abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_159124981
registreer om deze reclame te verbergen
Ik geloof ook niet dat dat haar huis is.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:43:41 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159125321
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:05 schreef Toeps het volgende:

[..]

http://www.funda.nl/koop/(...)-fluitekruidweg-127/

Confirmed want op het stoeltje in de kinderkamer staat Damian.

Edit: then again, van wie is die meisjeskamer?
Ik zie het niet staan, maar die woning had ik ook al weggeklikt bij die kinderstoeltjes in de woonkamer, daar is haar kind veel te oud voor....
Maar bij nader inzien ook nog eens die meisjeskamer, ik denk dat de naam op het stoeltje meer een weergave is van de smaak in die sociale omgeving (en nee, dat heeft niets met je hoeveelheid geld te maken ;) ).
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 15 januari 2016 @ 15:45:19 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159125356
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

bij 2,5 duizend euro per jaar :o
OMG... dan snap ik wel dat je je "bizar lage hypotheek" noemt, en niet je maandelijkse woonlasten :X
Wullie bin KOEL Soneal
pi_159125466
haar huis staat niet op Funda. Kan het behang en de meubels van haar foto's nergens terugvinden.
disclaimer
  vrijdag 15 januari 2016 @ 16:00:42 #55
327807 Mariposas
יה&#14
pi_159125686
Een lage hypotheek is sowieso een raar begrip als je het hebt over het verkopen van een huis, want een hypotheek betreft alleen de lening die je afsluit voor het onderpand = het huis. Dus misschien is de hypotheek die zij hebben afgesloten voor het huis heel laag, maar de waarde/verkoopprijs van de woning 3 x zo hoog. /nerdmodus. ;)
No hay mal que dure cien aos ni cuerpo que lo aguante
pi_159125921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:05 schreef Toeps het volgende:

[..]

http://www.funda.nl/koop/(...)-fluitekruidweg-127/

Confirmed want op het stoeltje in de kinderkamer staat Damian.

Edit: then again, van wie is die meisjeskamer?
t klopt ook wel met die ene foto waarop ze met pikkemans liep te sjouwen met boodschappen, daarbij liepen ze ook over een galerij
  vrijdag 15 januari 2016 @ 16:15:02 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159125968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

t klopt ook wel met die ene foto waarop ze met pikkemans liep te sjouwen met boodschappen, daarbij liepen ze ook over een galerij
Dat hele complex klopt met die foto ;)
Wullie bin KOEL Soneal
pi_159126037
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:12 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ja maar dat zegt niks, daar heb je er duizenden van in Nederland :P
NARF
pi_159126640
Als ze geldproblemen zou hebben verwacht ik haar wel in een VIP-aflevering van Dubbeltje op zijn Kant. Son en Pijkepiekemans voldoen wel aan het wispelturige profiel van mensen die je vaak in dat programma voorbij ziet komen. Weinig inkomen, veel kortlopende baantjes, te lui om uit je stoel te komen, vertekend zelfbeeld en bizarre uitgaven voor secundaire levensvreugde die je je niet kunt veroorloven :D
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_159126966
Lui zou ik ze niet noemen, ze pakt wel alles aan wat ze tegenkomt heb ik het idee.
NARF
pi_159127749
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Lui zou ik ze niet noemen, ze pakt wel alles aan wat ze tegenkomt heb ik het idee.
Alleen laat ze het meestal net zo snel weer vallen. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 15 januari 2016 @ 18:08:39 #62
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_159128124
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zie het niet staan, maar die woning had ik ook al weggeklikt bij die kinderstoeltjes in de woonkamer, daar is haar kind veel te oud voor....
Maar bij nader inzien ook nog eens die meisjeskamer, ik denk dat de naam op het stoeltje meer een weergave is van de smaak in die sociale omgeving (en nee, dat heeft niets met je hoeveelheid geld te maken ;) ).
Het is de pied--terre van Sylvie! Haar stoeltje waarin ze zit als Damian er niet is. Haar meisjeskamer.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159128218
Stukje regressie..?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:41:56 #64
42806 Toeps
Social Media Expert 2.0 en zo
pi_159162535
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar dat zegt niks, daar heb je er duizenden van in Nederland :P
Ik denk idd dat dat niet het huis was, gezien deze foto op haar insta. Het is een blokje van 5 hoog, wl met die gekleurde bakstenen.
https://www.instagram.com/p/5kx7nDMkvp/?taken-by=sonjasilva.nl

