abonnement Unibet Coolblue
pi_157561682
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HET ONDENKELIJKE IS GEBEURT
De grootste emotionele dramabitch van de UFC en tevens de nog nooit verslagen kampioen van de dames is verslagen door haar eigen domheid en emotionaliteit.


Vier het hier met mij mee terwijl ik buiten rondjes ga rennen in me nakie

P.s: Spijt dat ik geen 100 euro heb ingezet op Holm zou dik money betekenen
pi_157561699
Wow, just wow. Had ik niet gedacht. Het was al verrassend dat de match niet binnen een paar minuten in de eerste rond al beslist was door een armbar. :o
pi_157561808
Overigens ben ik geen Rousey hater in tegenstelling tot veel mensen in Nederland.

Jij noemt het een emotionele dramabitch, maar ze is gewoon erg dedicated to the sport. Daarbij komt ze wel oprecht over in haar emotionaliteit.
pi_157561819
Wie?
pi_157561868
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 08:04 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wie?
Mensen die doen alsof ze een van de grootste vrouwelijke atleten wereldwijd niet kennen. :')
pi_157561950
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 08:04 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wie?
Voormalig judoka (brons op de Spelen in 2008 samen met Edith Bosch) ging mixed martial arts doen en dat ging haar goed af. Ze won de Strikeforce titel en later de UFC titel en ze was tot op heden ongeslagen. Ze finishte zelfs al haar gevechten in de eerste ronde op één rematch na. Vannacht ging ze haar titel wederom verdedigen in Melbourne tegen voormalig wereldkampioen kickboksen Holly Holm.

En toen gebeurde het volgende:
pi_157561967
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 08:16 schreef Wintar het volgende:

[..]

Mensen die doen alsof ze een van de grootste vrouwelijke atleten wereldwijd niet kennen. :')
Iemand die een beetje kan meppen? :')
pi_157561973
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 08:41 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Iemand die een beetje kan meppen? :')
Dat kan ze juist niet haar achtergrond is judo dat heeft niks met meppen te maken dus ging ze vannacht knockout tegen een kickbokster.
pi_157561983
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 08:42 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat kan ze juist niet haar achtergrond is judo dat heeft niks met meppen te maken dus ging ze vannacht knockout tegen een kickbokster.
Haar prestaties in judo zijn mi toch minder als ik dit zo lees.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 08:44:49 ]
pi_157561994
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 08:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Haar prestaties in judo zijn mi toch minder als ik dit zo lees.
Omdat ze pas 21 was in 2008.
pi_157561995
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 08:41 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Iemand die een beetje kan meppen? :')
MMA is wel wat meer dan alleen meppen, bovendien is dat nu net niet haar sterkste kant.

Ik denk dat MMA fysiek gezien een van de meest veeleisende sporten is, die het meest van je lichaam vergt. In Nederland leeft deze sport nog niet zo, maar wereldwijd wordt deze sport steeds populairder. Ik denk dat dit over 10 jaar een van de grootste sporten ter wereld is. En nogmaals, ik denk dat de atleten die niet in de hoogte gewichtsdivisies uitkomen, veel atletischer zijn dan veel beoefenaars van andere sporten.
Dus waarom spreek je er met zo'n dedain over?
pi_157562008
Dit wordt echt niet de grootste sport hoor.
Fanboy.

Mijn dedain ontstaat door jouw onrealistische beeldvorming.

Zij is blijkbaar goed in haar vak, net als al die andere miljoenen topsporters.
Een van de grootste sportvrouwen??
Haha.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2015 08:53:12 ]
pi_157562097
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 08:52 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Dit wordt echt niet de grootste sport hoor.
Fanboy.
Een van de grootste sporten zei ik. Niet dé grootste sport, dat is iets heel anders.

quote:
Zij is blijkbaar goed in haar vak, net als al die andere miljoenen topsporters.
Een van de grootste sportvrouwen??
Haha.
Een van de grootste vrouwelijk atleten ja. Jij onderschat enorm hoe athletisch dit soort MMA vechters zijn, en vooral wat voor conditie ze hebben. En dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van inspanningsfysiologen e.d. Een atleet als Jon Jones kan met 2 vingers in zijn neus 90 minuten over een voetbalveld rennen, maar of een topvoetballer als Messi 5 ronden MMA conditioneel gezien aan kan betwijfel ik serieus.

Nu is conditie natuurlijk lang niet het enige wat het atletisch karakter van een sport bepaalt, maar ik wil het wel even opmerken als reactie op jouw reactie waarop jij doet alsof het niet meer dan wat meppen is. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Wintar op 15-11-2015 09:19:51 ]
pi_157562189
^ Leuk.

De gemiddelde mannelijke kickbokser uit de lokale gym laat geen spaan heel van Rousey of welk vrouwelijke MMA vechter dan ook.

Bovendien een non-sport.

[ Bericht 5% gewijzigd door Intellectueel op 15-11-2015 09:35:01 ]
pi_157562691
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 09:28 schreef Intellectueel het volgende:
^ Leuk.

De gemiddelde mannelijke kickbokser uit de lokale gym laat geen spaan heel van Rousey of welk vrouwelijke MMA vechter dan ook.

Bovendien een non-sport.
Goede vergelijking, op een motor zet ik een nieuwe WR op de marathon.

quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 10:19 schreef Johnny-V het volgende:
Thx voor de spoiler klootzak


#AndNew
pi_157562726
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 09:12 schreef Wintar het volgende:

[..]

Een van de grootste sporten zei ik. Niet dé grootste sport, dat is iets heel anders.

[..]

Een van de grootste vrouwelijk atleten ja. Jij onderschat enorm hoe athletisch dit soort MMA vechters zijn, en vooral wat voor conditie ze hebben. En dat is niet alleen mijn mening, maar ook die van inspanningsfysiologen e.d. Een atleet als Jon Jones kan met 2 vingers in zijn neus 90 minuten over een voetbalveld rennen, maar of een topvoetballer als Messi 5 ronden MMA conditioneel gezien aan kan betwijfel ik serieus.

Nu is conditie natuurlijk lang niet het enige wat het atletisch karakter van een sport bepaalt, maar ik wil het wel even opmerken als reactie op jouw reactie waarop jij doet alsof het niet meer dan wat meppen is. :')
pi_157562991
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:24 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
LOL. zo voorspelbaar. Ik wist al dat er foto's van Roy Nelson of Mark Hunt zouden komen. Zó voorspelbaar. :') :') :')

Daarom had ik het bewust dit voorbehoud al gemaakt. Omdat je nogal voorspelbaar bent.

quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 08:47 schreef Wintar het volgende:

[..]

MMA is wel wat meer dan alleen meppen, bovendien is dat nu net niet haar sterkste kant.

Ik denk dat MMA fysiek gezien een van de meest veeleisende sporten is, die het meest van je lichaam vergt. In Nederland leeft deze sport nog niet zo, maar wereldwijd wordt deze sport steeds populairder. Ik denk dat dit over 10 jaar een van de grootste sporten ter wereld is. En nogmaals, ik denk dat de atleten die niet in de hoogte gewichtsdivisies uitkomen, veel atletischer zijn dan veel beoefenaars van andere sporten.
pi_157563687
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:43 schreef Wintar het volgende:

[..]

LOL. zo voorspelbaar. Ik wist al dat er foto's van Roy Nelson of Mark Hunt zouden komen. Zó voorspelbaar. :') :') :')

Daarom had ik het bewust dit voorbehoud al gemaakt. Omdat je nogal voorspelbaar bent.

[..]

Slaat toch nergens op wat je roept. Messi en Ronaldo kunnen ook wel 5 rondjes rondrennen in de octagon. :')

quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:43 schreef Wintar het volgende:

[..]

