abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 november 2015 @ 18:46:18 #1
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157605023


Penoza
De serie speelt zich af in de wereld van de Nederlandse penoze en vertelt het verhaal van Carmen van Walraven. Als haar man, een beruchte drugsbaron, voor de ogen van hun jongste zoon wordt geliquideerd, neemt Carmen een drastisch besluit… Penoza schetst een indringend beeld van de Nederlandse onderwereld waarin keuzes met betrekking tot familie, loyaliteit en geld op het scherpst van de snede worden gemaakt.

Penoza wordt verteld als een familiesage met Carmen - een werkende moeder met een uitzonderlijk beroep - aan het hoofd. De rol van Carmen wordt vertolkt door Monic Hendrickx. Overige hoofdrollen zijn weggelegd voor o.a. Thomas Acda, Fedja van Huet, Marcel Hensema, Tom Jansen, Johnny de Mol, Olga Zuiderhoek, Medina Schuurman, Maartje Remmers, Hajo Bruins, Raymond Thiry en Peggy Jane de Schepper.

Tijd en plaats
zondag rond 20.25 Ned. 3 of http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1307695

Extra info en teasers en achtergrondinfo
http://penoza.kro.nl/
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157605257
Met zijn bakkes op de poster en niet eens tien minuten in beeld geweest :')
SOONY
  maandag 16 november 2015 @ 19:30:47 #3
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_157606249
Ik vond dit seizoen ook minder dan de voorgaande seizoenen. Eigenlijk verbaasde mij dat er een volgend seizoen komt. Want hoe geloofwaardig blijft het dan nog wat Carmen allemaal mee maakt?
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_157606618
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:30 schreef Peter88Online het volgende:
Ik vond dit seizoen ook minder dan de voorgaande seizoenen. Eigenlijk verbaasde mij dat er een volgend seizoen komt. Want hoe geloofwaardig blijft het dan nog wat Carmen allemaal mee maakt?
Ik vind het ook wel mooi geweest :Y
SOONY
pi_157606675
je voelt het natuurlijk al aankomen dat volgend seizoen dr kleinkind wordt ontvoerd, ze Barry als neukertje krijgt en Berry als au pair door het leven gaat
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_157606900
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:45 schreef franklop het volgende:
je voelt het natuurlijk al aankomen dat volgend seizoen dr kleinkind wordt ontvoerd, ze Barry als neukertje krijgt en Berry als au pair door het leven gaat
Nathalie en de kleine worden ontvoerd door de advocaat van de Mexicanen.
Carmen is met Atsma op honeymoon reis.
Onder leiding van Fiep gaan Berry, Luther en Storm orde op zaken stellen. :P
  maandag 16 november 2015 @ 19:54:32 #7
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157606926
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:45 schreef franklop het volgende:
je voelt het natuurlijk al aankomen dat volgend seizoen dr kleinkind wordt ontvoerd,ze Barry als neukertje krijgt en Berry als au pair door het leven gaat
Krijgen we zo'n Sons of Anarchy seizoen 2-kopie :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157607000
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Nathalie en de kleine worden ontvoerd door de advocaat van de Mexicanen.
Carmen is met Atsma op honeymoon reis.
Onder leiding van Fiep gaan Berry, Luther en Storm orde op zaken stellen. :P
en lucien en boris dan? :'(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_157607316
Ik dacht juist dat Luther een einde had gemaakt aan Berry. Hij zei: ''hij lag toch klaar voor de eerste hulp' dacht ik. Daarmee kreeg ik juist het idee dat Luther, Berry net even het laatste zetje gaf. Maar daarom vond ik het ook raar dat hij op het laatst zei: 'onkruid vergaat niet'.

Ik kan het mis hebben.

-edit- Even teruggekeken, ik zat er naast.
pi_157607460
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 13:25 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik had een pleurishekel aan haar omdat ze zo slecht acteerde :P
Dat mens dat Fiep speelt acteert pas slecht, man man man :r
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_157608112
quote:
2s.gif Op maandag 16 november 2015 20:13 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Dat mens dat Fiep speelt acteert pas slecht, man man man :r
Haten op Olga Zuiderhoek :')
Gooi jezelf weg.
  maandag 16 november 2015 @ 20:38:09 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157608166
quote:
2s.gif Op maandag 16 november 2015 20:13 schreef Simterklaas het volgende:

Dat mens dat Fiep speelt acteert pas slecht, man man man :r
Ja, wat een slechte actrice is dat.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Olga_Zuiderhoek
Jij hebt er zo te zien echt verstand van. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_157608299
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 20:36 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Haten op Olga Zuiderhoek :')
Gooi jezelf weg.
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, wat een slechte actrice is dat.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Olga_Zuiderhoek
Jij hebt er zo te zien echt verstand van. :')
:')
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  maandag 16 november 2015 @ 23:11:07 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157613111
Te-ring!
Als afsluitertje maakten ze van de laatste aflevering nog even een klapper van een
flutaflevering? :o

Wat was dit slecht zeg! -O-
Zonde, want de serie begon ooit echt sterk vond ik.
***
pi_157618241
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 20:36 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Haten op Olga Zuiderhoek :')
Gooi jezelf weg.
pi_157618250
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 19:57 schreef franklop het volgende:

[..]

en lucien en boris dan? :'(
Die 2 zou je missen?
pi_157618291
Finale was exemplarisch voor hele seizoen. Onwijs matige dialogen (wat is die Toekan ook een partij slecht zeg, die dialoog met Carmen leek wel een spreekbeurt, hakkelend en zichtbaar gespannen). Luther en Storm die gelijk weten waar ze heen moeten na respectievelijk Nat niet thuis te vinden en Fiep die zegt 'Carmen heeft je nodig'.

Onwijs slechte scene met Carmen en die negert bij Justine thuis, en natuuurlijk het momentje waarop hij tot inkeer komt. Ik vond die hele van Zon rol ook echt over the top, en wanneer heeft Carmen die kogels uit dat wapen gehaald? Sowieso... eerst van Zon de badass uithangen en dan in het onwijs doorzichtige momentje trappen dat Carmen het wapen wil. Dan één CD'tje branden, Jim die zonder te bekijken weet wat hij moet doen en de toekan die later dan de niet bestaande tweede kopie heeft :')

Kartel wat ineens alles maar prima vindt en Carmen wel vertrouwd nadat ze hun leider heeft omgelegd. Batsma met een flutrolletje. Berry die alles weer overleeft.
  dinsdag 17 november 2015 @ 10:08:06 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157618314
Mooie samenvatting! :Y
En idd, waarom leeft Berry nog, wat is daar de toegevoegde waarde van? Heeft hij een 5-jaar contract waar ze niet onderuit kunnen ofzo?
***
pi_157618373
Je ziet overigens op Facebook wel wat commentaar, naast de huismoeders die het allemaal nog prachtig vinden. Ook hoop in de trant van 'ik vond het wat minder maar kijk toch wel!'. Las gisteren ook dat dit het bestbekeken seizoen is, dus ja... dat Penoza V komt er wel vrees ik. Justine die toch weer vrij komt door vormfoutje oid, kartel wat strijd gaat leveren met Carmen. Beetje spanning de familie met Storm/Berry en Fiep. van Zon is ook nog open einde, enorm zonde want die rol is wel écht op na dit gekke seizoen.
pi_157618444
toevallig ook dat Luther ook altijd als er gebeld wordt naast zijn a-team bus(die moet uitstralen hoe stoer hij is) lijkt te staan :P
pi_157618473
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:18 schreef planethugo het volgende:
toevallig ook dat Luther ook altijd als er gebeld wordt naast zijn a-team bus(die moet uitstralen hoe stoer hij is) lijkt te staan :P
Die heeft gewoon 3 weken in die loods staan wachten op een belletje :')
  dinsdag 17 november 2015 @ 10:21:58 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157618480
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Die heeft gewoon 3 weken in die loods staan wachten op een belletje :')
Volgens mij woont hij in dat ding, dus dat verklaart wel waarom hij altijd bij z'n busje staat :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157618580
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Finale was exemplarisch voor hele seizoen. Onwijs matige dialogen (wat is die Toekan ook een partij slecht zeg, die dialoog met Carmen leek wel een spreekbeurt, hakkelend en zichtbaar gespannen). Luther en Storm die gelijk weten waar ze heen moeten na respectievelijk Nat niet thuis te vinden en Fiep die zegt 'Carmen heeft je nodig'.

