abonnement Unibet Coolblue
pi_157652170
Lol, maar Demi kustje Koekdoos ook op der voorhoofd tijdens der eliminatie dus dat had ook gekunt :s) Ze hadden ook een foto samen van een lunch maar Karbonkeltjeder insta is nu prive ):O
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  woensdag 18 november 2015 @ 17:46:37 #77
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157652202
@poedelpoes: deze vrouw geeft wel iets om Demi. #teamdemi still going strong na twee weken.

"Sihame El Kaouakibi vindt de nieuwe K3 “veel te braaf”. Dat zegt het lid van de raad van bestuur van de VRT deze week in Humo. “Maar verkopen zullen ze wel doen.”

Sihame El Kaouakibi (29) is een jongerenactiviste van Marokkaanse origine en oprichtster van het stadsproject 'Let's go urban'. Sinds eind 2014 zit ze ook in de raad van bestuur van de VRT. “Op basis van zangtalent kun je zeggen: ze hebben een kans gemist”, aldus El Kaouakibi in Humo. “Demi, een meisje van half-Aziatische oorsprong, had een topstem. Dat heeft haar meer dwarsgezeten dan haar afkomst, vermoed ik. Ze was te sterk. Te rock-’n-roll, te pittig, te sexy - in de goede zin van het woord. Jammer, Demi had een rolmodel kunnen zijn. Kom voor jezelf op en laat je niet doen. Onze kinderen kunnen zo’n boodschap best gebruiken.”

De VRT-bestuurster vindt dat K3 ook een rolmodel kan zijn voor Nieuwe Belgen. “Als ik naar mijn nichtjes kijk: ongetwijfeld. De samenleving is veranderd: onze kinderen zijn even Vlaams als de jouwe. De nieuwe K3 had best wat meer van die nieuwe samenleving mogen uitstralen.”
pi_157652264
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:46 schreef bogtrotter het volgende:
@poedelpoes: deze vrouw geeft wel iets om Demi. #teamdemi still going strong na twee weken.

"Sihame El Kaouakibi vindt de nieuwe K3 “veel te braaf”. Dat zegt het lid van de raad van bestuur van de VRT deze week in Humo. “Maar verkopen zullen ze wel doen.”

Sihame El Kaouakibi (29) is een jongerenactiviste van Marokkaanse origine en oprichtster van het stadsproject 'Let's go urban'. Sinds eind 2014 zit ze ook in de raad van bestuur van de VRT. “Op basis van zangtalent kun je zeggen: ze hebben een kans gemist”, aldus El Kaouakibi in Humo. “Demi, een meisje van half-Aziatische oorsprong, had een topstem. Dat heeft haar meer dwarsgezeten dan haar afkomst, vermoed ik. Ze was te sterk. Te rock-’n-roll, te pittig, te sexy - in de goede zin van het woord. Jammer, Demi had een rolmodel kunnen zijn. Kom voor jezelf op en laat je niet doen. Onze kinderen kunnen zo’n boodschap best gebruiken.”

De VRT-bestuurster vindt dat K3 ook een rolmodel kan zijn voor Nieuwe Belgen. “Als ik naar mijn nichtjes kijk: ongetwijfeld. De samenleving is veranderd: onze kinderen zijn even Vlaams als de jouwe. De nieuwe K3 had best wat meer van die nieuwe samenleving mogen uitstralen.”
:9~ :9~ :9~ yaay ik retweette het ook *O* Maar mensen zeuren aangezien je niks hierover mag zeggen :{w Want dat is racist tegenover de blanke kandidaten _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157652987
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:35 schreef Maartenfr12 het volgende:
[ afbeelding ]

Deze had ik nog niet voorbij zien komen. Begeleidende tekst van Lisa: "Tussen de repetities door op ontdekkingsreis met lieve @Klaasje_Meijer ? #k3zoektk3"
Ze hadden ook een filmpje gemaakt van die wandeling samen. Weet alleen niet meer waar ik dat had gezien.

Wat een plaatje zijn ze toch samen :@
pi_157653419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:22 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ze hadden ook een filmpje gemaakt van die wandeling samen. Weet alleen niet meer waar ik dat had gezien.

Wat een plaatje zijn ze toch samen :@
Ik baal zo ontzettend als ik die foto's weer zie. Was er eerst niet van op de hoogte dat Lisa blijkbaar ook prima klikte met Klaasje en Lauren. (Dacht dat het een Klaasje-Lauren kliekje was) Maar als ze alledrie al grote vriendinnen met elkaar waren, (en dus zelfs met elkaar naar Samson en Gert-optredens gaan en boswandelingen maken) wat belet je dan in godsnaam om ze in één groepje te stoppen? Als het ook nog eens lekkere wijven zijn die goed kunnen dansen, performen en zingen? (Zingen iets minder bij Klaasje, maar dat mag de pret niet drukken)



Alles komt weer terug 8)7 Ik begrijp het gewoon niet. Heb het idee dat de klik tussen de 3 meisjes nu toch wat meer awkward is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2015 18:42:23 ]
pi_157653517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:22 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ze hadden ook een filmpje gemaakt van die wandeling samen. Weet alleen niet meer waar ik dat had gezien.