Dus een huisje uit deze flat, denk ik. (Niet deze specifiek, maar wel deze flat.)
http://www.funda.nl/koop/(...)-fluitekruidweg-180/
http://www.toeps.nl/blog - Vice als bron, mensen als groep zien is gevaarlijk, "social media expert", berichtgeschiedenis. Dit lijkt me een SJW.
  zondag 17 januari 2016 @ 09:56:37 #65
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_159168361
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 16:00 schreef Mariposas het volgende:
Een lage hypotheek is sowieso een raar begrip als je het hebt over het verkopen van een huis, want een hypotheek betreft alleen de lening die je afsluit voor het onderpand = het huis. Dus misschien is de hypotheek die zij hebben afgesloten voor het huis heel laag, maar de waarde/verkoopprijs van de woning 3 x zo hoog. /nerdmodus. ;)
Het gaat er toch om dat ze nu dus een bizar lage hypotheek hebben, dus weinig betalen. Ze willen naar ik aanneem groter en zullen dus altijd meer gaan betalen.
Ik neem aan dat ze dus de overweging weer gaf. Nu hele lage lasten maar wel in een flat dus daarom toch maar besloten te verkopen al weet je zeker dat je lasten zomaar het dubbele kunnen worden.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 17 januari 2016 @ 10:03:07 #66
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_159168412
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Jezus die VvE :X
Wij betaalden voor een 2kamer appartement (en dat was dus een verdeelsleutel naar oppervlakte) ook al 153,-
Dit was incl stookkosten. Terwijl wij er woonden zijn de centrale ketels in de berging vervangen, alle buitenmuren gesoleerd, de galerij werd geverfd etc etc.
Dit soort flats zien er prima in orde uit en de staat van onderhoud is goed omdat er een fatsoenlijke en gezonde VVE is die zijn verantwoordelijkheden neemt.
Ik vind het voor een 4 kamerwoning geen gek bedrag.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_159168867
Inclusief gas (en elektra) zou het wel acceptabel zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_159170225
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2016 10:03 schreef laziness het volgende:

[..]

Wij betaalden voor een 2kamer appartement (en dat was dus een verdeelsleutel naar oppervlakte) ook al 153,-
Dit was incl stookkosten. Terwijl wij er woonden zijn de centrale ketels in de berging vervangen, alle buitenmuren gesoleerd, de galerij werd geverfd etc etc.
Dit soort flats zien er prima in orde uit en de staat van onderhoud is goed omdat er een fatsoenlijke en gezonde VVE is die zijn verantwoordelijkheden neemt.
Ik vind het voor een 4 kamerwoning geen gek bedrag.
Inclusief stookkosten is het al een ander verhaal, ik betaal nu 115 incl parkeerplaats (die in drie jaar tijd al twee keer opnieuw bestraat is) maar de verwarming moet ik zelf betalen. En mijn flat ziet er ook prima uit, anders was ik er niet gaan wonen. Daarom dat ik het dubbele vrij aan de dure kant vind. Tijdens mijn huizenjacht een aantal jaren geleden kwam ik ook appartementen tegen met servicekosten van 200 euro en dan haakte ik eigenlijk al af, omdat dat elk jaar alleen maar meer zal worden en het een bedrag is dat elke maand terugkomt.
NARF
pi_159777005
Op Facebook/Instagram:
quote:
Ik ben begonnen met het schrijven van een autobiografie over mijn te gekke en soms bizarre leven. Van mijn jeugd, mijn jaar als Miss Nederland tot VJ bij TMF. Van drie hoog achter in de ghetto van Spangen in Rotterdam tot in Carr in Amsterdam. Mijn reizen over de wereld en het verlies van mijn papa...
LIKE ALS JE HET ZOU WILLEN LEZEN! ☺
Ik voel een kettingboek aankomen *O*
pi_159779371
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:48 schreef piglet het volgende:
Op Facebook/Instagram:

[..]

Geweldig hoe ze nog even de dood van haar pa erin mikt op het eind _O-
  dinsdag 9 februari 2016 @ 15:48:12 #71
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_159781310
quote:
LIKE ALS JE HET ZOU WILLEN LEZEN!
Ik krijg bijna een gevoel van 'gooi je handjes in de lucht' :')
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_159781357
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 15:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik krijg bijna een gevoel van 'gooi je handjes in de lucht' :')
'Please clap.'
NARF
  dinsdag 9 februari 2016 @ 16:32:30 #73
43556 miss_dynastie
Met vlag en Wayple #ESF2018
pi_159782438
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 12:48 schreef piglet het volgende:
Op Facebook/Instagram:

[..]

En terug naar de ghetto van Zaandam. Vast een heel boeiend verhaal :+
So let me clue you in... I'm not in danger. I am the danger.
pi_159783003
Ze is trouwens wel echt veel afgevallen zag ik bij die andere foto's... alleen staan er ook stukken taart en toetjes tussen dus ik blijf het gevoel houden dat ze die maagband een keer kapotvreet :D
pi_159786264
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Ze is trouwens wel echt veel afgevallen zag ik bij die andere foto's... alleen staan er ook stukken taart en toetjes tussen dus ik blijf het gevoel houden dat ze die maagband een keer kapotvreet :D
Dat kan niet, want ze heeft geen maagband maar een gastric bypass. Je kan wel dermate verkeerde keuzes maken dat je weer gaat aankomen. Dus dt zou goed kunnen, ja.
Don't you love her madly?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')