abonnement Unibet Coolblue
pi_157529529
TV-Tip voor Nederlandse liefhebbers van de 'oude' K3 die alleen de gewone TV-zenders kunnen ontvangen: zaterdagochtend bij RTL8 een K3 Kan Het! marathon. Het begint rond 08:50 en duurt tot rond 11:15. Er worden achter elkaar zes afleveringen uitgezonden van dit programma waarin Kristel, Karen en Josje kinderwensen vervullen. Overigens is er in de namiddag rond 15:55 nog een aflevering van dit programma en rond 16:35 ook nog een aflevering van Hallo K3.
  vrijdag 13 november 2015 @ 23:40:09 #152
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157529827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 23:30 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

In ieder geval een uitgebreide definitie haha. Je mag zoiets natuurlijk nooit hopen, maar ik hoop eigenlijk wel dat het uitgaat tussen haar en haar vriend. Lijkt me een kwal van een gozer.
Mijn definitie van een stepford smiler is dan misschien wel anders: Iemand die mooi weer speelt maar daaronder echt niet alles leuk vindt, schone schijn spelen voor andermans belang. Dan bij klaasje niet zozeer om haar persoonlijkheid, maar om gezeur ouders te vermijden. Maar ik ben nu zelf aan het roddelen en wild speculeren....

Speaking about that: Ik wist niet wie die vriend was, ik google het, ik kom uit op een website die roddelvrouw of zoiets heet. Mijn god wat een site, soort B-versie van de story/privé; go figure.
Schapen zijn relax.
pi_157529963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 19:35 schreef bogtrotter het volgende:
Nu we de titels van het nieuwe album kennen, is het tijd om onze kennis te testen!

WIE KENT ER ALLE 187 TRACKS DIE TUSSEN 1998 EN 2015 DOOR K3 WERDEN OPGENOMEN? TEST JE KENNIS!
HIER IS DE QUIZ! TEST JE KENNIS!
113/190

Gewoon K3 Loves You, Oya Lele en Frans Liedje vergeten :'(
En Duizend Deuren :o
pi_157530022
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 23:40 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Mijn definitie van een stepford smiler is dan misschien wel anders: Iemand die mooi weer speelt maar daaronder echt niet alles leuk vindt, schone schijn spelen voor andermans belang. Dan bij klaasje niet zozeer om haar persoonlijkheid, maar om gezeur ouders te vermijden. Maar ik ben nu zelf aan het roddelen en wild speculeren....

Speaking about that: Ik wist niet wie die vriend was, ik google het, ik kom uit op een website die roddelvrouw of zoiets heet. Mijn god wat een site, soort B-versie van de story/privé; go figure.
Zou kunnen, vind ik moeilijk in te schatten. Ik heb zelf een zeer christelijke opvoeding achter de rug en haar pa doet me een beetje aan mij pa denken. Dus misschien zit daar van mij uit ook wat sympathie voor haar.

Haha ja die roddelsites heb je ook niet veel aan. Maar het is wel een kwal, studentikoos mannetje.
pi_157531862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 23:25 schreef Maartel het volgende:
En '10.000 jaren oorlog zonder dat ooit iemand won' is tussen alle kinderlijkheid oprecht een mooi regeltje.
-O-
  zaterdag 14 november 2015 @ 00:20:43 #156
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_157531999
:+
TEAM TAFEL
pi_157532000
Offtopic vond deze bij suggesties op spotify: Deze chick van RTL Telekids heeft toch de zelfde doelgroep als K3 maar blijkbaar denken de producers dat ze nachtclubmuziek maken. Ik snap het niet _O-

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157532116
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef Poedelpoes het volgende:
Offtopic zag deze bij suggesties: Deze chick van RTL Telekids heeft toch de zelfde doelgroep als K3 maar blijkbaar denken de producers dat ze nachtclubmuziek maken. Ik snap het niet _O-

"Kut van Keet". Sorry, die woordgrappen blijven onvermijdelijk.
pi_157532159
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
"Kut van Keet". Sorry, die woordgrappen blijven onvermijdelijk.
AHAHAHHAHAHAH JAAAA hoe durven ze toch steeds te komen met deze tekstjes. :s)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157532499
Benieuwd of Gert en Kristel de interviews met Nederlandse radio gaan verbieden trouwens. Nederlandse humor is plat, direct en vaak genadeloos hard. De vraag is of de dames daar wel goed mee om kunnen gaan.

