Topquote:Op maandag 21 december 2015 10:51 schreef johanndoe het volgende:
Bedankt!
Ik laat het weten als hij binnen is!
Hoi, dat is erg vervelend. Ik heb je vraag neergelegd bij de verantwoordelijke persoon, en zodra ik daarvan antwoord heb hoor je het van me!quote:Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef Caelis058 het volgende:
Hallo, ik heb een week of 3 geleden de bluboo xtouch besteld. Ordernr: 10612457
Maar ergens in de tussentijd is de voorraad op gegaan. De re-stock datum blijft ook continue veranderen. Kun je me meer vertellen over de mogelijke re-stock datum?
De online chat maakt me namelijk ook niets wijzer.
Hoi! Klinkt inderdaad alsof de strip het probleem is.. Kun je er een kort filmpje van maken (waarin te zien is dat de nieuwe strip niet werkt, maar als je je andere strip erop aansluit de controller het wel doet) en daarvan het linkje (even via vidme of Youtbe o.i.d. uploaden) naar mij sturen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:54 schreef Zelfscanner het volgende:
Ben ik weer
Afgelopen zaterdag is de led strip binnengekomen (order 10560101) Nu is het aansluiten appeltje eitje, stekkers erin en klaar. Echter, het werkt niet. De adapter en led controller werken wel perfect, echter de 5 meter strip is geen werking in te krijgen. Nu heb ik er al 1 liggen, dus heb deze even aangesloten. En die werkt wel Aan de bediening kan het dus niet liggen. Denk dat de strip zelf defect is. Valt ook niet veel aan te toveren De verpakking zelf was tevens flink geplakband. (Daarna goed beschermt ingepakt )
Heb je een idee?
Hoi, ik krijg net te horen dat het niet duidelijk is wanneer de telefoon weer voorradig is vanwege problemen met de leverancier. Heel slordig dat je dat niet is medegedeeld en dat de datum in plaats daarvan steeds bleef veranderen. Om die reden wil ik je ten eerste aanbieden je order te annuleren als je dat wilt, en ten tweede wil ik je graag 200 Banggood-punten aanbieden vanwege het gedoe.quote:Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef Caelis058 het volgende:
Hallo, ik heb een week of 3 geleden de bluboo xtouch besteld. Ordernr: 10612457
Maar ergens in de tussentijd is de voorraad op gegaan. De re-stock datum blijft ook continue veranderen. Kun je me meer vertellen over de mogelijke re-stock datum?
De online chat maakt me namelijk ook niets wijzer.
Ik ga kijken wat ik voor je kan doen en kom er z.s.m. op terug!quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:23 schreef marco_sire het volgende:
Hallo Webcare.
Ik wil graag 60 Xiaomi Powerbanks 10.000 mah bestellen voor 60 collega's als een nieuwjaarsgeschenk. Via de website kan ik er maar maximaal 5 bestellen. Heb ook al een antwoord van de wholesale-mail gekregen maar dat was niet bevredigend: kan jij iets voor mij doen?
Ok duidelijk. Op basis van je eerder gestuurde foto's gaan we vandaag je geld terugstorten! Dat bedrag heb je dan, afhankelijk van hoe je betaald hebt, binnenkort weer in bezit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:01 schreef mitchy112 het volgende:
Vandaag adaptertje binnen en nu start die twee keer snel achter elkaar op en daarna krijg ik toch weer het fletse roze beeld
Hallo, dank je wel voor je snelle reactie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik krijg net te horen dat het niet duidelijk is wanneer de telefoon weer voorradig is vanwege problemen met de leverancier. Heel slordig dat je dat niet is medegedeeld en dat de datum in plaats daarvan steeds bleef veranderen. Om die reden wil ik je ten eerste aanbieden je order te annuleren als je dat wilt, en ten tweede wil ik je graag 200 Banggood-punten aanbieden vanwege het gedoe.
Ik wacht je antwoord af!
Danku! zal na de feestdagen eens op me paypal kijkenquote:Op woensdag 23 december 2015 04:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Op basis van je eerder gestuurde foto's gaan we vandaag je geld terugstorten! Dat bedrag heb je dan, afhankelijk van hoe je betaald hebt, binnenkort weer in bezit.
Prima, dan hoor ik wel wat je beslist. Ik laat de punten in ieder geval overmaken op je accountquote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Caelis058 het volgende:
[..]
Hallo, dank je wel voor je snelle reactie.
Ik moet hier nog even over nadenken. Ik weet nog niet of ik nog wil wachten of toch een andere telefoon ga bestellen.
Ik kom hier nog op terug.
Hoi, ik heb even voor je gekeken en zie dat je pakketje op 24 november is verstuurd. Dan mag ie zo langzamerhand wel een keer aankomen inderdaad, maar ik verzoek je vriendelijk nog even geduld te hebben. Ik ga er vanuit dat je je bestelling gewoon ontvangt (kan rond deze tijd van het jaar gewoon wat langer duren), maar we hanteren een levertijd van maximaal 25 werkdagen, dus als die is verstreken gaan we sowieso verder kijken naar een oplossing. Komt goed dus!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:02 schreef Athlon64x het volgende:
Hallo best Banggood ik was toch even nieuwsgierig waar mijn pakketje blijft normaal is het bij jullie vrij vlot 2/1 weken maar ik heb eind november iets besteld maar nog niet binnen order nummer is: 10310290
Ja ik weet dat het kerst is maar ben toch nieuwsgierig
Hoi, mijn collega heeft net een nieuwe EU-stekker opgestuurdquote:Op maandag 28 december 2015 20:22 schreef mitchy112 het volgende:
Mijn vader heeft bij jullie een drone besteld perfecte staat, maar der zit wel geen EU adapter bij.
Order nummer #11098667
Hi, er zijn er nog meer dan 2000 beschikbaar in het CN warehouse. In het EU warehouse zijn ze wel out of stock, dus wellicht is ie ongemerkt op EU gesprongen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:04 schreef rene90 het volgende:
Vraagje, wanneer is de mi band (gewoon vanuit China dus) weer beschikbaar? De goedkoopste versie (witte leds dacht ik).
hij stond gister op eu en kon simpelweg niet kiezen voor cn. Zal straks nog een keer kijken.quote:Op dinsdag 29 december 2015 04:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, er zijn er nog meer dan 2000 beschikbaar in het CN warehouse. In het EU warehouse zijn ze wel out of stock, dus wellicht is ie ongemerkt op EU gesprongen?
Ja dat gebeurt weleens een heel enkele keer inderdaad. Wat dan helpt is om bovenaan de site het land aan te passen naar USA. Dan krijg je gewoon het CN warehouse.quote:Op dinsdag 29 december 2015 07:57 schreef rene90 het volgende:
[..]
hij stond gister op eu en kon simpelweg niet kiezen voor cn. Zal straks nog een keer kijken.
Hoi! Dat is aan de lange kant en is inderdaad te wijten aan de feestdagen. Doordat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas ook niet zien waar ie momenteel uithangt.. Zullen we afspreken dat als ie donderdag nog niet binnen is, we je gratis een nieuw exemplaar toesturen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:17 schreef ThaBrain het volgende:
Hoi!
Ik heb op 28 november twee bestellingen gedaan zonder tracking. Een van de bestellingen heb ik op 24 december binnen gekregen. De andere is tot nu toe nog niet aangekomen. Ik snap dat het natuurlijk druk is door de feestdagen, maar ik heb toch al eind november besteld.
Zou je misschien kunnen kijken wat de stand van zaken is? Het duurt me wel erg lang inmiddels.
Het gaat om ordernummer 10483538
Hoi, vervelend om te horen dat je niet de juiste adapter hebt ontvangen bij je product, terwijl dat wel in de omschrijving is aangegeven. Het klopt inderdaad dat je één van mijn Chinese collega's hebt gesproken via de livechatfunctie op onze website, en die heeft je waarschijnlijk gevraagd een foto te sturen naar onze klantenservice, zodat ze daar een duidelijk beeld hebben van je probleem en het zo snel mogelijk kunnen oplossen.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:41 schreef einszweiachtung het volgende:
deze besteld:
http://www.banggood.com/1(...)op-DVD-p-986889.html
Omschrijving:
1 x VAG to HDMI Adapter Converter
1 x Plug Charger
1 x Power Adapter (depending on your country)
1 x User manual
Maar zit géén 'depending on your country' power adapter bij, gewoon de standaard UK
Via de livechat een of andere chinees gesproken die zei dat ik foto's van het pakketje naar een of ander e-mail adres moet sturen met een aantal voorwaarde. Nou dat doe ik dus niet ben wel klaar met Banggood onderhand is niet de 1e x dat er iets mist of iets anders is dan de omschrijving.
