toekomstige aankopen. Maar ik kan me ergens ook voorstellen dat je niet echt op de punten zit te wachten. Ik hoor het graag van je, en mocht je ze willen hebben dan zorg ik dat ze op je account worden bijgeschreven.
pi_159007340
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:47 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oei! Heb je een ordernummer voor me?
Ordernummer: 9661390
  maandag 11 januari 2016 @ 11:09:27 #196
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_159007681
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:29 schreef Sunri5e het volgende:
Graag wil ik een ander voorstel zien. Anders ga ik kijken of ik juridische stappen kan gaan zetten.
Juridische stappen tegen een Chinees bedrijf? Veel succes 8gYLlR1.gif8gYLlR1.gif

Banggood zijn voorstel vindt ik eigenlijk meer dan redelijk... zelfs te veel van het goede. Banggood geeft jouw nu Nederlandse service (die je vaak niet eens in Nederland krijgt ;( ), zie je niet vaak bij Chinese webshops ^O^
Ik ben geil
  maandag 11 januari 2016 @ 12:12:28 #197
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159009358
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:09 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Juridische stappen tegen een Chinees bedrijf? Veel succes [ afbeelding ][ afbeelding ]

Banggood zijn voorstel vindt ik eigenlijk meer dan redelijk... zelfs te veel van het goede. Banggood geeft jouw nu Nederlandse service (die je vaak niet eens in Nederland krijgt ;( ), zie je niet vaak bij Chinese webshops ^O^
Geweldig voorstel hoor. Die camera heeft me gemiddeld 20 euro per testfilmpje gekost. Heb hem al 2 reizen niet kunnen gebruiken terwijl ik hem daar voor heb gekocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunri5e op 11-01-2016 18:21:32 ]
pi_159012068
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:24 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb heel erg m'n best voor je gedaan, maar helaas heeft het deze keer niet geholpen. De productmanager van het product bepaalt in dit geval, en die heeft aangegeven dat PostNL moet compenseren. Ik vind het persoonlijk echt heel vervelend voor je, maar ik kan er helaas helemaal niets aan veranderen.. Ik had je dan ook met alle plezier een nieuw exemplaar opgestuurd, en normaal gesproken doen we dat ook. Je hebt dus echt heel erg pech dat de tracking aangeeft dat ie succesvol bezorgd is.:(

Ik hoop dat je Chinashop-ervaring niet helemaal verpest is nu, en ik wil je wel graag 200 Banggood-punten aanbieden, die $2.00 waard zijn en die je kunt besteden bij toekomstige aankopen. Maar ik kan me ergens ook voorstellen dat je niet echt op de punten zit te wachten. Ik hoor het graag van je, en mocht je ze willen hebben dan zorg ik dat ze op je account worden bijgeschreven.
Nou ja, dan ga ik maar achter Post NL aan. Jij maakt de beslissing helaas niet, dus daar heb ik begrip voor. En de punten zijn wel welkom natuurlijk, bij een eventuele toekomstige aankoop. Bedankt voor jouw hulp iig!
FR1908
  CHI shopkeeper dinsdag 12 januari 2016 @ 02:10:38 #199
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159032572
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:47 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Nou ja, dan ga ik maar achter Post NL aan. Jij maakt de beslissing helaas niet, dus daar heb ik begrip voor. En de punten zijn wel welkom natuurlijk, bij een eventuele toekomstige aankoop. Bedankt voor jouw hulp iig!
Dank je voor je begrip en ik ga direct de punten over laten maken op je account. Ik hoop dat PostNL haar verantwoordelijkheid alsnog neemt en dat er iets van een vergoeding voor je in zit. Ik wens je in ieder geval veel succes!
  CHI shopkeeper dinsdag 12 januari 2016 @ 02:41:01 #200
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159032812
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:54 schreef tomthelong het volgende:

[..]

Ordernummer: 9661390
Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen. ;)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')