abonnement Unibet Coolblue
pi_157638262
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:01 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Waar?
Op een Legendary Super Mutant bij een van de eerste missies van de BoS

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zijn de legendary wapen-spawns niet gabaseerd op je level?
Flesje bier
  Eindredactie Games dinsdag 17 november 2015 @ 23:16:21 #152
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157638352
Net even een quad kill met artillery O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157638368
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Jezus ik zie nu pas dat dat kan.
Ik heb de type munitie ervoor gezet, dat is wel zo overzichtelijk.
pi_157638991
Ok, level 2 shops kosten dus ongeveer 1,5K caps....ik vond het al gek dat ik ongeveer 6K caps kwijt was. :')
pi_157639013
Dit spel....Godver, ik wist dat ik er veel tijd aan kwijt zou zijn, maar het pakt me weer helemaal.... FML :D
pi_157639238
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:47 schreef zatoichi het volgende:
Dit spel....Godver, ik wist dat ik er veel tijd aan kwijt zou zijn, maar het pakt me weer helemaal.... FML :D
Same :)

Wat een fantastisch spel, er is wel het een en ander op aan te merken maar toch blijft het geweldig. De sfeer, het avontuur, de humor _O_
  woensdag 18 november 2015 @ 00:03:55 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157639341
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:47 schreef zatoichi het volgende:
Dit spel....Godver, ik wist dat ik er veel tijd aan kwijt zou zijn, maar het pakt me weer helemaal.... FML :D
Heb hetzelfde. Steeds nog één missie, of 'even alles goed klaarzetten voor de volgende sessie'. En dan speel ik uiteindelijk nog minstens een half uur :')

Ben wel erg blij met het feit dat ik nu weet dat ik junk in mijn work bench kan gooien! Heb dat 25 uur lang gewoon meegenomen en zware keuzes moeten maken of ik iets wel of niet moest meenemen :@ :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Lieve Belg woensdag 18 november 2015 @ 00:11:10 #158
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157639459
quote:
19s.gif Op woensdag 18 november 2015 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb hetzelfde. Steeds nog één missie, of 'even alles goed klaarzetten voor de volgende sessie'. En dan speel ik uiteindelijk nog minstens een half uur :')

Beetje zoals dit:


:P
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_157640284
Schaamteloos tvp'tje, game sinds gisteren in bezit, wist niet zo goed wat ik er van moest denken.
Na een party gedeeld te hebben met een maatje die al verder is/handige tips 'n tricks had, kan ik wel zeggen dat er zich een verslaving aan het ontwikkelen is....Die wereld, gameplay, sfeer, muziek etc.
Topic hou ik in de gaten voor tips!!
Feel the fuzz!
  woensdag 18 november 2015 @ 01:17:21 #160
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157640319
Hopelijk maakt iemand gauw een radio mod met nieuwe treks. Zelfs Butcher Pete blijft niet eeuwig leuk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157640935
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:46 schreef Drankster het volgende:
Ok, level 2 shops kosten dus ongeveer 1,5K caps....ik vond het al gek dat ik ongeveer 6K caps kwijt was. :')
Ik zat ook niet goed op te letten. Was al helemaal blij dat ik local leader 2 unlocked had. Gelijk shop plempen. Zie ik na drie shops opeens dat ik de volgende niet meer kan bouwen. Kuuuut, je moet caps betalen.

Vraag me ook af hoe snel je het terugverdient met die shops.

Overigens zijn de settlements volgens mij niet zo interessant omdat ze de settlements niet te belangrijk wilden maken. Wat ik jammer vind maar een hoop anderen zullen het prima vinden. Compromis dus, wel wat jammer maar soit. Ben nu naar Diamond City. Doet me denken aan Megaton.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157640949
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 01:17 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk maakt iemand gauw een radio mod met nieuwe treks. Zelfs Butcher Pete blijft niet eeuwig leuk.
Dit ja, zitten echt te weinig tracks in als je uren speelt. "End of the World" is m'n favoriet op dit moment. Don't they know it's the end of the world...

Maar het is inderdaad wachten op radio mod. Met FO3 had ik gewoon playlist draaien met podcasts en muziek.

Tip qua podcast is die van Ricky Gervais op XFM met Karl Pilkington. Staat voor het grootste deel op YouTube.