In België zou iemand het niet in zijn hoofd halen om te vragen: "Menstrueren jullie tegelijk?"
pi_157532715
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Benieuwd of Gert en Kristel de interviews met Nederlandse radio gaan verbieden trouwens. Nederlandse humor is plat, direct en vaak genadeloos hard. De vraag is of de dames daar wel goed mee om kunnen gaan.

In België zou iemand het niet in zijn hoofd halen om te vragen: "Menstrueren jullie tegelijk?"
Denk dat Kristel dat best wel zou doen :p als K3 zich toch op 3 jarigen gaat richten worden die interviews met radiozenders toch overbodig. Maar aan andere kant die aandacht is wel goed, er is verder geen kinderact die alleen al een scheet zou laten en t boeit grote mensen. :W
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 14 november 2015 @ 00:37:44 #162
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157532861
Ik denk dat ze (wat minder platte) intervieuws juist wel aan willen pakken, het merk gaat zich richting de wat mindere fans opnieuw moeten bewijzen en dan pak je gratis promotie lekker aan.

Ik denk dat de invloed van volwassenen die k3 iig kennen/charmant vinden enorm helpt bij het overwegen naar de concerten gaan te gaan voor hun kleintjes.
Ik ga ook liever met mijn hypothetische kroost naar een kindergroepje dat ik zelf ook charmant vind, dan iets dat ik letterlijk alleen via mijn kids ken.
Schapen zijn relax.
pi_157532947
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef DumpTruck het volgende:
Ik denk dat ze eerder gaan inzetten op (wat minder platte) intervieuws juist wel aan te pakken, het merk gaat zich opnieuw moeten bewijzen en dan pak je gratis promotie lekker aan.
Zou wel kunnen inderdaad. Normaal gesproken ben ik wel fan van Koen en Sander, maar in dit geval vond ik ze te ver gaan. Die meisjes zijn 20, die moet je niet meteen voor lul zetten. (Van Leemhuyzen-grapje van Hanne belachelijk maken enzo)
pi_157533114
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zou wel kunnen inderdaad. Normaal gesproken ben ik wel fan van Koen en Sander, maar in dit geval vond ik ze te ver gaan. Die meisjes zijn 20, die moet je niet meteen voor lul zetten. (Van Leemhuyzen-grapje van Hanne belachelijk maken enzo)
Maar hadden ze dit niet al wel kunnen verwachten? Ze moeten niet verwachten super diepgaan de interviews te gaan hebben

Ik keek trouwens net een paar van de audities terug van K3 zoekt K3. Hoe vaak er wel niet gezegd werd "We leggen de lat heel hoog" _O- _O- _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_157533120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef DumpTruck het volgende:

Ik denk dat de invloed van volwassenen die k3 iig kennen/charmant vinden enorm helpt bij het overwegen naar de concerten gaan te gaan voor hun kleintjes.
Ik ga ook liever met mijn hypothetische kroost naar een kindergroepje dat ik zelf ook charmant vind, dan iets dat ik letterlijk alleen via mijn kids ken.
Dat laatste is ook wel waar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje verblind ben geweest door de Hanne-hype en daardoor niet helemaal objectief kon zijn. Maar ze pakt het erg charmant en leuk op de eerste dagen. Ze doet het goed.
pi_157533241
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:42 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Maar hadden ze dit niet al wel kunnen verwachten? Ze moeten niet verwachten super diepgaan de interviews te gaan hebben

Ik keek trouwens net een paar van de audities terug van K3 zoekt K3. Hoe vaak er wel niet gezegd werd "We leggen de lat heel hoog" _O- _O- _O-
Ochja dat is ook wel weer zo. Maar een grap zoals 'heeft hij aan je gezeten?' (wat Sander vroeg) vind ik echt niet kunnen. Dat vind ik persoonlijk nog een stuk kwetsender dan een racistische mop of iets dergelijks.