Wat een plaatje zijn ze toch samen :@
https://www.instagram.com/p/9bRX-5mW4p/
Echt raar hoe Klaasje sommige woorden uitspreekt, zoals met 'ontdekkingsreis' in dat filmpje. Bij het zingen heeft ze dat soms ook.
pi_157653643
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik baal zo ontzettend als ik die foto's weer zie. Was er eerst niet van op de hoogte dat Lisa blijkbaar ook prima klikte met Klaasje en Lauren. (Dacht dat het een Klaasje-Lauren kliekje was) Maar als ze alledrie al grote vriendinnen met elkaar waren, (en dus zelfs met elkaar naar Samson en Gert-optredens gaan en boswandelingen maken) wat belet je dan in godsnaam om ze in één groepje te stoppen? Als het ook nog eens lekkere wijven zijn die goed kunnen dansen, performen en zingen? (Zingen iets minder bij Klaasje, maar dat mag de pret niet drukken)

Same :Y
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157653710
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:44 schreef showtimer het volgende:

[..]

https://www.instagram.com/p/9bRX-5mW4p/
Echt raar hoe Klaasje sommige woorden uitspreekt, zoals met 'ontdekkingsreis' in dat filmpje. Bij het zingen heeft ze dat soms ook.
Dat zijn nog overblijfselen van een Gronings accent vermoed ik. Die spreken alles wat harder uit.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:41 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Alles komt weer terug 8)7 Ik begrijp het gewoon niet.
Ik ook niet man ;(


[ Bericht 0% gewijzigd door Banaanhangwagen op 18-11-2015 18:58:32 ]
pi_157653844
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:41 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik baal zo ontzettend als ik die foto's weer zie. Was er eerst niet van op de hoogte dat Lisa blijkbaar ook prima klikte met Klaasje en Lauren. (Dacht dat het een Klaasje-Lauren kliekje was) Maar als ze alledrie al grote vriendinnen met elkaar waren, (en dus zelfs met elkaar naar Samson en Gert-optredens gaan en boswandelingen maken) wat belet je dan in godsnaam om ze in één groepje te stoppen? Als het ook nog eens lekkere wijven zijn die goed kunnen dansen, performen en zingen? (Zingen iets minder bij Klaasje, maar dat mag de pret niet drukken)

[ afbeelding ]

Alles komt weer terug 8)7 Ik begrijp het gewoon niet. Heb het idee dat de klik tussen de 3 meisjes nu toch wat meer awkward is.
Ik wist ook niet dat Lisa en Lauren veel met elkaar omgingen. Ook een beetje Lauren's eigen schuld dat ze tot de finale steeds maar foto's met alleen haar en Klaasje bleef twitteren enzo. Als ze ook op tijd voor een girlcrush op Lisa was uitgekomen dan had was de publieke opinie zich wellicht anders gaan vormen.
pi_157654387
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:55 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik wist ook niet dat Lisa en Lauren veel met elkaar omgingen.
In die weken is iedereen met iedereen wel een keertje op de foto geweest lijkt me. :P
pi_157654478
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:11 schreef showtimer het volgende:

[..]

In die weken is iedereen met iedereen wel een keertje op de foto geweest lijkt me. :P
Das waar, maar toch zeggen deze foto's wel wat lijkt me. En zo niet, dan in ieder geval de filmpjes van het Samson en Gert-optreden en de wandeling tussen de Vlaamse weilanden. ;)
pi_157654584
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:55 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ik wist ook niet dat Lisa en Lauren veel met elkaar omgingen. Ook een beetje Lauren's eigen schuld dat ze tot de finale steeds maar foto's met alleen haar en Klaasje bleef twitteren enzo. Als ze ook op tijd voor een girlcrush op Lisa was uitgekomen dan had was de publieke opinie zich wellicht anders gaan vormen.
Kweenie, denk dat dat Studio 100 ze te volwassen vond in hun doen en laten. Want de publieke opinie is toch vooral beïnvloed door Studio 100, daar waren we het inmiddels wel over eens. ;) Marthe en Hanne zijn nog wel wat meer 'meisjes', als je begrijpt wat ik bedoel. Lisa en Lauren zijn meer studentenchicks. Ik zie liever studentenchicks, met nadruk op chicks :9
pi_157657486


Staat iets van die Franse tekenfilm op internet -O- is het erg dat ik deze stemmen stiekem leuker vind dan die van Hanne, Klaasje en Marthe
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157657697
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Poedelpoes het volgende:


Staat iets van die Franse tekenfilm op internet -O- is het erg dat ik deze stemmen stiekem leuker vind dan die van Hanne, Klaasje en Marthe
Wat klinkt dat liedje anders (en vooral minder kinderachtig) in het Frans he? Leuke versie van het origineel.
pi_157658232
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat klinkt dat liedje anders (en vooral minder kinderachtig) in het Frans he? Leuke versie van het origineel.
Nu ik toch bezig ben.