LOL. zo voorspelbaar. Ik wist al dat er foto's van Roy Nelson of Mark Hunt zouden komen. Zó voorspelbaar. :') :') :')

Daarom had ik het bewust dit voorbehoud al gemaakt. Omdat je nogal voorspelbaar bent.

[..]

Oh ik kan er genoeg opnoemen uit de lagere gewichtsklassen die er niet fit uit zien hoor.
pi_157565664
deze shit kijken :') fucking triest
pi_157566919
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 11:24 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Slaat toch nergens op wat je roept. Messi en Ronaldo kunnen ook wel 5 rondjes rondrennen in de octagon. :')
Rondjes rennen is dan ook niet vermoeiend. :) Clinchen etc. daarentegen zuigt je echt leeg qua energie. Wel eens geprobeerd?

quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:32 schreef Anoonumos het volgende:
deze shit kijken :') fucking triest
Waar kijk jij liever naar dan? 22 miljonairs die achter een bal aanrennen? :')
  zondag 15 november 2015 @ 14:44:22 #21
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157567254
Schopje SPT en opgeruimd
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157569794
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:30 schreef Wintar het volgende:

[..]

Rondjes rennen is dan ook niet vermoeiend. :) Clinchen etc. daarentegen zuigt je echt leeg qua energie. Wel eens geprobeerd?

[..]

Waar kijk jij liever naar dan? 22 miljonairs die achter een bal aanrennen? :')
Ik heb een lange periode gekickbokst en dat is zeker niet alleen maar dom meppen net zoals voetballen niet alleen maar dom achter een bal aanrennen is. Ja het is ook enorm zwaar, maar dat is zwemmen ook en daar kijkt behalve de OS ook geen kip naar. Er zitten zeker een paar topatleten tussen hoor (Jones, Rousey, GSP, Silva enz), maar je moet ook nageven dat er genoeg freaks tussen zitten, waar die Amerikanen helemaal gek van worden en die daar puur voor de show vechten. Die freakshows houden ze van in Amerika, in de rest van de wereld minder. Sommige partijen zijn zo kansloos en puur opgezet om zoveel mogelijk geld te genereren. In Amerika is het heel groot in de rest van de wereld zal het niet veel worden. Daar is kickboksen al een stuk groter en dat mag niet eens een mondiale sport worden genoemd. Typisch een sport dat leuk is om te zien, maar voor de grote menigte niet leuk om te doen. En dat bepaald grotendeels de populariteit.
  zondag 15 november 2015 @ 19:57:34 #23
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_157576730
In Azie is het ook een zeer grote sport als je kijkt naar Japanse MMA (Pancrase / Shootoo / Dream / Rizin), chinese San Da (en Art of War), OneFC.

Ja vroeger had je K-1 en PrideFC, en ja ze zijn ter zielen... Nogsteeds zul je zien dat de nieuwe organisaties rustig aan weer terug aan het komen zijn naar oud niveau.
nec cito nec tarde
pi_157577366
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:14 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Ik heb een lange periode gekickbokst en dat is zeker niet alleen maar dom meppen net zoals voetballen niet alleen maar dom achter een bal aanrennen is. Ja het is ook enorm zwaar, maar dat is zwemmen ook en daar kijkt behalve de OS ook geen kip naar. Er zitten zeker een paar topatleten tussen hoor (Jones, Rousey, GSP, Silva enz), maar je moet ook nageven dat er genoeg freaks tussen zitten, waar die Amerikanen helemaal gek van worden en die daar puur voor de show vechten. Die freakshows houden ze van in Amerika, in de rest van de wereld minder. Sommige partijen zijn zo kansloos en puur opgezet om zoveel mogelijk geld te genereren. In Amerika is het heel groot in de rest van de wereld zal het niet veel worden. Daar is kickboksen al een stuk groter en dat mag niet eens een mondiale sport worden genoemd. Typisch een sport dat leuk is om te zien, maar voor de grote menigte niet leuk om te doen. En dat bepaald grotendeels de populariteit.
Ik voetbal en kickboks en kan wel stellen dat kickboksen conditioneel veel zwaarder is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')