abonnement Unibet Coolblue
pi_157556770
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 november 2015 22:19 schreef Rezania het volgende:
Vraagje, kan je Danse op de één of andere manier weer zijn helm op laten zetten? Ziet er net wat toffer uit.
Kun je niet in z'n inventory gaan en het dan equipen? Heb het zelf nog niet geprobeerd eigenlijk.
pi_157557039
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 november 2015 22:19 schreef Rezania het volgende:
Vraagje, kan je Danse op de één of andere manier weer zijn helm op laten zetten? Ziet er net wat toffer uit.
Ik denk dat het power armor net iets is wat je niet kan aanpassen bij companions. Maar als het kan kan het in het trade menu.

Heb net Piper ontdaan van haar lelijke journalisten outfit en petje en haar in een badass bomberjack gehezen. Wou hem eigenlijk zelf aan maar dat ding heeft amper resists :'(
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157557301
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 22:38 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Kun je niet in z'n inventory gaan en het dan equipen? Heb het zelf nog niet geprobeerd eigenlijk.
Power armor heeft toch een aparte inventory? Daarom had ik het ook nog niet geprobeerd, ik probeerde hem steeds eruit te krijgen. :P Maar zal straks eens kijken of dat werkt, hij heeft namelijk wel ooit een helm opgehad.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157558470
Net die quest aan het doen voor die DJ maar ik snapte niet wat ik moest doen, dus toen sloeg ik per ongeluk allebei die gasten dood en kreeg ik een uitbrander van die Vedim _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157558603
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 23:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Net die quest aan het doen voor die DJ maar ik snapte niet wat ik moest doen, dus toen sloeg ik per ongeluk allebei die gasten dood en kreeg ik een uitbrander van die Vedim _O-
Had hetzelfde, opeens werden ze groen waarna ik per ongeluk nog een klap uitdeelde en iedereen opeens begon te schieten. :D
pi_157559266
Wat heb je aan die Subway token die je soms kan vinden? En aan de overdue boeken? Die laatste zal je wel weer geld voor krijgen bij iemand zoals in Fallout 3 of heb ik het mis?
pi_157559767
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 00:21 schreef larry_flynt het volgende:
Wat heb je aan die Subway token die je soms kan vinden? En aan de overdue boeken? Die laatste zal je wel weer geld voor krijgen bij iemand zoals in Fallout 3 of heb ik het mis?
Subway tokens kan je verkopen voor 1 cap. Die boeken kan je inleveren bij de Boston Public Library voor tokens die je dan weer kan gebruiken om random dingetjes te kopen bij zo'n automaat.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_157561106
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 00:21 schreef larry_flynt het volgende:
Wat heb je aan die Subway token die je soms kan vinden? En aan de overdue boeken? Die laatste zal je wel weer geld voor krijgen bij iemand zoals in Fallout 3 of heb ik het mis?
Het idee is dat je Subway tokens kunt gebruiken om te zorgen dat Protectrons je niet aanvallen.

Je zult dan eerst de terminal moeten vinden om ze te activeren, waar je ze ook een andere 'persoonlijkheid' kunt laden vaak. Één van de persoonlijkheden is een Subway Steward.
Wanneer je dit gedaan hebt, is de theorie dat je met een Subway Token, die je dan af moet geven aan de Protectron, hij jou met rust laat, maar je vijanden niet.

Helaas werkt dit niet, en wanneer je dichtbij komt, ongeacht of je een Subway Token geeft of niet, valt hij je nog steeds aan.
Doe eens niet.
  Redactie Games zondag 15 november 2015 @ 09:25:55 #109
181272 crew  Noppie2000
pi_157562173
Gister wel de grootste wtf van de game gehad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157562356
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er best trots op. ;) Spoiler voor de mobiele lezers: grote plaatjes.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 15 november 2015 @ 10:00:46 #111
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_157562458
Die plaatjes worden mobiel gewoon direct meegeladen hoor :P

Mijn huisjes zijn niet zo groot, ik bouw gewoon een slaapzaal met allemaal bedden, omringd door turrets.

Gisteren werd een van m'n dorpjes aangevallen door tien Super Mutants, dat was wel ff pittig. Slechts een survivor (van de drie)...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_157563475
SPOILER: brotherhood
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 november 2015 @ 11:56:05 #113
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_157564226
Men ;( in mijn save is een heel deel van de map corrupt of iets. Het noordelijk stuk met dat vliegtuigwrak en de General Atomics gallaria laadt niet goed, textures laden niet etc. Hoop dat bethesda snel met een patch komt.
pi_157564245



:|W
  zondag 15 november 2015 @ 12:04:49 #115
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_157564373
quote:
Even storen en dan weer plaatsen.
pi_157564375
quote:
Probeer je generator eens uit en aan te zetten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_157564605
quote:
Irritante bug inderdaad. Storen en herplaatsen.

Een gerelateerde bug is die waarbij je voedsel niet meer kunt oppakken nadat je het verplaatst hebt. Je moet het altijd eerst storen en dan plaatsen, anders heb je kans dat ie stuck zit en je er via de workshop niet meer bij kunt. Je kunt nog wel harvesten maar verplaatsen is vanaf dan onmogelijk.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Eindredactie Games zondag 15 november 2015 @ 12:16:21 #118
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157564612
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2015 02:50 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Het idee is dat je Subway tokens kunt gebruiken om te zorgen dat Protectrons je niet aanvallen.

Je zult dan eerst de terminal moeten vinden om ze te activeren, waar je ze ook een andere 'persoonlijkheid' kunt laden vaak. Één van de persoonlijkheden is een Subway Steward.
Wanneer je dit gedaan hebt, is de theorie dat je met een Subway Token, die je dan af moet geven aan de Protectron, hij jou met rust laat, maar je vijanden niet.

Helaas werkt dit niet, en wanneer je dichtbij komt, ongeacht of je een Subway Token geeft of niet, valt hij je nog steeds aan.
Ah, was al benieuwd waar die persoonlijkheid goed voor was. In eerste instantie dacht ik hey, een Protectron met Medic personality is vast handig maar daar heb je (voor zover ik weet) geen hol aan.

Als law enforcer willen ze nog wel eens meehelpen in combat, maar ik kom meestal pas aan bij de protectron terminals als de perimeter veilig is :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games zondag 15 november 2015 @ 12:16:41 #119
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157564621
"Speak as Silver Shroud"

_O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157564757
Bedankt, dat herplaatsen verhelpt het probleem inderdaad :)
  Eindredactie Games zondag 15 november 2015 @ 12:40:46 #121
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157565046
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157565633
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 19:47 schreef Gezicht het volgende:
Nadat ik wat met de Pip-boy kleuren heb zitten spelen is de helderheid van m'n Pip-boy opeens kneiterlaag, weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Iemand?
Flesje bier
  zondag 15 november 2015 @ 13:34:56 #123
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_157565703
Weet iemand of Junkyard dog naar een andere settlement kan? Wil haar ergens anders neerzetten waar ze veel beter kan helpen, maar als ik op ' talk' klik gaat ze janken :')

edit: gevonden (zul je altijd zien als je het net vraagt :P) Als je de workshop bench opent en dan op de hond klikt krijg je de optie ' move'
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 15 november 2015 @ 14:20:43 #124
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157566699
Een bepaalde missende functionaliteit vind ik toch wel problematisch. Ik opende er gister een thread over in /r/fo4 maar kreeg er geen reacties op. Net opnieuw geprobeerd, en ik vertel hier ook maar even.

Kijk goed uit als je identieke wapens weg wil gooien. Ze kunnen mogelijk een grotere magazijn hebben, alleen dat zie je niet terug in dat stats schermpje omdat Bethesda het niet nodig vindt om ammo op deze manier te tonen: 7/25. In plaats daarvan klakken ze gewoon 32 neer :{

Zie je het verschil?



Wat blijkt, in dat holografische schermpje zie je nog wel dat het magazijn groter is, maar dat draait constant en je let daar niet zo op. Toen ik beide snipers geequipped had kon ik zien zien dat de iets zwaardere een groter magazijn heeft van 10 kogels, en de andere 7.

Je weet alleen of een wapen beter is bij het oppikken als er een + achter staat. Maar, dat zie je alleen als je op dat moment hetzelfde type wapen vasthoudt. Ik hield een assault rifle vast en ik zag het dus niet meteen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_157567077
quote:
2s.gif Op zondag 15 november 2015 13:31 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Iemand?
Op de zelfde manier waarop je de kleuren hebt weggehaald.
settings > display > pipboy color .

hoe verder je de schuifjes naar rechts zet hoe licht die wordt :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')