Iemand heeft een keer een redelijk goeie K3 remix op youtube gezet _O_ Normaal zijn er alleen van die slechte hardstyle mixen
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157658798
https://www.facebook.com/vtmbestekijkers/videos/793855854056161/

Kristel blijft voorlopig denk ik volop verschijnen in Belgische en Nederlandse media. Vandaag te gast bij Beste Kijkers.

(Let op het kijken in de camera 8-) Typisch Kristel)



[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2015 21:22:43 ]
pi_157659319
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
https://www.facebook.com/vtmbestekijkers/videos/793855854056161/

Kristel blijft voorlopig denk ik volop verschijnen in Belgische en Nederlandse media. Vandaag te gast bij Beste Kijkers.

(Let op het kijken in de camera 8-) Typisch Kristel)

[ afbeelding ]
bah wat een mediagetrainde antwoorden weer. Overal weer om giechelen. Niet eerlijk anwoorden op de vraag: 'Karen of Josje?'.
Mijn vertrouwen in haar is nu definitief opgezegd, sorry.
(jaha haar uiterlijk blijft nog steeds goed, niet in de zeik schieten :Y) )
pi_157660573
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

bah wat een mediagetrainde antwoorden weer. Overal weer om giechelen. Niet eerlijk anwoorden op de vraag: 'Karen of Josje?'.
Mijn vertrouwen in haar is nu definitief opgezegd, sorry.
(jaha haar uiterlijk blijft nog steeds goed, niet in de zeik schieten :Y) )


En dan plaatst ze weer zo'n perfecte foto en dan is alles weer goed ;) (Hoe kan iemand zo perfect op een foto staan? _O_ )
  woensdag 18 november 2015 @ 22:31:13 #94
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157660618
Ik dacht in een ooghoek even dat dat Amy Poehler was.
Schapen zijn relax.
pi_157660710
Jullie moeten dit echt die serie K3 Kan Het.

http://www.rtlxl.nl/#!/k3(...)05-8e68-7261d3a1f69b

Karen gaat in deze aflevering helemaal los met zo'n kind in de supermarkt na sluitingstijd. _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157660965
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:
(jaha haar uiterlijk blijft nog steeds goed, niet in de zeik schieten )
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157661156
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:46 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
? Ik ben heel benieuwd naar deze foto, maar ik kan de link niet openen ;)
pi_157661625
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Poedelpoes het volgende:


Staat iets van die Franse tekenfilm op internet -O- is het erg dat ik deze stemmen stiekem leuker vind dan die van Hanne, Klaasje en Marthe
Ja en nee. Je hebt groot gelijk dat de zangstemmen stukken beter zijn dan die van E3 (zo noem ik ze maar even omdat de namen van Marthe, Hanne en Kleihaasje alle drie eindigen op een E). De zangstemmen bij de Franse animatieserie worden gedaan door drie Belgische zangeressen, namelijk Claire Beugnies, Aurore Delplace en Mélanie Dermont, en dat zijn stuk voor stuk dames met een uitstekende staat van dienst. Is het niet idioot dat Studio 100 voor een animatieserie wél op zoek is gegaan naar goede stemmen?

Alle Franse teksten zijn overigens van de hand van Miguel Wiels, Peter Gillis en Alain Vande Putte, die ook vrijwel alle nummers van K3 hebben geschreven. Wat een gemiste kansen, denk ik dan. Want stel je eens voor dat K3 van meet af aan alle nummers ook in het Frans had opgenomen. Dan waren ze ook doorgebroken in Wallonië en van daaruit ook in Frankrijk ...
pi_157661716
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Wat klinkt dat liedje anders (en vooral minder kinderachtig) in het Frans he? Leuke versie van het origineel.
Komt natuurlijk ook door de goede stemmen ...
pi_157661779
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

bah wat een mediagetrainde antwoorden weer. Overal weer om giechelen. Niet eerlijk anwoorden op de vraag: 'Karen of Josje?'.
Mijn vertrouwen in haar is nu definitief opgezegd, sorry.
Dat is pertinent unfair. Je kunt natuurlijk onmogelijk van haar verwachten dat ze gaat kiezen tussen Karen en Josje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')