Hoeveel uur zitten jullie nu? Heb er nu iets van 24 uur in. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 18 november 2015 @ 07:19:03 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157641174
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 04:14 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]


Hoeveel uur zitten jullie nu? Heb er nu iets van 24 uur in. :P
Ik geloof 27 nu, level 21 en al tien beschikbare companions.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157641383
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2015 23:16 schreef 2dope het volgende:
Net even een quad kill met artillery O+
Artillery? :o
Flesje bier
pi_157641404
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 08:10 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Artillery? :o
SPOILER: Minuteman
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_157641664
Ik heb er nu zo'n 20 uur in zitten (en ben pas level 11 of 12 geloof ik), maar zo te lezen komt er nog véél en véél meer tofs aan _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157642163
Heb eigenlijk niet meer dat spellen me echt uren vasthouden. Fallout 4 doet dat tot nu toe wel. Geen ander spel meer aangeraakt sinds de release. :D
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  woensdag 18 november 2015 @ 09:32:28 #168
319877 BzP
Devildriver_
pi_157642188
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb eigenlijk niet meer dat spellen me echt uren vasthouden. Fallout 4 doet dat tot nu toe wel. Geen ander spel meer aangeraakt sinds de release. :D
dit dit en nog eens dit.
bvb The Witcher was ik altijd na een uurtje spelen beu.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_157642230
Ik denk er over na om opnieuw te beginnen. In het begin veel gerommeld en geprobeerd en veel supplies verspild. Ook wil ik mijn stats wat beter indelen, aangezien ik in het begin totaal niet wist wat ik er nou mee moest. Ik heb bijvoorbeeld weinig aan Luck en wil gelijk wat meer Charisma en Intelligence.

Mijn mooiste basis heb ik op de Starlight Drive-In, maar heb de supply lines niet zo heel handig gedaan, aangezien dat een centraal punt is geworden. Heb daar 16 settlers, maar er kunnen maar zeven of acht settlers daadwerkelijk iets doen in die basis (wat betreft stores en food). Aangezien er al zes stores zijn, schiet dat niet op. Had een heel mooi marktplein gemaakt, maar kom nu eten tekort :P

Heb opgezocht hoe ik supply lines kan managen, maar dat gaat dus heel moeizaam (provisioners opzoeken, andere supply line geven). En dan moet je nog maar hopen dat je de juiste hebt. Heeft iemand inmiddels een manier gevonden? Zou graag alle supply lines willen verwijderen.

Wel zonde van mijn bijna 48 uur gameplay en level 23, maar heb het idee dat ik dit veel beter kan opzetten met betere stats/perks en gelijk een goed schema van supply lines.
pi_157642319
Zit er dan geen Respec achtige optie in zoals bij high fantasy rpg's vaak wel mogelijk is via een potion?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games woensdag 18 november 2015 @ 10:08:34 #171
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157642608
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:32 schreef BzP het volgende:

[..]

dit dit en nog eens dit.
bvb The Witcher was ik altijd na een uurtje spelen beu.
Fallout 4 biedt wel meer bezigheidstherapie maar op kwaliteit wint wat mij betreft Witcher 3 het nog steeds hands down qua GOTY 2015.

Kloten in Fallout 4 blijft wel geweldig. Dit soort dingen kan ik sinds Oblivion al nooit laten :@



Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157642871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:37 schreef PicoMMP het volgende:
Ik denk er over na om opnieuw te beginnen. In het begin veel gerommeld en geprobeerd en veel supplies verspild. Ook wil ik mijn stats wat beter indelen, aangezien ik in het begin totaal niet wist wat ik er nou mee moest. Ik heb bijvoorbeeld weinig aan Luck en wil gelijk wat meer Charisma en Intelligence.

Mijn mooiste basis heb ik op de Starlight Drive-In, maar heb de supply lines niet zo heel handig gedaan, aangezien dat een centraal punt is geworden. Heb daar 16 settlers, maar er kunnen maar zeven of acht settlers daadwerkelijk iets doen in die basis (wat betreft stores en food). Aangezien er al zes stores zijn, schiet dat niet op. Had een heel mooi marktplein gemaakt, maar kom nu eten tekort :P

Heb opgezocht hoe ik supply lines kan managen, maar dat gaat dus heel moeizaam (provisioners opzoeken, andere supply line geven). En dan moet je nog maar hopen dat je de juiste hebt. Heeft iemand inmiddels een manier gevonden? Zou graag alle supply lines willen verwijderen.

Wel zonde van mijn bijna 48 uur gameplay en level 23, maar heb het idee dat ik dit veel beter kan opzetten met betere stats/perks en gelijk een goed schema van supply lines.
Je kunt ook gewoon de settlers in de kleinere plaatsen gebruiken voor de supply lines en alles in je main hub laten voor de settlement zelf.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157642882
Had wel wazige bug net waarbij Pip Boy onzichtbaar is.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Redactie Games woensdag 18 november 2015 @ 10:29:08 #174
181272 crew  Noppie2000
pi_157642907
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 10:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had wel wazige bug net waarbij Pip Boy onzichtbaar is.
Ik krijg dat ook weleens, maar enkel als ik zelf ook onzichtbaar ben in crouch (door een upgrade of stealth boy). Als ik opsta is er niets aan de hand.
  Eindredactie Games woensdag 18 november 2015 @ 10:30:16 #175
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157642924
Maar zorgen die winkels ook voor inkomen voor jezelf dan? Of is dat weer een perk?

Ik heb wel een paar armor/weapon/general stuff-winkeltjes, maar heb volgens mij nog geen winst gezien :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')