Onwijs slechte scene met Carmen en die negert bij Justine thuis, en natuuurlijk het momentje waarop hij tot inkeer komt. Ik vond die hele van Zon rol ook echt over the top, en wanneer heeft Carmen die kogels uit dat wapen gehaald? Sowieso... eerst van Zon de badass uithangen en dan in het onwijs doorzichtige momentje trappen dat Carmen het wapen wil. Dan één CD'tje branden, Jim die zonder te bekijken weet wat hij moet doen en de toekan die later dan de niet bestaande tweede kopie heeft :')

Kartel wat ineens alles maar prima vindt en Carmen wel vertrouwd nadat ze hun leider heeft omgelegd. Batsma met een flutrolletje. Berry die alles weer overleeft.
ik denk juist dat Carmen en het kartel vriendjes gaan worden of iig elkaar de helpende hand bieden. Dit omdat zij die advocaat en dat bounty meisjes hadden gered van de dood in die loods.

Wat ik helemaal ongeloofwaardig vind is dat Carmen aan de "top" staat van de onderwereld. Serieus wat heeft zij nou eigenlijk gedaan :')
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  Eindredactie Games dinsdag 17 november 2015 @ 10:35:12 #24
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_157618714
Jemig, wat denken jullie er diep over na. Het is gewoon een lekkere serie die snel is, veel actie heeft en geen problemen heeft om mensen direct om te leggen. Het is geen house of cards, maar prima om te kijken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 november 2015 @ 10:37:49 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157618755
Nee, echt niet. Ik ben niet iemand die overkritisch is, dingen als nummerplaten zouden mij ook niet opvallen, maar idd, wat al genoemd werd. Storm kijkt rond in een huis, waar niet eens bij wijze van spreke het vruchtwater op de grond in beeld komt, maar een slaapkamer. Kijkt nog eens en verdomd... hij loopt de bevalkamer binnen, echt... hoe dan???
En zo zijn er zo veel rare glitches en worden dingen zo enorm afgeraffeld... niet leuk meer.

En geloof me, ik was echt groot fan na seizoen 1 en 2. :Y Kon niet wachten tot het verder ging bij wijze van spreken. S
***
pi_157619002
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:35 schreef donald_dick het volgende:
Jemig, wat denken jullie er diep over na. Het is gewoon een lekkere serie die snel is, veel actie heeft en geen problemen heeft om mensen direct om te leggen. Het is geen house of cards, maar prima om te kijken
Welnee, de gaten vallen hier gewoon té erg op. Wat Brighteyes zegt, shit als nummerplaten kijk ik echt niet naar, en ik ben niet zo'n aandachtige kijker dat ik nog weet wat er 5 afleveringen geleden is gezegd en daar discrepanties in ontdek. Maar de karakters en sommige acteurs waren erg matig, nog niet te spreken over gewoon sommige totale onduidelijkheden in de verhaallijn, BINNEN DEZELFDE AFLEVERING, zoals bij deze finale.
  Eindredactie Games dinsdag 17 november 2015 @ 11:05:50 #27
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_157619186
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Welnee, de gaten vallen hier gewoon té erg op. Wat Brighteyes zegt, shit als nummerplaten kijk ik echt niet naar, en ik ben niet zo'n aandachtige kijker dat ik nog weet wat er 5 afleveringen geleden is gezegd en daar discrepanties in ontdek. Maar de karakters en sommige acteurs waren erg matig, nog niet te spreken over gewoon sommige totale onduidelijkheden in de verhaallijn, BINNEN DEZELFDE AFLEVERING, zoals bij deze finale.
je verwacht teveel. Het is geen Tolkien verhaal, geen miljoen euro kostende aflevering. Gewoon gaan met de banaan en klaar.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_157619208
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:05 schreef donald_dick het volgende:

[..]

je verwacht teveel. Het is geen Tolkien verhaal, geen miljoen euro kostende aflevering. Gewoon gaan met de banaan en klaar.
Ik verwacht geen vliegende draken, neerstortende helikopters en naderende apocalyps, allemaal prachtig in Full HD, maar een kloppende verhaallijn lijkt me gewoon basis, óók bij een productie van de NPO, met dito budget.
pi_157619707
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:05 schreef donald_dick het volgende:

[..]

je verwacht teveel. Het is geen Tolkien verhaal, geen miljoen euro kostende aflevering. Gewoon gaan met de banaan en klaar.
Volgens vinden ze zelf anders wel dat ze een misdaad/drama serie van hoog niveau maken.
  dinsdag 17 november 2015 @ 12:05:22 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157620451
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Volgens vinden ze zelf anders wel dat ze een misdaad/drama serie van hoog niveau maken.
En dat is voor Nederlandse begrippen ook gewoon zo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157621567
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat is voor Nederlandse begrippen ook gewoon zo.
Dit seizoen niet meer hoor vind ik
  dinsdag 17 november 2015 @ 12:58:59 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157621608
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:56 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Dit seizoen niet meer hoor vind ik
Eens. Seizoen 1 en 2 zeker wel, maar daarna is het bergafwaards gegaan. Zonde.
***
pi_157621614
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Eens. Seizoen 1 en 2 zeker wel, maar daarna is het bergafwaards gegaan. Zonde.
Seizoen 3 vond ik ook nog wel te pruimen.
pi_157621935
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:59 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Seizoen 3 vond ik ook nog wel te pruimen.
Het werd al slechter en over The top, maar dit laatste seizoen laat zien dat het nog vele malen erger kan.
pi_157626328
Van Facebook:

Schuilt er een echte scriptschrijver in jou? Schrijf dan nu je eigen 'mini-script' voor het nieuwe seizoen van Penoza en maak kans op een Penoza dames shirt!

De spelregels:

✔ Beschrijf in MAXIMAAL 5 regels wat jij hoopt dat er in seizoen 5 gaat gebeuren
✔ Plaats je 'mini-script' in een reactie hieronder
✔ Je hebt tot donderdag 17.00 uur de tijd

De schrijvers van de vijf beste scenario's winnen een shirt! De winnaars krijgen bericht op vrijdag.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_157626451
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 16:56 schreef W00fer het volgende:
Van Facebook:

Schuilt er een echte scriptschrijver in jou? Schrijf dan nu je eigen 'mini-script' voor het nieuwe seizoen van Penoza en maak kans op een Penoza dames shirt!

De spelregels:

✔ Beschrijf in MAXIMAAL 5 regels wat jij hoopt dat er in seizoen 5 gaat gebeuren
✔ Plaats je 'mini-script' in een reactie hieronder
✔ Je hebt tot donderdag 17.00 uur de tijd

De schrijvers van de vijf beste scenario's winnen een shirt! De winnaars krijgen bericht op vrijdag.
Verklaart een hoop
pi_157626475
Dit is voor seizoen 5.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 17 november 2015 @ 17:06:20 #38
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157626483
Ik stel voor om franklops script in te sturen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157626502
Wil je dat dames t-shirt dan?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_157626794
Wat een triest gedoe zeg.
pi_157626818
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat is voor Nederlandse begrippen ook gewoon zo.
Seizoen 1 en 2 zeker, 3 was al minder, maar dit seizoen echt niet meer.
  dinsdag 17 november 2015 @ 17:47:16 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_157627280
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 16:56 schreef W00fer het volgende:
Van Facebook:

Schuilt er een echte scriptschrijver in jou? Schrijf dan nu je eigen 'mini-script' voor het nieuwe seizoen van Penoza en maak kans op een Penoza dames shirt!

De spelregels:

✔ Beschrijf in MAXIMAAL 5 regels wat jij hoopt dat er in seizoen 5 gaat gebeuren
✔ Plaats je 'mini-script' in een reactie hieronder
✔ Je hebt tot donderdag 17.00 uur de tijd

De schrijvers van de vijf beste scenario's winnen een shirt! De winnaars krijgen bericht op vrijdag.
Facebook :r

Dat verklaart wel een hoop, als dat hun doelgroep is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_157627521
Het is script klopt toch al niet meer :P
SOONY
pi_157650632
Aangezien een groot deel van de vaste acteurs dood is zou ik zeggen: Een proloog met Andre de Rue/Ooms, Irwan, Frans, Steve en de rest.

Alleen moet Boorje dan wel flink in de make over denk ik..

