abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 november 2015 @ 09:17:37 #201
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_157804492
Ik word eigenlijk moe van alles wat met mill begint. Gisteren was het rondom rank 7 best druk met Reno Jacksons, ik weet nog niet wat ik er van moet vinden (ja, dat ik gewoon zou moeten kunnen winnen van een deck dat elke kaart maar 1x heeft, maar dat valt vaak toch tegen).
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Redactie Games woensdag 25 november 2015 @ 09:26:03 #202
181272 crew  Noppie2000
pi_157804598
Ach, is het niet face dan is het wel secretdin, dan is het wel patron dan is het wel mill.

Elke meta wordt er gehaat op decks, ik geniet juist heel erg van deze meta :D . Geen potjes van twee minuten, nadenken over zetten. Reno, Deathrattle Rogue, Mill, control warriors, secretdins, tempo mage, terugkeer van Zoo etc. etc. Heerlijk _O_
  Redactie Games woensdag 25 november 2015 @ 09:43:59 #203
181272 crew  Noppie2000
pi_157804848
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:00 schreef Blistering het volgende:
Heb wel succes met Midrange Hunter trouwens. Lekkere winstreaks van rank 12 naar inmiddels rank 9 :)

Lijstje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eventueel kun je -1 Webspinner +1 Ram Wrangler doen.
Turn 6 lethal op een druid, lekker deck man _O_
pi_157804881
Alleen secretdin vind ik vrij irritant, vooral op turn 6. Ik heb zoo geprobeerd maar echt voet aan de grond krijgen is niet gelukt, lijkt net te langzaam voor de meta (ik heb vrij veel met zoo gespeeld).
pi_157804910
Even een vraagje, ik heb al een aantal maanden een gouden Cairne Bloodhoof (uit een pakje). Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om hem te disenchanten voor een betere legendary. Maar ik twijfel, want het is toch een gouden legendary die je dan weg doet :') De kaart maakt niet direct deel uit van mijn decks, hooguit bij Shaman. Dus als iemand een tip heeft wat ik daar het beste mee kan doen hoor ik het graag.

Speel het liefst met Paladiin, daar heb ik Eadric en Tirion al van. Verder heb ik Leeroy, Illidian, The Beast, The Skeleton Knight, Dr. Boom, Mekgineer Thermoplug en gouden Cairne dan.

Kaarten als Ysera/Sneeds/Ragnaros lijken mij het best passen in alle decks.
  Redactie Games woensdag 25 november 2015 @ 09:52:46 #206
181272 crew  Noppie2000
pi_157804982
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:48 schreef lord_bono het volgende:
Even een vraagje, ik heb al een aantal maanden een gouden Cairne Bloodhoof (uit een pakje). Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om hem te disenchanten voor een betere legendary. Maar ik twijfel, want het is toch een gouden legendary die je dan weg doet :') De kaart maakt niet direct deel uit van mijn decks, hooguit bij Shaman. Dus als iemand een tip heeft wat ik daar het beste mee kan doen hoor ik het graag.

Speel het liefst met Paladiin, daar heb ik Eadric en Tirion al van. Verder heb ik Leeroy, Illidian, The Beast, The Skeleton Knight, Dr. Boom, Mekgineer Thermoplug en gouden Cairne dan.

Kaarten als Ysera/Sneeds/Ragnaros lijken mij het best passen in alle decks.
Als je het doet zou ik gaan voor Sylvanas. Ysera/Sneeds/Rag zijn toch wat duurder/trager, waar Sylvanas een perfecte 6-drop is. Of je moet veel control spelen, dan sowieso Ysera.
pi_157805042
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:43 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Turn 6 lethal op een druid, lekker deck man _O_
^O^ Hij's fijn inderdaad!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157805103
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:48 schreef lord_bono het volgende:
Even een vraagje, ik heb al een aantal maanden een gouden Cairne Bloodhoof (uit een pakje). Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om hem te disenchanten voor een betere legendary. Maar ik twijfel, want het is toch een gouden legendary die je dan weg doet :') De kaart maakt niet direct deel uit van mijn decks, hooguit bij Shaman. Dus als iemand een tip heeft wat ik daar het beste mee kan doen hoor ik het graag.

Speel het liefst met Paladiin, daar heb ik Eadric en Tirion al van. Verder heb ik Leeroy, Illidian, The Beast, The Skeleton Knight, Dr. Boom, Mekgineer Thermoplug en gouden Cairne dan.

Kaarten als Ysera/Sneeds/Ragnaros lijken mij het best passen in alle decks.
Helaas heb jij dan de pech dat je voornamelijk legendaries hebt waar je vrij weinig mee kunt, of in ieder geval legendaries die heel weinig play zien / niche kaarten zijn.

Gelukkig heb je Tirion al, dat is wel een vereiste als je veel Paladin speelt. Sylvanas is een uitstekende keus als je van midrange/controlachtige decks houdt.

Ik zou zelf echter gaan voor Ysera, omdat Ysera gewoon all round 1 v/d beste kaarten in het spel is. Een 4/12 body met zo'n verschrikkelijk goed effect. Niet te killen door BGH. Alleen wel heel prone voor MC en onze vriend meneer ''hoot hoot'' :'(

Maar als je Ysera kan blijven liggen en je tegenstander heeft geen antwoord, dan win je 9/10x ook de game :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157805228
Momenteel best veel succes met deathrattle-reno-rogue.

Suckt, want m'n warlock is bijna golden. :{
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_157805623
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:52 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Als je het doet zou ik gaan voor Sylvanas. Ysera/Sneeds/Rag zijn toch wat duurder/trager, waar Sylvanas een perfecte 6-drop is. Of je moet veel control spelen, dan sowieso Ysera.
Bedankt!

quote:
6s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:02 schreef Blistering het volgende:

[..]

...

Maar als je Ysera kan blijven liggen en je tegenstander heeft geen antwoord, dan win je 9/10x ook de game :7
Ook bedankt!

Als ik het goed begrijp heb ik dus een aantal legendary kaarten waar ik "niks" mee kan. Is het dan een idee om deze allemaal, op Leeroy&Dr. Boom na, te disenchanten? Met 4 normale legendary kaarten + de gouden zou ik dan Sylvanas en Ysera kunnen maken.
pi_157805694
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:41 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Bedankt!

[..]

Ook bedankt!

Als ik het goed begrijp heb ik dus een aantal legendary kaarten waar ik "niks" mee kan. Is het dan een idee om deze allemaal, op Leeroy&Dr. Boom na, te disenchanten? Met 4 normale legendary kaarten + de gouden zou ik dan Sylvanas en Ysera kunnen maken.
Normaal ben ik nooit zo'n voorstander van kaarten disenchanten, want je weet nooit of ze opeens goed worden. Maar bij de legendaries die jij hebt ben ik geneigd te zeggen dat de kans nihil is dat ze ooit wel in decks gestopt zullen worden (fundecks daargelaten).

Dus ik zou het wel doen. Ysera & Sylvanas heb je samen véél meer aan dan die andere legendaries in jouw rijtje.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 25 november 2015 @ 11:55:59 #212
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157807152
Leeroy, Illidian, The Beast, The Skeleton Knight, gouden Cairne dan.

Deze zou ik dusten, de rest niet.

Sylvanas lukt me trouwens bijna nooit om die goed te spelen.. word altijd geowled of gekilled zonder dat de tegenstander minions heeft liggen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 25 november 2015 @ 12:00:01 #213
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157807241
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:46 schreef Blistering het volgende:

[..]

Normaal ben ik nooit zo'n voorstander van kaarten disenchanten, want je weet nooit of ze opeens goed worden. Maar bij de legendaries die jij hebt ben ik geneigd te zeggen dat de kans nihil is dat ze ooit wel in decks gestopt zullen worden (fundecks daargelaten).

Dus ik zou het wel doen. Ysera & Sylvanas heb je samen véél meer aan dan die andere legendaries in jouw rijtje.
Hier ben ik het ook mee eens. Ik heb alle nuttige legendaries al lang (en de meesten golden), maar ik disenchant eigenlijk nog steeds normale legendaries (zolang ze niet golden zijn) die ik toch nooit gebruik. Gebruik die dust dan liever voor golden legendaries die ik nog wil hebben of golden epics, etc. Pas als ik daarvan alle nuttige heb zal ik die normale legendaries (die niet nuttig zijn) niet meer disenchanten.

Overigens vind ik het verschil in meta niet zo heel duidelijk te merken. Meerderheid van de spelers die ik tegenkom spelen standaard aggro netdecks. Aggro druids (met tokens), face hunters, mid-range hunters (die in mijn ervaring eigenlijk ook alleen maar face gaan), en secret/aggro paladins. Je doet er niks tegen, maar jammer is het soms wel een beetje. Wel des te fijner om dat soort decks in te maken met decks waar je iets meer voor moet nadenken. Freeze mage, mill decks, of een control warrior deck bv.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157807417
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:55 schreef MMaRsu het volgende:
Leeroy, Illidian, The Beast, The Skeleton Knight, gouden Cairne dan.

Deze zou ik dusten, de rest niet.

Sylvanas lukt me trouwens bijna nooit om die goed te spelen.. word altijd geowled of gekilled zonder dat de tegenstander minions heeft liggen.
Dat hij gekilled wordt zonder een minion te stelen betekent natuurlijk niet dat ze slecht is gespeeld. Het vreet toch resources op om hem te killen en vertraagd hoogstwaarschijnlijk altijd de tegenstander een turn omdat hij geen sterke minions wilt spelen.
pi_157807419
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens. Ik heb alle nuttige legendaries al lang (en de meesten golden), maar ik disenchant eigenlijk nog steeds normale legendaries (zolang ze niet golden zijn) die ik toch nooit gebruik. Gebruik die dust dan liever voor golden legendaries die ik nog wil hebben of golden epics, etc. Pas als ik daarvan alle nuttige heb zal ik die normale legendaries (die niet nuttig zijn) niet meer disenchanten.

Overigens vind ik het verschil in meta niet zo heel duidelijk te merken. Meerderheid van de spelers die ik tegenkom spelen standaard aggro netdecks. Aggro druids (met tokens), face hunters, mid-range hunters (die in mijn ervaring eigenlijk ook alleen maar face gaan), en secret/aggro paladins. Je doet er niks tegen, maar jammer is het soms wel een beetje. Wel des te fijner om dat soort decks in te maken met decks waar je iets meer voor moet nadenken. Freeze mage, mill decks, of een control warrior deck bv.
Wat betreft dat laatste ben ik het ook met je eens.

Ik schommel nu rond rank 9 en daar kom ik toch voornamelijk (> 80%) aggro (net) decks tegen. Sporadisch een (Reno) control deck, maar het zijn voornamelijk de tier 1 decks die je op lagere ranks ziet. Dat is natuurlijk ook logisch, maar ook wel weer jammer :Y Het is inderdaad leuker om tegen een deck te spelen waarbij je tegenstander ook nog iets meer dan 1 hersencel moet gebruiken, en niet gewoon achteloos kan blijven SMOrcen :7

Desalniettemin merk ik wel dat ik meer plezier heb met de nieuwe kaartjes ^O^ Reno is tof, Brann is tof, maar er zijn in het algemeen veel leuke (speelbare) kaartjes toegevoegd. Meest positieve voor mij in deze adventure is de Discover-mechanic. Ik ben zeker geen fan van RNG, maar dit soort positieve-RNG waar je zelf invloed op kunt uitoefenen kan ik zeker waarderen en vind ik designwise echt een slimme zet van Blizzard ^O^

Sylvanas is mijn nemesis overigens. Die krijg ik altijd tegen mij als ik net Ysera heb gespeeld :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157807428
Ik vind het wel mooi dat mensen denken dat er decks zijn die je op de automatische piloot denkt te kunnen spelen. Ook facehunter heeft keuzes om te maken die goed of slecht uit kunnen pakken. Alleen als je na turn 6 nog aan het spelen bent valt dit een beetje weg omdat je hand dan redelijk is uitgeput.
  woensdag 25 november 2015 @ 12:09:41 #217
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157807441
Ik snap echt niet waarom iemand perse die golden cards zou willen maken, je hebt er toch niks aan :p. Dan liever ALLE kaarten dan een handjevol goldens imo.

quote:
Dat hij gekilled wordt zonder een minion te stelen betekent natuurlijk niet dat ze slecht is gespeeld. Het vreet toch resources op om hem te killen en vertraagd hoogstwaarschijnlijk altijd de tegenstander een turn omdat hij geen sterke minions wilt spelen.
Mja dat is ook zo, maar het valt mij meestal tegen. Qua plays die ik eruit kan halen iig.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157807473
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik snap echt niet waarom iemand perse die golden cards zou willen maken, je hebt er toch niks aan :p. Dan liever ALLE kaarten dan een handjevol goldens imo.

[..]

Mja dat is ook zo, maar het valt mij meestal tegen. Qua plays die ik eruit kan halen iig.
Omdat je een gouden coin krijgt als je hele deck goud is _O_ The dream enzo.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157807491
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik snap echt niet waarom iemand perse die golden cards zou willen maken, je hebt er toch niks aan :p. Dan liever ALLE kaarten dan een handjevol goldens imo.

Het ziet er mooi uit, goldens die ik speel of redelijkerwijs speelbaar zijn hou ik ook. :)
Ik ga ze alleen niet maken, zoveel geld spendeer ik niet.
pi_157807513
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik snap echt niet waarom iemand perse die golden cards zou willen maken, je hebt er toch niks aan :p. Dan liever ALLE kaarten dan een handjevol goldens imo.

[..]

Mja dat is ook zo, maar het valt mij meestal tegen. Qua plays die ik eruit kan halen iig.
Meestal is dat de stap die volgt op alle kaarten. Of gewoon een deck dat je favoriet is golden willen hebben. Persoonlijk alleen mijn eerste golden bewaard, voor de rest dis ik ze als ik al 2 normale heb. Eerst alle kaarten van de sets, niet dat het ooit gaat gebeuren in het tempo waarin ze kaarten toevoegen.
pi_157807661
Bij het zien van de death rattle rogue deck heb ik daar ook een variant op gemaakt en tot nu toe 2 of 3 maal casual mee gespeeld. Speelt best grappig en door de beurten heen blijf je altijd wel keuzes houden. Ik had alleen een foutje gemaakt en zonder cold blood en de 2/1 buffminion gespeeld, kon ik mijn eitjes niet gebruiken. Niet dat dat erg was tegen een priest :+ Wel had ik de 2/1 pirate die je wapen buffed, was nog best redelijk. 2 mana 2/2 wapen equippen :)
  woensdag 25 november 2015 @ 12:36:05 #222
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_157808022
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:00 schreef Blistering het volgende:
Heb wel succes met Midrange Hunter trouwens. Lekkere winstreaks van rank 12 naar inmiddels rank 9 :)

Lijstje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eventueel kun je -1 Webspinner +1 Ram Wrangler doen.
wil hem proberen, maar mis Boom en Knife Juggler. Tips?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_157808085
Echt, homopaladins. :(
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 25 november 2015 @ 12:43:27 #224
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_157808189
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:08 schreef Blistering het volgende:

[..]

Desalniettemin merk ik wel dat ik meer plezier heb met de nieuwe kaartjes ^O^ Reno is tof, Brann is tof, maar er zijn in het algemeen veel leuke (speelbare) kaartjes toegevoegd. Meest positieve voor mij in deze adventure is de Discover-mechanic. Ik ben zeker geen fan van RNG, maar dit soort positieve-RNG waar je zelf invloed op kunt uitoefenen kan ik zeker waarderen en vind ik designwise echt een slimme zet van Blizzard ^O^

Mee eens! Ik heb er gewoon voor gekozen om me eens niet druk te maken om ranks (al gebeurt dat vaak automatisch toch na veel losses..) en gewoon decks te spelen die ik leuk vind en waar wel over nagedacht moet worden. Zijn veel kaarten toegevoegd die erg leuk zijn om mee te spelen.

quote:
Ik vind het wel mooi dat mensen denken dat er decks zijn die je op de automatische piloot denkt te kunnen spelen. Ook facehunter heeft keuzes om te maken die goed of slecht uit kunnen pakken. Alleen als je na turn 6 nog aan het spelen bent valt dit een beetje weg omdat je hand dan redelijk is uitgeput.
Dat soort decks zijn juist zo populair omdat het aanslaat bij het ''grote publiek''. Iedereen kan er in feite mee spelen. Dit in tegenstelling tot bepaalde decks waar iets meer over nagedacht moet worden. Geeft mij veel meer voldoening om met zo'n deck te ranken, dan met een deck wat iedereen gebruikt.

En no offense, maar 99% van de aggro decks die ik tegenkom...die hoeven niet na te denken hoor ;) ze gaan gewoon zoveel mogelijk face. Ik heb ook wel eens met zo'n deck gespeeld en dan rank je zonder problemen naar een goede rank toe..hoefde ik niet echt over na te denken tbh. Daarom speel ik liever met decks die niet iedereen gebruikt. Geeft mij persoonlijk veel meer voldoening om daarmee te winnen.

Daarnaast heb ik het idee dat er bij zulke face decks veel meer BM'ers zijn. Emotions spammen, ropen, etc. Kom ik bij goede control decks niet tegen.

MAAR er zijn ook goede spelers die met face decks spelen uiteraard! :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_157808320
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:36 schreef Verbal het volgende:

[..]

wil hem proberen, maar mis Boom en Knife Juggler. Tips?

V.
Dr.Boom is een vrij essentiële legendary. Niet per se in dit deck, maar gewoon in het algemeen wel. Dus mocht je nog dust aan het sparen zijn voor een bepaalde kaart, spaar dan door en craft Dr.Boom a.s.a.p.

Een eventuele vervanging is Ragnaros. Mocht je die niet hebben, Piloted Sky Golem? En anders een War Golem met 2 Wisps :7

Knife Juggler is wel vrij essentieel in dit deck, helaas. Ultieme synergy met Haunted Creeper en UTH :o Eventueel kun je het gat opvullen met 1 extra Ironbeak Owl & 1 Shredder.

Of 1 Shredder en 1 Ram Wrangler voor meer control.

Helaas alle 2 nogal bepalende kaarten -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Daarnaast heb ik het idee dat er bij zulke face decks veel meer BM'ers zijn. Emotions spammen, ropen, etc. Kom ik bij goede control decks niet tegen.
Daarom squelch ik standaard mijn tegenstander zodra het kan :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')