Jup, het werd vaak gezegd. Maar goed, we zijn het er inmiddels wel over eens dat bij ons die lat een stuk anders ligt.
pi_157533491
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:37 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/44[quote]0s.gif [b]Op
[/quote]
8592]DumpTruck[/url] het volgende:

Ik denk dat de invloed van volwassenen die k3 iig kennen/charmant vinden enorm helpt bij het overwegen naar de concerten gaan te gaan voor hun kleintjes.
Ik ga ook liever met mijn hypothetische kroost naar een kindergroepje dat ik zelf ook charmant vind, dan iets dat ik letterlijk alleen via mijn kids ken.
Dat ook, denk dat dat me ook semi-fan heeft gehouden na mijn kindertijd alles ws nog best girlband-ish en nog niet dik kinderachtig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ochja dat is ook wel weer zo. Maar een grap zoals 'heeft hij aan je gezeten?' (wat Sander vroeg) vind ik echt niet kunnen. Dat vind ik persoonlijk nog een stuk kwetsender dan een racistische mop of iets dergelijks.
Nee indd, die vond ik ook niet echt kunnen. Ben best wel benieuwd hoe andere kandidaten daarop gereageerd zouden hebben.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
Jup, het werd vaak gezegd. Maar goed, we zijn het er inmiddels wel over eens dat bij ons die lat een stuk anders ligt.
Het is alleen raar dat t lijkt alsof Studio 100 K3 nog steeds onderschat, ik las pas een artikeltje dat ze nu pas door hebben dat heel veel mensen boven de 16 tickets hebben voor de afscheidstour. 8)7
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 14 november 2015 @ 00:56:52 #168
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_157533759
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:50 schreef Poedelpoes het volgende:Het is alleen raar dat t lijkt alsof Studio 100 K3 nog steeds onderschat, ik las pas een artikeltje dat ze nu pas door hebben dat heel veel mensen boven de 16 tickets hebben voor de afscheidstour. 8)7
Studio100 lijkt me best een slim bedrijf, maar zelfs zij kunnen natuurlijk de fout maken zó te focussen op de core doelgroep dat ze de substantie van de periferie over het hoofd zien.

Daarom denk ik bijvoorbeeld ook dat ze de lat op een aantal vlakken inderdaad best hoog gelegd hebben, alleen niet op de gebieden die wij het belangrijkst vinden. Dingen zoals approval rate bij de kinderen, associatie van gelaat/bouw en welke gevoelens dat opwekt, niet intimiderende lichaamstaal, mentale veerkracht, enthousiasme(of goed kunnen spelen). Dingen die achter de schermen ongetwijfeld enorm goed te analyseren zijn.
En dan blijkt misschien zoals nu het geval kan zijn dat zang, mits er een minimum niveau was, misschien net iets minder doorslaggevend was zolang de andere factoren maar uitstekend zijn. En laten we eerlijk zijn: natuurlijk speelt het heel erg mee dat ze HKM nog kunnen vormen en sturen i.p.v. volledig ontwikkelde jongvolwassenen.

[ Bericht 3% gewijzigd door DumpTruck op 14-11-2015 01:03:44 ]
Schapen zijn relax.
pi_157534220
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:56 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Studio100 lijkt me best een slim bedrijf, maar zelfs zij kunnen natuurlijk de fout maken zó te focussen op de core doelgroep dat ze de substantie van de periferie over het hoofd zien.

Daarom denk ik bijvoorbeeld ook dat ze de lat op een aantal vlakken inderdaad best hoog gelegd hebben, alleen niet op de gebieden die wij het belangrijkst vinden. Dingen zoals approval rate bij de kinderen, associatie van gelaat/bouw en welke gevoelens dat opwekt, niet intimiderende lichaamstaal, mentale veerkracht, enthousiasme(of goed kunnen spelen). En dat ze zang misschien net iets minder doorslaggevend vonden zolang de andere factoren maar uitstekend zijn. En laten we eerlijk zijn: natuurlijk dat ze HKM nog kunnen vormen en sturen i.p.v. volledig ontwikkelde jongvolwassenen.
Die periferie wordt voor een groot deel natuurlijk ook gevormd door het Vlaamse achterland. En misschien moeten we ook wel gewoon accepteren dat Vlamingen liever een Hanne dan een Lisa hebben en wij liever een Lisa.

Het raadsel van de show blijft natuurlijk toch waar het begonnen is. Hebben Gert en K3 blind de wensen van het publiek gevolgd vanwege marketingtechnische redenen óf wilde Studio 100 per se deze 3 en hebben ze daarom het publiek beïnvloed? Beide opties blijven nog steeds openstaan en roepen vraagtekens op. Bij de eerste optie blijft het de vraag waarom het grote publiek op de matige kandidates hebben gestemd. (toch dankzij invloed van de jury lijkt mij) Maar de tweede optie roept toch ook vraagtekens op, want waarom zou Studio 100 zelf mindere kandidates willen hebben? Toch om de redenen die jij inderdaad al noemde? Het zou kunnen hoor, maar die vragen blijven wel openstaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2015 01:10:07 ]
pi_157534370
Ik vond de montage wat betreft iig Hanne al té vroeg te sturend om het toeval te laten zijn, Studio 100 leek haar wel echt aan het publiek te willen verkopen.
Ik denk dat het uiteindelijke drietal is uitgezocht op 'potentie' ipv persé het huidige kunnen.
En ik denk dat in zekere zin makkelijker is een Hanne bij te scholen om professionelere te performen dan bijvoorbeeld een Jindra te leren 'spontaan en likeable te zijn'.
  zaterdag 14 november 2015 @ 01:22:47 #171
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_157534774
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Die periferie wordt voor een groot deel natuurlijk ook gevormd door het Vlaamse achterland. En misschien moeten we ook wel gewoon accepteren dat Vlamingen liever een Hanne dan een Lisa hebben en wij liever een Lisa.

Het raadsel van de show blijft natuurlijk toch waar het begonnen is. Hebben Gert en K3 blind de wensen van het publiek gevolgd vanwege marketingtechnische redenen of wilde Studio 100 per se deze 3 en hebben ze daarom het publiek beïnvloed. Beide opties blijven nog steeds openstaan en roepen vraagtekens op. Bij de eerste optie blijft het de vraag waarom het grote publiek op de matige kandidates hebben gestemd. (toch dankzij invloed van de jury lijkt mij) Maar de tweede optie roept toch ook vraagtekens op, want waarom zou Studio 100 zelf mindere kandidates willen hebben? Toch om de redenen die jij inderdaad al noemde? Het zou kunnen hoor, maar die vragen blijven wel openstaan.
De tien kandidates die tot in de finale kwamen, zijn allemaal intern geselecteerd. Of, het is te zeggen, de kijker had daar niets over te zeggen. Dat ze dus drie van die meisjes wilden, stond al sowieso vast. Of het nu meteen die drie waren die het uiteindelijk zijn geworden of niet, neemt niet weg dat Studio 100 sowieso wel iets zag in hen. De kijker groeide ook vrijwel meteen naar de meisjes toe nog voor er een liveshow geweest was, dus hun oordeel was de voorbije weken al wel gevormd.
De mensen die thuis op voorhand fan waren van Sarah of Keoma of Danique, die konden met hun voorkeur niets meer veranderen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 01:12 schreef Maartel het volgende:
Ik vond de montage wat betreft iig Hanne al té vroeg te sturend om het toeval te laten zijn, Studio 100 leek haar wel echt aan het publiek te willen verkopen.
Ik denk dat het uiteindelijke drietal is uitgezocht op 'potentie' ipv persé het huidige kunnen.
En ik denk dat in zekere zin makkelijker is een Hanne bij te scholen om professionelere te performen dan bijvoorbeeld een Jindra te leren 'spontaan en likeable te zijn'.
En natuurlijk is alles dus inderdaad gestuurd voor de kijker er de laatste vier weken met een mening bij kwam. Alles daarvoor moet sowieso bedoeld zijn om de kijker een bepaald beeld over de kandidaten mee te geven. Natuurlijk is het nog maar de vraag in hoeverre de productie van het programma en Studio 100 één en dezelfde zijn, of in hoeverre er overlegd is over de manier waarop Jindra in beeld werd gebracht. Er is niet bewust geprobeerd om eerlijker te zijn en alle kandidaten even veel zendtijd te geven; men maakte de keuze om in die aflevering op de drie winnaars van de uiteindelijk wildcard te focussen en dus kregen we veel te zien van "de gedreven Jindra". Al neem ik aan dat men ook de hypernegatieve twitter-reacties niet zag aankomen.

Ik bedenk me nu dat ik me nog steeds erg stoorde aan de opnamesessie van 10.000 Luchtballonnen in de tweede bootcamp. Die bootcampaflevering waren al anderhalf uur lang en daarin werden er ongeveer vijf minuten gespendeerd aan die opnamesessie met tien seconden per meisje én daarover nog eens andere muziek gemonteerd. Net het moment waarvan je het nodig hebt om kijkers een mening te laten vormen. En dat werd dan weer gestuurd door Miguel die het over natuurtalenten en mooie stemmen heeft.

Enfin, waarom juist de drie die het geworden zijn? Misschien was dat toevallig. Klimaatakkoordje werd populairder omdat Suzan te lomp was en Jindra niet sympathiek genoeg, maar was dat de bedoeling al bij het begin van de liveshows? Zo was het bijvoorbeeld al wel vanaf het begin duidelijk dat Suzan het niet ging worden. Dat wekt natuurlijk de vraag op waarom zij in de liveshows stond en of er dan niet toch nog een interessantere, beter geschikte kandidate was.
pi_157536269
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:01 schreef bogtrotter het volgende:

[..]

Er is iets aan de hand met die ouders. Ik blijf het zeggen. Misschien geven ze die mensen gewoon te veel kansen om te praten, maar red dat kind alsjeblieft van haar ouders. Ellendig volk.
Waarom? Ten eerste is Klaasje geen kind meer. Ze is volwassen. Ten tweede kan ik mij de bezorgdheid van de ouders goed voorstellen. Ze gaat zo'n 300 Km van huis wonen. Sinds wanneer is bezorgdheid van ouders verkeerd? Wellicht hebben die inzicht in Klaasje die wij niet hebben. Ik vind Klaasje niet stabiel overkomen op TV, eerder wat labiel. Misschien hebben die ouders wel eerder meegemaakt dat Klaasje ergens dapper aan begon, maar er na een tijdje mee kapte. Dan valt die opmerking van haar moeder ook beter te plaatsen. Ik kan mij niet voorstellen dat ouders zonder reden hun kind zouden saboteren

[ Bericht 6% gewijzigd door WhiteBeard op 14-11-2015 03:11:45 ]
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157536486
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Benieuwd of Gert en Kristel de interviews met Nederlandse radio gaan verbieden trouwens. Nederlandse humor is plat, direct en vaak genadeloos hard. De vraag is of de dames daar wel goed mee om kunnen gaan.

In België zou iemand het niet in zijn hoofd halen om te vragen: "Menstrueren jullie tegelijk?"
Die meiden moeten gewoon tegen zulke interviews kunnen. Wat denk je wat voor soort grappen studenten vertellen van 18/19 jaar oud? Allemaal braaf en onschuldig?

Het zou ook het ongelijk van Studio 100 aantonen als hun nieuwe K3 anders moet worden behandeld dan de oude K3. Wie herinnert zich nog de vuurdoop van Josje bij Paul de Leeuw toen die haar Kutje noemde?

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157536901
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 november 2015 21:04 schreef iBenny het volgende:

[..]

Kerkelijk. Superstreng opgevoed. Beetje Amish achtig.

Volgens mij is K3 de Breaking Amish van Klaasje
Ik denk niet dat er binnenkort eerwraak te verwachten is

Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157537951
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 00:20 schreef Poedelpoes het volgende:
Offtopic vond deze bij suggesties op spotify: Deze chick van RTL Telekids heeft toch de zelfde doelgroep als K3 maar blijkbaar denken de producers dat ze nachtclubmuziek maken. Ik snap het niet _O-

Alsof alles voor die doelgroep de bekende K3 koortjes en deuntjes moet hebben. :D Gelukkig niet zeg.

En dit trekt meiden van 14 nog mee. Is een veel bredere groep.
Niks negatiefs aan dus.
Van mij mag K3 dit wel eens doen, enkel Oya Lele heeft niet die bekende K3 sound. (Maar K3 hoeft niet, die verkopen toch wel ;) )
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')