abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_158854103
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 03:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi! Ik snap inderdaad dat het erg verwarrend is als je allemaal verschillende info krijgt. 8)7
De camera die je in eerste instantie hebt besteld is inderdaad out of stock, zoals je zelf al aangaf. De Xiaomi Yi uit het EU warehouse die je als vervanger zou willen is wat duurder, en zodoende kunnen we twee dingen doen:
- We kunnen je order annuleren zodat je direct de camera uit ons EU warehouse kunt bestellen.
- Ik kan je een betaallink sturen voor Paypal om het prijsverschil tussen de twee camera's te overbruggen en dan kunnen we de order voor je omzetten.

Persoonlijk raad ik je aan voor de eerste optie te kiezen, omdat dit minder omslachtig en ook sneller is. Dit ligt natuurlijk wel aan jouw financiële situatie, want als we de order annuleren en je geld terugstorten staat dit niet direct op je rekening, en als dat bedrag noodzakelijk is voor het aanschaffen van de andere camera dan lukt dat dus niet. :P
Ik hoor het van je! ;)
Ik heb de camera opnieuw besteld vanuit het EU warehouse en de andere order geannuleerd.. Zou dus helemaal goed moeten komen :) Bedankt in ieder geval voor je reactie!
  CHI shopkeeper woensdag 6 januari 2016 @ 02:39:55 #152
447947 verified  Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158864758
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:28 schreef Katoenplukkert het volgende:
Hallo,

Ik was de afgelopen een aantal weken op reis en had dus een Xiaomi Battery Pack besteld tijdens een sale. Gekocht dus maar, met Priority Air Mail dus het zou er aan komen voor mijn vertrekdatum. Bad guess, lol. Al hoewel, het was er niet op tijd gekomen dus dacht ik van: dan zie ik het thuis wel. Maar thuisgekomen zie ik geen pakketje noch geen briefje dat het elders afgeleverd is. Nu heb ik hem helemaal niet. Hoe kunnen we dit oplossen?

Hoop snel van u te horen!
Hoi, balen dat ie niet op tijd binnen was, maar ook balen dat ie er nu helemaal niet is! Heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken!
  CHI shopkeeper woensdag 6 januari 2016 @ 02:40:42 #153
Best Bang For Your Buck!
pi_158864761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:05 schreef MoreMark het volgende:

[..]

Ik heb de camera opnieuw besteld vanuit het EU warehouse en de andere order geannuleerd.. Zou dus helemaal goed moeten komen :) Bedankt in ieder geval voor je reactie!
Oke top dat het je zelf gelukt is! ^O^
  CHI shopkeeper woensdag 6 januari 2016 @ 02:41:36 #154
Best Bang For Your Buck!
pi_158864765
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:20 schreef johanndoe het volgende:

[..]

Hij is zojuist bezorgd en doet het perfect! Bedankt!
*O* *O*
  CHI shopkeeper woensdag 6 januari 2016 @ 02:42:33 #155
Best Bang For Your Buck!
pi_158864767
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:05 schreef Miniem het volgende:

[..]

Oke, bedankt. Dan maar 5 dollar terug :Y
En ik ben er normaal mee omgegaan, zelfs in de eerste maanden helemaal niet gebruikt. gebruik hem pas sinds 2 maanden licht.
Oke dan ga ik de $5 refund voor je in orde laten maken ;)
pi_158865287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 02:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, balen dat ie niet op tijd binnen was, maar ook balen dat ie er nu helemaal niet is! Heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken!
Goedemorgen!

Mijn ordernummer is: 10531011.
FR1908
pi_158866713
Hee Thomas,

ik weet dat 't nog kan, maar ik begin me 'n beetje zorgen te maken om 'n untracked pakketje met magneetjes. Begin december verzonden (2-12 om precies te zijn). Andere bestellingen zijn al binnen of komen binnen, maar deze zie ik maar niet komen. Ook 't postkantoor heeft geen pakketje voor me liggen.

Ik denk niet dat er veel mogelijk is qua nakijken, maar ik wilde 't toch even melden. Gaat om ordernr: 10601106.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eric_Cantona op 06-01-2016 10:25:52 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158866893
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:13 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Goedemorgen!

Mijn ordernummer is: 10531011.
Een update: Ik ben langs mijn buren gegaan en zij hebben het niet ontvangen, ondanks dat ik geen briefje heb gekregen dat het anders elders is afgeleverd. Toen ben ik daarna naar mijn dichtsbijzijnde PostNL-punt gegaan en ook zij konden mij niet verder helpen.
FR1908
  CHI shopkeeper donderdag 7 januari 2016 @ 07:22:26 #159
Best Bang For Your Buck!
pi_158892624
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hee Thomas,

ik weet dat 't nog kan, maar ik begin me 'n beetje zorgen te maken om 'n untracked pakketje met magneetjes. Begin december verzonden (2-12 om precies te zijn). Andere bestellingen zijn al binnen of komen binnen, maar deze zie ik maar niet komen. Ook 't postkantoor heeft geen pakketje voor me liggen.

Ik denk niet dat er veel mogelijk is qua nakijken, maar ik wilde 't toch even melden. Gaat om ordernr: 10601106.
Hoi! Ik kan inderdaad niet veel zien aan deze order, maar het duurt wel lang ja.. Zou je nog een paar dagen kunnen wachten? :) Als je dan begin volgende week nog niets hebt ontvangen gaan we het oplossen!
  CHI shopkeeper donderdag 7 januari 2016 @ 07:27:42 #160
Best Bang For Your Buck!
pi_158892638
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:18 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Een update: Ik ben langs mijn buren gegaan en zij hebben het niet ontvangen, ondanks dat ik geen briefje heb gekregen dat het anders elders is afgeleverd. Toen ben ik daarna naar mijn dichtsbijzijnde PostNL-punt gegaan en ook zij konden mij niet verder helpen.
Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.
Ik hoor dan graag van je wat daar het resultaat van is! :)
pi_158892691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.
Ga ik zo doen! Heb alleen geen DM van je gekregen.
FR1908
  CHI shopkeeper donderdag 7 januari 2016 @ 07:49:59 #162
Best Bang For Your Buck!
pi_158892716
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:44 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Ga ik zo doen! Heb alleen geen DM van je gekregen.
Sorry, nu wel! ;)
pi_158893284
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:22 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi! Ik kan inderdaad niet veel zien aan deze order, maar het duurt wel lang ja.. Zou je nog een paar dagen kunnen wachten? :) Als je dan begin volgende week nog niets hebt ontvangen gaan we het oplossen!
Toppie! ^O^
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158901331
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 03:20 schreef Banggood het volgende:
Hoi! Even in het kort: officieel levert PostNL sinds enkele maanden geen pakketjes met tracking meer thuis af (gebeurt in de praktijk dus nog wel geregeld, maar vaak niet meer). Hun nieuwe beleid is dat pakketjes naar het dichtsbijzijnde PostNL-afhaalloket worden gebracht, en je zou dan bericht moeten krijgen dat je pakketje op je ligt te wachten.
In jouw geval denk ik dat ze je pakketje hebben geprobeerd af te leveren maar er niemand thuis was. Als ze dat een paar keer hebben gedaan zonder gehoor (waarbij ze normaal een briefje moeten achterlaten dat ze het hebben geprobeerd, maar het loopt daar niet bepaald gesmeerd) sturen ze het pakketje retour afzender, en dus terug naar China.

Ik kan nu het volgende voor je doen:
- je pakketje opnieuw versturen
- je aankoopbedrag terugstorten

Ik wacht je antwoord af!
Thanks voor je reactie! Het zou fijn zijn dat het pakketje alsnog deze kant op komt. Zijn daar nog extra kosten aan verbonden?
pi_158913360
Hallo bij deze ook maar eens een vraagje ik heb vandaag wat led verlichting voor in de pc binnen gekregen.
Enkel nu is er 1 gebroken secu geknakt aangekomen en dus niet werkt, daarbij nog een 2de waarvan de laatste 3 led niet meer werken of enkel knipperen.

Ik heb al een eerder bij Banggood zelf een product wat defect was netjes kunnen oplossen, maar dacht misschien kan het nu ook makkelijker op deze manier.

Een filmpje voor bewijs is gemaakt en mijn order nummer is : #11271824

thanks alvast

[ Bericht 4% gewijzigd door UcanQuote_me op 07-01-2016 22:12:41 ]
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:07:23 #166
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158916459
Wat een pauper service geeft dat Banggood. Bestel je daar een SJCAM SJ5000 Wifi maar deze gaat al na een paar dagen kapot. Sturen ze een nieuwe (goed geregeld). Nu is die nieuwe na een half jaar alweer kapot terwijl ik hem eigenlijk niet gebruikt heb. Heb ik ze een mail gestuurd met de problemen en er een filmpje van gemaakt en nu gaan ze opeens moeilijk doen. Ik moet hem terug sturen en ze gaan hem repareren. Daar moet ik dan wel even de helft aan mee betalen. Dat heb ik afgewezen en ik ben nu al een week in onderhandeling over hoe ze het op gaan lossen terwijl ik aangegeven heb dat ik inmiddels over 3 weken al naar Australië vertrek van een reis van 2 maanden.
pi_158917150
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ik heb PostNL gebeld, en blijkbaar is het zogenaamd bij mij thuis afgeleverd met een handtekening met initialen die helemaal niet bekend is. Maar er was sowieso niemand thuis dus dat is onmogelijk :') Dus hebben ze een onderzoek geopend (via mij het verzoek om het te accepteren, als het goed is hebben ze jullie ook gecontacteerd). Maar verder kunnen zij mij niet helpen, en komt de vergoeding of reparatie niet kan van hun kant uit. Volgens hen moet ik weer bij jullie zijn. Ze geven de schuld aan de kerstperiode... Bizar dit. Nog nooit meegemaakt.
FR1908
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 02:35:32 #168
Best Bang For Your Buck!
pi_158920405
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:30 schreef BammieBro het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie! Het zou fijn zijn dat het pakketje alsnog deze kant op komt. Zijn daar nog extra kosten aan verbonden?
Hoi, ik laat je pakketje kosteloos opnieuw verzenden. ;)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 03:05:23 #169
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158920556
Komt er in de toekomst nog een mooie actie voor de Xiaomi 20000mAh powerbank? O+
Ik ben geil
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 03:12:29 #170
Best Bang For Your Buck!
pi_158920600
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Komt er in de toekomst nog een mooie actie voor de Xiaomi 20000mAh powerbank? O+
Zozo, iemand is nog laat wakker! :P Ik ga zo even navragen wat er mogelijk is en dan hoor je het van me. ;)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 03:16:01 #171
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158920628
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:12 schreef Banggood het volgende:

[..]

Zozo, iemand is nog laat wakker! :P Ik ga zo even navragen wat er mogelijk is en dan hoor je het van me. ;)
Haha top! Heb mijn powerbanks weggegeven ;( Heb nu alleen nog maar de 5000mAH hier liggen...
Ik ben geil
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 03:27:09 #172
Best Bang For Your Buck!
pi_158920692
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:24 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Ik heb PostNL gebeld, en blijkbaar is het zogenaamd bij mij thuis afgeleverd met een handtekening met initialen die helemaal niet bekend is. Maar er was sowieso niemand thuis dus dat is onmogelijk :') Dus hebben ze een onderzoek geopend (via mij het verzoek om het te accepteren, als het goed is hebben ze jullie ook gecontacteerd). Maar verder kunnen zij mij niet helpen, en komt de vergoeding of reparatie niet kan van hun kant uit. Volgens hen moet ik weer bij jullie zijn. Ze geven de schuld aan de kerstperiode... Bizar dit. Nog nooit meegemaakt.
Hi, inderdaad heel bijzonder dit. Als een pakketje niet is aangekomen en dus is zoekgeraakt op de één of andere manier, sturen we normaal gesproken in het uiterste geval een nieuw exemplaar op. De tracking van jouw verzending geeft echter aan dat deze succesvol is afgeleverd, en volgens onze voorwaarden ligt de verantwoordelijkheid dan bij de bezorger (PostNL), waar je dan een claim zou moeten indienen. Ik weet uit ervaring dat het zo goed als onmogelijk is om daar iets van een vergoeding van terug te krijgen, en om die reden ga ik proberen of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Ik had je graag direct een nieuwe laten toesturen, maar helaas kan ik dit soort dingen niet beslissen dus dat wordt lastig. Ik ga dus proberen alsnog een oplossing voor je te vinden en dan hoor je van me als ik meer weet!
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 03:33:31 #173
Best Bang For Your Buck!
pi_158920712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:40 schreef UcanQuote_me het volgende:
Hallo bij deze ook maar eens een vraagje ik heb vandaag wat led verlichting voor in de pc binnen gekregen.
Enkel nu is er 1 gebroken secu geknakt aangekomen en dus niet werkt, daarbij nog een 2de waarvan de laatste 3 led niet meer werken of enkel knipperen.

Ik heb al een eerder bij Banggood zelf een product wat defect was netjes kunnen oplossen, maar dacht misschien kan het nu ook makkelijker op deze manier.

Een filmpje voor bewijs is gemaakt en mijn order nummer is : #11271824

thanks alvast
Hoi, allereerst vervelend om te horen dat niet alle strips goed zijn aangekomen! Ik heb je video bekeken en dat ziet er duidelijk uit. Als ik het goed begrijp gaat het dus om in totaal 2 Ledstrips die niet goed zijn, klopt dat? Zo ja: wil je dat we je 2 nieuwe toesturen of wil je dat we het aankoopbedrag daarvan terugstorten?
Ik wacht je antwoord af. :)
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 03:39:46 #174
Best Bang For Your Buck!
pi_158920728
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een pauper service geeft dat Banggood. Bestel je daar een SJCAM SJ5000 Wifi maar deze gaat al na een paar dagen kapot. Sturen ze een nieuwe (goed geregeld). Nu is die nieuwe na een half jaar alweer kapot terwijl ik hem eigenlijk niet gebruikt heb. Heb ik ze een mail gestuurd met de problemen en er een filmpje van gemaakt en nu gaan ze opeens moeilijk doen. Ik moet hem terug sturen en ze gaan hem repareren. Daar moet ik dan wel even de helft aan mee betalen. Dat heb ik afgewezen en ik ben nu al een week in onderhandeling over hoe ze het op gaan lossen terwijl ik aangegeven heb dat ik inmiddels over 3 weken al naar Australië vertrek van een reis van 2 maanden.
Hoi, dat begint lekker opbouwend! :P Het is me niet helemaal duidelijk of je dit als uitlaatklep voor je frustratie gebruikt of dat je wilt dat ik je probeer te helpen, maar in dat laatste geval zou je ordernummer handig zijn. Ik kan dan namelijk zien wanneer je de camera hebt besteld en in welk stadium van de garantie je zit. Dit laatste is namelijk bepalend voor of wij nog bepaalde zaken vergoeden (en zo ja, welk deel) of dat we dit niet meer doen. Bovendien is het makkelijker communiceren in het Nederlands dan in het Chinglish. Ik hoor het graag van je!
pi_158922005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, inderdaad heel bijzonder dit. Als een pakketje niet is aangekomen en dus is zoekgeraakt op de één of andere manier, sturen we normaal gesproken in het uiterste geval een nieuw exemplaar op. De tracking van jouw verzending geeft echter aan dat deze succesvol is afgeleverd, en volgens onze voorwaarden ligt de verantwoordelijkheid dan bij de bezorger (PostNL), waar je dan een claim zou moeten indienen. Ik weet uit ervaring dat het zo goed als onmogelijk is om daar iets van een vergoeding van terug te krijgen, en om die reden ga ik proberen of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Ik had je graag direct een nieuwe laten toesturen, maar helaas kan ik dit soort dingen niet beslissen dus dat wordt lastig. Ik ga dus proberen alsnog een oplossing voor je te vinden en dan hoor je van me als ik meer weet!
Binnen welk termijn kunt u mij een oplossing geven? Het is zogenaamd succesvol afgeleverd, maar de initialen vd handtekening is ten eerste totaal onbekend, en er was helemaal niemand thuis dus had ik het gewoon bij de postkantoor verwacht. Het is gewoon op zijn zachtst gezegd enorm vervelend dat ik een goed product voor een nette prijs heb kunnen bestellen, maar het helemaal niet gekregen heb buiten mijn schuld om. En dat is er naar beide kanten gewezen wordt om te kunnen claimen, terwijl ik daar helemaal niks aan kan doen :') Hoppa, dag powerbank en dag geld.
Eerste keer ooit dat ik bij Banggood heb besteld, en meteen dit...
FR1908
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')