Hoi, allereerst wens ik jou ook een heel happy new yearquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:28 schreef longinus het volgende:
Ik probeer in de 2016 NEW YEAR SALE het volgende te kopen:
MantisTek Tool-Free USB 3.0 SATA Enclosure 2.5 voor New Year Price: US$8.99
klik ik erop krijg ik de prijs van us$ 12.99.
kan je dit even ophelderen voor mij
en een happy new year
Heb inmiddels een verzendbevestiging met track en trace gekregen. Dus mijn telefoon is onderwegquote:Op donderdag 24 december 2015 03:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Prima, dan hoor ik wel wat je beslist. Ik laat de punten in ieder geval overmaken op je account
Hoi, vervelend dat je powerbank kuren heeft! Garantie moet er nog opzitten ja, maar of je powerbank nog onder onze garantie valt of onder die van Xiaomi zelf ligt aan wanneer je deze gekocht hebt. Kun je mij je ordernummer laten weten? Dan zoek ik het voor je uit!quote:Op zondag 3 januari 2016 10:03 schreef Miniem het volgende:
Beste Banggood,
Ik heb nu een paar maanden een 10000 Xiaomi PB. Echter na veel uren aan de lader laadt hij niet verder op dan het 2e streepje. 3e blijft maar knipperen...
Neem aan dat er garantie op zit?
Ik had het begrepen inderdaad, top!quote:Op zondag 3 januari 2016 11:42 schreef Caelis058 het volgende:
[..]
Heb inmiddels een verzendbevestiging met track en trace gekregen. Dus mijn telefoon is onderweg
In ieder geval bedankt!
Hoi! Dit is een beetje afhankelijk van het product. In sommige gevallen komt er inderdaad een powersupply met EU-stekker mee en in andere gevallen wordt er in ons warehouse een adapter in de doos gestopt. Dit heeft onder andere te maken met hoe we producten aangeleverd krijgen: sommige leveranciers houden bijvoorbeeld rekening met verkoop in het buitenland en leveren ons verschillende soorten verpakkingen (met verschillende adapters) en anderen doen dit niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:40 schreef koez het volgende:
Hoi,
Bij (sommige) producten staat:
Package Included:
1 x Power Supply (Adapter will be sent as your shipping country)
Voorbeeld: MXQ PRO Amlogic S905
Gaat het dan om een powersupply met EU stekker óf
een (onbruikbare) universele adapter (Universal AU UK US To EU Europe Power Adapter Converter Wall Plug Socket)
Ga ik doenquote:Op zondag 3 januari 2016 02:45 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi! Dat is aan de lange kant en is inderdaad te wijten aan de feestdagen. Doordat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas ook niet zien waar ie momenteel uithangt.. Zullen we afspreken dat als ie donderdag nog niet binnen is, we je gratis een nieuw exemplaar toesturen?
Informeer in de tussentijd ajb nog even bij je dichtsbijzijnde PostNL-afhaallocatie (verzendingen zonder tracking worden normaal gesproken altijd thuis afgeleverd, maar ik heb al regelmatig met gevallen te maken gehad waarbij deze alsnog bij het loket lagen).
Mocht je dan donderdag nog niets hebben, laat het me dan weten, dan gaan we het oplossen.
Opgelost, nu is ie $8.99 http://www.banggood.com/M(...)Cable-p-1021994.htmlquote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:28 schreef longinus het volgende:
Ik probeer in de 2016 NEW YEAR SALE het volgende te kopen:
MantisTek Tool-Free USB 3.0 SATA Enclosure 2.5 voor New Year Price: US$8.99
klik ik erop krijg ik de prijs van us$ 12.99.
kan je dit even ophelderen voor mij
en een happy new year
en meteen besteld bedanktquote:Op maandag 4 januari 2016 09:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Opgelost, nu is ie $8.99 http://www.banggood.com/M(...)Cable-p-1021994.html
Hoi! Even in het kort: officieel levert PostNL sinds enkele maanden geen pakketjes met tracking meer thuis af (gebeurt in de praktijk dus nog wel geregeld, maar vaak niet meer). Hun nieuwe beleid is dat pakketjes naar het dichtsbijzijnde PostNL-afhaalloket worden gebracht, en je zou dan bericht moeten krijgen dat je pakketje op je ligt te wachten.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:15 schreef BammieBro het volgende:
Hi Thomas,
Op vrijdag 16 oktober 2015 heb ik een bestelling gedaan, welke opgesplitst werd in twee verschillende orders (9339675 en 9339676). Order 9339676 kreeg ik vrij snel binnen op het opgegeven adres, echter van de andere niets gehoord. Uiteindelijk per e-mail contact opgenomen met de klantenservice.
Van de klantenservice kreeg ik een trackingnummer, waarmee ik de status zag dat het pakketje op 24 december weer teruggestuurd was na een onsuccesvolle aflevering, omdat de ontvanger het pakketje niet zou hebben opgehaald.
Ik heb nooit een notificatie ontvangen voor het afhalen (volgens mij ook niet gebruikelijk?) en snap niet zo goed waarom het niet is afgeleverd op mijn adres. Na wat héén en weer mailen met de klantenservice over dat het pakketje nu weer in Kuala Lumpur ligt, kom ik er niet echt uit. Wat kun jij hierin voor me betekenen? Thanks alvast!
Hoi! Ik snap inderdaad dat het erg verwarrend is als je allemaal verschillende info krijgt.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:48 schreef MoreMark het volgende:
Ha Thomas!
28 december heb ik een camera besteld (ordernummer 11282720). 31 december kreeg ik vervolgens van Banggood een mail dat de camera uitverkocht was, met het aanbod om eventueel om te wisselen voor een andere camera.. Inmiddels heb ik verschillende keren contact gehad oa. via de mail en via de live chat.. En ik ben het spoor helemaal bijster over wat er nu gaat gebeuren. De ene medewerker geeft aan dat ik moet wachten, de andere heeft het over bijbetalen ivm het omwisselen voor een andere camera.. Wil je eens kijken wat de status van mijn bestelling is?
Ik heb de camera eigenlijk uiterlijk 18 januari nodig.. Dus dat begint inmiddels krap te worden. Het liefste wil ik de witte Xiaomi Yi Z23L en volgens mij is die momenteel nog op voorraad in het EU direct warehouse. Als ik daarvoor moet bijbetalen, vind ik het prima.. Zolang ik de camera maar op tijd heb.
Bedankt alvast!
Hi, je kabeltje is al een tijdje onderweg. Ik stuur je per DM de trackingcodequote:Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef johanndoe het volgende:
Hey,
Weet jij of mijn vervangingskabeltje ondertussen al verstuurd is?
Hij staat niet in mijn orderstatus maar misschien klopt dat in dit geval.
(om je terugzoeken te besparen, gaat om Order No. 10896039)
7432051quote:Op maandag 4 januari 2016 03:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, vervelend dat je powerbank kuren heeft! Garantie moet er nog opzitten ja, maar of je powerbank nog onder onze garantie valt of onder die van Xiaomi zelf ligt aan wanneer je deze gekocht hebt. Kun je mij je ordernummer laten weten? Dan zoek ik het voor je uit!
Hoi, omdat ik nog niet zo lang geleden te maken had met exact dezelfde situatie (zelfde product en zelfde stadium van garantie) heb ik m'n best gedaan voor eenzelfde tegemoetkoming te zorgen. Hieronder de uitleg:quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:02 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, je kabeltje is al een tijdje onderweg. Ik stuur je per DM de trackingcode
Oke, bedankt. Dan maar 5 dollar terugquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, omdat ik nog niet zo lang geleden te maken had met exact dezelfde situatie (zelfde product en zelfde stadium van garantie) heb ik m'n best gedaan voor eenzelfde tegemoetkoming te zorgen. Hieronder de uitleg:
Omdat je je aankoop in juli hebt gedaan, is de garantie die wij als Banggood geven (doorgaans 90 dagen) helaas al verlopen. Je hebt op dit moment via Xiaomi nog wel recht op garantie, ervanuitgaande dat je je powerbank op een normale manier hebt gebruikt. Wat wij in deze situatie kunnen doen, is wanneer je je powerbank opstuurt naar ons, deze doorsturen naar de Xiaomi-fabriek en naar je terugsturen als deze is gerepareerd of een nieuwe toesturen wanneer je huidige niet te repareren blijkt. Het nadeel hiervan is dat de verzendkosten voor jouw rekening zijn, omdat deze buiten de garantieregeling van Xiaomi vallen, en je Banggood-garantie dus al is verlopen.
Omdat de verzendkosten voor dit product erg hoog zijn, raad ik je persoonlijk af hier voor te kiezen, gezien de waarde van de powerbank.
Omdat ik je wel graag tegemoet wil komen, bied ik je bij deze aan je $5 van je aankoopbedrag terug te storten. Mocht je je powerbank alsnog willen laten repareren door Xiaomi, dan help ik je graag met die procedure.
Ik wacht je reactie af!
Hij is zojuist bezorgd en doet het perfect! Bedankt!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:58 schreef johanndoe het volgende:
[..]
Bedankt!
Zie dat hij gister in NL is aangekomen dus hij zal er nu spoedig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |