abonnement Unibet Coolblue
pi_157519654



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)


PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157519665
Geen idee waarom er nog geen nieuw topic was!

In de aanbieding:

http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-975583.html

Heb er zelf ook één, en zojuist weer twee besteld!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157520591
Kijk, dit lijkt mij nou handig:



2400mAh accu voor de Xiaomi Yi, standaard is 1010mAh en zou accuduur dus moeten verdubbelen.
Helaas alleen te vinden in een kit met accu, extern scherm en diepe waterproof door.
Dat scherm hoef ik niet namelijk.

Accuduur is wel wat slecht namelijk; ik haal met in 2K met 35mb/s script 5 kwartier...
pi_157521654
DX.com geeft geen afbeeldingen weer meer mensen hier last van?
pi_157521785
Neuh. Check je adblock/scriptblock-instellingen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157521860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef shiznuts het volgende:
Neuh. Check je adblock/scriptblock-instellingen.
Dit, ik heb het ook maar als ik de adblocker uitschakel doet hij het wel gewoon prima. De plugin herkent dus bepaalde gewone afbeeldingen als ads.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157539225
Zo, tijdje afwezig geweest en de laatste weken even alle gemiste topics doorgelezen (toch van 6-12maanden). Hoopte een paar hebbedingetjes tegen te komen zoals vorig jaar in de categorie SJ camera's of de earson speaker maar helaas. Onder tussen wel de Blitzwolf lader gehaald waar ik tevreden over ben.

Heb ook een bluedio Bluetooth koptelefoon gekocht (ongeveer 5maandjes in bezit) en voor dat geld is geen slechte keus. Ook d'r bluedio Bluetooth in ears om te sporten, alleen vielen zij een beetje tegen. Geluidskwaliteit valt mij een beetje tegen en hij kraakt zo nu en dan of het geluid valt tijdelijk even weg als ik mijn telefoon in m'n broekzak heb. Als m'n telefoon in mijn vest of jas zit is het geen probleem.

Zag in het vorige topic de vraag of die MFI lightning kabels van blitzwolf het doen. Bij mij werken ze super heb er nog 2 onderweg voor in de auto en voor op werk. Die van xiaomi doet het ook, is alleen wel duurder. Heb ze niet getest qua snelheid.
  zaterdag 14 november 2015 @ 18:42:41 #9
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157550269
quote:
Ibood is volgens mij het laatste jaar? al niet veel goedkoper als normaal.
  zaterdag 14 november 2015 @ 18:50:33 #10
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157550396
quote:
Ik moest er ook hard om lachen. IBOOD is echt naaierij 9 van de 10 keer.

Heel soms met duurdere elektronica dat ze de mediamarkten uit de markt prijzen, maar verder is het gewoon klote.
pi_157551955
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 18:42 schreef hiddit het volgende:

[..]

Ibood is volgens mij het laatste jaar? al niet veel goedkoper als normaal.
Dat valt in dit geval reuze mee:
https://m.bol.com/nl/p/he(...)en/9200000010913788/

Maar de vaste topicvolgers zijn bekend met deze variant ;):
http://m.banggood.com/Wat(...)tphone-p-911696.html
  zaterdag 14 november 2015 @ 20:20:28 #12
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157552291
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 20:02 schreef J.B. het volgende:

[..]

Dat valt in dit geval reuze mee:
https://m.bol.com/nl/p/he(...)en/9200000010913788/

Maar de vaste topicvolgers zijn bekend met deze variant ;):
http://m.banggood.com/Wat(...)tphone-p-911696.html
Dat valt inderdaad wel mee ik kom er al een tijd niet meer :X
  zondag 15 november 2015 @ 00:11:36 #13
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157558996
Revpolen wilde deze toch aanschaffen in China?

7 euro Action,

  zondag 15 november 2015 @ 00:38:24 #14
443459 AldFern
Bier? Nee dankje.
pi_157559682
De nieuwe Piston Hybrid's maar besteld op Gearbest voor ~16 Euro incl. tracking. Nu maar hopen dat ik niet in aanraking kom met hun aftersales.
pi_157559864
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 00:11 schreef monkeybrain het volgende:
Revpolen wilde deze toch aanschaffen in China?

7 euro Action,

[ afbeelding ]
Die LED filament lampen kun je voor dat geld ook haast niet uit China halen. :P
pi_157562952
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2015 20:02 schreef J.B. het volgende:

[..]

Dat valt in dit geval reuze mee:
https://m.bol.com/nl/p/he(...)en/9200000010913788/

Maar de vaste topicvolgers zijn bekend met deze variant ;):
http://m.banggood.com/Wat(...)tphone-p-911696.html
Zie je ook het verschil in specs vogens de tekst op de sites?

EARSON 151:Playtime lasts for 5 hours at least Aux in function
HERCULES:Gaat tot 14 uur mee

Ik hou het overigens wel bij mijn Xioami speaker voor 13-15 euro :)
pi_157563639
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 10:40 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Zie je ook het verschil in specs vogens de tekst op de sites?

EARSON 151:Playtime lasts for 5 hours at least Aux in function
HERCULES:Gaat tot 14 uur mee

Ik hou het overigens wel bij mijn Xioami speaker voor 13-15 euro :)
De earson gaat veel langer mee als 5 uur ;) zelfs via bluetooth.
  zondag 15 november 2015 @ 11:48:38 #18
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157564079
Die Earson is trouwens sowieso niets bijzonders. Die van Xiaomi is echt stukken beter qua geluid.
  zondag 15 november 2015 @ 11:56:51 #19
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157564241
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 11:48 schreef BadderHaring het volgende:
Die Earson is trouwens sowieso niets bijzonders. Die van Xiaomi is echt stukken beter qua geluid.
Dat is niet zo.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 15 november 2015 @ 12:01:57 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157564325
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 11:48 schreef BadderHaring het volgende:
Die Earson is trouwens sowieso niets bijzonders. Die van Xiaomi is echt stukken beter qua geluid.
Daar ben ik het niet mee eens :P
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2015 11:22 schreef Jonmen het volgende:

[..]

De earson gaat veel langer mee als 5 uur ;) zelfs via bluetooth.
Inderdaad, gebruik hem nu regelmatig maar 5 uren haalt hij met het grootste gemak hier :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157564938
Heren vandaag laatste dagje dat je mee kan doen met de prijsvraag voor de bluboo xtouch ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 15 november 2015 @ 12:56:27 #22
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_157565280
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 12:34 schreef rene90 het volgende:
Heren vandaag laatste dagje dat je mee kan doen met de prijsvraag voor de bluboo xtouch ;)
thanks!
Starbucks, waar blijf je
pi_157565843
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 00:11 schreef monkeybrain het volgende:
Revpolen wilde deze toch aanschaffen in China?

7 euro Action,

[ afbeelding ]
Kan je niet beter voor 1 euro zo'n stekker halen waar een USB slot in zit?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zondag 15 november 2015 @ 13:48:34 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157565949
quote:
16s.gif Op zondag 15 november 2015 11:56 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dat is niet zo.
Ik heb er twee gehad die beide bijzonder snel begonnen te kraken bij hoger volume. Klinken bovendien zeer blikkerig in het hoog en wollig in het laag, zijn niet in balans. Gewoon slechte speakers.

De Xiaomi is ook geen topper, maar daar kan ik tenminste naar luisteren zonder de neiging te krijgen het ding over de schutting te flikkeren.
  zondag 15 november 2015 @ 13:52:21 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157566037
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:42 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Kan je niet beter voor 1 euro zo'n stekker halen waar een USB slot in zit?
Een lader van een euro?
Beter van niet.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157566046
Verdomd. Hier moet ik nu ook de pakjes gaan ophalen. Vorige maand deden ze alles nog bezorgen :( Is dit nu alleen bij CN post zo of ook Singapore post ed?
pi_157566162
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Een lader van een euro?
Beter van niet.
Als in kwalitatief slecht? Bij de action heb je zat van die dingen volgens mij is dat best veilig namelijk
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  zondag 15 november 2015 @ 14:01:57 #28
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157566240
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:52 schreef davedavy het volgende:
Verdomd. Hier moet ik nu ook de pakjes gaan ophalen. Vorige maand deden ze alles nog bezorgen :( Is dit nu alleen bij CN post zo of ook Singapore post ed?
Zover ik weet alleen CN, SG komt niet uit China natuurlijk ;)

quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 13:58 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Als in kwalitatief slecht? Bij de action heb je zat van die dingen volgens mij is dat best veilig namelijk
Ja, ook bij de goedkope Action laders heb ik zo mijn twijfels. Eerder hadden ze daar voor een paar euro Philips laders, die waren wel redelijk dacht ik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157566525
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 14:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zover ik weet alleen CN, SG komt niet uit China natuurlijk ;)
Nja dan vanaf nu dan maar CN post mijden. Heb Mistertao nu laten versturen via Malaysia post.
pi_157569716
Ik dacht ik ga eens zoeken naar een grappige klikosticker, dus ik vulde heel naïef "fun garbage sticker" in en ik kreeg meer dan ik om vroeg...

http://nl.aliexpress.com/(...)=fun+garbage+sticker
pi_157572975
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:12 schreef Skiet het volgende:
Ik dacht ik ga eens zoeken naar een grappige klikosticker, dus ik vulde heel naïef "fun garbage sticker" in en ik kreeg meer dan ik om vroeg...

http://nl.aliexpress.com/(...)=fun+garbage+sticker
Nja. Is maar wat je denkt van 'fun. :')
  zondag 15 november 2015 @ 19:48:28 #32
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157576229
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 16:12 schreef Skiet het volgende:
Ik dacht ik ga eens zoeken naar een grappige klikosticker, dus ik vulde heel naïef "fun garbage sticker" in en ik kreeg meer dan ik om vroeg...

http://nl.aliexpress.com/(...)=fun+garbage+sticker
Je afvalcontainer valt wél op als je die dingen erop plakt!
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_157599575
Ik krijg op de mobile site van banggood de hele tijd een banner voor 10% off als ik de app download, maar nu ik dat gedaan heb zie ik eigenlijk niet hoe ik dat voor elkaar krijg. Wil iets van 130 dollar kopen dus dan vind ik 10 pct wel de moeite waard.
pi_157603368
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 15:08 schreef bierjoost het volgende:
Ik krijg op de mobile site van banggood de hele tijd een banner voor 10% off als ik de app download, maar nu ik dat gedaan heb zie ik eigenlijk niet hoe ik dat voor elkaar krijg. Wil iets van 130 dollar kopen dus dan vind ik 10 pct wel de moeite waard.
Al in de app het afrekenproces gestart?
  maandag 16 november 2015 @ 20:13:03 #35
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_157607789
http://www.buyincoins.com/item/63665.html

Zou t kunnen dat deze fake zijn?
Vind het geluid echt niet denderend.. vrij slecht zelfs.

Ze zien er wel qua build quality, doosje, aansluiten etc heel goed uit.
  maandag 16 november 2015 @ 20:28:15 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157607845
Meizu pullin' a Xiaomi... :P

http://www.meizu.com/accesory/hd50/summary.htmlhttp://world.tmall.com/item/523779569755.htmhttp://www.gearbest.com/headsets/pp_265038.htmlhttp://www.everbuying.com/product1114657.html
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:26 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.buyincoins.com/item/63665.html

Zou t kunnen dat deze fake zijn?
Vind het geluid echt niet denderend.. vrij slecht zelfs.

Ze zien er wel qua build quality, doosje, aansluiten etc heel goed uit.
Geluid is ook niet zo goed als de Piston V2, nee. Comfort daarentegen up by much.
Maar kan natuurlijk zijn dat het neppers zijn. Al heeft Banggood ze ook weleens (dan al niet als fout) rond die prijs weggedaan een keer. Maar daar ze wel claimen 100% brand en Original Xiaomi te zijn... who knows. Maar ook voorheen geshipte oortjes die origineel zouden moeten zijn, of powerbanks ofzo zijn fake gebleken. Dus echte garantie heb je niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157608014
quote:
2s.gif Op maandag 16 november 2015 20:28 schreef shiznuts het volgende:
Geluid is ook niet zo goed als de Piston V2, nee. Comfort daarentegen up by much.
Maar kan natuurlijk zijn dat het neppers zijn. Al heeft Banggood ze ook weleens (dan al niet als fout) rond die prijs weggedaan een keer. Maar daar ze wel claimen 100% brand en Original Xiaomi te zijn... who knows. Maar ook voorheen geshipte oortjes die origineel zouden moeten zijn, of powerbanks ofzo zijn fake gebleken. Dus echte garantie heb je niet.
Zou t vergelijkbaar moeten zijn met een origineel iPhone 6 oortje?
  maandag 16 november 2015 @ 20:33:31 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157608027
iPhone. :') :r

Geen idee. :+ Kan het wel eens zijn met:
quote:
Vind het geluid echt niet denderend.. vrij slecht zelfs
Maar waren ook mensen die schijnbaar gauw tevreden zijn en er lof over spraken.
Soort van Beauty is in the eye ear of the beholder listener. :+ Ofzo. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 16 november 2015 @ 20:34:31 #40
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157608052
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:32 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Zou t vergelijkbaar moeten zijn met een origineel iPhone 6 oortje?
Dat is toch ook gewoomn rommel?
pi_157608086
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2015 20:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is toch ook gewoomn rommel?
Die staan dacht ik best goed te boek.
maargoed, dat is't enige vergelijkingsmateriaal wat ik even in de buurt heb.
pi_157608843
quote:
2s.gif Op maandag 16 november 2015 20:28 schreef shiznuts het volgende:
Meizu pullin' a Xiaomi... :P
[ afbeelding ]
http://www.meizu.com/accesory/hd50/summary.htmlhttp://world.tmall.com/item/523779569755.htmhttp://www.gearbest.com/headsets/pp_265038.htmlhttp://www.everbuying.com/product1114657.html

[..]

Geluid is ook niet zo goed als de Piston V2, nee. Comfort daarentegen up by much.
Maar kan natuurlijk zijn dat het neppers zijn. Al heeft Banggood ze ook weleens (dan al niet als fout) rond die prijs weggedaan een keer. Maar daar ze wel claimen 100% brand en Original Xiaomi te zijn... who knows. Maar ook voorheen geshipte oortjes die origineel zouden moeten zijn, of powerbanks ofzo zijn fake gebleken. Dus echte garantie heb je niet.
Welke is beter eigenlijke die van Meizu of Xiaomi?
  maandag 16 november 2015 @ 20:56:39 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157608894
Niet echt fan van de Xiaomi (hij is ok-ish, maar voor dat geld mag je meer verwachten imho) en de Meizu is net released maar nog niet beschikbaar om direct te shippen als ik het goed heb, zijn nog geen impressies van. 't Is dat ik http://www.mp4nation.net/blog/ volg.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157609244
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 20:26 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.buyincoins.com/item/63665.html

Zou t kunnen dat deze fake zijn?
Vind het geluid echt niet denderend.. vrij slecht zelfs.

Ze zien er wel qua build quality, doosje, aansluiten etc heel goed uit.
De V2 klinkt wat voller maar om de V3 slecht te noemen...absoluut niet. Misschien heb je een almost doa ontvangen of ben je erg verwend, dat kan natuurlijk ook. :P, maar dan snap ik niet dat je chinese dopjes van twee tientjes koopt...
pi_157609291
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 21:05 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

De V2 klinkt wat voller maar om de V3 slecht te noemen...absoluut niet. Misschien heb je een doa of ben je erg verwend, dat kan natuurlijk ook. :P
Ik heb hem inmiddels uitgedaan, ik vind't echt niet om aan te horen. Resoneert een beetje in mijn oor zelfs. Zou dus DOA kunnen zijn.
Heb twee setjes besteld (ik dacht handig voor de feestdagen) dus zal kijken wat het andere setje doet als die binnen is.
pi_157618548
2,5 week geleden wat besteld bij banggood, nog steeds niet binnen.
ben ik niet gewend, normaal is het binnen 5 dagen al binnen van banggood
pi_157618582
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:26 schreef bd-casemod het volgende:
2,5 week geleden wat besteld bij banggood, nog steeds niet binnen.
ben ik niet gewend, normaal is het binnen 5 dagen al binnen van banggood
Dan heb je een aantal keer mazzel gehad. Ik heb het meestal binnen 3 weken wel binnen, vaak eerder richting de 2 weken. Maar.....laatst ook iets pas na 4 weken binnen dus geen reden voor paniek als het wat later is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157618613
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:26 schreef bd-casemod het volgende:
2,5 week geleden wat besteld bij banggood, nog steeds niet binnen.
ben ik niet gewend, normaal is het binnen 5 dagen al binnen van banggood
het is (georganiseerde) chaos hier op bij de koeriersdiensten. SF Express (de grootste koeriersdienst in China) heeft vanwege 11-11 tijdelijk 250.000 extra mensen ingehuurd.

Dus je pakketje kan wat langer onderweg zijn als het nog in China lag op 11.11
  CHI shopkeeper dinsdag 17 november 2015 @ 10:32:41 #49
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157618673
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:29 schreef Kenzi het volgende:

[..]

het is (georganiseerde) chaos hier op bij de koeriersdiensten. SF Express (de grootste koeriersdienst in China) heeft vanwege 11-11 tijdelijk 250.000 extra mensen ingehuurd.

Dus je pakketje kan wat langer onderweg zijn als het nog in China lag op 11.11
True, zelfs m'n pakketje uit Shenzhen doet er al 6 dagen over ;(
pi_157618687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dan heb je een aantal keer mazzel gehad. Ik heb het meestal binnen 3 weken wel binnen, vaak eerder richting de 2 weken. Maar.....laatst ook iets pas na 4 weken binnen dus geen reden voor paniek als het wat later is.
Dan zal hij 1 deze dagen gewoon op de mat liggen!
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:10:00 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157619268
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 10:29 schreef Kenzi het volgende:

[..]

het is (georganiseerde) chaos hier op bij de koeriersdiensten. SF Express (de grootste koeriersdienst in China) heeft vanwege 11-11 tijdelijk 250.000 extra mensen ingehuurd.

Dus je pakketje kan wat langer onderweg zijn als het nog in China lag op 11.11
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
2015-11-09 22:31
Beijing airport and left
2015-11-09 22:31
Beijing airport terminal, left hand navigation
2015-11-09 22:25
Beijing airport terminal, arrival

en

2015-11-10 10:17
Beijing, shipment
2015-11-10 02:29
Beijing airport terminal, left hand navigation
2015-11-10 02:07
Beijing airport terminal, arrival
2015-11-09 15:45
Exchange Bureau in Beijing, has been exported

Zal dan nog wel even duren.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:41:08 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157619900
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 17 november 2015 @ 12:06:20 #53
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_157620476
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Oh, jammer doet nu weer gewoon 22$ :'(.
Helaas :P
  dinsdag 17 november 2015 @ 12:16:55 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157620707



Dubbelzijdige micro USB kabel ook binnen hier :D. Lijkt prima kwaliteit, de connector voor de USB is in ieder geval al beter dan die van mijn Remax kabels. De laadsnelheid op mijn LG G3 lijkt ook prima. Zal vanavond nog even proberen op mijn tablet en andere telefoon :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157627128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:16 schreef RobertNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dubbelzijdige micro USB kabel ook binnen hier :D. Lijkt prima kwaliteit, de connector voor de USB is in ieder geval al beter dan die van mijn Remax kabels. De laadsnelheid op mijn LG G3 lijkt ook prima. Zal vanavond nog even proberen op mijn tablet en andere telefoon :)
Heb ook net die kabels binnen.
Niet alleen de micro-usb plug is omkeerbaar:) ook de gewone USB connector.
Volgens de tester laat de kabel 1.69A door.
pi_157627658
Hopelijk heb ik ze ook snel binnen :) Heb ze in de pre-oder destijds al besteld.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:19:37 #57
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157628087
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Zal dan nog wel even duren.
valt mee, 1 ligt al op het postkantoor.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:30:41 #58
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_157628295
Wat kunnen sommige chinezen toch slecht tellen.
Nu al twee keer in een maand tijd een pakketje van AliExpress, waarbij ik twee stuks besteld heb en er maar één ontvang. :')
  woensdag 18 november 2015 @ 03:18:19 #59
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157640872
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:02 schreef rene90 het volgende:
Hopelijk heb ik ze ook snel binnen :) Heb ze in de pre-oder destijds al besteld.
Deze komen ook uit de pre-order weg Banggood levert ook hier in het oosten vrij snel :P.
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 17:40 schreef julius123 het volgende:

[..]

Heb ook net die kabels binnen.
Niet alleen de micro-usb plug is omkeerbaar:) ook de gewone USB connector.
Volgens de tester laat de kabel 1.69A door.
Dat zit wel goed dus, op mijn andere telefoon ging het ook perfect. Snel genoeg in ieder geval.

quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 18:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

valt mee, 1 ligt al op het postkantoor.
Dat is het altijd een beetje, je kan er geen pijl op trekken _O-
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157641786
Blitzwolf heeft klaarblijkelijk ook een powerbank waarmee je de auto kan starten (hoewel ik lichtelijk sceptisch ben):
http://www.banggood.com/B(...)r-Bank-p-981964.html
Zit nog wel een aardig filmpje bij :9
pi_157641909
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:00 schreef J.B. het volgende:
Blitzwolf heeft klaarblijkelijk ook een powerbank waarmee je de auto kan starten (hoewel ik lichtelijk sceptisch ben):
http://www.banggood.com/B(...)r-Bank-p-981964.html
Zit nog wel een aardig filmpje bij :9
"he doesn't know" ...ik zou haar de auto uit schoppen :P

deze powerbank doet ongeveer 200-300 amps, is voor de meeste kleine auto's zat. Een dikke V8 of truck ga je er niet mee starten., Die vragen iets meer.
  CHI shopkeeper woensdag 18 november 2015 @ 09:21:27 #62
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157642043
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:00 schreef J.B. het volgende:
Blitzwolf heeft klaarblijkelijk ook een powerbank waarmee je de auto kan starten (hoewel ik lichtelijk sceptisch ben):
http://www.banggood.com/B(...)r-Bank-p-981964.html
Zit nog wel een aardig filmpje bij :9
Ja dat is één van de meest tenenkrommende filmpjes die we online hebben denk ik. :') De filmpjes die zijn tegengehouden en uiteindelijk nooit zijn geüpload zijn helemaal hilarisch, maar die konden echt niet, naar onze Westerse maatstaven. :P
pi_157642060
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Oh, jammer doet nu weer gewoon 22$ :'(.
9.89$ weer.

Maargoed, wil je niet gewoon alle poorten 2A?

nu heb je helft van de poorten alsnog 'trage' laders.
pi_157642073
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:21 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ja dat is één van de meest tenenkrommende filmpjes die we online hebben denk ik. :') De filmpjes die zijn tegengehouden en uiteindelijk nooit zijn geüpload zijn helemaal hilarisch, maar die konden echt niet, naar onze Westerse maatstaven. :P
Haha wilde ik net ook schrijven.... _O-
pi_157642251
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:21 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ja dat is één van de meest tenenkrommende filmpjes die we online hebben denk ik. :') De filmpjes die zijn tegengehouden en uiteindelijk nooit zijn geüpload zijn helemaal hilarisch, maar die konden echt niet, naar onze Westerse maatstaven. :P
Klopt het dat couponcode
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet werkt op dat ding? Ik wilde het wel proberen met m'n blokje van 1.4 :P
  woensdag 18 november 2015 @ 09:44:13 #66
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157642310
Ik heb een review van een china phone gemaakt in review sectie van CHI ;)




CHI / [Review] Doogee Y100 Plus smartphone
De Doogee Y100 Plus, een degelijke goed aanvoeldende 5.5" smartphone. Die stabiel werkt maar met matige camera.

PS. hij staat ook op m'n Reviewblog, daar staan nog meer reviews van Chinese telefoons en andere prullaria :7
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157642332
ik heb 3 stuks lightning cable besteld
http://www.banggood.com/A(...)S-iPad-p-987610.html



deze zijn best goed trouwens,
wel relatief stugge kabels, maar ze zijn dan ook vrij goed geshield.

wel 1 nadeel wat ik heb gemerkt aan 1 van de kabels is dat de plastic sleeve waar "Blitzwolf" op staat aan lightning connector kant los kan komen.
als je de kabel uit je telefoon trekt dan trek je een losse huls naar beneden deze zitten slecht vast gelijmd.
gelukkig doet het plastic hulsje "niks" aangezien binnenkant goed en stevig is gemonteerd / gelijmd en geisoleerd.

ohja, en een laatste nadeel :P
levertijd was ongeveer 1 maand.

[ Bericht 8% gewijzigd door kovenant op 18-11-2015 10:05:19 ]
  CHI shopkeeper woensdag 18 november 2015 @ 09:55:30 #68
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_157642450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:39 schreef J.B. het volgende:

[..]

Klopt het dat couponcode
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet werkt op dat ding? Ik wilde het wel proberen met m'n blokje van 1.4 :P
Ja dat is superirritant; dan krijgen we codes om te delen, maar dan komt er nog voordat de code is afgelopen een 'limited offer' of 'unbeatable' prijs, waarop codes niet toepasbaar zijn. Het spijt me dus heel erg, maar de aankomende 4 dagen is die code niet te gebruiken. ;( Daarna wel weer, maar dan heb je 12% i.p.v. de 16% die er nu op zit..
pi_157643181
Net een custom design tshirt besteld op alie.
Ben benieuwd naar de kwaliteit
  woensdag 18 november 2015 @ 10:56:48 #70
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_157643372
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 10:47 schreef badschaap het volgende:
Net een custom design tshirt besteld op alie.
Ben benieuwd naar de kwaliteit
Hoe wat waar? :P
Linkje?
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_157643432
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 10:56 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Hoe wat waar? :P
Linkje?
http://nl.aliexpress.com/(...)html?storeId=1853053

IK ben nu wel aan het proberen wat van de prijs af te krijgen :p

Edit: ik krijg nu een berichtje dat de laagste prijs $18,40 is.
Morgen maar even verder zeuren :P
pi_157643577
Zit er aan te denken deze te bestellen:

http://www.lightake.com/p(...)Wired-Mic_D1019.html

Is dit een betrouwbare webshop? En aangezien in niet zo bedreven ben in het hele Chinashoppen als iemand hem toevallig ergens goedkoper weet te vinden dan hoor ik dat uiteraard ook graag :)
pi_157643919
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:00 schreef badschaap het volgende:

[..]

http://nl.aliexpress.com/(...)html?storeId=1853053

IK ben nu wel aan het proberen wat van de prijs af te krijgen :p

Edit: ik krijg nu een berichtje dat de laagste prijs $18,40 is.
Morgen maar even verder zeuren :P
tshirt bedrukken kan in NL toch ook en dan vermoed ik nog goedkoper ook?
  woensdag 18 november 2015 @ 11:29:32 #74
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_157643962
Full color prints zijn vaak lastig, of het is zo'n geprint a4-tje wat ze erop strijken. Dat is na 2x wassen weg.

Zou mooi zijn als het in Chinaland beter/goedkoper kon. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:07 schreef Questular het volgende:
Zit er aan te denken deze te bestellen:

http://www.lightake.com/p(...)Wired-Mic_D1019.html

Is dit een betrouwbare webshop? En aangezien in niet zo bedreven ben in het hele Chinashoppen als iemand hem toevallig ergens goedkoper weet te vinden dan hoor ik dat uiteraard ook graag :)
Goedkoper kan altijd, ChinaPrices is je vriend:
http://chinaprices.us?q=SADES%20A60
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  woensdag 18 november 2015 @ 11:56:25 #75
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157644488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:21 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ja dat is één van de meest tenenkrommende filmpjes die we online hebben denk ik. :') De filmpjes die zijn tegengehouden en uiteindelijk nooit zijn geüpload zijn helemaal hilarisch, maar die konden echt niet, naar onze Westerse maatstaven. :P
Oeh, sharing is caring. Mis nog iedere dag de filmpjes van Tinydeal, die waren briljant.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

9.89$ weer.

Maargoed, wil je niet gewoon alle poorten 2A?

nu heb je helft van de poorten alsnog 'trage' laders.
Niet voor mij, heb zelf wel een Anker en Blitzwolf :P, maar zat apparaten die geen A nodig zijn natuurlijk (MP3 spelers en ander klein grut).

quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:07 schreef Questular het volgende:
Zit er aan te denken deze te bestellen:

http://www.lightake.com/p(...)Wired-Mic_D1019.html

Is dit een betrouwbare webshop? En aangezien in niet zo bedreven ben in het hele Chinashoppen als iemand hem toevallig ergens goedkoper weet te vinden dan hoor ik dat uiteraard ook graag :)
Lightake is wel een prima shop. Onze grote vriend Jerry is/was daar de baas :P.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157644587
In het kader van verzendtijden...

Vorige week woensdag op AE een accessoire voor de Xbox besteld... Gisteren [dinsdag] al binnen uit China via briefpost. Volgens mij voor mij een record.... _O_

En ik kwam dit hebbedingetje voor mijn favoriete hobby nog tegen....


[ Bericht 20% gewijzigd door eddepetfokt op 18-11-2015 12:15:31 ]
  woensdag 18 november 2015 @ 13:11:59 #77
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157646164


Nieuwe Xiaomi goedies :9~
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157647033
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 11:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Oeh, sharing is caring. Mis nog iedere dag de filmpjes van Tinydeal, die waren briljant.

[..]

Niet voor mij, heb zelf wel een Anker en Blitzwolf :P, maar zat apparaten die geen A nodig zijn natuurlijk (MP3 spelers en ander klein grut).

[..]

Lightake is wel een prima shop. Onze grote vriend Jerry is/was daar de baas :P.
Jack.

Jerry was niet meer dan een manager daar ofzo :P
pi_157647360
quote:
16s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:11 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe Xiaomi goedies :9~
Jammer dat ze de verpakking hebben versimpeld [ook al verdween die toch in een lade], maar ben benieuwd naar je review :)
Wat staat er op dat kaartje?
pi_157647554
quote:
16s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:11 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe Xiaomi goedies :9~
Pistons? Welke versie?
pi_157647556
Ik wil in mijn auto een oude Android smarthpone (galaxy s3) gaan aansluiten. Ik heb in mijn handschoenenkastje een AV aansluiting zitten.

http://www.aliexpress.com(...)80P/32431805704.html

http://www.aliexpress.com(...)-S3/32331544955.html

Volgens mij moet ik met de MHL adapter naar MINI HDMI kunnen en dan de HDMI2AV daarop aansluiten. Dan even de videokabels aansluiten en dan zou ik beeld en geluid moeten hebben ga ik vanuit.

Via een hotspot op mijn eigen telefoon wil ik het apparaat van internet voorzien. Nou moet ik alleen nog een handige en kleine flymouse achtig apparaat kopen om via Bluetooth aan te sluiten op de telefoon. Tips welke daarvoor te gebruiken?

De telefoon wil ik gaan voeden met een 10.000 Mah powerbank. De MHL adapter heeft een MicroUSB poort waarmee het moet werken.

Dit zou het resultaat zijn



[ Bericht 12% gewijzigd door Skiet op 18-11-2015 14:26:37 ]
pi_157651410
Ik keek net op CashbackXL; ik blijk toch al aardig centje opgebouwd te hebben met die cashbacks. :o
  woensdag 18 november 2015 @ 17:21:42 #83
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157651694
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:11 schreef Iemand91 het volgende:
Ik keek net op CashbackXL; ik blijk toch al aardig centje opgebouwd te hebben met die cashbacks. :o
In welke orde van grootte? Misschien moet ik daar toch ook maar is actief aan gaan werken :P
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157652248
quote:
16s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:11 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe Xiaomi goedies :9~
Je zult zeker een review schrijven? :9

Ben van plan om ze ook te halen O+
Ik ben geil
  woensdag 18 november 2015 @ 18:02:17 #85
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157652540
quote:
99s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:48 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Je zult zeker een review schrijven? :9

Ben van plan om ze ook te halen O+
Absoluut! ;) Powerbank ligt nu stroom te zuigen bij m'n anker.. en dat blijft hij nog wel even doen!
Twintigduizend mAh vol krijgen kost behoorlijk wat tijd! ;)

Eigenlijk moet Dodge 'm testen, want heb niet echt de faciliteiten om 'm heel goed te testen :P Mjah mijn review zal dus vooral ohh en ahh zo ziet hij er uit, zo werkt hij worden ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157652589
Van 't weekend m'n 16000 mAh PB en de fietslamp goed kunnen gebruiken. De hond van m'n zus was spoorloos verdwenen dus we zijn met 'n paar mensen de bossen in gedoken in 't pikkedonker. Met hulp van mijn lamp kon er flink ver weg gekeken worden, in tegenstelling tot de huis-tuin-en-keuken-LEDjes van de rest :')

Nu wil m'n vader ook wel zoiets :D Dus ik ga maar eens wat bestellen *)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157652745
quote:
16s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:02 schreef tokko1 het volgende:
Absoluut! ;) Powerbank ligt nu stroom te zuigen bij m'n anker.. en dat blijft hij nog wel even doen!
Twintigduizend mAh vol krijgen kost behoorlijk wat tijd! ;)

Eigenlijk moet Dodge 'm testen, want heb niet echt de faciliteiten om 'm heel goed te testen :P Mjah mijn review zal dus vooral ohh en ahh zo ziet hij er uit, zo werkt hij worden ;)
Had het eigenlijk over de oordopjes :D :P

Van de powerbank weten we allemaal wel dat die weer eens goed in orde zal zijn ^O^
Ik ben geil
pi_157652946
quote:
16s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:21 schreef tokko1 het volgende:
In welke orde van grootte? Misschien moet ik daar toch ook maar is actief aan gaan werken :P
Niet om je teleur te stellen, maar het gaat om iets van ¤15.
Maar dit gaat wel per 4.5% van je orderwaarde (exclusief BTW en verzendkosten).
En dan staat er nog een uitkering van ruim ¤7 van een BG-bestelling uit die nog goedgekeurd moet worden.

Maar ik verbaas me er meer over dat het toch relatief veel is omdat ik echt bijzonder weinig (meer) bestel uit China en dat dit van 9 orders komt.
pi_157653270
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Niet om je teleur te stellen, maar het gaat om iets van ¤15.
Maar dit gaat wel per 4.5% van je orderwaarde (exclusief BTW en verzendkosten).
En dan staat er nog een uitkering van ruim ¤7 van een BG-bestelling uit die nog goedgekeurd moet worden.

Maar ik verbaas me er meer over dat het toch relatief veel is omdat ik echt bijzonder weinig (meer) bestel uit China en dat dit van 9 orders komt.
Als die 9 orders gemiddeld ~40 euro waren, ben je er al (en die ene BG bestelling zou dan ~150 euro moeten zijn).
pi_157653713
quote:
16s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:21 schreef tokko1 het volgende:

[..]

In welke orde van grootte? Misschien moet ik daar toch ook maar is actief aan gaan werken :P
Off topic

Ik doe al een paar jaar mee aan shopkorting en het loopt toch flink op als je ook je vakanties, nieuwe verz, telefoonabo, aliexpress etc ermee betaald. Dit is mijn saldo bij shopkorting.
Status Bedrag
Openstaand: ¤ 10.16
Akkoord: ¤ 1.54
Uitbetaald: ¤ 607.50

Ben nu overigens voor de meeste aankopen naar cashbackxl overgestapt, want die geven meer korting en hebben geen limiet bij uitbtaling. Alleen als je al een kortingscode gebruikt bij bijv. Banggood dan krijg je niets meer bij Cashbackxl, terwijl shopkorting dan wel gewoon nog korting geeft.

Het leukst is het om kortingen te combineren, bijv gisteren bij V&D 1+1 gratis op Lego + 10 euro korting voor aanmelden op nieuwsbrief + 4,5% shopkorting ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 18-11-2015 19:00:07 ]
  woensdag 18 november 2015 @ 18:54:53 #91
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_157653813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:21 schreef Skiet het volgende:
Ik wil in mijn auto een oude Android smarthpone (galaxy s3) gaan aansluiten. Ik heb in mijn handschoenenkastje een AV aansluiting zitten.

http://www.aliexpress.com(...)80P/32431805704.html

http://www.aliexpress.com(...)-S3/32331544955.html

Volgens mij moet ik met de MHL adapter naar MINI HDMI kunnen en dan de HDMI2AV daarop aansluiten. Dan even de videokabels aansluiten en dan zou ik beeld en geluid moeten hebben ga ik vanuit.

Via een hotspot op mijn eigen telefoon wil ik het apparaat van internet voorzien. Nou moet ik alleen nog een handige en kleine flymouse achtig apparaat kopen om via Bluetooth aan te sluiten op de telefoon. Tips welke daarvoor te gebruiken?

De telefoon wil ik gaan voeden met een 10.000 Mah powerbank. De MHL adapter heeft een MicroUSB poort waarmee het moet werken.

Dit zou het resultaat zijn


hoe heb jij je rt3 vrij gekregen om video te laten zien tijdens het rijden?
pi_157654686
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 17:11 schreef Iemand91 het volgende:
Ik keek net op CashbackXL; ik blijk toch al aardig centje opgebouwd te hebben met die cashbacks. :o
Ik ook, naast de Chinese shops heb ik het tegoed vooral te denken aan NL shops. In een half jaar toch al +/- 400 euro terug.
pi_157655692
Nieuw horloge binnen:



Een mechanisch horloge die je met de hand moet opwinden.
Het bandje is echter van "piep" kwaliteit, en kon niet klein genoeg gemaakt worden voor mijn pols, dus heb er een "leather" NATO strap omheen gedaan (heb inmiddels de 20mm binnen).

Resultaat:




Mooi horloge voor de prijs, jammer van het bandje.

Link:

http://www.aliexpress.com(...)pping/759190510.html

Zou ik hem weer kopen? Absoluut! Het is mooi om te zien hoe een horloge van binnen werkt.
De achterkant is namelijk ook open:

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157658745
Meh. Ziet er V6 Superspeed cheapo uit eigenlijk. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157659207
Zelfs als het horloge een 0.01 dollar deal zou zijn, zou het het geld nog niet waard zijn.
pi_157660019
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:19 schreef shiznuts het volgende:
Meh. Ziet er V6 Superspeed cheapo uit eigenlijk. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:37 schreef Poepoog het volgende:
Zelfs als het horloge een 0.01 dollar deal zou zijn, zou het het geld nog niet waard zijn.
Zal morgen voor de azijnpissers een foto bij daglicht maken ;-)

Hij ziet er erg goed uit
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157660258
Nee, ik heb door die foto's denk ik al een prima indruk hoor. :P
Die SKMEI vond ik ook al niezo. Voornamelijk de wijzers en de crappy opdruk/design cijfers en logo die het verstieren.
Veel Curren horloges vind ik ook al niks, al zijn het opzich prima horloges. Die er ok uitzien zijn op een hand te tellen denk ik. Ik vind sommige Shark watches ook erg fout en crappy ogen. Of Shark ARMY/Infantry etc horloges. Overal zitten wel rotte appels bij. Maar net als bij schelpen vind je er soms toch een pareltje tussen! Verder verschillen smaken en standards natuurlijk. :Y) #itsallgood
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157660715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

Zal morgen voor de azijnpissers een foto bij daglicht maken ;-)

Hij ziet er erg goed uit
Laat ze toch... ik vind het leuk dat je uitgebreid foto's post..ga zo door :s)
Voor high end watches is er vast een andere groep, waar ze aan hun trekken kunnen komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door eddepetfokt op 19-11-2015 09:55:52 ]
pi_157664323
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 22:16 schreef shiznuts het volgende:
Nee, ik heb door die foto's denk ik al een prima indruk hoor. :P
Die SKMEI vond ik ook al niezo. Voornamelijk de wijzers en de crappy opdruk/design cijfers en logo die het verstieren.
Veel Curren horloges vind ik ook al niks, al zijn het opzich prima horloges. Die er ok uitzien zijn op een hand te tellen denk ik. Ik vind sommige Shark watches ook erg fout en crappy ogen. Of Shark ARMY/Infantry etc horloges. Overal zitten wel rotte appels bij. Maar net als bij schelpen vind je er soms toch een pareltje tussen! Verder verschillen smaken en standards natuurlijk. :Y) #itsallgood
Standards :').
Daar heeft het niets mee te maken eigenlijk, meer prijs ten opzichte van wat je ervoor krijgt.

Verder, hier bij beter licht voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn:


YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157664463
Sorry MTA, I'm with the Shiz. Ik vind 'm iets te kitscherig ogen, teveel bling en goedkoop. Ik ben ook echt geen fan van alle Sharks of andere gelozzies die hier voorbij komen.

Ik heb wel eens horloges omgehad van 'n euro of 15 max, waar vrienden me dan vroegen wat dat ding wel niet moest kosten. Ik denk niet dat ze dat bij deze zouden zeggen :{
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157664476
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Standards :').
Daar heeft het niets mee te maken eigenlijk, meer prijs ten opzichte van wat je ervoor krijgt.

Verder, hier bij beter licht voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn:

Zie ik het nu verkeerd of zijn de 12, 1 & 2 nummers, en de rest Romeinse cijfers?
  donderdag 19 november 2015 @ 08:44:13 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157664477
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:27 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Standards :').
Daar heeft het niets mee te maken eigenlijk, meer prijs ten opzichte van wat je ervoor krijgt.

Verder, hier bij beter licht voor de mensen die wel geïnteresseerd zijn:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Los van mijn mening over dit horloge (of horloges in zijn algemeen) is standards voor sommige wel belangrijker als prijs kwaliteit. Bij sommige gebruiksvoorwerpen geldt dat voor mij ook.

Ik vind eigenlijk alle horloges met veel opsmuk lelijk trouwens. Ik heb zelf een Pebble Time en zelfs daarop houd ik mijn watchface zo rustig mogelijk. Ik moet echt niet denken aan een shiny metalen ding met radertjes en shit. Maar als jij het mooi vindt, ben ik oprecht blij voor je dat je het gevonden hebt!
pi_157664519
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sorry MTA, I'm with the Shiz. Ik vind 'm iets te kitscherig ogen, teveel bling en goedkoop. Ik ben ook echt geen fan van alle Sharks of andere gelozzies die hier voorbij komen.

Ik heb wel eens horloges omgehad van 'n euro of 15 max, waar vrienden me dan vroegen wat dat ding wel niet moest kosten. Ik denk niet dat ze dat bij deze zouden zeggen :{
Voor mijzelf heb ik hem gekocht als aanvulling op mijn horloge verzameling. Dit in verband met het feit dat het hier een handwinding horloge betreft inclusief "skeleton" look. Twee vliegen in een klap voor een zeer laag bedrag.

Bij andere horloges gebeurt het ook regelmatig dat mensen denken dat ik er meer voor betaald heb dan in werkelijkheid gedaan is. Al kan dit ook liggen aan de onkunde en onwetendheid van de ander.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157664618
Voor dat bedrag is het alleen al leuk om te kopen om te zien hoe een mechanisch horloge werkt etc :)
pi_157664656
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:44 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Zie ik het nu verkeerd of zijn de 12, 1 & 2 nummers, en de rest Romeinse cijfers?
Nu je 't zegt!
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 19 november 2015 @ 09:00:50 #106
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157664668
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:44 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Zie ik het nu verkeerd of zijn de 12, 1 & 2 nummers, en de rest Romeinse cijfers?
10 en 11 zijn ook normaal. Dat is wel echt heel erg kut.
pi_157665133
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 18:54 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

hoe heb jij je rt3 vrij gekregen om video te laten zien tijdens het rijden?
Ik heb een RT4, volgens mij moet dat wel lukken. Weleens iets over gelezen. Ik heb op mijn RT4 ook door de garage een op eBay aangeschafte USB aansluiting erin laten zetten. Die ligt nu in het handschoenenkastje en werkt ook goed. Weliswaar iets anders dan de video hack. Als ik meer weet post ik het.
pi_157665148
Je krijgt hier ook altijd zoveel motivatie om je China aankopen te posten in het China topic.

Verder:
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 08:56 schreef Questular het volgende:
Voor dat bedrag is het alleen al leuk om te kopen om te zien hoe een mechanisch horloge werkt etc :)
Jij snapt het.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157665311
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je krijgt hier ook altijd zoveel motivatie om je China aankopen te posten in het China topic.

Verder:

[..]

Jij snapt het.
Ach, is maar hoe je het bekijkt. Ik denk dat mensen het juist wel leuk vinden om te zien, maar wel hun eerlijke mening geven. Dat dit niet altijd strookt met je eigen bevindingen is wat anders natuurlijk. Ik hecht er in ieder geval wel waarde aan, ik vind het horloge ook niet mooi maar dat zorgt er wel voor dat ik weet dat ik hem kan overslaan. Zo heb ik zelf ook wel een keer een EYKI ding gekocht op Ali waar ook niet iedereen over te spreken was :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157665545

Hier zou ik bijvoorbeeld niet inschatten dat de Swidu 30x goedkoper is dan de linker! Ziet er gewoon netjes uit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157665666
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ach, is maar hoe je het bekijkt. Ik denk dat mensen het juist wel leuk vinden om te zien, maar wel hun eerlijke mening geven. Dat dit niet altijd strookt met je eigen bevindingen is wat anders natuurlijk. Ik hecht er in ieder geval wel waarde aan, ik vind het horloge ook niet mooi maar dat zorgt er wel voor dat ik weet dat ik hem kan overslaan. Zo heb ik zelf ook wel een keer een EYKI ding gekocht op Ali waar ook niet iedereen over te spreken was :+
nou ben ik eigenlijk wel nieuwschierig naar die EYKI
  donderdag 19 november 2015 @ 10:58:31 #112
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157666080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:15 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zou ik bijvoorbeeld niet inschatten dat de Swidu 30x goedkoper is dan de linker! Ziet er gewoon netjes uit.
Sterker nog ik vind hem mooier. Iets minder patserig.
  donderdag 19 november 2015 @ 11:04:13 #113
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157666157
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 09:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je krijgt hier ook altijd zoveel motivatie om je China aankopen te posten in het China topic.

Deels ben ik het wel met je eens, in die zin dat sommige hier wel heel erg de wijsheid in pacht denken te hebben.

Maar je moet er ook wel tegen kunnen dat mensen een andere mening hebben. En ik zou een horloge dat deels met romeinse cijfers en deels met normale cijfers werkt nooit gekocht hebben. Ook niet voor de techniek, omdat ik hem nooit zou dragen met zo'n fout en het ook een smet op mijn verzameling zou vinden.

Ik vind het dus niet gek dat mensen daarover vallen of hun eerlijke mening geven over iets.

Maar het afbranden en afkraken van andermans aankopen mag wel wat minder.
pi_157666213
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En ik zou een horloge dat deels met romeinse cijfers en deels met normale cijfers werkt nooit gekocht hebben. Ook niet voor de techniek, omdat ik hem nooit zou dragen met zo'n fout en het ook een smet op mijn verzameling zou vinden.

Of je het mooi vindt of niet, je ziet toch ook wel dat het zo bedoeld is dat het bovenste deel numeriek is en de rest Romeins.... _O-

Verder, over smaak valt niet te twisten. Laat een ieder gewoon in z'n waarde *;
pi_157666215
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Deels ben ik het wel met je eens, in die zin dat sommige hier wel heel erg de wijsheid in pacht denken te hebben.

Maar je moet er ook wel tegen kunnen dat mensen een andere mening hebben. En ik zou een horloge dat deels met romeinse cijfers en deels met normale cijfers werkt nooit gekocht hebben. Ook niet voor de techniek, omdat ik hem nooit zou dragen met zo'n fout en het ook een smet op mijn verzameling zou vinden.

Ik vind het dus niet gek dat mensen daarover vallen of hun eerlijke mening geven over iets.

Maar het afbranden en afkraken van andermans aankopen mag wel wat minder.
daar komt nog eens bij dat uit platte tekst some lastig is op te maken of het positieve kritiek is, sarcastisch etc. :P
  donderdag 19 november 2015 @ 11:10:48 #116
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157666237
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:09 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Of je het mooi vindt of niet, je ziet toch ook wel dat het zo bedoeld is dat het bovenste deel numeriek is en de rest Romeins....

Verder, over smaak valt niet te twisten. Laat een ieder gewoon in z'n waarde *;
Als het zo bedoelt is dan vind ik het een dusdanige designblunder dat ik bij mijn statement blijf.
pi_157666301
Nou ja, hij heeft wel een beetje die cheapo fake bling-look, die Swidu. Maar niet zo extreem als ik dat wel anders heb gezien. En in het echt ziet het klokkie er zelfs nog beter uit dan op de foto. Zou niet misstaan bij een chique pak. Probleem is wel dat 'ie misschien niet ultra-cheap oogt, maar dat wel is... de minutenwijzer is losjes en bij wat tikjes of gewoon zwaartekracht, vliegt de tijd voorbij. Hij is dus onbruikbaar. :') De munt heeft twee kanten...

En die 'Winner' ik vind idd dat skeleton-gebeuren echt cool en tof. Daarom geef ik ook de opdruk en wijzers de schuld. Het is haast alsof de text: logo/cijfers er knoeierig op gesoldeerd zijn of iets. En dan de fonttype. De wijzers ben ik ook geen fan van, die voelen erg 'out of place' daar. 't Is een beetje een Comic Sans horloge zo, had best mooi en strak kunnen zijn, maar nu komt 'ie niet bepaald serieus over. Again, smaken en ideeën verschillen, prima. :P

Denk tijd om m'n eigen horlogemerk op te zetten. :+
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar het afbranden en afkraken van andermans aankopen mag wel wat minder.
Nou ja, ik had ook minder tactisch 'Winner watch? Ha! More like Loser watch' kunnen zeggen. :P
Maar ik weet ook wel dat het een smaakkwestie is. Zo vind ik een Porsche 911 compleet gaar. Als iemand zou zeggen dat 'ie er net eentje gekocht heeft zou ik 'em best willen zien ook, maar zal niet gaan faken dat ik er nou ook zo verliefd op ben.
We hoeven toch niet alles maar op te hemelen? Maar misschien ben ik gewoon een grumpy old man. :+ I'll drop it.

[ Bericht 16% gewijzigd door shiz op 19-11-2015 11:34:25 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157666351
Weet iemand of die usb hubs, met individuele aan/uit schakelaar per poort, uit china echt de boel helemaal uitzetten en niet alleen de stroom voorziening?
pi_157666368
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:18 schreef mschol het volgende:
Weet iemand of die usb hubs, met individuele aan/uit schakelaar per poort, uit china echt de boel helemaal uitzetten en niet alleen de stroom voorziening?
Is weleens voorbijgekomen in het reviewtopic. Sla die er eens op na!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157667198
weer even een update over het gedoe met gearbest en dpd.
ik heb net bericht gekregen van Gearbest dat ze niks voor me kunnen doen...
paypal kan ook niks doen.
iemand nog een idee?
pi_157667314
Man man man. Mogen we nu ons mening ook al niet meer verkondigingen :')..

Ik ben ook van mening dat het horloge er erg goedkoop uit ziet. De cijfers glimmen mij te veel en doen me denken aan die stickers die mensen nog wel eens in kerstkaarten durven te plakken(Prettige feestdagen en shit. Zeker die gouden varianten :r) maar dan in (Romeinse) cijfers :P. Maargoed, dat is mijn mening. Managetheanger mag het natuurlijk mooi vinden.

Mocht je toch alleen willen kijken naar mechanische horloges dan kun je volgens mij beter zon IK colouring ding nemen, die hier in de begin jaren van het china topic werden gekocht bij DX enzo.
pi_157667457
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:21 schreef Downstar het volgende:

Mocht je toch alleen willen kijken naar mechanische horloges dan kun je volgens mij beter zon IK colouring ding nemen, die hier in de begin jaren van het china topic werden gekocht bij DX enzo.
Haha, die heeft elke vroege DX shopper inderdaad standaard in z'n la liggen. The good old days...
pi_157667722
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:21 schreef Downstar het volgende:
Man man man. Mogen we nu ons mening ook al niet meer verkondigingen :')..

Ik ben ook van mening dat het horloge er erg goedkoop uit ziet. De cijfers glimmen mij te veel en doen me denken aan die stickers die mensen nog wel eens in kerstkaarten durven te plakken(Prettige feestdagen en shit. Zeker die gouden varianten :r) maar dan in (Romeinse) cijfers :P. Maargoed, dat is mijn mening. Managetheanger mag het natuurlijk mooi vinden.

Mocht je toch alleen willen kijken naar mechanische horloges dan kun je volgens mij beter zon IK colouring ding nemen, die hier in de begin jaren van het china topic werden gekocht bij DX enzo.
Daar komt er ook nog 1 van, al vind ik ze nog prijzig:
http://m.aliexpress.com/item/32402449882.html

De versie zonder gouden rand uiteraard.

Puur alleen omdat ik het concept wel bijzonder vind.

Persoonlijk vind ik namelijk best dat je cheap en high-end best tegelijk kan aanschaffen als onderdeel van een verzameling.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157667727
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:13 schreef julius123 het volgende:
weer even een update over het gedoe met gearbest en dpd.
ik heb net bericht gekregen van Gearbest dat ze niks voor me kunnen doen...
paypal kan ook niks doen.
iemand nog een idee?
Vier partijen. Jij. Gearbest. PayPal en DPD. En iedereen zegt niks te kunnen doen... lastig. -O-
Blijft alleen nog een advocaat over zou je zeggen... of je moet gewoon doorpushen bij al die partijen tot er eentje zwijkt!
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daar komt er ook nog 1 van, al vind ik ze nog prijzig:
http://m.aliexpress.com/item/32402449882.html

[..]
Ja, maar dat ziet er bijvoorbeeld al weer een stukken fatsoenlijker uit dan zoiets ook: http://www.aliexpress.com(...)ack/32361312480.html . Heb je trouwens ook zonder (imho lelijke) romeinse cijfers:

Aan de andere kant van het spectrum van Winner lijkt dit er dan al ietsje meer op: http://www.aliexpress.com(...)ogio/1854851912.html . Maar daar verpesten de nep diamantjes en weer de opdruk het imho. Zoiets lijkt me ook nog wel redelijk (zocht eerst op 'mechanical skeleton hollow watch' en via dat naar 'tourbillion watch'): http://www.aliexpress.com(...)Gift/2023958704.html . Ook wel chique: http://www.aliexpress.com(...)542_32326207227.html offe http://www.aliexpress.com(...)542_32464432295.html .

Being on the topic of watches, deze Naviforce ziet er best kek uit (maar zal wel weer huge uitvallen):


Deze Megir is ook best classy:


[ Bericht 19% gewijzigd door shiz op 19-11-2015 14:24:34 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157668143
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vier partijen. Jij. Gearbest. PayPal en DPD. En iedereen zegt niks te kunnen doen... lastig. -O-
Blijft alleen nog een advocaat over zou je zeggen... of je moet gewoon doorpushen bij al die partijen tot er eentje zwijkt!

heel lastig:(
ik snap ook niet dat gearbest zo moeilijk doet.
de telefoon is namelijk al weer bij ze als het goed is :(
pi_157668158
quote:
De versie van jouw plaatje bedoel ik dan inderdaad (alleen met een stalen band dan).

Eerst nog een Titanium Eco-Drive, Kinetic, Seiko 5, en een Atomic clock horloge (G-Shock).
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157668269
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De versie van jouw plaatje bedoel ik dan inderdaad (alleen met een stalen band dan).

Eerst nog een Titanium Eco-Drive, Kinetic, Seiko 5, en een Atomic clock horloge (G-Shock).
c_/ :Y)
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:14 schreef julius123 het volgende:

[..]

heel lastig:(
ik snap ook niet dat gearbest zo moeilijk doet.
de telefoon is namelijk al weer bij ze als het goed is :(
Hij is toch goed retourgegaan naar ze? Maar het kan dus ook zijn dat 'ie nog onderweg is en ze nog niks willen refunden voor ze hem hebben en het misschien zodra 'ie wel binnen is gelijk opgelost wordt? Had je nog beet in het webcare topic hier?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157668378
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:21 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ] c_/ :Y)

[..]

Hij is toch goed retourgegaan naar ze? Maar het kan dus ook zijn dat 'ie nog onderweg is en ze nog niks willen refunden voor ze hem hebben en het misschien zodra 'ie wel binnen is gelijk opgelost wordt? Had je nog beet in het webcare topic hier?
ja volgens de tracking is ie al aangekomen daar.
ik heb via het webcare topic contact met Aries.
hij stuurt me net een mail dat ze me niet meer kunnen helpen omdat ze maar 3 maanden support geven :{
pi_157668970
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:27 schreef julius123 het volgende:

[..]

ja volgens de tracking is ie al aangekomen daar.
ik heb via het webcare topic contact met Aries.
hij stuurt me net een mail dat ze me niet meer kunnen helpen omdat ze maar 3 maanden support geven :{
Eh... en als je voorslaat om dan weer retourkosten naar jou te betalen? Want zo ben je je geld en je foon kwijt? Da's helemaal niks.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157669435
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eh... en als je voorslaat om dan weer retourkosten naar jou te betalen? Want zo ben je je geld en je foon kwijt? Da's helemaal niks.
2 zielen ;)
net gedaan.
zal morgen wel weer een mailtje krijgen.
pi_157669657
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef shiznuts het volgende:
Deze Megir is ook best classy:
[ afbeelding ]
Linkje van die Megir shiz?
pi_157669697
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:40 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Linkje van die Megir shiz?
www.aliexpress.com/item/2(...)ess/32286320209.html
Was gewoon een beetje op Ali aan het browsen: http://www.aliexpress.com(...)n&isViewCP=y&catId=0 . Ook met stoffen bandje: www.aliexpress.com/item/r(...)tch/32482431968.html .

- Iemand bekend met Casima? https://casima.world.tmall.com
Niet de meest goedkope klokkies, maar ook niet echt duur. Best wel stylish aanbod.

Of Q&Q Solarmate: http://qq-watch.jp/lineup/combination_s/index.html

[ Bericht 8% gewijzigd door shiz op 19-11-2015 15:37:55 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157671157
quote:
12s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

www.aliexpress.com/item/2(...)ess/32286320209.html
Was gewoon een beetje op Ali aan het browsen: http://www.aliexpress.com(...)n&isViewCP=y&catId=0 . Ook met stoffen bandje: www.aliexpress.com/item/r(...)tch/32482431968.html .

- Iemand bekend met Casima? https://casima.world.tmall.com
Niet de meest goedkope klokkies, maar ook niet echt duur. Best wel stylish aanbod.
[ afbeelding ]
Of Q&Q Solarmate: http://qq-watch.jp/lineup/combination_s/index.html
Q&Q is Citizen

[ Bericht 0% gewijzigd door ManageTheAnger op 19-11-2015 16:27:59 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157671221
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:55 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Q&Q is Casio or so it seems.
Citizen! https://form.citizen.co.jp/qq/contact/form.php
Geinige klokkies ook wel, vb :


( ¥ 629.00 ( USD 98.47 ), cheaper in Japan zelf: http://www.amazon.co.jp/dp/B007UNRUBW , hum, via Rakuten kan ook)

[ Bericht 9% gewijzigd door shiz op 19-11-2015 16:39:30 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157671795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Citizen! https://form.citizen.co.jp/qq/contact/form.php
Geinige klokkies ook wel, vb :
[ afbeelding ]
( ¥ 629.00 ( USD 98.47 ), cheaper in Japan zelf: http://www.amazon.co.jp/dp/B007UNRUBW )
Citizen bedoelde ik. Een "subsidiary of Citizen Watch Co. Ltd."
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157673200
Zijn jullie geïnteresseerd in een review van goedkope oordopjes (awei ES800M) en 'dure' oorddopjes (Tenmak Dulcimer) ?
  donderdag 19 november 2015 @ 17:44:16 #137
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157673419
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:34 schreef badschaap het volgende:
Zijn jullie geïnteresseerd in een review van goedkope oordopjes (awei ES800M) en 'dure' oorddopjes (Tenmak Dulcimer) ?
Altijd! :) Awei's ken ik wel, maar leuke to the point review met wat foto's is altijd welkom ;) kan je mooi weer mensen naar verwijzen etc. En van die Tenmak.. ja kom maar op. Ken ze niet maar leer jij ze mij kennen?
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157673816
De oneplus 10k powerbank [alleen zwart] nu 8 euro ex verzendkosten https://oneplus.net/nl/oneplus-power-bank.
Zelf hou ik het bij de Xiaomi aangezien die o.a. pass through charging heeft, goedkoper is en stabiel rechtop kan staan, wat handig is met de Xiomi fan en led lamp.
De oneplus heeft wel 2 usb uitgangen, maar helaas max 2A output.

Misschien leuk als je ook een One plus one telefoon hebt]
[Gezien op Pepper]

En BG heeft ook weer een nieuwe serie powerbanks
http://www.banggood.com/search/pinmei.html


[ Bericht 12% gewijzigd door eddepetfokt op 19-11-2015 21:27:06 ]
pi_157674083
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:34 schreef badschaap het volgende:
Zijn jullie geïnteresseerd in een review van goedkope oordopjes (awei ES800M) en 'dure' oorddopjes (Tenmak Dulcimer) ?
Die awei ES800M bestel ik al jaren. Ik geef liever niet zoveel geld uit aan high-end oordopjes, omdat ik ze af en toe uitleen/kwijtraak of ze gaan stuk. Geluid van de ES800M is super voor die prijs. Tijdens 11/11 heb ik nog even 4 stuks besteld (3,80 dollar per stuk). Dus ik kan weer even vooruit ;)

Ik heb ook de Xiaomi pistons V2 gehad (meerdere) maar die gaan bij mij toch sneller stuk, en ze zitten ook minder fijn. En het geluid van de awei ES800M beter dan die van de pistons V2 imho.
pi_157674091
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:18 schreef SankariNL het volgende:

[..]

Die awei ES800M bestel ik al jaren. Ik geef liever niet zoveel geld uit aan high-end oordopjes, omdat ik ze af en toe uitleen/kwijtraak of ze gaan stuk. Geluid van de ES800M is super voor die prijs. Tijdens 11/11 heb ik nog even 4 stuks besteld (3,80 dollar per stuk). Dus ik kan weer even vooruit ;)

Ik heb ook de Xiaomi pistons V2 gehad (meerdere) maar die gaan bij mij toch sneller stuk, en ze zitten ook minder fijn. En het geluid van de awei ES800M beter dan die van de pistons V2 imho.
Deze lijkt me wel aardig
Http://www.banggood.com/Pinmei-M1-10000mAh-Luminous-Portable-Charger-Power-Bank-for-Xiaomi-Samsung-Huawei-p-1013659.html

Edit: sorry, per ongeluk op quote geklikt...


@sankarinl Kan me bijna niet voorstellen dat de awei ES800M beter klinkt dan de Piston V2 maar ga ik voor 5 dollar eens bestellen...bedankt voor de tip :)

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 19-11-2015 18:26:07 ]
  donderdag 19 november 2015 @ 19:37:26 #141
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157675790


Nog even over de foamtips van aliexpress vs banggood vs vsonic

De aliexpress medium ontvangen en ze passen gelukkig beter dan de large van banggood. Ze schelen maar 1 millimeter qua dikte maar de voorkant is echt bollig met een large. De medium loopt was puntiger af aan de voorkant. Ze zijn behoorlijk glad (wel stroef) alsof er een laagje overheen zit. De kwaliteit is hetzelfde en komen waarschijnlijk uit dezelfde fabriek.

Ze zijn wel een stuk beter dan de vsonic schuimpjes want die zitten vol met putjes en het schuim is niet stevig qua veerkracht. De aliexpress schuimpjes zijn qua maat hetzelfde maar vullen mijn oor net iets beter op door de stevigheid.

Ik zal dus nog wat medium schuimpjes bestellen bij aliexpress :Y

http://www.aliexpress.com(...)s-3/32469980958.html
pi_157677137
Wie heeft er hier ervaring met een weer station uit china?
pi_157677378
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:19 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Is weleens voorbijgekomen in het reviewtopic. Sla die er eens op na!
ik ga ze eens doorzoeken ^O^
  donderdag 19 november 2015 @ 21:06:40 #144
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157678023
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:03 schreef eddepetfokt het volgende:
De oneplus 10k powerbank [alleen zwart] nu 8 euro ex verzendkosten https://oneplus.net/nl/oneplus-power-bank.
Zelf hou ik het bij de Xiaomi aangezien die pass through charging.
De oneplus heeft wel 2 usb uitgangen, maar helaas max 2A output.

Misschien leuk als je ook een One plus one telefoon hebt]
[Gezien op Pepper]

En BG heeft ook weer een nieuwe serie powerbanks
http://www.banggood.com/search/pinmei.html
[ afbeelding ]
Ik zou eigenlijk nog wel eens zo 'n mega-powerbank-test willen doen als ik dat zie ;)
Iemand een idee wat de verzendkosten bedragen voor die Oneplus? Heb geen zin om te reggen om erachter te komen :)

[ Bericht 4% gewijzigd door dodge_911 op 19-11-2015 21:13:14 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157678427
quote:
12s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:06 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik zou eigenlijk nog wel eens zo 'n mega-powerbank-test willen doen als ik dat zie ;)
Iemand een idee wat de verzendkosten bedragen voor die Oneplus? Heb geen zin om te reggen om erachter te komen :)
6,80
pi_157679052
Ik zit allemaal Fallout 4 te spelen en daar moet ik steeds sloten openbreken met twee van die dingen. Laatst was ik ook mijn brievenbussleutel verloren, heel gedoe met de woningbouw die langs moest komen.
En toen dacht ik lijkt me eigenlijk best tof en makkelijk om dat zelf te kunnen. Ik weet nog dat ik ooit een soort doorschijnend slot had gezien om te oefenen met materiaal erbij.
Weet iemand waar ik dit goedkoop kan halen? Het hoeft niet van de beste materialen te zijn, het is toch meer om beetje te priegelen voor de gein.
  donderdag 19 november 2015 @ 21:46:41 #147
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157679286
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:38 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zit allemaal Fallout 4 te spelen en daar moet ik steeds sloten openbreken met twee van die dingen. Laatst was ik ook mijn brievenbussleutel verloren, heel gedoe met de woningbouw die langs moest komen.
En toen dacht ik lijkt me eigenlijk best tof en makkelijk om dat zelf te kunnen. Ik weet nog dat ik ooit een soort doorschijnend slot had gezien om te oefenen met materiaal erbij.
Weet iemand waar ik dit goedkoop kan halen? Het hoeft niet van de beste materialen te zijn, het is toch meer om beetje te priegelen voor de gein.
BG
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157679320
And while you're at it... http://www.banggood.com/buy/klom-pick.html
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:18 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

@sankarinl Kan me bijna niet voorstellen dat de awei ES800M beter klinkt dan de Piston V2 maar ga ik voor 5 dollar eens bestellen...bedankt voor de tip :)
Klinken doen ze ook niet echt beter vind ik dan weer. Maar wel weer wat goedkoper en betere zit. Dus uiteindelijk betere bang for buck wel. Altijd leuk om weg te geven en mensen eens met China kennis te laten maken en meteen hun standaard bagger oordopjes doen laten vergeten. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157679323
quote:
12s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:46 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

BG
Alleen maar lockzakjes..
pi_157679347
quote:
Dank! Aardig prijzig, maar wel tof!
  donderdag 19 november 2015 @ 21:49:51 #151
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157679387
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:47 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Alleen maar lockzakjes..
nope :
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157679497
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157679531
Zla wel veel problemen opleveren als douane dit pakje openmaakt?
pi_157679614
Weet nie. Vraag hier eens: https://toool.nl .
- Hum.
quote:
What do the Dutch authorities actually think of this?
We have had the police visit us a couple of times, and even given them some instruction :) Once again, Lockpicking is legal, and anyone is allowed to have a lockpick set in his or her possession.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157681676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:38 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zit allemaal Fallout 4 te spelen en daar moet ik steeds sloten openbreken met twee van die dingen. Laatst was ik ook mijn brievenbussleutel verloren, heel gedoe met de woningbouw die langs moest komen.
En toen dacht ik lijkt me eigenlijk best tof en makkelijk om dat zelf te kunnen. Ik weet nog dat ik ooit een soort doorschijnend slot had gezien om te oefenen met materiaal erbij.
Weet iemand waar ik dit goedkoop kan halen? Het hoeft niet van de beste materialen te zijn, het is toch meer om beetje te priegelen voor de gein.
hehe, gisteren dit en dit besteld naar aanleiding van een video op Youtube. Eens leuk priegelen. :P
pi_157682114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 23:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

hehe, gisteren dit en dit besteld naar aanleiding van een video op Youtube. Eens leuk priegelen. :P
Denk dat ik die ook ga halen.
  vrijdag 20 november 2015 @ 11:32:20 #157
164283 Luco
Buongiorno!
pi_157689191
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De versie van jouw plaatje bedoel ik dan inderdaad (alleen met een stalen band dan).

Eerst nog een Titanium Eco-Drive, Kinetic, Seiko 5, en een Atomic clock horloge (G-Shock).
En dan door met een Hamilton Khaki Field, Panerai Luminor, Omega Speedmaster en Rolex Milgauss?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 20 november 2015 @ 12:05:23 #158
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157689683
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:32 schreef Luco het volgende:

[..]

En dan door met een Hamilton Khaki Field, Panerai Luminor, Omega Speedmaster en Rolex Milgauss?
Ik kijk wel op m'n telefoon als ik wil weten hoe laat het is :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  vrijdag 20 november 2015 @ 12:49:54 #159
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157690401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:32 schreef Luco het volgende:

[..]

En dan door met een Hamilton Khaki Field, Panerai Luminor, Omega Speedmaster en Rolex Milgauss?
Een Rolex of Omega wellicht.

Mensen die ervaring hebben met de Blitzwolf GV18 smartwatch?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 20 november 2015 @ 12:55:25 #160
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157690504
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Een Rolex of Omega wellicht.

Mensen die ervaring hebben met de Blitzwolf GV18 smartwatch?
Nee, maar in zijn algemeenheid zij die Chinese smartwatches erg beperkt in functionaliteit en zeer buggy.

Ik ben er nog niet één tegengekomen die ik als 'daily driver' zou willen als horloge, laat staan als (incidentele) vervanger van mijn telefoon.
  vrijdag 20 november 2015 @ 13:14:12 #161
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157690892
:P Nederlands filmpje achter de schermen bij 't Remix kastje team...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157691509
De ER-160 kan nog best wel rete hard voor het formaat
pi_157691614
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:14 schreef shiznuts het volgende:
:P Nederlands filmpje achter de schermen bij 't Remix kastje team...
Wat is dat voor verschrikkelijk accent de tering zeg.
Gegroet!
  vrijdag 20 november 2015 @ 13:58:35 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157691809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:49 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Wat is dat voor verschrikkelijk accent de tering zeg.
Hij heet Pieterbas... nuff said. _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157691831
Mn awei ES-800M is al na 9 dagen binnen ;0
pi_157693490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:49 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Wat is dat voor verschrikkelijk accent de tering zeg.
Homo + kakker dan krijg je dit he
pi_157694684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:49 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Wat is dat voor verschrikkelijk accent de tering zeg.
Einde van t filmpje is dan wel weer goed "Dankjuwell" :9
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:29:24 #168
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157698151
quote:
Volg mij jongens! Volg mij!
Liever niet _O-
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:44:05 #169
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157698518
Kom!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 20 november 2015 @ 21:51:02 #170
449001 BertusBierpul
Vechten tegen de bierkaai.
pi_157704330
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 23:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

hehe, gisteren dit en dit besteld naar aanleiding van een video op Youtube. Eens leuk priegelen. :P
Toevallig paar weken geleden binnen gekregen, in 2 seconde heb je het slot open.....
Bier in de mond, maakt het hart gezond
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:18:30 #171
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157715251
Iemand hier die de Xiaomi Yi Ants IP-camera heeft?
Heb je de firmware 1.8.5b erop draaien zodat RTSP werkt?

Die camera lijkt me ideaal maar Xiaomi heeft in de nieuwe firmware een wachtwoord op die RTSP-functie gezet waardoor hij alleen nog maar werkt in de app :')
Ipv dat je gewoon een camera-stream hebt in je netwerk voor VLC op je computer, software daarvoor, etc :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 21 november 2015 @ 15:08:52 #172
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157716102
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Iemand hier die de Xiaomi Yi Ants IP-camera heeft?
Heb je de firmware 1.8.5b erop draaien zodat RTSP werkt?

Die camera lijkt me ideaal maar Xiaomi heeft in de nieuwe firmware een wachtwoord op die RTSP-functie gezet waardoor hij alleen nog maar werkt in de app :')
Ipv dat je gewoon een camera-stream hebt in je netwerk voor VLC op je computer, software daarvoor, etc :')
Tot 4 dagen geleden had ik de oude FW (mét RTSP) erop draaien, maar ik had zoveel last met connecten onder iOS (zowel in eigen netwerk als daarbuiten) dat ik de nieuwe firmware eens heb getest op 1 exemplaar. Dat viel me zo goed mee, dat ik 'm gelijk op mijn 3 andere Xiaoyi's heb gezet. Ik gebruik toch vooral de app op telefoon en/of tablet om de beelden te checken.
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 21 november 2015 @ 15:14:27 #173
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157716220
Hmmm oké.
Ik wil eigenlijk de stream erbij zodat ik die in software kan gebruiken voor een 24/7 recording en eigen password op de stream enzo. Dat ding is zo klein en met zo'n Xiaomi batterypack ideaal, maar als het alleen via de app kan lijkt het me veel minder bruikbaar.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 21 november 2015 @ 15:24:51 #174
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157716468
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Hmmm oké.
Ik wil eigenlijk de stream erbij zodat ik die in software kan gebruiken voor een 24/7 recording en eigen password op de stream enzo. Dat ding is zo klein en met zo'n Xiaomi batterypack ideaal, maar als het alleen via de app kan lijkt het me veel minder bruikbaar.
Als je het eigen paswoord op de stream laat vallen, kan je de oude firmware gebruiken :
http://cl.ly/0h0w0w0i142w?_ga=1.62241708.1678458485.1448010226

Maar er is ook nog een firmware hack, met een wat recentere versie van de firmware die een aantal dingetjes fixed :
http://robinhenniges.com/en/fix-xiaomi-xiaoyi-small-ant
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 21 november 2015 @ 16:28:47 #175
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_157717663
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:24 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Als je het eigen paswoord op de stream laat vallen, kan je de oude firmware gebruiken :
http://cl.ly/0h0w0w0i142w?_ga=1.62241708.1678458485.1448010226

Maar er is ook nog een firmware hack, met een wat recentere versie van de firmware die een aantal dingetjes fixed :
http://robinhenniges.com/en/fix-xiaomi-xiaoyi-small-ant
Ah beter, dat van die Russische firmware zag ik ook al, maar vind het zo stom dat je alles moet hacken omdat Xiaomi zulke shit passworded maakt :').
Ik zal eens kijken, ben benieuwd of m'n sextapes een beetje goed uit de verf gaan komen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 21 november 2015 @ 16:54:32 #176
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157718290
Een vraagje voor de batterij-experts alhier:

Ik heb al een tijdje een Colorfly E708 tabletje hier, dat erg fijn is. Mooi scherm, lekker plat. Alleen de batterijcapaciteit is niet zoveel soeps. Nu zie dat er grotere batterijen worden aangeboden, zoals hier bij Banggood..
Vraag is nu of een dergelijke batterij om één of andere reden meer gevaar oplevert dan de originele. Je zou denken dat ze er meteen één met een grotere capaciteit in zouden duwen namelijk.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 22 november 2015 @ 00:00:37 #177
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_157731105
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157731614
Waren deze kabels altijd al zo goedkoop?
$6.99 voor 6 dergelijke kabels is wel erg goedkoop.
(Ja, er staat erbij dat het een aanbiedingsprijs is maar dat zegt niet zoveel).

Want dit waren de kabels die hier ook goedgekeurd werden qua opladen en doorvoer.
Misschien ook maar eens een setje bestellen, samen met deze of deze autolader.
Heb haast nooit zo'n lader nodig, maar als ik 'm nodig heb kan ik wel 3-4 poorten tegelijk gebruiken. :')
pi_157733583
quote:
11s.gif Op zondag 22 november 2015 00:26 schreef Iemand91 het volgende:
Waren deze kabels altijd al zo goedkoop?
$6.99 voor 6 dergelijke kabels is wel erg goedkoop.
(Ja, er staat erbij dat het een aanbiedingsprijs is maar dat zegt niet zoveel).

Want dit waren de kabels die hier ook goedgekeurd werden qua opladen en doorvoer.
Misschien ook maar eens een setje bestellen, samen met deze of deze autolader.
Heb haast nooit zo'n lader nodig, maar als ik 'm nodig heb kan ik wel 3-4 poorten tegelijk gebruiken. :')
Ja, schommelt altijd rond deze prijs [+- 1 dollar]. Ik heb deze langere versie http://www.geekbuying.com(...)k-1-8-1M-346626.html een paar maanden terug voor 8,50 usd gekocht.

Kabels voelen stevig aan [zacht rubber], ze halen 1,7mAh in mijn tests met een Galaxy S5 en Blitzwolf lader. Echter, het metalen deel van de connector van het micro usb gedeelte buigt snel als je tablet of phone gebruikt tijdens het laden. Ondanks dat buigen is het [nog] niet kapot gegaan.
Als je dat ene negatieve niet meetelt is het wat mij betreft de beste deal voor 6 kabels in retailverpakking.

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 22-11-2015 18:54:18 ]
  zondag 22 november 2015 @ 18:06:08 #180
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157743332
Ook maar zo'n setje kabels gehaald, stonden nog op een lijstje.
Een lijstje zo lang dat ik de boel niet meer kan vinden :P

Gelukkig hebben we jullie nog om me te herinneren aan goede zooi :Y
  maandag 23 november 2015 @ 09:31:22 #181
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157757867
Hier stond een onzin-aanbieding...

[ Bericht 86% gewijzigd door dodge_911 op 23-11-2015 09:38:29 ]
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157757897
quote:
12s.gif Op maandag 23 november 2015 09:31 schreef dodge_911 het volgende:
Blitzwolf 5-Port USB Charger met EU kabel nu in de aanbieding bij BG voor 4,77¤...
Package included:
1*AC Cable Power Cord

Let op, is alleen de kabel. Niet de lader zelf dus.
  maandag 23 november 2015 @ 09:37:57 #183
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157757940
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 09:34 schreef Vipi het volgende:

[..]

Package included:
1*AC Cable Power Cord

Let op, is alleen de kabel. Niet de lader zelf dus.
Ow, je hebt gelijk! Ff aanpassen dan maar...
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_157758844
quote:
12s.gif Op maandag 23 november 2015 09:37 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ow, je hebt gelijk! Ff aanpassen dan maar...
Lol, hoeveel had je er besteld?
  maandag 23 november 2015 @ 12:18:01 #185
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_157759887
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:01 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Lol, hoeveel had je er besteld?
42 :) Geen hoor, kwam 'm tegen bij het dagelijkse doorstruinen van de BG new arrivals op de pot :)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  maandag 23 november 2015 @ 12:50:24 #186
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_157760357
2 pakjes van 3fvape waren tegelijk verstuurd. Eerste was dinsdag al binnen, maar de tweede laat nog op zich wachten. Hoewel die wellicht al bij het postkantoor ligt, maar heb ik nog geen briefje gehad.

En 2 pakjes van GB onderweg met Belgische Post, thats a first.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_157763440
China is weer retetraag, zit al behoorlijk lang op eea te wachten.

Bij Ibuygou heb ik een trackingnr van PostNL gekregen terwijl ik betaald heb voor DHL? :?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_157763545
Weer een Xiaomi product in de pre order
http://www.banggood.com/O(...)-iPad-p-1016040.html


Ik heb zelf deze...goedkoper, kleiner en more power...
http://www.amazon.de/dp/B(...)1&keywords=Aukey+car

Maar het kan nog duurder ook
http://www.banggood.com/H(...)ersal-p-1016567.html

Ik zie bij de buren dst er ook een yi dashcam komt.
http://elproducente.com/xiaomi-yi-dashboard-camera/


[ Bericht 6% gewijzigd door eddepetfokt op 24-11-2015 13:16:23 ]
  maandag 23 november 2015 @ 15:56:00 #189
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157764159
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:20 schreef Miniem het volgende:
China is weer retetraag, zit al behoorlijk lang op eea te wachten.

Bij Ibuygou heb ik een trackingnr van PostNL gekregen terwijl ik betaald heb voor DHL? :?
Waarschijnlijk dachten ze dat je gewoon 'expedited' shipping wou? (Dat is dus niet per definitie DHL, ook PostNL 'direct' valt daar onder)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  maandag 23 november 2015 @ 16:19:50 #190
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_157764640
Wat is nu de beste blauwe-tand speaker die te koop is? Nog steeds de Earson? Of toch de nieuwe Xiaomi?
pi_157765769
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:25 schreef eddepetfokt het volgende:
Weer een Xiaomi product in de pre order
http://www.banggood.com/O(...)-iPad-p-1016040.html

Ik heb zelf deze...goedkoper, kleiner en more power...
http://www.amazon.de/dp/B(...)1&keywords=Aukey+car
Wat een prijs.. Heb zelf een Belkin van de Mediamarkt voor 7 euro. Net zo goed :P
pi_157765884
quote:
16s.gif Op maandag 23 november 2015 15:56 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dachten ze dat je gewoon 'expedited' shipping wou? (Dat is dus niet per definitie DHL, ook PostNL 'direct' valt daar onder)
Stond echt DHL :Y
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 23 november 2015 @ 17:26:32 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157765979
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:19 schreef JiePieWie het volgende:
[..] Of toch de nieuwe Xiaomi?
Damn, talking about... ;( die is al een halve eeuw onderweg ofzo. Damn you, Allbuy met je fucking Malaysian Post. }:| #notamused
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157766410
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:12 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wat een prijs.. Heb zelf een Belkin van de Mediamarkt voor 7 euro. Net zo goed :P
Denk niet dat je een echte Belkin dual usb met meer dan 2A per poort koopt voor 7 euro, zeker niet bij de MM. :s)

[ Bericht 4% gewijzigd door eddepetfokt op 23-11-2015 18:04:18 ]
  maandag 23 november 2015 @ 18:03:47 #195
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157766548
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:12 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wat een prijs.. Heb zelf een Belkin van de Mediamarkt voor 7 euro. Net zo goed :P
Haha, nee.
pi_157766842
L
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:20 schreef Miniem het volgende:
China is weer retetraag, zit al behoorlijk lang op eea te wachten.

Bij Ibuygou heb ik een trackingnr van PostNL gekregen terwijl ik betaald heb voor DHL? :?
ligt waarschijnlijk aan de coupon die je hebt gebruikt. De coupon voor de Redmi note 2 bijv gaf extra korting, maar dan wel verzending met PostNL.
pi_157769472
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 18:18 schreef tomthelong het volgende:
L

[..]

ligt waarschijnlijk aan de coupon die je hebt gebruikt. De coupon voor de Redmi note 2 bijv gaf extra korting, maar dan wel verzending met PostNL.
Postnl stond niet bij de verzendmethodes. Kon alleen DHL aanvinken voor 17 dollar.
Heb idd wel die coupon gebruikt.

Bij een andere telefoon kun je ook alleen DHL en Fedex voor aanvinken. Nogal vreemd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Miniem op 23-11-2015 19:50:56 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_157770581
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:44 schreef Miniem het volgende:

[..]

Postnl stond niet bij de verzendmethodes. Kon alleen DHL aanvinken voor 17 dollar.
Heb idd wel die coupon gebruikt.

Bij een andere telefoon kun je ook alleen DHL en Fedex voor aanvinken. Nogal vreemd.
Dat klopt, je kan alleen DHL aanklikken, maar de coupon bepaald welke shipping gebruikt wordt. Zoals in een andere draad staat:
"30.99 $ coupon: ibg6992ByDHL ship by DHL, which takes about 7 days

38.99 $ coupon: ibg6992ByNLpost ship with NL post that takes about two weeks"
pi_157770627
Binnenkort een sinterklaasfeestje, waarin we min of meer allemaal kleine cadeautjes van een paar euro per stuk kopen en die random verdelen via dobbelspel en andere regels.

Ik meen me in ieder geval te herinneren dat veel websites ook een categorie hadden waarin gadgets en andere dingen tot 3, 4 of 5 euro hadden. Ik kan ze alleen nu ineens niet meer vinden.

Ben ik nu gewoon blind, of is die categorie ook echt verwijderd?

Heb het nu voornamelijk over alienexpress en banggood.
pi_157770674
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:22 schreef tomthelong het volgende:

[..]

Dat klopt, je kan alleen DHL aanklikken, maar de coupon bepaald welke shipping gebruikt wordt. Zoals in een andere draad staat:
"30.99 $ coupon: ibg6992ByDHL ship by DHL, which takes about 7 days

38.99 $ coupon: ibg6992ByNLpost ship with NL post that takes about two weeks"
Dat is waar. Maar waarom betaal je dan voor DHL shipping? Dan hadden ze er PostNL free shipping bij moeten zetten...
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 23 november 2015 @ 22:17:21 #201
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_157774454
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 20:24 schreef schijffie het volgende:
Binnenkort een sinterklaasfeestje, waarin we min of meer allemaal kleine cadeautjes van een paar euro per stuk kopen en die random verdelen via dobbelspel en andere regels.

Ik meen me in ieder geval te herinneren dat veel websites ook een categorie hadden waarin gadgets en andere dingen tot 3, 4 of 5 euro hadden. Ik kan ze alleen nu ineens niet meer vinden.

Ben ik nu gewoon blind, of is die categorie ook echt verwijderd?

Heb het nu voornamelijk over alienexpress en banggood.
"binnenkort" = binnen 3 weken, aka met Sinterklaas? Dan komt de helft of meer van je pakketjes niet op tijd aan ;)

Dus niet echt aan te raden om nog te gaan shoppen voor dat evenement.

Maarja low budget gift bij Gearbest, Tomtop onder 99$ cent, Tomtop onder 5$ , Focalprice onder 2$, Tinydeal onder 5$, Dealextreme onder $5 en Allbuy deals.

[ Bericht 23% gewijzigd door tokko1 op 23-11-2015 22:25:11 ]
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_157774805
Anker 6-poort 60W USB-lader morgen om 18:00 uur weer in de aanbieding.



[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 24-11-2015 12:59:36 ]
pi_157782696
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157783006
quote:
Dat is toch de dashcam die ze gaan produceren?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_157783018
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 22:28 schreef Iemand91 het volgende:
Anker 6-poort 60W USB-lader mogen om 18:00 uur weer in de aanbieding.

[ afbeelding ]
Sorry, het is volgens mij al 100x voorbij gekomen, maar is dit nu de goeie? Ik wil wel op elke poort max aantal power, is het niet 5V of 2A per poort?
pi_157783077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:21 schreef dimmak het volgende:
Die nieuwe Xiaomi Yi Sports?

Kijk eens naar de vorige pagina ;)
pi_157783179
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:36 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dat is toch de dashcam die ze gaan produceren?
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:40 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Kijk eens naar de vorige pagina ;)
Aahh, had ik niet gezien. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157783226
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:37 schreef Onufriev het volgende:
Sorry, het is volgens mij al 100x voorbij gekomen, maar is dit nu de goeie? Ik wil wel op elke poort max aantal power, is het niet 5V of 2A per poort?
Max. output is 5V 12A of max. 2.4A per poort.
Ofwel je kunt tegelijk 2.4A trekken uit 5 poorten en de 6e houdt niets meer over.
Of bijvoorbeeld 4 poorten 2.4A en de overige 2 poorten 1.2A p/poort.

Over het algemeen wordt dit wel beschouwd als goede lader ja.
Heb 'm zelf niet want ik heb nooit zoveel poorten nodig.
pi_157783266
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:47 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Max. output is 5V 12A of max. 2.4A per poort.
Ofwel je kunt tegelijk 2.4A trekken uit 5 poorten en de 6e houdt niets meer over.
Of bijvoorbeeld 4 poorten 2.4A en de overige 2 poorten 1.2A p/poort.

Over het algemeen wordt dit wel beschouwd als goede lader ja.
Heb 'm zelf niet want ik heb nooit zoveel poorten nodig.
Top, vanmiddag maar ff kijken om 18.00 (y)
pi_157785982
quote:
16s.gif Op maandag 23 november 2015 22:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

"binnenkort" = binnen 3 weken, aka met Sinterklaas? Dan komt de helft of meer van je pakketjes niet op tijd aan ;)

Dus niet echt aan te raden om nog te gaan shoppen voor dat evenement.

Maarja low budget gift bij Gearbest, Tomtop onder 99$ cent, Tomtop onder 5$ , Focalprice onder 2$, Tinydeal onder 5$, Dealextreme onder $5 en Allbuy deals.
Tot nu toe heb ik al mijn pakketjes vrij snel binnengekregen (1-2 weken) zolang dat met China Registered Air Mail ging (en via alienexpress of banggood). Zal het in ieder geval onthouden.

Toch bedankt! :)

Oh ja, we vieren het trouwens op 13 december, dus ruim een weekje extra de tijd ;)
pi_157789277
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:55 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Denk niet dat je een echte Belkin dual usb met meer dan 2A per poort koopt voor 7 euro, zeker niet bij de MM. :s)
Nja ik denk van wel. Sterker nog. Dat heb ik :'). Heb destijds gewoon de goedkoopste gepakt die ik kon vinden, en dat was die. Was enkel overigens.
  dinsdag 24 november 2015 @ 17:15:41 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157789462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 17:06 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nja ik denk van wel. Sterker nog. Dat heb ik :'). Heb destijds gewoon de goedkoopste gepakt die ik kon vinden, en dat was die. Was enkel overigens.
Dan is hij dus niet vergelijkbaar. Duals met hoog verbogen zijn sowieso veel duurder.
pi_157790610
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 17:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan is hij dus niet vergelijkbaar. Duals met hoog verbogen zijn sowieso veel duurder.
Oké. Dan weten we dat.
  dinsdag 24 november 2015 @ 18:08:17 #214
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157790665
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:05 schreef davedavy het volgende:

[..]

Oké. Dan weten we dat.
Lijkt me logisch genoeg.
  dinsdag 24 november 2015 @ 19:57:43 #215
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157794475
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 12:16 schreef RobertNL het volgende:
Dubbelzijdige micro USB kabel ook binnen hier . Lijkt prima kwaliteit, de connector voor de USB is in ieder geval al beter dan die van mijn Remax kabels. De laadsnelheid op mijn LG G3 lijkt ook prima. Zal vanavond nog even proberen op mijn tablet en andere telefoon
Ik heb 'm vandaag ook binnen. Heb jij de snelheid nog gemeten? Als ik tijd heb, zal ik 'm binnenkort eens checken met metertje en tablet. :) Hij ziet er idd prima uit.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:02:08 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157794662
Lendmeurears blackfridaydeals. O.a. VSD3 ( _O_ )! Highly recommended.
http://www.lendmeurears.com/vsonic/?setCurrencyId=2

En m'n eerste Rakuten-order (not quite CN weliswaar (JP)) is onderweg (57,26 EUR)! :D

Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet weerstaan. :@

quote:
Lijkt op een animozoek/funding campagne. Deed Ling VR ook laatst: https://izhongchou.taobao.com/dreamdetail.htm?id=21699 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157795641
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb 'm vandaag ook binnen. Heb jij de snelheid nog gemeten? Als ik tijd heb, zal ik 'm binnenkort eens checken met metertje en tablet. :) Hij ziet er idd prima uit.
Ze hebben al kleintjes gekregen ook. Jammer dat alleen de grote[=edit]male plug double sided is.
http://www.banggood.com/B(...)-Plug-p-1010839.html

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 24-11-2015 20:57:35 ]
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:45:29 #218
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157796366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ze hebben al kleintjes gekregen ook. Jammer dat alleen de male plug double sided is.
http://www.banggood.com/B(...)-Plug-p-1010839.html
Allebei de kanten zijn male. Alleen heeft de éne een kleintje. ;)
Maar idd jammer dat het niet aan allebei de kanten is. Juist de micro-usb heb ik graag double sided aangezien dat het enige poortje van telefoon/tablet in betere staat houdt omdat je minder zit te vrotten. Mijn laptops hebben usb-poorten zat die ook nog eens een stuk sterker zijn.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 24 november 2015 @ 20:58:18 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157796819
Hedde joelie dezun niet besteld dan? http://www.banggood.com/B(...)-QC2_0-p-998319.html
- Shipped: 2015-11-04. Zou er eigenlijk ook weleens al mogen zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157796937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Hedde joelie dezun niet besteld dan? http://www.banggood.com/B(...)-QC2_0-p-998319.html
- Shipped: 2015-11-04. Zou er eigenlijk ook weleens al mogen zijn.
Ja ook besteld, maar we hebben het nu over korte kabeltjes...
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:01:48 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157796965
Ah. Op zo'n fiets.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157797525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Hedde joelie dezun niet besteld dan? http://www.banggood.com/B(...)-QC2_0-p-998319.html
- Shipped: 2015-11-04. Zou er eigenlijk ook weleens al mogen zijn.
Vandaag ontvangen.
Net nog een besteld. Fijne kwaliteit en mijn telefoon was snel opgeladen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 24 november 2015 @ 21:15:56 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_157797549
Dope!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157800254
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 21:15 schreef Miniem het volgende:

[..]

Vandaag ontvangen.
Net nog een besteld. Fijne kwaliteit en mijn telefoon was snel opgeladen.
Ik heb em ook ontvangen. Prima kabel, en erg makkelijk in het gebruik. Heb er gelijk maar paar bijbesteld
pi_157800447
Ik heb vandaag ook de blitzwolf double sided usb cable ontvangen. Echter, hij doet niks:(
Moet ik altijd weer hebben.
pi_157800583
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:46 schreef BobMarlin het volgende:
Ik heb vandaag ook de blitzwolf double sided usb cable ontvangen. Echter, hij doet niks:(
Moet ik altijd weer hebben.
Steekt de adapter wel in het stopcontact? :+
pi_157800783
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 22:51 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Steekt de adapter wel in het stopcontact? :+
Haha, dat is wel de bedoeling ja.
Eerste keer toen ik mijn telefoon probeerde op te laden deed die het half (om de seconde trilde het 3 keer ofzo). Tweede keer was het helemaal voorbij en doet nu uiteindelijk niks meer. Beide kanten geprobeerd.
  dinsdag 24 november 2015 @ 23:09:36 #228
164283 Luco
Buongiorno!
pi_157801040
Pakketje op 23 OKtober besteld bij Banggood, maar nog niet binnen. Vandaag contact gehad met BG en volgens hen is het pakketje de 30e in Nederland aangekomen. Ik heb nu dus een Tracking number van Malaysia Post. Hoe kan ik nu verder met ontdekken waar het heen is?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_157801100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:09 schreef Luco het volgende:
Pakketje op 23 OKtober besteld bij Banggood, maar nog niet binnen. Vandaag contact gehad met BG en volgens hen is het pakketje de 30e in Nederland aangekomen. Ik heb nu dus een Tracking number van Malaysia Post. Hoe kan ik nu verder met ontdekken waar het heen is?
Twitteren met PostNL om het Nederlandse tracking nummer te ontvangen (de welbekende 3S-code) zodat je op de normale postnl.nl website kan checken hoe of wat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157801154
Ik heb vijf van die Blitzwolf kabels besteld op Banggood, ik had ook 3 Nilkins maar daarvan zijn van 2 stuks de connectors binnen een jaar overleden :'( :')
  woensdag 25 november 2015 @ 03:31:12 #231
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157803500
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 17:26 schreef shiznuts het volgende:
Damn you, Allbuy met je fucking Malaysian Post. #notamused
Ze gooiden het zelfs speciaal in een mailtje na de vorige order:
quote:
We have recently received some feedbacks from customers in South Korea that packages took more than 20 days to deliver. Allbuy always care about the customer's satisfaction. To improve this problem, we are now launching the following shipment upgrade:

1, Orders over $20 are shipped via Registered Airmail with detailed tracking info for free, it can be tracked to delivered. It shortens the delivery time for about 1 week.
Is ook met Malaysian verzonden :'), goed vooruitzicht dus :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 19:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb 'm vandaag ook binnen. Heb jij de snelheid nog gemeten? Als ik tijd heb, zal ik 'm binnenkort eens checken met metertje en tablet. :) Hij ziet er idd prima uit.
Nee, geen metertje mee. Maar laad prima snel op, naar mijn idee sneller dan mijn Remax voor het opladen van bv de Xiaomi Powerbank :).

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:02 schreef shiznuts het volgende:
En m'n eerste Rakuten-order (not quite CN weliswaar (JP)) is onderweg (57,26 EUR)! :D
[ afbeelding ]
Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet weerstaan. :@
Heb hier dit weekend nog naar gekeken :')!. Kwam ze tegen (in JP) en dacht al die komen mij bekend voor :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Hedde joelie dezun niet besteld dan? http://www.banggood.com/B(...)-QC2_0-p-998319.html
- Shipped: 2015-11-04. Zou er eigenlijk ook weleens al mogen zijn.
Al ruim een dikke week binnen hier :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157804167
Zit ook alweer 'n kleine maand op 'n bestelling van BG te wachten, zal zo Mr Banggood maar eens vervelen (al was ie er de komende weken niet zoveel?). Niet gewend van BG dat 't zo lang duurt, de vorige bestellingen duurden ook al 2 wkn of langer.

Untracked ook nog, dus zal wel gewoon wachten worden.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157804357
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zit ook alweer 'n kleine maand op 'n bestelling van BG te wachten, zal zo Mr Banggood maar eens vervelen (al was ie er de komende weken niet zoveel?). Niet gewend van BG dat 't zo lang duurt, de vorige bestellingen duurden ook al 2 wkn of langer.

Untracked ook nog, dus zal wel gewoon wachten worden.
Hier dezelfde ervaring, zou zomaar kunnen komen door de black-friday die je bij Ali en al die shops had. Een beetje het idee met Kerst hier in Nederland dat alles ook al snel een week vertraagd is. Ik heb tot nu toe alles wel gewoon binnen gehad, met een uitschieter naar 6 weken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157804508
Horloge binnen, best een leuk uurwerk maar het bandje is helemaal niks. Had niet laatst iemand hier nato straps besteld? Zo ja waar?

Foto van horloge volgt nog :)
pi_157804511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zit ook alweer 'n kleine maand op 'n bestelling van BG te wachten, zal zo Mr Banggood maar eens vervelen (al was ie er de komende weken niet zoveel?). Niet gewend van BG dat 't zo lang duurt, de vorige bestellingen duurden ook al 2 wkn of langer.

Untracked ook nog, dus zal wel gewoon wachten worden.
hier ook, miband al vanaf 1 nov onderweg, nog steeds niks binnen
horloge die 4 nov besteld was was vorige week al wel binnen gekomen van banggood.

Ali bestellingen doen er hier nu een week over..
  woensdag 25 november 2015 @ 09:28:38 #236
164283 Luco
Buongiorno!
pi_157804640
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Twitteren met PostNL om het Nederlandse tracking nummer te ontvangen (de welbekende 3S-code) zodat je op de normale postnl.nl website kan checken hoe of wat.
;(. PostNL kan er niks mee. Dan maar Banggood weer lastig vallen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_157804662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hier dezelfde ervaring, zou zomaar kunnen komen door de black-friday die je bij Ali en al die shops had. Een beetje het idee met Kerst hier in Nederland dat alles ook al snel een week vertraagd is. Ik heb tot nu toe alles wel gewoon binnen gehad, met een uitschieter naar 6 weken.
Mja, ik heb geen haast. Ben 't gewoon niet gewend van BG. Meestal binnen 2 wkn binnen en soms zelfs 'n week. We wachten geduldig af!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157804775
Ik word al 3 maanden aan het lijntje gehouden door een seller van eBay. ;( Hij heeft het product al 2 x opgestuurd zegt hij, maar ik heb nog niks gezien.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157805660
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:19 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

hier ook, miband al vanaf 1 nov onderweg, nog steeds niks binnen
horloge die 4 nov besteld was was vorige week al wel binnen gekomen van banggood.

Ali bestellingen doen er hier nu een week over..
Wat heb je voor de miband betaald als ik vragen mag? Zit te overwegen om ook een (oude) te halen.
pi_157805695
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:44 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Wat heb je voor de miband betaald als ik vragen mag? Zit te overwegen om ook een (oude) te halen.
pi_157805737
Bedankt! Dan weet ik dat de huidige prijs dus prima is en ik niet hoef te wachten op een aanbiedingsprijs :7
pi_157805777
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:49 schreef FreaZ het volgende:
Bedankt! Dan weet ik dat de huidige prijs dus prima is en ik niet hoef te wachten op een aanbiedingsprijs :7
hij stond er laatst op voor 9,XX daar nog ff de fok code erover heen beuken, dan heb je hem voor een schijntje
pi_157806001
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 08:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zit ook alweer 'n kleine maand op 'n bestelling van BG te wachten, zal zo Mr Banggood maar eens vervelen (al was ie er de komende weken niet zoveel?). Niet gewend van BG dat 't zo lang duurt, de vorige bestellingen duurden ook al 2 wkn of langer.

Untracked ook nog, dus zal wel gewoon wachten worden.
Hier hetzelfde probleem, ik heb een bestelling die al vanaf 23 oktober onderweg is. Alle andere bestellingen die later zijn gedaan via Banggood (waaronder 11 en 13 november) heb ik al wel binnen. Zeer vreemd en mij is verzocht om toch nog even tot 25 werkdagen te wachten.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157806037
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hier hetzelfde probleem, ik heb een bestelling die al vanaf 23 oktober onderweg is. Alle andere bestellingen die later zijn gedaan via Banggood (waaronder 11 en 13 november) heb ik al wel binnen. Zeer vreemd en mij is verzocht om toch nog even tot 25 werkdagen te wachten.
Heel vreemd?

Zeker niet, gebeurt toch elk jaar rond deze tijd?
  woensdag 25 november 2015 @ 11:12:07 #245
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_157806113
Over die USB car chargers gesproken: iemand hands on goede ervaringen met een leuk geprijsde variant uit China die prima is?
Reden: Heb er nu 2 liggen hier; een oude uit China die 'prima' is, maar het ontladen bij navigeren niet tegen kan gaan.. Dat wil zeggen; hij laad dan nog wel de smartphone op, maar niet snel genoeg.. Waardoor de smartphone toch altijd weer een eind verder leeg is na het navigeren.
En laatst nog eentje bij de Action vandaan (ook een Chinees dus - moet wel voor dat geld) die zo slecht afgeschermd is (plastic fantastic - maar wat wil je voor een euro of 5) dat de autoradio spontaan geen ontvangst meer heeft als je je gsm inplugged in de lader. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_157806595
quote:
8s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:12 schreef neo2000 het volgende:
Over die USB car chargers gesproken: iemand hands on goede ervaringen met een leuk geprijsde variant uit China die prima is?
Reden: Heb er nu 2 liggen hier; een oude uit China die 'prima' is, maar het ontladen bij navigeren niet tegen kan gaan.. Dat wil zeggen; hij laad dan nog wel de smartphone op, maar niet snel genoeg.. Waardoor de smartphone toch altijd weer een eind verder leeg is na het navigeren.
En laatst nog eentje bij de Action vandaan (ook een Chinees dus - moet wel voor dat geld) die zo slecht afgeschermd is (plastic fantastic - maar wat wil je voor een euro of 5) dat de autoradio spontaan geen ontvangst meer heeft als je je gsm inplugged in de lader. :')
Niet de goedkoopste, maar ik zoch 'n gekrulde kabel:
http://www.ebay.nl/itm/Ol(...)tem2ed71234b6&_uhb=1

Verder heb ik pas deze gekocht, en die lijkt ook aardig te laden. Dan heb je de functie ook nog om via BT op je autoradio af te spelen:
http://www.ebay.nl/itm/27(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157806956
quote:
9s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:08 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Heel vreemd?

Zeker niet, gebeurt toch elk jaar rond deze tijd?
Wat het vreemd maakt, is dat andere bestelling NA die datum wel aankomen in recordtempo's
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157807277
quote:
8s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:12 schreef neo2000 het volgende:
Over die USB car chargers gesproken: iemand hands on goede ervaringen met een leuk geprijsde variant uit China die prima is?
Reden: Heb er nu 2 liggen hier; een oude uit China die 'prima' is, maar het ontladen bij navigeren niet tegen kan gaan.. Dat wil zeggen; hij laad dan nog wel de smartphone op, maar niet snel genoeg.. Waardoor de smartphone toch altijd weer een eind verder leeg is na het navigeren.
En laatst nog eentje bij de Action vandaan (ook een Chinees dus - moet wel voor dat geld) die zo slecht afgeschermd is (plastic fantastic - maar wat wil je voor een euro of 5) dat de autoradio spontaan geen ontvangst meer heeft als je je gsm inplugged in de lader. :')
Blitzwolf lader momenteel voor rond de 7 euro bij Banggood met een kortingscode.
pi_157807484
En uitgerekend vandaag stopt de pakketdienst voor m'n deur met m'n pakketje :D

Ik moet eerder hier gaan roepen ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157807837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:35 schreef Eric_Cantona het volgende:

Verder heb ik pas deze gekocht, en die lijkt ook aardig te laden. Dan heb je de functie ook nog om via BT op je autoradio af te spelen:
http://www.ebay.nl/itm/27(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
En goeie ontvangst met de BT functie?
pi_157808205
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:01 schreef Thierry92 het volgende:

[..]

Blitzwolf lader momenteel voor rond de 7 euro bij Banggood met een kortingscode.
Een link en code zou wel zo handig zijn :P
Een paar pagina's terug heb ik ook nog een link geplastst naar een goede Aukey dual usb lader bij amazon.


Vandaag deze magnetic usb cable binnengekregen van Tinydeal [3 weken levertijd]
http://www.tinydeal.com/n(...)tphone-p-156704.html

Het valt meteen op hoe dun de kabel en de usb connector is. Ziet er zeer fragiel uit. De micro usb aansluiting ziet er dan weer mooi en sterk uit [metaal?] En heeft een led lampje. De magneet lijkt me ook sterk genoeg.

Het opladen lijkt vreselijk langzaam te gaan. Helaas werkt de kabel niet als ik 'm aansluit op de kcx017 voor een test. Het ledlampje blijft dan uit en de telefoon wordt niet opgeladen. Ook als ik de kcx017 extra power geef met een secundaire usb kabel lukt het niet om de kabel aan de praat te krijgen. Objectief testen is dus niet mogelijk.

Mijn eerste conclusie: miskoop
Hopelijk is de echte WSKEN kabel beter.


Edit: hoewel de kcx het prima doet met andere kabels heb ik de test nog eens gedaan met een andere kcx. Nu kan ik wel testen, dus er is iets met die eerste kcx. De kabel haalt 1,08 waar de originele samsung kabel én een Tronsmart kabel 1,70 halen.
Kwalificatie miskoop neem ik terug, maar ben nog steeds niet onder de indruk.

[ Bericht 3% gewijzigd door eddepetfokt op 26-11-2015 17:00:55 ]
pi_157808506
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:27 schreef ridsel het volgende:

[..]

En goeie ontvangst met de BT functie?
Boven verwachting eigenlijk. Ik hou echter wel van 'n beetje bass en dat krijg ik er niet echt in, maar of dat aan de FM-ontvanger ligt?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157809093
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 12:44 schreef eddepetfokt het volgende:
Een link en code zou wel zo handig zijn :P
Hier en hier. Ik geloof dat iemand hier (Rene?) die tweede heeft getest.
pi_157809181
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Hier en hier. Ik geloof dat iemand hier (Rene?) die tweede heeft getest.
Yup, hierbij de link naar Rene zijn topic: Blitzwolf review
  woensdag 25 november 2015 @ 13:50:02 #255
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_157809655
Ik heb nog een xiaomi usb lampje ontvangen van banggood.
Als ik deze vergelijk met mijn oude van 1 jaar terug :')

Het licht is een soort warm wit/groen ipv koud wit. De usb stekker zit niet heel strak en de lamp wiebelt dus in de powerbank.

Zijn er ook neppe in omloop met xiaomi zakje?
pi_157810146
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:50 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog een xiaomi usb lampje ontvangen van banggood.
Als ik deze vergelijk met mijn oude van 1 jaar terug :')

Het licht is een soort warm wit/groen ipv koud wit. De usb stekker zit niet heel strak en de lamp wiebelt dus in de powerbank.

Zijn er ook neppe in omloop met xiaomi zakje?
Ik heb ook een wiebelende gekregen. Zie mijn mini-vergelijk tussen een nep en echte in dit topic.
Aangezien hij wel met de aan-uit knop werkt, het binnenwerk er beter uit ziet en het glaasje veel dikker is ga ik er maar vanuit het een echte is. De neppe staat echter wel steviger op de powerbank.

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 25-11-2015 17:51:11 ]
pi_157814484
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Lijkt me logisch genoeg.
Nja weet niet. Ze doen praktisch hetzelfde.
pi_157814920
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:46 schreef bd-casemod het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Werkte de FOKNLBG coupon niet voor 5% eraf?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157816563
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat het vreemd maakt, is dat andere bestelling NA die datum wel aankomen in recordtempo's
Zendingen worden in batches op vliegtuigplaten gebouwd en bij bepaalde Airlines neergezet. Meestal hebben bedrijven een bepaalde voorafbepaalde ruimte. Maar de extra volume wordt enkel verstuurd indien een andere duurdere zending afvalt, en de ruimte kan worden ingenomen lastminute door een onder een economy prijs gekochte zending. Toevallig zijn jouw latere zendingen waarschijnlijk wel op een blockspace gezet, en die andere gaan dus pas weg als de andere zendingen wegzijn. Je ziet ook een vertraging als BV de iPhone uitkomt. Alle ruimte wordt dan duur ingekocht door Apple. Rest kan wachten. Kan tot 3-5 weken extra duren.
  donderdag 26 november 2015 @ 04:27:48 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157827878
quote:
8s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:12 schreef neo2000 het volgende:
Over die USB car chargers gesproken: iemand hands on goede ervaringen met een leuk geprijsde variant uit China die prima is?
Reden: Heb er nu 2 liggen hier; een oude uit China die 'prima' is, maar het ontladen bij navigeren niet tegen kan gaan.. Dat wil zeggen; hij laad dan nog wel de smartphone op, maar niet snel genoeg.. Waardoor de smartphone toch altijd weer een eind verder leeg is na het navigeren.
En laatst nog eentje bij de Action vandaan (ook een Chinees dus - moet wel voor dat geld) die zo slecht afgeschermd is (plastic fantastic - maar wat wil je voor een euro of 5) dat de autoradio spontaan geen ontvangst meer heeft als je je gsm inplugged in de lader. :')
Via de Getone app heb je van Aukey van die laders dacht ik :Y.
Zelf laatst een goede via DX.com een Tronsmart CC2F 36W beteld, die werkt (zover ik hoor) ook prima).

quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat het vreemd maakt, is dat andere bestelling NA die datum wel aankomen in recordtempo's
Ook dat is ieder jaar wel weer zo :P. Pakketten die in een drukke periode zijn verzonden die eeuwuen duren terwijl spul erna binnen een weekje binnen is :').

China shopping struggles :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_157828903


Dag luitjes :P!

Vandaag wederom een review van mijn kant. Het inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik mijn laatste review heb gemaakt. Ik heb helaas minder tijd om me bezig te houden met het complete chinashopping gebeuren. Maargoed, afgelopen 2 weken toch nog wat tijd kunnen vinden om deze review in elkaar te zetten.

Voor de mensen die niet graag lezen, onderaan staat uiteraard de vertrouwde videoreview.
Deze tekstuele review is meer ter aansluiting op de video om bijvoorbeeld foto's en dergelijke te laten zien.



De rest in de spoiler tag omdat anders mobiele users gaan klagen :P!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 26-11-2015 09:32:57 ]
pi_157828967
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Werkte de FOKNLBG coupon niet voor 5% eraf?
oh niet eens meer aan gedacht haha, my bad
  donderdag 26 november 2015 @ 09:14:35 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_157828974
Nice :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 26 november 2015 @ 10:37:47 #264
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_157830155
Hmm, thanx iedereen voor de auto lader 9v plug suggesties. Ik zal eens kijken welke ik ga bestellen. :)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_157830240
op dit moment 9 orders die mijn kant op komen. *O* *O* *O*
pi_157830621
Deze versie van de bekende usb lamp had ik nog niet eerder gezien.
http://www.zapals.com/free-gifts.html [gezien op Pepper]


Ik heb al genoeg lampjes en verwacht niets van de oplaadmogelijkheid, dus ik sla zelf over...



[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 26-11-2015 11:56:11 ]
pi_157830791
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:02 schreef eddepetfokt het volgende:
Deze versie had ik nog niet eerder gezien.
http://www.zapals.com/free-gifts.html

Ik heb al genoeg lampjes en verwacht niets van de oplaadmogelijkheid, dus ik sla zelf over...

[ afbeelding ]
free ;) niks is 'free' hier in China.
(ze moeten hun nummer op de site aanpassen, het is +86 17722693080, niet +88 17722693080)
pi_157830838
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:02 schreef eddepetfokt het volgende:
Deze versie had ik nog niet eerder gezien.
http://www.zapals.com/free-gifts.html

Ik heb al genoeg lampjes en verwacht niets van de oplaadmogelijkheid, dus ik sla zelf over...

[ afbeelding ]
Code werkt niet. Account aangemaakt voor niks wss.
pi_157830947
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:15 schreef ridsel het volgende:

[..]

Code werkt niet. Account aangemaakt voor niks wss.
Cide werkt [nu] wel. Zojuist toch maar besteld.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:13 schreef Kenzi het volgende:

[..]

free ;) niks is 'free' hier in China.
(ze moeten hun nummer op de site aanpassen, het is +86 17722693080, niet +88 17722693080)
Uiteraard moet je je privacy er voor opgeven, maar waar is dat tegenwoordig niet..
Gratis bestaat niet zeg ik altijd maar!


Rasberry Pi liefhebbers: De nieuwe 'zero' is uit
https://www.raspberrypi.org/blog/raspberry-pi-zero
en kost slechts 5$. Benieuwd wanneer deze in China is te bestellen...

[ Bericht 9% gewijzigd door eddepetfokt op 26-11-2015 11:56:39 ]
pi_157832258
Is er een chinashop waar je high quality basics kleding kunt kopen?

Gewoon een kleur, en goede kwaliteit stof. (Niet van dat dunne primark spul)
pi_157832345
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 11:21 schreef eddepetfokt het volgende:
Rasberry Pi liefhebbers: De nieuwe 'zero' is uit
https://www.raspberrypi.org/blog/raspberry-pi-zero
en kost slechts 5$. Benieuwd wanneer deze in China is te bestellen...
http://thepihut.com/colle(...)ts/raspberry-pi-zero :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157832430
Hmm... Pakketje van BangGood was op 25 oktober verstuurd. Waarde 9 euro. Nog steeds niet binnen. Moet ik mij zorgen gaan maken?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_157832457
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:51 schreef Posergoth6667 het volgende:
Hmm... Pakketje van BangGood was op 25 oktober verstuurd. Waarde 9 euro. Nog steeds niet binnen. Moet ik mij zorgen gaan maken?
Nee, pakketjes van banggood rond die tijd zijn traag. Ik kreeg er gister 1 van de 26e.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_157832484
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:52 schreef Miniem het volgende:

[..]

Nee, pakketjes van banggood rond die tijd zijn traag. Ik kreeg er gister 1 van de 26e.
Ahh ok. De meeste pakketjes van BangGood komen na een week al binnen. Soms duurt het twee weken. Nog nooit zo lang hoeven wachten.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_157832607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 12:53 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Ahh ok. De meeste pakketjes van BangGood komen na een week al binnen. Soms duurt het twee weken. Nog nooit zo lang hoeven wachten.
Ja hier exact hetzelfde, wacht nu ook al een maand, normaal 1 week.

Hoor meerdere mensen erover, maar zal wel te maken hebben met tijd van het jaar.
pi_157839629
Vandaag mijn 1e horloge uit chine binnen gekregen:

http://nl.aliexpress.com/(...)_5,searchweb201560_9

Ziet er netjes uit en voelt degelijk aan, alleen loopt de tijd niet :{
Seconde wijzer springt wel op en neer maar gaat niet vooruit, is de batterij gewoon leeg en komt dit vaker voor? Of heb ik weer de pech dat ik iets binnen krijg wat niet 100% werkt ( welkom in china :+ )
pi_157839796
Weet iemand bij aliexpress of banggood een shop waar je 100 % échte xiaomi powerbanks kunt kopen?
Alvast bedankt.
blablablabla
pi_157840073
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:40 schreef Elan het volgende:
Weet iemand bij aliexpress of banggood een shop waar je 100 % échte xiaomi powerbanks kunt kopen?
Alvast bedankt.
Banggood is een shop, en daar kan je echte kopen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157840196
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Banggood is een shop, en daar kan je echte kopen.
Ja maar ook neppe toch :P
Of werkt het wezenlijk anders dan een aliexpress (daar heb je zowel nepperds als echte)
blablablabla
pi_157840502
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja maar ook neppe toch :P
Of werkt het wezenlijk anders dan een aliexpress (daar heb je zowel nepperds als echte)
banggood is een goede shop met originele producten. Tevens heb je de FOKNLBG coupon voor 5% korting.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157840526
Projectje afgerond, 'n groot mdf-bord beschilderd met magneetverf en daaroverheen krijtbordverf voor de jongens. De magneten die we in huis hebben blijven alleen niet zo goed "plakken".

Ik zoek dus flink sterke magneten om ook 'n foto of kaartje op te hangen. Wie maakt me los?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157840608
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

banggood is een goede shop met originele producten. Tevens heb je de FOKNLBG coupon voor 5% korting.
Thx chill! toch weer 53 cent korting :D
blablablabla
pi_157840651
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Projectje afgerond, 'n groot mdf-bord beschilderd met magneetverf en daaroverheen krijtbordverf voor de jongens. De magneten die we in huis hebben blijven alleen niet zo goed "plakken".

Ik zoek dus flink sterke magneten om ook 'n foto of kaartje op te hangen. Wie maakt me los?
zo'n setje neodium (of iets in die richting) magneetjes werken voor mij prima. Behoorlijk sterk. Had er gelijk 20 ofzo, zijn echt mini maar werken goed.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157841190
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

banggood is een goede shop met originele producten. Tevens heb je de FOKNLBG coupon voor 5% korting.
BG verkoopt ook nep producten bijv fake Samsung laders, fake mi usb lampjes etc. Er staat meestal wel in een of andere vorm omschreven dat het niet de echte is maar voor beginners kan dat best verwarrend zijn.
Geldt ook voor de andere bekende shops hoor. En bij bijv. Tinydeal kan je dan ook soms originele producten kopen in aangepaste verpakking.
pi_157841223
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:21 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

BG verkoopt ook nep producten hoor, bijv fake Samsung laders, fake mi uwb lampjes etc. Er staat meestal wel in een of andere vorm omschreven dat het niet de echte is maar voor beginners kan dat best verwarrend zijn.
Geldt ook voor de andere bekende shops hoor. En bij bijv. Tinydeal kan je dan ook soms originele producten kopen in aangepaste verpakking.
Bij Aliexpress is echt minimaal 50% van de spullen nep volgens mij :')
blablablabla
pi_157841459
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

zo'n setje neodium (of iets in die richting) magneetjes werken voor mij prima. Behoorlijk sterk. Had er gelijk 20 ofzo, zijn echt mini maar werken goed.
Zoiets zoek ik denk ik inderdaad, alleen moet ik er wel 'n kaart of foto mee kunnen vastmaken. Zou dat lukken denk je?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157842199
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:29 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zoiets zoek ik denk ik inderdaad, alleen moet ik er wel 'n kaart of foto mee kunnen vastmaken. Zou dat lukken denk je?
ik denk dat je probleem vooral ligt in de dunne laag magneetverf. Je kan altijd nog een klein gaatje in die deur maken en daar een magneetje in vast lijmen (heb ik ook gedaan) en dat werkt erg goed.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_157842295
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:49 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik denk dat je probleem vooral ligt in de dunne laag magneetverf. Je kan altijd nog een klein gaatje in die deur maken en daar een magneetje in vast lijmen (heb ik ook gedaan) en dat werkt erg goed.
3 lagen magneetverf ;( Ik was er al bang voor dat dat 't probleem is. Eerst eens kijken of 't met sterkere magneetjes werkt.
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 26 november 2015 @ 20:01:06 #290
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_157842599
Gisteren deze besteld, als 'proef' voordat ik een echte Mi.Light koop, mocht ik meer dan één strip willen gaan aansluiten/besturen:
http://www.aliexpress.com(...)12V/32360612599.html

Ik ben benieuwd! Vind 't wit van een 'normale' RGB-strip namelijk te koel. Hopelijk bevalt dit beter als 'sfeerlicht' (enn kleurtjes als ik dat wil).
  donderdag 26 november 2015 @ 20:36:11 #291
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_157843761
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 19:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Bij Aliexpress is echt minimaal 50% van de spullen nep volgens mij :')
Van bv. de Xiaomi powerbanks en pistons zelfs 75% denk ik.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_157844941
Als je bij Ali sorteert op aantal orders ipv laagste prijs heb je ws wel een betrouwbare shop met origineel spul.
pi_157845561
Net wat reserveonderdelen gekregen voor horloges.... ging iets niet helemaal goed :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_157845929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net wat reserveonderdelen gekregen voor horloges.... ging iets niet helemaal goed :')
Wat had je besteld en wat had je gekregen dan?
pi_157846330
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:28 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Wat had je besteld en wat had je gekregen dan?
Dat halve skeleton horloge.
Ik vond een pitje in het glas (nog geen millimeter) en ik dacht: "laat ik eens doe-het-zelven" voor de hobby. Resultaat was dat het gelukt was, maar ik bleef nog even langer priegelen en toen heb ik hem gebroken.

Net maar weer een nieuwe besteld, gewoon omdat het kan ^O^
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 26 november 2015 @ 21:43:36 #297
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_157846694
quote:
Dood linkje
pi_157847163
Works fine? Kreeg eerder deze week nog een Xiaomi PB 10000mAh binnen. Sinterklaascadeautje, dus mooi op tijd nog! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_157847232




Voor het geld prima horloge!
pi_157847305
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 18:34 schreef Giel_gssl het volgende:
Vandaag mijn 1e horloge uit chine binnen gekregen:

http://nl.aliexpress.com/(...)_5,searchweb201560_9

Ziet er netjes uit en voelt degelijk aan, alleen loopt de tijd niet :{
Seconde wijzer springt wel op en neer maar gaat niet vooruit, is de batterij gewoon leeg en komt dit vaker voor? Of heb ik weer de pech dat ik iets binnen krijg wat niet 100% werkt ( welkom in china :+ )
Meestal ff batterijtje vervangen does the trick, zal wel tijdje op voorraad hebben gelegen.
pi_157848118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 21:56 schreef bd-casemod het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Voor het geld prima horloge!
Ja, hè. :P Heb de blauwe & zwarte. :Y
iBood natuurlijk weer duurder: http://www.ibood.com/heal(...)ni-herenhorloge.html . :+

CHI / [Chinese Webshops] Topic #372 Black Friday #noracist
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')