Irwan, Frans en Steve timmeren flink aan de weg met hun hashandel. Irwan gaat een paar weken op 'vakantie' maar infilitreert ondertussen Schillers netwerk en steelt een grote partij.

De proloog eindigt in de bollenkwekerij, seizoen 1 dus.
pi_157651176
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Facebook :r

Dat verklaart wel een hoop, als dat hun doelgroep is.
:').
pi_157651651
Als ze fans gaan oproepen voor een script zien ze zelf dus ook al dat het een zinkend schip is geworden.

Ze zouden beter kunnen stoppen en een nieuwe misdaad serie overwegen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 18 november 2015 @ 18:06:51 #47
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157652636
Man man man, het is toch gewoon een stom wedstrijdje voor een t-shirt, het is niet alsof er echt iets mee gedaan wordt :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_157666773
Ik heb mijn voorstel ingestuurd. Een hoop likes, maar ik gok dat ik geen shirt krijg.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_157668072
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb mijn voorstel ingestuurd. Een hoop likes, maar ik gok dat ik geen shirt krijg.
Linkje?
pi_157828348
Bij de geboorte van het kind van Nathalie zegt Fiep volgens mij 'vier generaties van walraven' maar Fiep heet helemaal niet van Walraven? Die naam komt van Carmen d'r man..

Daarnaast sowieso een matig seizoen met matige karakters en rare wendingen. Wat is er gebeurd met Berrie, Luther die vorige seizoenen echt badass waren en nu maar een slap rolletje hebben. Ook vond ik Lucien en Nathalie dit seizoen vrij overbodig.. Het had van mij mogen stoppen met seizoen 3, dat was een mooie cliffhanger waarbij kijkers hadden mogen bedenken of Carmen dood was of niet. Prima einde vind ik.
Sue Me
pi_157836662
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 07:58 schreef Staaf het volgende:
Bij de geboorte van het kind van Nathalie zegt Fiep volgens mij 'vier generaties van walraven' maar Fiep heet helemaal niet van Walraven? Die naam komt van Carmen d'r man..
Viel me ook op.
pi_157836909
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:21 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Viel me ook op.
Bij wijze van spreken toch? Baby zal ook geen Van Walraven heten.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_157839103
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:34 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Bij wijze van spreken toch? Baby zal ook geen Van Walraven heten.
Waarom niet? Tegenwoordig wordt wel vaker gekozen voor de naam van moeders.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157839150
De coach net in het Sinterklaasjournaal :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_157839338
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:12 schreef roos85 het volgende:
De coach net in het Sinterklaasjournaal :D
Nieuwe leden werven voor z'n kindleger?
pi_157839973
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Nieuwe leden werven voor z'n kindleger?
Ze mochten wel gratis hun schoen bij hem zetten :o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_157846479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:09 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Waarom niet? Tegenwoordig wordt wel vaker gekozen voor de naam van moeders.
Das waar, al denk ik niet dat Natalie zo trots is op de familienaam :D
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_157855763
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:12 schreef roos85 het volgende:
De coach net in het Sinterklaasjournaal :D
Met z'n eigen vrouw als klant *;
Don't you love her madly?
pi_157856201
Oh én zijn eigen dochter leer ik net ;)
Don't you love her madly?
pi_157856527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 11:06 schreef Lovechild het volgende:
Oh én zijn eigen dochter leer ik net ;)
Ons kent ons wereldje, dat blijkt maar weer.
pi_157858528
Dat was Kim van Kooten toch? Is dat 'n stel ja? :D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157862807
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat was Kim van Kooten toch? Is dat 'n stel ja? :D
Ja en ja :)
Getrouwd (dacht ik), twee kinderen.
Don't you love her madly?
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:28:04 #63
445344 Regain1987
Who Wants This?
pi_157870812
Was echt heeeel groot fan door Seizoen 1 tm 3. Kon niet wachten op seizoen 4. En toen...kreeg ik dit.

Wat een grote hoop stront is dit. Alles waar Penoza in uitblonk, hebben ze gewoon verkracht in dit seizoen. Er klopte geen ene reet van. Berry gedegradeerd tot lieve jongen die alles opvolgt wat Carmen zegt. Luther die vragend naar een man toeloopt die duidelijk neergehoekt is. Dialogen die zo stroef lopen als stront door een trechter. De coach die totaal niet een bad-guy is maar eerder lachwekkend. Het kartel die respect heeft voor Carmen (waarom eigenlijk? Ze doet geen fuck) en alles maar ok vind. Het is allemaal zo geforceerd Bad-ass dat het lachwekkend wordt.

Op mij kwam het over alsof de makers dachten, seizoen 1 tm 3 waren zo goed, we gaan nu gewoon een seizoen maken wat de mensen gewend zijn van Nederlandse producties. Complete bullshit met onverklaarbare plottwists en tergend slechte dialogen.

Rot maar lekker op met je seizoen 5, ik heb genoeg gezien.

Een ZWAAR teleurgestelde Penoza fan.
  vrijdag 27 november 2015 @ 22:37:32 #64
445344 Regain1987
Who Wants This?
pi_157871150
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:05 schreef donald_dick het volgende:

[..]

je verwacht teveel. Het is geen Tolkien verhaal, geen miljoen euro kostende aflevering. Gewoon gaan met de banaan en klaar.
Van Penoza mag je wel wat verwachten. Juist wel. Dat is een compliment aan de makers en acteurs trouwens. Hun afdoen als een nikszeggende serie die je hersenloos met een bak popcorn moet bekijken, vind ik een belediging richting hun.
pi_157998277
Op YT kun je alle afleveringen van Unit 13 terugkijken _O_ de eerste 2 afleveringen van seizoen 1 waren al spannender dan dit gehele seizoen van Penoza bij elkaar :D

En het eerste seizoen van Unit 13 met de 2 Sinterklazen : nooit gedacht dat een Sinterklaas op een rechercheur zou schieten :P

Ben nu weer helemaal in de ban van Unit 13 :7
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 3 december 2015 @ 23:52:29 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_158000050
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 22:28 schreef Regain1987 het volgende:
Er klopte geen ene reet van. Berry gedegradeerd tot lieve jongen die alles opvolgt wat Carmen zegt.
berry zit in de fase, wat moet hij doen. Het kei harde leven heeft hem niks opgeleverd. Hij worstelt met het geloof en de meerdere kansen die hij heeft overleefd.

quote:
Het kartel die respect heeft voor Carmen (waarom eigenlijk? Ze doet geen fuck) en alles maar ok vind.
Ze heeft de officier van justitie in haar broekzak en heeft een reputatie dat ze altijd haar afspraken na komt.

Om maar wat te noemen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_158016124
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 22:46 schreef TLC het volgende:
Op YT kun je alle afleveringen van Unit 13 terugkijken _O_ de eerste 2 afleveringen van seizoen 1 waren al spannender dan dit gehele seizoen van Penoza bij elkaar :D

En het eerste seizoen van Unit 13 met de 2 Sinterklazen : nooit gedacht dat een Sinterklaas op een rechercheur zou schieten :P

Ben nu weer helemaal in de ban van Unit 13 :7
De openingstune van Unit 13 is al spannender dan heel seizoen 4 van Penoza. :P :7

Twee jaar terug heb ik seizoen 1 en 2 gekeken. Ondanks dat er in 20 jaar technisch veel veranderd is staat de serie nog als een huis. Beste wat ooit gemaakt is in Nederland. _O_ _O_

Toen stond seizoen 3 nog niet op Youtube. Het is duidelijk wat ik komende week ga kijken. :9~ :9~
pi_158018238
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:51 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De openingstune van Unit 13 is al spannender dan heel seizoen 4 van Penoza. :P :7

Twee jaar terug heb ik seizoen 1 en 2 gekeken. Ondanks dat er in 20 jaar technisch veel veranderd is staat de serie nog als een huis. Beste wat ooit gemaakt is in Nederland. _O_ _O_

Toen stond seizoen 3 nog niet op Youtube. Het is duidelijk wat ik komende week ga kijken. :9~ :9~
Wat ik ook zo mooi vind aan Unit 13 is de muziek van Henny Vrienten, de scene's waarin het foute boel is dat steeds gekenmerkt wordt door gefluit, en Adriaan Olree (ook bekend als restauranthouder van In de Vlaamsche Pot) die een geweldige Nederlandse godfather speelt :7
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_158325606
Spreekt Raymond Thiry (Luther) nou de radiocommercials voor Jeep in? :P
pi_158338657
Deze week is Penoza 4 op Blu-ray en dvd uitgekomen, evenals een nieuwe box met alle 4 de seizoenen. Mijn tip: koop de blu-ray, de beeldkwaliteit is heel veel mooier en een blu-ray speler kost je de kop niet meer.

http://www.eci.nl/film/pe(...)ea5skCFdTNGwodkZMNSw

Friettent dikke Willie, met Willie
pi_159262882
'Penoza stopt na vijfde seizoen'

Seizoen 4 had al niet gehoeven.
pi_159263447
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
'Penoza stopt na vijfde seizoen'

Seizoen 4 had al niet gehoeven.
Dan mogen ze wel met een heel sterk seizoen komen om het nog waardig te laten eindigen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_159264151
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2016 19:53 schreef roos85 het volgende:

[..]

Dan mogen ze wel met een heel sterk seizoen komen om het nog waardig te laten eindigen.
Barry Atsma wordt onderwereldbaas
Fiep beseft wat voor slappe zak haar kleinkind Lucien is en laat hem ontvoeren
Carmen wordt boos op alles en iedereen omdat Lucien ontvoert is
Fiep huurt Barry in om Carmen te 'helpen'
Kind van Natalie pleegt op zijn (of was het haar?) eerste verjaardag zijn/haar eerste moord en wordt de nieuwe luierhandelaar in de famile
Carmen wordt neergeschoten door Boris, die weer aan de coke is, coke zero om precies te zijn

Zomaar wat verhaallijnen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_159275010
Je vergeet zombie Eric Corton.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_159275180
En Koos Dobbelsteen blijkt toch niet dood te zijn maar gaat wraak nemen op Carmen en haar familie. :P
  donderdag 21 januari 2016 @ 10:47:19 #76
165633 eriksd
The grand facade...
pi_159275819
Of Leeflang blijkt gewoon een onderwereldfiguur te zijn.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 21 januari 2016 @ 11:16:36 #77
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_159276497
Fieb is al overduidelijk de grote baas die iedereen aanstuurt. Let maar op, zij is van dag 1 al de grote baas op de achtergrond.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_160120443
September 2017 komt Penoza V op TV.

Bron: facebook
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_160120449


Dat gaat nog even duren
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 22 februari 2016 @ 16:20:45 #80
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_160120500
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]

Dat gaat nog even duren
Waarom dan pas?

Kunnen sommige acteurs niet eerder ofzo?
pi_160120528
Ze wachten tot ze een geloofwaardig verhaal hebben geschreven.

Kortom; het wordt uiteindelijk gecancelled.
  maandag 22 februari 2016 @ 16:23:51 #82
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_160120586
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:07 schreef W00fer het volgende:
Deze week is Penoza 4 op Blu-ray en dvd uitgekomen, evenals een nieuwe box met alle 4 de seizoenen. Mijn tip: koop de blu-ray, de beeldkwaliteit is heel veel mooier en een blu-ray speler kost je de kop niet meer.

http://www.eci.nl/film/pe(...)ea5skCFdTNGwodkZMNSw

[ afbeelding ]
Box I-IV is alleen op DVD en kost 4 tientjes.

Is nog te doen
pi_160122293
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:23 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Box I-IV is alleen op DVD en kost 4 tientjes.

Is nog te doen
Schande dat de box 1 t/m 4 niet ook op blu-ray is. Nederland blijft maar met dat verouderde DVD zitten terwijl je voor 5 tientjes bij de Blokker een Blu-ray speler hebt. Zelfs een slechtziende ziet nog het verschil tussen SD en HD beeld. Bij Penoza is de HD versie zelfs beter dan die van de NPO (geen logo's in beeld) en haarscherp.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160122383
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef roos85 het volgende:
September 2017 komt Penoza V op TV.

Bron: facebook
Vrij logisch, hetzelfde bij Overspel en Penoza 3. 2014 gefilmd, 2015 op tv.

Heeft met planning te maken van de productie (duurt veel langer dan je denkt) en ook met uitzendschema van de NPO te maken. We mogen al blij zijn dat er uberhaupt een vijfde seizoen komt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160123438
Nou ja blij... Ligt er aan wat ze er van maken natuurlijk. Als het net zo slecht wordt als IV, dan laat maar zitten.
pi_160123676
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja blij... Ligt er aan wat ze er van maken natuurlijk. Als het net zo slecht wordt als IV, dan laat maar zitten.
Gezeur, ik vond 4 best goed :)
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160124968
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja blij... Ligt er aan wat ze er van maken natuurlijk. Als het net zo slecht wordt als IV, dan laat maar zitten.
Het mooie is, je hoeft niet te kijken :D. Dan hoef je je ook niet te ergeren.
pi_160125057
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja blij... Ligt er aan wat ze er van maken natuurlijk. Als het net zo slecht wordt als IV, dan laat maar zitten.
Je verwoordt m'n mening weer zo mooi O+
  maandag 22 februari 2016 @ 19:27:31 #89
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_160126017
Ik wacht wel tot de box met alle 5 de seizoenen.
pi_160239569
quote:
_O- Die rol was echt slecht gespeeld, geef hem dan aan Boris.
pi_160245898
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:41 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

_O- Die rol was echt slecht gespeeld, geef hem dan aan Boris.
Eigenlijk verdiende geen enkele rol een prijs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flitskikker op 26-02-2016 23:19:09 ]
pi_160396180
Kep meer genoten van de commentaren hier over Penoza 4, dan het zien er van.
pi_160396342
Onrealistisch en vervelend, Penoza IV.
SOONY
pi_166755924
Axel Daeseleire in Penoza V. _O_
pi_166756112
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:11 schreef showtimer het volgende:
Axel Daeseleire in Penoza V. _O_
Matroesjka's _O_

Ze moeten ook wat anderen uit die serie casten, b.v. Tom Van Dyck, Manou Kersting, Luc Wyns en Frank Aendenboom
pi_166756355
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:25 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Matroesjka's _O_

Ze moeten ook wat anderen uit die serie casten, b.v. Tom Van Dyck, Manou Kersting, Luc Wyns en Frank Aendenboom
_O_

En de Ray zat er natuurlijk al in. _O_
pi_166799013
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:11 schreef showtimer het volgende:
Axel Daeseleire in Penoza V. _O_
die eerste scene van seizoen 2 als ie in thailand die hoertjes gaat kopen _O-
pi_166799264
Na vier seizoenen Penoza:
De acteerprestaties van Sigrid zijn helemaal om te huilen of er staat in het script iets over sloom en moeilijk doen....
Dan hebben we "Boortje :'(_____!!!!" altijd zielig als je door alles en iedereen wordt gebruikt -O-
Iemand die wordt gemarteld, maar we niks meer over horen
Leeflang onze oude dubbelspion ^O^
Feeks Carmen die de mexicanen altijd een paar stappen voor is....
Luther _O_ _O_ _O_ _O_
Oh ja en de oudste zoon van Carmen die neukt met foute vrouwen :')
De moeder van Carmen _O_
Die bolle crimineel uit een kinderserie :D
SOONY
  maandag 21 november 2016 @ 13:15:51 #100
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_166799405
Tsjah, Luther en Berry zijn voor mij de grootste redenen om te blijven kijken :)
pi_166821740
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 12:58 schreef planethugo het volgende:

[..]

die eerste scene van seizoen 2 als ie in thailand die hoertjes gaat kopen _O-
Dit

En Peter van den Begin (Raymon van Mechelen) zat al in Penoza 4 als De Flik.
Nu nog Manou Kersting en Luc Wyns en dan is het echt rond.

[ Bericht 11% gewijzigd door W00fer op 22-11-2016 11:57:15 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_166825838
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:50 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dit

En Peter van den Begin (Raymon van Mechelen) zat al in Penoza 4 als De Flik.
Nu nog Manou Kersting en Luc Wyns en dan is het echt rond.
Don't fuck with me hea kloëtzek :D

voor de liefhebbers van Matroesjka's staan op Netflix 2 belgische komedie's Frits & Freddy en het vervolg Frank & Freddy. Met Peter van den Begin in de hoofdrol en zowat de complete cast in bijrollen
pi_166825935
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 15:22 schreef planethugo het volgende:

[..]

Don't fuck with me hea kloëtzek :D

voor de liefhebbers van Matroesjka's staan op Netflix 2 belgische komedie's Frits & Freddy en het vervolg Frank & Freddy. Met Peter van den Begin in de hoofdrol en zowat de complete cast in bijrollen
Dank voor de tip. Crimiclowns heb ik geprobeerd (met Matroesjka's cast en Johnny de Mol) maar dat kon ik ergens niet vatten.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_166844794
Nieuwe seizoen begint toch in januari?
  woensdag 23 november 2016 @ 11:17:07 #105
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_166844987
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:05 schreef HakanSukur het volgende:
Nieuwe seizoen begint toch in januari?
September 2017 pas
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_166925414
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 15:22 schreef planethugo het volgende:

[..]

Don't fuck with me hea kloëtzek :D

voor de liefhebbers van Matroesjka's staan op Netflix 2 belgische komedie's Frits & Freddy en het vervolg Frank & Freddy. Met Peter van den Begin in de hoofdrol en zowat de complete cast in bijrollen
Bedankt voor deze tip _O_ Allebei gekeken, echt heerlijke humor _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 15:28 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dank voor de tip. Crimiclowns heb ik geprobeerd (met Matroesjka's cast en Johnny de Mol) maar dat kon ik ergens niet vatten.
Nee, Crimiclowns begreep ik ook niet. :? Halverwege aflevering 1 afgezet.
pi_166947196
Sonja Silva speelt heeft een rol in het volgende seizoen.

https://www.ncrvgids.nl/n(...)ieuw-seizoen-penoza/
pi_166955647
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 03:24 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Bedankt voor deze tip _O_ Allebei gekeken, echt heerlijke humor _O-

[..]

Nee, Crimiclowns begreep ik ook niet. :? Halverwege aflevering 1 afgezet.
Dan zal ik die andere 2 aanzetten als ik Netflix weer aanslinger.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_168971525
Seizoen 5 wordt definitief laatste seizoen. Mogelijk komt er nog wel een speelfilm
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_168971567
Lekker melken, 2 seizoenen geleden hadden ze al moeten stoppen :')
pi_168971628
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:53 schreef Cyanide- het volgende:
Lekker melken, 2 seizoenen geleden hadden ze al moeten stoppen :')
Dit dus.
pi_168971845
Het laatste seizoen was zo slecht dat ik mij er eigenlijk niets meer van kan herinneren. :') Iets met coach en Boris.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:01:06 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168971854
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 23:14 schreef praadje het volgende:
Sonja Silva speelt heeft een rol in het volgende seizoen.

https://www.ncrvgids.nl/n(...)ieuw-seizoen-penoza/
Ik moest klikken om te weten wie dat ook al weer is :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168971915
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik moest klikken om te weten wie dat ook al weer is :@
Die dikke
pi_168971927
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:00 schreef tralalala het volgende:
Het laatste seizoen was zo slecht dat ik mij er eigenlijk niets meer van kan herinneren. :') Iets met coach en Boris.
Het kinderleger
SOONY
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:03:24 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_168971928
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:02 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Die dikke
Niet meer, maagband....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_168972163
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 22:03 schreef DKUp het volgende:

[..]

Het kinderleger
_O_

:')
pi_169696911
Gisteren was de laatste draaidag. Nog half jaartje wachten op het resultaat.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_169714763
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:27 schreef franklop het volgende:
Gisteren was de laatste draaidag. Nog half jaartje wachten op het resultaat.
Dat is rap gegaan dan. Ergens al een synopsis te vinden?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_169725733
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 01:50 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is rap gegaan dan. Ergens al een synopsis te vinden?
Jazeker:

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Seizoen 5
John en Koen blijken toch nog te leven en slachten het hele kartel, Carmen, Luther en de hele tyfusbende af met een kapmes en een lepel.

Seizoen 6
Alle doden blijk geïnfecteerd met het zombievirus en overspoelen de wereld. Nadat Koen al snel komt te overlijden ligt het lot in handen van Eric Corton. De enige redding is dat hij een geloofwaardige acteerprestatie neerzet.

De wereld vergaat.
  vrijdag 24 maart 2017 @ 10:02:03 #121
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_169740350
Hahaha, Bedankt voor de credits!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 13:13:33 #122
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_172851861
Eerste trailer is een feit.

Lijkt er sterk op dat in elk geval
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het einde niet haalt.
Ja ja
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 15:12:39 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_172854358
Ik ben 1 dag te laat, maar goed die van gisteren kun je vast nog wel via UG kijken:

quote:
Penoza I, II, III en IV zie je vanaf 1 augustus elke werkdag op NPO3. Het vijfde en laatste seizoen van de dramaserie gaat op 27 augustus van start.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_172854383
Iedereen slikt t ook weer als zoete koek hè, terwijl de hele plotline 'alles is weer een beetje normaal, Carmen wil met pensioen maar moet nog één transport doen.' al minstens drie keer in de hele serie is gebruikt
pi_172854622
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:13 schreef Piebe het volgende:
Eerste trailer is een feit.

Lijkt er sterk op dat in elk geval
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het einde niet haalt.
Moest even denken wie dat ook weer was. Zag Michiel Romeijn voor me.
pi_172854654
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:14 schreef Cyanide- het volgende:
Iedereen slikt t ook weer als zoete koek hè, terwijl de hele plotline 'alles is weer een beetje normaal, Carmen wil met pensioen maar moet nog één transport doen.' al minstens drie keer in de hele serie is gebruikt
Erger dan een executie overleven kan niet hoor.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_172854666
Een kinderleger hebben we al gehad, wat nu :+?
SOONY
pi_172855673
Berry gaat volgen mij voor zichzelf beginnen als ik de trailer goed zie.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_172858400
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Erger dan een executie overleven kan niet hoor.
Een executie niet overleven lijkt me erger.
pi_172859213
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:14 schreef Cyanide- het volgende:
Iedereen slikt t ook weer als zoete koek hè, terwijl de hele plotline 'alles is weer een beetje normaal, Carmen wil met pensioen maar moet nog één transport doen.' al minstens drie keer in de hele serie is gebruikt
Dit inderdaad.
Gewoon hetzelfde plot meerdere keren herhalen.
Nee deze serie is al een paar seizoen over de houdbaarheidsdatum.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:20:36 #131
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 09:59:07 #132
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_172871593
quote:
99s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:12 schreef Karina het volgende:
Ik ben 1 dag te laat, maar goed die van gisteren kun je vast nog wel via UG kijken:

[..]

Nice, ga ik volgen. Kan ik weer even alles opfrissen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_172880900
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:14 schreef Cyanide- het volgende:
Iedereen slikt t ook weer als zoete koek hè, terwijl de hele plotline 'alles is weer een beetje normaal, Carmen wil met pensioen maar moet nog één transport doen.' al minstens drie keer in de hele serie is gebruikt
Feitelijk gezien heb je gelijk, maar door een andere invalshoek en randzaken (en dat Eric Corton eruit geschreven werd) vond ik het iig leuk genoeg om te blijven kijken :-)
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:19:05 #134
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173161672
Is er ergens een recap of samenvatting van seizoen 4 te vinden, want ik heb werkelijk geen idee meer :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_173161927
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:19 schreef Dos37 het volgende:
Is er ergens een recap of samenvatting van seizoen 4 te vinden, want ik heb werkelijk geen idee meer :D
Heel raar en slecht met dat kinderleger van Coach. Eigenlijk komt alles weer goed blablablabla

[ Bericht 7% gewijzigd door DKUp op 15-08-2017 16:47:24 ]
SOONY
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:24:07 #136
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173163165
En Barry Atsma in het zwembad
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173164654
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 17:24 schreef Szura het volgende:
En Barry Atsma in het zwembad
Die rol sloeg nergens op.
pi_173164659
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 16:19 schreef Dos37 het volgende:
Is er ergens een recap of samenvatting van seizoen 4 te vinden, want ik heb werkelijk geen idee meer :D
https://nl.wikipedia.org/(...)eizoen_IV_.282015.29
pi_173175404
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die rol sloeg nergens op.
Eensch inderdaad, ik hoop dat dat soort dingen er niet meer in zitten dit seizoen
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_173175437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die rol sloeg nergens op.
Sowieso stijgt per seizoen het GTST-gehalte wel explosief.
pi_173260105
21 augustus 19.15 de eerste aflevering van Penoza V via de livestream op npo3.nl

https://www.npo3.nl/kijk-penoza-live
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173305903
Livestream aflevering 1 (hoogste kwaliteit)

https://pedgewarer28a.vid(...)0-video=1800000.m3u8
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173305950
Komt ie later ook nog gewoon op tv mag ik aannemen?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173306360
Zin an _O_
  Moderator maandag 21 augustus 2017 @ 19:32:10 #145
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_173306510
Al aan het kijken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_173308737
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:01 schreef franklop het volgende:
Komt ie later ook nog gewoon op tv mag ik aannemen?
De 27e. De NPO3 site was een beetje overbelast... (KPNStreaming) Je zou denken zo'n grote provider...
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:15:38 #147
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 21 augustus 2017 @ 21:16:53 #148
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_173309556
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 19:01 schreef franklop het volgende:
Komt ie later ook nog gewoon op tv mag ik aannemen?
Jazeker komt deze twee extra afleveringen die ze vanavond lieten zien via stream vanaf volgende week op tv.
pi_173309593
Geen twee, het was er maar 1 op de stream.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173310320
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:17 schreef W00fer het volgende:
Geen twee, het was er maar 1 op de stream.
Genieten!!
pi_173310698
Ik heb het weer eens gemist haha. Staat hij ergens online of moet je tot 27 augustus wachten voordat je weer kan kijken?
pi_173311259
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 21:15 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Niet verraden Rene.
Lullen met de FOK!ers is einde verhaal.
pi_173311618
Was het goed?
pi_173311918
Barry Atsma komt toch niet voor in het nieuwe seizoen? Ik heb gelezen dat ze een of andere Belg aan de haak heeft geslagen en ik heb niets gelezen over Barry Atsma in de previews. Dat is al een flinke verbetering tov vorig seizoen. Nu ook geen gare verhaallijnen meer over Boris die een seksslaaf wordt in Afrika, psycho van Zon, ezels en kindlegers en het komt helemaal goed :D
pi_173313735
Ik weet niet hoor maar van Zon was best goed. Alleen die verhaallijn met de Tulp was een beetje ver gezocht.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173314558
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 23:42 schreef W00fer het volgende:
Ik weet niet hoor maar van Zon was best goed. Alleen die verhaallijn met de Tulp was een beetje ver gezocht.
Dat was juist nog wel enigszins realistisch. Het ging fout toen hij als bekende mediamagnaat en vastgoedhandelaar graag de cokehandel in wilde en mensen voor de rest van hun leven in z'n huis wilde opsluiten.
pi_173314574
Nieuwe afleveringen ? :D
pi_173317616
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:26 schreef zarosje het volgende:
Barry Atsma komt toch niet voor in het nieuwe seizoen? Ik heb gelezen dat ze een of andere Belg aan de haak heeft geslagen en ik heb niets gelezen over Barry Atsma in de previews. Dat is al een flinke verbetering tov vorig seizoen. Nu ook geen gare verhaallijnen meer over Boris die een seksslaaf wordt in Afrika, psycho van Zon, ezels en kindlegers en het komt helemaal goed :D
Axel Daeseleire _O_ _O_
De Jan Verplááncke _O_ _O_
pi_173317682
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 00:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
Nieuwe afleveringen ? :D
Vanaf a.s. zondag ja

Ik ben benieuwd, seizoen 4 was echt bagger
pi_173317763
Wat ik mooi vind aan deze serie is dat je bij geen enkele karakter weet of ze het gaan overleven (behalve Carmen). Had zelfs wel wat minder gemogen eigenlijk :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_173317787
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 18:59 schreef W00fer het volgende:
Livestream aflevering 1 (hoogste kwaliteit)

https://pedgewarer28a.vid(...)0-video=1800000.m3u8
Huh? Helemaal niks over gelezen.
Link doet het niet
pi_173317804
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:26 schreef zarosje het volgende:
Barry Atsma komt toch niet voor in het nieuwe seizoen? Ik heb gelezen dat ze een of andere Belg aan de haak heeft geslagen en ik heb niets gelezen over Barry Atsma in de previews. Dat is al een flinke verbetering tov vorig seizoen. Nu ook geen gare verhaallijnen meer over Boris die een seksslaaf wordt in Afrika, psycho van Zon, ezels en kindlegers en het komt helemaal goed :D
Heerlijk dit een echte samenvatting van seizoen 4 plus een gek die aan haken hangt bij de Mexicanen.

Wat een briljant seizoen :D _O-
SOONY
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:40:45 #163
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173318653
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 10:48 schreef DKUp het volgende:

[..]

Heerlijk dit een echte samenvatting van seizoen 4 plus een gek die aan haken hangt bij de Mexicanen.

Wat een briljant seizoen :D _O-
Seizoen 4 was een parodie :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:41:15 #164
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173318659
Als Fiep maar in seizoen 5 zit, dat maakt het nog enigzins de moeite waard.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173318718
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:40 schreef fathank het volgende:

[..]

Seizoen 4 was een parodie :')
Weer een kwart van de cast dood en Carmen huppelt vrolijk verder _O-
SOONY
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:17:30 #166
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_173320443
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:43 schreef DKUp het volgende:

[..]

Weer een kwart van de cast dood en Carmen huppelt vrolijk verder _O-
Gaat in de werkelijke onderwereld ook zo.
Kijk naar holleeder. Veel bekende onderwereld verhalen zie je als bron van inspiratie terug in Penoza.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_173320882
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 13:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gaat in de werkelijke onderwereld ook zo.
Kijk naar holleeder. Veel bekende onderwereld verhalen zie je als bron van inspiratie terug in Penoza.
En in de avond lekker batsen met Barry in het zwembad :7
SOONY
pi_173348751
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 10:46 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Huh? Helemaal niks over gelezen.
Link doet het niet
Niet meer nee. Het is een streaming url he, geen video...
De site was overbelast van de NPO waardoor mensen überhaupt niet bij de stream konden komen. Daarna is de stream nog een keer herhaald maar veel mensen konden er nog niet op.
Het is ruim vtv aangekondigd op Facebook en NPO3.nl
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173350126
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 20:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Niet meer nee. Het is een streaming url he, geen video...
De site was overbelast van de NPO waardoor mensen überhaupt niet bij de stream konden komen. Daarna is de stream nog een keer herhaald maar veel mensen konden er nog niet op.
Het is ruim vtv aangekondigd op Facebook en NPO3.nl
Heb jij kunnen kijken? Ze gaan hem helaas niet meer herhalen...
Dan maar tot zondag wachten.
pi_173351009
Tof dat hij al online staat, die nieuwe aflevering.. maar we gaan hem toch gezellig op TV kijken :-D Nu we die oude afleveringen zien heb ik daar toch wel weer zin in :-)
Gaaf! Coole nerd shirts op QuoteShirts.nl
TV series downloaden zonder schikkingsvoorstel te krijgen dmv VPN?
Neem dan VPNUnlimited, nu ook met werkende NetFlix proxy (USA aanbod kijken)
pi_173354650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 21:05 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Heb jij kunnen kijken? Ze gaan hem helaas niet meer herhalen...
Dan maar tot zondag wachten.
Ja en helaas is mijn recorder stuk anders had ik m gecaptured. Zul je net zien.
Gelukkig wel gezien en zonder te spoileren is hij erg gaaf alleen de trailer geeft al veel weg imo.
Er zijn 10 afleveringen weer zeiden ze bij RTL Boulevard.

Ik hoop dat er weer een blu-ray versie komt. BD50 die ramvol stonden de vorige keer. Zelfs nog beter beeld dan NPO1.

Die film komt er ook wel, het script wordt veelvuldig uitgewisseld tussen NL Film en de script schrijver stond in de krant.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 24 augustus 2017 @ 06:09:18 #172
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_173355102
quote:
7s.gif Op maandag 21 augustus 2017 22:26 schreef zarosje het volgende:
Barry Atsma komt toch niet voor in het nieuwe seizoen?
Barry zit er inderdaad niet in
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_173390201
"We moeten niet meer zo moeilijk doen over spoilers, als we het over tv-series willen hebben, en toch zal ik hier zo min mogelijk vertellen over de eerste vier afleveringen die misschien niet helemaal het excellente niveau van seizoen 4 halen, waarin gelaagde tegenstanders als Jacqueline Blom en Jacob Derwig de familie naar het leven stonden. Maar het resultaat is goed genoeg om de reputatie van Penoza als een van de beste tien Nederlandse tv-series aller tijden in stand te houden, passend in de huidige trend van hoogwaardig Nederlands tv-drama (Hollands Hoop, Ramses, De Zaak Menten)."

https://www.nrc.nl/nieuws(...)er-12647710-a1571002 (paywall)

Het wordt dus of héél kut of geniaal.

