Van waar naar waar rijden? hoeft de klant niet terug gereden Te worden dan?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:07 schreef SytseH het volgende:
Morgen weer PC'en, zelfde klant als vorige week dus is kennelijk goed bevallen. Audi A5 2.7 diesel, lekkere auto. En lekker 3,5 uur terug treinen, dus genoeg tijd om te studeren
Klote.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:09 schreef Dimitri_ het volgende:
Godver.. Zijn we 2 uur onderweg (van de 8) wordt de meeting gecancelled. Nu al einde werkdag ipv vannacht.
Hij moet vast wel terug, maar niet door mij in ieder geval. Ik reed vorige week, en deze week weer, een enkeltje Enschede-Eindhoven. En hij nam afscheid met een vriendelijk "tot volgende week" dus ik gok dat mijn woensdagen de komende tijd volgepland zittenquote:Op woensdag 25 november 2015 07:41 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Van waar naar waar rijden? hoeft de klant niet terug gereden Te worden dan?
Nieuwe 520d Touring.. Niet verkeerd maar ook niet het neusje van de zalm.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:24 schreef DrSnuggle het volgende:
Wel die twee uur in een fijne auto mogen rijden?
Niets mogen ontvangen vandaag..quote:Op woensdag 25 november 2015 17:14 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik dus een Sharing Benefits-kaart in de brievenbus gevonden. Moet ik me eerst registreren, voordat ik kan zien welke winkels er precies meedoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die auto moest ik laatst ophalen bij de jaarbeurs. De actieradius is ongeveer 100km als je niet harder dan 100 km/uur rijdt, anders nog veel korter. Je moet dus onderweg de auto bijladen bij een snellaadstation. Dat kost ongeveer 20 minuten. Het beste kun je de link in de ritinfo gebruiken om op google maps alle snellaadpunten in NL te bekijken. Verwarming gebruikt ook heel veel stroom. Ik vond het een leuke ervaring, maar erg praktisch is het niet voor de lange afstand.quote:Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef SytseH het volgende:
Morgen elektrisch Nissanbusje (VN200) van Hengelo naar Duiven en een Opel Zafira van Dinxperlo naar Zwolle.
Heeft iemand al eens eerder zo'n elektrisch busje gehad? Hoe rijdt dat?
In de ritgegevens staat dat je alle auto's met benzine af moet leveren, zal ik gewoon het accucompartiment voltanken?
vertel, ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb die auto ook gehad van Duiven naar het westen. Zorg ervoor dat je een laadpas hebt. Serieus, ga niet rijden en hopen dat je het gaat halen, want je haalt het niet. worst. day. ever.
quote:Op donderdag 26 november 2015 20:20 schreef RTS91 het volgende:
Vandaag heb ik mijn auto van de zaak gekocht (lees: werkgever koopt de auto, ik lease hem van het bedrijf). Het is een zo goed als nieuwe Punto Multijet geworden uit 2014. Bleek uiteindelijke toch de beste keus met het budget dat ik kreeg (ik wilde perse een diesel vanwege mijn kilometrage en nog wat opties zoals cruise control). Daarnaast heb ik nog 4 jaar 14% bijtelling .Goede keuze. Punto is echo belachelijk goedkoop in vergelijking met concurrenten en zeker met 14% zit je dan echt goed. Vind het ook een mooie auto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ugh, daar was ik al een beetje bang voor. Gelukkig hoef ik maar 90km.quote:Op donderdag 26 november 2015 21:17 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb die auto ook gehad van Duiven naar het westen. Zorg ervoor dat je een laadpas hebt. Serieus, ga niet rijden en hopen dat je het gaat halen, want je haalt het niet. worst. day. ever.
Geen pasje, na wat telefoontjes uiteindelijk met het pasje van het bedrijf (startadres) bij de Ikea in de buurt een half uur opgeladen. Daarna op pad gegaan, al snel erachter gekomen dat het krap gaat worden omdat het bereik wel erg snel zakte. Daarom zonder radio en airco met 90km/u achter een vrachtwagen gereden om 10km voor het eindadres toch te stranden bij een laadpaal, zonder laadpas dus. Alles en iedereen vervloekt omdat je op geen enkel andere manier kan opladen dan met een laadpas. Na een aantal telefoontjes en een paar uur wachten is de opdrachtgever met een pasje aan komen zetten. Ipv een werkdag van zo'n 4 uur had ik 10+ uur kunnen schrijven.quote:
Ik had een keer zo'n volledig elektrische Up! van Eindhoven naar Oss. Al snel sukkelde ik ook met 90 op de rechterbaan. Was ook even billenknijpen. Normaal kun je makkelijk 130-140 rijden op de A50.quote:Op vrijdag 27 november 2015 10:32 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Geen pasje, na wat telefoontjes uiteindelijk met het pasje van het bedrijf (startadres) bij de Ikea in de buurt een half uur opgeladen. Daarna op pad gegaan, al snel erachter gekomen dat het krap gaat worden omdat het bereik wel erg snel zakte. Daarom zonder radio en airco met 90km/u achter een vrachtwagen gereden om 10km voor het eindadres toch te stranden bij een laadpaal, zonder laadpas dus. Alles en iedereen vervloekt omdat je op geen enkel andere manier kan opladen dan met een laadpas. Na een aantal telefoontjes en een paar uur wachten is de opdrachtgever met een pasje aan komen zetten. Ipv een werkdag van zo'n 4 uur had ik 10+ uur kunnen schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |