abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157931481
Dan moeten we het wat langer uitstellen misschien...zijn er mensen vrij tussen kerst en oud en nieuw? Ik heb dan waarschijnlijk de hele week vrij dus misschien dan ergens?
pi_157931714
godver....ik ging nog ff door mister e....is die challange over krijg ik me toch enorm veel zakken geld op mn kop.....damn.....

Nou dat wordt lache dan. ff mail checken en schade opnemen in gta.....damn
Ich hock in meinem Bonker
pi_157931724
Ik werd eruit geknald...of tenminste...kreeg de melding dat jullie allemaal gingen
Fokkin hackers :(
pi_157931917
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:32 schreef aiemkoel het volgende:
Ik werd eruit geknald...of tenminste...kreeg de melding dat jullie allemaal gingen
Fokkin hackers :(
half miljoen en nu maar hopen op geen mail. had wel de perfecte plek gevonden voor die challenge....op vliegveld kon ik rondjes vliegen...easy ging dat. die ander had 24000 dus ik dacht haal ik makkelijk....helaas bij 20000 was de tijd om. jammer hoor.
Ich hock in meinem Bonker
pi_157931923
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:25 schreef aiemkoel het volgende:
Dan moeten we het wat langer uitstellen misschien...zijn er mensen vrij tussen kerst en oud en nieuw? Ik heb dan waarschijnlijk de hele week vrij dus misschien dan ergens?
Mijn ervaring is, hoe langer de tijd verstrijkt, hoe minder graag mensen nog willen. Van uitstel komt afstel. Kerst en oud en nieuw zijn aardig ver weg.

Klinkt niet aardig maar ik bedoel het niet onaardig; ik zie echter liever dat of Blaadjes of Tornado wacht tot zij meer tijd hebben, waarbij Hork of Blaadjes' of Tornado's plek kan overnemen.
We zijn dan in een week of 2 klaar met de CMC en kunnen er dan later nog 1 doen met degene die afwezig was.
Wat vinden jullie hiervan, Blaadjes/Tornado?

Ik bedoel dit niet lullig en heb geen hekel aan Blaadjes en Tornado (zeg het maar even voor de zekerheid :+ ), ik zoek alleen maar naar oplossingen, want de huidige situatie gaat niet werken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157931947
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:36 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

half miljoen en nu maar hopen op geen mail. had wel de perfecte plek gevonden voor die challenge....op vliegveld kon ik rondjes vliegen...easy ging dat. die ander had 24000 dus ik dacht haal ik makkelijk....helaas bij 20000 was de tijd om. jammer hoor.
Ik zag het...kwam op het eind nog ff de sessie in
pi_157932083
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:37 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Mijn ervaring is, hoe langer de tijd verstrijkt, hoe minder graag mensen nog willen. Van uitstel komt afstel. Kerst en oud en nieuw zijn aardig ver weg.

Klinkt niet aardig maar ik bedoel het niet onaardig; ik zie echter liever dat of Blaadjes of Tornado wacht tot zij meer tijd hebben, waarbij Hork of Blaadjes' of Tornado's plek kan overnemen.
We zijn dan in een week of 2 klaar met de CMC en kunnen er dan later nog 1 doen met degene die afwezig was.
Wat vinden jullie hiervan, Blaadjes/Tornado?

Ik bedoel dit niet lullig en heb geen hekel aan Blaadjes en Tornado (zeg het maar even voor de zekerheid :+ ), ik zoek alleen maar naar oplossingen, want de huidige situatie gaat niet werken.
je mag voor mij hork nemen als die meer tijd heeft. maar het komt er dus op neer dat als je heel de week kan maar(deze week dan toevallig) niet op vrijdag zaterdag avond je weinig tijd hebt?

Het lijkt mij beter dan gewoon aan te geven dat je cmm wil doen op vrijdag en zaterdag avond. dan is dat duidelijk. :)
Ich hock in meinem Bonker
pi_157932216
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:42 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

je mag voor mij hork nemen als die meer tijd heeft. maar het komt er dus op neer dat als je heel de week kan maar(deze week dan toevallig) niet op vrijdag zaterdag avond je weinig tijd hebt?

Het lijkt mij beter dan gewoon aan te geven dat je cmm wil doen op vrijdag en zaterdag avond. dan is dat duidelijk. :)
Mij maakt het niet uit, doordeweeks of in het weekend, ik heb geen voorkeur. Maar we zitten met iemand die niet in het weekend kan en iemand die niet doordeweeks kan. Als jij het kan oplossen dan hoor ik het graag. O+

Wat ik voornamelijk wil is gewoon eindelijk eens beginnen, want het komt er maar niet van. :)

Als jij over een paar weken meer tijd hebt dan kunnen we het dan nog eens over doen? Ik vind het sowieso geen probleem om nog een keer door de heists heen te lopen. Misterrrr-e ook niet gok ik. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157932336
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Mij maakt het niet uit, doordeweeks of in het weekend, ik heb geen voorkeur. Maar we zitten met iemand die niet in het weekend kan en iemand die niet doordeweeks kan. Als jij het kan oplossen dan hoor ik het graag. O+

Wat ik voornamelijk wil is gewoon eindelijk eens beginnen, want het komt er maar niet van. :)

Als jij over een paar weken meer tijd hebt dan kunnen we het dan nog eens over doen? Ik vind het sowieso geen probleem om nog een keer door de heists heen te lopen. Misterrrr-e ook niet gok ik. :)
Nope...I'm game...
(Zou je dan nog een keer 10 miljoen krijgen? :9 )

Wat is jouw schema trouwens? Of kun jij iedere ochtend/middag/avond?
pi_157932362
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:50 schreef aiemkoel het volgende:

[..]

Nope...I'm game...
(Zou je dan nog een keer 10 miljoen krijgen? :9 )
Nope, is eenmalig. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157932425
Je mag hork voor mij nemen. :)

Dan cheat ik zelf die 10 miljoen wel bij elkaar want ik geloof niet dat er nog een keer 3 van jullie meedoen als alleen ik er 10 miljoen mee kan verdienen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_157932488
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 21:52 schreef Blaadjes het volgende:
Je mag hork voor mij nemen. :)

Dan cheat ik zelf die 10 miljoen wel bij elkaar want ik geloof niet dat er nog een keer 3 van jullie meedoen als alleen ik er 10 miljoen mee kan verdienen.
Dan geloof je dat van mij verkeerd. I'm not playing this game for the ****ing money! It's not real man! :P
pi_157932764
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 21:52 schreef Blaadjes het volgende:
Je mag hork voor mij nemen. :)

Dan cheat ik zelf die 10 miljoen wel bij elkaar want ik geloof niet dat er nog een keer 3 van jullie meedoen als alleen ik er 10 miljoen mee kan verdienen.
Zoals aiemkoel zegt: Dat heb je inderdaad verkeerd. Het gaat me sowieso niet om het geld. Het gaat me om de uitdaging. Heb nu 5 miljoen waar ik toch al niks mee doe, dus... :)
Het is meer dat ik van mezelf kan zeggen: Dat heb ik/dat hebben wij toch even klaargespeeld!
Je hebt dus in ieder geval al 2 handlangers.

quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:50 schreef aiemkoel het volgende:

Wat is jouw schema trouwens? Of kun jij iedere ochtend/middag/avond?
Ik kan in principe elke avond en de hele zaterdag en zondag ook, uitzonderingen daargelaten. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157932767
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 21:54 schreef aiemkoel het volgende:

[..]

Dan geloof je dat van mij verkeerd. I'm not playing this game for the ****ing money! It's not real man! :P
:D

Nou ja ik bedoel het is nu al lastig te regelen laat staan als er 3 bijzitten voor wie de challenge eraf is.
Ich hock in meinem Bonker
pi_157932810
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 22:03 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

:D

Nou ja ik bedoel het is nu al lastig te regelen laat staan als er 3 bijzitten voor wie de challenge eraf is.
Die challenge blijft er op, want het is gewoon opperste concentratie om 4 hel-heists door te komen zonder dood te gaan. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157932923
Enfin, dan wil ik voorstellen dat Misterrrr-e, Tornado, Hork en ik aanstaande weekend beginnen met de CMC (heb je tijd, Hork?) en dat we ergens daarna met jou starten op data waar jij kan.

Wil Divje niet trouwens?
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157933279
zou grappig zijn als hork geen tijd heeft. kun je altijd mij vragen ik heb immers tijd zaterdag overdag en zondag tot 3. _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_157933397
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:18 schreef Blaadjes het volgende:
zou grappig zijn als hork geen tijd heeft. kun je altijd mij vragen ik heb immers tijd zaterdag overdag en zondag tot 3. _O-
Ik heb wat anders gehoord, maar ja, je weet het niet he. Schoonouders op bezoek, Sinterklaas op bezoek, huis 15 meter de grond in gezakt door een sinkhole... ;(
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157933577
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:21 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ik heb wat anders gehoord, maar ja, je weet het niet he. Schoonouders op bezoek, Sinterklaas op bezoek, huis 15 meter de grond in gezakt door een sinkhole... ;(
had mijn huis dat maar gedaan. was godver 30k kwijt om mijn tuintje op te hogen.

Is dus geen aanrader als je 3 hoog woont.
Ich hock in meinem Bonker
pi_157933811
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:26 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

had mijn huis dat maar gedaan. was godver 30k kwijt om mijn tuintje op te hogen.

Is dus geen aanrader als je 3 hoog woont.
_O-
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157937546
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Enfin, dan wil ik voorstellen dat Misterrrr-e, Tornado, Hork en ik aanstaande weekend beginnen met de CMC (heb je tijd, Hork?) en dat we ergens daarna met jou starten op data waar jij kan.

Wil Divje niet trouwens?
Wat. Die criminal mastermind challenge? Nope :D
Ik doe veelvuldig aan fuckups.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 1 december 2015 @ 07:14:53 #247
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_157938537
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Enfin, dan wil ik voorstellen dat Misterrrr-e, Tornado, Hork en ik aanstaande weekend beginnen met de CMC (heb je tijd, Hork?) en dat we ergens daarna met jou starten op data waar jij kan.

Wil Divje niet trouwens?
^O^
pi_157940243
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 01:07 schreef Divje het volgende:

[..]

Wat. Die criminal mastermind challenge? Nope :D
Ik doe veelvuldig aan fuckups.
;(
Kun je niet een beetje oefenen en later met CMC #2 mee doen? Voor zover bij mij bekend ben je toch echt geen slechte speler. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 07:14 schreef lesleyyb het volgende:

[..]

^O^
*O*
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_157940289
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

;(
Kun je niet een beetje oefenen en later met CMC #2 mee doen? Voor zover bij mij bekend ben je toch echt geen slechte speler. :)

[..]

*O*
Zou wel kunnen, maar dan blijft wel staan dat ik met een controller speel :@ (vandaar vele fuckups wb schieten enzulks) en dat ik bepaalde delen van heists nog nooit heb gedaan :D
Rijden en vliegen is geen probleem 8-)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_157941498
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:34 schreef Divje het volgende:

[..]

Zou wel kunnen, maar dan blijft wel staan dat ik met een controller speel :@ (vandaar vele fuckups wb schieten enzulks) en dat ik bepaalde delen van heists nog nooit heb gedaan :D
Rijden en vliegen is geen probleem 8-)
Heb je geen auto-aim met een controller dan?
Evengoed geen probleem dat je niks raakt, zolang jij maar niet geraakt wordt. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')