Anyway, ik heb de eerste aflevering niet gezien maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173390287
Excellente niveau van seizoen 4 _O-
SOONY
pi_173390689
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:23 schreef zarosje het volgende:
"We moeten niet meer zo moeilijk doen over spoilers, als we het over tv-series willen hebben, en toch zal ik hier zo min mogelijk vertellen over de eerste vier afleveringen die misschien niet helemaal het excellente niveau van seizoen 4 halen, waarin gelaagde tegenstanders als Jacqueline Blom en Jacob Derwig de familie naar het leven stonden. Maar het resultaat is goed genoeg om de reputatie van Penoza als een van de beste tien Nederlandse tv-series aller tijden in stand te houden, passend in de huidige trend van hoogwaardig Nederlands tv-drama (Hollands Hoop, Ramses, De Zaak Menten)."

https://www.nrc.nl/nieuws(...)er-12647710-a1571002 (paywall)

Het wordt dus of héél kut of geniaal.

Anyway, ik heb de eerste aflevering niet gezien maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- :')
pi_173398740
Het is me opgevallen dat de NPO meerdere trailers heeft van het nieuwe seizoen. Overigens is het e.e.a. zo gehyped dat je al bijna weet wat er in aflevering 1 gebeurd zonder ook die aflevering maar gezien te hebben.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173401079
Nog helemaal geen trailers gezien. Wanneer komt het op t.v., morgen toch?
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 11:04:54 #178
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_173401158
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 10:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Nog helemaal geen trailers gezien. Wanneer komt het op t.v., morgen toch?
Morgen begint het idd. Heb zelf ook nog geen trailer op TV gezien.
pi_173408983
Iemand een linkje naar de eerste aflevering?
pi_173411615
Er is nog geen link.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173429921
BORIS
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:24:18 #182
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_173430166
Daar ist ie weer.

Poll: Wie gaat er dood in deze aflevering
Carmen
Lucien
Nathalie
Boris
Fiep
Storm
Luther
Berry
Conchita
Ferdinand (advocaat)
Leeflang
Dwayne
Sandrina
Marcus
Niemand
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ja ja
pi_173430202
Carmen, dit seizoen heeft 1 aflevering.
pi_173430358
Luther _O_
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_173430366
Begin is bijna het begin van het laatste seizoen van sopranos
pi_173430375
Boris is oud geworden _O-
pi_173430419
Ik ben heel het verhaal eigenlijk kwijt :') Ergens een fatsoenlijke samenvatting van vorig seizoen?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173430456
Leeft ie nog die Berry
pi_173430475
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:32 schreef franklop het volgende:
Ik ben heel het verhaal eigenlijk kwijt :') Ergens een fatsoenlijke samenvatting van vorig seizoen?
daar heb ik ook behoefte aan, weet het namelijk ook niet zo goed meer :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_173430563
Sigrid O+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173430645
BOOOOORTJE_!
SOONY
pi_173430713
Gaap :O
pi_173430721
Dacht eigenlijk dat er een schutter uit de auto kwam zetten ofzo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:43:51 #194
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173430724
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:37 schreef franklop het volgende:
Sigrid O+
Ik vind haar zo ongelofeloos knap O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173430728
BMW 1 cadeau van het drugsgeld
SOONY
pi_173430731
Dikke BMW
pi_173430746
Zoetsappig begin
SOONY
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:44:56 #198
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173430753
Luther O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173430756
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:43 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ik vind haar zo ongelofeloos knap O+
Arrogante kak kop.
pi_173430767
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:37 schreef franklop het volgende:
Sigrid O+
Goede kontgenot
pi_173430778
Ik denk telkens dat Storm snel de pijp uitgaat :+
SOONY
pi_173430785
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:45 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Arrogante kak kop.
Merk je niks van
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173430794
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:45 schreef DKUp het volgende:
Ik denk telkens dat Storm snel de pijp uitgaat :+
dat gevoel heb ik ook
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_173430812
Wat is er met het personage van Peter Blok gebeurd eigenlijk :P?
SOONY
pi_173430820
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:45 schreef DKUp het volgende:
Ik denk telkens dat Storm snel de pijp uitgaat :+
Zal wel Storm in een glas water zijn
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173430822
Daaaaag Frits.
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:47:36 #207
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_173430832
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:47 schreef Sjors_Peter het volgende:
Daaaaag Frits.
Doeiiii
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_173430847
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:46 schreef DKUp het volgende:
Wat is er met het personage van Peter Blok gebeurd eigenlijk :P?
Woont ergens anders nu en heeft 3 kinderen en een baby.
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:48:45 #209
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173430877
Storm dus dood?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173430889
Jezus _O-
SOONY
pi_173430897
Anders schiet je niet ff op de man met het masker of de banden van de auto..
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:49:43 #212
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173430908
Wie of wat is Frits eigenlijk?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:50:03 #213
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_173430919
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:49 schreef zeefje het volgende:
Wie of wat is Frits eigenlijk?
Partner van Berry
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_173430922
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:49 schreef zeefje het volgende:
Wie of wat is Frits eigenlijk?
Was die havenmeester toch? Of in iedergeval iets met die kraan en die container dacht ik.
pi_173430932
Jammer dacht een bom auto Dag Boris
Twinning = boring
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:50:33 #216
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_173430934
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:50 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

Was die havenmeester toch?
Ja
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:50:37 #217
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_173430938
Dat kapsel van die Fiep blijft stom :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_173430955
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:50 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat kapsel van die Fiep blijft stom :')
Zou der doen. :9~
pi_173430968
Zal Sigrid wel gaan troosten straks
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173430989
Storm is zoek :+
SOONY
pi_173431017
In het vlaams: "Ik heb een voorstel voor u"

Ik moest gelijk aan Flodder denken. _O-
pi_173431043
Nattuhlie
SOONY
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:55:18 #223
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173431062
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:53 schreef tralalala het volgende:
In het vlaams: "Ik heb een voorstel voor u"

Ik moest gelijk aan Flodder denken. _O-
Niks illegaals aan het handelen in lege flessen
RED ONS HENNIEGOD
pi_173431071
Boris dood is echt genot!
pi_173431077
Flashbacks
SOONY
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:55:45 #226
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173431079
Kindleger :D
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173431086
quote:
11s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:54 schreef DKUp het volgende:
Nattuhlie
:W :W Nattelie
Twinning = boring
  zondag 27 augustus 2017 @ 20:56:04 #228
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_173431090
Kaigod
RED ONS HENNIEGOD
pi_173431117
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 20:55 schreef Inca het volgende:

[..]

:W :W Nattelie
Haai :W

Ik ben geen fan van Sigrid en Nattelie
SOONY
pi_173431125
matroesjka's genot
pi_173431156
Seizoen 1 Flashback met die Belg :7
SOONY
  zondag 27 augustus 2017 @ 21:00:08 #232
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173431182
Storm gaat dood.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173431196
Sla hem dan, waz met jou dan
pi_173431202
Sla hum dan!
SOONY
pi_173431223
quote:
8s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:00 schreef DKUp het volgende:
Sla hum dan!
Lijkt me wel ja door de manier van het in beeld brengen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173431236
pi_173431254
Bedreiging ohhhhh
SOONY
pi_173431272
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 27 augustus 2017 @ 21:04:41 #239
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173431301
quote:
Lol :D
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zondag 27 augustus 2017 @ 21:05:18 #240
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173431317
Zijn dit niet de havens van Antwerpen? Zo groot zijn de havens van Amsterdam toch niet?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173431327
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:05 schreef zeefje het volgende:
Zijn dit niet de havens van Antwerpen? Zo groot zijn de havens van Amsterdam toch niet?
Amsterdam heeft best wel grote haven hoor
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173431333
R.I.P. Frits
SOONY
  zondag 27 augustus 2017 @ 21:06:18 #243
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173431343
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:05 schreef franklop het volgende:

[..]

Amsterdam heeft best wel grote haven hoor
Oh weer iets geleerd. Geen idee kom daar nooit :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zondag 27 augustus 2017 @ 21:07:12 #244
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173431370
Storm ook dood?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173431373
Ow dat was hem al :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173431376
Dat was snel :D _O-
SOONY
  zondag 27 augustus 2017 @ 21:07:47 #247
165633 eriksd
The grand facade...
pi_173431389
Tsja. Mwamwa.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_173431391
Half uurtje maar -O- -O-
Twinning = boring
pi_173431393
Ach, prima vermaak wel.
Blijf zeggen dat ik liever een nieuw seizoen van Overspel had gezien. ;(
  zondag 27 augustus 2017 @ 21:08:27 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_173431403
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:07 schreef Inca het volgende:
Half uurtje maar -O- -O-
40 minuten, verschil van 33%.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_173431422
Het was weer erg matig allemaal
pi_173431423
Te lange intro
SOONY
pi_173431440
Laatste tien minuten waren prima
SOONY
pi_173431452
Geen Barry Atsma. Ik vind het prima
pi_173431506
Spannend begin, het laatste kwartier dan

Axel _O_ Jan Verplancke _O_
  zondag 27 augustus 2017 @ 21:21:39 #256
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173431743
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:10 schreef zarosje het volgende:
Geen Barry Atsma. Ik vind het prima
Jammer. Barry :9~
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173431842
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:07 schreef Inca het volgende:
Half uurtje maar -O- -O-
42 minuten volgens UG
pi_173432476
Link verandert steeds, dus dan maar zo:

http://flitskikker.com/troep/penozaaflv2.php
pi_173433165
Voor iedereen die geen Facebook heeft en toch de quiz wil spelen:

:https://penoza-app.herokuapp.com/gefeliciteerd

Peterrrrrrrrrrrrrr R de Vries interviewt Fiep

https://content1a.omroep.(...)fiep1_video_high.mp4

Hoezo in een Boerzoektvrouw link :D
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173434260
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173434739
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173434881
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:00 schreef zarosje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 27 augustus 2017 @ 23:26:07 #265
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_173435243
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:45 schreef Flitskikker het volgende:
Link verandert steeds, dus dan maar zo:

http://flitskikker.com/troep/penozaaflv2.php
Top, thanks!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_173435413
Ik heb nog niet gekeken. En twijfel of ik dat wel ga doen na dat fiasco van vorig seizoen. Of is het nu wel weer de moeite waard?
  maandag 28 augustus 2017 @ 00:03:57 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173435912
Vond er bijzonder weinig aan.
Maar blijf toch maar weer kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_173435990
Dan denk ik dat ik er niet eens aan begin. Er zijn zoveel andere betere series.
pi_173436016
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 00:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan denk ik dat ik er niet eens aan begin. Er zijn zoveel andere betere series.
Of nadien alles achter elkaar kijken als de recensies hier meevallen. :Y
Ik vond aflevering 1 best spannend. 2 kijk ik morgen.
pi_173436083
In aflevering 2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173436088
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 00:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan denk ik dat ik er niet eens aan begin. Er zijn zoveel andere betere series.
Suggesties aub?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173436179


[ Bericht 100% gewijzigd door bloodymary1 op 28-08-2017 00:30:51 ]
pi_173437680
1 miljoen kijkers gisteren
SOONY
  Redactie Frontpage maandag 28 augustus 2017 @ 09:50:06 #274
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_173438551
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 00:16 schreef W00fer het volgende:

[..]

Suggesties aub?
The Americans
Ray Donovan
pi_173439393
Prima vermaak.
pi_173445763
Bloodymary waar zijn je suggesties gebleven :P
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173446042
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:01 schreef W00fer het volgende:
Bloodymary waar zijn je suggesties gebleven :P
Oh, op zo'n vraag ga ik niet in. Ik kan wel 100 goede series noemen. Op Netflix, Ziggo. Maar dat ik ze goed vindt, wil niet zeggen dat jij ze goed vindt, dus onzinnige vraag.
pi_173447859
Iemand een goed werkende link voor afl 2 kan niet kijken as zondag..
pi_173450238
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:43 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een goed werkende link voor afl 2 kan niet kijken as zondag..
Kan je toch gewoon terugkijken via Uitzendinggemist?
pi_173450301
Het is wel even geleden dat een aflevering aardig tot goed was...

Ik ben echt wel even verbaasd na het "excellente" vierde seizoen _O-
SOONY
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:28:41 #281
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173450718
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Kan je toch gewoon terugkijken via Uitzendinggemist?
Da's pas volgende week te zien op npo
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173455356
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh, op zo'n vraag ga ik niet in. Ik kan wel 100 goede series noemen. Op Netflix, Ziggo. Maar dat ik ze goed vindt, wil niet zeggen dat jij ze goed vindt, dus onzinnige vraag.
Wat raar joh. Dus eerst zeggen dat je wat anders weet maar als iemand ernaar vraagt :')

Ontopic: wat zou de verhaallijn van justitie dit keer zijn? Ik bedoel Justine is weg.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_173457631
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:43 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een goed werkende link voor afl 2 kan niet kijken as zondag..
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:45 schreef Flitskikker het volgende:
Link verandert steeds, dus dan maar zo:

http://flitskikker.com/troep/penozaaflv2.php
pi_173467505
Ik vond het ook matig. Jammer dat Berry zo'n pussy geworden is, hij en Luther dragen de serie in mijn ogen.
pi_173477343
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 10:11 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

[..]

te laat blijkbaar, ik wil hem ook graag downloaden aangezien UZG meestal niet werkt in België.
pi_173478802
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:22 schreef jpjedi het volgende:

[..]

te laat blijkbaar, ik wil hem ook graag downloaden aangezien UZG meestal niet werkt in België.
Ze hebben de boel dichtgetimmerd, was natuurlijk te verwachten. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173482404
Voor de geïnteresseerde hoe het komend seizoen een beetje gaat lopen...

Spoiler Alert!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:31:22 #288
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173482444
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:28 schreef Smit260 het volgende:
Voor de geïnteresseerde hoe het komend seizoen een beetje gaat lopen...

Spoiler Alert!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat weet je hoe?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173483555
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:31 schreef zeefje het volgende:

[..]

En dat weet je hoe?
Kan ik niet veel over zeggen. Ik heb alle afleveringen al gezien. XTC pillen gaan nog een rol spelen dit seizoen.
pi_173484455
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:18 schreef Smit260 het volgende:

[..]

Kan ik niet veel over zeggen. Ik heb alle afleveringen al gezien. XTC pillen gaan nog een rol spelen dit seizoen.
DM even een linkje naar de andere afleveringen dan :9
pi_173484746
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:04 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

DM even een linkje naar de andere afleveringen dan :9
Nope sorry kan niet :P Misschien lul ik wel wat?
pi_173485109
:')
  woensdag 30 augustus 2017 @ 17:43:57 #293
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_173485286
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:18 schreef Smit260 het volgende:

[..]

Kan ik niet veel over zeggen. Ik heb alle afleveringen al gezien.
Alle 10?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_173485401
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:45 schreef Flitskikker het volgende:
Link verandert steeds, dus dan maar zo:

http://flitskikker.com/troep/penozaaflv2.php
De link werkt helaas niet bij mij. Nog andere suggesties?
pi_173485588
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:49 schreef FreshLife het volgende:

[..]

De link werkt helaas niet bij mij. Nog andere suggesties?
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:40 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ze hebben de boel dichtgetimmerd, was natuurlijk te verwachten. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 20:00:12 #296
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173488341
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:59 schreef Flitskikker het volgende:

[..]


[..]

Deze link werkt. Super O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_173492131
Tipje van de sluier dan maar voor aflevering 3? ;-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173494023
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:00 schreef zeefje het volgende:

[..]

Deze link werkt. Super O+
Inderdaad 👏
  donderdag 31 augustus 2017 @ 00:05:17 #299
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_173494615
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:28 schreef Smit260 het volgende:
Voor de geïnteresseerde hoe het komend seizoen een beetje gaat lopen...

Spoiler Alert!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ugh, Boris :r Was hij er maar een paar seizoenen eerder uitgeschreven, met een "zo vader, zo zoon" sterfscene ofzo.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_173495922
Aangezien dit het laatste seizoen is hoop ik op wat meer flashbacks dan alleen een "wat was Frans hier graag bij geweest" uit episode 1.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 31 augustus 2017 @ 08:07:31 #301
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_173496982
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 22:15 schreef Smit260 het volgende:
Tipje van de sluier dan maar voor aflevering 3? ;-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Heb je de aflevering ook online :7
I like the way you look at me with those beautiful eyes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')